Ma być napięcie akumulatora, ale żeby to zmierzyć odkręć kabelek od zaworu i sprawdź dopiero wtedy jakie napięcie pomiędzy obudową zaworu a przewodem. Możesz również zmierzyć oporność zaworu, pomiar powinien dać wartość 7,2 Ω.
Problem leży w sterowniku ABS. Konkretnie w elektrozaworze wylotowym przedniego lewego koła. O czujniku w błędach nie widzę ani słowa. Sądząc po numerach sterownika, masz osobno sterownik i osobno zespół elektrozaworów. Sprawdź wiązkę pomiędzy sterownikiem a modułem zaworów i pomierz oporność zaworów.
A jaka oporność zaworu podcisnienia od małej turbiny
Witam znalazłem kilkanaście sterowników haldex ,numery pasują ale pierwsze 3 litery są inne i ostatnia cyfra inna. Na zajęciach wyglądają identycznie czy siemens czy Continental Ja mam nr OAY 907 554 B, FIRMY SIEMENS,a znalazłem 1k0 907 554 H SIEMENS, lub OBS 907 554 B Continental. Czy można zakładać któryś z tych. 1) sprawdziłeś poziom płynu? 2) sprawdziłeś...
Blad pierwszy pochodzi najprawdopodobniej od czujnika hamulca nad pedałem. Sprawdzić w pamięci sterownika ABS, sprawdzić również w wartościach rzeczywistych. Czujnik ma dwie sekcja: jedna przy naciśnięciu zamyka, druga otwiera (na przemian) Blad drugi: zawór odcinający na pompie wysokiego ciśnienia. Sprawdzić bezpieczniki F16 i F17. Sprawdzić oporność...
Sprawdź oporność cewki zaworu podnoszenia osi opór około 70-80 omów sprawdzić przełącznik podnoszenia osi,czy sprawdzałeś czy komputerem da się wysterować podnoszeniem osi.
oporność zaworu, przyłożenie +12 na żywca i motor ma zgasnąć
wody nie ma, czujnik działa poprawnie. Oporność zaworu przy wężu ok 4 kom.-poprawna.
po wymianie cewek na 220v na listwie w miejscu podłączenia aqua stopu jest obecnie 220 v-mam to zewrzeć??? Miernik nie stanowi obciążenia więc pokazuje ci napięcie zamykające się przez stosunkowo niską oporność cewki zaworu. Możesz zwierać. Zresztą każda pralka Miele ma schowany w środku schemat połączeń. Jak go przeanalizujesz to będziesz wiedział...
Wg instrukcji to błąd zaworu gazowego. Zalecenia z instrukcji. 1) zrestartować 2) sprawdzić uziemienie kotła 3) sprawdzić oporność cewki zaworu 4) wymienić regulator kotłowy
Zmierz oporność zaworu czasem urywają się kabelki i wystarczy naprawić
Dziwna sprawa z tą pto raczej zaprogramowana bo po złączeniu na wyświetlaczu mam ifonfo o załączeniu natomiast zgrzyt raz występuje jak mam skrzynie na biegu a niekiedy nie Możliwe że sama pto robi takie psikusy Ponawiam pytanie o oporność zaworu
Witam.Mam ten sam problem w TGM 12-280.Błąd stały,oporność zaworu proporcjonalnego 31 ohm,czy we wtyce do zaworu proporcjonalnego powinno być jakieś napięcie?Bo nie ma żadnego.Gdzie szukać problemu?
Chyba że masz ASD w tylnym moście i zamiast oporności czujnika ABS sprawdzasz oporność zaworu ASD.
posprawdzaj dobrze czy gdzieś do masy sie nie przycierają przewody, albo przerawne, oporność zaworu ok 12om. i tak jak powiedzialem zasilania , w tym masy a cala reszta wskazywala by na sterownik - ale żeby aż 3?
Sprawdź oporność cewki zaworu. Możesz sprawdzić zawór sterując go z osobnego zasilania.
Wcześniej zapomniałem też dodać, że w panelu sterowania był wylany kondensator elektrolityczny który wymieniłem, ale nie zauważyłem przy wymianie, że elektrolit chyba nadgryzł jedną ze ścieżek, w związku z czym na nodze 6 układu mc2102d nie było pełnego napięcia 5V, tylko coś około 4,12V. Naprawiłem ścieżkę i pojawiło się napięcie 5V na tej 6 nodze,...
