No niestety jak chcesz kupić dedykowane nowe to za darmo nikt nie da , jak już się zdecydujesz to bierz 8 płócienne z napisem 8PR . Bo te 6PR się moment rozlezą i tyle czasem nie warto oszczędzać . Jak chcesz rozwiązanie niskonakładowe a też nie złe szukaj używanych opon od samochodów dostawczych .
Tak pasują bez problemu. wyspa25 przeczytaj regulamin. Usuń link!!!
jeden ząb tyle nie zrobi więcej dają rożnie zużyte opony
Witam serdecznie wszystkich na forum. Mam takie małe pytanko bo na wiosnne zamierzam zmnienić tylne opony przy ursusie C-360 Jestem nastawiony na opony diagonalne z 8 przekładkami i zastanawiam się nad Kormoranami lub Mitasami Jeśli ktoś miał już do czynieniami takimi oponami Myśle że Kormorany to pewnie ktoś miał mnie tylko zastanawiam się na tymi...
Witam mam zamiar zmienić opony tylne w ursusie c330 i mam pytanie czy mogę założyć opony od ruska 11 2x28 proszę się nie rozpisywać porostu da rade założyć czy nie ;D
Od 0,185 km/h na jedynce polowej . Do 1,927 km/h na czwórce szosowej . Przy oponach 18,4x34
14.9 R28 770zł , 6.00-16 około 100zł
Przy orce będzie dobrze, ale przy prasowaniu słomy będzie mi przeszkadzać. Kiedyś podczas prasowania zapychała mi się słoma pod tylnym zaczepem, więc trochę pokombinowałem i podniosłem go z 31 cm na 35 cm. Teraz jest dobrze. Obawiam się podobnej sytuacji z mostem, aczkolwiek widzę, że mechanizm różnicowy nie jest na środku. A jaki wie ktoś może, jaki...
,,lata wcześniej poprzedni właściciel założył jedną zwolnice od 4011, drugą od 360 gdzie mają inne przełożenie, działa to latami.''A dokładnie 4 lata po remoncie skrzyni i mostu ,przy wymianie pompy hydraulicznej ,na pokrywie pompy znalazłem zmielone podkładki satelitów. W tym czasie był głównym wołem pociągowym. Ty nawet nie wiesz co piszesz (tym...
Na przód do c330 pasują opony od żuka. Są szersze, wyższe i się łatwiej skręca. Nie robią bruzd takich jak zwykłe opony od trzydziestki.
Witam tak jak w temacie planuję kupić felgi z oponami od bizona o rozmiarze 620/75R26 do ursusa c360 I teraz moje pytanie czy będzie pasować rozstaw śrub i środek czy wejdzie w to zatoczenie w zwolnicy.
Pochylenie kół, w c-330 nie reguluję się, nie przewidziano tego dawniej, jeżeli pochylenie odbiega od normy jedyne co pozostaje to wymiana czopu zwrotnicy, ona sama w sobie nadaje pochylenie koła, nie widzę innego rozwiązania. Jeśli opony będą się ścierać to tylko sprawa zbieżności Tak, to najczęstszy powód ścierania opon, drugi to jakość danej opony....
Największe siły działają na sworzeń wtedy gdy koło w coś uderzy - tym większe, im większa prędkość jazdy i odwrotnie do sprężystości opony. Tak że to nie takie proste wyliczenie.
Z ciekawości co ma zmiana kształtu uzębienia dyferencjału i sposobu załączania womu, pompy do dostosowania prędkości? w zasadzie nic, tak temat poplyna, masz racje , dobre pytanie, ale tak do rzeczy to w 60ce przystawka zetor 5245 to most robur pasuje, no a inne to trzeba przystawke obliczyc do danego mostu noi jaki rozmiar kola , opony z przodu
Szóstki są produkowane jako akumulatory rolnicze w starej technologii plyt ołowianych. Tak że można się spodziewać ponadnormatywnej trwałości. Jeśli nie stoją miesiącami nie doładowane to zgodzę się że 10 lat norma trwałości, a i więcej. Aku 12V to w większości samochodowe i zabijają je wstrząsy. Pamiętacie problemy aku montowanych przed chłodnicą w...
