Do układu paliwowego dostaje się powietrze.Sprawdzić zbiornik i przewody.
Jest to taki ukladzik, (element gazowni) ktory ma zadanie symulowac obecnosc wtryskiwaczy. Po przejsciu na gaz wtryskiwacze sa odcinane, a zeby ECU nie wykryl przerw w obwodzie, emulator wlancza mu rezystory w miejsce wtryskiwaczy (albo w szerg z nimi)
Gdybyś sobie zdał sprawę z głupoty jaką napisałeś to byś sie zapadł pod ziemię. OK TYLKO CZEMU AUTOR POSTU PISZE ŻE : szczelność serwa i przewodu dochodzącego sprawdzona Podyskutuj jeszcze trochę. Tam jest jeden moduł wzmacniacza iskry dla wszystkich cylindrów - czemu miały nie działać tylko dla 4-go? Vectra b (x16sz) to nie to samo co Astra c18nz....
na niepłodność u krów tak. hehe i może nie pali ten cylinder 1-szy od transformatora :-)
Nie pali na 3 cylinder
Spróbuj tego. "Za pomocą cyfrowego miernika Volt-Ohm Meter sprawdza rezystancję wtryskiwacza. Następnie porównuje te wyniki ze specyfikacją. Jeśli nie jest to zgodne ze specyfikacją, należy wymienić wtryskiwacz. Sprawdzić napięcie na złączu wtryskiwacza. Powinno być co najmniej 10 voltów. Upewnij się, że złącze nie jest fizycznie uszkodzone. Należy...
Skąd ta pewność, że jeden cylinder nie pali i że to właśnie drugi?
Raczej nie wina tranzystora bo cewka ma tylko dwa sterowania, steruje parami 1-4, 2-3. Komputer może nie podawać sygnału bo nie widzi np sygnału z czujnika wałka.
witam.mam problem a mianowicie cos sie dzieje z moim oplem nie pali na dwa cylindry iskra jest sprawdzalem prad miernikiem i dochodzil do wszystkich wtryskiwaczy.prosze o pomoc.
Jeśli dla twojego mechanika niepalenie na jeden z czterech garków to nic to zmień mechanika. Jaka kompresja na niedziałającym cylindrze? No i skąd wiesz że jeden nie pali?
to jakie masz pomiary na cylindrach
Ale wtedy nie byłby zalewany jeden czy dwa cylindry przecież.
Robiłem ostatnio astrę objawy te same,przyczyna to pęknięty wąż serwa na wejściu do kolektora ssącego.Na zimnym jak cię mogę na gorącym nie palił wcale.
Nie wiem czy to dobrze otagowałem i dla tego 0 odpowiedzi. Niby nic a jednak coś. Auto na handel i nie chce tego zrbic ABY BYLO tylko tak jak się powinno zrobić. 3 mechanik wymiana dwumasy. Czyli 2 chce wymieniać sprzęgło. Problem ... nie pali na jeden cylinder ?!
Trzeba by sprawdzić kluczowanie na wtryskiwacz na tym cylindrze co nie chodzi.
Mam diagnoze auto miało urwaną taka blaszkę czy coś tam na zaworach nie wiem jak to sie fachowo nazywa
Na który cylinder nie pali?
witam, mam problem z Astra G 2002r 1,6 benzyna-gaz. Na gazie auto chodzi ok, natomiast na paliwie nie pali na jeden cylinder, świece nowe. Mam interfejs Tacho II- mozna przy jego użyciu zdiagnozować to auto?
Może winę ponosi któryś z popychaczy hydraulicznych od tego cylindra.... .
Zobacz jakie jest ciśnienie.
przewody, świece, kopułkę, palec, cewkę i nic nie zmienia wymiana tych wszystkich podzespołów Najwyraźniej kupowałeś na złomie i coś było tak samo uwalone.
Zmierz ciśnienie na cylindrach , możliwe uszkodzenie uszczelki .
