Witam Jaki silnik, 1.6 czy 2.0 oraz jaki przebieg samochodu? Do sprawdzenia: - Czujnik położenia przepustnicy - wartości: Przepustnica zamknięta: 0.45-0.55V - Zaciski 2 i 3 Przepustnica otwarta: ok. 4V - Zaciski 2 i 3 - Przepływomierz - Układ zapłonowy: świece, kable (oporność między 6-10 Kohm w zależności od długości kabla), rozdzielacz zapłonu - Oporności...
Przed cewką wysokiego napięcia oraz z magneta powinien płynąć prąd w rozruchu. Co? O co ci chodzi? Wyjaśnij to. Które przewody zwarłeś? Kolory? W którym miejscu nastąpiło zwarcie? Jakieś ślady uszkodzeń są? Teraz: 1. Tu masz schemat (choć powinieneś sam poszukać): http://obrazki.elektroda.pl/6783587900_1... 2. Na odpiętym module sprawdź,...
Czyli rozumiem to tak że kabelek prowadze od akumulatora rozruchowego do akumulatora w bagażniku. Na kablach tych daję przekaźnik tylko jaki. Szukałem teraz na necie i nic ani na allegro ani w sklepach z elektroniką nic nie ma. Jak możesz to podaj model oznaczenie czy coś innego. Jeszcze co do przekaźnika to patrząc na nie posiadają zależnie 4-5 nóżek....
Słyszałem , że nie wolno ekranować przewodów bo może to wpłynąć na pracę silnika. Miałem te same objawy co u Ciebie tzn. zakłócenia były nawet w samochodzie obok - więc wykluczyłem , że idzie to przez kabel zasilający. Postanowiłem wymienić świece i sprawdzić kable . Podczas wymiany świec jeden kabel wyskoczył mi z "fajki" i musiałem go dobrze zacisnąć...
Kolega ma rację rezystancję można zmierzyć zwykłym omomierzem nowe z grafitowym rdzeniem powinny mieć ok 200 do 300 omów potem z czasem pod wpływem głównie temperatury oporność rośnie ja miełem egzemplerze których rezystancje przekraczała 1000 omów a jeśli jest to zapłon rozdzielaczowy to w palcu rozdzielacza też jest opornik który ja np zwierałem ,Tak...
Zapomniałeś o palcu rozdzielacza zapłonu , w obecnie produkowanych kablach WN nie wstawia się oporników , sama żyła wewnętrzna ma właściwą oporność!
jest jeszcze nr katalogowy niestety nie dysponuję ale może koledzy z forum pomogą pozostaje jeszcze kwestia masy modułu, napięcia zasilania cewki i oporności kabla WN cewka - rozdzielacz pytanie czym mierzyłeś oporność tzn czy nie miernikiem marki krzak jakości chińskiego podkoszulka?
A na wtyczce jest napięcie po włączeniu zapłonu? Tam chyba dwa grube kable wchodzą? Myślę że to jest grzałka tylko z termostatem. Który ja automatycznie włącza i wyłącza. Wsadz pokrywę do zamrażarki i zmierz wtedy oporność.
Można jeszcze spróbować wymienić, zamienić kabel wysokiego napięcia wraz z fajką. Najczęściej takie kable zbudowane są z grafitu (substancja przewodząca w samym przewodzie) A na dodatek w fajce może być jeszcze rezystor. A wszystko to po to aby cały układ generował jak najmniej zakłóceń. Ja proponuję, aby te wszystkie oporności zignorować, po prostu...
Heh miałem podobny problem w tym samym czasie co Ty w swoim faktycznie było strasznie wilgotno (C14NZ). Wymieniłem kable wszystkie czyli od cewki również oraz samą cewkę. Oporność miały po 15k, Dodam, że cewka była przykręcona do nadkola wkrętami a pod nią jest wzmacniacz zapłonu, korozja i cewka nie miała masy. Zaraz dostanie mi się od Błażeja za wygłaszanie...