Szanowny Kolego. Przy takim stanie Twojej wiedzy proponuję sobie odpuścić. Przecież były produkowane do tego modelu ciągnika oryginalne zestawy do napędu przedniej osi, wystarczy tylko popytać w bywszych Agromach gdyż robiąc to samodzielnie od podstaw możesz tylko zepsuć całkiem fajny traktor. Nie wyobrażasz sobie ile parametrów w takiej przeróbce należy...
niestety nie posiadam ciagnika rolniczego ;) a co do regulatora to mam starego typu, mechaniczny więc jest osobno :) a jasli chodzi o to zakręcenie prądnicą to nie koniecznie musi się to udać bo u mnie było spalone 80% uzwojenia na stojanie więc nie wszystko, co do prądnicy w ciągniku to od pewnego czasu się zastanawiam czy nie lepiej byłoby zamontowac...
Raczej nie dopasujesz a pierścień dorobić i wspawać nie ma problemu. Musiał byś szukać 18-tek dużo koparek na takich stoi lub ruskich 20-tek same felgi są tanie opony zresztą też.
11,2r20 jak na moje oko. Popularny rozmiar, tanie opony. Ostatecznie jakieś 18-ki z koparki.
witam miałem doczynienia z ursusem 4512 ale na szerszych oponach 16,9 30 gościu sobie zamuwił jak kupował co do silnika tak jak kolega wpsowa692 twierdze ze kiepsko odpalają zimą ciągniczek bardzo zwrotny Widziałem jak kolega orze pługiem 4 skibowym ale na małych odkładniach i radził sobie bardzo dobrze jabym rozejżał bym się za zetorkiem 5340 lub 7245...
Na alledrogo są skrzynie od 1300zł wzwyż.' I to jedyne słuszne rozwiązanie. Jakie masz opony z tyłu?
Ciągnąc nawet taki ładunek, do tego 2x2t masa przyczep, nie uda ci się wrzucić "szóstki" albo chyba tylko z górki Ciapek 30 ma max uciąg zestawu ok 13-14 ton po utwardzonym terenie. Wykipruje, wyciągnie się byle by opony miały bieżnik i była blokada sprawna.
Więc właśnie gilus1 tak zrobiłem, założyłem opony 16,9 i napęd na przód a teraz zostało założyć dobry silnik.
Kup nowe opony - moc słuszna do wagi więc musi mieć się czym zaprzeć o ziemię.
opony beda na pewno do wymiany a koszt jednej to okolo 2 tys. Ale te opony robią robotę. Jesli wzmacniacz nie dziala To widocznie komuś nie przeszkadzało. Ale trzeba dodać że kieruję się fajnie i podniośnik znośny. do tego przeważnie normalna kabina i ogrzewanie, co jest ważne . Ale my tu wkłądamy do jednego wora 3 typy ciągników to tak jakby porównać...
Dzięki Panowie za informacje, bardzo mi się przydają .Jeszcze nie kupiłem ale szukam c330 w swoim regionie i z tego co widzę ceny za taki w ładnym stanie wahają się 13-16tys , a i znalazłem do malowania ,nie zadbany trzeba coś tam pewnie będzie porobić i chyba jest bez papierów cytuje "sprzedam ciągnik ursus c330 opony 80 % sprawny silnik ładnie pracuje...
Śruby wypadły na zewnątrz więc mogły wpaść pomiędzy koło pasowe na dole (na wale) a obudowę. Ja w seoim tez mam szerokie opony tylne, ale w orce 3-skibowcem koła tracą przyczepność.
Tylko ten uślizg, to pewnie z perspektywy radaru ciągnika, albo dla roboczego promienia opony uwzględniającego ugięcie opony. Z perspektywy średnicy "żelastwa" poślizg jest zapewne dużo większy.