Poszło ponownie.
witam mam problem moja omega 2.0 16V z 1996 roku nie pali na jeden cylinder iskra jest ale auto jest słabe i nie pali na jeden gar. prosze o pomoc piszcie co moze być przyczyna tej usterki.pozdrawiam
Pod pokrywą nie było za wiele syfu,ale do pewności wszystko umyłem,ogólnie astra jeździ normalnie tylko na wolnych obrotach chodzi na trzech cylindrach powyżej 1500 obr jest ok,jutro zerkne na przepustnice i kolektor ssący wszystkie wężyki od podciśnienia są całe.
Czy możesz coś więcej napisać - jak to zdiagnozować, jak się upewnić? Normalnie sprawdzasz czy dolot szczelny. I sprecyzuj czy pali na 3 cylindry czy nie ma mocy. Zresztą brak pomiarów to brak kierunku poszukiwań.
oczywiście, że czuć jeżeli chcesz sprawdzić czy faktycznie silnik "kuleje" to jest bardzo prosty sposób... ściągnij przewód wysokiego napięcia "fajkę" z 1 cylindra jeżeli silnik przygaśnie to pali na tym cylindze i jest ok, jeżeli nie będzie żadnej różnicy to na tem cylinder nie pali... czyność tą powtarza na każdym cylindrze...
Możliwe że nie pali na któryś cylinder
A ja bym zmierzył ciśnienie sprężania i wszystko wiedział. Na którym cylindrze nie pali?
witam opel nie pali na dwa środkowe cylindry nawet po wymianie głowicy, kabli, świec, kopółki ,palca, aparatu zapłonowego. ciśnienie sprężania na wszystkich czterech cylindrach wach się na poziomie 14 atmosfer. pomoże ktoś?
sprawdziłeś czy pali na wszystkie cylindry?Jeśli nie pali to z jakiego powodu?
A może ten silnik po prostu ma jeden cylinder mniej :) Jak to było sprawdzone że nie pali na jeden cylinder ?? Jakie są objawy?? Który to cylinder??
Ten paskudny X10XE, pewnie na 4-tym cylindrze nie pali :D
Hmmm. To opisałbyś po kolei co robiłeś a nie będziemy się wymieniać postami w nieskończoność. Na których cylindrach nie pali?
Jeśli problem się powtarza w tym samym cylindrze to zamień świece z innym cylindrem. Jak teraz wyjdzie w innym cylindrze to będzie oznaczało problem z tą świecą. Jak znów nie będzie palił ten sam cylinder to będzie oznaczało problem z układem zapłonowym dla tego cylindra. Może są jakieś przebicia itp.
Jedź że chłopie do mechanika, skoro nie wiesz czy auto pali na wszystkie cylindry
Zacznij od pomiaru kompresji.
Wymiana uszczelki spowodowana czym? Tylko ona wymieniona? Coś jeszcze robione z głowicą, regeneracja, sprawdzenie?
Witam mam problem z Oplem Fronterą A 2.0 benzyna, nie pali na dwa cylindry wymieniłem kable, świece zapłonowe, cewkę zapłonową, czujnik położenia wału, na 2 i 3 cylindrze jest bardzo słaba iskra, ciśnienie na cylindrach po 12 bar na wysokich obrotach łapie na wszystkie cylindry problem jest poniżej 2tys obrotów nie mam pomysłu już co może być przyczyną...
Witam ponownie, dzisiaj podłączyłem ECU do instalacji, niestety przy odciętej (patrz poprzedni post) elektrodzie nic się nie poprawiło. Nadal przebiera i nie pali na 1 cylinder.
Świece były wymieniane z rok temu jak padł mi komputer. Jak już nie pali to pada czwarty cylinder zawsze. Oddać cewkę na gwarancje? Obawiam się, że kolejna też się sypnie jak nic nie zrobię.
To dlaczego kolega twierdzi, ze nie pali na jeden cylinder. Jak to zostalo stwierdzone?
Witam! Problem wygląda następująco, brak zapłonu na drugim cylindrze. Rozrząd ok., kable, palec i kopułka nowe, świece nowe, ciśnienie w cylindrze jest, iskra jest. Nie pali na 2 cylinder. Ma ktoś może jakieś pomysły?
