Jeżeli panel steruje to albo klapa zerwana albo silniczek od klapy nią nie steruje.Tak Ci nie pomożemy musisz cokolwieg sprawdzić, zrób diagnostykę.
Widac ten parametr
Czego korekty ? Jaka mapa ?
Zrób "normalną" diagnostykę z podglądem parametrów (w tym wtryskiwaczy), będziesz pewny.
Uszkodzony rozdzielacz skrzyni lub konwerter. Wskazana diagnostyka.
To masz racię. Silnik pracuje, to masz miec prąd na czerwonym, czarnym, i niebiesko- białym.
Poczytaj sobie o pompach VP44...to się zdziwisz ile może być możliwości, że auto nie odpala, a ty się pytasz gdzie jest czujnik? Taki silnik nie jednego dobrego fachowca kładzie. Jak to będzie wina tego czujnika, to jakbyś w totka wygrał Lepiej znajdź kogoś "kumatego" i zaprowadź auto choćby na diagnostykę
Pracują bo samochód jest w trybie awaryjnym zrób diagnostykę a wentylatory narazie zostaw.
Jeszcze się nie spotkałem aby nie było błędy gdy świeci się check. Owszem sytuację gdy nie świecił a błędy były wielokrotnie , odwrotnie nigdy. Jedz na porządną diagnostykę
Zrób pełną diagnostykę, może coś "pokaże", zmierz ciśnienie na poszczególnych cylindrach.
Diagnostyka komputerowa wykazuje jakieś błędy?
A diagnostyka co mówi?
odstap od przepływomierza, wyglada na poczatek konca pompy VP. jednak dla pewnosci diagnostyka. pozdrawiam
A poziom oleju masz odpowiedni, czy brakuje go ? i kontrolka check się świeci Skąd wiadomo, że to od oleju ? Diagnostyka była robiona ?
a może : http://www.rapidauto.pl/naprawa-komputer...
Cewka, sterownik,czujnik położenia wału, wałka rozrządu, pompa paliwa, sterowanie pompą, przekaźnik, ukryte odcięcie itd. Jakaś diagnostyka była robiona?
Robiłeś diagnostykę?
Egr czyszczony?? ale sprawny jest? Podłącz turbo na krótko i lekko przyśpieszaj żeby nie wywaliło błędu od przeładowania. Oczywiście zrób diagnostykę.
To raczej byłby wtedy błąd na diagnostyce.
Zafira A 2.0dti Nie chcę tu uprawiać czarnowidztwa ;-) ale sam miałem taką Zafirę trzy lata i walczyłem non stop z tą nieszczęsną pompą... U mnie się zapowietrzał układ, kombinacje z zaworkami trochę pomogły, parkowanie pod górkę też ;-) Ostatecznie musiałem albo pompę regenerować, albo... sprzedać furę. Poszła dalej, a trochę szkoda, bo to całkiem...
Proszę o sugestie Podłącz TECH'a i wykonaj test elementów wykonawczych centralnego zamka oraz diagnostykę.
Pewnie ,,wypedałowane". Zrób diagnostykę czymś normalnym i wtedy wstaw błędy z opisami.
Diagnostyka przynajmniej op-com,cdif itp... nie pedałem,żelazkiem. Podgląd parametrów i co mu brakuje będzie widać.
kolektor ssący lub dolotowy To jest to samo. Zafirze b, 2006, 1.8 benz jest filtr paliwa Jak w każdym aucie zasilanym benzyną, olejem napędowym, gazem . Dodano po 3 Jak się okazało 400zł wydane na marne. Bo pisałem wcześniej abyś podjechał do serwisu BRC . Sam miałem ZAFIRĘ 1.6B z instalacją BRC, nie miało mocy i podobne usterki. Co się okazało ? Że...
Dokładnie ściągasz wężyk sterujący pod ciśnieniem i do szklanki z wodą jak widzisz bąbelki masz nieszczelny parownik tylko że ten nieszczelny parownik będzie powodował trudności z rozruchem i ciężki rozruch a nie całkowitą niemożność czy brak rozruchu. Dlatego jak pisałem diagnostyka a nie wymiana, najpierw trzeba zobaczyć czego mu brakuje po prostu...
Diagnostyka komputerowa to podstawowy i pierwszy krok w takich wypadkach. I tobie radzę zacznij od tego.