Ja też jesienią na rybitwach oglądałem opony do rozrzutnika ale jakieś nie wiadomo skąd,druty pokrzywione i guma twarda tak więc chyba naj rozsądniej będzie kupić nasze dębicy
Szkoda, że nie masz normalnych hamulców, bo spróbował byś zaczepić maszynę, żeby przednie koła były na granicy przyczepności (np. pełny siewnik poznaniak + 3 worki zboża na nim) i wykonać nawrót z hamulcem i bez. Dane z książki są dla nie obciążonego ciągnika na przyczepnym podłoży, gdzie praktycznie uginają się tylko opony. Przy odciążonym przodzie...
Trochę histeryzujesz. Jeśli podniesie moc choć by 15 koni nic się w silniku nie urwie. Spokojna głowa. Co do dociążenia tyłu to nie ma z tym większego problemy. I nie trzeba aż pół tony do tego. Porównując 60-kę do współczesnych ciągników i tak ma ciężki tyłek. Opony to znów żaden problem. Przyczepność możesz poprawić korzystając z maszyn które dają...
bo mam również taki stary woltomierz To chyba jest amperomierz, ale może sie mylę? Paliwomierz albo manometr do opon w siewniku? Dramat z Wami, panowie traktorzyści. Ten instrument włącza się szeregowo do instalacji, za (+) akumulatora, ale za grubym kablem do rozrusznika. Pokazuje on wtedy czy akumulator jest ładowany (+) czy rozładowywany (-) i jaka...
Bardzo dobry projekt gratulacje, jedynie to spawy mogą w oczy kolić jeśli chodzi o wygląd estetyczny a poza tym dobrze jest. Też chcę zrobić taki kompresor tylko brakuje mi 2 najważniejszych rzeczy: sprężarki i butli, Taka sprężarka by mi się przydała pewnie dała by rade chodzić na 1400 obr. ja czasem jak pompuje opony taką w trzydziestce to nawet 1600...
Już napisałem wcześniej że ja zdjąłem to dosłownie łyżką do opon. Po trochu z kilku stron i zejdzie elegancko.
Witam. Mineło troszkę czasu od ostatniego wpisu ale nie znalazłem nic świeższego. Potrzebuję informacji, czy 12 lub 16 poradzi sobie z 18-20 tonową przyczepą wywrotką na tandemie, czy jak wjadę na piaskownię po piasek to czy z niej wyjadę :). Zdarzają się ogłoszenia ciągników z szerszymi oponami niż w oryginale, takiego chyba trzeba by kupić. Jak sądzicie?
Najmniejszy rozstaw 1350 można uzyskać tylko na oponach 12,4x32 - uchwyty na śruby w feldze wewnątrz gwiazdy koła -(czyli inne felgi, opony i gwiazda). Na tych 14,9 na 28 na rozstaw 1500 masz już uchwyty na śruby w feldze wewnątrz gwiazdy koła, czy na zewnątrz?
Więcej danych. Jaki teren płasko czy górzysto, jak głęboko uprawiasz, jak kolega wspomniał jakie kawałki i na jaki areał. Jeśli chodzi o teren to jest płaski,piaszczysty.Powierzchnia pól od 1 ha do 2,3 ha. Koła tylne o rozmiarze opony 480/70R38,jakie duże obkładnie przy pługu by musiały być?
Witam dziś miałem nieprzyjemność usuwać awarię w środku lasu, w postaci przebitej opony (tylnej) w poczciwym ciągniku Ursus C330:). Demontaż i montaż poszedł bez problemów. Po wymianie dętki trzeba było już tylko napompować kółko. Niestety mam niedziałający kompresor na ciągniku i do dyspozycji miałem tylko pompkę ręczną i przy tej czynności chwilami...
