Nie wiem jak jest w Mondeo. Ale w części aut powrót idzie znów przez główny filtr paliwa. I w baku opiłków nie ma, ale w filtrze już znajdziesz... Choć to mało pocieszający widok ;)
Ale żeby zaraz kąt wtrysku ustawiać? a co z przedwtryskiem???
Gdzie tych opiłków dokładnie szukać? Ja szukał bym opiłków w filtrze paliwa.
Witam tak jak w temacie stwierdzono opiłki w filtrze. auto ciężko pali na ciepłym silniku. Na komputerze nie stwierdzono żadnych błędów. Co można sprawdzić ? Czy to może już początek końca pompy.
Jaka korekcja wtrysków? Czy były opiłki w filtrze paliwa? Zdarza się że pompa siada na ciepłym i przy okazji ma to związek z temperaturą/gęstością paliwa.
Dzieki za rade,zapomniałem dodac wczesniej ze jak silnik zaczyna chodzic nie równo na wolnych obrotach to gdy sie go wygasi on jeszcze chodzi przez około 3/4 sekundy .Mam jeszcze jedno pytanie czy wyczyscic (przedmuchac ) ten zawór moge we własnym zakresie czy wyjmujac go moge cos uszkodzic.pozdrawiam i dziekuje za odpowiedz.
To świadczy o końcówce pompy . A wpływa na to jej wiek oraz niestety nasze paliwo , które zachodzi w reakcję chemiczną z częściami ruchomymi pompy . Jest to naturalny objaw przy dużym przebiegu. Po prostu już tak jest i to nie tylko w japończykach. W dieslu jest zasada stosowania bardzo dobrego jakościowo paliwa ,oraz wymiana na czas dobrych filtrów...
w filtrze paliwa opiłki metalu. Nie wiem więc po co ten temat... Możesz się jeszcze uratować dając pompę od benzyniaka i podłączyć ją po stacyjce ale nie wróży to dobrze... Lepiej naprawiać, autko 7 letnie trochę szkoda.
Opiłki w filtrze paliwa?
Pompa to nie jedyny koszt, bo musisz jeszcze ruszyć rozrząd, a jak dawno nie robiony to przynajmniej pasek rozrzadu wymienić (chyba że chcesz bardzo długo nim jeżdzić to i resztę osprzetu). Co do pompy to upewnij się czy ma te same numery, i czy napewno będzie pasowała, ale jeśli ktoś sprzedaje regenerowane to powinien wiedzieć. Jak bedziesz przepinał...
Są opiłki w filtrze paliwa?Najlepiej je widać latarką led.
Filtr paliwa był sprawdzany pod kontem opiłków i nic nie było ... To regulator.
mam podobny problem,opiłki w filtrze paliwa,ale auto odpala idealnie tylko czasami dusi się.Wymieniłem pompe wysokiego ciśnienia oraz przewód.Po trzystu kilometrach auto znowu się dusi.Może ktoś wie z kąt te opiłki zkoro pompa jest nowa.
Próba przelewowa, plus wyjęcie filtra paliwa i poszukiwanie opiłków.
Omijaj mechaników który sprawdza tylko błędy.. Ciśnienie na listwie wtryskowej trzyma odpowiednie? Nie skacze? Porównaj wartość zadaną z rzeczywistą. No jeszcze korekcje wtryskiwaczy.. Odkręć czujnik na pompie wysokiego ciśnienia, sprawdź czy nie ma opiłków. Obejrzyj również filtr paliwa czy nie ma opiłków.
Czy w przypadku opisanej usterki warto sprawdzać coś jeszcze poza opiłkami w filtrze paliwa?
Sprawdź czy masz opiłki w filtrze paliwa. To jest auto z wadliwym układem wtryskowym (pompa CR i wryski).
Opiłki w filtrze paliwa? Pewnie syf w baku, a tam jest pompa zasilająca w baku czy jak? Może pompka się zatarła ale to byłoby dziwne.
datki paliwa są w porządku Sprawdz opiłki metalu w filtrze paliwa możesz wysłać video jak szarpie?
