To jedynie reset kalibracji ECU i powinno być ok.
Kod pin jest znany. Sterownik nie był zmieniany, wykonany był tylko "reset" ECU.
w sterowniku silnika powinna być opcja w op-com reset ecu i potym poprosi o pin z sterownika Nie ma, ale reset ecu jest dostępny w Immobiliser.
może reset kompa?
wg mnie to zawieszający się silniczek krokowy - wypnij mu wtyczkę podczas pracy i zobaczysz czy obroty spadną - jak tak to albo naprawa krokowca albo być może tylko reset ECU (u mnie reset ECU w silniku x20xev pomógł).
Reset IPC I BCM załatwił sprawę. Dzięki !
No właśnie tak to powinno być - wchodzę w funkcje specjalne usuwam IMMO , ECU - > potem programowanie IMMO + ECU i wychodzi że reset ECU nie przechodzi - Reset IMMO jest pomyslny, reset Ecu nie. Mogę koledze na team viewerze pokazać albo lepiej video whats app
Chyba zresetowałeś sterownik silnika i trzeba dopisać kody wtryskiwaczy, kiedyś w Lagunie z tym silnikiem bawiłem się Clipem przez przypadek zrobiłem reset ecu i miałem identyczne objawy.
carprog nie bardzo chce te stery czytać,chyba tylko opel scaner can pro
Wychodzi na to że ECU nie widzi ogóle modułu BCM tylko dlaczego?? Traktuj to jako podpowiedź. dałem reset Ecu i reset Bcm
Jeździłem c20ne ok 5 lat na LPG gen II i wiem co mówię.Panie Monotronic nie wiem czy wiesz, że reset ECU w tym motorze kasuje błędy ? I co dalej nie radził byś koledze resetu ECU ?
Ten pomiary napięć są psu na buty, przykro mi. Zaczął bym od resetu pamaterów, co tym sterowniku występuje pod nazwą kodowania źródłowego. Czyli mam nie szukać przepływki tylko reset ECU i nowy program:?::?::?:
Błędów komunikacji innych nie ma w ECU choćby ?
Może jakiś reset parametrów autoadaptacyjnych mu pomoże... ...doczepić się można tylko ECU
Robiłeś reset kompa?Odłącz akumulator na ok 30 minut Od kiedy resetuje się w ten sposób ECU? Co to da? Strasznie ciekaw jestem. W poniedziałek jeszcze jadę na kompa więc mogę go aresztować. Aresztuj go koniecznie, może wtedy da się zdiagnozować.
Trzeba po resecie ECU, pojeździć tylko na benzynie i zobaczyć czy usterka wystąpi.
Reset ECU nic nie załatwi.....PIN możesz dostać w serwisie... Co proponuję...oddać do fachowca który rozumie błędy i parametry...
Kolega pisze że z rana ciężko pali - ściągnij klema przed uruchomieniem reset ecu i zobacz jak wtedy pali , po jeździe na lpg zostaje wielki śmietnik w ecu w pamięci
Mam jeszcze troszkę problemów ze dokodowaniem wszystkiego razem. op com wchodzę w immo specjal function login immo/licznika reset immo login ecu reset ecu i co dalej bo nie wiem czy zrobić reset kluczy czy przejść do program ?
Witam ponownie... działam sobie Galletto... urządzonko potencjalnie bardzo fajne, jednak wsparcie techniczne żadne. Przeflashowałem starownik Galletto, później sklonowałem Carprogiem i samochód nie odpala (sterownik HSFI - 2.1) - na oryginalnym odpalał. Drugi sterownik (docelowy) jest sprawny. Najskuteczniej byłoby zaprogramować sterownik po SPS, niestety...
Odetkaj dolot powietrza ,doprowadź auto do stanu z przed zgazowania..Zrób reset i samoadaptację ECU i wyreguluj wtedy instalację gazową -jak będziesz pewny że na benzynie działa prawidłowo.
