operator error

Znaleziono około 323 wyników dla: operator error
  • [C++] Przeładowanie operatora <<

    Witam Na zadanie muszę napisać program w C++, który po wpisaniu wartości dwóch rezystorów i znaku r / s między nimi ma wyświetlić wartość rezystancji zastępczej odpowiednio równoległej i szeregowej. Rezstancja zastepcza dla połączenia szeregowego ma być obliczania przez przeładowanie operatora ^=,...

    Początkujący Elektronicy   08 Sty 2013 00:09 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1308
  • [C] Podstawy języka, operatory.

    #include <stdio.h> main() { ... *nazwa, *nazwa1; int naz; short int l1 ; long int l2; nazwa=wczytaj_nazwe(*l1); ... %s", nazwa); } char *wczytaj_nazwe(short...

    Programowanie Początkujący   05 Lut 2010 19:49 Odpowiedzi: 18    Wyświetleń: 2585
  • C++ Visual Studio error C2678, brak biblioteki?

    Witam. Zmagam się z projektem gdzie muszę utworzyć strukturę z typem wyliczeniowym enum. Staram się potem go wczytać do bazy danych, ale otrzymuję błąd. "Error 1 error C2678: binary '>>' : no operator found which takes a left-hand operand of type 'std::istream' (or there is no acceptable conversion)"...

    Programowanie Początkujący   16 Mar 2015 16:45 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 1326
  • Nokia 6300 contact service security error

    Zrobiłem genSX4 i taki log wyszedł: Phone is in: Local mode Model: RM-217 (6300) V 07.30/07-05-09/RM-217 (c) Nokia. Production serial number KLN616267 Product code 0557624 Module code 0203166 Basic production code 0537040 Flash code Order number ...

    GSM Początkujący   02 Kwi 2012 19:47 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 2252
  • c++ - Przeciążenie operatora ()

    Witam, przeciążyłem operator () w taki sposób: [syntax=cpp]int wyswietlanie_liczb::procent_wygranej::op... ilosc, int _nagroda) { int nagroda = 0; for (int i = 0; i < ilosc; i++) { nagroda = nagroda + _nagroda; } return nagroda; } [/syntax] Mam problem...

    Programowanie Początkujący   02 Sty 2015 15:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 468
  • [c++] przeładowanie operatora= zwraca bład pomimo wielu modyfikacji

    Cześć, Na zadanie z programowania miałam napisać klasę macierz posługującą się klasą wektor i pozwalającą na wykonanie typowych operacji. Wiem że już jedna osoba zgłosiła podobną sprawę, ale jej problem nie tłumaczy mojego. Wszystko u mnie działa poprawnie poza operatorem przypisania. Wychodzi...

    Programowanie   28 Sty 2012 19:36 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 933
  • HP 1200 PCL XP error - co to oznacza?

    subsystem: kernel error: illegal operator sequence operator: SetMiterLimit position: 696 witam wie ktos co to znaczy? miał ktos podobny przypadek? prosze o jakąś podpowiedz. z gory dzieki i pozdrawiam.

    Drukarki, ksero Profesjonalne   01 Sie 2008 14:18 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1295
  • BlackBerry 7290 "Device Error 365 Reset" jak to r

    Telefon udało mi się juz nawet przywrócić do życia i dziś nadal korzystam z niego jako czytnika e-booków (Mobipocket), poczty gmail, i opery mini oraz Google maps z możliwością lokalizowania swojego położenia w oparciu o rodzaj pseudo GPS, bo telefon ten nie ma GPS ale może określić swoje położenie w...

    GSM Serwis   29 Kwi 2010 15:18 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2263
  • Jakiego operatora wybrać Raszyn?

    Hmmm to trochę inna wersja niż u mnie. W każdym razie albo modem przekłamuje, albo masz bardzo kiepską linię (tłumienie niskie, . Jakie wyniki podaje skantarek? ( - wrzucasz swoje dane i wyświetla CI orientacyjną prędkość) Zobacz jeszcze wartość Margin (na samym dole, zakładka Advanced) dla upstream...

    Sieci Co Kupić   14 Maj 2011 15:44 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2475
  • [C++, MS Visual10] - Przeładwanie operatora new

    Witam, mam problem z przeładowaniem operatora new. Chodzi mi o to, żebym mógł od razu rezerwować wyzerowaną pamięć za pomocą operatora new. Do tego tworzę sobie własne operatory new i delete: syntax error : ';' Nie mam pojęcia co tu jest źle, pewnie może jakiś prosty błąd, ale go nie widzę. Za...

    Programowanie   21 Lis 2012 10:40 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 633
  • Operatory a ISO C++. Najnowszy g++ nie kompiluje kodu.

    Napisałem sobie funkcję operatorową, która odwołuje się do pewnej klasy. W szerokim skrócie: moja_klasa& operator--() { licznik--; return *this; } Użyłem tego w postaci: moja_klasa *klasa; (*klasa)--; Do czego zmierzam. Starszy kompilator borlandowski...

    Programowanie   11 Gru 2011 18:51 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 809
  • Lexmark MX711 - Błąd 900.80 firmware error

    Powinna zjechac do home position i sie zaświecić. Dlatego ta taśma wydaje mi sie najbardziej prawdopodobna. Tak powinien wyglądać start tej drukarki i "selftest" Power‑on Reset (POR) sequence When you turn on the printer, it performs a POR sequence. Check for correct POR functioning...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   04 Gru 2018 21:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1092
  • HP LJ3330 PCL XL error illegalattribute

    tak jak w temacie od czasu do czasu drukarka drukuje taki komunikat , pomaga reset kompa i wyłączenie na chwile drukarki, System na kompie windows 98se. cała komenda błędu wygląda tak:PCL XL error subsystem: kernel error: illegal operation sequence operator :begin sesion position:2830 Pytanie...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   15 Mar 2008 14:33 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 11155
  • HP LaseJet 2015dn PCL XL Error: InsufficientMemory

    HP LaseJet 2015dn co jakiś czas przy drukowaniu .jpg pojawia sie komunikat "PCL XL error Error: InsufficientMemory Operator: RectanglePath " można coś z tym zrobić żeby sie takie cos nie pojawiało oprócz restartu drukarki??