Błędu nie pokazuje, ale pokazuje parametry, napisz coś o nich. Jakie ciśnienie na railu podczas kręcenia rozrusznikiem? Czy są opiłki we filtrze paliwa?
moze byc problem w pompie zobacz czy niema opiłków w filtrze paliwa
To cytat miał być tylko się nie wstawił. Chodziło mi o pomysł kolegi partyzancki żeby najpierw filtrować papierowym filtrem olej z opiłków a potem spalać te papierowe filtry gdzie wszystkie opiłki wylecą kominem. BEZ SENSU. No z trocinami to się różne paliwa dobrze spalają.
Witam. Problem mam z citroenem Jumpy 2.0hdi rhx 02r. Auto zaczęło gasnąć w trakcie jazdy ale po chwili odpalało. Zapychało się sitko na zaworze regulacji w pompie. No i teraz tak, pompa w zbiorniku założona nowa razem z całym koszem, układ paliwowy cały umyty, pompa wysokiego ciśnienia założona druga sprawna ale bez opiłków, filtr paliwa nowy, czujnik...
Opiłki w filtrze paliwa i baku są? Jeśli tak to ich nie zakładaj, tylko zrób wpierw pompę wysokiego ciśnienia.
Ok, a czy regulator ciśnienia paliwa na listwie wtryskowej może też jakoś uszkadzać wtryski? Szukam już czegokolwiek bo auto jest fajne ale czytając fora to VW 1.6 TDI naprawdę potrafi przysporzyć wiele problemów Nie mam żadnych opiłków w filtrze paliwa, jest czysty, więc przypuszczam, że pompa jest ok, a zbiornik paliwa też. Wymiana wtrysków i zaślepienie...
Witam mam problem z brakiem ciśnienia paliwa w Vw t6 2.0 TDI 150km A mianowicie nie generuje ciśnienia wogole na listwie brak ciśnienia coś tam leci jak pompa wstępna podaje paliwo w rzeczywistych ciśnienie pokazuje 2-5bar . Co sprawdzone : Pompa wstępna podaje paliwo Filtr drożny Rozrząd na swoim miejscu Podmieniony zawor na pompie I listwie Brak opiłków...
Zadziała na pewno, musisz wiadomo odpowietrzyć układ i jak miałeś zniszczony korpus lub produkcja opiłków już się zaczęła to obowiązkowo do wymiany filtr paliwa i płukanie zbiornika. Bo niebawem może się sytuacja powtórzyć.
a czy sprawdzili ciśnienie paliwa przy odpalaniu silnika? Powinno wynosić nie mniej jak 240 bar, jeżeli nie to może być pompa, regulator ciśnienia ,sprawdzili opiłki w filtrze paliwa? Zrób dobrą diagnostykę i sprawdź jeszcze raz przelewy na wtryskach, ( nie słyszałem o regeneracji wtrysków 1.5 dci, poza tym są one programowane)
A masz opiłki metalu w filtrze paliwa?
Do sprawdzenia też elektrozawory sterowania turbo i klapy gaszącej, zawór w pompie WC i czujnik na rampie + obecność opiłków w filtrze paliwa.
Przede wszystkim dlaczego były zmieniane wtryski? A jeśli była przyczyna, czy sprawdzono układ paliwowy na obecność opiłków we wtryskach i filtrze paliwa. Układ wtryskowy Delphi do 2004 roku padał najczęściej na skutek łuszczenia się pompy wtryskowej - opiłki załatwiały wtryski. Bez sprawdzenia pompy na obecność opiłków jakakolwiek wymiana wtrysków...
siada pompa wtryskowa to normalka w tych ałtach wyjmij zawur i zobacz pod lupą czy nie ma w nim opiłków lub w filtrze paliwa
Też mi się to kiedyś wydawało bezsensem, ale po dogłębnym zbadaniu tematu zmieniłem zdanie. Uszkodzone pompy HP, zablokowane zawory SCV, opiłki w filtrze paliwa, poprawiona korekcja wtryskiwaczy po zastosowaniu 2T, pomiary smarności paliwa zlecone w Laboratorium Orlenu w Płocku, pomiary składu spalin po zastosowaniu 2T, rzadsze wypalanie DPF po zastosowaniu...