Witam, mam problem z Fordem Transitem mk7 z 2006 2.2 TDCi. Podczas jazdy nagle zgasł. Przy próbie ponownego odpalenia na pozycji zapłonu nie zaświecały się żadne kontrolki, tylko włączyło się podświetlenie zegarów i radia. Przy próbie zakręcenia rozrusznikiem zaczęło się chwilowe pikanie z okolicy bezpieczników. Po scholowaniu do domu i szybkiemu googlowaniu...
http://obrazki.elektroda.net/51_12646332... http://obrazki.elektroda.net/55_12646333... http://obrazki.elektroda.net/50_12646333... ----------------------------------------... dzis dostałem nie typową prace domową w szkole od profesorka (Wyposażenia samochodowego) , chodzi dokładnie o ustawienie zapłonu w Fiacie 126p (Maluch)....
Dziękuję za uwagi. Przy uszkodzeniu zielonego kabelka by strzelał i prychał. Podmień moduł - prawdopodobnie to jego wina ( standardowa usterka ). -Tak było przed wymianą cewki, strzelał jak rajdowiec ;) O ile mi wiadomo, jak padnie moduł, to auto umiera. I albo jak ostygnie to zapali, albo kaplica. A tutaj to gaśnięcie występuje powyżej 3000 rpm. I...
jak nie ma bezpieczników to nie wiem czy się połapiesz , zrób zdjęcie wszystkich kabelków i wrzuć , do radia powinno dochodzić zasilanie 2 kable , wyjścia na głośnik prawy 2 kable i 2 na lewy razem 6 wiec poszukaj czy masz więcej ... a jak masz multimetr posprawdzaj na wyłączonym zapłonie oporność kabli powinno być pomiędzy głośnikami kilka omów 4-6-10...
Cześć, jeżeli masz miernik elektryczny, sprawdź - oporność cewki zasilajacej - oporność cewki zewnetrznej (między dwona pinami, zielonym a czarnym) - oporność impulsatora W praktyce weź czerwono czarny kabel odłącz i w palce i sprawdź czy kopie (podczas próby odpalenia z wykręcaną świecą, będzie łatwiej kopać) Jeżeli coś czujesz to "na dole" jest dobrze...
laguna 1 1.8 1994 benzyna .Zapalał bez problemu na zimnym.Po rozgrzaniu się na wolnych obrotach 15min. zaczął przerywać i zgasł i tak kilka razy. Po przejrzeniu mądrych porad Panów z tego i innych miejsc rzekomo pomocnych,poczyniłem pewne kroki. Wykręciłem silnik krokowy i sprawdziłem-działa ok.Przy okazji wykręcilem przepustnice,była czyściutka.Poskręcałem...
Brałem i to pod uwagę, tylko, że zarówno do nanoplexu, jak i do cewki dochodzi prąd. Jeśli, którykolwiek kabel by się przerwał, to nie byłoby napięcia. A dodam, że sprawdzałem oporność wszystkich kabelków i są drożne - zarówno czunik-nanoplex, jak i nanoplex-cewka.
Może silnik był zasilany antymaterią i dlatego odwrotnie? :lol: Też mam teraz takie przekładanie, ale w Sierce. Raczej można podejrzewać inną oporność czujnika a nie inną zasadę lub kierunek działania. W moim "nowym" zestawie po wyłączeniu zapłonu wskazówka paliwa zostaje na stanie jaki pokazywał, wskazówka temperatury natomiast opada. Po odłączeniu...
Zakłócenia od silnika to jest coś całkiem odrębnego, niż SWR. SWR - czyli współczynnik fali stojacej - dotyczy zjawisk związanych z przekazywaniem energii wysokiej częstotliwości poprzez kabel do obciążenia (anteny). Kabel ma taki parametr: "opornośc falowa", która dla kabli stosowanych dla CB jest 50 ohmów (tego nie da się zmierzyć omomierzem, to jest...