Tak w ogóle sama konstrukcja tego tłumika pamięta jeszcze URSUSA C 4011 . To ponad 40 lat !! Zmieniały się opony silniki układ maski a to pozostało i na pewno nie spełnia wymagań co do natężenia hałasu . Archaiczna konstrukcja . Swego czasu dorabiałem tłumik do kompresora na silniku od autobusu . Nic lepiej nie pasowało od starej gaśnicy pianowej ....
Ursus 308 ma rozstaw do orki 78cm,a pług jest taki sam więc i rozstaw kół oczywiście między środkami opon.
No u mnie też działało. Zachwycony byłem jakbym złapał pana Boga za nogi. Wszystkie możliwe miejsca w układzie kierowniczym przesmarowałem, opony dopompowane, kierownicą kręciłem praktycznie tylko w czasie jazdy pojazdu a i tak nie wytrzymało. Mam na wymianę kolejne od scenika II ale myślę, że pewnie padnie jak te pierwsze i wstrzymuję się z montażem.
Po pierwsze różnica pomiędzy T25A a C-330 polega na 5 cm różnicy w rozstawie tylnych kół. W C-330 podstawowe to 1250, 1350 mm, natomiast w T25A to 1200, 1300, 1400. W T-25A były też standardowo węższe opony niż w C-330. Finalnie ustawienie pługa nie pasuje pomiędzy ciągnikami i wymaga drobnej korekty. Po drugie w T25A rozdzielacz posiada pozycję pływającą...
Koledzy więc tak: zawór w ciągniku działa odpowiednio z tego co zauważyłem, zawór w przyczepie rozebrałem i wyczyściłem, ale rezultatu to nie dało. Nawet nie da się przyczepą przyhamować co było wcześniej możliwe, tylko od razu hamuje z piskiem opon i zostaje tak zablokowana, dopóki parę razy nie uderzę w pedał hamulca. Co dalej robić?
Powiem szczerze nie jeździłem 4514 więc nie wiem czy ma blokadę przodka ale wątpie by miał. Jeździłem trochę 4512 i powiem jak ktoś kocha angole to okey , a jak nie to lepiej niech kupi coś metrycznego . Dla polaków założono na dokładkę sprężarkę która non stop pracuje i jaka by ona nie była to z czasem wypieprza z niej tyle oleju że szok , rozrusznik...
A gdyby tak, zamiast dokładać zębatkę (z roweru "Jubilat"), wykorzystać istniejące elementy jakiegoś koła i zamontować ultradźwiękowy miernik odległości? Może nie z ustawieniem na bieżnik opony, bo jak zalepi się błotem, to komputer zgłupieje, ale jakieś wypukłości na kole dość blisko osi (żeby błoto tam nie sięgało)? Tylko aktualnie nie mam w zasięgu...
Same zwolnice są inne, poniekąd wzmocnione w stosunku do zwykłych z ursusa Zwolnice są te same, inne są pochwy bo bez kołnierza pod błotnik i stalowe a nie żeliwne jak w ciągniku.
proszę o waszą opinię na temat wybranych ciągników z podanych linków : https://www.olx.pl/oferta/ciagnik-c-330-... Do wymiany przednie opony + ustawienie zbieżności oraz sprawdzenie czy nie ma luzów na końcówkach drążków kierowniczych. Tłumik prawdopodobnie przerdzewiały, była naprawiana prawdopodobnie lewa zwolnica...
Witam. Podczas pompowania np Opony , przy coraz większym obciążeniu zaczyna ona chodzić coraz głośniej jakby miała sie zaraz rozwalić , dzwigienka od włączania nie trzyma po prostu odbija .Spotkał sie ktoś moze z takim problemem????? Pozdrawiam
A czego ty się spodziewasz? Miałeś luzy to może i był promień skrętu mniejszy bo koła darły każde po swojemu. Luzy skasowałeś, ustawiłeś geometrię i nic więcej nie zrobisz. Promień skrętu w 60-ce jest stały. patrz żeby opon nie ścinało. Poz tym, jaka może być różnica.... 0,5 metra? To znaczenia nie ma żadnego.