tak to była zacierająca sie pompa vp44 lepiej od razu to zrobić bo moja już opiłkowała i do czyszczenia był cały układ paliwowy i wtryski. radze zobaczyć czy nie ma jeszcze opiłków w filtrze paliwa
Wyplukaj opiłki. Co Wy z tą wymiana zbiorników zaopilkowanych. I tak musisz. Wyjmować zbiornik. Zresztą filtr paliwa nie puści opiłków w układ jeśli, po, płukaniu, jakieś zostaną. Pozdrawiam.,
Czy w filtrze paliwa nie ma opiłków ?
po zdjeciu weza z filtra paliwa i przekreceniu kluczyka paliwo nie leci. Co to moze byc? Jak ta czesc zlokalizowac? Jeżeli doszedłeś, iż nie ma pompki elektrycznej w baku, to jakim sposobem chcesz, żeby paliwo leciało po odłączeniu wężyka paliwa? Po prostu pompa wstępna łopatkowa (2 - schemat poniżej) zintegrowana w jednej obudowie z pompą wysokiego...
Ze środków doraźnych mam jeszcze spróbować dodawać do ropy oleju Mixol w celu nasmarowania i ew. dodatki czyszczące wtryskiwacze i trochę pojeździć (a nuż mu przejdzie) Niestety to nie pomoże a wręcz przyspieszy pogorszenie stanu układu wtryskowego -całkowicie to odradzam Jest możliwość sprawdzenia tych opiłków na własną rękę ??? Oczywiście ,że jest...
Dokładnie miałem to samo w silniku HDI od PSA jak dobrze pamiętam RHZ, brudny zawór ciśnienia paliwa opiłki, ty sprawdź lepiej czy dobrze założyli filtr paliwa tam bardzo mały błąd i filtr paliwa nie działa. A piszesz że po naprawach to pewnie filtr był wymieniany a tam są specjalne wcięcia z uszczelką.
Skąd w filtrze paliwa opiłki?
1. Drugi czujnik cisnienia 2 inspekcja wtryskiwaczy 3 zmierzyć pomiar kompresji silnika 4. opiłki metalu w filtrze paliwa
1 Sprawdź opiłki metalu w filtrze paliwa 2 Sprawdź wtryski 3.Sprawdź przewody na wtryski, na elektrozawór 4 Sprawdź napięcie na ECU nr. błędu ??
vw Crafter układ paliwowy-opiłki w filtrze paliwa przed i za filtrem . Problem obroty tylko do 2200/min,powyżej gaśnie. Przy gwałtownym dodaniu gazu ciśnienie na listwie CR spada do 120 atm . Dpf naprawiony -sprawność 94%. Oprócz wymiany układu paliwowego na nowy, jest jakiś inny- tańszy sposób?
Sprawdzilem bledy i np. Ins moge odczytac kod błędu ale MR nic nie pokazuje. Wyłącznie świeci sie MR. Pojechalem z nim na komputer i mechanik tez zadnego bledu nie odczytał. Auto ruszylo dopiero po odpowietrzeniu wtryskow. Jak zgasilem auto to po 3 minutach juz nie chcial odpalic. W filtrze paliwa znajdują się opiłki
PAWEL WAWA z tymi opiłkami trafiłeś - odkręciłem filtr paliwa, przyświeciłem w puszkę latarką i na dnie coś niepokojącego zaczęło błyszczeć ( cudne opiłki). Ech. to teraz to co zaoszczędziło się na jeździe dieslem to trzeba wpakować w nowa pompę i pewnie wtryski. Chyba że jest jakiś kompromis co do kosztów jak można wyjść z takiej sytuacji?
Sytuacja chyba wyjaśniona :( Drobne opiłki metalu we filtrze paliwa. i dwa wielkości drzazgi 3 mm. Przejrzałem całą elektryke 2 dni siedziałem i nic wszystkie piny czyste kabelki rozplatane ruszane itd itd. Mimo wszystko dziekuje za podpowiedzi :idea:
Spróbuj wyczyścić tez zawór regulujący paliwa będący w pompie wysokiego ciśnienia, bo w tym zaworze jest sitko, co być może również jest zanieczyszczony. (Warto sprawdzić, bo jeśli błąd powraca, to nic nie pozostaje jak sprawdzić ten zawór.) Dodatkowo sprawdź w starym filtrze paliwa, czy nie było obecności opiłków, bo jeśli się okaże, że jednak minimalnie...
