Opis pinów masz na wtyczce ECU, druga środkowa wtyczka i gniazdo ECU. https://obrazki.elektroda.pl/6538881600_...
Układ jest elektro-hydrauliczny czasami nie działa. Do pompki mam 4 kable +, - , plus po zapłonie i regulator (niebiesko biały) A pytanie mam czy ktoś wie jak idzie ten niebiesko-biały kabel? bo zaczyna się od alternatora idzie do licznika dla kontrolki ładowania a dla pompki wspomagania wychodzi osobno. Ktoś przy tym majstrował i po prawej lewej stronie...
Ok, to chyba najlepszy sposób. A czy macie jakieś doświadczenia z wymianą samej sondy bez modułu (cięcie kabli i połączenie nowej sondy)?
Diagnoza to kabel brązowy z białym szlaczkiem.
W tych Oplach częstą usterką jest niepewne połączenie kabla "plusa" z mocowaniem klemy. Ale tak jak koledzy - obstawiam alternator. Sam wymieniałem niedawno u siebie w 1.2... Dostęp łatwy i przy okazji wymienilem napinacz i pasek bo i tak trzeba go ściągnąć.
Witam, Mam pytanie może ktoś się orientuje. Zakupiłem kabel (bezpośrednio z Chin) do programu Opel Tech2. Komunikuje się bez problemu z ABS, immo ale nie mogę się połączyć z silnikiem. Cały czas, nawiązywanie połączenia i tak w kółko. Kabel jest na USB. Laptop Toshiba. (Są opinie że nie chodzi na toshibach - ale wersja z RS232). Zaglądnąłem do środka...
Przydałby się link do twojego radyjka bo wyskakują podobne , ale czy takie same ? 1. głośniki mogą być źle podłączone 2. brak połączenia CAN lub niewłaściwe ustawienia 3. opel stosował wzmacniacz antenowy zasilany kablem antenowym , być może brak tego zasilania
Dowolny mostek prostowniczy. Do wyprowadzeń +i - podłączasz buzzer, do wyprowadzeń ~~ kable od świateł i zapłonu znalezione w kostce radia.
Jeśli nie kręci i nie ma charakterystycznego stukania, to sprawdź połączenie kabli przy rozruszniku i akumulatorze.
Sprawdź połączenie kabli oraz naciąg paska klinowego.
Jaki silnik i jakie dokładnie przewody? Daj przynajmniej jakieś zdjęcia.
A podpinał ci asie pod interfejs diagnostyczny czy zdiagnozował go przez tele poradę na podstawie podanych objawów. Co do sterownika silnika to sypał by wieloma błędami ale też morze tylko tymi co ty podałeś, poszukaj dobrego speca od sterowników do opla co do ceny to będzie przedział między 100 a 700 zł. Zresztą uszkodzenie sterownika to normalka w...
Nie sprawdzałem, zakupiłem razem z laptopem wersje 2015, i mówiono mi żebym go nie aktualizował. Interfejs nie wygląda jak te teraz oferowane w internecie, później podam nr tego urządzenia ale jak ostatnio patrzyłem to nie jest chyba typowy 'chińczyk' gdyż sam adapter kosztuje ok 700 zł. Nie kombinowałem nic do tej pory bo podstawowe i średnio zaawansowane...
A teraz jest wszystko ok? Z elektroniką tak często bywa, przyczyn może być wiele np. słaby kontakt połączeń, szczególnie instalacji zasilającej. W niej coś robiłeś, podmieniałeś kable przy próbach, ruszałeś nimi i to może być przyczyna, a czy skutecznie usunięta, to się okaże w czasie.
Na stawiam na czujnik oleju ,albo wtyk jest zabrudzony smarem i brak połączenia czujnik-kabel.
zasilanie cewki przekaźnika idzie na kabel czarny, masa to bodaj brązowy z czerwonym zapinany przez ECU. Góra wtryskiwaczy to też 15. Całe zasilanie leci z odgałęzienia grubego czarnego kabla dwu pinowej wtyczki widocznej na foto. To połączenie wewnętrzne wiązki ma tendencję do odgniwania. Możesz jeszcze sprawdzic czy na czarnym tej wtyczki masz 15,...