Trzeba zrobić porządną diagnostykę, w czasie jazdy podejrzeć parametry rzeczywiste i to nie żadną aplikacją na telefon tylko porządnym sprzętem. Bez diagnostyki to zgadywanka.
To jak błędów brak to ECU ok. Szukaj "bezpieczników" przepalonych lub problem w zasilaniu. Diagnostyka tu potrzebna. Dużo powie. Tak to wróżenie z fusów Schemat mogę podesłać Dodano po 3 Komunikacja z wszystkimi modułami CAN jest wymagana ABS, Wspomaganie, CIM. Licznik i REC nie koniecznie. Inaczej rozrusznik nie zakręci. Ewentualnie na piechotę rezystor...
Najpierw diagnostyka - jakimś dobrym sprzętem. Do weryfikacji: cewka zapłonowa oraz sterownik silnika.
Która pompa wtryskowa? Czy ma dwie wtyczki, czy jedną, bo nie wiadomo o czym mowa. Najważniejsze jednak to diagnostyka. Podejrzyj najważniejsze parametry i wyjdzie szydło z worka.
Zrób diagnostykę może coś wykaże.
Witaj, przede wszystkim podaj rok produkcji i jaka to jednostka benzynowa. Druga sprawa to diagnostyka komputerem w celu wyłapania ewentualnych błędów i podania ich tutaj.
Nie demontować, nie czyścić, nie naprawiać! Zrobić diagnostykę, ta kontrolka zapala się z kilkudziesięciu przyczyn.
CHECK zgaśnie ale błąd zostanie zapamiętany (bez żadnych konsekwencji) i wyjdzie na diagnostyce.
Zrób diagnostykę to może się dowiesz ale nie odczytanie błędów tylko podgląd parametrów rzeczywistych.
po pewnym czasie odcina gaz Sprawdź ciśnienie paliwa manometrem, no i wypadało by zrobić porządną diagnostykę, nie skanerem obd na telefon
A awaryjnie na samym gazie z rana daje rade czy nie masz takiej opcji? Jak nie to zostaje diagnostyka - może mu czujnik temperatury źle wskazuje? Chyba że gdzieś coś jest zabrudzone.
Kontrolka auta z kluczykiem świadczy o błędzie w układzie immobilizera. Trzeba zweryfikować stan baterii w kluczyku i wykonać diagnostykę układu zasilania paliwem, ponieważ w pompie VP 44, która jest w tym samochodzie, znajduje się zabudowany immobilizer. Brak mocy jest prawdopodobnie spowodowany problemem w układzie paliwowym. Przede wszystkim diagnostyka...
Takie wyłączniki były Fiat Punto czy Renault Megan lecz w Oplu wyłącznika nie ma . Trzeba zrobić diagnostykę wówczas będzie wiadomo co się dzieje. W Zafira A często awarii ulegały kostki stacyjki, może problem z imo,
zadnych używek tylko nowy a potem dokładna diagnostyka silnika dlaczego już 3 katalizator musisz kupić? jaki przebieg ma auto? nie jezdzisz przypadkiem na LPG?
Jak masz 4 przewody to grube to zasilanie masa i plus i dwa cieńkie zapłon i po rozruchu (dwa plusy). Jak są trzy cieńkie to trzeci diagnostyka. Ma chodzić jak ma zasilanie żadnych cudów nie potrzeba. Sprawdz niernikiem,grube żarówką.
Może tak, może nie. Nie wiemy nic bez diagnostyki. Przyczyn może być kilkanaście. Temat zamykam, jak zrobisz diagnostykę poproś o otworzenie. Teraz wróżyć nie będziemy.
Może tak diagnostykę zrobić a nie wróżyć?
Podjedz gdzieś na dobrą diagnostykę odczytasz błędy i sprawdź czujnik temperatury płynu
Jakaś diagnostyka? Ewidentnie problem z immo się pojawia. Pytanie czy brak komunikacji, czy klucz nierozpoznany. Możliwe, że jest gdzieś zimny lut lub gnije wiązka.
To też, ale diagnostyka. W sterowniku jest pewnie masa błędów które pozwolą "zająć merytoryczne stanowisko" w temacie :) Cytat z regulaminu..
