w schowku w sierodku w pod deska rozdzielcza to jest angli passat Tam masz opornice od wentylatora kabinowego a tobie nie działa wentylator chłodnicy. a gdzie to jest dokladnie ta opornica co na zdjeciu wyslales Na lewej podłużnicy od spodu masz
to kup druga opornice, bo nawet jak ta zrobisz moze nie chodzic na wszystkich biegach
Jeśli jest to układ nawiewny podobny do Polo.tzn.Jest tylko opornica z odczepami i silnik,bez żadnej elektroniki to moim zdaniem musisz odnaleźć ten opornik.Najczęściej znajduje się on w tej samej wspólnej obudowie wentylatora.Jeśli jakaś część tego oprnika będzie przepalona a zdarza sie tak np.wtedy,gdy panewki silnika nie mają smaru,to silnik będzie...
Była uszkodzona opornica na I biegu. Po wymianie wszystko działa.
Uszkodzona była opornica dmuchawy, po wymianie wszystko działa jak należy.
na 100% zawieszone szczotki lub ich brak niedawno miałem ten sam problem przecież napisał że wentylator jest sprawny i myślisz że to szczotki?nie załącza się w ogóle czy tylko 1szy bieg nie chodzi być może tylko tzw. opornica jest spalona.
Witam, mam problem z klimatyzacją, była sprawna 2 tygodnie po uzupełnieniu gazu az do wczoraj. Po odpaleniu i załączeniu klimatyzacji nie włącza się wentylator klimatyzacji. Bylem u znajomego który posprawdzał przekaźniki, bezpieczniki i są sprawne, opornica też jest dobra. Sprężarka jest sprawna - chłodzi. Dlaczego nie chce załączyć sie wentylator...
Nie podałeś - klima manualna, czy klimatronik. To, że klima "nabita" nie znaczy, że nadal ma odpowiednią ilość czynnika chłodniczego. Np. w moim aucie po ok. 2 tygodniach czynnik "wyparował", instalacja miała być szczelna itd. a okazało się, że nagle chłodnica nieszczelna ( 260 zł chłodnica plus 200 zł napełnienie). Czy sprężarka klimy i zawór ciśnieniowy...
Witam Posiadam passata b3 2.0 115KM 1992r wersja z klimatyzacja manualną, mam problem z nadmuchem powietrza, opornica jest sprawna, zmieniłem cały panel sterowania nawiewami a problem polega na tym że nieraz wentylator nie działa brakuje zasilania i zastanawiałem się jaka może być przyczyna zaistniałej sytuacji, dodam że w momencie gdy wentylator nie...
Zdjęcie zapożyczone z allegro. http://obrazki.elektroda.pl/9215800300_1...
Niech kolega spróbuje tak jak pisałem, chyba że nie ma opornic w maszynie, to żarówki w to miejsce.
czy na pokrętle od zmiany nawiewu jest zasilanie, czy w opornicy opornik termiczny sprawny
hej, to typowa usterka w vw, chodzi oto, że silnik nawiewu ma ślizgowe łożyska które wskutek żadkiego €żywania coraz ciężej chodza zacierają się wskutek czego wiekszy prad nawet 3-4 razy, albo wogóle coś ci wpadło i zablokowało, w pierwszym przypadku to troche oleju powinno pomuc, powodzenia.
dlaczego na postoju cały czas chodzi ten wentylator.U kolegi on się włlacza i wyłącza. A może u kolegi jest wada ponieważ wentylator powinien chodzić cały czas na pierwszym biegu a załącza się co jakiś czas drugi jak pierwszy nie daje rady schłodzić może kolega ma padnięty czujnik albo opornicę.
A widzisz to zmienia postać rzeczy Ważne jak on sie zachowuje pod obciążeniem Trzeba go dać komuś kto potrafi to sprawdzić zrobić test i to opornicą Sam go nie ocenisz Może byc już to tjup może ale nie musi.