Na pewno zawiesza się bądz leje któryś wtryskiwacz.Niebieski dym bo wtedy nie spala oleju napędowego,a silnikiem rzuca bo automatycznie wtedy nie pali na któryś cylinder.
Na podstawie tego co jest napisane, mimo że taki remont był robiony, to jednak sprawdziłbym jak wygląda kompresja, to dlatego, że na innym forum była podobna dyskusja po mniej więcej podobnym remoncie (wg autora tematu), może potu i atramentu wylano, by na końcu okazało się, że na jednym cylindrze nie praktycznie nie ma luzu. To jedno, a drugie jak...
Też mi to chodzi po głowie, bo dziwne stukanie jest w okolicy tego cylindra, ale to tylko może że wrażenie. Chodzi przez chwile dobrze, potem nie pali na ten cylinder, potem któryś następny i gaśnie. Potem jak już ciepła to ciężko pali i tak samo może po minucie gaśnie
Jacku opisz dokładnie jaki masz gaz i jak ci przerywa podczas przyspieszania czy to są kaczuszki czy nie pali na 1 cylinder, czy zaniki mocy.
opel meriva 1,8 pali na 3 cylindry brak mocy wyświetla się błąd wypadanie z zapłonu oraz czujnik położenia wału wymienione zostały świece czujnik położenia wału cewka wtryskiwacze a dalej nie działa pomóżcie pilne
Również ciśnienie sprężania. Te silniki lubią ryć cylindry
W jakim to celu sterownik LPG miałby sterować wtryskiwaczami PB? Tam najprawdopodobniej są 4 Mosfety P i 4 Omnifety połączone razem które sterują pracą wtryskiwaczy LPG. Sprawdź czy w czasie występowania usterki do centralki LPG dochodzi sygnał z wtryskiwacza ze sterownika silnika oraz czy wychodzi sygnał na wtryskiwacz LPG. Przydało by się odczytać...
gdy tak jeździłem to mrygała lampka silnika Nie pali ci na cylinder/ry bez diagnostyki ani rusz.
Dzieki za podpowiedz , dodam ze jak zdejmuje kostki prawdopodobnie sa one od wtryskiwaczy to przy zdjeciu drugiej silnik nie reaguje tzn pali tak samo, dgy sciagam inna silnik odrazu reaguje chodzi koslawo.
Na cylindrach, na które ne pali są zimne wydechy jest iskra?
Witam ma problem z Oplem Calibra a mianowicie nie pracuje na wszystkie cylindry , pracuje tylko na 3 , 1 cylinder się nie załącza, napięcie na listwie wtryskowej mam , na wszystkich wtryskach , tak samo jest iskra na fajce 1 cylindrze i dobra świeca , co może być przyczyną że nie pali 1 cylinder, a ściągając kabel wysokiego z 1 cylindra samochód pracuje...
Jakby rozrząd był przestawiony to od razu zgłasza błąd czujnika wałka rozrządu, i w ogóle ciężko pali.
Opel Corsa,rok produkcji 1999 rok, silnik X14SZ, nie pali na 3-cim cylindrze, iskra jest, wymienione swiece i kable WN, ciśnienie sprężania na tłokach sprawdzone. Ktos moze ma pomysl czego to moze byc wina?
Iskra przy uruchamianiu jest. Lecz już po odpaleniu wydaje się być "zalany" nie pali od razu na wszystkie cylindry...trwa to bardzo krótko może nie całą sekundę.
A jakie masz graty lpg?
(at)mirrexw Bo on to skopiowal z jakiejs strony. Pomiar kompresji na poczatek. Ewentualnie zmana swiec, cewek. Conajmniej miejscami i zobaczyc czy wypada na innym cylindrze. Moze byc dolot zawalony i pali nagar ktory sie tam znajduje. Zsejmij dolot i zagladnij na zawory.