Sprawa wyjaśniona .Powodem spadku ciśnienie okazał się wtryskiwacz . Na wszelki wypadek żeby opiłki nie wpadały do filtra paliwa ,ewentualnie żeby ich było mniej zrobiłem filtr magnetyczny ,czyli w rozbieralnym filtrze paliwa wymontowałem sitko a w to miejsce dałem magnesy neodymowe . Takiego filtra użyłem UNIWERSALNY FILTR PALIWA na wąż 6mm 8mm 10mm...
Myślę, że chodzi tu o normalne zużycie eksploatacyjne. Pomiędzy pompką niskiego ciśnienia a pompą CP jest jeszcze filtr paliwa, który powinien wyłapać opiłki.
Jeśli chodzi o ciśnienie doładowania i przepływ powietrza to parametry te nie były proporcjonalne. Przepływ rósł a ciśnienie doładowania nie zwiększało się, więc to nie była raczej ta przyczyna. Wymieniłem turbo i też niewiele to zmieniło. Niestety znalazłem chyba powód, chociaż nie wiem czy to jedyny problem: Wymieniałem filtry razem z turbo i znalazłem...
Witam mam peugeota 307 sw , 2,0 hdi 90 km w aucie wyświetla się błąd ANTIPOLLUTION FAULT P0088 jest to błąd wysokie ciśnienie na szynie , wymieniłem czujnik cisnienia i dalej to samo , zauważyłem w filtrze paliwa małe opiłki ,,miał ktoś taki problem . Z góry dziękuję .
Skoro wymieniłeś regulator ciśnienia paliwa to znaczy że był już problem. Wtryskiwacze na przelewy, filtr paliwa do rozcięcia aby sprawdzić obecność opiłków w paliwie. Gruszką paliwa podpompuj i pomóż plackiem/samostartem.
Witajcie mam problem z tucsonem i póki co grzebie w nim sam. Historia zaczęła się od wlania do baku środku na przeczyszczenie układu paliwowego i oczywiście przeczysciło (zatarta pompa paliwa oraz zapełniony filtr paliwa syfem) wymieniłem pompę (odzywa się) oraz filtr paliwa. Auto kręci ale nie odpala, po psiknięciu plaka w rurę za filtrem powietrza...
Witam, Posiadam problem z VW T6 2.0TSI CXGB 102KM, od pewnego czasu miga mi kontrolka świec. Wystarczy na np. 3 wcisnąć pedał do oporu i tryb awaryjny mamy... Poza tym samochód działa bardzo dobrze. Na zaworze pompy brak widocznych opiłków, w filtrze paliwa znalazłem może z 5 malutkich. Błąd: 16114 - Ciśnienie w systemie/ciśnienie na szynie paliwowej...
Dodatkowo w filtrze paliwa widać opiłki. No to teraz szukaj pompy.
kolego borsche, odnoszę wrażenie, że nie masz pojęcia o tym co piszesz ... mota88gb odnośnie zaworu ciśnienia na pompie pewnie to racja, że często zacina się trzpień, jednak podmieniane były 3 zawory, efekt był ten sam. Jeżeli są opiłki w filtrze paliwa to znaczy, że łuszczy się pompa wtryskowa i trzeba ją jak najszybciej wymienić - na pewno nie jeździć...
Mogą być źle zregenerowane, zły filtr paliwa , lub opiłki z pompy wtryskowej.
"Opiłki są na tyle małe że filtr paliwa nie wszystko potrafił zatrzymać" to stosuj dobrej jakości filtry. To jest filtr dokładnego o oczyszczania zatrzymuje zanieczyszczenia wielkości jednego mikrona.
Opiłki w układzie paliwa. Przygody z benzyna zamiast diesla przy tankowaniu? Auto mam niecały rok, u mnie nie było takiej przygody, ale u poprzedniego właściciela nie wiem. Czyli pompa paliwa cr może być uszkodzona i rzuca opiłkami w układ ?