Auto odstawiłem do mechanika. Wymieniłem jeszcze silniczek krokowy i mam sensor... Auto jeździ ale ledwo. Dowiedziałem się też, że problem nie jest mechaniczny. W piątek odstawiam corsine do elektryka. Jak ktoś odkryje przyczynę to napiszę na forum :) Aha zapomniałem powiedzieć. Ciśnienie ma prawidłowe. Latam z tym autem od miesiąca, zapomniałem odpisać
Pierwsze jest check jest błąd wykryty przez ecu trzeba sprawdzić jaki. Co do benzyny pierwsze czyszczenie i reset ustawień adaptacyjnych (odłącz aku na 1h). Niestety lpg niedział dobrze na obie te rzeczy.
Jeśli styki będą ok to masz problem z can na linii ecu - body - licznik. Czasami brak zasilania na ecu ro trzeba zajrzeć do skrzynki bezpiecznikow na podszybie. Jest co sprawdzać. https://www.corsa-c.co.uk/cdn-cgi/image/...
Za brak odpalania najprawdopodobniej jest odpowiedzialny sterownik silnika, gdyż po wejściu w niego wyświetla się błąd CIM (Steering Column module) wrong environment identifier oraz wrong transponder key. Dlaczego ECU nie widzi poprawnie CIM oraz kluczyka? Kluczyk normalnie włącza zapłon i wyświetla się że jest poprawnie zakodowany.
To co radzisz kolego dalej robić z tym problemem ,reset ECU już robiłem ,nic nie pomogło może kable sprawdzić od egr do ecu ale nie wiem jakie piny przy ecu są od egr a trochę ich tam jest ,podpowiedz coś.
Odgrzewam temat, wystąpił mały chochlik błąd ma nr P0325, Kontrolka zapala się w początkowej fazie jazdy, po kilku resetach kluczykiem znika i auto śmiga bez zapalania kontrolki. Po zapaleniu kontrolki ecu obcina kąt zapłonu o połowę.
No właśnie jest motorola mało spotykana , i żeby kod ściągnąć trzeba było wylutować procka i na podstawce zrobić . Mam już kod do niego , gościu się w 1,5 h wyrobił i szacun za to . Pojazd zapalił :))))))) z kodem poszło bez problemów , reset immo , dopisanie kodu z auta i zaprogramowanie kluczy .... DZIĘKUJĘ WSZYSTKIM ZA POMOC !!!! Pozdrawiam PS >...
Wylogowanie to nic innego jak reset ECU i podczas tej operacji wpisujesz pin który odczytałeś z nowego ECU. Później w immo masz coś takiego jak zaprogramowanie funkcji immo w CIM i ECU, wybierasz ECU i tyle dodatkowo programujesz VIN.
Zacznij od resetu i samoadaptacji ECU jeśli nie pomoże pomyślimy co dalej.Samoadaptację rób oczywiście na PB
To auto może mieć problem z regulacją ilości powietrza na biegu jałowym.Jeżeli reset ecu nie pomoże to obejrzyj jeszcze raz przepustnicę.Jak dobrze pamiętam jest w niej taki mały otworek (dysza) poniżej milimetra średnicy i może on jest nadal zatkany pomimo czyszczenia.
Spróbuj zrobić reset ecu i reset immo a później programowanie ecu i immo następnie dopisz transpondery (jest możliwość ze ci nie przyjmie tych starych i będziesz musiał nowe czyste zaprogramować). Jak sobie nie poradzisz to daj znać na PW to ci pomogę .Z jakiego miasta jesteś ?
Niemal jedenastoletni odkop... Czy którykolwiek z użytkowników Opla, który spotkał się z taką usterką, ma rozwiązanie? Na kilku forach polskich, angielskich i niemieckich pojawia się temat braku prawego stopu w Oplach (głównie Astrach). Przeważnie jest to kombi (jednożarnikowa żarówka), ale nie zawsze. Zawsze znika stop prawy. Na forach rozwiązania...
Czy stary sterownik muszę wylogować ? (reset ECU starym PIN) Nowy sterownik z wyciagnietym PIN zalogować (immo i VIN OP Comem) ? A jeżeli nie będzie komunikacji ze starym sterownikiem w aucie ? Dodano po 1 Proszę o podanie PIN starego i nowego sterownika
Faktycznie jak rozlaczysz klemy i reset kompa zrobisz i bedzie ok prez jakis czas to emulacja a jak tak samo zle to sprawdz jak zamontowany jest mixer. Dodano po 13 Faktycznie jak rozlaczysz klemy i reset kompa zrobisz i bedzie ok prez jakis czas to emulacja a jak tak samo zle to sprawdz jak zamontowany jest mixer.