Sadzisz ,że emulator wtrysku , chyba nie - pisze świeca jest mokra! Sprawdź jak z iskrę w tym czasie , gdy nie pali na ten gar . Jak z zużyciem paliwa , wzrosło? /ale nie jak nie pali na ten gar , tylko w ogóle/.
jeśli nie pali na plaku ,to jest to wina silnika a nie elektryki ani układu paliwowego . Sprawdź ciśnienie na cylindrach i rozrząd
bo pierwszy raz w życiu widze taki kod błędu. I przy okazji co to jest KZFR? Bo też dziwny skrót To może nie zabieraj głosu? Moja Zafira B1,8 odpala normalnie, ale na zimnym silniku gdy jadę i obroty dojdą do 3000-4000 traci moc (nie pali na jeden cylinder) a po wciśnięciu sprzęgła gaśnie. Gdy koła się toczą puszczam sprzęgło i odpala i trzyma niskie...
Witam, mam problem w silniku opla 1.6 16v. Przeczytałem chyba wszystkie fora na których nie ma konkretnego rozwiązania ewentualne cuda - samo się naprawiło - ale mi to się nie zdążyło. Auto nie pali na jeden cylinder, świeca czarna, zalewa ja. Świece wymienione na jesień, cewka jest też nowa, z wyższej półki. Gdzie mogę jeszcze szukać przyczyny?
Chłopaku, jeżeli na wolnych nie pracuje a na wyższych pracuje, a na niskich ciśnienie masz a nie pali? Pomyśl. Zakasaj rękawy i do roboty.
Witam, Opel Vectra C 1.9 CDTI 120KM 2005r, bez DPF. Miesiąc temu wymieniony EGR i przekaźnik podgrzewania wstępnego, teraz nie pali 4 cylinder (cały czas, na zimno i na gorąco), brak błędów, używam testera gutmanna i nie mam możliwości podglądu korekty wtryskiwaczy. Samochód nie kopci ani na niebiesko ani na czarno. Nie sprawdzałem kompresji (sprawdzę...
Witam. Samochód Ople Astra z silnikiem 1.4 na monowtrysku (jednostka 60 konna). Samochód przestał palić na jeden tłok. Świeca sprawdzana, przewód też, iskra jest. Po odłączeniu przewodu wysokiego napięcia na 4tym cylindrze nie ma zmian w pracy silnika. Domniewam że auto nie pracuje na nim, po wykręceniu świecy, świeca czysta. Dlaczego jak nie pali na...
Mam astre F z takim samym silnikiem i powiem Ci że moja pali ok. 9 litrów gazu a nie mam takiej ciężkiej nogi ( tak do 2500 obrotów) także wydaje mi się że mam normalne spalanie a u Ciebie musisz szukać przyczyny sprawdzi może jakie masz podciśnienie? Pozrawiam :D Tak sobie jeszcze pomyślałem że możesz wykręcić po kolej każdą świece i przeanalizować...
byłem u znajomego elektromechanika i odczytał błędy podaje je 31 - Sygnał obrotomierza lub jego obwód (brak sygnału) 1405 - Uszkodzenie zaworu EGR 0400 - Nieprawidłowy sygnał zaworu EGR 0352- Usterka w elektronicznej regulacji kąta wyprzedzenia zapłonu - cylinder 2 + 3 za niskie napięcie nie bardzo rozumiem kodu 0352
Dzień dobry, zwracam się do Was z prośbą. Mam Merivę I 2005, benzyna, 1.6 87KM 8V. Po diagnostyce wykazano wypadanie zapłonu na 2 cylindrze, błąd od 300 do 305, bak paliwa oczyszczony, filtr paliwa, cewka i świece także. Auto nadal dusi się na wysokich obrotach i na ciepłym silniku, pewien ubytek mocy, auto trzęsie i słychać, że nie pali na jeden cylinder....
