Bezpieczniki Astra H: [url=https://schematy24.pl/opel-astra-h-...
Ale silnik uruchamia sie? Rocznik samochodu ?
Taniej wyjdzie druga skrzynka.
Anie widzisz trzeciego
Znaleziona skrzynka lewy tyl bagaznik
okolice slupka A lewego i skrzynki bezp.
Witam .Wysuszyć wiązkę instalacyjną na silniku i skrzyni biegów oraz skrzynkę bezpieczników.
Szukaj takiej czarnej skrzynki z naklejka EMULATORE
Z tego co pamiętam,to błędów nie ma z blokady rozrusznika. Fioletowo-czarny, w czarnym złączu skrzynki bezpiecznikowej pod maską.
Sprawdź, czy jakiś bezpiecznik nie wypadł ze skrzynki bezpiecznikowej podczas jej otwierania. Dołącz zdjęcie skrzynki bezpieczników. Napisz, który numer bezpiecznika wymieniłeś ?
A może padł klakson, może słaby styk... To samo gniazdo zapalniczki... Przekaźnik na klakson też jest. https://autobezpieczniki.pl/opel-astra-g...
Skrzynka w bagażniku REC .
To jest wykaz wszystkich bezpieczników. Numeracja bezpieczników (obok gniazda diagnostycznego) zaczyna się od górnego lewego rogu.
Witam Sprawdź wiązkę,lub kostki w skrzynce bezpieczników od tylnej wiązki.
Kodowanie skrzynki zrobione?
A jak wyjąć skrzynkę bezpieczników?
Podejrzewam problem z multitimerem czyli modułem w skrzynce bezpiecznikowej.
Raz pali raz nie - sprawdź przekaźnik od rozrusznika w skrzynce z bezpiecznikami koło akumulatora mogą być styki nadpalone
Upalone wyjście głównego zasilania na przednie szyby w skrzynce bezpieczników (wewnątrz).
Chyba dwa wkręty i podważa się takie plastikowe wargi, trudno pamiętać wszystko. Ale wstrzymaj się z wyciaganiem skrzynki, już prędzej zdejm nakładkę słupka drzwi i tam patrz.
Dodam tylko że tak "zaklejona kostka" jest odrazu koło skrzynki bezpieczników po prawej stronie.
Gdyby żarówka była normalnie zasilana, z +12V, to by po prostu świeciła "na pół gwizdka", ale w Oplu jest układ kontroli oświetlenia w skrzynce UEC i jak mu obciążenie danego obwodu nie pasuje to odcina jego zasilanie
stop w przyczepie jest sterowany z przekaźnika, który trzeba dołożyć do skrzynki bezpiecznikowej.
Wstaw zdjęcie tej "czarnej skrzynki".
Sprawdz bezpieczniki w skrzynce.
astra.autokacik.pl tam w dziale download masz schematy a opis bezpiecznikow masz w instrukcji uzytkownika
próbowałem wyjąć przekaźnik pompy paliwa jednak nie udało mi się to, a po tej próbie samochód nie reaguje w żaden sposób na próbę włączenia silnika, brak reakcji rozrusznika A zacząłeś od sprawdzenia czy przy tej "próbie" nie urwałeś czegoś w skrzynce ?
w skrzynce bezpieczników
Lepiej skrzynke do bagaznika czy głosniki basowe na półke tylną zamontowac? Oczywiscie wszystko pod zmacniacz. Bo w bagazniku mam mało miejsca. samochód - opel astra F Skrzynka! :wink:
A sprawdziłeś taką prozaiczną rzecz jak bezpiecznik centralnego zamka? Pod kierownicą w skrzynce bezpiecznik nr F11 - 20A Możesz też w zrobić po numerze VIN odkodowanie co ten samochód miał na wyposażeniu. Może będzie centralny zamek?
Dziękuje za pomoc kolega Robokop miał rację winny był wysuwany moduł w skrzynce bezpieczników, przekaźników.
Jeszcze raz wielkie dzięki za zaangażowanie i przepraszam za późną odpowiedź. Okazało się finalnie że wymieniona płytka skrzynki bezpieczników była tez walnięta i problem leżał w niej. Podmiana na trzecia i clon rozwiązały temat. A zatem pompa ABS zjarała moduł silnika i dodatkowo płytkę w skrzynce.
Musisz eliminować po kolei, w głównej skrzynce bezpiecznikowej. Rozpiska https://www.astra-g.pl/viewtopic.php?f=7...
Sprawdź bezpiecznik w skrzynce instalacji auta ewentualnie zobacz czy niema dodatkowego zabezpieczenia (bezpiecznik) w lini zasilania radia (złączka).
