OPCOM nie działa na interfejsie kkl.
Najważniejsze żeby miał prawdziwy procesor PIC 18F458, wstawiają podróbki i interfejs dział nie stabilnie sam kupiłem kiedyś taki i czasem są z nim problemy. http://blog.obd2diy.fr/2015/09/17/modifi...
Od pewnego czasu trapia sterownik silnika dolegliwosci wskazujace na jego uszkodzenie. Nie bede sie rozpisywal, bo zainteresowani wiedza o co chodzi. Ostatnio doszedl do tego problem z polaczeniem sie z nim. Powiedzcie mi czy chcac wymienic ten sterownik powinienem przeprowadzic jego reset oraz reset immo przed jego wyjeciem z auta? Pytam o to poniewaz...
To podłączyć kontrolkę silnika i chociaż kody błyskowe. Tak jest diagnostyka po lini K i potrzeba interfejsu i programu. Może to być OpelScanner albo OpCom. Wtedy można podglądać parametry z czujników na żywo. PS C16SE to właśnie OBD teraz obecnie mamy OBD-2 (a dokładniej EOBD)
Witam, Czy do ustawienia świateł potrzebny jest oryginalny opcom albo tech? Na ali można dostać tani chiński opcom. Wystarczy do tego? A może komuś udało się ustawić jakimś tanim interfejsem? Najbardziej przeszkadza mi, że wyświetlacz przygasa po włączeniu świateł i słabo widać jak świeci słońce.
Mam opelscanner (od niedawna) i muszę powiedzeć że możliwości tego urządzenia są naprawdę niezłe (ale to subiektywna moja opinia) Z tanich a względnie skutecznych zabawek to polecam ABCOM. Można tym wyczytać parametry bierzące a to chyba cie interesuje najbardziej. Trochę paskudnawy w obsłudze ten program jest i gada troche po angielsku, trochę po węgiersku...
Temat bardzo stary ale pewnie nadal aktualny. U mnie interfejs przechodzi test w programie, łączy się z każdym modułem prócz SW-CAN. A to akurat potrzebne moduły, bo są tam REC, UEC i zegary IPC. Auto Astra H 2005 r. Drugi interfejs całkowicie padł i robi mi choinkę na zegarach. Zamówiłem trzeci po odesłaniu tego, który nie łączy SW-CAN, ale ten stary...
Potwierdzenie kierunkami wystarczy,syrenka nie jest potrzebna,a nawet niemile widziana. Jak się uprzesz to możesz podłączyć i trochę zdławić żeby było ciszej.Kupisz bez problemu za kilkanaście zł syrenę bez akumulatora i podepniesz nawet pod kanał zamka przez mostek,tylko po co. Sterownik ktory poleciłem ma możliwość konfiguracji do sterowania bezpośredniego...
Pisze ponownie, bo pojawiła się nowa, ciekawa i śmiesznie prosta opcja naprawy większości problemów z ww błędem. Wymaga posiadania jakiegoś interfejsu, czy to elm czy opcom, cokolwiek co pokaże nam napięcie na czujniku położenia klap. Zaznaczam, że opisane postępowanie dotyczy kolektorów sprawnych mechanicznie, tzn. dźwigienki na miejscach, klapy poruszają...
(at) El Diablo Jeżeli kupiłeś interfejs z linku to na 99% jest dobrej jakości, posiada prawdziwy PIC 18F458 i można w nim zmieniać firmware. Co za tym idzie używać go z nowszymi oprogramowaniami Fantomela , zarówno Professional (15, 17. 18. 20) jak i Advanced (11, 16 odczyt pin immo car pass ). Zresztą w opiniach jest napisane, że można zmieniać Firmware....
opcom chiński wymaga odpowiedniej wersji zwykle dołączonej do urządzenia a nie byle jakiej. I działa z eFką x16szr 99r i od razu z meriva z14xep z 2005 a co to za wersja? a astra g?
Swego czasu kupiłem Op-com china OPCOM v1.59 V1.70 1.95 1.99 firmware best quality OP-COM For Opel Diagnostic-tool OP COM with real pic18f458 can be flash update https://www.aliexpress.com/snapshot/0.ht...
Eno nie przesadzaj, ten opcom z interfejsem na procku robi ople po CANie i nawet daje radę. Orginalnego techa oczywiście nie zastąpi, ale 90% problemów we wprawnych rękach rozwiąże.. A co do awaryjnych to na bank ma crashdata w sterowniuku. Wyczyścić i po sprawie.