U mnie we wiosce miał jeden facet C-360 z turbiną od Sprintera o pojemności skokowej silnika chyba 2.8L. Kopa to miała. Nie było mowy żeby nawet na 4 biegu ciągnik się przydusił podczas uprawy w polu. Nawet dawała rade z prasą walcową Welgera 120x120. I bele były dość dobrze zbite. Ale już po 2 latach robił remont skrzyni, może też zawiniły szersze...
Jesienią sprzęgło spaliłem, w zimie było przetoczone koło zamachowe z wyważaniem , nowe dociski, sprężyny i tarcze Chełmno. W tym jednym zakresie obrotów trzęsie silnikiem na prawo i lewo, sprawia to wrażenie że zaraz się wydech urwie. Ja bym zaczął szukać pod tym kątem. Niewykluczone, że zostało błędnie wyważone koło zamachowe bądź też nierówno stoczone....
Popieram kolegę majdus Dużo pracy a rezultat słaby, występowały 3 rodzaje przełożeń do914 w zależności od profilu -wielkości balona , [cale] wymiar kół. więc przystawka musi być dobrana do opon, jak tego nie opanujesz to Ciągnik albo będzie ''RWAŁ'' przodem lub hamował tył [zbyt wolne obroty] pozdrawiam.
kolego mam taki ładowacz po jednym dniu pracy szyja boli idzie paliwa wjęcej niż przy turze ciągnik do tyłu ma mniejszy uciąg niż do przodu. podnośnik nie wytrzymuje tego obciążenia . musiałem na tłoku dorobić dodatkowy rowek na pierścień bo co roku musiałem wymieniać uszczelniacze na tłoku podnośnika . lepiej zrób sobie tura do 60 Potwierdzam, z przednim...
Witam, Myśli technicznej wykorzystanej w T25, bym się nie czepiał. Zwłaszcza w porównaniu do ursusów C330 i C360. Nie mam wielkiego doświadczenia z C330, ale mam z C360. Za zastosowaną tam "myśl techniczną" sterowania pompą podnośnika dałbym osobiście w mordę temu który to wymyślił [musi obracać się wom by działał podnośnik]. Generalnie podnośnik w...
Temat zamykam, bo okazało się, że winien był kranik dopływu paliwa z baku, skorodowany wraz z siteczkiem, które uległo całkowitej degradacji tak, że trzeba było cały kranik z siteczkiem wymienić bo nie podawał on paliwa w wystarczającej ilości a cała procedura odpowietrzania była psu na budę i niepotrzebnie przeprowadzana bo nie było bąbelków powietrza...
Koledze chyba chodziło o URSUS'a 4514 z silnikiem Perkins a4.236 - niestety nie w tej cenie. Co do propozycji: URSUS 914 (78 KM), ale to nie jest ekonomiczny wybór lub MTZ 82, o ile nie będzie za wysoki. Popatrz sobie jeszcze w serwisach ogłoszeniowych na marki landini i ferguson w okolicach 70-75 KM (większość z nich też jest wyposażona w silnika a4.236...
Moim zdaniem nie można porównywać wałka ataku i koła ataku c 360 z jakim kolwiek kołem jezdnym innych pojazdów, ponieważ koło ataku przenosi napęd na koło talerzowe i między kołami nie ma żadnej amortyzacji, a koło jezdne toczy się swobodnie po asfalcie za pośrednictwem opony, która amortyzuje drgania. Dlatego w kole jezdnym nie ma tak dużych sił na...
Zetor 4718 3 cylindry - http://multus.otomoto.pl/ciagniki-rolnic... kolego ten ciagnik jest do niczego... ogladalem go i jest wiele do zyczenia... felga zdzerwiana tzn do wymiany bo sie sypie,ledwo co opona zalozona, opony z tylu to nalewki dodatku jakies dziwne falowane... zimny silnik ma cisnienie 4 atmosfer... wedug...