W niektórych autach za kontrolkę robił led o małym prądzie zamiast żarówki i były dołożone oporniki bokiem np. w desce, żeby ten prąd zwiększyć. Jak problem wróci, zmierz ten wstępny prąd wzbudzenia. Te napięcia też pomierz, dowiesz się czy połączenia (kable) są ok.
Czyli wystarczy że mam laptopa, kabel do połączenia auta z laptopem i oprogramowanie opel tech tak? Dziękuję za odpowiedź.
Zakładam że na silniku masz instalację od v6+ sterownik i utknąłeś przy połączeniu z autem, tak?
mam oryginalne radio, czyli sprawdzać połączenia przy wyświetlaczu ? a jest jakiś opis połączeń który kabel jest do czego ?
kolego może to nie być wcale przepływka...aczkolwiek znajdziesz ją na rurce po filtrze powietrza...czasem zdarza sie że sterownik....a to już większy problem..dobrze sprawdz połączenia kostek i kabli...
Akumulator, połączenia mas, grube kable od plusa. To na początek
witaj kabel prądowy z alternatora idzie do rozrusznika i dalej do akumulatora sprawdż połączenie na rozruszniku klucz 13mm
Witam Auto Opel Insignia B 2017r cdti 170km Błąd z kompa: U029D - Utrata komunikacji z czujnikiem tlenku azotu 1 Podmieniłem sondę jakiś zamiennik za 600zl - bez zmień, doszło więcej bedelów :) Wróciłem do oryginału, ale dalej check się świeci i mam U029D. Czy ktoś może dysponuje fragmentem schematu jak sonda NOX jest połączona z ECU - być może gdzieś...
Ten sterownik nie dostaje żadnej informacji o prekości.Jest co prawda połączenie z deską,ale tylko do kontrolki.Idzie do niego 6 kabli
Czy rozrusznik kręci ? Sprawdź akumulator, podmień na inny pewny, lub sprawdź na kablach rozruchowych. Sprawdź połączenie masy do silnika, zmierz na obudowie alternatora.
Witam Nie pozostaje nic innego jak sprawdzenie przewodu antenowego i anteny. Najlepiej odkręcić osłonę boczną bagażnika i tam będzie dostęp do anteny i kabla. Może kabel jest gdzieś przerwany lub zgniło jakieś połączenie przy antenie . Pozdrawiam.
Jedyne co raczej możesz sam zrobić to sprawdzić jeszcze raz ładowanie przejrzeć kable no i zrzucić pasek i zobaczyć czy się lekko kręci alternator czy przypadkiem gdzieś się nie blokuje nie obciera, no może być jeszcze sam mógł wymienić regulator napięcia ale to bez sensu jak nie będziesz pewny że uszkodzony. Tak że sprawdź połączenia ładowanie i po...
Pisze, że wsadza kabel do cewki czyli 16-stka odpada. Dobrze kidu podpowiada i Ty też wiesz o jaki motor chodzi.
W samochodzie wychodzą kable can h i l. A w radiu mam can rx i tx jak too podłączyć? Samochód opel corsa d 2009 A radio vordon z androidem
Opel ma brązowe kable masowe.Posprawdzaj wszystkie połączenia z karoserią jak radził kolega wyżej.Może masz słaba masę pompy paliwa?Masa ta powinna być przykręcona z tyły w bagażniku na pasie tylnym lub gdzieś z boku.
Prawdę mówiąc nie widziałem kolorów dobrze, mierzyłem bezpośrednio na wtyczce odpiętej od czujnika. Czyli wszystko wskazuje na jakieś zwarcie do masy. A wiesz może czy ten kabel leci bezpośrednio do deski rozdzielczej czy ma gdzieś jeszcze połączenie?