    Drukarki, ksero Początkujący   20 Kwi 2011 14:34 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4386
  • Black Berry 8520 APP Error 523

    Witam dostałem do naprawy Black Berry 8520 .APP Error 523.Robie reset alt+prawy shify+del.Ładuje się system pojawia sie logo operatora i menu .Po chwili od nowa biały ekran i App error 523.Co mogę z tym zrobić?

    GSM Początkujący   14 Paź 2012 20:49 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4416
  • C++ - Klasa obsługująca błędy - komplikacje z operatorem przeciążonym <<

    Witam! Na zadanie domowe dostaliśmy do zaprogramowania klasę obsługującą błędy, która będzie posiadać 3 atrybuty: [syntax=cpp]int m_iKod char* m_csOpis static bool s_bJestBlad[/syntax] które: m_iKod ma posiadać 3 stany: 0, >0, <0. Gdy atrybut ma wartosc 0 to wtedy jest BRAK BŁEDU,...

    Programowanie   18 Lis 2012 17:00 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1449
  • Toshiba e-167 - PCL XL error

    Witam.Mam u klienta Toshibę e-167 z siecią jakiś czas temu zaczęła wyrzucać wydruk z czymś takim PCL XL error Error:input stream EOF Operator:Paraser Position:2 Maszy... zaczęła się zawieszać w przypadku drukowania i to nie zawsze.Gdzie szukać przyczyny.

    Drukarki, ksero Profesjonalne   23 Maj 2013 16:53 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1764
  • Kyocera FS-3820N - Komunikat PCL XL ERROR

    Witam Historia: Podłączyłem drukarkę itd. Wyskoczyło READY Wydrukowałem MenuMap. Wszystko ok, kartka wyszła. Puściłem przykładowy tekst i wyskoczyły dwie kartki I tu problem Pierwsza z Tekstem: !R!SEM6;EXIT; zaraz po niej Druga z Tekstem: PCL XL error Subsystem KERNEL Error: UnsupportedBinding Operator...

    Drukarki, ksero Początkujący   21 Sty 2016 21:56 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 2112
  • Error przy drukowaniu HP CM2320nf

    witam wszystkich mam problem przy drukowaniu większej ilości stron niż 1. Pokazuje mi taki błąd na 2 stronie wydruku: PCL XL error Subsytem: KERNEL ERROR: IllegalTag Operator: 0x3 Position: 25 Drukarka: HP laser jet CM2320nf pierwszy raz taki błąd mi wyskoczyl. jakby ktos mogl pomoc i...

    Drukarki, ksero Początkujący   18 Mar 2016 19:17 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1596
  • HP CM2320nf MFP - PCL XL error

    Do niektórych danych mam utrudniony dostęp (30km) ale postaram się o nie. W tej chwili opiszę co wiem. Klientowi popsuła się drukarka HP CM2320nf MFP, sprowadziłem taką samą, zawiozłem. podłączyli i był problem. komp.1 (Win7) drukował dobrze komp.2 (Win7) nie drukował w kolorze. Sterowniki na komp.2...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   01 Cze 2017 10:27 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2457
  • K 700 - nie włącza się. Configuration error.Please contact..

    Witam. Mam problem z tym telefonikiem w grałem polaka tornadem,hwk trial,telefon sie włańcza ale gdy włoże karte wyskakuje taki komunikat: Configuration error.Please contact your network operator or service centre,nie wiem co to jest to jest mój pierwszy k 700,pomóżcie.:cry:

    GSM Serwis   27 Lut 2007 16:24 Odpowiedzi: 21    Wyświetleń: 1566
  • Xerox Phaser 6120 miga error

    cezar80 Opis migającej diody error z instrukcji. The printer requires operator attention (usually accompanied by a status message in the message window). Pzd

    Drukarki, ksero Profesjonalne   01 Wrz 2007 16:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1188
  • Configuration error W800i

    Witam, dziś wgrałem do k750i soft od w800i i wszystko było pięknie lecz nie było polaka, postanowiłem to zmienić i wgrałem plik: "w800_eu1_r1aa008_fs.cry" Po czym mam komunikat: "Configuration error. Please contact your network operator or servive centre" Czym to naprawić? Dysponuje...

    GSM Serwis   29 Wrz 2007 12:36 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 879
  • Komunikat Simlock structure error -4 w N73

    Witam czy moze ktos miał podobny przypadek przy robieniu simloka z noki N73 mam komunikat Not allowed Simlock structure error -4 Simlock not initialized, can't continue! Nokia Unlimited: 67 times started SonyEricsson Trial: 9 left, each max 15min Operator: FFFFFFFFFFFFFFFF Profile bits:...

    GSM Serwis   04 Paź 2007 22:36 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1047
  • Nokia6280 czasem wyrzuca Error in connection przy połączeniu

    Witam Mój problem jest jak w temacie, telefon ten przy próbie wykonania połączenia wyrzuca błąd Error in connection i ikonę STOP. Z niektórymi numerami się da połączyć, a z niektórymi tylko okresowo, np. po wyłączeniu i ponownym włączeniu. Gdy ktoś dzwoni, to telefon zachowuje się jakby był wyłączony...

    GSM Serwis   24 Cze 2008 19:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 928
  • SonyEricsson K850 po unlocku configuration error

    mam SE k850 najpierw flash (setool3 box) w celu zmiany języka i wrzuciłem mu takie pliki: R1EA037_FS_S_E_EUROPE_SO_REDBROW... unlock za pomocą logów DISCONNECT PHONE, FULLY TURN IT ON...

