Skoro komputer nie komunikuje się z pompą to znaczy, że to nie jest żaden mechanik tylko wymieniacz. Szkoda tylko Twojego czasu. Takich wymieniaczy cechuje to, że jak komputer mu nie "powie" weź wymień wentyl w lewym, tylnym kole to on nie ma pojęcia, że można poślinić palec i przyłożyć go do tego wentyla, aby sprawdzić czy lecą bąbelki, a sam nie wpadnie...
Mam wykres z testu rozruchowego fordowskim IDS-em sprawnej pompy Delphi w silniku 2,0tdci (całość na rozruszniku). Ponieważ 1 MPa to 10 barów, wychodzi na to, że po krótkim czasie (2 sek) pompa może podać nawet 1200 barów (a nie tylko żądane 200 ma duży zapas)... Test był robiony na ciepłym silniku (tzn dosyć szybko kręcił). http://img403.imageshack.us/img403/4623/...
(-) Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie mam takiego ucha. A czy gdy zabraknie paliwa to też pompa się zatrze? (-) Inna opinia z forum Renault: w masterze pompę CR nalezy ustawić. Obecność opiłków w paliwie można...
(-) Odkrecilem doplyw do wtrysku z listwy i okazuje sie ze pompa nie podaje ropy na listwe common rail. Sprawdzony regulator cisnienia. Wiazki do kotek oraz prady ok. Dodam ze pompa continentala numer PSA 9672605380. Zorientuj się dokładnie, jaki system wtryskowy rezyduje w Twoim silniku, to po pierwsze. Jest to bardzo ważne z uwagi na to, że podczas...
Ja też jestem na etapie wymiany pompy wysockiego ciśnienia , bo zobaczyłem malutkie opiłki unoszące się w paliwie .
Czy dobrze pamietam, ze cylindry we francuzach liczy sie od skrzyni? Tak, liczy się od koła zamachowego, nie od rozrządu. Czy pamięć mnie nie myli, że cały czas miałeś kłopoty z 4 cylindrem? Mimo więc zamiany wtryskiwaczy 1 i 4 bardzo wysoka korekcja 140% nadal utrzymywała się na 4 cylindrze. Owszem, oznacza to spadek kompresji w cylindrze nr 4, ale...
Witam Kody i opis działania masz na pierwszej stronie tego wątku . W skrócie: do sprawdzenia przelewy wtryskiwaczy , opiłki w paliwie , ciśnienie na pompie wtryskowej ,ale jak praktyka pokazuje najczęściej efektem tych kodów są wtryski do regeneracji . pozdrawiam
Miałem kiedyś ten sam problem. Wymieniłem pompę bo w paliwie były opiłki metali, Wymieniłem czujnik ciśnienia paliwa, następnie regulator ciśnienia. Wtrysków nie wymieniałem bo po sprawdzeniu domowym sposobem wydawały się OK. Auto nadal nie chciało zapalić, więc znajomy wzioł je do sprawdzenia- a tu kiszka. Szybka podmiana z auta kolegi i wszystko gra....
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Auto ma 50KW,czyli 68KM.W paliwie niestety są bardzo małe opiłki metalu.Pierwszy test przeprowadzony był małym testerem DOMINATOR OBD2, i jest tylko ten jeden błąd,który po wykasowaniu powraca.Auto dziś miało wizytę w serwisie autoryzowanym....wycena naprawy ok. 7 tys. zł...- do wymiany wtryskiwacze,pompa paliwa,filtr paliwa,i czujniki ciśnienia.Cena...
1.6 HDi i problem ze smarowaniem turbiny - trzeba wywalić sitko na przewodzie olejowym, - to jest główny powód zacierania się turbin w tym silniku. Ja mam 2.0 HDi to jak nigdy nie narzekałem na układ paliwowy, tak pojawiły się opiłki w paliwie - koszt naprawy - wyniósł mnie do 2 tys zł. A przebiegu sporego auto nie ma. Dobra benzyna tańsza w naprawie...
miałem analogiczną sytuację... Też miałeś aluminiowe opiłki po uszkodzonej pompie zębatej, brud w paliwie i zasyfiony czarną mazią filtr paliwa? Pzdr KotBury2
Witam ponownie. Dzęki za odpowiedz. Objaw nie ustąpił ale jest lepiej. Wyjełem regulator przedmuchałem reg i pompe i przewody paliwowe, wizualnie nie było widać opiłków, odpalił około 10 razy i dalej to samo. Wtryski raczej odpadają ale opiłki z pompy i syf w paliwie pewnie to robi. Czy jest na to jakiś patent czy tylko wymiana.