Trudno poradzić jeśli nie zna się konstrukcji tego alarmu. Wygląda, że jest podłączony do obwodu rozrusznika i pewno zapłonu. Objaw jakby działał prosty układ immobilizera. Przy twoim podejściu do zagadnienia to faktycznie lepiej, że ten rozrusznik nie pracuje bowiem zamęczyłbyś go. A co do uszkodzenia alternatora to częściowa prawda. Trzeba wziąć pod...
uszczegóławiając tylko - napięcie mierzone na zdjętej wtyczce (nie wpinałem się w kable na podłączonym wtrysku). Oporność wszystkich wtrysków podobna i w normie. To nie jest żadna metoda badawcza. Wtryskiwacze pracują parami, sterowane z 2 przewodów - 1 i 4, 2 i 3. Szukaj wady w ukł. zapłonu - uszkodzony Dis, zakłócenia sygnału z CPS, wypalony zawór...
Jeśli pilarka dość długo stała i nie była użytkowana to będzie trzeba zrobić przegląd całego układu zapłonowego. Po pierwsze, trzeba przeczyścić styki przerywacza (podpiłować), ponieważ ulegają utlenianiu skąd pochodzi najczęstsza przyczyna braku iskry w takich przypadkach. Po drugie, sprawdź czy kondensator siedzi ciasno w podstawie zapłonu (posiada...
Siemka . Właśnie stałem sie posiadaczem mińska 125 400a i powstał problem podczas jazdy . Brak iskry a dokładniej zaczęła mi świrować , raz była a raz nie . Kupiłem nową cewkę zapłonową ale już do końca mi znikła :/ teraz sprawdzałem oporność i napięcie dochodzące do modułu i poza niego . A oto co jedynie zmierzyłem http://obrazki.elektroda.pl/8872104000_1...
chce przedzwonić kable , może coś się urwało ,choć nie mam żadnego przejścia na masę z tych 2 pinów od czujnika. Wkurzająca jest jazda z zapalonym serwisem. Czujnik poziomu oleju w silniku działa tylko w momencie włączenia zapłonu samochodu i wyłącza się w momencie gdy silnik pracuje. Czujnik poziomu oleju w silniku jest zasilany przez źródło prądu...
Do czegoś dziś doszedłem. zmniejszyłem odległość na świecy i moto zadziałał :) tylko o co chodzi bo odstęp mam znikomy. Przyszedł kolega i stwierdził że fajka ma za dużą oporność około 4 Mohm !!!. Zdjęliśmy ją więc i założyłem kabel bezpośrednio na świecę. Trochu się poprawiło bo wchodzi teraz na pełne ale musi być ciepły i okropnie cięzko zbiera się...
Połączyć się palników równolegle nie da nawet używając diod do separowania. Będzie migał tylko jeden ten który w wyniku zapłonu ma najniższą oporność. Sprawdziłem to w praktyce. Palnik może i się zużył od eksploatacji ale ma za sobą kilka imprez i kilkadziesiąt godzin pracy na każdej. Przy mnie maksymalnie pracował z maksymalną częstotliwością przez...
Nie zgodzę sie moim zdaniem to wina przekaźnika świeć. Bylem w Polsce miesiąc temu załapałem sie na mrozy i było to samo. Zostawiony przez noc nie mógł odpalić. Odpalił po 20 min zarzynania. Kręcił, kręcił rozrusznik ale brakowało zapłonu. Garażowany odpalał na luzie. Nie miałem błędu na kompie. Wróciłem po Nowym Roku do Anglii. W tamtym tygodniu po...
Wypnij moduł, zmierz przy włączonym zapłonie czy nie jest zwarty do masy kabel czarny z białym paskiem. Pomierz oporności na kablu z czerwonym paskiem powinno być około 470 omów a na kablu z niebieskim paskiem około 150 omów.
Więc tak co do czujnika obecnie włożony mam taki http://obrazki.elektroda.pl/1657450300_1... i właśnie moim zdaniem od przekłamuje jest on do golfa 4 , a powinien być taki http://obrazki.elektroda.pl/9441020300_1... ale tymi czujnikami bym się nie przejmował ponieważ jeśli odepnę czujnik i próbuje zapalić to bez zmian...