Nic nie trzeba było programować. Kupujesz inny sterownik i robisz tylko inicjację. Conajwyżej robisz resety ustawień ( bloku uczącego char. pola stukowego, mapy bloku BLM). Konfigurację ( system klimatyzacji występuje lub nie) sterownik sobie sam ustawi. Naaawet gdyby zaszła potrzeba przeładowac soft to fobi się to techem. Na więcej razy nie daj się...
Mam kłopot, samochód to Opel Corsa C Z12XEP, 2006. Wymieniłem wiązkę przednią, niestety, nowa nie miała wtyczki ESP. Po jej polutowaniu, samochód nie odpala. Prawdopodobnie, błędnie podłączyłem magistralę CAN: Wyjście z ESP na silnik - do ECU - identycznie jak przy ABS. wyjście z ESP na czujnik skrętu kierownicy i obrotu auta - podłączyłem błędnie do...
Witam, 19 Marca 2013 roku zadałem pytanie odnośnie wymiany silnika w Corsa C 1.0 Auto posiadam do dziś, siedem lat temu kupiłem drugą głowicę i nawet założyłem hak i tak przejeździła ze mną ponad 140 tyś km bez dotykania serca pijąc do 0,7 litra oleju pod obciążeniem na 1000 km. Jednak jak na złość 26 czerwca tego roku przy przebiegu 212 tyś km straciła...
a na innym forum dostałem taką odp. Nic nie musisz aktywować. Z tego, co pamiętam - należy wykonać zerowanie wartości inicjalizacyjnych, albo coś podobnego. Najprościej - podłączają Ci TECHa, mają Twój VIN, jego do kompa biorą, ściągają sobie do pamięci TECHa nowy soft do ECU i wgrywają Ci do auta. Później się koduje wariant pojazdu (czy ma automat,...
"Reset mapę uczącą pętli O2" Była wykonywana już ze 20 razy - w różnych okolicznościach przyrody, na zimnym, na ciepłym, po odłączeniu klem na całą noc... W moim op-comie, a właściwie VAUX-comie ta opcja jest scalona razem z resetem wartości wyuczonych przepustnicy oraz vvti - nie da się tego zrobić osobno, ale byłem u gościa, który dysponuje oryginałem,...
Skoro pomaga "reset ECU" to proponuję ustawić poprawnie instalacje a nie robić to na wyczucie. W tej chwili sterownik silnika zmienia swoje ustawienia przy pracy na LPG a po przełączeniu na LPG zaczyna szaleć. Można bawić się w montaż przekaźnika do resetu ale takie ustawianie instalacji jakie zrobiłeś nie jest dobre dla silnika.
Dziękuje za odpowiedz "tzok" i odrazu zadaje pytanie co mogę jeszcze sprawdzić,lub zmienić aby wreszcie ten "interface" zaczął działać na tym laptopie.Dodam jeszcze ze program "visa" nie za każdym razem działa poprawnie ponieważ czasami zawiesza sie przed wyświetleniem "monitu Available Units 62013"wtedy jedynym rozwiązaniem jest reset laptopa .( pomimo...
w jaki sposób mógłbym odczytac Pin pompy sterownika/bo niestety nie posiadam/ Tech2 albo op-com jest w stanie wyciągnąć pin z zegarów. i jakim programem mógłbym odczytac parametry pompy? CDiF ma funkcje odczytu pompy PSG5 i PSG16, KTS chyba też. Czy reset sterownika mógłby pomoc? Raczej nie. Jeżeli zasilania i masy oraz przewody komunikacji sprawdzone,...