Jeśli bład sie znowu zapalił oznacza że system nie jest zdrowy.Coś jest na rzeczy .Albo wtryski leją.Mogę to ogarnąć. Dodano po 1 Porządna diagnostyka u mechanika który nie lubi sie poddawać i kocha to co robi.
Diagnostyka nie polega na czytaniu błędów. Dane z bloków pomiarowych do sprawdzenia. I tyle tam możesz zrobić. Bo np mogą się kończyć wtryski a sam tego nie sprawdzisz.
Zrobić diagnostykę, sprawdzić temperaturę, ciśnienie paliwa, grzanie świec.
Wygląda na sterownik pompy ale dobrze by było zrobić diagnostykę .Jak coś to daj znać na priv mogę naprawić .
Jak zrobisz diagnostykę komputerową podaj co wykazała np. numer błędu itp.
Witam. Po odpaleniu już jest wszystko dobrze, jak z mocą, nie dymi? Zrób diagnostykę silnika, może wyjdzie jakiś błąd a najpierw to sprawdź szczelność całego układu zasilania paliwem.
Raczej nie musisz podpiąć diagnostykę i sprawdzić parametry silnika na ciepłym i zobaczysz gdzie leży problem.
skyline odłączanie akumulatora nic nie da w samochodzie z tego roku. serwislaser to co piszesz jest nie bardzo dokładne a to są ważne szczegóły , jeżeli jedziesz na diagnostykę i płacisz to powinieneś wiedzieć dokładnie jakie błędy, czujnik temp. jest w aucie a może go nie ma, czujnik powietrza też może go nie ma, sonda nie pamiętasz co i wymieniłeś...
Swoja drogą przepływomierz możesz wypiąć i zobaczyć jak wtedy pracuje silnik i będziesz miał odpowiedź na pytanie o przepływomierz. Jak nie bd różnicy to przepływka ok. Masz jeszcze jakieś bzdurne porady? Zauważyłeś że to cdti ? Słyszysz, że co jakiś czas silnik chodzi na wyższych obrotach gdy wypala się dpf? Rozwiniesz temat ? Bardzo proszę o więcej...
Tak na początek jeśli nie chcesz wyrzucać pieniędzy w błoto to właduj kasę w porządną diagnostykę. Kasa niewielka a korzyści i dla Ciebie i dla auta mogą się okazać wielkie. Poza tym typ silnika mile widziany.;-).
Witam. Auto u elektromechanika i informacja, że diagnostyka wskazuje na sterownik silnika. Jednak dziwi mnie to bo przecież sterownik 2 dni wcześniej wrócił z naprawy z informacją że został naprawiony ( gwarancja na rok). Tak jak wcześniej było mówione może to wtyczka lub przewód. I co wy na to?
Witam. Otóż w wolnej chwili udało mi się znaleźć człowieka który posiada program OP-com w wersji oryginalnej. Diagnostyka pokazała, że sterownik jest od vectry B od silnika 2.2 a co za tym idzie dawkuje o wiele za dużo paliwa, dławiąc silnik. Sterownik będzie wymieniany na taki od zafiry.
Dał kontakt do dobrego elektryka (swoją drogą uczciwy- nie wziął ani złotówki za diagnostykę i sprawdzenie podpięć) Żałosne. Po drugie zaw8ez do elektryka niech zrovi te wiazke czy cxujnik i tyle.
Jakieś błędy? Zrobiona diagnostyka ? Silnik można uruchomić przy każdym przekręceniu stacyjki ? Sprawdzone bezpieczniki i wszystkie kostki elektryczne do wyświetlacza, radia, sterowania klimatyzacją. Sprawdź jeszcze wszystkie punkty podłączenia masy do karoserii.
A jaki polecasz urządzenie do sczytywania błędu, może być jakiś który łaczy się z telefonem? Ja Ci polecę oddać auto do kogoś kto się zna bo samo odczytanie błędów nic Ci nie da a skoro do tej pory nie miałeś doczynienia z diagnostyką to sam nic nie zrobisz, dodatkowo wydasz kasę na ,,zabawki" które rzucisz w kąt. Gdybyś się interesował to byś wiedział...