Sam sobie odpowiedziałeś, ten wentylator ma opornicę w środku, ten z 6 pinami, z tego co kojarze to ma dochodzić do niego plus masa i kabel sterujący z klimatronika, jeśli nie masz klimatronika to można pominąć opornicę i podłączyć się pod silnik wentylatora, tylko trzeba go rozebrać i wywalić te opornice z niego.
Witam Jak w temacie Passat b5 3B 1.9 TDI z roku 1997,po włączeniu klimy sprężarka startuje ale nie załancza się wentylator klimy i nie chłodzi,wentylator wymieniony bo był spalony ale na nowym też nie startuje,niemoge odnaleźć przekaźnika,natomiast bezpiecznik 40A ok,w czym szukać?Do opornicy na podużnicy prądu też niema
Ale wtedy pokrętło chodzi inaczej, nie ma tego dryt dryt dryt..... Niekoniecznie - sam mam tylko dwa biegi w dmuchawie, a przełącznik ma wypalone styki - mechanicznie "na czuja" zachowuje się jednak normalnie. W każdym razie dla potomnych - 90% tego co pochodzi od VW (Golf, Passat, Seat) ma rezystor w tym samym miejscu, nawet wentylator jest taki sam.
Idź na szrot, wydłub kilka opornic z innych, dowolnych aut i w domu poskładaj z tego zbieractwa sprawną opornicę. Niejedna już tak zreanimowałem i działają do dziś. Można też wstawić odpowiedniej długości spirale grzejne.
Jak przekaźnik ze stykiem T to będzie grzał do czasu, aż silnik nie uzyska około 60 stopni. No chyba, że masz układ grzania dwustanowego, z opornicą, ale tam był sterownik oznaczony jako 43 (bodaj), zaś reszta na podszybiu.
Sprawdź również opornice 1 biegu, ona na pewno jest do wymiany jak wentylator był zatarty, szukaj jej na lewej podłużnicy pod silnikiem
Czytaj ze zrozumieniem. Po drodze są jeszcze przekaźniki które sa w kabinie nad nogami kierowcy na lewo. sprawdzilem dwa paski w dieslu i nie ma zadnej opornicy:) przekazniki sa 212 dwie sztuki i wszystko pozdro
Auto jak wyżej. Przestał działać nadmuch. Na opornicy 7V. Auto z webastem. Po nitce do kłębka doszedłem do dodatkowego aku. z tyłu w lewym błotniku z którego to cudo jest zasilane, czy ktoś z kolegów przerabiał temat ładowania tego dziadostwa? Dodano po 11 Dodam tylko że na akumulatorze głównym ładowanie git. Gdzieś pewnie siedzi jakaś super zaawansowana,...
Sprawdź, czy nie jest uszkodzony bezpiecznik, który zabezpiecza dmuchawę. Silnik dmuchawy znajduje się za schowkiem w kabinie. Dojście do łopatek (wiatraka) dmuchawy jest pod maską silnika, a dokładniej pod podszybiem, gdzie powinien być filtr powietrza tzw. kabinowy lub pyłkowy. Po wyjęciu wkładu filtra zobaczysz wirnik dmuchawy, spróbuj go obrócić,...
nie mierzyłem ok 2 godz po zgaszeniu auta i nie uzbrojonym alarmie co dało 0,5A i po uzbrojeniu 0,6A po 5 min. Od czego zacząć eliminowanie poboru? Wyciągać bezpieczniki po kolei? Sąsiad jest elektronikiem samochodowym, przyszedł ze swoim testerem i opornicą i powiedział że aku jest rozładowane ale mam dobre ładowanie, a pobór 0,5A często się zdarza....
Nie podajesz jasno, czy sprawdziłeś silnik dmuchawy po odłączeniu kostki zasilającej, tj. wprost z akumulatora lub prostownika. Jeśli już będziesz miał pewność, że silnik dmuchawy jest ok. (a mogły skończyć się w nim szczotki), to na pewien czas możesz wykonać zastępczą instalację, aby uruchamiać dmuchawę, która w obecnym okresie jest raczej niezbędna....