Problem jest, ale moim zdaniem po naprawie pompy mocno ograniczony, bo opiłki nie są w stanie przejść przez filtr paliwa. Dokładność oczyszczania filtra paliwa w diesli jest taka, że zatrzymuje cząstki o wielkości 1,5 - 3,0 mikrony. Gdyby opiłki przechodziły przez filtr, to tak jakby czołg przejechał przez ucho od igły. Też tak uważam . To co przejdzie...
Witam. Mam taki sam problem zregenerowałem wtryski wymieniłem czujnik na listwie regulator sterujący pompa i pomysłów brak dodam ze na regulatorze nie było żadnych opiłków jeżeli chodzi o filtr paliwa to były zanieczyszczenia ale żadnych opiłków czy coś w tym stylu mam pytanie czy wie ktoś czy w zbiorniku może znajduje się jakiś filterek? czy ma on...
Wymienia się wtryski i pompe i szyne cr na nowe, bak do czyszczenia i przewody paliwowe. Na przewód powrotu paliwa filtr paliwa od lanosa.lub matiza by opiłki nie wracały do baku.! tak trudno zrozumieć ? Tankujemy tylko B0 !!!!!!
Witam! A więc tak, kosz w baku sprawdzony, brak opiłków, nowy filtr paliwa knecht, wymieniony przewód przelewowy między wtryskami na kompletny oryginalny, auto nadal po postoju ciężko pali, ma moc, chodzi równo i cicho, czasem wystarczy godzina postoju i musi chwilę pokręcić, w wężyku od filtra do pompy brak powietrza. Szukać przyczyny we wtryskach...
gdzie konkretnie te opiłki znalazłeś ? u mnie na filtrze paliwa nie było, na tym mikro siteczku na zaworze w pompie CR też nie było.
Błąd p1187 - zawór regulacji ciśnienia - nieprawidłowe działanie. Wymieniłem filtr paliwa, w zbiorniku czysto, na zaworze kilka opiłków na sitku, wymyłem zawór w myjce ultradźwiękowej i nie pomogło. Tłumaczenie kodu usterki: P1187 - Za niskie ciśnienie paliwa, odchylenie regulacji. "Odchylenie regulacji" nie oznacza więc tylko i wyłącznie usterkę regulatora...
Tak zrób. A te opiłki są tak małe że przechodzą przez filtr paliwa tak jak (gwóźdź przez ogrodzenie z siatki )
350+-50, nie da oszukać się ECU. Ten silnik a dokładniej układ wtryskowy w tym silniku lubił opiłkować więc sądzę że kupiłeś sobie problem. Generalnie sprawdź czy nie masz w filtrze paliwa opiłków ale sądzę że tak. W takim przypadku pompa CR, wtryski do przeglądu w firmie. Zbiornik do wyrzucenia ewentualnie do wypłukania na zewnątrz, napewno nie na...
Taki objaw świadczy o uszkodzeniu pompy wysokiego ciśnienia,opiłki metalu w paliwie zatykają zawór ciśnienia na szynie oraz mogą być niebezpieczne dla wtrysków. Moja pompa padła po 230kk i regeneracja pompy oraz czyszczenie układu paliwa.Wymiana filtr paliwa niewiele się tu zda bo dzieje się to już za filtrem paliwa.Oczywiście część paliwa wraca do...
Wyjmij filtr paliwa i zobacz czy są opiłki jak są to wiesz co robić.
Raczej filtr nie jest problemem,chyba że jest totalnie zapchany. :arrow: Miałem na myśli zobaczenie czy w filtrze są opiłki z pompy wysokiego ciśnienia, które krążąc po obiegu uszkadzają wtryskiwacze, filtr paliwa i pompę w efekcie czego cały układ jest do naprawy.
dzieki za odpowiedź, więc nie trzeba jej ustawiać, to już jedna wątpliwość rozwiana, właśnie w najbliższych dniach udaję się do mechanika, zobaczymy co powie i co o tym sądzi. Jeśli chodzi o te opiłki w filtrze paliwa, to jak to sprawdzić, trzeba wylać jego zawartość do jakiegoś naczynia czy jak?? Jakoś nie wyczuwam żeby głośniej działał silnik, nie...
Powinien być rozcięty filtr paliwa i sprawdzone czy są w nim opiłki jeżeli były lub są w obecnym filtrze to cały system jest do ponownej naprawy w tym powód usterki czyli pompa.