Zaleca się wymieniać parami.5 lat temu w corsie c 1.2 wymieniłem sam łańcuch napinacz i listwy i jest git do tej pory.W drugiej mojej c 360 wymieniłem samo koło zębate ataku(wyszczerbione) talerzowe wyglądało dobrze więc zostawiłem i o dziwo cisza jak nigdy dotąd a spodziewałem się jęku co najmniej takiego jak przed wymianą więc może i tu będę miał...
Na to raczej nie ma co liczyć :cry: Choć temat nieco odbiega od techniki, to i ja coś dorzucę: mój wujek, osoba bliska zdawałoby się - inaczej się rozmawia, na zdanie "wujek, jak dmuchasz w opony, przedmuchaj też ten alter - w polu tak się kurzy, szkoda sprzętu...", odpowiedział "A gdzie tam, wytrzyma...". No, niestety, na forum nie ma takiej ikonki...
Właściwie najważniejszą różnicą dla wersji na eksport były lepsze standardy jakościowe oraz czerwony kolor w miejsce "krajowego" bursztynowego i inne ogumienie przednie. Szczególnie istotna była jakość, która "za komuny" pozostawiała wiele do życzenia. Reszta zmian była związana z docelowymi rynkami, na które kierowany był ciągnik i dotyczyły: - oddzielna...
Wybaczcie prosty język. jak przyciśniesz w 1,9 TDI to w 8 l/100km trudno się zmieścić. Jak masz mocniejszy silnik i z tej mocy chcesz korzystać to samochód spala więcej i to jest naturalny proces. Jedziesz szybciej dwa razy, opór powietrza rośnie 8 razy. Przyspieszasz 2 razy mocniej spalasz dwa razy więcej paliwa. Wielokrotnie przyspieszasz i hamujesz,...
OWY – znowu przewód oponowy, ale tym razem warsztatowy, miedziany, posiadający oponę i izolację z poliwinitu, okrągły. Za jego pomocą można zasilać przenośne urządzenia, również grzejne. Należy jednak uważać, aby przewód nie stykał się z gorącymi elementami. Ogólnie to nic jeżeli nie uszkodzisz izolacji.
Kolega ostatnio robił to co Ty planujesz. Czyli remont silnika, skrzyni, mostu, podnośnika, układu jezdnego, montaż wspomagania, nowe opony, piaskowanie , malowanie, nowa maska i kabina, nowa instalacja i oświetlenie. Koszt: 26 tys zł. Ciągnik to 4011, przed remontem miał wartość 5 tys zł. Tylko, że jest tu jeden mały haczyk: kolega wszystko (no może...
Mi też nie działa a właściwie przestał działać. Po ustawieniu kąta wtrysku pojechałem na przejażdżkę. Na pierwszym zakręcie ramię zahaczyło o oponę wyniosło je w górę i spadło z powrotem. Wiadomo o co chodzi, częste zjawisko. Ja za dźwignię, żeby podnieść a tu cisza. Ani drgnie. Mogło by to mieć jakiś wpływ na podnośnik? Ustaliłem że pompa działa, jak...
witam mam zamiar zastosować taka przekładnie http://www.darmowa-energia.eko.org.pl/pl... Opona na zdjęciu (rys. 1) ma średnicę 50,8cm (20"), tzn. obwód = 62,8" (159,5cm), rolka ma średnicę 2,2cm, tak więc przełożenie 23:1 (50,8/2,2=23) dla wałka prądnicy. Tzn. że jeśli na wale wiatraka jest 250 obr/min, to na wyjściu otrzymamy 5750...
Tak się składa, że sam jestem po tym kierunku co prawdopodobnie założyciel tematu, etap fascynacji Samem w życiu przerabiałem i go w pełni rozumiem :) Co do samodzielnych konstrukcji ciągniczków SAM w mojej okolicy nazywanych "capkami" to uważam, że rację mają przedmówcy nic nie zastąpi fabrycznego ciągnika, ale jeżeli ktoś chce coś zrobić samodzielnie...