POLO 6n 1,4 APQ Błąd 00519- Czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym (g71) 30-00 Przerwa/ zwarcie z plusem Witam, od tygodnia mam problem z swoją polówką, a mianowicie podczas jazdy przeważnie na 5 biegu (ale i na niższych się zdarzało) nagle zaczynało przerywać, zgasło, potem były problemy z odpaleniem, ale za którymś razem odpalił... Podpiłem się VCDS-em...
Cześć, mam problem z niedawno zakupionym autem - samochód ma problem z wchodzeniem na obroty i względnie małą moc, podczas przyspieszania w zakresie 2-3 tys obr/min ma problem aby przekroczyć te obroty, później też jest słabo. Dodatkowo nie mogę ustawić wyprzedzenia zapłonu, gdyż silnik ma wolne obroty na poziomie 1500 - 2000 rpm - wymagane do regulacji...
Witam mam problem z moim ax'em. Opiszę całą sytuację od początku. Z góry przepraszam za potencjalną nie jasność teksu, to mój pierwszy samochód, nie wiele wiem staram się tylko przywrócić mojego axa do użytku. Otóż pewnego razu mój ax nie chciał odpalić - kręcił normalnie ale "nic nie gadał", wziąłem go na zapych nie odpalił również, wtedy jeszcze raz...
Wysuszyłem już moduł BSI. Świece sprawdziłem i są ok, mają odpowiednią oporność. Tylko że jak podłączę żarówkę pod kabel który idzie do świecy i włączę zapłon to ona nie świeci.
Witam! Mam problem z układem zapłonowym w skuterze Kymco Dink 125 2001 rok. 4T (brak iskry). 1. Sprawdziłem prądnicę w ten sposób że kopiąc przy odłączonym akumulatorze lekką żarzą się światła więc prąd wytwarza. 2. Sprawdziłem impulsator - wskazania omomierza pokazują około 130 om oporności, a dotykając śrubokrętem do rdzenia okło kilkadziesiąt mV....
Witam Na wstępie napisze że przeczytałem wszystkie posty na elektrodzie i innych forach ale nie znalazłem konkretnej odp. Autem jeździ siostra, miała problemy z odpalaniem przez 2 tygodnie, aż pewnego dnia po południu auto nie odpaliło(wieczorem dzień wcześniej wszystko było git). Sprawdziłem zapłon i brak iskry, więc wymieniłem cewkę i auto odpaliło...
Witam. Na wstępie uprzedzam, że prześledziłem forum i nie znalazłem odpowiedzi. Generalnie brak iskry na świecy. Świeca sprawna, przewód wysokiego napicia sprawny(mający dobre połączenie z cewką i świecą, nigdzie nie jest przetarty), koło magnesowe (raczej sprawne, patrz zdjęcie). Kondensator nie ma zwarcia do obudowy/masy. Rezystancja uzwojenia pierwotnego...
Jeżeli nie ma żadnej oporności względem masy, to są uszkodzone cewki zasilające zapłon . 12 V tam nie podawaj nic to nie da, musisz wymienić zespół cewek. Czasami zdarza się przełamany kabel, ściągnij koło magnesowe i posprawdzaj wszystko. Regulator napięcia jak dobrze pamiętam jest pod czaszą z przodu, ale do iskry nic on nie ma, tylko ładowanie i...
Witam serdecznie Od lipca br nie moge dojść o co chodzi w moim mundku :/ Otóż w lipcu padła uszczelka pod głowicą, pojechałem do warsztatu gdzie mi to zrobili i .....od tamtej pory nie może nikt dojść o co chodzi (byłem u 3 elektryków / elektroników i sie poddawali a podobno "jest to prosty silnik jak drut" - tak mi jeden z nich powiedział a potem...