Brakowało bezpiecznika w module rec. Dodano po 1 Dołożenie bezpiecznika w tylnej skrzynce bezpieczników.
Skrzynka bezpieczników
Zmień mechanika bo taki to oddaje auto sprawne! Ewidentnie masz problemy z domasowaniem silnik -karoseria ----dołożyć masę. Kontrola alternatora + spadki napięć altek akumulator . Rozkręć skrzynkę BSI i pod spodem wyczyść złącza X1-X2-X3 (preparatem kontakt S a potem PR)
Kolor kabla czerwony z niebieskim pasmem.Wygodny dostęp od strony skrzynki bezpieczników.
Może kostka ''nie odbija'' i masz zasilanie na radio i moduł zamka centralnego .Na liczniku gaśnie wszystko? Czasem pada moduł w skrzynce bezpieczników ,ten wsuwany z boku.
Powinienes to znalezs na schemacie elektryki tego auta . a schemat taki znajdziesz w dziale download samochody - opel . Pozdro
Z przekaźnika w skrzynce pod maską. Komputer nim steruje .
Masz przecież opis bezpieczników na klapce od skrzynki bezpieczników (schowka).
sprawdz czy dochodzi zasilanie, jak go brak szukaj spalonego bezpiecznika w skrzynce pod maska
Występuje zbyt duże obciążenie prądowe połączenia(stąd topi się plastik na wtyczkach). Najlepszym rozwiązaniem będzie pociągnięcie nowego przewodu zasilającego i podłączenie go do osobnego bezpiecznika w skrzynce bezpieczników.
Masz kilka opcji - padnięty sterownik, uszkodzenia w wiązce do sterownika lub słabe styki w skrzynce bezpiecznikowej szyny X te pod spodem skrzynki. Sterownik pompy ABS do naprawy
Trzeba odpiąć klakson i sprawdzić czy pali bezp, jak dalej źle to kabel zwiera od skrzynki do zderzaka trzeba szukać .
tzn. ze niby mam rozebrac pol samochodu zeby sie dostac, tzn mam zdjac caly kokpit zeby sie dostac do skrzynki bezpiecznikow.
Opuść skrzynkę bezpieczników pod kierownicą, pewnie za nią będzie jakieś stare alarmidło
Guzik prawda, bardziej uwierzę, w uszkodzenie tamtego niewłaściwego bezpiecznika albo w "zielono mi" w skrzynce bezpiecznikowej.
W tych Astra-ch najczęściej dochodzi do uszkodzenia wiązki od lamp od skrzynki bezpieczników pod maską po belce do lampy najczęściej kabel żółty lub biały. Trzeba zdemontować zderzak i szukać
na samym poczatku zaczabym od sprawdzenia bezpiecznika od pompy. jest to bodajrze 2 bezpiecznik w skrzynce ;] pozdro
dzięki ale te bespieczniki nie do mojeg modelu,u skrzynka znajduje się koło akumulatora a nie w kabinie.
Dzięki
Problem może być we włączniku świateł, ten z pokrętłem, on podaje napięcie na przełącznik przy kolumnie kierowniczej, dalej na skrzynkę bezpieczników i do żarówek.
Zapewne przyda się miernik i sprawdzenie czy chociażby na tych "dobrych" niby bezpiecznikach masz napięcie. Co z tego że wizualnie są dobre. Może najzwyczajniej nie dostają napięcia. Sprawdź też punkty połączeń masy w okolicach skrzynki bezp.
witam-troche malo danych w tym temacie-czy na wstecznym tez tak sie zachowuje, po uniesieniu kola ? -jak?, lampka sie zapala? ,rocznik i jaka skrzynka. pozdrawiam
Auto po dzwonie ? Do przebadania jeszcze wiązka dochodząca do tej magicznej skrzynki. W razie czego można tą skrzynkę wymienić. A fachowo nazywa się ona UEC, bo nie jest tylko zwykła skrzynką a węzłem sieci CAN wraz z elementami wykonawczymi w postaci przekaźników.
W skrzynce bezpieczników koło nóg kierowcy.
Przekaźnik może mieć w skrzynce na ścianie grodziowej.
To nie był żaden wsyprzeglik, tylko pompa sprzęgła, chciał tylko naciągnąć na kasę. Ale za wyciągnięcie skrzynki 500 zloty? Proszę Cie.
tak moglo sie urwać przy wtyczce, ale mało prawdopodobne. A masz włączoną klimę?. Sprawdź bezpieczniki w komorze silnika i skrzynce bezpieczników w środku. Ze sprężarki do jej złącza wychodzą 2 przewody? Jeśli tak przewód brązowy to masa (-). czarno-bialy to +
A po co to wchodzi do tej czarnej wielkiej skrzynki ???co tam jest jaki filter ??