Poszukaj w książce serwisowej, na schemacie. Jeżeli "mechanik" zepsuł, to niech teraz naprawia. Możliwe też, że podczas podłączania pomylił kable. Jeżeli oprawka ma jeszcze przełącznik. Jak masz możliwość, sprawdź w starej oprawce jaki był schemat połączenia. Albo zwyczajnie jest zwarcie między kablami albo na masę. Pozdrawiam
Wygląda na brak zasilania lub masy, sprawdź połączenia, głównych kabli zasilających, sprawdź też ładowanie akumulatora.
W alternatorach Delco-Remy z dużą plastikową pokrywą osłaniającą regulator napięcia często padały mostki diodowe. Trzeba też sprawdzić połączenia na kablach akumulator - rozrusznik - alternator
problemem był CAN Koledzy tematu nie zamknąłem bo spodziewałem się powtórki z rozrywki i dalej jest ten CAN problem powrócił otóż nie będę pruł wiązki za wtykiem ABS w efekcie powróciło zwarcie na HI do plusa dam fotkę o który pin mi chodzi przepraszam nie jest wyrażna ale coś tam widać , na pinie zaznaczonym strzałką mam poniżej 1 oma pozostałe są...
A wyżej zamieszczone zdjęcie z połączeniem tych kabli prawidłowe, bo nie mogę schematu znaleźć do x16sz.
Do kostki radia idą kable do diagnozy samego radia, są one koloru brązowy z białym pasemkiem. Jak ktoś wsadzi inne radio i to inne radio ma tam coś doprowadzone to zakłóci działanie lini diagnozy. Nie wiem czy się jasno wyrażam. Tak idą dwa kabelki i one się łączą w jedno w rej kostce. Dzieje się też tak, że ktoś tą kostkę odcina po podłącza inną i...
Dzień dobry, zakupiony Opel Scanner działa jak złoto. co prawda 200 zł to dla mnie dużo zwłaszcza że chciałem tylko błędy kasować... Jednak po zagłębieniu się w temat warto było wydać tą kasę, patrząc jakie problemy są z połączeniem się z "starszymi" oplami. Ma więcej funkcji niż potrzebowałem, ale pomogą mi zapewne w wielu usterkach, a przynajmniej...
No... ale dziwne że na starej ( uszkodzonej ) cewce odpala ( choć na 3 gary ) Na nowej cewce nie chodzi nawet jak odłączę kabel od jednej świecy ( ten co się upalił w sterowniku ) Dodano po 13 a.... idę walczyć
problem jest z lewym własnie kierunkowskazem,Z tyłu miga bardzo szybko,zaś z przodu świeci non stop razem ze światłami do jazdy dziennej.Dodam, że potem zmieniłem z powrotem na tę stłuczoną ,żeby sprawdzić czy to lampa,czy coś w samochodzie...no i działa normalnie. Skoro wszystkie kable w zakupionej lampie są jak nówki, to co może byc przyczyną tego...
Wtyczki i połączenia przy reflektorze już sprawdziłem, pytanie gdzie jest drugi koniec kabla zasilającego :)
Masz 2 opcje-nowy reflektor albo do oprawki żarówki lutujesz kable i podłączasz je do głównej kostki reflektora, w ten sposób robisz obejście połączeń kierunkowskazu wewnątrz reflektora
Klimatyzacja naprawiona , oddałem do elektryka dwa dni szukał ,już chciał się poddać ale znalazł ,dokładnie nie wiem gdzie ale przy wiązce kabli brak połączenia z masą ,tzn. podobno była ale bardzo słaba i pod obciążeniem nie było dobrego połączenia.
wygląda na chwilowe zaniki napięcia cewki zapłonowej ,zobacz połączenia przy niej czy podpinając się z instalacją gazową nie był przecięty kabel zasilający cewkę i połączenie zaśniedziało i chwilami nie łączy,często tak bywa lub jakieś alarmy , odcięcia zapłonów itp..jeśli posiadasz.