Jeżeli masz źródło to zrób pożytek ze swoich zdolności manualnych. Trzeba dowiedzieć się czy ten system wymaga świecy przeciwzakłóceniowej z rezystorem, posprawdzać oporność cewki na wtórnym, palca kopułki i kabli. Nie od dziś wiadomoże zapłon powodował w Hondach nawet zrywanie komunikacji z komputerem diagnostycznym.A to co zrobiłeś z ekranowaniem...
Dzień dobry, po kupnie samochodu prawie 3 lata temu, znalazłem w nim webasto. Zdjęcie pieca i telestartu poniżej. Zabrałem się wówczas za jego sprawdzanie. Wyciąłem piec, obieg zrobiłem na wiaderku z wodą, dokładnie już nie pamiętam szczegółów, ale się załączał, czuć było, że woda się delikatnie podgrzewa ale wyłączał się bardzo szybko(nie pamiętam...
Podsyłam instrukcję do AM6 (Co prawda aprilla ale nie ma to wielkiego znaczenia). Strona 28 masz oporności jakie powinny być. Zmierz pomiędzy podanymi kablami i sprawdź czy się zgadzają. Kiedyś w Derbi Senda miałem tak że kolory kabli się nie zgadzały i to był problem. Jeśli oporności się będą zgadzać to podłącz pod moduł bez tej podwójnej złączki bo...
(at)ElektrodaBot Witam mam VW Lupo 1.0 i gdy próbuję odpalić to wchodzi na obroty do 500 i gaśnie potem już nie odpala tylko po kręceniu rozrusznikiem nie odpala tylko coś syczy i śmierdzi paliwem świece zmieniłem na 3 iskrowe. Macie jakieś pomysły co to może być auto nie odpala Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Najbardziej prawdopodobne przyczyny...
Zapewne dwie masy idą osobno, aby zmniejszyć wpływ zakłóceń wzmacniacza na skutek wyładowania z transformatora. Wiadomo, że podczepienie do karoserii dwoma osobnymi kablami daje dużo pewniejszą masę podczas impulsów prądu cewki. Robokop dobrze pisze, że są to dwie masy. Zastanawia mnie tylko co z tym wykrywaniem missfire's bo przewód sterujący musiał...
dobrze jest sprawdzić napięcie ładowania akumulatora miernik do biegunów akumulatora (najtańszy 14 pl w sklepie elektroniczny pudełko zapałek ze wskazówka i zakresem 0-15 V) przy słabym napięciu ładowania lub jego braku iskra może być za słaba czego nie widać gołym okiem (czasem pomaga zmniejszenie przerwy na świecy) klemy (zaciski przewodów na akumulatorze...
Witam. Nie wiem czy NGK to obecnie dobry pomysł- W świecach i kablach strasznie się popsuli w ostatnich kilku latach. Dodam tylko jeszcze że sama cewka dostaje strasznie po tyłku jak ma nieodpowiednie świece czy nawet kable WN. Chodzi konkretnie o oporności. Pozdrawiam i czekamy na dalsze opisy.
Podczas jazdy nie ma żadnych zmian , auto jedzi normalnie , nie traci mocy , nie kopci . Akumulator był kupowany nowy w styczniu i rozrusznik rowniez był kupiony jakos na początku roku . No, widzisz i od razu zrobiło się prościej i lżej na sercu, prawda? Podejrzewam, że jak zwykle problem leży w jakimś banalnym kabelku, także stykach, pinach, szwankującej...
mój nick wskazywał by pewną prawidłowość - szczególnie jego końcówka :/ potrzebuje kogoś kto się zna i stwierdzi co jest nie tak, najlepiej byłego pracownika autoryzowanej stacji VW :p z wawy przyczyny, znalazłem na necie, może się komuś przyda... pompa paliwa - ciśnienie filtr powietrza przepustnica popychacz pompki paliwowej przepływomierz cewka,...
witam mam problem w VW Caddy 1.9 tdi 2001r, otóż wszystko było w porządku, aż przedwczoraj po odpaleniu zgasł, więc przy odpalaniu dodałem gazu, wszedł na obroty (bez przesady) i po puszczeniu gazu było ok. pojechałem kilkaset metrów, w tym czasie zaczeły się dziać głupoty takie jak skakanie wskazówki obrotomierza, piszcząca i migająca kontrolka oleju,...
