Tak, W filtrze paliwa wpiąłem wężyk - tam gdzie wchodzi na pompę wysokiego ciśnienia. Aktywacja pompy wstępnej w VCDS na niepracującym silniku.
Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
EgWitajcie. Jadac ostatnio megi zgasl mi silnik. Zaciagnalem do mechanika, ktory stwierdzil ze pompa paliwa daje cisnienie kolo 800 barow krecac rozrusznikiem, a uszkodzone sa wtryski. Oddalem je do regeneracji w serwisie i okazalo sie ze wszystkie sa do regeneracji. W serwisie powiedziano mi ze nie ma w nich opilkow. Poszukalem troche na forum i doczytalem...
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
Witam Kody i opis działania masz na pierwszej stronie tego wątku . W skrócie: do sprawdzenia przelewy wtryskiwaczy , opiłki w paliwie , ciśnienie na pompie wtryskowej ,ale jak praktyka pokazuje najczęściej efektem tych kodów są wtryski do regeneracji . pozdrawiam
sprawdż czy nie ma opiłków w paliwie
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Ja też jestem na etapie wymiany pompy wysockiego ciśnienia , bo zobaczyłem malutkie opiłki unoszące się w paliwie .
Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
zazwyczaj to wina zużytej pompy CR. Są opiłki w paliwie?
Masz problem z ciśnieniem paliwa, mogą być wtryskiwacze na wykończeniu, może zawór się przycina bo są opiłki w paliwie, a może czujnik ciśnienia paliwa na listwie nawala.
Panowie Jestem Mechaniorem ,,STARAM SIĘ'' i męczę właśnie taki temat i zamówiłem pokrywę filtra paliwa i chyba nie potrzebnie mo jak tak czytam to wszystko to stawiam na pompkę wstępną w pompie wysokiego ciśnienia, ponieważ w zbiorniku jej nie ma(TA ilość kabli do zbiornika to opcja ponieważ tylna część instalacji jest do wersji diesel oraz benzyna-w...
Na końcu okaże się ,że pompa była już dawno do zrobienia..... To wiadomo, że tak było - bo skoro robione były wtryski i wtedy stwierdzono opiłki w paliwie, to przecież mogły być tylko z pompy... I jeżeli mimo tego zaczął jeździć - to zregenerowane wtryski też już są... kaput. Porażka całkowita...
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Mam wykres z testu rozruchowego fordowskim IDS-em sprawnej pompy Delphi w silniku 2,0tdci (całość na rozruszniku). Ponieważ 1 MPa to 10 barów, wychodzi na to, że po krótkim czasie (2 sek) pompa może podać nawet 1200 barów (a nie tylko żądane 200 ma duży zapas)... Test był robiony na ciepłym silniku (tzn dosyć szybko kręcił). http://img403.imageshack.us/img403/4623/...
1.6 HDi i problem ze smarowaniem turbiny - trzeba wywalić sitko na przewodzie olejowym, - to jest główny powód zacierania się turbin w tym silniku. Ja mam 2.0 HDi to jak nigdy nie narzekałem na układ paliwowy, tak pojawiły się opiłki w paliwie - koszt naprawy - wyniósł mnie do 2 tys zł. A przebiegu sporego auto nie ma. Dobra benzyna tańsza w naprawie...
Utrata ciśnienia w szynie CR. Możliwe przyczyny: wtryskiwacze, pompa, zawór na szynie CR, zawór proporcjonalny na pompie CR, wyciek paliwa, zapchane filtry paliwa. Zacznij od wymiany filtrów. Jak nie pomoże, to szukaj ogarniętego diagnostę z komputerem lub zakładu specjalizującego się w układach paliwowych. Przy wymianie filtrów zwróć uwagę czy nie...