Kolego, a czy istnieje możliwość przecięcia tego kabla przy progu i połączenia z masą karoserii, czy kabelki muszą iść w kierunku drążka hamulca ręcznego i są z czymś tam spięte?
zwykle skrzynia ma swoje własne czujniki prędkości wejściowej i wyjściowej, w Astrze (Aisin) tak jest abs jest zwykle odrębnym układem i ma w zasadzie odrębną wiązkę, w Astrze można go odłączyć całkiem, bez żadnych konsekwencji (wiem bo u siebie w Astrze automat mam wypiętą wtyczkę bo on głupiał (załączał się przy delikatnym hamowaniu) do skrzyni niema...
Co oznacza ,że przestaje grać? Jest całkowicie martwe czy nie odbiera tuner? Najlepiej radio sprawdzić w innym samochodzie lub odpowiednim zasilaczu. Może być to kwestia tz. zimnych lutów. Jeśli problem polega na braku odbioru skierowałbym się ku antenie (zgniłe połączenie masy, kabel, ewentualny wzmacniacz). Zaproś jakiegoś elektronika nie mechanika....
Witam Pytanie: przewody na pewno lutowałeś czy może jednak użyłeś szybkozłączek, które zazwyczaj są w zestawie? Opisane objawy ewidentnie wskazują, że któryś z kabli nie łączy. Do sprawdzenia masz wszystkie połączenia kabli sygnałowych, zasilanie modułu oraz masę. Innej możliwości rozwiązania problemu nie widzę. Pozdrawiam Krystian
W opisie kabla wymieniony marki pojazdów Opel jak i Skoda. Może wina samego programu?
Zgadza się , połączenie Opel odnosi się też do kilku innych marek aut jak Mercedes Sprinter, niektóre VW... A co do standardu to jest bardzo elastyczny i ma wiele odmian, praktycznie co producent to inaczej a nawet sam VW miał przynajmniej 4 różne rozłożenia kabli w kostkach ISO. I dlatego producent zawsze w instrukcji obsługi samochowu pisze żeby radio...
To nie takie łatwe sam tego nie zrobię może mała podpowiedź gdzie jakie kable połączyć?
Sprawdziłem raz jeszcze i wychodzi, że nie mam zasilania na pinach M3 i M4. Wygląda, że komputer nie podaje masy na przekaźnik, który puszcza zasilanie na w/w piny. Sprawdziłem jeszcze połączenia masowe do ECU, piny G3, G4, H1 i H4. Połączenie jest w porządku. Co może być przyczyną, że ECU nie podaje tej masy? Dodano po 3 Uprzedzając pytanie, to przewód...
Ten NIBY program tech2 na PC nie ogarnia niczego.Jeśli poprawnie ustawisz porty COM w panelu sterowania i będziesz się łączył przez COM1 to MOŻE uda Ci się wyświetlić kody błędów silnika. To samo uzyskasz metodą "migania" kontrolki check. Ogólnie kabel wraz z tym oprogramowaniem nadaje się do śmieci a nie do Opla jak zapewniają sprzedawcy z popularnego...
Kiedy zwarły się dwa kable? Na postoju, czy podczas pracy silnika? Te klapy gaszące wyrzucają błąd P1125, jak są zalane olejem, następuje tam zwarcie. Wyczyściłeś elektronikę z oleju? Olej też jest pod płytką, więc trzeba to rozebrać na czynniki pierwsze. Wiąże się to z rozlutowaniem starych połączeń.
Kable na oko ok to trochę mało jesli auto nie ma szyb elektrycznych i głośnika w drzwiach to powinny dochodzić tam tylko dwa kable, zobacz połączenie drzwi do auta w gumie pomiędzy drzwiami a słupkiem nic innego tam sie nie psuje.
