oprogramowanie nokia

Znaleziono około 5107 wyników dla: oprogramowanie nokia
Podstawowa forma zapytania: oprogramować nokia
  • Zmiana oprogramowania Nokia 8210

    Czy zmiana oprogramowania w noki 8210 jest możliwa przez zwykły kabelek z giełdy za 20 zł? bo ja nie mam o tym zielonego pojecia chce zmienić oprogramowanie bo dość często wyskakuje mi brak karty sim i Conect service czy coś w tym stylu nie pamietam dokładnie nie wiem dlaczego się tak stało nie jest...

    GSM Serwis   26 Paź 2004 09:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1148
  • oprogramowanie nokia 3650

    Jaka macie wersje oprogramowania w swoich nokiach 3650 . Ja mam 3.16 . Jest wogóle jakaś nowsza i jakie są zmiany do poprzedniej???

    GSM Serwis   06 Gru 2004 14:27 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 513
  • oprogramowanie Nokia 7650

    jaka jest najnowsza wersja oprogramowania dla Nokii 7650 ja mam v 4.46 24-01-03 NHL-2NA czyli juz prawie dwuletnie Jakie powinno byc najnowsze (i jesli ktos sie orientuje to jakie roznice sa pomiedzy nimi?)

    GSM Serwis   16 Gru 2004 14:49 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 764
  • Modyfikacja oprogramowania Nokia 3210 - wskaźniki 7 kresek

    Zaden problem :) Musisz miec oryginalnego flasha. Zrob na poczatek backup softu z Twojego telefonu. Następnie uruchamiasz g3nolite i otwierasz Twojego flasha. Dalej wciskasz przycisk LOAD i wybierasz skrypt 7bars_b.gsc. Następnie przycisk PATCH i FIX ALL CHECKS i zapisujesz gotowego flasha na dysk. Teraz...

    GSM Serwis   03 Sty 2005 23:20 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 809
  • Wadliwe oprogramowanie? Nokia 3100. Zegar opóźnia się dziennie o jakieś 30 minut

    Mam jescze jedno małe pytanko. ten kwarc ma jakieś oznaczenie czy jak pujde do sklepu i powiem 'poprosze kwarc do nokii 3310' to sprzedawca bedzie wiedział o co mi chodzi. Sorry akle jeśli chodzi o telefony to umiem wymienic tyko diody. Dzieki! Wprawe mam a sprzęt posiadam. Sprobuje coś z tym zrobić.

    GSM Serwis   07 Mar 2005 19:00 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 750
  • Oprogramowanie Nokia 6310i

    Witam. Niedawno zakupilem chinola i chciałem sobie wgrać oprogramowanie ale niestety nie wiem jak to zrobić :cry:. Jeśli ktoś wie jak to wykonaj to proszę o kontakt na GG 909004

    GSM Serwis   21 Mar 2006 15:12 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1617
  • Oprogramowanie Nokia 9210 - płyta CD

    Witam Poszukuję możliwości ściągnięcia oprogramowania, które było dołączone na płycie CD do Nokia Communicator 9210. Czy ktoś mógłby mi udostepnić? Z góry dziękuję. Jak mogę przeglądać zawartość komunikatora? Nie znalazłem w nim żadnego menażera plików. Czy może mi coś brakuje i powinienem dograć?...

    GSM Serwis   07 Cze 2006 11:00 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 717
  • Oprogramowanie Nokia 6280 jakie wybrać pliki IMAGE i PPM?

    Witam na stronie nokii jest aktualizacja do 6288 a ten fon ma ten sam soft co 6280.Wogóle te telefony róznia sie tylko wizualnie.Wiec jesli ktoś z was chce aktualizować fona prosze bardzo,jak tak robiłem.

    GSM Serwis   06 Mar 2007 16:50 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 5261
  • Uwaga na oprogramowanie Nokii

    Dzięki ,ale skąd ściągnąć oprogramowanie i czym najlepiej to wczytać?

    GSM Serwis   03 Sie 2007 11:56 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 1227
  • Oprogramowanie nokia n-gage

    Mam ten sam problem co kolega wyzej (takze nokia n-gage classic) ale zastanawia mnie jedno: Jak wpisac kod do formatu telefonu skoro pojawia się tylko komunikat: "urządzenie nie da się włączyć, skontaktuj się z sprzedawcą". Nawet kiedy próbowałem wpisywac ten kod do formatu to i tak to nie działa...