Mam pytanie jaką oporność powinien mieć zawór regulacyjny spężarki N 280
Zmywarka nagminnie pali triaka od zaworu wody wejściowej. Wymieniłem triak , pochodzi pare dni i bum.... zaś to samo. Mierzyłem oporność zaworu ma ponad 2 kΩ, kabel łączący nie ma sladów uszkodzeń.Już skończyły mi się pomysły. Może ktoś z szanownych forumowiczów miał podobny przypadek i mógłby się podzielić wiedzą na ten temat i jeszce jeśli jest...
Na obrazku 2 na poprzedniej stronie w miarę wyraźnie widać sprężarkę, to właśnie scroll... ;) Jeśli dobrze pamiętam, to oporność cewki zaworu czterodrożnego powinna wynosić około 1000 ohm (+/- 20%).
Kod błędu 12 Wina: Przerwa w obwodzie lub zwarcie w czujniku poziomu obwód na przedniej osi. Przyczyna: Centrala wykryła przerwę w obwodzie lub zwarcie do + napięcia w czujniku lub okablowanie ze styku 26 na jednostce sterującej. Uwagi: Jednostka sterująca otrzymuje nieprawdopodobne informacja o wysokości podwozia z przodu. Akcja: - Sprawdź połączenie...
Sprawdziłem ciśnieine paliwa 3.5 bara na jałowym czyli książkowo. Dziś z rana na zimym zapisał się błąd spalania na 1 cylindrze, ale to raczej skutek niż przyczyna. Sprawdziłem oporność zaworów olejowych od banosów, po 10.5ohma, więc ok. Korektry na zimnym są takie jak auto pracuje czyli w cały swiat : 1- 10U/s2 2- 3.6 3-5.9 4 -6.1 Gurrmanem zrobiłem...
Auto ładnie się sprawowało , dziś po krótkim postoju nie chce odpalić. Wcześniej nie było żadnych niepokojących objawów. Co sprawdziłem : Brak ciśnienia za pompą CR-ledwo kropelkę paliwa puści. Pompa niskiego ciśnienia podaje po włączeniu zapłonu, wydaje mi się że dobrym ciśnieniem. Zasilanie na zawór regulacji ciśnienia dochodzi, oporność zaworu ok....
Podłącz komputer i zasteruj osi podnoszona. Dodano po 2 Sprawdź oporność na cewce opór około 70 -80
ale kabel na zaworze jest kablem od masy tak mi wychodzi na mierniku Nie jest kablem od masy, tylko mierzysz oporność cewki zaworu.
Prawdopodobnie przerwa jest na uzwojeniu elektromagnesu uruchamiającego zawór.Wyłącz pralkę z pod napięcia i zdejmij końcówki przewodów z karkasu zaworu i pomierz oporność cewki.
Sprawdź miernikiem oporność cewek zaworu,potem czy dochodzi do nich prąd-bo nie wiem co to znaczy zamieniłem elektrozawory.Jeśli nie dochodzi prąd to może być przerwa w kabelkach lub uszkodzony programator.
Witam jaka oporność na zimnym silniku tego zaworu powinna być albo jak go sprawdzić czy jest dobry?jest to zawór od chłodnicy spalin przed zaworem egr ,czy objawem jego uszkodzenia może być przełączenie w tryb awaryjny silnika co powoduje spadek mocy i dopiero jego ponowne uruchomienie przywraca moc zarówno na zimnym jak i lekko ciepłym silniku?na gorącym...
Ja bym zamienił zaworki sterujące miejscami. MV2 z MV3 i EDS2 z EDS3. Na prnd jest opis tych zaworów. Jak je zamienisz, a któryś jest uszkodzony to przestanie ci szarpać na 3 biegu a będzie na wstecznym lub na 5. Wtedy będziesz mieć pewność co masz wymienić. Możesz też zmierzyć oporność tych zaworów i to bez ściągania miski.
Masz kolego rację, że przypadek nierówny przypadkowi, ale od czegoś trzeba zacząć. W sterowniku który mam jest to 14 omów niezależnie od polaryzacji, a wiec tranzystor ma zwarcie pomiędzy bramką, a źródłem, natomiast nie ma zwarcia pomiędzy źródłem, a drenem czyli jest do wymiany. Natomiast "stukany", nawet nie lekko, trzyma się dobrze. W miedzy czasie...