Witam ! Jeżeli masz ręczne ssanie spróbuj przy odpaleniu minimalnie cofnąć linkę ssania . Może być uszkodzony korektor ssania ( czarna puszka podciśnienia ) odpowiedzialny za wstępne uchylenie przesłony ssania żeby nie zalewał paliwem . Jeżeli po nagrzaniu masz wrażenie , że na ten cylinder też słabo pali może być nieszczelne między kolektore ssącym...
komputer powiadamia o błędzie lambdy,auto na niższych obrotach i wyższym biegu szarpie,pod górkę ciężko podjechać,szybko podnosi się poziom wody ale nie drastycznie.Dość często dymi na biało.Świeca mokra na ostatnim cylindrze od strony lewej...zdaje się,że tym związanym z wydechem.Proszę o pomoc. Dziękuję
Tzn. na 3 i 4 nie dziala stoboskop? Ale silnik pali na wszystkie prawidłowo? To tak, jakby na tych dwóch cylindrach bylo mniejsze napiecie. Porównaj zabarwienie wszystkich swiec, czy jest jednakowe.
witam mam taki problem nie pali na jeden cylinder,iskra jest auto jest kolegi który jest w Belgi tam mu powiedzieli w serwisie że pad komputer że to standardowa usterka w tych rocznikach (98r) powiedzieli bez sprawdzania od czego zacząć sprawdzanie i jak bo tam ceny są straszne
Z tym olejem to masz podobnie jak u mnie {corsa 96 1.2 8V} , u mnie stopień sprężania w tym silniku to wg danych zawartych w WKŁ "Sam naprawiam opel tigra corsa" to 10,1 czyli ciśnienie sprężania powinno zawierać się w granicach 1,15-1,20Mpa , obecnie mam 1Mpa czyli spadek o jakieś 10% auto ma przejechane 164 000 km , również mam założony gaz . Mam...
Ja słyszałem że śrubką od przepustnicy nic się nie kręci!!. Jeżeli jest problem z utrzymaniem stabilnych obrotów biegu jałowego to należy problemu szukać gdzie indziej . Obejrzyj organoleptycznie przepustnicęi przynależne do niej elementy, wężyki.Może któryś z wężyków sparciały jest...... Przewody wysokiego napięcia z końcówkami, świece zapłonowe tez...
Kiedyś miałem podobny problem z oplem. Opel 1.8 16V 1997r, objawy takie jak piszesz, zostało wymienione już prawie wszystko (zanim jeszcze trafił do mnie). Męczyłem się z nim chyba z tydzień i nie znalazłem usterki. Klient ten niedawno był u mnie i pochwalił się że usterka została znaleziona przypadkowo. Pewnego razu padł mu rozrusznik i zapalał auto...
Poleciał Ci sterownik. Jest duże prawdopodobieństwo. Prosty sposób żeby to sprawdzić. Jak się nagrzeje i zacznie palić na 3 gary, wyłącz silnik, weź suszarkę do włosów na zimne powietrze i schłodź sterownik. Jak wyczujesz ze już zeszła z niego temperatura to odpal auto. Jeśli pali na 4 gary to znaczy ze padł Ci sterownik.
Witam. Mam taki problem, posiadam combo z 2013r 1.4 benzyna+gaz. Poszła cewka, oczywiście wymieniłem na nową, ale auto dalej nie pali na 1 cylinder, ponieważ nie dostaje świeca iskry. Więc sprawdziłem, co jest tego powodem i okazało się, że upalił się tranzystor mosfet w sterowniku odpowiadający za iskrę na świecy. Wstawiam zdjęcie poniżej, oczywiście...
Witam! Mam problem z moim maleństwem a jest nim opel corsa A silniczek litrowy. Uw opelek nie pali jak powinien opisze dokładniej:na zimno nie pali na wszystkich cylindrach (8 zaworków) po minutce pracy na ssaniu pali juz na wszystkich, a po dłuższej jeździe gdy "serduszko" jest juz całkiem rozgrzane jest problem z odpaleniem po 5-6 razach startuje....
Mam problem z odszyfrowaniem kodu usterki w astrze 1,6 z 98r. (8V). Po zapaleniu kontrolki check engine podjechałem do elektryka, który zczytał dwa kody: P0325 i P0607. Pierwszy dotyczy usterki czujnika spalania stukowego, drugi - bliżej nieokreślony. Będę wdzięczny za wskazówkę. Dodam, że kontrolka zapala się przy dynamiczniejszej jeździe. Odczuwalny...
witam oto co odczytałem opcomem: 2001,Zafira,Silnik,Z 16 XE Measuring blocks information: Napięcie akumulatora,14.2 V Glówny przekaznik,Aktywny Przekaźnik pompy paliwa,Aktywny Czujnik 1 APP (Pozycji pedalu gazu),0.96 V Czujnik 2 APP (Pozycji pedalu gazu),0.47 V Wartosc kalkulowana pozycji pedalu gazu,0 % Pedal przyspieszania w pozycji biegu jalowego,Aktywny...