Powiem tobie tak. Ja rok temu (28.12.2014) wymieniłem filtr paliwa i tylko jakieś brudy były. A pod koniec kwietnia miałem opiłki w paliwie. Tak samo jechałem i było wszystko w porządku, gaszę samochód a on jeszcze z 3 sek pracuje. Potem odpaliłem bez problemów jadę, przejechałem z 2-3 km i zgasł. Próbuje odpalić i nic. Odłączyłem akumulator, podłączam....
Zobacz, czy w paliwie nie ma opiłków metalu.
Diagnozowałeś kablem ELM327 z programem PCMSCAN błąd P00C8 - w swoim Peugeocie mam to samo, w oryginale (PP2000) takiego błędu nie ma... Kolego prawdopodobnie masz opiłki w paliwie. Miałem identycznie w RHY 90KM. Gasł po kilku sekundach od wyłączenia zapłonu. Na regulatorze ciśnienia sitko zapchane opiłkami. Naprawa pompy WC jak i wymiana pompy NC (w...
Po wymianie wtryskiwaczy należy wpisać ich charakterystykę do komputera silnika. Wpisuje się to przez wpisanie ciągu znaków z każdego wtryskiwacza do odpowiedniego okienka podczas funkcji kalibracji wtryskiwaczy. Jednak nie musi to być powodem nierównej pracy na biegu jałowym. W pewnych przypadkach niezbędne okazywało się przeprogramowanie sterownika...
Miałem kiedyś ten sam problem. Wymieniłem pompę bo w paliwie były opiłki metali, Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, następnie regulator ciśnienia. Wtrysków nie wymieniałem bo po sprawdzeniu domowym sposobem wydawały się OK. Auto nadal nie chciało zapalić, więc znajomy wzioł je do sprawdzenia- a tu kiszka. Szybka podmiana z auta kolegi i wszystko gra....
Albo nalałeś jakiegoś kiepskiego paliwa i załatwiło wtryski, albo masz opiłki metalu w paliwie, i załatwi następne albo, co najbardziej prawdopodobne masz wtryski OK a regeneracja nic nie da. Czasem lepiej kupić komplet używanych niż regenerować. Ceny znajdziesz na portalach aukcyjnych.
Oczywiście, że delphi. Też domniemam, że czasami przy mocnym obciążeniu silnika spada ciśnienie na listwie. Skoro wtryskiwacze mają korekty ok, nie leją górą, stwierdzam, że są ok. Regulator ciśnienia podmieniony na używany, ale sprawny. Poprawy brak. Dzisiaj podmienię jeszcze czujnik ciśnienia na listwie, tak dla świętego spokoju, chociaż wątpię, aby...
Silnik odpalił. Wczoraj założyłem nowy filtr (stary rozciąłem żeby sprawdzić czy są opiłki w paliwie) odpowietrzyłem pompką, 10 sekund kręcenia i zapalił. Chodzi równo i cicho, nie dymi ma moc, wszystko w porządku. Błąd p1200 został - wniosek - nie unieruchomi on silnika. Wtrysków dalej nie mogłem zakodować. Zastanawiam się co było przyczyną. Sam filtr...
To strasznie dziwne co piszesz. Żeby aż tak załatwić pompę? Przecież te pompy są nie tylko do oleju opałowego ale i do kerozyny, mniej smarującej. może jakieś opiłki były w paliwie? Filtry masz? Czy próbowałeś kręcić palcami nową pompę żeby porównać siłę oporu jaką stawia ta zepsuta i nowa?
Witam Kupiłem VW CADDY 1.6 tdi 102 KM 2012r z Niemiec auto prawie nowe przebieg 11.000km Po przejechaniu ok.900km uszkodził się wtryskiwacz cylinder nr4 . Wymieniony na nowy ,kupiony na allegro z gwarancja I faktura. Następne 460km uszkodzony wtryskiwacz cylinder nr2 kupiony nowy wymieniony.Dowiedzialem się o problemach z opiłkami metalu w paliwie w...