    GSM Początkujący   02 Lis 2008 16:38 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 2150
  • error LNK2019 V C++ express 2008

    Witam, probuje skompilować swój projekt pod Visual'em. Na C::B działa, a w visualu wywala mi błąd linkera, przeglądnąłem w googlach rozwiązania problemu, jednak nie działają w moim przypadku. Zamieszczam pełen bląd: main.obj : error LNK2019: unresolved external symbol __imp___CrtDbgReportW referenced...

    Programowanie Początkujący   07 Lut 2013 13:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1545
  • C C++ - Klasy, tablica obiektów, error

    W definicji funkcji channel() nie powinieneś przypadkiem podać zwracanego typu? Ok, poprawiłam na void, teraz error: no match for ‘operator=’ w linijce wewnątrz loopa.

    Programowanie   03 Cze 2013 13:35 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1557
  • K750i - HDR block not accepted, error A9 - simlock patchem.

    Witam. Za każdym razem jak próbuję ominąć simlocka patchem, po udanym wgraniu telefon nie wstaje. Pomaga wgranie maina, po tym telefon wstaje. Welcome to SEtool2 ( LITE edition ) v 1.11 supported DB2010/DB2012 CID49/50/51/52, DB2020 CID49/51/52 Loaded 51 flash descriptors if you like LITE edition...

    GSM Początkujący   17 Paź 2014 17:39 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 789
  • Blackberry 8520 - App Error 532

    Po włączeniu telefonu chwile na białym ekranie pokazany jest zegar, potem logo operatora, potem jest pulpit i jakieś sprawdzanie oprogramowania zabezpieczającego, ładuje się pasek z procentami i potem robi się biały ekran z napisem na środku : App Error 532 Reset Jakieś pomysły jak mogę wgrać...

    GSM Początkujący   22 Wrz 2015 17:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 588
  • operator -jak sprawdzić jaki

    jop tylko skad gryfina... a Kristoff10 wcisnełem i error 29 mi wyskoczył co to oznacza

    GSM Serwis   12 Lis 2005 19:56 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4278
  • K700i i '' Błąd konfiguracji .Skontaktuj sie z operatorem...

    ale wychodzi mi BŁĄD ten sam co tam ERROR 305013 co to jest ????

    GSM Serwis   27 Sty 2007 23:39 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 5278
  • SE k700i "blad konfiguracji skontaktuj sie z operatorem

    skad moge pobrac kraczonego 2.2 ?? mam tylko 1.228 a co do USB Smart nie dziala mi.. nie wiem dlaczego nie widzi fona, com ustawiam i nic.. Dodano po 11 w USB Smart wywala mi non stop Switch phone ON Get phone info Flash CID: 29 Phone KEY: A1_SEMC ERROR: 305013

    GSM Serwis   02 Mar 2006 18:43 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1593
  • V3X CONTACT OPERATOR i Kod aparatu

    użyłem P2K_Easy_Tool v37 z podłączonym TP i po sim-lock'u śladu juz nie ma:-D ale niestety jest kod aparatu którego nie pamiętam i P2K_Easy_Tool nie chce go zdjąć:-( może znacie jakiś inny programik za free który pomoże mi usunąć kod aparatu?? pozdr Dodano po 4 a i jak chciałem wgrać język...

    GSM Serwis   09 Gru 2006 13:28 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 2877
  • BB5 simlock gdy kod od operatora niedziała, jak odblokować?

    poczytaj o nemesisie np i sprawdzaniu licznika błędów w bb5 wtedy będziesz wszystko wiedział ale skoro sie zajmujesz odblokowywaniem bb5 to powinieneś juz to wszystko wiedziec bo to podstawy naprawa tego to zgranie pliku ask i odpłatne przeliczenie go na rpl a następnie myk do telefonu ;) pozdrawiam...

    GSM Serwis   15 Cze 2007 12:38 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 7999
  • Nokia 6310i nieznany operator

    Zrobilem jej full erase i wgralem wszystko jak pisaleś. Podczas wgrywania softu (bez pm`a) po wgraniu MCU wyskakuje log: 1st Boot Ok, DCT4, UPP: 0120 Fl0: 0x01000000-0x017FFFFF,00898874,Int 28F640W18-T Algorithm: u_int_b.fia, Ver: 4.57.0 Algorithm Ok, MSID: 840AD9947321286C07A323A377 Decoded...

    GSM Serwis   21 Cze 2008 09:49 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1650
  • STL Pair i vector<Pair> operator przypisania?

    witam, mam maly problem. zdefiniowalem mape: typedef Pair<double *, double * > vect; typedef std::vector<vect>StrikeVol... std::map<double, std::vector<vect>, ltstr> TermStrikeVolMap; cel jest taki, zeby miec double TERMIN i wektor...

    Programowanie   06 Lut 2011 18:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1142
  • Nie działa facebook nokia 5800 operator PLUS

    Jak włączam go z przegladarki w telefonie to chwile sie niby laduje a potem odrazu stopuje, a jak z aplikacji to wyswietla sie komunikat "Error: The client failed to connect to the gateway" Ta aplikacja to Communities

    GSM Użytkowy   06 Cze 2012 14:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1115
  • Jak sie sprawuje faks u operatorów VoIP ?

    Tak to już jest, nic się w naszym Pięknym Kraju nad Wisłą nie opłaca... Od jakiegoś czasu nie śledziłem jak to się zmienia, ale TPSA coraz częściej "tuneluje" połączenia telefoniczne miedzy węzłami centralowymi przez VoIP z różna jakością. O ile dla przekazu głosowego różnica jest raczej niezauważalna,...