No auto zostało wyremontowane. Co do naprawy. Okazało się że pierwszy mechanik próbował mnie naciągnąć na bardzo duże koszty naprawy. Rysy na cylindrze tłoku nie było !!! Sam tego nie sprawdziłem więc wiadomo. W aucie została zregenerowana głowica, wymienione pierścienie na tłokach, wstawiona nowa pompa wodna i wiadomo uszczelka, świece i nowe śrury....
wymienilam cewke zaplonowa caly modul i lipa dalej wariuje,ma dalej trzesienia,szarpania,pali na trzy cylindry po dodania gazu i przejechaniu dziala na cztery .i co to teraz moze byc walniete?
Na zalaczonym zapłonie masz miec plusa na wtyczce od wtryskiwacza. w momencie jak silnik pali ecu otwiera poszczególne wtryskiwacze przy pomocy minusa. Robi to impulsowo. Podłacz mała zaróweczke powiedzmy 5 Wat i zobacz czy mruga.
Nemonek - swiece sa ok bo wymienialem pare miesiecy wczesniej i jak je nie dawno wykrecilem to byly biale czyli dobrze pali bo mechanik powiedzial ze jesli auto jest na gazie to powinly byc biale
Dziękuje. To już jestem spokojny ze to normalne iż nie ma przepływomierza. Swoja droga pierwszy raz spotkałem się z takim autem :-) Napięcie dochodzi do świec. Dzisiaj jeszcze sprawdzałem. Grzeją Pompkę ręczną już zdemontowałem. To teraz będę sprawdzał : ciśnienie w cylindrach ,zrobię próbę przelewowa wtrysków i wymienię uszczelki. Jeszcze raz dziękuję....
Witajcie! Zwracam sie do Was z prośbą pomocy w naprawie instalacji elektrycznej mojego autka, którym jest Opel Calibra 2,5l benzyna rok.prod.1996. Stałem się właścicielem tego cudu w wyniku darowizny od dziadka,który je trochę zaniedbał. Na jesieni 2016 scholowałem do siebie i po zimie gdy chciałem wziąść się do roboty okazało się, że pali tylko na...
i ten wstyd gdy kręcisz jak starym dizlem ... oooo wypraszam sobie. Mój VW Passat z 86' 1,6D pali od strzała nawet do - 15. :D Rozumiem, że rozrusznik kręci szybko. Jak odpali to na wszystkich cylindrach od razu ? Zostały jeszcze przewody zapłonowe.
Witam Mam opla zafirę B z 2005 roku silnik benzynowy 2,2 .Podczas jazdy zapalił się samochód z kluczykiem i auto straciło na mocy, następnego dnia palił się żółty silniczek. Samochód nie pali na jeden cylinder. Po naciśnięciu pedału hamulca i gazu do końca i przekręceniu kluczyka na II pozycję pokazuje błąd 1191 nie wiem co on znaczy ? proszę o pomoc...
Witam Posiadam opla omega b g+b 8v problem leży w tym że pali się cewka 2tyg temu padla mi cewka auto nie miało iskry na czwartym cylindrze pozostałe 3gary chodziły normalnie Wymieniłem cewkę i po tyg. Znów padla cewka takie same objawy jak wczesniej Co może być przyczyną?
witam mam taki sam problem ze swoja vectra /x16xel/ tyle ze u mnie było to spowodowane najprawdopodobniej przeskokiem iskry z cewki /przez przypadek spróbowałem odpalic auto ze zdjetymi od modulu cewki kablami zaplonowymi i od tej pory nie pali/ sterownik wskazuje bład 0352 - za niskie napiecie na cewce 2 i 3 cylinder. obecnie auto gdy jest ciepłe odpala...