Ale przeciez sam PSA zaleca lanie dokladnie tego dodatku raz w roku,nawet w profilaktyce... Co do opilkow-jak juz pisalem,brak. A gdzie to PSA napisało, bo jakoś nigdzie nie znalazłem wzmianki, że firma zaleca dodatki szkodliwe do silnika? Proponuję jeszcze raz poczytać wylinkowany temat lub np. "Opiłki metalu w paliwie" ogólnie w internecie i wtedy...
Kolego, u mnie błąd P0230 opisywany był błędem "błąd pierwotnego obwodu pompy paliwa" Okazało się ze w paliwie były opiłki. Do regeneracji poszła pompa wysokiego Ciśnienia (ta na rozrządzie) + nowa pompa w zbiorniku i płukanie całego układu.
Jestem jak najbardziej zainteresowany. Jestem właśnie na etapie chałupniczej metody, hucznie nazywając, regeneracji. Dziś robiłem próbę przelewową i nie wyszła zbyt optymistycznie. Jeden wtrysk tylko zdrowy (50 ml), co wynika z faktu wymiany jakieś pół roku temu. Inne natomiast, 280 ml, 168, 120 ml. Cena naprawy przez "fachowców" to równowartość tego...
Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Odwiozę dzisiaj auto do mechanika który stwierdził że to pompa padła. Przeglądnie jeszcze raz wszystko. Niepokojący jest fakt że po zdjęciu sterownika z pompy wyciągnąłem opiłek aluminiowy który pływał w paliwie, powiedzmy że średnicy 0.5cm i grubości około 1mm.
Witam. Kupiłem kangura 1.5 dci, 2004r. Odpalał ciężko z plaka, opiłki w zbiorniku i paliwie. Wymieniłem pompe wtryskową, 4 wtryskiwacze, przeczysciłem caly układ paliwowy, wiadomo o co chodzi. Odpala dobrze, żadne kontrolki sie nie palą. Zwija sie dobrze, przyspieszenie wszytko jest. Kopci na czarno, i słychać zawory po dodaniu delikatnie gazu. Prosze...
opiłki paliwa sugerowały by pompe a pompa była sprawdzana
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
Auto ma 50KW,czyli 68KM.W paliwie niestety są bardzo małe opiłki metalu.Pierwszy test przeprowadzony był małym testerem DOMINATOR OBD2, i jest tylko ten jeden błąd,który po wykasowaniu powraca.Auto dziś miało wizytę w serwisie autoryzowanym....wycena naprawy ok. 7 tys. zł...- do wymiany wtryskiwacze,pompa paliwa,filtr paliwa,i czujniki ciśnienia.Cena...
Jakbyś do mnie z takim czymś przyszedł to jedyne to byś dostał do kopiaka w dupie. Wymień regulator ciśnienia paliwa na listwie, najlepiej na nowy, dodatkowo sprawdź czy w paliwie nie ma małych opiłków metalu.
Kolega to miał, też wersja 2,0 na CR Delphi. Cudem sprzedał. W ciągu dwóch lat na naprawy wydane ponad 20 tys. zł., z czego większość na naprawę układu paliwowego (4 razy wtryski, dwa albo 3 razy pompa Jak Ci poleci pompa CR, to możesz co tydzień wymieniać wtryski i nic to nie da, bo masz opiłki metalu w paliwie, które momentalnie wykończą nowe wtryskiwacze....
Witam ponownie. Dzęki za odpowiedz. Objaw nie ustąpił ale jest lepiej. Wyjełem regulator przedmuchałem reg i pompe i przewody paliwowe, wizualnie nie było widać opiłków, odpalił około 10 razy i dalej to samo. Wtryski raczej odpadają ale opiłki z pompy i syf w paliwie pewnie to robi. Czy jest na to jakiś patent czy tylko wymiana.
Możliwe że zaworki nie są najlepszej jakości. Ale żeby po zamatowaniu kolejnych 2 szt auto nawet nie odpaliło ??? Komputer pokazał że na listwie zasilającej jest 280 bar ciśnienia. W serwisie powiedziano mi podczas sprawdzania że zaworki te mają rysy. Nad tym się zastanawiam skąd wzięły się te rysy skoro mechanik twierdzi że w paliwie nie ma opiłków.