Dziś auto poszło w drogę, po około 50 km błędy zaczęły gasnąć, ale znów zapalały się i to wszystkie naraz. Albo były wszystkie 3, albo nie było żadnego. Teraz po około 100 km przejechanych błędy pogasły i nie palą się. Utwierdzam się więc, że problem jest gdzieś w instalacji. Ostatnie opady śniegu plus sól i to są efekty. Gdzieś weszła woda i dlatego...
Obniżona oporność zaworu mogła doprowadzić do braku jego zasterowania, a to z kolei do skrystalizowania mocznika w kanałach urządzenia dozującego. Z mojego doświadczenia wynika, że krystalizacja nie następuje w przewodach pomiędzy urządzeniem dozującym i zbiornikiem AdBlue (zbyt duża średnica) Urządzenie dozujące zapycha się natomiast bardzo chętnie....
My Ciebie również serdecznie witamy! Nie wydaje ci się, że w przypadku pierwszej wizyty wypadałoby jakieś "dzień dobry" lub "Witam!"? Poza tym może byś bliżej określił, o jakie auto chodzi? Unimog jest już w produkcji prawie 75 lat (!) i twoje U400 na pewno nie tłumaczy ani modelu, ani wersji. Nawet rocznika nie chciało ci się podać... Jest to chyba...
Jaką oporność ma cewka? Z tego co kojarzę to jest skrzynia fergusona i cewkę da radę odkręcić od zaworu. Wyciągnij ją i włóż wkrętak w nią, niech ktoś Ci przełącza półbieg. Jeśli ściągnie wkrętak i nie bedziesz go mógł wyciągnąć to masz uszkodzenie w skrzyni lub mechanicznie zaciety tłoczek zaworu, jesli nie ściągnie uszkodzenie cewki lub elektryka...
Witam ponownie Nie chciałbym zakładać nowego tematu więc zapytam tutaj. Ponieważ ten regulator nie za bardzo nadaje się do sterowania zaworu proporcjonalnego (z racji wbudowanego zabezpieczenia przeciw przeciążeniowego). Zbudowałem na tzw. "pająka" inny mniej skomplikowany - http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic79... . Działa o wiele lepiej ale...
Zawory wysokiego ciśnienia ,mają inną oporność w stosunku do zaworów niskiego ciśnienia .Czy ktoś zna parametry tych oporności .Potrzebuje schemat elektryczny połączenia pinów a.b.s M.K20
Witam. Sprawdz oporność przewodów od czujnika temperatury wody i oleju,zaworu proporcjonalnego
Spróbuj podmienić triaka od zaworu. Czy sprawdziłeś oporność między grzałką a masą zmywarki? Powinno być nieskończenie wiele.
Z reguły wymienia się kompletny zawór, bo samej cewki raczej nie dostaniesz. Wymiana jest b. prosta. Wystarczy zdjąc górną pokrywę (odkręcić dwa wkręty z tyłu pokrywy i pchnąć ją do tyłu). Zawór to jest ta część do której przykręcasz wąż doprowadzający wodę. Każdy kto ma miernik łatwo sprawdzi oporność cewek zaworu. Muszą być identyczne (ok. kilku kiloomów)....
Witajcie Potrzebuje konkretnej informacji. Otóż trafił do mnie mercedes ML 2,7 z 2003r. Problem z klimatyzacją,kompresor się nie włącza.Kompresor wymieniony na regenerowany, wymieniony został też sterownik klimatronika,bo poprzednik był spalony. Co ciekawe kompresor sam się włączyć nie chce ze sterownika, natomiast jak wymuszę włączenie z komputera...
Właściwy trzpień zaworu jest w środku tego bolca, na którym zamontowana jest cewka. Na zewnątrz nic się nie przesuwa. Jeżeli masz jakiś miernik to zmierz jaką oporność ma cewka. Dwa równoległe bolce. Najlepszym podziękowaniem jest kliknięcie w przycisk pomógł. Pozdrawiam.
I problem rozwiązany :) Przyczyną tego błędu i niesprawności układu był uszkodzony zawór dozujący/wtrysk który widać na załączonym zdjęciu przez kolegę wyżej :) W moim przypadku, napięcie na wiązce wynosiło 8,8V natomiast oporność samego zaworu/wtrysku wynosiła 0 ohm a oporność na nowym wtrysku wynosiła 14ohm. Po wymianie od razu błąd GDK/PDF 05018-13...