Padł moduł i przez cewkę płynął cały czas prąd, jak normalnie wsiadałeś i odpalałeś to było kluczowanie i nic się nie działo, jak włączyłeś zapłon na dłuższy czas bez zapalania silnika to cewka się stopiła. Jeszcze jedna, dość istotna sprawa, zmierz oporność kabla wn między cewką a kopułką (1kΩ), włókno węglowe w nim lubi się spalić i za chwilę...
Oporność can wynosi 60 ohm napięcia jak i masy są ok Dodano po 2 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie Prawidłowa rezystancja 60 Ω na magistrali CAN oraz poprawne zasilanie i masy sterownika ZL eliminują część możliwych źródeł usterki. Oznacza to, że fizyczne terminatory CAN oraz linie zasilające są najpewniej w porządku. Mimo to nadal może występować...
Słuchaj,tam jest problem najczęściej w tym kablu ekranowanym,urywa się zaraz koło pinów na cewce,wzglednie przewód nawojowy się urywa tam. Gdzie kupisz...jak mieszkasz koło mnie ,to podjedź,dostaniesz:)
Musisz mieć impulsator lub przerywacz . może być pod kołem magnesowym. szukam dalej trochę słabe te zdjęcia może na zewnątrz je zrobisz? Dodano po 13 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... więc tak jeżeli masz pojęcie, to zastosuj inny moduł. kable sprawdz tak. 1.określ masę miernikiem do ramy. 2.stacyjkę jeżeli jest zapłon to oporność nieskończona...
Wyjmij z modułu kabel czarny z białym paskiem, odpowiada on za gaszenie silnika, jeśli jest zwarty do masy nie będzie iskry. Pomierz oporności cewki zasilającej CDI(kabel z czerwonym paskiem około 470 omów) oraz impulsatora (kabel z niebieskim paskiem około 150 omów). Kondensatora jako takiego tam nie ma, jest tam zapłon AC CDI.
Teoretycznie mógłby pomóc ale praktyka pokaże że nie pomoże. Takie kondesatory stosuje się w układach gdzie długi przewód do wzmacniacza w bagażniku wprowadza oporność w momentach gdy wzmacniacz potrzebuje prądu. W takim momencie oporność kabla wywoła spadek napięcia i wzmacniacz miałby przez moment niższe zasilanie. A te momenty to ułamki sekundy najczęściej...
Witajcie. Więc zacznę od początku. Pojechałem na przejażdżkę i elegancko yamaha odpaliła, śmigała, ale do czasu jak chciałem wjechać w bramę to po prostu mi zgasła (dobrze, ze przed domem :D). No i od tego momentu nie chce odpalić. Kręcę, kręcę i nic. Zero reakcji. Lałem paliwo bezpośrednio do cylindra, ale niestety to samo. Próbowałem z popychu i również...
W Astrze x16szr mam problem z wolnymi obrotami.Silnik ciepły nie równo pracuje,tak jakby wypadały zapłony.Po dłuższej jeżdzie uwidacznia się to bardziej i silnik słabnie.Silnik od strony mechanicznej OK.Podmieniałam świece,kable ,cewkę i bez zmian.Czujnik temp. sprawdzałem na oporność i spadek napięcia,jest w normie.Raz auto było u elektryka na kompie...
Wiec tak kable i świece sa ok - Szukałem iskry na nowych kablach bezposrednio z wyjścia z cewki. a co do tych 8V to własciwie reaguja na obrót koła ale to napięcie nie znika całkowicie tylko sie wacha. 5-8 V natomiast co jeszcze sprawdziłem to: Przewód idący od modułu do cewki w momencie iskry powinien byc do masy zwarty a na nim jest cały czas 12 V...