    Telefony Stacjonarne Użytkowy   03 Kwi 2015 10:28 Odpowiedzi: 30    Wyświetleń: 12162
  • - Nokia 6310i czy można ustalić operatora

    Niestety pokazuje "code error"

    GSM Początkujący   05 Maj 2017 17:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 576
  • GP1200 -> MT2100 - error 35/36

    Fakt, ze dealer jest autoryzowany, nie oznacza, ze jego serwis jest autoryzowany ;) Natomiast ceny w tego typu serwisach sa bardzo podobne i oddanie radia z takim bledem = 850 + VAT. Cena wynika z opisowego "replace mainboard" a to, czy pracuja tam zalapani ludzie, zalezy wylacznie od serwisu na ktory...

    Radiotechnika Serwis   29 Cze 2005 19:55 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 5745
  • t230 - Error: phne not power up (simlock terminatorem)

    Witam wszystkich. Jak w temacie, mam SE T230 z simlockiem na Plusa(według mnie najgorszy polski operator) i nie mogę się z tym uporać... Robiłem już nie jednego soniaka, jednak tutaj tracę już głowę... Telefon nie wstawał, po wygrzaniu najważniejszych BGA wstał i działa bez zarzutu (testowałem na karcie...

    GSM Serwis   14 Sie 2005 18:00 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1119
  • [Linker error] undefined reference to `vtable for Object3D

    generalnie nie programuje w cpp wiec moze zel rozumiem co sie dzieje kiedy deklarujemy wirtualne metody. W innych jezykach w jakich zazwyczaj pisze sa klasy abstrakcyjne i w nich metody abstrakcyjne. nie mozna utworzyc obiektu z takiej klasy ale mozna dziedziczyc po takim obiekcie i wtedy dopiero implementuje...

    Programowanie   23 Kwi 2006 11:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 10502
  • E-Mule komunikat server error Donkix 1.0 (83.149.98.3:4661)

    witam ma problem z programem E-MULE w każdym programie niezależnie od wersji pojawia sie komunikat od servera ( ERROR Donkix 1.0 (83.149.98.3:4661) - Connection refused. Your IP is currently blacklisted ). niewiem co to ma znaczyc wiem tylko że jest mowa o tym że mój numer IP jest na czarnej liście...

    Software serwis   16 Paź 2006 09:22 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 876
  • Nokia 6230i - erase error przy wgrywaniu PPM

    Miałem ten sam problem - nie pomogły ani starsze FIA 6.32.029, ani zmienianie ustawień, ani wgrywaine różnych CNT i PPM (próbowałem te z wersji 3.70 i 3.88 ). Miałem wersje E (starszą). MCU wgrywało się bez problemu, CNT i PPM tylko sie kasował i nie szło wgrać. Objawy były właśnie takie jak piszesz...

    GSM Serwis   03 Sty 2007 09:50 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 851
  • Jaf - Nokia N70 - unlocking error

    Przecież "Dejan method" po kablu może wpisać kody, więc przeliczać certyfikatów nie trzeba nawet po wpisaniu 3x błędnego kodu jest 10 prób po kablu. A czy w 6280 mozna sprobowac tego myku przy zblokowanym liczniku kodow? Mam kody od operatora i full backup PM + field 308. Czy info o simlocku w wyzszych...

    GSM Serwis   23 Maj 2007 15:55 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1304
  • OT259 czym przeflashuje ?? Furious error

    Zrobiłem upgrade modułów i naładowałem na full baterię i to samo. Na Infinity mam normalnie odczyt kodów wiec kable dobre. Power ON... Ok Boot... Ok Reading... Ok Cal... codes... Ok Operator: 219-01 Master Code: 8046922185 NCK: 0244884818 SPCK Code: Done.

    GSM Serwis   20 Gru 2007 10:36 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 846
  • JaduGadu - Nokia E50 - długie łączenie - symbian error = 33

    Kilka sekund, ale teraz zadam tobie pytanie, czy masz wogóle skonfigurowany telefon pod swojego operatora ?? bo coś mi się wydaje, że nie.....i dlatego masz taki problem najpierw z jadugadu a teraz z papla...

    GSM Serwis   06 Kwi 2008 12:16 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1323
  • N73 martwa, simlock error.

    N73 nie włącza się po zczytaniu log u dołu. Imei jest ok ale ... IMEI: 35xxxxxxxxxx V 05wk47v61.1/09-07-08/RM-133 (c) Nokia. IMEI: 35485xxxxxxxxxx Operator: FFFFFFFFFFFFFFFF Profile bits: FFFFFFFFFFFFFFFF Closed on GID1: 00101F Counters 0/10, 0/3 Phone SelfTest status: Passed: TAHVOINT Passed: UEM_CBUS_I...

    GSM Początkujący   24 Paź 2011 12:32 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 836
  • Konica Minolta 1600W zaczęła migać kontrolka ERROR

    Z tego co wiem, to po włożeniu nowego bębna trzeba przeprowadzić procedurę instalacji. Do nowego bębna jest załączona karta chipowa, którą wsuwasz pod panel operatora. Bez tego pewnie traktuje ten niby nowy, jak stary beben.

    Drukarki, ksero Początkujący   09 Lut 2012 19:25 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 4086
  • Thomson TM420 - Error Log Same Criticale(3)

    Witam, Od jakiegoś czasu (6 lat) jestem klientem firmy Vec*^% (bo niestety innym operatorom nie opłacało się ciągnięcie kabli) I mam problem z moim pier*&^% modemem, jest on w eksploatacji operatora od roku 2007-8 czyli nie młody... dzieją się cuda na patyku. Mianowicie podłączam kabel RJ45 z...