    GSM Serwis   17 Gru 2008 18:48 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2953
  • powrot do starszego oprogramowania nokia e50

    Ponownie nie moge wgrac przez nsu ponieaz pojawia sie informacja ze posiadam aktualne oprogramowanie

    GSM Serwis   02 Sty 2009 18:23 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1963
  • Zmiana oprogramowania Nokia 6210s RM367

    Zobacz gdzie zainstalowalo ci sie oprogramowanie C/program files/nokia czy C/program files/Common Files Dodano po 35 jak masz w Common Files to odinstaluj i zmien sciezke na nokia/phoenix i bedzie ok

    GSM Serwis   04 Mar 2009 12:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2750
  • Aktualizacja oprogramowania nokia N95 8G

    Witam! mam problem jeśli chodzi o aktualizację oprogramowania w noki n95 8g a konkretnie niby wszystko jest ok telefon zostaje wykryty zaczyna sie aktualizacja przez narzedzie NokiaSoftwareUpdater i po jakimś czsie wyświetla się komunikat że połaczenie zostało utrącone a na pasku systemowym przy ikonie...

    GSM Użytkowy   24 Mar 2009 18:25 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2339
  • Aktualizacja oprogramowania Nokii 3110c - Pytania

    Potwierdzam wszystkie odporne karty ida w nokiach serii Exx

    GSM Użytkowy   07 Cze 2009 06:16 Odpowiedzi: 17    Wyświetleń: 10357
  • problem z oprogramowaniem nokia 1680

    wgrałem MOBILedit! 3.3.0.859 i w wersji demo zgrałem od razu z Noki 1680 wszystkie zdjęcia i nagrane filmy ... link do programu , kabel zastosowałem taki , kupiłem go w punkcie z komórkami coś za 20 zł .Wgrałem najpierw sterowniki z płyty do kabla a potem program MOBILedit i wszystko chodzi :)

    GSM Początkujący   19 Lis 2009 23:41 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 3715
  • Aktualizacja oprogramowania nokia 5300

    Witam czy ktos robil juz aktualizacje programem nokia software updater?? jak tak to prosze powiedsziec ile to trwa i ile zajmuje aktualizacja bo wlasnie ja robie i pisze sciaganie aktualizacji a pobral juz ponad 540Mega

    GSM Początkujący   20 Mar 2010 08:35 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1364
  • Instalowanie oprogramowania Nokia E71

    Witam! Zdecydowałem się wgrać na nowo firmware do mojej E71 za pośrednictwem nokia pc suite, i wszystko pieknie.. do czasu komunikatu o niskim poziomie naładowania baterii i potrzebie podłączenia ładowarki - co też uczyniłem. Wskaźnik postępu utknął na polu "przywracanie" i ani drgnie od poł godziny,...

    GSM Początkujący   21 Gru 2011 02:29 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1325
  • problem z oprogramowaniem (nokia pc suite)

    Zmieniłem kabel, porty USB oraz skopiowałem kontakty z telefonu na sim. Nic nie pomaga i nadal nie mogę zainstalować należytego oprogramowania.

    Software serwis   10 Sty 2012 17:42 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1187
  • Obniżenie wersji oprogramowania Nokia 5230

    Witam, chciałbym obniżyć wersję oprogramowania w mojej Noki 5230. Aktualnie posiadam wersję V51.6.002 chciałbym ją obniżyć do wersji fabrycznej 50.0.1 gdyż taką wersję miałem jak telefon był nowy na sofcie z Plus-a. Czy istnieje taka możliwość i jak jej dokonać? Proszę o porady. ;)

    GSM Początkujący   24 Wrz 2012 22:24 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1425
  • dodatkowe oprogramowanie nokia e52

    Witam.Mam problem z zainstalowaniem dodatkowego oprogramowania do nokii e52.Chcę zainstalować darmowe mapy.Wszystko idzie dobrze ale pokazuje się instalacja dodatkowego oprogramowania i komunikat,że instalacja się nie powiodła.Nie mogę w ogóle zainstalować map.Pokazuje się komunikat połącz telefon z...

    GSM Użytkowy   06 Kwi 2013 10:45 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1518
  • Nokia E52 - czy kupić, nie kupić - opinia, test

    Nokia E51 nie prędko doczeka się swojego następcy, mimo iż ten oficjalnie się już pojawił. Jak piszą użytkownicy tego telefonu Nokia E52 jest zbyt awaryjna. Co ciekawe duża awaryjność Nokii E52 nie wynika z tego, że jest to konstrukcja słabej jakości. Wszystkie problemy skupiają się wokół oprogramowania...