Witam Mam nastepujacy problem (AX 1,1 monowtrysk) jak odpale po calonocnym postoju silnik ma za wysokie obroty okolo 1200-1300 po przejehaniu okolo 500m wszystko jest ok, ale silnik przy mocniejszym dodaniu gazu szarpie minimalnie sie dusi. Zaplon jest ok swiece kable tez, sonda lambda dziala, chcialm jeszcze sprawdzi czujnik temperatury (w monowtrysku)...
Witam, od niedawna posiadam pojazd: E61 545i automat N62B44 z listopada 2004r. z instalacją LPG Problem: Wypadanie zapłonu przy dodawaniu gazu, na prawej głowicy Bank2 cylindry 5-8, nierówna praca silnika, skaczące wskazania Vanosów Bank2 (INPA). Gdy kupiłem samochód krótki czas temu, chodził ok, po kilku jazdach trzymał wyższe obroty jałowe, jakieś...
BTB12 to nie jest tyrystor tylko triak (przewodzi dwukierunkowo). Do jakiego napięcia ładuje się ten kondensator elektrolityczny 2200 uF/16V ? Może by dać równolegle do niego diodę Zenera, np. na 12V (katodą do plusa kondensatora) i dodatkowo dać nawet kondensator na wyższe napięcie 25V albo nawet 40V ? Czy ten cały układ nie jest za blisko silnika...
Witam , wyskakuje mi co jakiś czas błąd P0134 . Postanowiłem przyjrzeć się sondzie lambda . I tak to u mnie wygląda mianowicie sonda 4 żyłowa 2 białe kable do grzałki , 1 czarny , 1 szary. Zmierzyłem oporność samej grzałki i wyszlo mi w granicach 5 om wiec jest ok. nie ma z niej przejścia do masy . Wziłem na zapalonym silniku zmierzyłem napięcie miegzy...
Z Twojego opisu wynika, że może to być wszystko-począwszy od wdliwego czujnika, poprzez przewody, a skończywszy na centralce ABSu ja bym zaczął od sprawdzenia oporności czujników (ok 0.8-1.5 kilooma), oraz ich czyszczenia(zbierają się na nich opiłki) potem, jeśli okazałyby się dobre przy włączonym zapłonie poruszaj kablami idącymi od czyjników do centralnki,...
Według tego schematu http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/abcd... po wyciągnięciu przekaźnika R12 auto gaśnie na benzynie i na gazie. Jakieś 6 miesięcy temu pompa paliwa była w regeneracji, ale po naprawie jakby inaczej chodziła - tzn. jak włączam na zapłon to cały czas pompuje paliwo, a wcześniej pompowała chwilę i wyłączała się. Jeszcze...
Dobra, pospieszyłem się. Nadal jest to samo, quad zaczął działać i palić raz za razem więc wziąłem się za lekki remont, po zlozeniu wszystkiego problem wrócił: iskra gdy puszczam guzik lub w ogóle jej brak. Sprawdzane 3 cewki, kazda to samo. Modułów mam 4 ale tylko jeden (chyba najstarszy, oryginalny) w ogóle daje iskrę. Wczoraj sprawdzałem nie było...
Małe wielkie sprostowanie z mojej strony dzisaij wziąłem się za szukanie usterek i : Pompkę paliwa bym odrzucił ponieważ jak się włącza na zapłonie "pierdzenia" nie ma wtryskiwacze też nie sieją oporność wszystkich po kolei to średnio 15,5 Oma. I teraz najważniejsze !!! Wyłączyłem dla porównania Filtr ANL i: Zakłócenia są nawet bez anteny i wzrastają...
Witam serdecznie Mam problem dość dziwny. W pewnym programie do pomocy w diagnozowaniu usterek i innych rzeczy w samochodach znalazłem rade dotyczącą sprawdzenia "komputera pompy wtryskowej na pompie (sterownik)". Jest tam opisane sprawdzanie poprawności działania pompy (jest to na załączonym obrazku). W moim "teście" przy wyłączonej wtyczce (jak radzą)...