    Sieci Początkujący   11 Sie 2012 21:06 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 3723
  • Rejestrator 4CH H.264 DVR wyświetla się error

    dysk :Producent: Western Digital Seria: Caviar Green Model: WD10EADS Pojemność: 1TB ( 1000GB ) Prędkość obrotowa: 7200 obr./min Pamięć podręczna (cache): 32MB Interfejs: SATA 3 Gb/s rejestrator: Specyfikacja: System video - PAL Rodzaj kompresji - H.264 Wejścia video - 4 BNC Wyjścia...

    Monitoring Wizyjny CCTV   02 Gru 2012 17:15 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 6147
  • excel2007 - Makro nie kopiuje linku do kwerendy- runtime error 1004:

    W J1 wkleiłem: [syntax=text]URL;[/syntax](ja... sprawdzanie operatora numeru telefonu /pierwsze lepsze z Google) Kod z przypisaniem [syntax=vb]With ActiveSheet.QueryTables.Add(Connection:=... Destination:=Range("$A$1")) .Name = "nazwa" .FieldNames = True .RowNumbers = False ...

    Programowanie Początkujący   01 Lut 2013 19:31 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2685
  • GE VOLUSION 730 - ERROR po uruchomieniu - service manual

    Wiecie co, rzadko tu zaglądam, ale to co czasami widzę aż mnie mobilizuje do napisania kilku słów. Błąd kolegi jest dość prosty do usunięcia, jakieś 15 minut roboty łącznie z rebootem. Problem jest tylko taki, że trzeba mieć odpowiednie narzędzie. I narzędzie, i wiedzę co zrobić ma serwis m.in. autoryzowany...

    Sprzęt Medyczny   01 Lip 2014 19:07 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2631
  • Centrala telefoniczna CCT-1668 L (2007r) Error po burzy.

    Sprawdziłeś czy linia miejska od operatora jest sprawna?

    Telefony Stacjonarne Użytkowy   27 Sie 2018 07:12 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 339
  • C++ lista - podrecznikowy przyklad i error- ooperator --(int)

    Przypominam sobie tworzenie list, posługując się już nieco "starszawą" książką. W skrócie opisana jest lista jednokierunkowa, która posiada między innymi funkcję, sprawdzającą czy lista jest "pusta", zwracająca wartość - int : error no 'operator -- (int)' declared for postfix '--' Nadmienię,...

    Programowanie   24 Mar 2019 19:13 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 129
  • VHDL,czemu wyświetla mi błąd? (listing poniżej)

    Witam serdecznie! Mam problem ze skompilowanieniem kodu: LIBRARY ieee; USE ieee.std_logic_1164.all; ENTITY hello IS PORT(SW :IN STD_LOGIC_VECTOR(17 DOWNTO 0); HEX0 :OUT STD_LOGIC_VECTOR(0 TO 6)); END hello; ARCHITECTURE Behavior OF hello IS COMPONENT mux_3bit_5to1 PORT(S,U,V,W,X,Y :IN...

    Programowalne układy logiczne   08 Maj 2009 14:16 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1660
  • Canon i560 - nie chce drukować

    Mam problem z Canon i560 ... cały czas miga lampka pomarańczowa na zmianę z zieloną (zielona świeci stale) i nie mogę nic wydrukować... wyskakuje błąd Operator error. Press printer's RESUME button. If this doesn't clear the error, cancel printing and turn the printer off and then back on. Oczywiście...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   02 Kwi 2008 18:13 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2064
  • Dell Vostro - windows update nie chce się włączyć

    W sieci znalazłam podobnego posta i jak sobie poradzili z problemem I re-applied MS's 52F fix from their knowledge base, Article ID: 903776. Apparently it was operator error in not correctly following instructions. Zainstalował fix Windows 52F z bazy Ms: Id artykułu: 903776.

    Pogotowie Antywirusowe   08 Lip 2013 09:18 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1887
  • Impedancja wejściowa miksera / wzmacniacza audio.

    Maksymalny poziom wyjściowy z przetwornika to 2V. To daje jakieś 6dBV. Tylko, że jest to poziom maksymalny, osiągany przy sygnale cyfrowym 0dBFS, czyli "od zera do zera". Poza współczesnymi "zmasterowanymi" nagraniami muzycznymi nie ma takiego sygnału, który ciągle dochodziłby do zera cyfrowego. Dlatego...

    Technika Sceniczna i Studyjna   15 Mar 2016 15:34 Odpowiedzi: 49    Wyświetleń: 3486
  • Arduino VGA Shield - wersja druga, SMD - z expanderem portów i pamięcią EEPROM

    Witajcie moi drodzy Chciałbym zaprezentować tutaj drugą wersję mojego Arduino VGA Shield (nakładki na Arduino UNO generującej jednokolorowy obraz VGA i czarno-biały PAL/NTSC ) - tym razem wykonaną za pomocą elementów SMD , i z dodatkowymi układami na pokładzie ( expander portów...

    DIY Konstrukcje   25 Maj 2020 20:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 624
  • [C++] Klasa Liczb Zespolonych

    Oto te błędy, na prawde sie tam zle dzieje :( rownania.cpp:13: error: ‘s’ does not name a type rownania.cpp: In member function ‘LZ LZ::operator-(LZ&) const’: rownania.cpp:25: error: ‘struct LZ’ has no member named ‘_re’ rownania.cpp:25: error:...

    Programowanie   30 Kwi 2009 14:42 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 5235
  • [C++]CodeBlocks Problem ze wskaźnikiem this

    Witam, Środowisko: CodeBlocks 17.12 Ściągnięty od codebloks razem z wbudowanym mingw Chciałbym nauczyć się programowania obiektowego. Przerabiam różne przykłady i na tym utknąłem: this i z nimi nie było problemu. Dodano po 19 Jak ją dodać ?

    Programowanie Początkujący   29 Mar 2019 00:10 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 210
  • Pisanie programu w c++.