    GSM Użytkowy   30 Kwi 2010 14:28 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1408
  • Nokia 6100 - modem gprs. Przy instalacji Nokia PC Suite nie wykrywa modemu.

    Czy ktoś może mi powiedzieć dlaczego przy instalacji oprogramowania Nokia PC Suite nie wykrywa mi modemu GPRS. Używam kabelka DKU-5. Moge sie połączyć z telefonem ale nie mogę użyc go jako modemu do łączenia sie z internetem. Będę wdzięczny za pomoc. Może powinienem użyć jakiegoś innego kabelka lub oprogramowania...

    GSM Serwis   08 Sty 2006 18:13 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1257
  • Nokia 3410 do czego sluza opcje *#war0anty#

    Kabel kup M-bus Zrobisz nim wszystko w tym telefonie poza wymianą oprogramowania. Logo, dzwonki, grafiki, simlock, net monitor, sumy kontrolne po wymianie oprogramowania, Możesz też kupić F-Bus, ale nie przeliczysz sumy kontrolne po wymianie oprogramowania Dobry program do obsługi telefonu to Logomanager Do...

    GSM Serwis   29 Kwi 2006 19:54 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 930
  • Nokia 1600 + kabel usb - problem z wykryciem tel.

    Jak w temacie. Kupilem kabel na mini-usb na allegro za 30 zl do tego dolaczona jest plyta cd z nokia pc suite i sterownikami do kabla. Po wlozeniu kabla do usb windows (xp) wykrywa go normalnie i instaluje pod nazwa prolific serial to usb czy cos takiego. Gdy zainstaluje program nokia pc suite to oprogramowanie...

    GSM Serwis   25 Paź 2006 08:41 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 2666
  • Nokia 6670 aktualizacja softu

    Aktualizacje oprogramowania przez strone nokii mozesz sobie zrobic w telefonach BB5 a nie w starej DCT-4. Do aktualizacji oprogramowania w tych telefonach potrzebujesz jakiegos sprzetu, chodzby nastarszy prodigy wystarczy. Niema sensu zebys kupowal (jezeli niemasz) jakiegos sprzetu do jednego telefonu. Czeka...

    GSM Początkujący   31 Sie 2008 12:02 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1563
  • Nokia 6230-PROBLEM Z WAP GPRS

    Jezeli masz brandowane oprogramowanie z orange, to mozesz miec nieraz problem z ustawieniem tego najlepiej sie to robi z telefonami ktore posiadaja fabryczne oprogramowanie NOKII Tutaj masz konfiguracje reczna MOBILKING Możesz samodzielnie ustawić swój aparat. Do konfiguracji wykorzystaj poniższe...

    GSM Użytkowy   02 Wrz 2008 21:02 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3106
  • Nokia PC Suite

    Mam N6310. Nie moge polaczyc jej z komputerem aby korzystac z oprogramowania Nokia PC Suite poprzez Bluetooth. Probowalem z programem Nokia PC Suite w wersji 4,5 dostarczonym z telefonem na plycie i z wersja 4,88. Mam Bluetooth na USB firmy X micro. Podczas proby nawiazania polaczenia telefon pyta...

    GSM Serwis   07 Mar 2004 12:27 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1029
  • Nokia 6610i - Problem z modemem IR

    Mialem to samo, sciagnalem sterowniki ze strony Nokii i bylo ok. Ale sytuacja moze byc tez spowodowana przez oprogramowanie Nokia Pc Suite ktore blokuje port. Musisz wylaczyc automatyczne uruchamianie tego oprogramowania. U mnie chodzi idealnie...

    GSM Serwis   06 Kwi 2005 18:37 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 852
  • Nokia 5800 xm brak zasiegu, nie czyta kart pamieci i bluta

    Miałem podobny przypadek w mojej Nokii 5800 XM z sieci Plus soft 31.0.105, wprawdzie upadła mi również parę razy i nagle po włączeniu telefonu miałem maxymalny zasięg wg wskaźnika jednak przy połączeniu wyskakiwał komunikat, " Można połączyć się tylko z numerem alarmowym." Problem ten łatwo można było...