(...)Po trzecie - bez magnetyzerów przy prędkości 120km/h okropnie trzepało kierownicą zaś z magnetyzerami przy prędkości 170km/h odczuwałem delikatne drgania co nie wpływało na jakiekolwiek zmęczenie. To tyle moich spostrzeżeń. Dla mnie ten gadżet działa właściwie. Dobre, normalnie mało z krzesła nie spadłem, a Ty jedź na wyważenie kół, bo to całkiem...
Ja oglądałem niemiecki program o sposobach ograniczenia zużycia paliwa i również magnetyzer "poległ" z tego co pamiętam to zysk był rzędu ~2%! Były sprawdzane również dyfuzory powietrza na dolocie i specjalne opony, lżejsze od zwykłych ~1.5kg. Tylko to ostatnie rozwiązanie dawało kilkunastoprocentowe oszczędności. Z punktu widzenia fizyki paliwa nawet...
Przeczytałem to opowiadanko o tym bmw i nasuneły mi się takie sprawy 1)Znaczna część paliwa na polskich stacjach jest i tak opałem tyle, że odbarwionym kwasem siarkowym(co jeszcze pogarsza sprawę) 2) Trzeba zasięgnąć języka u znajomych gdzie biorą i czy są zadowoleni 3) brud, opiłki itp. znajdują się w zwykłym paliwie też. 4) opisywane BMW było za mądre...
Nieszczelność pompy nie ma nic wspólnego z szarpaniem (ciśnienie w pompie jest na tyle duże że małe nieszczelności nie spowodują wyraźnego szarpania - a jakby lało to po prostu nie odpalisz) lub bujaniem (to nastawnik pompy reguluje dawkę względem obrotów). Niestety nie rozumiem pojęcia "wypada z zapłonu", w jakich obrotach Ci szarpie silnikiem i czy...
Jeżeli silnik pracuje nadal po wyjęciu kluczyka to pada regulator ciśnienia na pompie wysokiego ciśnienia. Jak go wyjmiesz to tam jest takie malutkie sitko jeżeli są na nim opiłki to możesz mieć mały problem, i najlepszym wyjściem bedzie płukanie całego układu łącznie z myciem zbiornika. Ogólnie wszelki syf w paliwie dla takich układów wtryskowych jest...
Witam Podepnę się pod temat ponieważ mój problem polega na tym że silnik Forda Focusa 1,8 tdci nie odpala. Początkowo odpalał za pomocą plaka. Mechanik wykonał test przelewowy wtryskiwaczy. Po tym teście okazało się że 3 wtrysk za dużo przelewa paliwa na powrót i co za tym idzie auto nie ma odpowiedniego ciśnienia na listwie zasilającej. Zaproponował...
W których silnikach TDCI czy TDDI jest ta pompa paliwowa w której wirnik zdziera opiłki z obudowy, tak że do wymiany i czyszczenia są wtryskiwacze i cały układ paliwowy? Generalnie nowoczesny diesel (nie wolnossący) za 10 tyś. będzie moim zdaniem drogi w późniejszych naprawach, to co na paliwie zaoszczędzisz wydasz na kiepskich mechaników i wymianę...
Tak, W filtrze paliwa wpiąłem wężyk - tam gdzie wchodzi na pompę wysokiego ciśnienia. Aktywacja pompy wstępnej w VCDS na niepracującym silniku.
Żeby silnik wystartował potrzeba około 230 bar a nie 30. na wolnych obrotach powinno być około 230-250 bar. Nie widzę skali na menzurkach, ale od razu widać że ostatni wtryskiwacz leje jak wściekły, z resztą pozostałe też zdrowo leją. Standardowy problem w tych silnikach. Przy okazji do sprawdzenia pompa WC pod kątem opiłków w paliwie.