Kiedyś naprawiałem w swoim starym pasku zegary. Stabilizator był LM7810 znaczy na 10V ale rezystora nie pamiętam. Miał jakieś kolorowe paski na sobie?
Wstaw ten opornik z anglika i podłącz z powrotem, tylko tak aby go powietrze z dmuchawy studziło, wyprowadzenia na silnik masz...a z wersji europejskiej wyprowadź kable silnika (czerwony i niebieski na ostatnim zdjęciu i podepnij pod dwu pinową kostkę angielską:) Pamiętaj o kierunku obrotów:)
a nie możesz sobie tego obliczyć? jeśli wiesz jaki jest typ diod to odszukaj w necie pdf-a i będziesz miał znamionowy prąd i spadek napięcia na złaczu - poskładaj to razem i wymieszaj z prawem Ochma a jeśli jednak nie wiesz jakie masz diody to myślę że spokojnie możesz zmniejszyć rezystancję o 50 Om albo bezpiecznej zbudować odpowiedni szereg diod i...
Zależy od koloru diod. Różne kolory = różne napięcia przewodzenia. najlepiej sobie zmierz miernikiem (do testów/pomiarów możesz podłączyć taką jedną diodę przez rezystor 1 k Ohm do akumulatora w aucie i zmierzyć napięcie). WZÓR: (12v - 3xUdiody)/np.0,03A = Twój R do tego np. 0,03A * (14,4v - 3xUdiody) = moc max twojego rezystora
znalazłem lakiernik przeciął przewody w drzwiach był dołożony dodatkowy kabel podobny jak do głośnika prawdopodobnie do przełącznika na tapicerce do otwierania . w kosce od drzwi niema sygnału sterowanego masą do otwierania ani do zamykania - albo sterowane + albo przez zmianę oporności - jak w pasacie
tak jest to mozliwe
Jakie tam ida diody ? smd 2832 plcc ?
odnoszę wrażenie jakby grzały na "1". VCDS nie pokazuje błędów.
Witam, mam problem z klimatyzacją a mianowicie na pierwszym stopniu działa, natomiast na drugim i trzecim jest za duży obciążenie prądu co powoduje spalenie opornika. Samochód jest u mechanika który nie może dojść co to powoduje.
Czyli tym niby opornikiem nie dam rady nic zrobic??napiszcie mi jesli wiecie jak to leci z tym opornikiem,oraz co mial bym kupic oprocz tej poduszki??z gory dzieki.pozdrawiam
Witam Kolegów. Przed napisaniem tego postu zajrzałem tu i ówdzie na elektrodzie i...nie znalazłem odpowiedniej odpowiedzi na mój kłopocik,więc może komuś się będzie chciało coś tutaj dopisać;) Więc tak: Mam passata b4 1995 rok,tdi 1z.Kupiłem go z niesprawnym włącznikiem tylnych szyb,zamontowanym na aucie.Zdobyłem praktycznie za free taki sam włącznik...
więc tak, zmieniłem diody w zegarach passat b5, z zielonych na czerowne, wszystko ładnie pięknie działa bez zastrzeżeń tylko jedno małe ale niby potencjometr jest do przyciemnienia jasności świecenia ale wtedy bardzo słabo świecą inne elementy w aucie a zegary wtedy ok, i doczytałem się tu : http://www.vw-passat.pl/index.php?option...
opornica prostownika citroen opornica renault opornica
mozna sprawdzic plyte glowna obliczy wentylator kasowanie minolta
naprawa płyty sharp naprawa płyty sharp
Vestel 17MB130 Firmware Update Guide and Issues Vestel VES315WNDS-2D-N12 Panel & 17MB82 Mainboard in Electronia TV: Firmware & Faults