Jutro sprawdzę jaki prąd wychodzi z ECU i jaka jest oporność kabla między ECU a zaworem.
Witam Za każdą aktywacją zaworu hamulca wydechowego pojawia się usterka silnika, po doczytaniu kodu jest informacja (obwód otwarty pomiędzy zaworem sterującym a pinem jednostki sterującej DMCI). Odziwo jednak zawór się odzywa i zamyka klapę ham. wydechowego. Przemierzyłem przewód pomiędzy wtyczką DMCI a zaworem oporność 2?, próba obciążeniowa żarówką...
Wyczyść filtr pompy spustowej w pierwszej kolejności, potem filtr na wejściu wody, sitka są widoczne po odkręceniu węża od pralki, drugie może być ale nie musi w wężu od strony zaworu. Skoro słychać coś to raczej blokada drzwi działa. Jeżeli dalej nie rozwiąże to problemu to musisz dostać się do elektrozaworów w pralce, odpis. Kostki zasilające i zmierzyć...
Dziś dopiero przeprowadziłem testy i wygląda to następująco: 1. W pozycji zamkniętej i ustawionym potencjometrem tak aby prąd kolektora tranzystora wynosił 4mA napięcie na nóżce 5 (ślizg potencjometra zaworu) wynosi 1,16V, a oporność względem masy wynosi wtedy 268Ω. 2. po przejechaniu zaworem do pozycji otwartej przy nie zmienionych ustawieniach...
Sprawdziłem oporność czujnika parownika i przy temperaturze 20 stopni wynosi 11 kilooma.Wychodzi na uszkodzenie czujnika.W którym miejscu ciąć , żeby dojść do czujnika?
styki ok , kostka pod stacyjką ok,bezpieczniki ok, podejrzewam komputer ponieważ przewód z komputera do zaworu ok jest oporność, dając plusa na zawór zapala ale tylko wtedy jak jest przewód zakręcony oginalny na samym zasilaniu z akumulatora nie chce
Jak masz dostęp do VAGa to w sekcji silnik wchodzisz w kanały 208 i 209 tam masz bloki związane z wałkami rozrządów. Wartości muszą być pomiędzy -8 a 8. Jeśli wychodzi poza zakres to oznacza wyciągnięcie łańcuchów lub zużycie kół zębatych. W kanałach 210 i 211 masz charakterystykę pracy nastawników - tam trzeba zrobić wykres wartości zadanej i faktycznej....
Problem rozwiązany problemem był brudny silniczek zaworu egr od pyłu szotkowego który zabrudził komudator silniczka i robil zbyt dużą oporność. Problem niby prosty ale zanim doszedłem kosztowało dużo czasu na znalezienie usterki.
Problem rozwiązany problemem był brudny silniczek zaworu egr od pyłu szotkowego który zabrudził komudator silniczka i robil zbyt dużą oporność. Problem niby prosty ale zanim doszedłem kosztowało dużo czasu na znalezienie usterki.
Ten pomysl z wymiana zaworu to zupełnie nie trafiony ale dlaczego nie sprawdzona została oporność między tymi przewodami a masą???
Oporność mierzyłem na pinach tak jak mam przewody w kostce biały środkowy masa i między nim a pozostałymi dwoma pinami mam takie oporności 80Ω i 82.4Ω . Jeśli chciał bym wymienić samą cewkę to będzie pasować od zaworu z mana tga ? wizualnie to samo oporność 2x 60Ω .
Problem jest następujący, odkręcam kran i leci ciepła woda mija 3min. (temperatura wody rośnie na piecu powyżej zadanej z gałki) palnik się wyłącza i za chwilę jak ostygnie startuje ponownie i tak w koło, jakby nie działała zadana temperatura na gałce, płomień podczas pracy nie maleje tylko pali z jednakową mocą, brak jakiegokolwiek błędu. Sprawdziłem...
Jeśli lampka ABS zapala się po włączeniu zapłonu to moduł sprawdza oporność czujników ABS-u i sprawność zaworów w module ABS-u jak i również oporność pompy silnika ABS-u. Oporność czujników możesz sprawdzić omomierzem na wtyczce modułu ABS-u musi być jednakowa na wszystkich kołach nie wiem jaka różnica w oporności spowoduje błąd. Możemy dalej drożyć...