Sam kod błędu wskazuje na usterkę regulatora ciśnienia, który jest w pompie wysokiego ciśnienia. Trzeba zobaczyć stan krzywek na wałku i popychacz (chyba miałeś go na myśli pisząc tłoczek), czy nie ma opiłków. Ciśnienie paliwa na biegu jałowym ma być ok. 40 bar, pompa w zbiorniku w zależności od sterowania daje 4-7 bar. Z doświadczenia, nie zakładaj...
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Zobacz czy masz 1,5 dci z Delphi bo pompy wycierały się i sprawdź opiłki w paliwie,.
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Dla sprawdzenia można wyjąć pompkę z baku i zobacz czy nie będą z niej wypływać opiłki razem z paliwem. Jak dla mnie wysokie ciśnienie zbyt niskie i niskie też zbyt niskie. Najpierw sprawdź niskie, ew można jeszcze z bańki gruszką zasilić pompę wc na krótkim wężu i zobaczyć czy to coś zmieni.
Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Filtr paliwa obejrzyj i dno zbiornika. Wtryski tam padają jak muchy, i nie zawsze od opiłków. Bliska to to samo co Orlen.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
Serwis Toyota bezradny. Nie wierzę. Jakieś kontrolki się zapalają? Jak tam zwory SCV?
Cały układ paliwowy - zbiornik, pompka, przewody paliwowe, obudowa filtra + filtr, pompa wysokiego ciśnienia, szyna CR, rurki, rureczki, wtryski. Przed montażem dokładnie wyczyść.
opiłki paliwa sugerowały by pompe a pompa była sprawdzana
nowy wtrysk z VDO można już kupić za niecałe 1200pln... ale nie o tym... sprawdź czy po odkręceniu/demontażu pokrywy filtra paliwa widoczne są metalowe opiłki na wkładzie filtracyjnym oraz wewnątrz zbiornika filtra paliwa... jak już sprawdzisz to daj znać...
I teraz jest pytanie: 1.zbiornik paliwa brudny? 2.pompka paliwa w baku się zaciera? 3 pompa vacum się kończy? . Sam zgadłeś. Ale jak nie widać opiłków to raczej powodu do paniki nie ma. Może tylko syf na dnie.
Było to już poruszane nie raz - stare sztrucelki, z pompami rzędowymi, bądź rotacyjnymi i wtryskiwaczami czopikowymi - czyli stare Golfy 2/3 z silnikami 1,6-1.9 (TD nie TDI!!!), stare Mercedesy czy Peugeoty. Do bezpośredniego zużycia olej i tak należy przefiltrować, dla pozbycia się sadzy i opiłków, oraz pozbyć się z niego wody.
To jeszcze sprecyzuj czy to metal czy aluminium. Ten element układu paliwowego na zdjęciu to odstojnik z filtrem i pompką ręczą natomiast separator to pierwszy filtr za zbiornikiem paliwa ma odstojnik dość często podgrzewacz i filtr w kształcie kwadratu . Zamontowany jest w okolicy zbiornika paliwa ale jest to opcja nie wszystkie pojazdy go mają.
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Jaka korekcja wtrysków? Czy były opiłki w filtrze paliwa? Zdarza się że pompa siada na ciepłym i przy okazji ma to związek z temperaturą/gęstością paliwa.
Jeśli chodzi o pompę wstępna to chodzi słychać ja, na pewno też pompuje paliwo bo nie raz zalało mi komorę silnika przy sprawdzaniu. A zawór sterujący ciśnieniem? To nie ma znaczenia czy chodzi czy nie chodzi. Trzeba sprawdzić jakie daje ciśnienie. Jak ok to pompa CR do roboty. Oczywiście sprawdzić wcześniej zawór ciśnienia ,jego wysterowanie i np...
Można jeszcze wymienić uszczelnienia na pompowtryskach. Tamtędy też może dostawać się olej do paliwa.
Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
Opiłki w układzie paliwa. Przygody z benzyna zamiast diesla przy tankowaniu?
sprawdż czy nie ma opiłków w paliwie
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Zadziała na pewno, musisz wiadomo odpowietrzyć układ i jak miałeś zniszczony korpus lub produkcja opiłków już się zaczęła to obowiązkowo do wymiany filtr paliwa i płukanie zbiornika. Bo niebawem może się sytuacja powtórzyć.
Też mi się to kiedyś wydawało bezsensem, ale po dogłębnym zbadaniu tematu zmieniłem zdanie. Uszkodzone pompy HP, zablokowane zawory SCV, opiłki w filtrze paliwa, poprawiona korekcja wtryskiwaczy po zastosowaniu 2T, pomiary smarności paliwa zlecone w Laboratorium Orlenu w Płocku, pomiary składu spalin po zastosowaniu 2T, rzadsze wypalanie DPF po zastosowaniu...
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
zazwyczaj to wina zużytej pompy CR. Są opiłki w paliwie?
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
Filtr jest nowy, był wymianiany bo byl filtron, (był czysty) W pompie paliwa opiłków nie ma
Nie wiem czy były nowe ale chodzi mi o uczciwość postępowania mechanika Opiłki z pomy CR szybko zabija wtryskiwacze. Nawet jak były regenerowane wcale nie oznacza ze nadal są sprawne. A co masz na myśli? Co było problemem? To że muliło to mogło być EGR ale też nie koniecznie. To że nie odpala ostatnio i szarpało i gasło to problemy z ciśnieniem na...
To świadczy o końcówce pompy . A wpływa na to jej wiek oraz niestety nasze paliwo , które zachodzi w reakcję chemiczną z częściami ruchomymi pompy . Jest to naturalny objaw przy dużym przebiegu. Po prostu już tak jest i to nie tylko w japończykach. W dieslu jest zasada stosowania bardzo dobrego jakościowo paliwa ,oraz wymiana na czas dobrych filtrów...
Opiłki w filtrze paliwa?
Są opiłki w filtrze paliwa?Najlepiej je widać latarką led.
Masz problem z ciśnieniem paliwa, mogą być wtryskiwacze na wykończeniu, może zawór się przycina bo są opiłki w paliwie, a może czujnik ciśnienia paliwa na listwie nawala.
Mógłbym ją oddać na gwarancję, ale chcę ją najpierw sam spróbować naprawić. Najczęściej dysza przytyka się jakimś paprochem z paliwa , ew. z opiłka pozostawionego w gaźniku przez fabrykę.
datki paliwa są w porządku Sprawdz opiłki metalu w filtrze paliwa możesz wysłać video jak szarpie?
Witam, Ford Focus I 1.8 TDCI 85kW 2001r, czy da się wypłukać zbiornik paliwa po opiłkach w układzie ? Czy jest ewentualna możliwość założenia zbiornika od benzyniaka ?
Witam tak jak w temacie stwierdzono opiłki w filtrze. auto ciężko pali na ciepłym silniku. Na komputerze nie stwierdzono żadnych błędów. Co można sprawdzić ? Czy to może już początek końca pompy.
Taki zawór się wymienia na nowy, do tego czyszczenie całego układu paliwowego, łącznie ze zbiornikiem paliwa z opiłków. Ewentualnie jeszcze pompa paliwa do regeneracji.
Sprawdź ile opiłków jest na regulatorze ciśnienia paliwa - zakładam że nie robiłeś czyszczenia układu paliwowego włączę z myciem zbiornika paliwa?
Czy w filtrze paliwa nie ma opiłków ?
Panowie Jestem Mechaniorem ,,STARAM SIĘ'' i męczę właśnie taki temat i zamówiłem pokrywę filtra paliwa i chyba nie potrzebnie mo jak tak czytam to wszystko to stawiam na pompkę wstępną w pompie wysokiego ciśnienia, ponieważ w zbiorniku jej nie ma(TA ilość kabli do zbiornika to opcja ponieważ tylna część instalacji jest do wersji diesel oraz benzyna-w...
Masz wiedzę czy nie było opiłków we wtryskiwaczach? Teraz ciśnienie paliwa za niskie... Pompą wtryskowa lub doprowadzenie paliwa. Może trzeba regulator ciśnienia zaadoptować.