Nie, nie jest od Viakena. Kupiłem go na aukcji nr 8121650444 (nie można tu wklejać linków). Jeżeli możesz to zerknij, może coś Ci to powie ? Jedyny program który udało mi się uruchomić na tym interfejsie to ABCom PL. Dobre i to bo przynajmniej wiem że przepływomierz mam do wymiany bo żadne czyszczenie mu nie pomaga. Po przeczyszczeniu nie wywala co...
Jak jesteś grzebaczem i czerpiesz przyjemność z samodzielnych prac przy samochodzie, to złóż sobie interfejs prosty i załatw sprawę (skasowanie błędu) przy pomocy programu. Może byc niesławny "Opel Tech2 na PC" albo ABCOM. OPCOM też jest ale nie próbowałem nim kasować błędów nigdy więc nie wiem czy działa ;) Wcześniej wymienione działają i kasują co...
Witam Jako ze jest to moj drugi post chcialbym sie przywitac i pozdrowic wszystkich. W zeszlym roku kupilem astre G, niestety samochod nie posiadal kluczy.Po dopisaniu klucza Opcomem problem zostal rozwiazany. Wczoraj zgubilem klucz, niestety w pamieci immo nie bylo juz miejsca na dopisanie kolejnego, a wiec wykasowalem wszystkie klucze i dopisalem...
Mam nadzieję że to EGR był winowajcą, po wyczyszczeniu i całym dniu jazdy wszystko jest ok (egr chyba nigdy nie czyszczony, a przynajmniej tak to wyglądało). Zabawne, bo po kodzie błędu spodziewałbym się przerwy w obwodzie (dokładnie ten sam błąd miał status obecnego po wypięciu kostki od zaworka więc tak założyłem)... Przerwy w obwodzie której tak...
Dojdz po ścieżkach do czego ten kond tam jest , zobacz w drugim opcomie jaka jest jego wartość.
licznika nie trzeba kodować bo auto odalisz nawet bez licznika jak i z innym liczniekiem o ile auto jest sprawne... Też to słyszałem , ale albo były wersje gdzie licznik nie był w formie zabezpieczenia, albo może jak już raz jest spasowany silnik i zniknie licznik lub jest podmieniony to pali. Ale jak wstawiam sterownik do auta to nie wiadomo. W astrze...
Niestety ta cudem zdobyta też pozmieniała mi wszystko, łącznie z VINem. Musiał być źle podpisany wsad :-/ Nie mniej już nic na to nie poradzę. Podobno da się przywrócić oryginalny nr VIN poprzez OpComa, no ale ja już tego nie zrobię bo nie posiadam tego interfejsu. Muszę zwrócić się o pomoc do wyspecjalizowanego w tym zakładu.
Znalazłem na innym forum, że, jest kilka linii diagnostycznych (piny 3, 7 i 12) i w opel scanner jest drabinka rezystorowa i słabo to przerzuca. Jak ręcznie połączyć przewody aby było ok? Dla właściwego rozpoznania dodam, że interfejs łączy się z autem 3 kabelkami: - zasilanie +12V to pin 16, - masa to pin 4,5 - linia K diagnostyczna, przełączana...
Po jak długim postoju występuje ten problem??? Jak zapala w chwili gdy jest problem?? Jest jakiś problem z zapalaniem?? Jakie jest ciśnienie paliwa?? Może po prostu masz problem z zaworkiem zwrotnym i dlatego to ograniczenie mocy bo brakuje paliwa po zapaleniu, a potem działa ok. Zazwyczaj po każdym dłuższym postoju wychładzającym samochód do temperatury...
Tak też myślałem ale wolałem sie upewnić, acha i jeszcze pytanko bez znaczeni już jaka to wersja silnikowa była?,i pytanie nr 2 czy da rada przyuczyć opcompem lub innym interfejsem uzywany transponder, a i czy trzeba ją wylogowywać (chodzi o czytnik immo)
interfejs opcom opcom interfejs astra opcom
podtrzymać sekunda kaseta adapter transmiter rozrząd carisma
Podłączenie silnika DC 310V do zasilania AC 230V - skutki Jak zdemontować nagrzewnicę w Nissan Micra K12?