Po screenie widzę że podpinałeś OPCOMa, podepnij jeszcze raz, wejdź w silnik, potem w funkcje dodatkowe/specjalne i zobacz czy jest coś takiego jak reset bloków uczących. Jeżeli tak, to zresetować wszystkie i zobaczyć co się dzieje. Jeżeli się poprawi, to znaczy że źle jest dobrana mapa wtrysku gazu, jeżeli nie - szukaj problemu gdzie indziej, a przy...
autko nie pali Nie pali czy nie kręci bo to kolosalna różnica? Powinieneś stare ECU wylogować łącząc się że sterownikiem silnika, wejść w funkcje programowanie i wybrać "reset ECU", tutaj podać PIN auta. Po zamontowaniu nowego ECU zrobić to samo przy użyciu PINu z nowego ECU. Później połączyć się z modułem CIM, wejść w funkcje programowanie, wybrać...
Service Programming System, programowanie sterowników on-line. Ty raczej chcesz zrobić reset wartości adaptacyjnych niż wgrać od nowa soft do sterownika. Wgranie nowego softu niekoniecznie pomoże. Skoryguj mieszankę gazem, powoli wracając do zerowych adaptacji, czasem trzeba zrobić kilkadziesiąt km, i pilnować, bo złapanie błędu mieszanki powoduje,...
Przekaźnik na kablu ze zasilaniem stałym ECU
Tak, VAG da radę, robi wszystkie smochody, podobno amerykanie nim testują wahadłowce. Po czysczeniu musisz zrobić Techem 2 reset mapy uczącej bloku IAC ( nie jak napisałem wcześniej BLM), i ustawić porzadanie jałowe. Ten szmelcowaty tech na PC tego nie zrobi, bo nie ma mozliwości użycia trybu "regulacje" lub "funkcje dodatkowe" Patent z naciąganiem...
Stary temat, ale mam immo 2 i nie wiem jaki transponder mam zamówić ponieważ pcf7935 prekodowany na id40 nie daje się zapisać. Cały czas pisze nieznany pomimo nawet resetu immo i od nowa dopisaniu już użytego w tym aucie to nowy cały czas nieznany. Z góry dziękuję za odpowiedzi
Wstaw screeny z programu z tych wyłapanych błędów. Sonda lamba ta stara nie chodziła poprawnie czy poprostu przez brak emulacji sondy na pracy na LPG rozjechała ci się mapa. Teraz po wymianie na nową sonde odpiąłeś zasilanie i stąd mapa się zresetowała i chodził dobrze ale krótko. Jak masz ustawioną emulację lamby w ECU gazu? Jaki sterownik gazu? Ile...
Kolego Owik nie robię z ciebie drunia. Nie chcesz - nie wypowiadaj się - nikt cie nie zmusza. Reset miał polegać na tym że ECU mógł się zawiesić np. przy spadku napięcia przy zapalaniu a nie celem skasowania błędów i jak czytam to co napisałem to nie widzę tam nic o kasowaniu błędów przez odłączenie zasilania. Jeśli KTS się od tego rozłącza to możliwe...
No to ją wyczyść i już. Oczywiście świnia jestem, że ci wywaliłem twój temat.Mogłem sobie odpuścić że jest tam lamerstwo i dodatkowo zlanie pkt 3.1.18. regulaminu, który głosi że....
Nie w 2.0! Taki sam sterownik był w 2.5 V6 oraz 3.0 V6. Wszystkie wersje MV6. 2.0 to co innego. Nawet dyfer w 2.0 jest inny. Nikt z moich znajomych nie ma obecnie nic od Omegi B by to sprawdzić. Robiłem kiedyś przekładkę z 3.2V6 (Omega B FL). Chłopaki z tego co pamiętam sterownik zabierali od 3.2 a skrzynia leciała do 3.0 MV6. Z tego co pamiętam to...
Witam pacjentem jest Zafira z silnikiem 1.8 16V z 2003r. Objawy: Wysokie obroty na ssani wraz z falowaniem Szarpanie silnikiem i brak mocy w przedziale 800~1900 obr/min Sprawdzone zostało: Podmieniane cewki m.in Valeo Wymienione świece NGK Czujnik położenia wałka rozrządu Ustawiony poprawnie rozrząd Podciśnienia Nieszczelności wyeliminowane Przepustnica...