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Serwis Toyota bezradny. Nie wierzę. Jakieś kontrolki się zapalają? Jak tam zwory SCV?
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Hej mam problem z odpaleniem primery mianowicie kręci, łapie ale nie odpala. Sprawdziłem już wszystkie czujniki odpowiadające za odpalenie mianowicie czujnik położenia wałka rozrządu i wału korbowego, czujnik ciśnienia na listwie oraz regulator ciśnienia na pompie wszystkie okazały się sprawne. W paliwie nie ma żadnych opiłków ani brudów. Auto można...
Tak ale nie wszystkie na raz. Szansa że padną dwa całkiem jest mała a co dopiero 3 lub 4. Bez dziadowskiego paliwa graniczy z cudem. No chyba że pompa tandem sypła opiłkami drobnymi. Zresztą pompki potrafią wytrzymać po 400 kkm na dobrym paliwie bez problemu.
Ja oglądałem niemiecki program o sposobach ograniczenia zużycia paliwa i również magnetyzer "poległ" z tego co pamiętam to zysk był rzędu ~2%! Były sprawdzane również dyfuzory powietrza na dolocie i specjalne opony, lżejsze od zwykłych ~1.5kg. Tylko to ostatnie rozwiązanie dawało kilkunastoprocentowe oszczędności. Z punktu widzenia fizyki paliwa nawet...
To jeszcze sprecyzuj czy to metal czy aluminium. Ten element układu paliwowego na zdjęciu to odstojnik z filtrem i pompką ręczą natomiast separator to pierwszy filtr za zbiornikiem paliwa ma odstojnik dość często podgrzewacz i filtr w kształcie kwadratu . Zamontowany jest w okolicy zbiornika paliwa ale jest to opcja nie wszystkie pojazdy go mają.
Opiłki mogą powstać w pompie z uwagi na wodę w paliwie.a za tym idzie brak należytego smarowania napędem.Obywatele Niemiec zatankowali w Słubicach Forda bo wydawało się im że u nas będzie taniej i kierowali się w olsztyńskie to tylko dojechali do serwisu w Toruniu.W Toruniu odciągnął mechanik paliwo do słoika a tam woda w paliwie.Podłączono pod komputer...
nowy wtrysk z VDO można już kupić za niecałe 1200pln... ale nie o tym... sprawdź czy po odkręceniu/demontażu pokrywy filtra paliwa widoczne są metalowe opiłki na wkładzie filtracyjnym oraz wewnątrz zbiornika filtra paliwa... jak już sprawdzisz to daj znać...
Jaka korekcja wtrysków? Czy były opiłki w filtrze paliwa? Zdarza się że pompa siada na ciepłym i przy okazji ma to związek z temperaturą/gęstością paliwa.
Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
Najważniejsze jest całkowite odparowanie, (zgazowanie) paliwa przed zapłonem. I tu sprawa wygląda tak, że zimny start odpala prawie tak jak zwykły palnik - na żółto, na początku nawet z kapaniem paliwa. Magia zaczyna się po rozgrzaniu lufy. Wysoka temperatura robi swoje - dopala wszystko co w paliwie plus wtórne podbieranie spalin przez otwory w lufie...
Opiłki w układzie paliwa. Przygody z benzyna zamiast diesla przy tankowaniu?
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
To świadczy o końcówce pompy . A wpływa na to jej wiek oraz niestety nasze paliwo , które zachodzi w reakcję chemiczną z częściami ruchomymi pompy . Jest to naturalny objaw przy dużym przebiegu. Po prostu już tak jest i to nie tylko w japończykach. W dieslu jest zasada stosowania bardzo dobrego jakościowo paliwa ,oraz wymiana na czas dobrych filtrów...