DTC - P0685 wysokie lub niskie napięcie w obwodzie głównego przekaźnika Diagnostyka stopnia końcowego w module sterującym (Zwarcie w obwodzie prądowym lub przerwa) Dotyczy zacisków: ECM: 62 (XC4) W załączniku schematy sterownika silnika simtec i modułu UEC (komory silnika ) z przekaźnikiem .. Dodano po 1
Trzeba zrobić diagnostykę, kontrolka jest od modułu sterowania wentylatorami i klimatyzacją. Może być uszkodzony któryś z wentylatorów, opornica, moduł pod nadkolem.
Sonda pracuje poprawnie. zmierzyłem napięcie, opór (tylko nie wiem czy 5 omów to nie za mało). Jednak jadę dziś do Vauxhalla na porządną diagnostykę, trudno. Znajomy ma mi dostarczyć wszystkie schematy naprawy takiego uszkodzenia. Podzielę się.
Zrób diagnostykę to wyjdzie czemu się zapala,a profilaktycznie to kolektor ssący i klapki zawirowań do czyszczenia,i posprawdzać podciśnienia czy się gdzieś nie powypinały
Pokrywa zaworów z uszczelką i śrubami jest nowa (oryginał), gdyż ciekło. Sprawdzałem, czy zawór odmy nie przepuszcza na biegu jałowym (hałas, ssanie z otworu, itp.), ale nic niepokojącego nie zauważyłem. Można to jakoś inaczej przetestować? Otworzyć delikatnie korek wlewu oleju przy pracującym silniku - nie powinno być znacznego nadciśnienia ani podciśnienia...
Podstawa to diagnostyka która pokaże czy to auto wchodzi w ogóle w tryb regeneracji DPF (oczywiście jeśli zatkany). Przeważnie powodem są nieszczelne wężyki czujnika ciśnienia różnicowego lub jak kolega napisał intrcooler. Wszystko to pokaże diagnostyka. Były już u mnie samochody z regenerowanymi DPF -ami. Naprawdę to co ludzie kasy popłacili na różne...
Witam wszystkich. Poszukuję schematu układu sterowania silnika 1,9 CDTI 150 KM Z19DTH. Szczególnie zależałoby mi na instrukcji z opisem sprawdzania czujników i przepływomierza. Czy może ktoś z Was pomóc? Pozdrawiam. Których czujników? Zrób diagnostykę z podglądem parametrów rzeczywistych i tam pewnie będzie podgląd parametrów tego co chcesz sprawdzić.
Diagnostyka niezbędna do znalezienia przyczyn.Olej został zmieniany zawsze na bieżąco . Przejechane dopiero 3tyś km.Ogólnie tym autem jeżdżę mało bo to dodatkowy drugi samochód i na bieżąco jest zawsze wszystko wymieniane .Dużo rzeczy z osprzętu jest już drugie nowe.A przy okazji z mechanikiem zdejmiemy miskę i sprawdzimy przy okazji panewki i uszczelnię...
Na sam początek warto Na sam początek to warto wykonać dobrą diagnostykę dedykowanym do Opla sprzętem. Wynik tego działania może wiele wyjaśnić w kwestii falowania obrotów. Oczywiście do interpretacji wyniku testów konieczny jest ktoś, kto ma o tym pojęcie i wie jakie wartości są prawidłowe.
Witam. Nie prowadzę działalności, samochód jeździł przez rok czasu po warsztatach - bezskutecznie. Pacjent: Opel Zafira 2000, 2.0 DI 60kW, brak widocznych przeróbek instalacji elektrycznej (anglik, czy dzwon) Pierwsze objawy: Samochód miał "muła" z uwagi na pracę w trybie awaryjnym, słabe wspomaganie hamulców, kontrolka MIL włączona, stosunkowo nieduże...
Witam koledzy, potrzebuję pomocy z autem bo już mi się skończyły pomysły. Pacjent to Opel Zafira A z silnikiem x16xel. Auto jeździło prawidłowo, bez żadnych zarzutów, jednak przedwczoraj w korku zaczęło gasnąć przy wysprzęglaniu. Takie zachowanie było losowe ale udało się powrócić do domu już w miarę spokojnie. Następnego dnia już nie chciało zapalić,...
Dokup aktualizację i będziesz mógł przeczytać auto.
Witam. Dwa dni temu po zaparkowaniu chciałem zgasić auto, wyjąłem kluczyk ze stacyjki, ale silnik pracował dalej, więc byłem zmuszony go "zadusić", zgasł i spalił się bezpiecznik nr 40 5A wyczytałem że to od zespołu wentylatorów, problem wygląda tak że po wymianie bezpiecznika zapalają się kontrolki bez kluczyka w stacyjce, ale po włożeniu kluczyka...