Nie lepiej najpierw odczytać błędy, a później zastanawiać się co one oznaczają? Zresztą w linku są opisane kody. Przecież na tym to polega. Jaki jest sens zastanawiać się jaki kod mogła by mieć taka czy inna usterka, a dopiero potem sprawdzić kody. Szukałem kodów do astry, ale wszystkie linki wygasły, znalazłem tylko tego linka którego ktoś podrzucił...
"w 2.0 hdi miałem problem z egr dopiero wymycie przepływomierza załatwiło problem"- i co na odpiętym EGR'ze samochód normalnie działał. Chociaż od razu po zmianie EGR'a miałek tak, że przy przyspieszeniu do 140, zawsze odcinało mu turbinę i włączał się check, ale to tylko przy przekroczniu 140. Sprawdzę jeszczę ten czujnik i przepływomierz(chociaż tu...
tpsa lepiej nie podłączaj do tego gazokomputerka, bo to wpływa na odczyt pozycji dla komputera benzynowego (nie powinno, a jednak wpływa) i wolne obroty falują albo są w ogóle za wysokie (u mnie tak było, dla tego to odłączyłem) używałem al700, potem stag 100 i nic takiego nie miało miejsca - bzdury z miejsca napisane, TPS ma rozrzut to tak ale i od...
Przeczytaj raz jeszcze i pomyśl. On chce wymienić CIM. Stary jest uszkodzony więc w niczym nie pomoże mu odczyt licznika bo PIN do auta ma a brak PINu do nowego CIMa a licznika od tego CIMu pewnie brak - inaczej by chyba nie prosił o pomoc. Samo sedno... :) Chyba zostają mi dwie opcje. Albo próbować wyciągnąć PIN po VIN'e albo kupić licznik z tej Vectry...
Nie,tak,nie..... - od razu, wybijamy sie i służymy pomocą... Ok: Nie, nie posiadam zainstalowanej instalacji gazowej. Tak, blad wyskakuje od razu po resecie. Nie wiem czy mam napiecie. Myslalem, ze pytanie dotyczylo wartosci napiecia. Przepraszam ze urazilem kolege krotkimi odpowiedziami. Od dzis obiecuje odpowiadac pelnym zdaniem. Dodano po 2 Sonda...
Witam, Mam szybkie pytanie odnośnie podmiany ECU w Oplu. Czy ktoś to robił już za pomocą Op-Coma? (w sensie chiński klon). Czy jest coś o czym musze pamiętać przy przekładce? (Jest na sieci instrukcja programowania immobilisera tylko a nie wiem co z wtryskiwaczami i innymi sprawami) Zakupiłem zamiennik (używka , sprzedawca twierdzi że resetowany narzędziem...
Identyczny objawmam w Oplu Kadecie z silnikiem 1.4 i . U mnie przyczyną takiego zachowania jest zużyta sonda lambda.Podaje niewłasciwy sygnał do ECU( z poza zakresu pomiarowego) Jeżdżę juz z tym ze 3 lata. Co jakiś czas jak silnik zaczyna " swirować " ( za niskie lub za wysokie wolne obr) - Resetuje ECU i znów jest spokój na jakiś miesiąc . Usterka...
Niestety to jedyne wyjście Jak jedyne ? Odczytujesz sobie pin z auta i z nowego sterownika po złączu , resetujesz sterownik , i go dopisujesz . Nic nie otwierasz , rozklejasz żadnych BDM . Żeby zjeść czekoladkę nie trzeba kupować fabryki czekolady ...
Witam serdecznie wszystkich użytkowników. To mój pierwszy post choć z waszych rad korzystam już od dłuższego czasu. Moje pytanie dotyczy silnika V6 (opel monterey 3.5 V24 benzyna + lpg) a dokładnie różnic w czasach wtrysku poszczególnych wtryskiwaczy. Czasy odczytuje za pomocą interfejsu i oprogramowania do centralki lpg (Zenit). Sprawa wygląda następująco:...