Skoro producent traktora nie instalował wspomagania kierownicy, to uznał raczej, że jest to nie potrzebne. Ja w swoim ciągniku nie mam wspomagania. Jeżdżę bez kompletu przednich obciążników i powiem, że lekko się kręci, nie zdziera tak opon i jest ok. Wspomaganie kierownicy to zbędny wydatek w tak lekkim ciągniku. Do tego jest to pewnego rodzaju dodatkowe...
Napiszę tak: jestem w trakcie przerabiania ciągnika TZ4-K-14, gdzie z oryginalnego silnika /2200obr/min max 14KM / wstawiłem 1,5 diesel Isuzu kręcący się do 5 tyś obr/min i mający 50KM. Pytanie :czy wytrzyma? Nie wiem. Sądzę że tak. Moja rada: wstaw, i używaj, ale skrzynie w TZ4 są ponoć bardzo mocne więc powinny dać radę, Jak jest w dziku nie wiem,...
Witam Kolegów, Po pierwsze, uznanie dla kolegi Dextera, widzę ambitne poczynania na wysokim poziomie warsztatowym, szacunek. Po drugie cieszę się, że umiarkowanie dawkujecie Panowie "hejt", konstrukcje nie lubią niekonstruktywnej krytyki... :-) Z mojej strony chciałbym dołożyć spostrzeżenia takie: 1. Nierozsądnym wydaje mi się "doprojektowywanie" tura,...
Leylandowi to głowicę, wtryski i zawory czy pompę wody bez wyciągania w kombajnu. Jak poważniejsza naprawa typu tuleje, panewki wału, to w POM-ach, jak mieli wolny stojak, to użyczyli, jak nie to na oponach się robiło. Wyzwaniem to go było wyciągnąć i potem włożyć. Opuszczanie wiszącego na 3-ech metrach 600 kilowego silnika podnosiło adrenalinę. A Perkins...
Witam wszystkich fajny temat. Zgadza się z tym silnikiem maluch. Badziewie jakich mało kto. Gorszych silników jeszcze nie widziałem. Poznałem i pokochałem silnik Tico Daewoo. Bo jeździłem 10 lat bez awaryjne od zakupu do złomowanie rdza przegoniło przód. 150tys km. Przejechałem nim. A maluch motogodzin ponad 1000h i 20 lat jeździło ale z jakimi problemami...
Od dłuższego czasu posiadam ciągnik Sam 4x4 na podzespołach silnik Ursus C330, skrzynia biegów od Gaza 66, reduktor od Gaza 66, na mostach Uaza 469B z blokadą tylnego mostu pneumatyczną do tego mam zrobioną przyczepę z napędem też na moście Uaza 469B a wałek który napędza przyczepę wychodzi z reduktora Gaz66 który jest przystosowany do takich przeróbek...
Posiadam ursusa c 360 i mam zamiar zakupic nowe opony (tylne) i widziałem taki filmik na yt , że ktoś włożył opony o szerokości 46cm i mam pytanie czy umiałbym założyc takie opony do mojego? Ps. Ja mam kabine naglak a tamten ma orginalną . Oto mój c 360 :
Witam. Więc za miesiąc są wakacje i czas zrobić jakiś bolid. Mam kilka prostych pytań i chcę też przedstawić moje spostrzeżenia związane z szeroką problematyką dotyczącą tworzenia gokartów do poruszania się w lekkim terenie typu droga leśna. Zasoby którymi dysponuje zakupionymi na e-bayu: -Motor 7KM 212cc OHV nówka sztuka. -zębatka 60 zębów -sprzęgło...
opony renault scenic opony opony debica głośne opony
przepływomierz odpowiada multiswitch naprawa ibiza uszczelniacz
lodówka głośno chodzi instalacje elektryczne
Zakłócenia wyświetlacza w Acer One - przyczyny i diagnostyka Konsola X12 widzi tylko kartę pamięci - jak rozwiązać?