Opiłki w filtrze paliwa?
Przeczytałem to opowiadanko o tym bmw i nasuneły mi się takie sprawy 1)Znaczna część paliwa na polskich stacjach jest i tak opałem tyle, że odbarwionym kwasem siarkowym(co jeszcze pogarsza sprawę) 2) Trzeba zasięgnąć języka u znajomych gdzie biorą i czy są zadowoleni 3) brud, opiłki itp. znajdują się w zwykłym paliwie też. 4) opisywane BMW było za mądre...
Filtr jest nowy, był wymianiany bo byl filtron, (był czysty) W pompie paliwa opiłków nie ma
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Witam. Auto od jakiegoś czasu zaczęło gasnąć raz po parę sekund po odpaleniu, raz po parę minut. Komputer pokazuje dwa błędy P1112 Kontrola ciśnienia paliwa - zablokowany regulator wysokiego ciśnienia 111208 ATT i P1138 Regulator ciśnienia - zażądano zatrzymania ale regulator wciąż aktywny 113880 ATT. Po wyczyszczeniu regulatora wc auto pochodziło kilkanaście...
Są opiłki w filtrze paliwa?Najlepiej je widać latarką led.
Taki zawór się wymienia na nowy, do tego czyszczenie całego układu paliwowego, łącznie ze zbiornikiem paliwa z opiłków. Ewentualnie jeszcze pompa paliwa do regeneracji.
datki paliwa są w porządku Sprawdz opiłki metalu w filtrze paliwa możesz wysłać video jak szarpie?
Witam tak jak w temacie stwierdzono opiłki w filtrze. auto ciężko pali na ciepłym silniku. Na komputerze nie stwierdzono żadnych błędów. Co można sprawdzić ? Czy to może już początek końca pompy.
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
co do HDI twoje to raczej na pewno poleciały ci wtryski daj do sprawdzenia a bedziesz miał pewność jak zalałeś ropę z beczki to pewnie nie pierwszy raz :) co do grupy VW z CR to z doświadczenia wam powiem ze wystarczy żę auto naprawde chwile pochodzi na lewym paliwie i już jest od groma opiłków w układzie wiec lepiej nie oszczędzać a jak już ktoś chce...
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
Dzieki za rade,zapomniałem dodac wczesniej ze jak silnik zaczyna chodzic nie równo na wolnych obrotach to gdy sie go wygasi on jeszcze chodzi przez około 3/4 sekundy .Mam jeszcze jedno pytanie czy wyczyscic (przedmuchac ) ten zawór moge we własnym zakresie czy wyjmujac go moge cos uszkodzic.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
Witam, Ford Focus I 1.8 TDCI 85kW 2001r, czy da się wypłukać zbiornik paliwa po opiłkach w układzie ? Czy jest ewentualna możliwość założenia zbiornika od benzyniaka ?
Czy w przypadku opisanej usterki warto sprawdzać coś jeszcze poza opiłkami w filtrze paliwa?
Skąd w filtrze paliwa opiłki?
Wpisz w google "1.8 tdci opiłki" to się dowiesz, że pompa się sypie i dodaje do paliwa opiłki metalu które wszystko zapychają. Czyszczenie całego układu paliwowego + wtryski. To powszechnie znany błąd konstrukcyjny.
moze byc problem w pompie zobacz czy niema opiłków w filtrze paliwa
Wdług mnie zabrudzony opiłkami nastawnik dawki paliwa.
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
Sprawdź czy masz opiłki w filtrze paliwa. To jest auto z wadliwym układem wtryskowym (pompa CR i wryski).
Jeżeli silnik pracuje nadal po wyjęciu kluczyka to pada regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia. Jak go wyjmiesz to tam jest takie malutkie sitko jeżeli są na nim opiłki to możesz mieć mały problem, i najlepszym wyjściem bedzie płukanie całego układu łącznie z myciem zbiornika. Ogólnie wszelki syf w paliwie dla takich układów wtryskowych jest...