    Takie coś wyskakuje: d:\moje programy\vc98\include\eh.h(5) : error C2061: syntax error : identifier 'namespace' d:\moje programy\vc98\include\eh.h(5) : error C2059: syntax error : ';' d:\moje programy\vc98\include\eh.h(10) : error C2065: 'cout' : undeclared identifier d:\moje programy\vc98\include\eh.h(10)...

    Programowanie Początkujący   02 Maj 2009 10:51 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 7385
  • C++ działania na ułamkach zwykłych z uzyciem klas

    zmieniłem na: int nwd(int a, int b) { if(a < 0) a = -a; if(b < 0) b = -b; while(a != b) { (b > a) ? b -= a : a -= b; } return a; } teraz jest taki błąd: Error 1 error LNK2019: unresolved...

    Programowanie Początkujący   14 Maj 2011 09:50 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 11498
  • C++ - Układy równań liniowych

    Całą masę ;) [syntax=cpp]harT, _Traits>& std::operator<<(std::basic_ostream... _Traits>&, char) /usr/include/c++/4.6/ostream:451:... note: template<class _CharT, class _Traits> std::basic_ostream<_CharT, _Traits>& std::operator<<(std::basic_ostream...

    Programowanie   14 Kwi 2013 17:16 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1917
  • [Delphi] Ładowanie dynamiczne

    Witam mam programik w delphi do wysyłania tekstu przez ftp do pliku txt na serwerze Używam komponentu wymagającego chillkatSSh.DLL Więc program działa tylko wtedy gdy ktoś posiada tą biblioteke a kodzik wysyłający wyglada tak procedure TForm1.Button1Click(Sender: TObject); var ...

    Programowanie   09 Lip 2009 12:41 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1835
  • [C++]Przeciążenie opertatora << -- ROZWIĄZANY :)

    Witam ! Napisałem następujący program: Plik main: #include <iostream> #include "text.h" using namespace std; int main() { Text A("LaLa"),B("... C=A+B; A.wypisz(); B.wypisz(); ...

    Programowanie   15 Mar 2010 13:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 956
  • c++ - (duzo roznych bledow )

    Jestem nowy wiec prosze łagodni. mam tutaj taki kod: #include <iostream> #include <string.h> using namespace std; class zawodnik { int punkty_sedzia1; int punkty_sedzia2; int punkty_sedzia3; int punkty_sedzia4; int punkty_sedzia5; string imiona; public: zawodnik...

    Programowanie   21 Lip 2014 07:54 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 999
  • [DELPHI]Program DS9097E dla DS1820

    używam delphi 2009 a ty? Dodano po 1 [DCC Warning] s_stream.pas(139): W1047 Unsafe code 'GetMem' [DCC Warning] s_stream.pas(150): W1047 Unsafe code 'FreeMem' [DCC Warning] s_stream.pas(160): W1047 Unsafe code '^ operator' [DCC Warning] s_stream.pas(182): W1047 Unsafe code '^ operator' [DCC...

    Programowanie   27 Sty 2012 23:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2421
  • C / LCD / mega8 - Adresowanie znaków w DDRAM

    No niestety nadal mam błędy :( już tylko 3 :) jednak myślę że nie mogę zrobić tego tak : void lcd_init(void) { data_di... |= (1<<LCD_RS) ; DDR(LCD_EPORT) |= (1<<LCD_E) ; #if USE_RW == 1 DDR(LCD_RWPORT)...

    Programowanie   19 Sty 2015 23:48 Odpowiedzi: 22    Wyświetleń: 1914
  • [ARM9][Linux]System embedded - problemy.

    Według debian refs uruchomienie przez init=/bin/sh wymusza prawa administratora. U mnie whoami zwraca usera "default". su cały czas "Operation not permitted" ale możliwe że źle go używam. Ustawienie hasła roota skutkuje: bash-4.1# passwd passwd: no record of root in /etc/shadow, using...

    Mikrokontrolery ARM   24 Lis 2010 10:57 Odpowiedzi: 54    Wyświetleń: 6767
  • [C++], Błąd podczas kompilacji.

    Witam, mam kłopot z programem pisałem go pod "Code Blocks" i działało, lecz chce skompilować na innym kompilatorze (g++) i nie mogę. Zmieniłem już to co wiedziałem, lecz mam kłopot z dwoma błędami. Główny.cpp: Dodano po 1 Za dużo błędów, by poprawiać. Zrobie sobie od nowa chyba.

    Programowanie   13 Mar 2012 20:48 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3011
  • Poprawienie programu w jezyku C .

    y na studia\2 semestr\infa 2\czwarty.cpp|1|error: iostream.h: No such file or directory| y na studia\2 semestr\infa 2\czwarty.cpp|4|error: iomanip.h: No such file or directory| y na studia\2 semestr\infa 2\czwarty.cpp|30|error: ISO C++ forbids declaration of 'ostream' with no type| y na studia\2 semestr\infa...

    Programowanie   15 Kwi 2012 19:26 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1196
  • OKI B6300 procedura wpisania numeru seryjnego

    Ta procedura wejścia u mnie nie działa. Zrobiłem to tak: Recovery Procedure for Error Condition - "Please Reboot (103-208)" Clear the operator panel from displaying the error "Please reboot (103 - 208)" message. Step#1: Press the left and right arrow buttons simultaneously, release both buttons...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   16 Lip 2012 09:14 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1823
  • sl3 hash nokia 515 - nokia nie pozwala odczytać hash'a

    Witam, na wstępie pisze że w nokiach jestem żółtodziobem, no ale chce zdjąć sim-locka z nokii 515 z orange, tylko muszę wysłać imei i hash. Problem mam z hashem, w progsie InfinityBox_FREE_BEST_v1.51, po odłączeniu tel i zapodaniu off nie odnajduje już tel. Wrzucam loga, proszę o pomoc. [syntax=text]card...