W railu. Sprawdź filtr paliwa, tam powinny być widoczne opiłki jeśli jest pompa uszkodzona. Jak Ty sam zmieniałeś końcówkę ? Przetestowałeś dawkowanie wtrysku po zmianie końcówki?
Sprawdzić jak wygląda smok w zbiorniku paliwa. Kiedy był wymieniany filtr paliwa? Czy syfu, opiłków nie ma?
Zdemontowałem zbiornik i było w nim tak czysto że założyłem go z powrotem. Filtr paliwa założyłem Delphi, zakodowałem wtryski i pojechał.
wymieniliśmy pompę i po tygodniu zaczeło się od nowa. W filtrze paliwa opiłki i parafina. Rozebrali trzy takie pompy i w każdej takie same objawy-w części odpowiadającej za "pobranie"oleju z baku wytarty korpus przez pracujące w nim zębatki
sprawdż ciśnienie paliwa w chwili rozruchu(min 200 bar)i nastawy zaworów na pompie,sprawdż filtr paliwa(opiłki) ułkad wtryskowy bosh-pompa pomocnicza w baku(min 3bar) a Egr najlepiej zaslep mechanicznie a nie tylko podcisnienie
Na początek można wymienić filtr paliwa i wyczyścić dokładnie z opiłków i innego śmiecia komorę w której jest on montowany.
Co to znaczy sieć CAN - chodzi o komputerowa diagnoz? Poczytałem sobie na forum trochę o CDI i tak siobie myślę, że paliwo przywozi mi kierowca z cieżarówek i nie wiem czy to nie ma nic wspólnego z tym problemem. Muszę jutro zobaczyć czy nie ma opiłków w tym starym filtrze paliwa.
Czy jest możliwość żeby ten wtrysk padł z dnia na dzień? Tak oczywiście, na początek sprawdź czy w filtrze paliwa są opiłki. Dodano po 35 Jak się zacznie błyszczeć pod światło latarki to masz przechlapane.
wyjmij wkład filtru paliwa i zobacz ile masz opiłków na dnie to zrozumiesz czemu wtrysk kuleje :arrow: pozdrawiam.
Witam po sprawdzeniu wtryskiwaczy okazało się że wtryskiwacze do wymiany lub regeneracji padnięte wszystkie okazuje się że w filtrze paliwa znajdują się opiłki pompa opilkuje i raczej pompa też do wymiany na jakiej zasadzie opiera się czyszczenie układu paliwowego jakie czynności podjadać ?
Witam. Może byś podał, jaki masz firmy układ wtryskowy, bo przyczyny mogą być wiele i choć w Twoim przypadku ciężko zgadnąć szczególnie nie mając danych komputerowy. (Dodatkowe informacje miałeś na wyświetlaczu, co musiałeś chyba przeoczyć.) Dodatkowe informacje: Jakim testerem sprawdzał, bo w Twoim przypadku musi być zapisany błąd w komputerze. Natomiast,...
Skoro jeden z wtrysków leje to sprawdź w miare możliwości czy w filtrze paliwa nie ma opiłków metalu bo możliwe że pompa paliwa jest popsuta.
Na czujniku pompy nie było nic, po zlaniu paliwa z filtra znalazłem 3-4 malutkie opiłki. Filtr wymieniony. Sprawa z "sprężynką" zdarzała się bardzo sporadycznie, dopiero, gdy zabrakło mi paliwa w samochodzie( złe wskazania na liczniku) problem się diametralnie powiększył i zdarza się teraz za każdą jazdą. Czy tutaj nie tkwi jakiś problem ?
Jeżeli są opiłki w filtrze paliwa to na 100% pada komutator w silniczku pompki zasilającej z baku.Na pewno to nie wina pompy Wć. gdyż za powrotem a przed pompką zasilającą jest filierek wstępny.Trzeba tylko przy kupnie uważać bo są dwa rodzaje montowane w 1999 roku. Można tez samą pompkę(środek bez plastikowej obudowy) od innego zupełnie samochodu dopasować....
Było pisane , zbiornik, pompa , przewody , filtr. Wszędzie masz opiłki. Taki urok .