Bez diagnostyki możesz gdybać i gdybać :)
Walczę z autkiem które zakupiłem i mam następujący problem. Na zimno lub po dłuższym postoju silnik ma problem z poprawną pracą, jest to silnik benzynowy. Obiaw: Odpala bez problemu na chwilę i gaśnie, każde następne odpalenie wydłuża czas pracy. Po 4-6 próbach odpalenia przy ok 18C zaczyna pracować na wolnych obrotach, ale nie reaguje na wejście w...
Błąd czujnika nie powoduje unieruchomienia auta. Nie masz czym zdiagnozować i podejrzeć parametry rzeczywiste to oddaj do warsztatu. Bez diagnostyki to wróżenie z fusów.
Nie mam pojęcia o co chodzi? 1. Akumulator naładowany ? Klemy czyste ? Dochodzi 12V do rozrusznika ? 2. Podłącz diagnoskop Tech 2 lub chociaż interfejs OP-COM i wykonaj diagnostykę modułu CIM 3. Jeżeli nie będzie żadnych błędów komunikacji, wejdź pod samochód i podaj (skrzynia biegów na luzie !) +12V bezpośrednio na elektromagnes rozrusznika. Sprawdzisz...
Wszystkie tematy w związku z UWA na polskich forach są mi znane na wylot niestety nikt chyba nie ma tak porąbanej instalacji jak ja ;D Niestety w Astrze H moduł jest w innym miejscu niż Zafira B. Dziś sprawdzałem i ten mikrofon w/w i jest dodatkowy bo oryginalny jest na swoim miejscu. Skupiam się teraz na problemie czemu ona nie gada bo kwestia mikrofonu...
A może lepiej zacząć od podstawowej diagnostyki komputerowej , bo tak to jak zwykle gdybanie ...
Witam posiadam Zafire A 2.0 DTI 2004 r. Czasami zapala się kontrolka abs i esp w różnych momętach czasami podczas jazy a czasami zaraz po odpaleniu. Nieraz pomaga zgaszenie samochodu i ponowne odpalenie a nieraz i to nie pomaga. Najczęściej zdarza się to w okresie letnim w zimie wszystko jest ok. Byłem na diagnostyce u 2 ch fachowców brak zapisanych...
Opel Zafira 2.0 DTi Witam Objawy - samochód pracuje równo, powyżej 1100-1200 obr./min zaczyna klekotać coś jakby zawory "luźne". Zapala się kontrolka "check" i auto przechodzi w tryb awaryjny (tak sobie tłumaczę) i rozpędza się mułowato a przy osiągnięciu 3000 ob./min "dławi się" po zmianie biegu na wyższy znów idzie "w górę" do tych 3000 i znów "dziura"....
Koledzy odświerzę stary temat związany z nie odpalaniem silnika 1,9cdti, otórz mam takowy problem z zafirą B 1,9 cdti z 2006 roku. Auto nie odpala wcale. Diagnostyka wyrzuca błąd zaworu regulacji ciśnienia. Błąd daje się skasować lecz powraca po kręceniu, bo brak ciśnienia na listwie CR, które wynosi podczas kręcenia od 6bar i dochodzi do około 40bar....
Kontrolka trakcji oznacza ABS, jeśli świeci to coś jest uszkodzone i naprawia się to po zrobieniu diagnostyki jakiś prosty temat pewno, a ten czerwony ludzik z pasami świeci bo pewno kostka pod fotelem kierowcy nie łączy i nie widzi zapięcia pasu kierowcy.
Trzeba by ja włączyć, da się to zrobić sprzętem do diagnostyki. jeżeli się nie uda to pewnie się spaliła albo uszkodził licznik.
Witam, Mam problem z moją Zafirą, otóż podczas jazdy przestaje działać pedał gazu, muszę zdjąć z niego nogę, a następnie wcisnąć go jeszcze raz. Dzieje się tak na gazie jak i na benzynie. Wcześniej działo się tak tylko latem podczas wysokim temperatur, ale zaczęło się tak dziać również obecnie gdy temperatury są niskie. Po podłączeniu do komputera nie...