Witam, jeśli zapłon trzeba było przestawić o kilka stopni to ja sprawdziłbym najpierw ustawienie kół rozrządu. W zimie gdy silnik jest zimny i są wielkie opory kręcemia a zwłaszcza przy zapalaniu na zaciąg pasek rozrządu może przeskoczyć. ustawienie kół ok tak jak powinno być zna ktos kolejność połączenia kabli wysokiego napięcia
ad 1 uszkodzony opornik dmuchawy (użyj przycisku szukaj temat był poruszany na forum_ ad 2. Sprawdź połączenia przy przejściu wiązki kabli z karoserii do tylnej klapy tam często pękaja kable.
Dzięki, więc wychodzi że żółty kabelek radia jest połączeniem (jak chciałem) z plusem z akumulatora, a nie tylko ze stacyjki. Pozostaje kwestia niebieskiego kabla z zasilania anteny, nie ma problemu wepnę się odpowiednio w wolny "pin" kostki, ale czy mam rozumieć że radio poda na niego zasilanie potrzebne do wzmocnienia sygnału antenowego;/, bo myślałem...
Stawiam że to sterownik centralnego + alarm. Rozbierz puszkę - zobacz ile jest tam przekaźników, ewentualnie zobacz czy bez tego zapali na popych.. W tym roczniku alarm na pewno nie jest powiązany z ecu, więc tylko kwestia połączenia odpowiednich kabli. Trzeba je "tylko" znaleźć:-)
Ma być w/g kolorów - przecież monter LPG przeciął kable i założył złączki do podłączenia emulatora/odcięcia wtrysków. Tylko weź zaizioluj te połączenia.
częstą usterką jest uszkodzenie kabli na połączeniu tylnej klapy z karoserją zobacz na kabl znajdują się w gumowej osłonie
na 3 glosniki (4ty zepsuty) Myslalem nad wymiana wszystkich glosnikow ale podejrzewam ze to nie zmieni sytuacji i bedzie sie dziac to samo. Czyli wywalenie zepsutego głośnika i zastąpienie go sprawnym Twoim zdaniem nic nie zmieni? Dziwne ... PS: na początek wszystkie połączenia i kable głośnikowe do sprawdzenia .
witam mam mały problem po zapaleniu sie komunikatu BRAKE PAD o wymianie klockow, wymieniłem je sam i teraz nadal świeci sie BRAKE PAD i do tego kontrolka, od kontroli trakcji i ABS nie chce zgasnąć.Zdejmowałem kleme z akumulatora nic nie daje!!!!!!Czy trzeba restartować komputer?moze ktos wie co trzeba zrobić????????? pozdrawiam Być może coś źle zmontowałeś,...
Kiedy lampka od immobilajzera się świeci to wskazuje na niesprawność elektroniki silnika lub immobilajzera. Sam raczej nic nie zrobisz. Gdyby immo nie z czytywał kluczyka to by lampka migała. Sprawdź połączenie między immo a sterownikiem (chyba niebiesko czerwony kabel ale ręki nie dam sobie uciąć) lub uszkodzenie sterownika silnika albo immo. Choć...
Już sobie poradziłem z usterką. Okazało się, że była przerwa w połączeniu pomiędzy sterownikiem zamykania drzwi a wejściem do silnika podnoszenie szyb. Wystarczyło przekrosować czerwono żółty cienki kabel. Pozdrawiam.
Naciąg paska to małe prawdopodobieństwo. Piszczał by. Weź sobie kawałek miernika i przy odpalonym silniku sprawdź czy pojawia się napięcie na śróbie z wyjścia alternatora i na akumulatorze. Przy sprawnym regulatorze powinno pojawić się to samo napięcie po obu stronach. Spadek o 0.2-0.5V onacza jedno. Kiepskie przejście. Należało by też sprawdzić połączenie...
no opel to nie jest a radio jak mówie jest włożone na sztuke i są tam 2 kostki wiec podejżewam że to ISO a że sie na tym nie znam to nie moge nic wiecej powiedzieć zreszt.ą wieczorkiem załącze zdjęcia to podpowiecie ;)
Dziwne że w bcm nie masz błedu brak komunikacji z ecu .Ja bym zrobił zworki canu na abs i wspomaganiu czy któreś z tych dwóch nie miesza kolory kabli biały i niebieski ,zmierz napiecie na can.