Obserwacji nie,ale mam diagnozę. Pomierzylem, posprawdzalem i wychodzi ze to skrzynka bezpiecznikowa pod maska. W momencie powstania usterki ginie +12v na zasilaniu sterownika, ale prócz tego przestaje działać nawiew, zegary, światła, radio. Dziś sprawdzę co z ta skrzynka i odpisze.
U kolegi rocznik 2000 jest juz moduł sterowania wetylatorami. Jeszcze a nie już. Pierwsze modele miały moduł pod zderzakiem, w młodszych ECU steruje przekaźnikami w skrzynce koło akumulatora.
No ciekawostka z tym lutem jak skrzynka tam lutowana nie jest.
No to skrzynka do wyjęcia i zmiana simmeringu na wale.
Jeżeli masz tam czujnik, to dalej sygnał z niego leci do skrzynki z bezpiecznikami / przekaźnikami. Tam jest taki przekaźnikopodobny element (bodajże pomarańczowy) który jest przetwornikiem sygnału z czujnika na sygnał drogi / prędkości. A pewnie problemem u ciebie jest walnięty czujnik -> wymiana razem z piastą niestety.
rozrusznik powinien być na przewodzie czarno-czerwonym 2.5mm w 6-cio pinowym czarnym konektorze w czołowej części skrzynki bezpieczników-tak to przetłumaczyłem.
to zamień dwa żółte przekazniki w skrzynce bezpieczników i zobacz czy będzie to samo na drugim kierunku
Już wszystko gra. Problem był z połączeniem między skrzynka główna z bezpiecznikami a akumulatorem.
podepnę się, u mnie tak samo. Bezpieczniki w skrzynce i na radiu całe. Ma ktoś pomysł?
Pompę załącza fioletowy przekaźnik umiejscowiony w skrzynce w komorze silnikowej zaraz koło ściany grodziowej.
Co do wycieraczek to spróbuj podmienić przekażnik od czasówek w skrzynce bezpiecznikowej (jest oznaczone jego położenie).
W vectrze b prawdopodobnie podobnie jak w astrze g podświetlenie jest sterowane przez multitimer. Spróbuj poruszać złączem w skrzynce bezpiecznikowej.
Zobacz przekażnik pompki. Powinien być taki w skrzynce pod maską (chyba tak jest w oplu).
Przy tylu błędach to albo padnięty sterownik, albo do sprawdzenia, skrzynka bezpieczników w komorze i instalacja.
Korek z tyłu skrzynki po lewej. Do wlewu bodajże przy mechanizmie zmiany ale ja tam bym lał do przelewu
Sygnał prędkości jest przekazywany z systemu ABS i odczytywany podobno z lewego przedniego koła. A co jest z tym ABS-em? Sprawdź bezpiecznik odpowiedzialny za zasilanie ABS. Numer bezpiecznika odczytasz z opisu na klapce skrzynki bezpiecznikowej. W astrach II z niesprawnym ABS-em zawsze nie działa prędkościomierz.
1.4 - Z14XEP Wiązka była oryginalna. No to powinny być dwa przewody na kostce czujnika sprzęgła, czarny: +12V po przekręceniu kluczyka, i szary: sygnał do sterownika sinika. Sprawdź próbówką czy jest 12V po przekręceniu kluczyka, jeśli nie ma to być może trzeba włożyć bezpiecznik do skrzynki pod maską (5A nr 33) Jeśli jest to sprawdzić czy sygnał dochodzi...
Nie wiem czy w skrzynce pod kierownicą nie ma podobnych. Nie kupuj,weź zamień na próbę od kierunku szyby itp.
No taki właśnie posiadam i robiąc test wiatrak 1 załącza się wiatrak na drugim biegu a wiatrak 2 załącza bieg 3, do wyboru mam tylko 1,2. W podglądach mam wiatrak 1,2,3 W załączniku jest zdjęcie skrzynki bezpieczników i przekaźników.
A gdzie szukałeś ,jest skrzynka podłużna i prostokątna więc w prostokątnej koło zbiorniczka płynu hamulcowego środkowy przekaźnik.P
Otwórz skrzynkę bezpiecznikową, miernik w dłoń i sprawdź bezpieczniki.