    GSM Początkujący   02 Wrz 2010 23:40 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 3394
  • Nokia 7370 nie można wejść do skrzynki odbiorczej

    Witam, posiadam Nokie 7370 i niedawno pojawił się problem. Przy próbie wejścia do skrzynki odbiorczej wyświetla sie komunikat "Spróbuj ponownie". Podejrzewam, że trzeba jeszcze raz zainstalować oprogramowanie komórki. Nigdy nie robiłem tego, więc proszę o wskazówki i skąd można pobrać takie oprogramowanie.

    GSM Serwis   01 Paź 2008 12:54 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 764
  • Nokia E66 Zawiesza sie jak ktos dzwoni

    Witam. Mam Nokie E 66 i po sciagnieciu sim locka zawiesza sie i tnie sie czasami strasznie muli ale to moze przez to ze ma karte pamieci 8 g ale jak ktos dzwoni to nie moge odebrac i po chwili sie wyłaczy. Wie ktos moze co jej pomoze nowe oprogramowanie ?? Ona ma symbiana słyszałem ze nie ciekawe jest...

    GSM Początkujący   26 Lip 2011 22:26 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1701
  • Dziwny Symbian w Nokii E71

    Witam! Ostatnio dostałem do uaktualnienia oprogramowania Nokię E71. Po chwili używania telefonu zauważyłem, że jest jakieś dziwne oprogramowanie, jak podłączam przez USB do komputera wyskakują mi jakieś dziwne opcje, których nie ma w normalnym Symbianie: Mass storage Webcam COM port PictBridge Pytanie...

    GSM Użytkowy   25 Lut 2012 15:46 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1820
  • Nokia 6210 Navigator - Brak zasięgu

    Właśnie zapomniałem napisać. Przywracałem ustawienia fabryczne jak i również próbowałem zaktualizować oprogramowanie. Nie zaktualizowałem go ponieważ Nokia Software Updater miałem informację że posiadam aktualne oprogramowanie :|

    GSM Początkujący   14 Paź 2012 09:33 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1743
  • USB Data cable nokia 3510i

    Miałem podobny problem z tel NOKIA 3100. Kabelek też kupiony, zaznaczam że nie oryginalny bo taki kosztuje ok 250 zł. Ściągnąłem ze strony Nokii oryginalny soft ok 25MB (Nokia PC Suite 5) i... nic. Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją : najpierw sterownik do kabelka, potem dopiero go podłączamy wgrywam...

    GSM Serwis   20 Kwi 2004 01:01 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2313
  • Nokia 3410. Zniknęły dźwięki. Nic nie słychać mimo ustawionego na max dzwonka.

    jeśli powyższe porady nic nie daja zmien oprogramowanie-miałem styczność z 3410 która bez regóły wybierała numer z książki tel dzwoniła a nastepnie sie rozłaczała winne było oprogramowanie

    GSM Serwis   29 Sty 2006 20:34 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3818
  • Nokia 2600 nie włącza się, ale pod boxem niby jest ok

    te telefony miewaly humory przy roznych oprogramowaniach moze sprobuj zanizyc oprogramowanie

    GSM Serwis   12 Gru 2006 18:48 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1636
  • Nokia 6111-widzi tylko karty Orange

    może oprogramowanie jest źle wgrane albo coś? ja bym na początku skupił się na oprogramowaniu...

    GSM Serwis   24 Sty 2007 12:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 888
  • nokia 3310 - contact service - nie widzi go TORNADO UFS 3

    problem jak w temacie N3310 ma contact sevice i nie wykrywa telefonu w boxie. Moze to wina oprogramowania skad mozna sciagnac nowe oprogramowanie ?

    GSM Serwis   07 Lut 2007 19:47 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1769
  • irda es 620 i nokia 6822 - gwałtowne zerwanie połączenia

    czytałem te dyskusje :-) szukałem po form dość długo i dlatego m innymi udało mi się znaleźć sterownik hehe jednak z zerwaniem połączenia sobie nie poradził i nie doszukałem się podobnego przypadku tutaj (zmiana prędkości transferu nic nie dała tz dała system się zawiesił i wypluł niebieski ekranik...

    Software serwis   02 Sty 2008 09:35 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1529
  • Nokia PC Suite nie widzi telefonu - instrukcja reinstalacji telefonu.

    Witam. Od jakiegoś czasu borykałem się z problemem związanym z oprogramowaniem Nokia Suite a dokładnie z jego ślepotą wobec podłączonego do komputera telefonu. Posiadam Windows 7 pro x64 i najnowszy Nokia Suite w wersji 3.6.36 oraz telefon Nokia C7. Po podłączeniu telefonu do komputera program Nokia...