Czy w filtrze paliwa nie ma opiłków ?
Opiłki w filtrze paliwa? Pewnie syf w baku, a tam jest pompa zasilająca w baku czy jak? Może pompka się zatarła ale to byłoby dziwne.
Mógłbym ją oddać na gwarancję, ale chcę ją najpierw sam spróbować naprawić. Najczęściej dysza przytyka się jakimś paprochem z paliwa , ew. z opiłka pozostawionego w gaźniku przez fabrykę.
Człowieku zastanów się co ty piszesz. We wcześniejszym poście piszesz , że nieudolna naprawa i zaraz,że to tylko jest przez brak oleju w paliwie. Więc się pytam co ma nieudolna naprawa do braku oleju w paliwie???? Zdecyduj się co jest przyczyną tej awarii. Nieudolna naprawa czy skleroza właściciela???? Co robi brak oleju w paliwie do 2t to wiem. Dodano...
Błędu nie pokazuje, ale pokazuje parametry, napisz coś o nich. Jakie ciśnienie na railu podczas kręcenia rozrusznikiem? Czy są opiłki we filtrze paliwa?
Mysle ze Bosch Bo Siemens ne ma takich problemów jeśli masz opiłki w układzie paliwa- to wymiana 2 pomp + kompletne przemywania
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Skoro jeden z wtrysków leje to sprawdź w miare możliwości czy w filtrze paliwa nie ma opiłków metalu bo możliwe że pompa paliwa jest popsuta.
A masz opiłki metalu w filtrze paliwa?
Opiłki w filtrze paliwa i baku są? Jeśli tak to ich nie zakładaj, tylko zrób wpierw pompę wysokiego ciśnienia.
Nieszczelność pompy nie ma nic wspólnego z szarpaniem (ciśnienie w pompie jest na tyle duże że małe nieszczelności nie spowodują wyraźnego szarpania - a jakby lało to po prostu nie odpalisz) lub bujaniem (to nastawnik pompy reguluje dawkę względem obrotów). Niestety nie rozumiem pojęcia "wypada z zapłonu", w jakich obrotach Ci szarpie silnikiem i czy...
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Miałem ten sam problem w moim partnerze , gdy zapaliła się kontrolka silnika stracił moc i silnik kręcił sie tylko do 2000 obrotów, wtedy komputer wchodzi w stan awaryjny. Po podjechaniu do warsztatu okazało się że trzeba wymienić czujnik wysokiego ciśnenia w pompie paliwowej i problem znikł. Czasem też jest problem że trzeba wymienić filtf paliwa bo...
pisałem wcześniej aby sprawdzić paliwo co z tego że zregenerowano wtryski jeżeli opiłki je załatwiły, pobierz próbkę paliwa z listwy i pod mikroskop, poczytaj o pompach delphi, sekcja ssąca zaczęła sypać opiłkami, prawdopodobnie do wymiany
Masz wiedzę czy nie było opiłków we wtryskiwaczach? Teraz ciśnienie paliwa za niskie... Pompą wtryskowa lub doprowadzenie paliwa. Może trzeba regulator ciśnienia zaadoptować.
(...)Po trzecie - bez magnetyzerów przy prędkości 120km/h okropnie trzepało kierownicą zaś z magnetyzerami przy prędkości 170km/h odczuwałem delikatne drgania co nie wpływało na jakiekolwiek zmęczenie. To tyle moich spostrzeżeń. Dla mnie ten gadżet działa właściwie. Dobre, normalnie mało z krzesła nie spadłem, a Ty jedź na wyważenie kół, bo to całkiem...
cukier paliwie oszukuje paliwie pralka opiłki
wymiana czujnik hamulec butapren patex schemat rozruchu
projekt mojej bramy garażowej projekt mojej bramy garażowej
Odwrócony obraz w radiu Android przy biegu wstecznym Wymiana gniazda micro USB w Acer Iconia Tab 10