Zdiagnozuj skrzynię biegów co powoduje że przechodzi w tryb awaryjny. Jest to prosta czynność, którą zrobisz "spinaczem biurowym" (kody migowe). Są to dość trwałe skrzynki AW60-40LE, i jak "znam z autopsji" masz uszkodzony selekcjoner (przełącznik wielofunkcyjny) znajdujący się na skrzyni biegów. Można go rozebrać i zobaczyć co uległo uszkodzeniu. Koszt...
Witam, szanowni forum-owicze. Problem mam z bezpiecznikami w skrzynce na silniku nie opacznie pomyliłem włożyłem bezpiecznik w miejsce gdzie go nie było a tam w związku z powyższym nie mam wspomagania:\ Teraz nie wiem co mam włożyć w miejsce luki(nie mam prawidłowego schematu bezpieczników, schemat jaki mam w Instrukcji obsługi odbiega znacząco od rozmieszczenia...
Wiem że regenerują.ale trzeba zdjąć cały. Co do przekaźnika to z tyłu skrzynki jest. Jak tyka w momencie kręcenia to jest ok.
ta skrzynka nazywa sie BSI h ** p:// *** .pl/opel-astra-iii-h-1-7-cdti-bsi-skrzyn... na allegro jest ich pełno z opisem BSI Allegro nie jest żadnym wyznacznikiem poprawnej nomenklatury. 3.1.18. Zabronione jest publikowanie informacji do źródeł, które po pewnym czasie wygasają (publikowanie odnośników do stron o charakterze krótkotrwałym)....
Na zimnym silniku, wystarczy zrobić zdjęcie bez zdejmowania pokrywy skrzynki bezpiecznikowej i wszystko będzie "jasne" Czyli wg tegoż zdjęcia akumulator i skrzynka bezpieczników do wymiany. Brawo, tak trzymać.
Pusty 20 piszesz o kablu ze jest uszkodzony co idzie od skrzynki bezpieczników do złącza przy nogach kierowcy ? Ale lusterka elektryczne działaj po przekręceniu zapłonu .
w astrze x20dtl oraz y20dtl po 2000r. przekażnik główny znajduje sie w skrzynce przy obsadzie amorka lewego w komorze silnika.
Pacjent Opel Astra F z silnikiem C14NZ brak wolnych obrotów często pali się check. Wybłyskaj kody błędów, niezależnie czy ma złącze ALDL czy OBD (w skrzynce bezpieczników) i wtedy będziesz naprowadzony co mu dolega
Ten dym zza zegarów mógł wydobyć się ze skrzynki bezpiecznikowej lub przewodów w jej obrębie. Tam bym szukał przyczyny zwarcia.
Nie podałeś rocznika?. Gniazda bywały w skrzynce el. Nie można zlikwidować całości, kable muszą być.
termostat to urządzenie które reguluje temperature silnika ,niema podłączen elektrtycznych, tobie chyba chodzi o czujnik ktory załancza wentylator chłodnicy sprawdz dokladnie bezpieczniki nie koniecznie w głownej skrzynce bezpiecznikowej pozdrawiam serdecznie
Masz w swoim autku bardzo "popularną" skrzynkę. Opel oznacza ją jako AF-30, a jest to skrzynka japońska typ AW50-42LE. Montowana między innymi w autach Opel Vectra B, Astra G, Zafira, Volvo, Saab itp. Na jej temat dużo jest w sieci łącznie ze schematami. Dokumentację posiadam, ale musiałbym przesłać na pocztę.
Ok, dzięki. Wymontuję to (nie jest łatwo) i obejrzę styki. Mimo wszystko będę zobowiązany za podpowiedź gdzie są przekaźniki od tych wycieraczek. W skrzynce bezpieczników nijak nie mogę ich znaleźć.
ależ styki są w obu. to ten pierwszy jest nie potrzebny tak? a w skrzynce w kabinie brakuje mi jeszcze 1, 4 i 5
K-60 znajduje się w skrzynce z przekaźnikami nad serwem w komorze silnika. Jest to pierwszy przekaźnik od strony wyprowadzenia wiązki z skrzynki.P
W skrzynce bezpieczników, nie wybłyszczysz nic, kody migowe były tylko w starej wektrze.
Zmieniłem skrzynkę bezpieczników w bagażniku Astry H i potrzebuję sekurity kodu W załączniku zczytany wsad 95040.
zabezpieczenie skrzynki przesunięcie skrzynki skrzynki multimedialnej
szafka energetyczna omomierz równoległy odinstalować sterownik drukarki
mosfet płynna regulacja mosfet płynna regulacja
Lodówka nie łączy się z modułem sterowania - przyczyny i rozwiązania Zanikanie stacji radiowej przy użyciu transmitera FM w samochodzie