Wpisz w google "1.8 tdci opiłki" to się dowiesz, że pompa się sypie i dodaje do paliwa opiłki metalu które wszystko zapychają. Czyszczenie całego układu paliwowego + wtryski. To powszechnie znany błąd konstrukcyjny.
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Opiłki mogą powstać w pompie z uwagi na wodę w paliwie.a za tym idzie brak należytego smarowania napędem.Obywatele Niemiec zatankowali w Słubicach Forda bo wydawało się im że u nas będzie taniej i kierowali się w olsztyńskie to tylko dojechali do serwisu w Toruniu.W Toruniu odciągnął mechanik paliwo do słoika a tam woda w paliwie.Podłączono pod komputer...
gładź cylindrów najczęściej jest porysowana przez złe filtrowanie powietrza, przez niesprawny układ wtryskowy paliwa i na wskutek opiłków w oleju a w tedy cały silnik cierpi.
Cześć, nad filtrem jest elektryczna pompka była zmieniana? jak zmieniałeś pompy wymieniałeś filtr paliwa? czy ktoś go otworzył i sprawdził czy nie ma opiłków? czy czyszczony był zbiornik paliwa i przewody? złe paliwo - pompa się łuszczy - powstają opiłki - padają wtryski przeważnie jako pierwsze , póżniej pompa. wtryski sprawdzone na przelew? pompa...
Dzieki za rade,zapomniałem dodac wczesniej ze jak silnik zaczyna chodzic nie równo na wolnych obrotach to gdy sie go wygasi on jeszcze chodzi przez około 3/4 sekundy .Mam jeszcze jedno pytanie czy wyczyscic (przedmuchac ) ten zawór moge we własnym zakresie czy wyjmujac go moge cos uszkodzic.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
Witam, przerobiłem ten temat i u mnie wyglądało to tak:...Pompa jak strzeli wytwarza opiłki metalu które uszkadzają wtryski. Według serwisu powinno się wymienić pompę, wtryski, listwę wysokiego ciśnienia wraz z przewodami, zbiornik, smok itd.... ( u mnie najwięcej opiłków było w smoku ) podobnie można zrobić ze zbiornikiem i przewodami.... POWODZENIA...
Powiem tobie tak. Ja rok temu (28.12.2014) wymieniłem filtr paliwa i tylko jakieś brudy były. A pod koniec kwietnia miałem opiłki w paliwie. Tak samo jechałem i było wszystko w porządku, gaszę samochód a on jeszcze z 3 sek pracuje. Potem odpaliłem bez problemów jadę, przejechałem z 2-3 km i zgasł. Próbuje odpalić i nic. Odłączyłem akumulator, podłączam....
Chodząca "na sucho" pompa może generować powstawanie metalowych opiłków w układzie paliwowym.
Czy w przypadku opisanej usterki warto sprawdzać coś jeszcze poza opiłkami w filtrze paliwa?
To cytat miał być tylko się nie wstawił. Chodziło mi o pomysł kolegi partyzancki żeby najpierw filtrować papierowym filtrem olej z opiłków a potem spalać te papierowe filtry gdzie wszystkie opiłki wylecą kominem. BEZ SENSU. No z trocinami to się różne paliwa dobrze spalają.
Skąd w filtrze paliwa opiłki?
oczywiście filtr paliwa wymieniłeś przed włożeniem wtryskiwaczy, opiłków niema i przepompowałeś paliwo w układzie... używane wtryski trzeba sprawdzić bo najprawdopodobniej są jakościowo cienkie. nie spiesz sie z dopisywaniem wyrysków przy takich badaniach i to jeszcze niewiadomego pochodzenia bo sobie dopiero biedy narobisz...