Jeżeli oporność cewki jest większa więc analogicznie pobiera mniej prądu.
Witam. Podczas wyjazdu pojawił się problem z klimatyzacją, nagle po 4 godzinnym postoju, przestała działać. Nie mogłem wykonać zbyt wiele ruchów, ale oto kilka faktów, oraz to co udało mi się zdiagnozować. 1. Klimatyzacja działała poprawnie od 3 lat - konserwowana co roku - załączona cały rok. 2. Podczas ostatniej konserwacji, tuż przed wyjazdem okazało...
A skąd wiesz, że jest dobry i działa na krótko??? Po wyjęciu zaworu ze sprężarki była zmierzona oporność cewki (wartość oporności była prawidłowa) i po podłączeniu napięcia z akumulatora 12V zwora w zaworze przyciągała.
podłączyłem zawór wymontowany i bardzo opornie wychodzi, tak gdzięś po 30 sek i grzeje się - czy on powinien zadziałać odrazu? rozebrałem go i jest z deczka przykopcony w środku . być może się zgrzał. jutro zakupię nowy i zamontuję. pzdr . a tak na marginesie - jaką oporność powinna mieć cewka tego zaworu przesterowania ?
Czy jest pewność że cewki elektrozaworów nie mają przerwy? Sprawdź ich oporność/przejście. A te 18 mbar gazu przed zaworem (bez poboru) to troche mało, ale będzie trzeba to sprawdzić jak kocioł odpali.
Jaką oporność ma ma zawór? Świece wszystkie są sprawne? O samym sprawdzeniu zaworu poczytaj na stronie forda. I prześwietl dokładnie kabelki.
komputer podłączyli skasowali błędy, i pozniej wyskoczyl tylko ten co opisalem. Czujniki od abs-u sprawdzali multimetrem i stwiedzili że oba - lewy i prawy mają taka sama oporność. Tylko przeraża mnie koszt kupna tego nowego zaworu - 4000zł
Ten wentylator wymusza obieg powietrza przez czujnik, który mierzy temperaturę powietrza w kabinie i zależnie od tego reguluje intensywność grzania. Po prostu: jak jest wymuszony ciągły przepływ powietrza, to układ szybciej reaguje. Pompka z kolei wymusza obieg w układzie chłodzenia. Kiedyś (124) do jej uruchomienia wystarczało ustawienie któregokolwiek...
Wczoraj się dobrałem do mojego Iveco i skorzystałem z Waszych podpowiedzi. Na początek sprawdziłem oporność czujnika temperatury ( a było akurat -1°C) i okazuje się że jest ok 3kΩ, czyli OK. Następnie oporność cewki zaworu sterującego i było 8Ω, czyli również OK, podłączyłem go na krótko do aku i zawór działa prawidłowo, z ciekawości sprawdziłem...
sterownik potrzebuje : -czujnik wału -czujnik pozycji pedalu gazu -czujnik temp.powietrza w kolektorze dolotowym -czujnik temp. chłodzenia -czujnik temp.paliwa Krytyczny jest tylko czujnik położenia pedału gazu.Obroty z walu są dublowane czujnikiem obr.pompy.walniety czujnik walu powoduje że ciągnik próbuje startować.Jak było kompletnie nic ,to znaczy...
A na jakim "kompie" kolega sprawdzal swoj samchód? Jeśli chce kolega sprawdzić "przepływke" i zawór regulacyjny biegu jałowego (tzw. jak go kolega określa "krokowy") ,to potrzebny bedzie miernik cyfrowy!. W celu sprawdzenia czy zawór jest sprawny można położyć na nim dłoń i przy wlączonym silniku powinno się wyczuwać wibracje zaworu na skutek taktowanych...
podłączona żarówka 5W ledwo się żarzy - to raczej dobra oznaka, gdyż te zawory są sterowane sygnałem PWM i żeby go prawidłowo sprawdzić to potrzeba zapiąć oscyloskop, inaczej się nie da. Dodatkowo są sterowane masą więc skoro świeci jak należy po podaniu drugiej to znaczy że zasilanie też dostają prawidłowe. Oscyloskop w rękę i ponowne pomiary z zapiętym...