Jak podejść do tego od strony fizycznej? Ustawienie wału korbowego wg znaczników ustawia 1 i 4 tłok w górze czyli prawidłowo, czy jest sens ściągać dekiel i zobaczyć jak na 1 cylindrze są krzywki? :) Chyba będę musiał to sam rozkminić, chciałbym jednak rady kogoś doświadczonego. Jeżeli ty i twój mechanik ustawiacie rozrząd i do tej pory nie zdjeliście...
Witam mam problem z moim skuterkiem zipp steed 50 a więc został w nim wymieniony tłok i cylinder na 60 cc.Po przejechaniu jakichś 90 km skuterek zaczął ciężko palić z rozrusznika ale nie że kręci tylko tak jakby nie miał siły przekręcić po podłączeniu do prostownika skuterek pali lub po podłączeniu akumulatora od samochodu (opel astra) . Akumulator...
Przy odpaleniu silnik pracuje dość równo , po rozgrzaniu się zaczyna przerywać i nie pali na jeden cylinder , próbuje wejść na wyższe obroty czasami ale nie daje rady(wolne obroty) Moim zdaniem jest chyba cewka do wymiany i teraz się zastanawiam czy kupić w ciemno tą cewkę i sprawdzić..
Na początek najłatwiej ciśnienie na cylindrach sprawdzić, a potem szukac innych usterek. Ponawiam temat , sprawdziłem ciśnienie i wyszło mi na 1 cylindrze 12 2 cylinder 10 3 Cylinder 9 4 Cylinder 8 Co o tym sądzicie?? Chciałbym dodać dziś rano normalnie odpalił, ale nie ma jeszcze mrozów by sprawdzić jak na polskiej benzynie pali, bo wcześniej jezdziłem...
mam problem z moją corsą. co mogłem, to zrobiłem, ale obecnie skończyła się koncepcja. Od początku. Opel Corsa 1.2 16V 2002 r. Auto zapala normalnie. wchodzi na wyższe obroty, pali na wszystkie cylindry, chodzi równo. Po ok. 2-3 minutach przestaje palić na 2 cylinder, chodzi równo na 3 cylindry. Podmieniłem z drugiej Corsy 100% sprawnej, cewkę, bez...
zabierasz sie kolego do sprawy od dupy strony w tych silnikach nie ma mozliwosci zmiany wolnych obrotów fabrycznie jest ustawiona wartosc ze wzgledu na EKO i nawet regulacja na przeplywomierzu jest juz zablokowana jak bedziesz na sile grzebal to mozesz sie zdziwic jak uszkodzisz sterownik i bedziesz szukal nowego jak masz problem to pierwsze - zczytales...
Ratujcie! Rozrząd wymieniony a auto dalej nie pali!!! Mechanik wymienił wszystko oprócz kół zębatych bo były dobre. Czyli nowy jest łańcuch i napinacz (RUVILLE) i 3x ślizgi (GM). Uszczelki pod pokrywę zaworów i rozrządu też są nowe. Stare części oprócz łańcucha były oryginalne z logo GM. Raczej jestem pewien że mechanik wszystko ustawił dobrze bo nie...
spoon dzięki za wniesienie czegoś nowego do mojego problemu na pewno postaram się to sprawdzić i na wszelki wypadek sprawdzę też sondę lambdę pomiary niby są w porządku ale ciekawi mnie czemu tyle leje na cylindry i pali tyle... no i fakt faktem na wolnych nie pali na jednym cylindrze może i sonda zwariowała i cała przyczyna w niej. no nie mam pojęcia...
dzisiaj mechanik powiedział że pali mi olej i będą chyba do wymiany pierścienie ale jeszcze jutro sprawdzi mi ciśnienie na cylindrach i będę wiedzieć olej też dostaje się do przepustnicy to tyle co na razie wiem
błąd zapłon cylinder cylinder błąd zapłonu cylinder cylinder atego cylinder
kabel ethernet przerywa logitech wingman odblokować eberspacher
input selector manitou kontrolki
Schemat wzmacniacza basowego Ibanez P3110-U – gdzie znaleźć dokumentację serwisową? Pioneer GM-1027ZSA – schemat, pinout, typowe usterki, zamienniki części