Demontaż i mycie baku - gwarantuję że masz w nim masę opiłków metalu. Czyszczenie smoka pompy i montaż. Sprężarką przedmuchać przewody paliwowe biegnące do i od silnika. Dalej masz filtr paliwa lub puszkę wkładu filtra - podobnie jak ze zbiornikiem - wymienić kpl filtr lub wyczyścić puszkę. Dalej masz pompę HP i pompę rozdzielaczową - jak miałeś syf...
pisałem wcześniej aby sprawdzić paliwo co z tego że zregenerowano wtryski jeżeli opiłki je załatwiły, pobierz próbkę paliwa z listwy i pod mikroskop, poczytaj o pompach delphi, sekcja ssąca zaczęła sypać opiłkami, prawdopodobnie do wymiany
Wywaliłeś kolego kupę kasy na wtryskiwacze i nic ci to nie dało bo problem tkwi gdzie indziej ,po pierwsze to czy wymieniony filtr został rozbity i skontrolowany na obecność opiłków metalu ,to samo dotyczy zbiornika trzeba otworzyć dekiel pod tylnym siedzeniem i wyjąć koszyk ssania paliwa też kontrola na obecność opiłków .Natomiast pienienie paliwa...
Utrata ciśnienia w szynie CR. Możliwe przyczyny: wtryskiwacze, pompa, zawór na szynie CR, zawór proporcjonalny na pompie CR, wyciek paliwa, zapchane filtry paliwa. Zacznij od wymiany filtrów. Jak nie pomoże, to szukaj ogarniętego diagnostę z komputerem lub zakładu specjalizującego się w układach paliwowych. Przy wymianie filtrów zwróć uwagę czy nie...
moze byc problem w pompie zobacz czy niema opiłków w filtrze paliwa
Wdług mnie zabrudzony opiłkami nastawnik dawki paliwa.
Diagnozowałeś kablem ELM327 z programem PCMSCAN błąd P00C8 - w swoim Peugeocie mam to samo, w oryginale (PP2000) takiego błędu nie ma... Kolego prawdopodobnie masz opiłki w paliwie. Miałem identycznie w RHY 90KM. Gasł po kilku sekundach od wyłączenia zapłonu. Na regulatorze ciśnienia sitko zapchane opiłkami. Naprawa pompy WC jak i wymiana pompy NC (w...
Sprawdź czy masz opiłki w filtrze paliwa. To jest auto z wadliwym układem wtryskowym (pompa CR i wryski).
Myślę, że chodzi tu o normalne zużycie eksploatacyjne. Pomiędzy pompką niskiego ciśnienia a pompą CP jest jeszcze filtr paliwa, który powinien wyłapać opiłki.
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Trzeba zdjąć dekiel, zablokować napinacz, odkręcić koło od pompy. Sprawdzić puszkę filtra, na obecność opiłków. Jeśli są, to warto wymienić zbiornik paliwa na taki od benzyniaka, przepłukać pod ciśnieniem przewody paliwa.
Opiłki w filtrze paliwa? Pewnie syf w baku, a tam jest pompa zasilająca w baku czy jak? Może pompka się zatarła ale to byłoby dziwne.
Przede wszystkim wymień regulator, bo jest to niedrogi element, a prąd z alternatora powinien być stabilny(oczywiście jeśli sprawdzone zostały przewody od + do akumulatora). Większość czujników silnika dostaje napięcie 5v, część komponentów jednak dostaje napięcie równe napięciu akumulatora, przez co możliwa jest ich nieprawidłowa praca. Sterownik zaprogramowany...
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
A masz opiłki metalu w filtrze paliwa?
Na końcu okaże się ,że pompa była już dawno do zrobienia..... To wiadomo, że tak było - bo skoro robione były wtryski i wtedy stwierdzono opiłki w paliwie, to przecież mogły być tylko z pompy... I jeżeli mimo tego zaczął jeździć - to zregenerowane wtryski też już są... kaput. Porażka całkowita...
Błędu nie pokazuje, ale pokazuje parametry, napisz coś o nich. Jakie ciśnienie na railu podczas kręcenia rozrusznikiem? Czy są opiłki we filtrze paliwa?
Zobacz, czy w paliwie nie ma opiłków metalu.
cukier paliwie oszukuje paliwie powietrze paliwie
naprawa xperia pokrętło radia mercedes pompy zwykłe
mikrofalówka dioda pilot emtec instrukcja
Schemat wtyczki silnika pralki Bosch - szczegóły i porady Peugeot 3008 1.6 HDi Allure - Zapach ropy i brak wskazań zużycia paliwa