Temat zakończony,okazało się,że trzeba było wymienić tylko świece i kable i corsa smiga :) dziękuje tym którzy próbowali mi pomóc.
Klema plusowa na akumulatorze grzeje się podczas jazdy. To tnizej jest odpowiedź dlaczego, Między zaciskiem alternatora a plusem akumulatora mam 0,47-0,5V plus to Napięcie między obudową alternatora a klemą ujemną akumulatora wynosi 0,45V. oraz inne niezidentyfikowane złe styki, to powód niskiego napięcia (mierzone we wnętrzu, a nie na zaciskach akumulatora)...
Witam. Mam ucieta kostkę przy sterowniki j nie wiem jak połączyć kable.. większość z nich występuje po 2. Czy ma ktoś może schemat który kabel idzie gdzie? Proszę o pomoc..
Czujnik temp. paliwa jest wkręcony od góry w pompę wtryskową (ten bliżej koła pasowego). Czujnik temp. chłodziwa jest w okolicach termostatu (nad połączeniem silnika i skrzyni biegów). Oba czujniki mają wspólną masę na kablu czerwono-białym.
witam mam problem z interfejsem elm327 zainstalowałem go poprawnie na komputerze próbowałem podłączyć go do opla astry ale nie chce sie połączyć skonfigurowałem kabel z programem i dalej nic pobrałem pcmscan i też nic nie wiem co z tym zrobić proszę o pomoc Pisownia skandaliczna, o temacie było pisane wiele razy. Lenistwo w wyszukiwaniu. Zaniżanie poziomu...
Problem rozwiązany.Błędne połączenie kabli kostki A pomiędzy pinem 5 a 2 powodowało nie funkcjonowanie liczników.Rozważając schemat instalacji auta to widać że kolory przewodów w większości nie pokrywają się ze schematem.Dziękuje za zainteresowanie temat zamykam.
Witam. Samochód Opel Calibra C20NE z 1991 roku. Pali się kontrolka ABS. Sterownik bez autodiagnostyki - NIESTETY. Kable do czujników przedzwonione - sprawne. Czujnik lewy przód był uszkodzony - wymieniony. I dalej to samo. Wpadł mi jeszcze pomysł, że sterownik może nie wykrywać pompy/brak połączenia, ale nie mam schematu. Ma ktoś na stanie rozpiskę...
Witam, mam ten sam problem co założyciel tematu, wiem, że trzeba połączyć dwa przewody (żółty i czerwony), ale nie rozumiem o co chodzi z tym podłączeniem do stałego plusa. Po prostu nie mam pojęcia gdzie następnie wpiąć te połączone kable.
Daj zamiast tego 5mm normalny 20mm2 i opisz wrażenia. PS: do sprawdzenia i poprawienia :napięcie ładowania, napięcie na wzmacniaczu podczas przerywania ale najpierw oczyszczenie WSZYSTKICH połączeń kabli z ewentualnych nalotów (nie zapomnij o kablu masowym od akumulatora do budy) .
Przede wszystkim zadbaj o to żeby wiązki kabli idące do wtyczek nie wisiały w powietrzu tylko były umocowane jak najbliżej modułu.Drgania wiązek przenoszą się na piny w gniazdach modułu i obrywają się wewnętrzne połączenia.
dziwi to mnie temu gdyz z oplem astrą 99r 1,7d bez problemu się połączyłem tym interfejsem,tak jak pisałem ze otrzymałem dodatkowo wtyk z pinami,i jest mozliwosc wpinania ich luzem jednak niewiem jak je podłączyc. Sam ma opisane UWAGA !!!! W niektórych samochodach mogą być problemy z połączeniem przy pomocy wtyku OBD2 z multiplexerem w takim przypadku...