Jeśli masz wtryskiwacze z zaworem elektromagnetycznym to możesz sprawdzić oporność złącza wtryskiwacza. W przypadku wtryskiwacza z elementem wykonawczym piezoelektrycznym już jest trochę większy problem. Najlepiej jest sprawdzić wtryskiwacz oscyloskopem, choć nie zawsze ma się dostęp do niego. Najprościej jest zamienić wtryskiwacz miejscem z innym który...
ok ale jeżeli komputer widzi prawidłową oporność nie morze wywalać błędu jakby nie było zaworu w obwodzie więc nie rozumiem dlaczego wywala błąd p0400 - zakłócenia w układzie egr tak przynajmniej opisuje to mój komputer . podciśnienie jest nie mierzyłem ile wynosi ale porusza cięgnem od sterowaniem turbiną po za tym zawsze zaślepiałem podciśnienie żeby...
Powinien wyleźć,pewnie uszczelnienia go trzymają. Po wymontowaniu podaj na niego prąd przez żarówkę 55W albo bezpiecznik . Powinien tykać. Taka oporność to trochę mało, ma chyba 0,8 Ω.
Dzień dobry. Grzałka ma 32Ω, termik zmienia oporność, wymieniłem płytę główną, zresetowałem do ustawień fabrycznych i dalej nie grzeje. Jakieś sugestie? Poproszę. Z zaworu ceramicznego jest jakby wyciek lekko zakamieniony przed awarią grzałki było więcej niż zwykle wody w pojemniku na fusy, które w nawiasie mówiąc od początku były jakieś takie...
Witam po dłuższej przerwie Jeżeli napisałem w złym miejscu lub coś przekręciłem przepraszam z góry. Wracając do tematu, wykonywałem opryski traktorkiem jak w temacie, wracając do domu przestał mi jechać, myślałem że ruszyłem rewersem niestety nie i tu okazało się że nie świeci kontrolka żółwia po przekręceniu zapłonu. Po kilkukrotnym przekręceniu zapala...
Witam, pacjent to Mercedes Vito 2.2 Cdi , i słynny błąd P1622 czyli zawór elab, i oczywiście tryb awaryjny, da się usunąć ten błąd, i jest ok, ale jak go się zgasi i zaraz odpali i jest to samo, co sprawdziłem--na pinach D25 D35 oporność jest 13Ω, czyli ok, po podłączeniu zaworu na krótko cyka, sprawdziłem też na chodzącym silniku podałem napięcie...
Niestety, ale w dzisiejszych czasach to "samochód" jest mobilnym centrum obliczeniowym. Czyli prawidłowo, czy da się zastąpić indukcyjność opornością komputerowi?
sprawdzić go na oporność, oscyloskopem, czy podmienić na inny? bo do auta dorzucili mi 2 płyty sterujące i kilka zaworów. I pytanie, czy po odkręceniu tej obudowy wylewa sie cały olej czy zostaje w skrzyni?
Witam mam problem z Audi a8d2 z silnikiem 3.7 v8 z automatyczną skrzynią biegów, a mianowicie skrzynia przechodzi w tryb awaryjny komunikując błąd 18228:035 - zawor regulacji ciśnienia 2 zwarcie z potencjałem plus , pierwsze co sugeruje błąd to uszkodzony zawor lecz komplet zaworow został wymieniony . Oporność zaworow została zmierzona bezpośrednio...
Vectra b 2.2 dti 2001 rok.Jaką opornośc powinny miec elektrozawory od sterowania gruszką turbo i zaworem spustowym.U mnie mają 5 ohm nie jest to za mało .A ile powinny miec ? Gdzieś wyczytałem że 30 -40 ohm takie mają byc?
Grzejniki stalowe mają ponad 3,5-krotnie większą oporność przepływu. Należy to uwzględnić przy wymianie grzejników żeliwnych na stalowe. Być może trzeba zwiększyć średnicę rur dochodzących lub zastosować odpowiedni zawór termostatyczny. - dla zaworów termostatycznych standardowych Kvs wynosi = 0,55–0,9 m3/h - dla zaworów termostatycznych stosowanych...