Mam do sprzedania kserokopie książek ze słynnej serii: "Sam Naprawiam Samochód..." Każda książka w cenie 25zł. Kazda książka jest w porządnej zbindowanej oprawie. Mam też książki oryginalne, nowe w cenie niższej niż w wydawictwie. Mam też elektroniczne wersje książek na płytach CD. Cena płytki to 10zł (wysyłka 2zł przy wpłacie na konto lub 6,5 przy...
trzeba zacząć od diagnostyki komputerowej będzie mniej możliwości . Nie zaszkodzi też wymienić świece bo pewnie pamiętają młodość dziadka ;) ...
Dokładnie tak a to taki łatwy silnik do diagnostyki. Komputer i bledy to nie wszystko. Licza sie parametry i doswiadczenie diagnosty.[/quote]
Wygląda na to że to jest X18XE1 http://obrazki.elektroda.net/72_12796227... Podłączyłem masę silnika bezpośrednio do akumulatora nic nie pomogło. Co do błędów to nie wiem jakie nie mam sprzętu żeby to sprawdzić za sprawdzenie jednorazowo muszę płacić 50 zł. Chyba nadszedł czas kupna kabla i oprogramowania do diagnostyki Opla będzie taniej bo...
wyszedł błąd doładowania ciśnienia i nic ie czy więcej. Jakie "doładowanie" za duże za małe, niezgodne.....albo nie było diagnostyki albo jakimś śmiesznym sprzętem albo nie było wiedzy....pewnie wszystko razem Oddaj auto do polecanego warsztatu...
czy jest mozliwosc zeby za owy blad/problem odpowiedzialny byl czujnik polozenia walu? Na powyższe pytanie odpowiem stanowczo nie. Natomiast co do: Jesli nie jaki podjac trop? to ja sprawdzałbym od podstaw typu: -analiza spalin -pomiar ciśnienia sprężania -dokładne oględziny okablowania (wiązki el./złącza) -poświęcił bym również więcej czasu dla diagnostyki...
tak to można cały silnik wymienic daj na dobrą diagnostyke ciśnenie aliwa podczas rozruchu
Tak jak kolega andrzej pisze, podnies obustronnie auto i spróbuj recznie skrecać kołami, jezeli bedą się krećić bez problemu to sprawdź czy masz plyn hydrauliczny w pompie Lokalizacja:(trzeba odkrecic prawe nadkole od zderzaka i tam ukarzę Ci się pompa albo drugie miejsce z tylu za silnikiem od strony pasazera. Jezeli plyn będzie to diagnostyka komputerowa...
EGR to raczej nie spowoduje falowania tylko zamulenie auta, przepustnice wyczyść rozpuszczalnikiem, zamiast szukać na pałe to zrób diagnostyke bo na pałe wymieniać pół auta to bezsens.
Gaz Masz sekwencję czy analog ?.Sprawdzałeś iskrę na świecach ?, diagnostyk iECU pewnie też nie robiłeś. Dopisz , Pozdrawiam. Gaz Mam sekwencję. A co to jest diagnostyk iECU?
Witam. Od początku: Opel Zafira A, 2.2DTI, auto sprowadzone, ale miało na sztukę wstawiony silnik 2.0DTI, wiązka była na 2 wtyczki, pompa na 1 wtyczkę, sterownik pompy uszkodzony, itd. Została kupiona Vectra C i zamienione silniki między nimi. Teraz jest pewien zgryz, jak to odpalić? Zafira z tego co wiem, ma sterownik na pompie i do pracy potrzebuje...
Zerżnąłem z opisu interferejsu OPEL od 1997 do 2004 - modele: 1997: CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, VECTRA-B, CALIBRA, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA, 1998: CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA, MONTEREY, SINTRA, ARENA 1999: CORSA-B, TIGRA, ACTRA-F, ACTRA-G, ZAFIRA, VECTRA-B, OMEGA-B, FRONTERA-B,SINTRA, ARENA, MOVANA 2000: AGILA,...
zafira diagnostyka diagnostyka autobusów diagnostyka ciągnika
kocioł taktuje zapala kontrolka cisnienia oleju świeci kontrolka pompy paliwa peugeot
nextec zasilacz katalog zamiennik tranzystor
Ustawienia parametrów P1-P30 w piecu Termet Silver Pro 20 kW Czerwona dioda w pilocie świeci się ciągle - przyczyny i rozwiązania