Witajcie. Vectra łykała coraz więcej oleju i postanowiłem zaprowadzić ją do poleconego mechanika. Przy odbiorze silnik chodził na LPG i jego praca nie była idealna. Pomyślałem, że załączenie na LPG bez regulacji rozjechało mapy benzyny... Jednak to nie to. W silniku wymieniał pierścienie i głowica poszła na warsztat. Pytałem o rozrząd i usłyszałem,...
https://obrazki.elektroda.pl/5333857100_... Początkiem tego roku kupiłem sobie nowy ostatni normalny samochód pozbawiony większości nowoczesnych wynalazków – Opel Corsa E. Niestety Unia Jewropejska zadbała o moje bezpieczeństwo i wyposażyła to auto w potrzebne w aucie miejskim jak bielizna profesjonalistce czujniki ciśnienia...
Witam, przeszukałem kilka forów i tutaj kilka stron tematów ale nie znalazłem podobnego. Na innym forum po kilku odpowiedziach na początku temat upadł wiec może tu znajdę lepszą pomoc. Pacjent: Astra G Bertone Cabrio 2004r. 1.8 125KM nie skażona podtlenkiem LPG Posiadam ją od 2 miesiecy i cały czas męczę się z checkiem i błędem P0130. Sonda która siedziała...
Witam Ack lub Nack działa tylko przy procedurze odczytu i2crbyte a nie i2cwbyte. Dzisiaj podłączyłem tego TIDa równolegle z innym TIDem połączonym z działającym radiem i wszystko było OK - wyświetlał. Dzisiaj także napisałem "na piechotę" obsługę i2c i też nie działa (listing poniżej). Nie wiem czy nie potrzeba wcześniej jakoś zainicjować tego TIDa....
dodatkowo można zrobić reset ECU BENZYNY żeby mapa benzyny się nie rozjeżdżała
Witam ponownie według katalogu http://transpondery.com/transponder_cata... ten sam transponder występuje w vectrze c a tam na 100% można dokodować ponownie klucz od tego auta. Może się nie zrozumieliśmy ja nie chcę dokodować używki od innego auta tylko oryginalny kluczyk od tego auta.
Witam mam bardzo nietypowy problem dotyczacy samochodu vectra a. Mianowicie problem polega na tym ze po wymianie swiec, aparatu zapłonowego samochod po przejechaniu ok 500 km odmowil posłuszeństwa. Jeszcze wczoraj chodził bez żadnych problemów a dzisiaj po kilku próbach odpalenia nie ma mozliwości zapelania go. Dodam że nie pomaga próba resetu ECU ani...
Niniejszym chcę przekazać kolegom historię naprawy układu TPMS w mojej "Corsie D". Auto kupione nowe w marcu 2015 roku (z produkcji 2014). Do 2020 r. układ był sprawny, kontrolka TPMS zapalała się światłem ciągłym tylko w przypadku spadku ciśnienia w dowolnym kole. Po rotacji kół czynnych z zapasowym po wykonaniu resetu (przyciskiem DDS) układ bez problemów...
cim zamontowany pin ok, Połączyłem się z modułem Cim, tylko nie wiem czy zrobiłem dobrze tej procedury bo mi się świeci kluczyk. Zrobiłem reset tego cima bo pomyślałem że to to samo co wylogowanie, przypisałem win, oraz klucz, poustawiałem cany, wszedłem w konfigurator wariantów, i nie wiem czy dobrze zrobiłem bo na starym Cimie w konfiguratorze wariantów...
Witam Panowie coś tu z Waszej rozmowy nie jarzę. Po pierwsze przekaźnik odcinający tzn CHECK jest tylko po to jak napisał PREZES żeby nie koliła lampka Cię w oczy ale lampka zapala się nie od wadliwego doboru składu mieszanki a z powodu odcinania na gazie wtryskiwacza. Jeżeli chodzi o komputer do gazu to osobiście polecałbym AL-700 (od wielu lat opieramy...
Piszesz kolego oczywiście o puszce immo, zresztą na drugi dzień to immo wywala błędy o braku synchronizacji z kluczykami i ECU? Dziwne, resetuje sie, programuje a na starym ECU(który na tyle żyje by czasami działał) samochód chodzi a lampka gaśnie. Oczywiście stary wylogowałem przed wymianą na drugi.