Auto ma 50KW,czyli 68KM.W paliwie niestety są bardzo małe opiłki metalu.Pierwszy test przeprowadzony był małym testerem DOMINATOR OBD2, i jest tylko ten jeden błąd,który po wykasowaniu powraca.Auto dziś miało wizytę w serwisie autoryzowanym....wycena naprawy ok. 7 tys. zł...- do wymiany wtryskiwacze,pompa paliwa,filtr paliwa,i czujniki ciśnienia.Cena...
Opiłki były ale bardzo drobne i tylko w filtrze paliwa. W pompie nie było nic. Wtryski sprawdzone, nic im nie dolega. Układ wyczyszczony ale auto nie odpala. Błąd jest ze za niskie ciśnienie na listwie. Możliwe ze zawór na listwie za mocno się otwiera?
A jak sprawdzili paliwo na zepsuły się to tylko paliwo? Czy przy wymianie wymienili filtr paliwa,sprawdzili układ na obecność opiłków? Przyczyn może być wiele masz gwarancję więc walcz.
Chciałem Was prosić o podpowiedź co mogę sprawdzić zanim będę musiał ją zawieść do warsztatu. Dosłownie przed chwilą identyczny lub podobny problem był rozpatrywany tutaj . Nie zrażać się, że to inny silnik i nie te samy objawy. Silnik jest z rodziny Common Rail , więc każdy z nich jest podobny w parametrach ciśnienia i innych, poza tym też gaśnie...
renault traffic 2 115km 2.0 dci czy jest jakiś schemat do montażu pompy wtryskowej albo wie ktoś czy jest jakiś znak do ustawienia pompy wtryskowej bo nie mogę znaleść informacji na ten temat bo w filtrze paliwa było pełno opiłków wtryski i pompę chcę dąć do sprawdzenia samochód ma problem z odpalaniem i nie równą pracom silnika
Czy przed uruchomieniem regenerowanej pompy sprawdziłeś czy w zbiorniku paliwa lub we filtrze paliwa nie świeci się od opiłków?
Witam jak wykręcisz zawór wysokiego ciśnienia z pompy i włączysz zapłon to wylatuje paliwo?Powinno wylatywać. Tak wylatuje. Oglądnę filtr paliwa pod kątem opiłków. Przepłukam jeszcze raz porządnie pompę. I jak dalej nie ruszy demontaż i do pompiarza na sprawdzenie .
Witam. Mam Xsarę Picasso 2.0 HDI 90 km. W filtrze paliwa pojawiły się opiłki, pompa wysokiego ciśnienia jest do wymiany ale chciałem zapytać czy ta w zbiorniku też może opiłkować? z jakiego jest materiału wirnik tworzywo czy stop metalu? Proszę o pomoc. Łukasz.
może masz filtr paliwa zanieczyszczony ,albo siada pompa wysokiego ciśnienia ,jak wyglada filtr na zaworze wysokiego ciśnienia czy są na nim opiłki metalu .pozdr.
Zobacz cz we filtrze paliwa (na dnie) nie ma przypadkiem metalowych opiłków, to samo na czujniku ciśnienia na listwie paliwowej common reil ,jeśli tak to pompa do wymiany.
odkrec filtr paliwa i w puszkę poświeć latarką. Jak widzisz opiłki to cały układ paliwa do wymiany tzn pompa wysokiego ciśnienia wtryski przewody , zbiornik do czyszczenia
Czujniki nowe Boscha wg.nr żadnego brokatu ani opiłków bak sprawdzony wszystko czyste filtry nowe
zmieniłem pompowtryski , komputer pokazał że spada ciśnienie paliwa z 17 do ok10 nan wyższych obrotach Dodano po 3 w zaworku zwrotnym przy filtrze paliwa znalazłem opiłki aluminium
filtr paliwa opiłki opiłki filtr opiłki filtrze paliwa
reset hasło modem oznaczenia pralek whirlpool thalia drzwi
przedwzmacniacz reduktora szumu piekarnik samsung nv75n5641
Sterowniki Generic Monitor - funkcje i zastosowanie LG WD-T12235D – moc silnika Direct Drive BLDC, parametry prania i wirowania