To trochę za mało informacji żeby udzielić wystarczającej pomocy. Jak podłączyłaś to radio (które wtyczki) i czy samo radio działa ? Temperatura i godzina powinna być wyświetlana niezależnie od radia. Jedynie tam gdzie ukazuje się data pozostanie przy nieodpowiednim połączeniu bez zawartości. Sygnał automatyczna antena (czerwono-biały kabel) powoduje...
jak odcina pompę to również para kabli rozdziela przewód i należy je połączyć tylko należy je znalejżć
pytanie dziwne,temat zamykam. Techa2 znam na wylot i z całą stanowczością stwierdzam że kolega coś miesza. Jaki laptop i Tech2? Spinasz Techa kablem z PC,odpalasz TIS'a i robisz aktualizację,czy też ładujesz migawkę.
Siema. Sprawa wygląda tak, że dopóki jestem połączony z modułem nadwozia, i z poziomu komputera aktywuję zamek bagażnika to mogę sobie potem zamykać i otwierać bagażnik bez problemu. Ale jak tylko rozłączę połączenie zamek przestaje działać. Dopiero po ponownym połączeniu i aktywowaniu zamka zaczyna działać. Kable w przelotce w porządku, bezpieczniki...
Witajcie. Problem EGR – Astra H silnik Z17DTR / Z17DTJ Zawór EGR nr OEM Opel/GM: 97376663 Potrzebuję pomocy w teście elektrycznych połączeń EGR (kabli, kostki). Krótki opis – błąd EGR P0409. Samochód z kluczykiem – pojawia się i znika podczas jazdy. EGR wymieniony – błąd pojawia się nadal. Podmianka z działającego auta –...
Witam. Posiadam Opla Vectre B (przed liftem) i mam taki problem..Mam przyciski na kierownicy do podgłaśniania i do przerzucania muzyki tylko, że one działają tylko z orginalnym Radyjkiem Opla...Niestety radio było jeszcze na kasety...Obecnie posiadam w tym autku radio Kenwooda KDC-W3041 niżej daje link do tego radyjka... http://obrazki.elektroda.net/18_12736067...
Witam. Po wymianie uszczelki pod głowicą w mojej vectrze auto nie chce odpalić. Wydaje mi się, że wszystko jest dobrze dobrze złożone. Auto jednak nie chcę odpalić. Mam zamontowany LPG. Wszystkie kable i przewody podłączyłem tak jak było. Może ktoś miał taki przypadek i jest w stanie mi pomóc.
Witam wszystkich ponownie. Z uwagi na to że zakup okazała się nie udany i kabel nie działa (nie łączy się ze sterownikiem) temat zawieszam i dziękuję za zainteresowanie, chyba że ma ktoś pomysł i sprawdzony sposób jak dokonać połączenia interfejsem OPEL TECH2 USB z Allegro OBD2, ze sterownikiem silnika X16SZR, bo mi pomysły się skończyły(ABCOM, TECH2,...
Witam wszystkich serdecznie :) Zwracam się z prozbą do forumowiczów . Mianowice w posiadaniu głowicy cdp+ jestem od jakiegoś roku może lepiej. Wszystko działało w sumie ok do czasu gdy zauważyłem że robiąc test wszystkich sterowników np. VW -brak komunikacji z żadnym z listy. W momencie odpalenia auta komunikacja wracała , powtórny skan i każdy system...
Jak to odfiltrować? Wzorowałem się na filmach i zdjęciach z forum i taki problem połączenia u nikogo nie występuje. Jest moduł, stabilizator 7805 i podanie sygnału. Jak tylko dotknę masą samochodu masę aux to jest obcięcie pasma górnego i jest w dodatku ciszej, jakby gdzieś zwarcie było. Sprawdziłem też bez modułu, sam aux, podłączony telefon i zwarłem...
Błędy z BCM wskazują na uszkodzenie wewnętrzne sterownika druga sprawa to żeby to poprawnie zdiagnozować weź schemat i sprawdź wszystkie zasilania, masy i połączenia między sterownikiem pompy,wtryskiwaczami a ECU będziesz miał pewność odnośnie kabli. Mam dostęp do Tisa więc mogę wrzucić schemat jak trzeba.
