dziękuję wszystkim za sugestie odkręciłem pokrywę pompy a tu opiłki ,dużo opiłków więc wszystko jasne
Ile to ma przebiegu? Kilka razy wymieniałem pompę po przebiegach ok 60, 70 tyś km. Sypały opiłkami.
Robiłem adaptację i wysłałem listwę wraz z czujnikami więc opiłków nie stwierdzono i teraz pytanie czy w tym passacie są dwie pompy paliwa jeżeli tak to jedna jest w baku a drugiej gdzie mam szukać??
Pod blaszką masz dwie nakrętki, a potem heja do góry. Co do opiłków możesz zdjąć zawór na pompie będzie widać czy się mieni.
Po mojemu zawór ciśnienia jest uszkodzony Ewentualnie elektro zawór na pompie W najgorszym przypadku opiłki z pompy zablokowały zawór ten w pompie w tedy pompa do rozebrania Dodano po 2 Zawór na pompie jest od wydatku paliwa Często w tych silnikach się zdarza że opiłki z pompy poprostu blokują ten zawór Więcej pomysłów mi brak
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Prawdopodobnie zacina się nastawnik pompy wtryskowej, można go spróbować przeczyścić(potrafią zbierać się tam opiłki metali). Po demontażu trzeba dokładnie wyregulować jego położenie.
ROBOKOP mozliwe ale przeczytaj pierwszy moj post ps pasek nie pekl od rozrzadu Czytałem Twój pierwszy post i wcale nie twierdziłem że pękł pasek. Przeskoczył, zgubił zęby, ewentualnie jeszcze coś innego. Zajrzyj głębiej, czy pod dolną osłoną nie będziesz miał opiłków. Możliwości jest kilka - zatarta pompa tandemowa, zatarta pompa wody, bądź poluzowane...
Witam, Miałem różne takie przypadki 1.6TDI CR, jeśli świece żarowe okej, to sprawdź „zapobiegawczo” na pompie wysokiego ciśnienia, zaworek wykręć i zajrzyj do środka czy są „złote opiłki”. Jeśli czysto to masz szczęście i lecisz dalej. - pompa w baku też mogła by robić takiego psikusa na zimnym silniku że nie podaje całkowitego ciśnienia aż się sama...
Po zatarciu kompresora sa dwa wyjścia: wypłukać cały układ specjalnym płynem za pomocą pompy cyrkulacyjnej lub drugi: wymienić parownik, zawór rozprężny,skraplacz i osuszacz czyli praktycznie wszystko.W tej chwili kompresor który założyłeś naciągnął opiłków i jest też do d...
Docieranie na ostro to dobra metoda, ale tradycyjnie można wlać olej fabrycznie zalecany i uruchomić silnik na 15 minut spuścić olej i wlać ponownie na luzie niech pochodzi jakiś czas kontrolując temperaturę. Wtedy ponownie spuścić olej i wlać olej i wymienić filtr olejowy. Spokojnie pojeździć na dłuższej trasie bez przeciążeń zmieniając zakres pracy...
Dużych kosztów . Ściągaj miskę ,złap olej zobacz czy nie ma opiłków . Jak ściągniesz miskę wyjmiesz wałek napędu pompy oleju (o ile to u Ciebie występuje ) bo nie podałeś nawet kodu silnika to się okaże . Możesz jeszcze zmierzyć ciśnienie oleju ale na cuda nie licz.
nowy , ale czy opiłki po zakuwaniu usuniete , i czy syf umyty przed odkreceniem? no właśnie coś jest nie tak, i najszybciej pompa siada, a moze nie taki olej zalałeś? jesli olej jest ok to zostaje podmiana pompy, tam przecież nie ma dużo roboty z tym
wymienilem w nim pompe wtryskowa poniewaz sie zatarla.paliwo bylo za suche Coś tam wlał ?, Błąd N146 wali gdy sterownik nie widzi odpowiedniego napięcia z potencjometru, po przyłożeniu stosownego na elektromagnetyczny nastawnik, czyli albo zacina się on mechanicznie (opiłki), albo ktoś wstawił "tuning" w postaci pewnego pudełka między złącze pompy...
Kolego z tym szrpaniem to jest tylko jedna przyczyna. Jest chyba w pompie taki elektromaganez który wyłapuje opiłki metalu z paliwa. Musisz podjechać do kogoś aby Ci ten elektromagnez wyczyscił i bzie cykać. Pozdr Za kolejny podobny idiotyzm zablokuję możliwość pisania na forum - proszę się poważnie nad tym zastanowić.
Zawór ten znajduje się w pompie oleju i odpowiada za ciśnienie oleju , zacięcie tego zaworu opiłkiem metalu - zdarza się , powoduje niekontrolowany wzrost ciśnienia i między innymi uszkodzenie twojej chłodniczki , zazwyczaj towarzyszą temu inne objawy uniemożliwiające poprawną pracę silnika ,czasem ustępujące po chwili kiedy zawór się oczyści wskutek...
Witam. Samochód VW Passat B8 2.0 TDI CRLB (common rail) 2015r. z przebiegiem 100 000km zgasł podczas jazdy i nie udało się ponownie uruchomić silnika. Podłączyłem komputer diagnostyczny i jest błąd w sterowniku silnika: 000135 - Fuel Rail/System Pressure P0087 - 001 - Too Low Zrobiłem kilka testów/pomiarów i napiszę co wyszło: - pompa wstępna podaje...