    GSM Początkujący   15 Gru 2014 17:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3804
  • c++ - jaki konstruktor przy dziedziczeniu wirtualnym wielobazowym

    Proszę o pomoc jak stworzyć poprawny konstruktor (i domyślny i z parametrami) jeżeli moja klasa dziedziczy wirtualnie po dwóch bazach podstawowych. Nie wiem dlaczego, ale kompilator odmawia inicjalizacji jednego z elementów na liście inicjalizacyjnej. Mogę tę kłopotliwą zmienną ("rokstudiow", dziedziczona...

    Programowanie Początkujący   03 Maj 2015 21:37 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 516
  • Nokia 5500 - Nie działa sx4 przy PM

    Witam Mam problem z 5500 zdejmowałem sima (MT-Box+noTP), Po pierwszej próbie wyskoczyło m Filed to read. Chcąc grac BKP, niestety non sotp nie wgrywał. Wgrałem wiec PM : RM-86 (Roadrunner (EU) )-mt-full.pm Potym dostałem Simlock State : CONFIG KEY: FFFFFFFFFFFFFFFF PROVIDER KEY: FFFFFFFFFFFFFFFF Provider:...

    GSM Serwis   29 Kwi 2009 10:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2142
  • Yanosik GT - alternatywny SIM + dodatatkowa antena i inne

    Witam ponownie pod Windowsem xp udało mi się odczytać kartę SD z yanosika GT plik znajdował się na 4 partycji karty jego zawartość. SETTINGS.TXT Distance10km...

    Nawigacje Software   24 Sie 2019 12:31 Odpowiedzi: 15    Wyświetleń: 3492
  • Jak zmienić domyślny język w OPTRA E312

    powinien pomóc reset do utstaweń fabrycznych cytuje (bez tłumaczenia żeby nie kaleczyć języka): Restoring Factory Defaults Restoring factory defaults returns the printer settings to the original factory settings. Perform the following steps to invoke factory defaults: 1. Turn the printer power...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   17 Sie 2004 15:31 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1671
  • Prosty programik losujący - totolotek

    Co do kodu dwa posty wyżej, nie ma czegoś takiego jak "void main()" - main zawsze zwraca int. ;) Jeśli o C++ mówimy, to tam bardzo łatwo zrobić takie losowanie używając kontenerów. Widać to w metodzie Maszyna::losuj, oto kod: [syntax=cpp]#include <iostream> #include <string> #include...

    Programowanie Początkujący   07 Lut 2011 22:29 Odpowiedzi: 13    Wyświetleń: 4806
  • SVR-HDT500 SONY - NAND flash

    Witam Mam dwie nagrywarki DVB-T, jedna działa, druga niestety jest martwa, po wpięciu się w TX / RX wygląda tak jakby flash stracił dane, mam nawet ściągnięty firmware do tych urządzeń, ale niestety boot loader chyba jest lekko skopany ( w tym uszkodzonym ) znalazłem złącze na płycie które wygląda...

    Aktualizacja Firmware archiwum   11 Gru 2013 19:30 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2469
  • Xmega - Slave - odbiór danych TWI I2C

    Witam. Mam problem z obsłużeniem bibliotek Atmela do magistrali TWI dla mikrokontrolerów z rodziny Xmega. Próbuje odebrać dane z Mastera. Master to Atmega, która jest na pewno skonfigurowana poprawnie, gdyż dane odbierałem na innej atmedze. Problem pojawia się gdy chcę je odebrać na Xmedze, ze względu...

    Mikrokontrolery Początkujący   23 Kwi 2014 15:28 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1764
  • canon CP660 - problem z softem

    Zobaczcie to, ale w Twoim przypadku podejżewam problem z systemem operacyjnym. Sprawdz czy nie masz zainstalowanej drukarki, która moze Ci mieszać tekst : Receipt printer commands to open cash drawers Ithaca 1 27,43 Ithaca 2 "&%DF" Ithaca 50 (RecTrac! pre-set) ...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   13 Lis 2005 14:37 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 21262
  • Błędy przy kompilacji prostego programu z Vusb

    Witam. Próbuję napisać prosty program na Atmega8 z wykorzystaniem bibliotek Vusb. Przy kompilacji dostaję masę błędów. Wkleję kod programu oraz błędy które dostaję. Jeśli ktoś wie co jest nie tak to proszę o odpowiedź. -------- begin -------- avr-gcc (WinAVR 20100110) 4.3.3 Copyright (C) 2008...

    Programowanie Początkujący   04 Mar 2011 14:38 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2578
  • (Visual c++) fstream - Zapis do pliku

    >c:\documents and settings\darek\moje dokumenty\visual studio 2010\projects\hfgf\hfgf\Form1.h(278): error C2679: binary '<<' : no operator found which takes a right-hand operand of type 'System::String ^' (or there is no acceptable conversion) 1> C:\Program Files\Microsoft Visual...

    Programowanie Początkujący   02 Lut 2012 16:26 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 2249
  • Konfiguracja FCN i centrali VOIP atcom

    po kilku próbach udało mi sie uruchomić połączenia wychodzące przez FCN, natomiast obecnie mam problem z systematycnzym zwieszaniem sie centrali, a wczesniej z rozłaczenim operatora VOIP pomaga czasami tylko hard reset. prosze o analizę loga centrali całość w pliku czesć tutaj: [2017-01-15...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   06 Lut 2017 09:54 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1461
  • k800i cid52 problem z simlock

    Witam mam k800i do simlocka tel jest na cid 52, wcześniej robiłem taki z 51 i niemiałem problemów a teraz simlock nie zchodzi, co robie nie tak zaznaczam unlack after flash use server for..... enable alternative security bypass v0.914020/UNI CARD SERIAL: 00052989 Loaded 51 flash descriptors llbug:...