W sobotę woda nie leciała więc dałem sobie spokój. Dziś wszedłem w tryb serwisowy. Na pozycji 4 (elektrozawory prania wstęp. i zasadniczego) pojawił się błąd E5H. Nie mam pojęcia co to za błąd. Bo na pozycji 2 jak i 3 zawory działają dobrze. A tam jest sprawdzanie zaworów pojedynczo. Pomimo tego zdemontowałem zawory ,sprawdziłem drożność przepływu wody...
może uściślimy jedną rzecz faktycznie jest to termo - ogniwo , które pod wpływem temperatury dostarcza okeślone napięcie zasilające cewkę elektro zaworu , jeżeli żaden z elementów nie ma uszkodzeń mechanicznych i termicznych to zrób tak jak zaproponował DonRomano
Dziękuję za tymczasowe sugestie. Nie ma opiłków w baku, wtryskiwacze wg mnie nie puszczają- ciśnienie prawie zerowe. Gdyby tak lały, to wg mnie byłoby czuć z wydechu. Jak mogę sprawdzić regulator? Zmierzyłem w nim tylko oporność- 3.5 Ohm. Przy próbie rozruchu i podglądzie wysterowania zaworu, wartrość zadana się zmienia, ale nie wiem, jak sprawdzić,...
Turbinka obraca się i wtedy zmienia się oporność na wtyczce Dodano po 8 Dziękuję serdecznie. Filmik bardzo pomocny. Dam znać co z tego wyszło
Mechanik , a nie elektryk samochodowy. Jako ostatnią podejrzewałbym cewkę WN. Cewka Valeo - oporność uzwojenia pierwotnego 0,8 , wtórne 8.200 Omów. Falowanie obrotów może też być z powodu usterki zaworu odpowietrzenia baku lub zaworu stabilizacji wolnych obrotów.
witam - troche za mało na gzie, żeby padły zawory - a niestety w corolce co jakieś 60 - 80 tys. regulacja zaworów - na gazie niestety tak się dzieje - i do tego pastylki ...... :( . a przy okazji niestety z tego co piszesz, to źle wyregulowana mieszanka / nieszczelny układ lub przewody WN - z tego co pamiętam to niestety tam są cienkie ..... zajrzyj...
Dorwałem dziś na chwilę te Corsę. Postukałem w zawór EGR,kontrolka zgasła a błąd można było wykasować. Sprawdziłem w podglądzie: Cewka EGR,EGR Palpacja,Położenie EGR wartość rzeczywista. Na biegu jałowym wrtość rzeczywista wynosiła nadal 2.0 V ,po dodaniu gazu doszła do 3.9V. Palpacja osiągnęła max 97.8%. Przy wartości rzeczywistej 2.2V i palpacji 28.7%...
Witam Sprawdzałem prace sondy jest błąd sondy zapisany ,sonda na zimnym oscyluje miedzy 0,8 do 1,3 a dopiero po dobrym rozgrzaniu , oscyluje miedzy 0 a 1 ,grzałka działa ma oporność, pasek sprawdzony luzy zaworów są na styk prawidłowe są na granicy tzn 4 z nich mieszczą sie w dopuszczalnej tolerancji (0,05). Niestety nie mam sprzętu jak zmierzyc cisnienie...
Nie wiem do czego zmierzasz. Przekaźnikami steruje włącznik ciśnieniowy. Może pokaż zdjęcie tej puszki? Spróbuj zmierzyć oporność może to coś da, zamień przekaźniki 2 i 3 ten bezpośredni ma mocniejsze styki A jaki Ty program proponujesz?
Witam. Dziękuję za informacje oraz schemat. Zmierzylem oporności zaworów multimetrem poprzez wtyk komputera i odczytalem następujące wartości: (zgodnie z oznaczeniami z wyżej zamieszczonego schematu) N89 - 60,9 Ohm, N88 - 60 Ohm N92 - 33 Ohm N90 - 61 Ohm N91 - 4,5 Ohm N94 - 60 Ohm N93 - 4,5 Ohm. Kiedy mialem rozebraną skrzynię ( ok. tydzień temu ) sprawdzilem...
Mam problem z tym piecem. Mianowicie nie działa elektrozawór "pilota". Przychodzi napięcie 1,5V i nic się nie dzieje. Cewka zaworu ma oporność rzędu 3 MOhma więc raczej to nie jest normalne. Czy jest możliwość kupienia jeszcze takiego zaworu? Jak rozszyfrowuje się data produkcji 965? Zależy mi na naprawie, gdyż w przyszłym roku mamy mieć instalowaną...