Status immo pewnie zablokowany odczytaj wszystkie błędy z wszystkich sterowników . raczej odpada ecu jak i mmo bcm ipc resetowałem dopisywałem vin wykasowałem nawet klucze i ponownie zaprogramowałem status sterownika> dopisany i sparowany ECU kupione po sparowaniu te same objawy :not: :crazyeyes: ma już dość jak patrze na tego gruza 3 miesiąć u mnie...
ECU otrzymałem wraz z kodem zapisanym markerem na obudowie, jednak po wyrzuceniu starego ECU i zapięciu nowego, przy próbie resetowania ECU Opcom sygnalizuje, że SC jest niewłaściwy. Czy w takim wypadku SC jest faktycznie niewłaściwy (czemu sprzedawca zdecydowania zaprzecza), czy może związane jest to z niezgodnością kodu zapisanego w pozostałych modułach....
Resetter ECU? Czemu to służy?
Witam, Ma m problem z autem. Na gazie chodzi bez problemu, chociaż po kilku minutach zapala się check i nie gaśnie do puki nie wyłącze zapłonu. Ale praca silnika jest ok. Natomiast na benzynie przy zilnym silniku chodzi ok. Dopiero jak się rozgrzeje to szarpie a na biegu jałowym tak falują obroty, że aż gaśnie. Zczytałem błędy - kod 45 zbyt bogata mieszanka....
Co do wymiany silnika - nie mogłem wstawić takiego jak był, bo jest niemal nieosiągalny.. Co do synchronizacji pilota z centralką - nic jeszcze nie robiłem. Wiem, że op-com ma taką opcję "wymiana ECU" w dziale immo - chyba wtedy resetuje immo w ECU i programuje je do nowego auta (w tym do nowej cewki i kluczyka) - tak to się robi?
Witam! Ostatnio mojej Vectrze coś dolega, i nie chce pracować na benzynie. Jest to model z silnikiem C20NE, rok produkcji 1990. Opiszę może problem od początku: Odpaliłem na benzynie, silnik pracuje poprawnie - zrywny i nie trzęsie. Przełączam na gaz, i jadę. Zachowanie samochodu jest jak najbardziej normalna. Niestety, zdarzyła się sytuacja że brakło...
SPRZEDAM TMS374 ECU IMMO DECODER 250ZL RENAULT DECODING TOOL 400ZL 2W1 TMS374+RENAULT DECODING TOOL 500ZL OP-COM V1.20 MENU PL 500ZL VAG COM 805 MENU ANG 450ZL UPDATE OPCOM V1.18 150ZL UPDATE OPCOM V1.20 250ZL VAG TACHO USB 2.5 + OPEL IMMO READER 250ZL UPDATE VAG TACHO DO 2.5 + OPEL IMMO READER 100ZL CAN COMMANDER 5.0 250ZL 3W1 VAG TACHO 2.5+OPEL+CAN...
Zobacz, co robi Twój samochód w czasie rzeczywistym, uzyskaj kody usterek OBD, osiągi samochodu, dane z czujników i wiele więcej! Torque to narzędzie i skaner do diagnostyki wydajności pojazdu / samochodu, które wykorzystuje adapter Bluetooth OBD II do połączenia z zarządzaniem silnikiem / ECU OBD2. Zaplanuj swój własny pulpit nawigacyjny z wybranymi...
Dzień dobry Na sprzedaż mam oryginalny programator kluczy OBDSTAR KEY MASTER. Zakupiony w sierpniu tego roku. Sprzedaję ponieważ wyjeżdzam za granicę i szkoda by siedział bezużyteczny. Programator ten zakoduje 90% kluczy do samochodów obecnych na rynku. Odczytuje również piny w Oplach, PSA, VAG itd. Programuje również klucze typu smart key! Brak tokenów....
pralka reset reset reset delonghi reset servis reset reset
wyważarka wirników zmienia kierunek przepływu prądu ariston hotpoint pralka
kablówka skrzynka matryca lsc320an02
Dolewanie oleju do ciepłego silnika - zasady i bezpieczeństwo Wymiana kostki lampy przedniej w Mercedesie A180