Czerwony do zasilania po stacyjce (po włączeniu zapłonu). Musisz takowe odszukać w skrzynce bezpieczników. Tymczasowo możesz go połączyć z żółtym (stały plus z akumulatora).
Sprawdź połączenie moduło immo ze sterownikiem silnika (immo przy stacyjce a do kompa silnika kabel niebiesko - czerwony) i zasilanie modułu immo. A immo blokuje wogóle ? Czy pompa paliwa + wtryskiwacze są wysterowywane ? A jak mierzyłeś to ciśnienie sprężania ? czy wykręcone były pozostałe świece i wciśniety pedał gazu ?
Co z tym może być związane, gdzie konkretnie się wybrać http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic13... str. 27 co sprawdzić Wykonać diagnostykę zdjąć przedni zderzak, dokładnie przeglądnąć wszystkie wtyki wiązki modułu chłodzenia Otworzyć obudowę modułu sterownika wentylatorów - wylać wodę ze środka ... auto zgasło na środku drogi Sprawdzić wszystkie...
Witam ponownie, otóż po długiej przerwie znowu zabrałem się za próbę uruchomienia tempomatu. Znalazłem trochę czasu żeby dostać się do ECU. Wypiąłem wtyczkę B, znaczy dolną i ustaliłem że z pinu 8 wychodzi szary kabel który przechodzi do złącza X-14 w kabinie przy progu po stronie kierowcy i tam kończy się na pinie 3. Z informacji na jednym z forum...
Na zimnym jak podłączyć na kable inne aku dodatkowo to pali na cyk? Dodano po 1 Wygada tak jak by Twoje klemy miały słabe połączenie aku a jak połączysz klemy z zewnątrz to jest lepiej
Podłącze się pod temat z Kadetem ale w benzynie. 1,4 93r (chyba). Problem z szarpaniem silnikiem jak jest zimny, choć podczas jazdy na rozgrzanym czasami też się to dzieje. Wszystko wskazuje na zapłon. Wymienione: Świece, kable WN, kopułka, aparat zapłonowy, moduł, cewka, ECU. Sprawdzone przewody, połączenia masy, poprawione styki i nic :( Jak szarpał...
Za jakies 30min dam odpowiedź, idę sprawdzać, ale jak sprawdzałem miernikiem przejście na kablach od kostki do sprezarki to pokazywało ze jest, a co z pinem 15? Dodano po 13 Na PIN 7 podaj 12V. Kostka przy kompresorze zobacz czy brakuje masy czy +12V Czujnik oblodzenia, po włączeniu klimatyzacji jest +12V na dwóch pinach? PIN 15 zasilanie. Doprowadzić....
Błędy w sterowniku to: P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie P0304 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 4 Czasami pojawia się też P302. Na 4 cylindrze ciągły brak zapłonu. Możesz powiedzieć coś więcej o metodzie na plaka? Zastanawiam się nad połączeniem cewki i świec za pomocą kabli i w ten sposób zamienić cewkę cyl.4 z cyl.3. Tylko nie mam...
Problem jest taki, że podczas jazdy do tyłu nie świeci się z tyłu wsteczny. Problem zauważyłem mniej więcej w okresie jak naprawiałem zgnitą wiązkę w podłodze do elektrycznych szyb - po naprawie przestał działac wsteczny - takie mam wrażenie. Mogę się tylko domyslać, że mogłem naruszyć jakąś złączkę bądź połączenie kabla od wstecznego. Niemniej będę...
połączenie żółty kabel połączenie kabel rs485 rs232 połączenie kabel
monitor optimus optiview zawieszenie konta kolor przewodu świateł cofania
płyta indukcyjna płyta indukcyjna
Klucz mechaniczny w Skoda Octavia II 1.6 MPI 2004 Błąd E na płycie indukcyjnej Electrolux, Bosch, Whirlpool – interpretacja i typowe przyczyny