Nowa cewka ma tę samą oporność i nie pomogła. Przy przestawianiu trybu na Wakacje po zamknięciu drzwi jest wyczuwalne działanie zaworu rozdzielającego jakby co. Zawór chyba jest dobry. Wczoraj po włączeniu trybu Wakacje zamrażalnik rozpędził się do -23 i utrzymał taką temperaturę przez 1 h potem sam z siebie zrzucił do okolic 0. Dziwne że wtedy (zbijanie...
H2O to błąd przy podawaniu wody ciepłej lub zimnej, o małej ilości wody, zbyt niskim ciśnieniu itd, wszystko co związane wodą w zmywarce. Pamiętaj że, zmywarka standardowo najpierw spłukuje na zimno później podaje wodę do grzania potem znów płucze i w zależności od opcji suszy lub nie i tu pytanie; czy cały cykl przechodzi na zimno? Otwórz w połowie...
Tak osłuchaj stetoskopem ich pracę zmierz oporność ma być 13,4 do 14,2om inaczej do wymiany.szczelność niestety ASO co do oleju to czeka Cię wymiana uszczelniaczy zaworów i też ASO lub spec od Toyoty powodzenia
Ja bym wziął miernik i zmierzył najpierw piny z kabla, a potem oporności cewek zaworów, a dopiero wymieniał podpadający. Ale ja nie jestem elektrykiem, i nie ja zapłacę za Twoje zawory. :) Powodzenia
Witam po wylutowaniu elementu pod nim jest symbol zwykłej diody, nie wiem czy to jest jakas pomyłka? Zaznaczony element ma przejscie w obie strony i powoduje zwarcie(uszkadza bezpiecznik szklany 1,2 A) Pozostałe elementy tak samo oznaczone wykazują niskonczoną oporność w obu kierunkach.
Dopiero wróciłem z warsztatu. Mam skutera od syna kolegi. Ciśnienie sprężania 13 bar, zawory nie podparte, rozrząd dobrze ustawiony,klin na mageto nie ścięty (magneto lekko osiewa lewa,prawa tak z milimetr półtora) iskra jest wymieniony moduł i cewka(niepotrzebnie). I nie odpala. Już wiertarką go kręcę bo rozrusznika szkoda. Nawet na plaku nie łapie....
W tym silniku niema możliwości regulacji zaworów. Sprawdź fajkę i kabel świecy. Podłącz miernik do kabla i rdzenia cewki, jeżeli przy poruszaniu kablem oporność będzie się znacznie zmieniać, to jest on uszkodzony.
Jak już masz wprawę w rozbieraniu zaworu-3-drogowego to czy sprawdziłeś "kowadełko". Element z otworem który łączy przestrzeń wodną nad membraną i pod membraną. Jak tam już będziesz to spryskaj górny deckel np. cyllit bangem po to by zeszła śniedź z prętów elektrozaworu. Profilaktycznie przedmuchaj rurkę impulsową. Następnie po złożeniu sprawdź oporność...
Prośba o info jaki to wariant tego HD8917/? Wygląda że jest tam tylko jeden zawór 2 drogowy. Z opisu usterki wynika że zawór się nie otwiera przy próbie spienienia mleka ale kapie z niego woda - dziwne. Czyli jakby był zacięty i niedomkniety? Sprawdzenie cewki zaworu: zdjąć złączki i zmierzyć oporność - powinna być kilkadziesiąt ohm. Jeżeli przerwa...
Witam, Problem polega na tym, że auto pracuje tylko na wolnych obrotach, po dodaniu gazu silnik się dusi. Dopływ paliwa wyeliminowany. Oprócz zaworka paliwa z tyłu pompy znajduje się jeszcze jeden - podobny do zaworu. Może to jakiś nastawnik i to jego przyczyna? Po nawiewami zajduje się jakiś sterownik, najprawdopodobniej steruje tym zaworem. Niestety...
silnik krokowy wyczyszczony a czujnik zasysanego powietrza ma oporność 2480 Ohm przy temperaturze około 15 stopni. próbowałem też wypinać wtyczki z czujników wału korbowego, wałków rozrządu , zaworu egr, czujnika stukowego, czujnik temp. i dalej bez zmian.
oporność cewka zaworu oporność cewki zaworu stuka zaworu
pocztówki dźwiękowe uszkodzi drzwi pralka bosch zabezpieczenie
instrukcje montazu instrukcje montazu
Poprawa zasięgu pilota napędu Genius 300 BAT Schemat elektryczny Dodge Journey 2009 - gdzie znaleźć?