Witam serdecznie. Mam taki problemik, od jakiegoś czasu walczę z szarpaniem silnika, objeździłem już wszystkich mechaników, każdy tylko drapie się po głowie, albo sprawdza i mówi trzeba wymienić, to i to, i jeszcze tamto, i w sumie nikt nic nie wie. Szarpie mi na zimnym silniku przy obrotach około 2000 no i czuję, że nie ma tego kopa co miał kiedyś....
to tak nawiązując do padających silników to na każdej stronie tego tematu na pierwszym miejscu powinien być taki wielki napis - BLS - wał odchudzony od poprzedników o parę ładnych kilo, korby tak samo, zjebany układ smarowania, panewki z foli aluminiowej :), do tego dpf i porażka jakich mało gotowa. Zakładając że taki motorek został wrzucony do Passata...
Jest globalizacja, chcesz nissana, możesz kupić renault, i tak będzie to samo. Mercedes Citan powstaje w fabryce Renault i różni się od Kangoo tylko gwiazdą na masce. Obecnie zarówno NISSAN jak i Dacia są francuskie. Mało tego, w Mercedesie swego czasu stosowano francuskie 1,5DCi (ale to silnik bardzo mocno poprawiany przez lata, bo w pierwszych generacjach...
Jak miałem dwa problemy z pompą w 1Z (podobny system). Mam też jw domu AFNa. Pierwszy problem z uruchamianiem wyeliminowałem przez ustawienie kąta wtrysku na ok 50 bo był za mały, natomiast problem z falowaniem obrotów oraz szarpaniem w pewnych zakresach podczas jazdy przez właśnie czyszczenie nastawnika. Nie rozebrałeś reszty, musisz odkleić te zlutowane...
Witam. Bardzo proszę o podpowiedź jak zdjąć ten konwerter bo nie chce czegoś urwać,lata na boki ale widziałem film jak ktoś go zakłada ale nie zdejmuję. Olej jest lekko czarny ale na ręku robi się jasny,w skrzyni było około 5 ,6 litrów jutro sprawdzę bo wyleje z miski do bańki to będę dokładnie wiedział ile było,śmierdzi jak przekładniowy nie wyczuwam...
W nowej sprężarce było ok 100ml oleju. W starej nie został zmierzony, ale zlany w celu sprawdzenia jego czystości i czy nie ma opiłków. Przy pierwszym serwisie na nowej sprężarce załadowano 600g czynnika i doładowani 40ml oleju. Przy pierwszym serwisie próżnia około 20 minut była robiona. Z układu był ściągnięty czynnik, wymieniony osuszacz, sprężarka...
Co mege jeszcze sprawdzic jesli chodzi o te odpalanie ? 1. Pompa paliwa - część AJMów ją ma a część nie. Ciśnienie robocze chyba około 1bar jeżeli nie myli mnie pamięć 2. Filtr paliwa, a szczególnie uszczelka pod filtrem 3. Przewody po drodze aż do listwy w głowicy doprowadzającej paliwo do PD (czy nie ciekną, czy złączki nie uszkodzone gdzieś itp.)...
Witam panowie mam taki sam przypadek w sharanie 110 afn a więc tak pompa oleju wymieniona ciśnienie od 1,5 do 4,5 na starej było taki same , popychacze nowe dalej to samo zwaliłem głowice z podejrzeniem czy aby zawory niepodpalone i zbyt głęboko siedzą zonk zawory idealne :cry: ale pełno było opiłków w kanałach głowicy i zatkało kanaliki w czterech...
Kune napisał: Ale o co się tu sprzeczać. Od tego jest ubezpieczenie, jak masz pecha to ukradną Ci nawet Matzia. Niemniej jednak, jak mówi ludowe porzekadło, szczęściu trzeba pomagać, a złodziejom nie ułatwiać. Oczywiście, ale można to zrobić po przez masę patentów. Zaczynając od przeniesienia OBD i ukrytego odcięcia. Kune napisał: Trudno o dobry silnik?...
Pewne używane bo z pewnego źródła czy jest szansa ocenić jakoś stan używek? (np. na podstawie wycierania się obudowy pompowtrysku) I jeśli to nie tajemnica to jaki był koszt takich pewnych pompowtrysków? A ma ktoś doświadczenie z regeneracja pompowtrysków? (ewentualnie może polecić jakąś firmę z okolic Wawy?) 1300 pompki 200 tandem pompa. Dodano po...
Witam ponownie zainteresowanych tematem :) Autko udało się wyleczyć, wszystko wskazuje na to, że to była pompa paliwa. Mimo że stara pracowała, to najwidoczniej po jakimś czasie w trakcie jazdy nie dawała już rady. Nowa pompa przejechała już 400 km i Grandziak złapał ,,drugi oddech" :) Autko stało się dynamiczne, fajnie przyśpiesza, po tamtych objawach...
opiłek pompa opiłek pompa delphi elektromagnes opiłek
programator ajawe sterownik lm339 odświeżania pamięci
miałem zapchany katalizator renault radio
Kocioł Termet GCO-DP-21-03 przegrzewa wodę użytkową Połączenie kabli zapłonowych z kopułką w Audi 80 B3 1.8S 1989