    GSM Serwis   02 Sty 2008 13:59 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2602
  • Fritz Sinus W 500V angielskie menu konfiguracja pod Tlenofon

    Witam. Poszukuję informacji jak skonfigurować telefon do operatora Tlenofon. Ustawienia wymagane przez Tlenofon: * Proxy: sip.tlenofon.pl * Outbound Proxy: sip.tlenofon.pl * Stun serwer: stun.tlenofon.pl * Use Outbound Proxy: Yes * Register Expires: 60 (w sekundach) ...

    Hardware, Software, naprawa urządzeń sieciowych   10 Wrz 2010 07:24 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 2418
  • [C++] - błąd linkera, undefined reference

    Dlaczego mam tam dać this ? jak te operatory nie są w klasie LZespolona , co zresztą widać na poniższym błędzie jaki otrzymałem, nie rozumiem tego pierwszego błędu. C:\Users\Bartosz\Desktop\LABORKI Z PROGRAMOWANIA\z5\prog\a\LZespolona.h|55|... 'LZespolona& operator/(LZespolona&)'...

    Programowanie   21 Kwi 2013 14:38 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1602
  • c++ - rozpoznawanie typu klasy na który wskazuje wskaźnik

    Coś mi to rozwiązanie nie chce się kompilować... In file included from /usr/include/c++/4.8/ios:42:0, from /usr/include/c++/4.8/ostream:38, from /usr/include/c++/4.8/iostream:39, from example.cpp:1: /usr/include/c++/4.8/bit... In copy...

    Programowanie Początkujący   17 Maj 2015 19:20 Odpowiedzi: 19    Wyświetleń: 1206
  • Ford Focus 1,6 tdci 2006 gaśnie błąd p0699

    Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or...

    Samochody Elektryka i elektronika   07 Lut 2013 10:44 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 38139
  • C++ - Jak skompilować kilka modułów?

    Witam. Ostatnio zacząłem uczyć się języka C++ z książki Jerzego Grębosza "Symfonia C++ standard". Wszystko idzie całkiem dobrze, aż do momentu kiedy muszę skompilować program składający się z dwóch modułów i pliku nagłówkowego. Pracuję na Linuxie, Ubuntu, a kompiluję g++. Wszystkie operacje w terminalu....

    Programowanie Początkujący   03 Lut 2013 14:55 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1599
  • C++ i obiekty "const" w pamięci FLASH

    Powracam z nowym pomysłem, którym są template'y Może na wstępie napiszę po co mi to w ogóle jest. Otóż mam taką fanaberię, żeby stworzyć "framework" do ARMów w C++. Wszystko byłoby fajnie, gdyby nie trudności z przechowywaniem danych w pamięci FLASH. Otóż taka na przykład klasa Pin dla Cortex-M3 (STM32)...

    Mikrokontrolery   12 Paź 2009 17:49 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 2977
  • Canon Pixma IP 70 - Kody Błedów Potrzebne

    2. LIST OF ERROR DISPLAY / INDICATION Errors are indicated by the LED, and warnings are displayed on the monitor of the computer connected to the printer. 2.1 Operator Call Errors (by LED Blinking in Orange) Error Solution Remarks 2 times No paper. Set the paper, and press the Resume/Cancel...

    Drukarki, ksero Profesjonalne   11 Wrz 2013 20:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1461
  • arduino problem z kilkoma błędami kompilacji

    Cześć, Próbuję dokończyć pierwszy projekt, ale nie rozumiem skąd mam pewne błędy :( ktoś może mi pomóc zrozumieć? link do kodu układ aq4.1FIRST.ino:68:1: error: 'LiquidCrystal_I2C' does not name a type aq4.1FIRST.ino: In function 'void setup()': aq4.1FIRST.ino:206:1: error: 'lcd' was...

    Arduino   29 Paź 2018 11:27 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 546
  • Fotopułapka denver wcm-8010 - nie wysyła mms

    Witam wszystkich, śledzę temat od dłuższego czasu, bo sam mam problemy z konfiguracją kamer, ale mój dostawca bardzo chętnie podzielił się informacjami jak kamerę zmusić do współpracy. Więc podzielę się nimi teraz z Wami. Oczywiście nie obyło się bez problemów, ale zależało mi na tej kamerze, bo nie...

    Monitoring Wizyjny CCTV   22 Maj 2020 13:34 Odpowiedzi: 158    Wyświetleń: 22476
  • 602LAN i PHP - REDIRECT STATUS CGI

    Witam, Stawiam serwer na Windows i potrzebuje PHP. Używamy pakietu 602LAN i dorzuciliśmy do niego PHP 4. Teraz gdy chce otworzyć plik np. index.php wywala mi tak: Security Alert! The PHP CGI cannot be accessed directly. This PHP CGI binary was compiled with force-cgi-redirect enabled. This...

    Programowanie Początkujący   25 Cze 2009 20:37 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2721
  • Delphi sortowanie nie dziala gotowiec.

    Tam podalem kod ktory jest dobry i dziala ale nie odpowiednio sortuje. a z tym kodem z gotowca mam tak: licznik2:=zwierzeta.Count-2; Bu... [Error] Unit1.pas(375): Record, object or class type required [Error] Unit1.pas(381): Incompatible types: 'String' and 'dane' [Error] Unit1.pas(383):...

    Programowanie   19 Sty 2010 13:33 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1464
  • [C++] Microsoft Visual Studio 2005 - Powtarzające się elemen

    Oto błąd : a oto cały kod programu, może ktoś mi w końcu pomoże rozwiązać ten problem. #pragma once namespace Kalkulator { using namespace System; using namespace System::ComponentModel; using namespace System::Collections; using namespace System::Windows::Forms; using...

    Programowanie Początkujący   18 Kwi 2010 22:04 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1824