Tak sie zastanawiam bo ogólnie to podłączyłem światła do jazdy dziennej Philips dyinglight 9 bodajze jakoś tak sie nazywają i tak mnie naszła myśl obie sondy moje są spinane od dołu że trzeba podnosić samochód na lewarku i demontować oslone silnika i kiedyś na forum wyczytałem żeby wpiąć się do kabelka od biegu wstecznego ( w tym peszlu są dwa kabelki...
Hmmm może i ktoś coś grzebał - ale co robił? Chciałbym się dowiedzieć dla własnej wiadomości i dla potomnych rozwikłać tę zagadkę. Poza tą przypadłością nie stwierdziłem innych odstępstw od normy. Samochód wydaje mi się nie ma innych odchyleń od normy - normalnie uruchamia się, trzyma równe obroty na biegu jałowym, oleju nie bierze, spalanie ma bardzo...
Mam następujący problem: W bmw e30 silnik m10 1.8, raz na jakiś czas znika iskra. I to tak, że nawet nie ma jej na cewce (na głównym kablu z cewki zbliżonym drugim końcem do masy,podczas rozruchu). Zapłon tranzystorowy jak mniemam, moduł telefunken (dwie okrągłe wtyczki), czujnik halla w aparacie zapłonowym. Nie ma immobilizera. Gdy auto zgaśnie podczas...
(...) pg AI: Jaki jest rok produkcji Twojego Peugeota 208 GTI? 2018 AI: Czy w ostatnim czasie były wykonywane jakieś naprawy lub modyfikacje w układzie elektrycznym samochodu? Kupiłem go po wypadku ale już całego złożonego. Lampę wymontowałem o wtedy doszedłem do tego kiedy poprawnie działa kierunkowskaz Bezpośrednia odpowiedź na pytanie - Najprawdopodobniej...
Zastawiana mnie też fakt, że jeżeli na zewnątrz jest -20, spada ciśnienie na listwie- ślinik jest trudno odpalić. Jeżeli samochód zostawię w takiej temperaturze przez kilka dni, po czym temperatura wzrośnie do -10, to silnik odpala za pierwszym razem, pozostaje tylko objaw rzucania przez kilkanaście sekund. Czy w takiej sytuacji była by to wina ciśnienia?...
Witam, Mój pojazd to: Skoda Octavia 2 z 2012r. 2.0 tdi 103 KW, CFHC. Climatronic dwustrefowy, DSG. Przeglądam fora, w tym elektrodę. Czytałem sporo ale i tak nie znalazłem dla siebie rozwiązania swojego problemu. Mianowicie zaczęło się od niedomagania klimatyzacji, czyli braku działania. Została zrobiona wstępna diagnostyka, czyli: Sprawdzenie w serwisie...
(-) Na Op-Comie widzę teraz że ciśnienie się ładnie buduje przy kręceniu (z 2 do ponad 30 MPa gdzie oczekiwana wartosc to 30) - ale powoli spada. Którędy może uciekać - nie wiem. (Czujnika na railu nie udało mi się wykręcić) Po za tym on powinien zaskakiwać nawet gdyby cisnienie uciekało - zgadza się? Przy kręceniu widzę obroty na poziomie 150-200rpm...
Witam, auto to Audi A8 z silnikiem ABZ. Niedawno silnik przestał odpalać. Wymieniony został kabel od czujnika wału gdyż stary miał popękane przewody i powodowało to zwarcie (jak stwierdził elektryk). Czujnik ma między 1 i2 pinem oporność 925 ohm. Auto po naprawie tych przewodów odpala ale pali się kontrolka CAT, nie ma mocy, z trudem wchodzi na obroty...
oporność kabli multimetr oporność izolacji kabli schemat zapłonu zapłonu
usterki płyta gazowa dobrać tranzystory sterujące podgląd rejestrator
bereta presostat autoalarm cobra
Zestrojenie zera dyskryminatora: jak to zrobić? Oleo-Mac 937: Strzelanie i Problemy z Gaźnikiem