    GSM Użytkowy   07 Lis 2013 14:34 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 5547
  • nokia 5230 - kod blokady telefonu.

    Witajcie. Mój problem polega na tym że gdy włącze telefon o którym mowa za każdym razem żąda on kodu blokady telefonu. Co dziwnego mogę wpisać dowolny kod który sobie wymyślę a po zatwierdzeniu go pokaże się komunikat że kod nieprawidłowy ale telefon funkcjonuje normalnie. Jakby nigdy nic. Wie ktoś...

    GSM Początkujący   11 Mar 2013 16:05 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 4743
  • Nokia 3330 - Po włączeniu pojawia się napis Contakt servis

    O stary, każdy koszt naprawy tego fona jest nieopłacalny :P W domowych warunkach bez sprzętu nie naprawisz tego, może to być jedynie błąd oprogramowania lub konieczna będzie wymiana MCU + wgranie nowego oprogramowania.

    GSM Początkujący   20 Kwi 2014 12:49 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 816
  • nokia 6100 + kabel USB + laptop + nokia pc suite !=gprs:/

    Elo. Mam pewien problemik. Uzywam telefonu nokia 6100, kableka USB, oprogramowania Nokia PC suite w wersji 6.41.6. Mam zainstalowane sterowniki modemu 6100. Gdy chce polaczyc sie z netem poprzez komorke do netu to gdy mam wlaczony PC suite to wyswietla mi komunikat, ze modem jest zajety przez inny program,...

    GSM Serwis   27 Kwi 2005 09:50 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 684
  • NOKIA NSU - problem z imei

    Witam, mam pewien problem z serwisem który twierdzi że skasowałem numer IMEI...czy to możliwe?? ale zaczne od początku: Kupiłem N73 (jak się okazało była z malezji dlatego nie mam gwarancji nokii lecz tylko taką z serwisu) i po pewnym czasie postanowiłem zmienić soft korzystając ze standardowego oprogramowania...

    GSM Serwis   10 Wrz 2008 23:48 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 3130
  • Nokia DKU-2. Czy korzystał ktoś z takiego kabla? Czy to wina sterowników?

    Chodzi o model 7600 (takie dziwadło), własnie u mnie tez pomogły stery te same co są na stronach NOKIA. Tyle tylko ze mam klopot teraz z ładowniem aplikacji java. Ale sprawdze jeszcze z softem PCSuite (w Win98se ma być to wersja 58) Wszelkie problemy zniknęły gdy użyłem softu NOKIA PCSuite 5.8 :) W...

    GSM Serwis   24 Cze 2005 12:42 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2189
  • nokia 3310

    Dostrzegłem tu podobny problem do mojego więc dopisuję co swoje prosząc o reakcję. Korzystam z Nokii 3310. Od pewnego czasu ładowała się ona tylko "kiedy chciała". Trzeba było odpowiednio ustawić ją wobec ładowarki (oryginalnej) , czy też raczej kabla łączącego ładowarkę i telefon ale tak naprawde...

    GSM Serwis   24 Paź 2005 12:14 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1243
  • Nokia 3220 + kabel USB CA-42

    Witam! Zakupiłem sobie ostatnio nową Nokię 3220 oraz kabel USB CA-42. Kabel zakupiłem w cenie 15 zł. Zainstalowałem według instrukcji sterowniki do kabla, a później oprogramowanie Nokia PS Suite. Po prawidłowym skonfigurowaniu programu, komputer wykrył telefon i mogłem się cieszyć z komunikacji pomiedzy...

    GSM Serwis   18 Wrz 2006 16:41 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1363
  • Jak zsynchronizować program nokia Maps z mapami Nokii w N73?

    Mam taki problem. Próbuje w nowo zakupionej N73 uruchomić program do obsługi gps na oprogramowaniu Nokii. Po trudach udalo mi sie zainstalowac maploadera i sciagnąc mapę Polski. Tak przynajmniej zakomunikował maploader. Ale po uruchomieniu programu nie widac mapy. Co nalezy zrobic , żeby to zadziałało....

    GSM Użytkowy   31 Gru 2008 10:39 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1467
  • Internet na PC przez Nokia 6650

    Witam, Posiadam Nokię 6650 w sieci PLAY. Chcę się połaczyć z Interenetem na komputerze przez telefon Nokia 6650 - oprogramowanie Nokia PC Suite - One Touch Access. Jakie należy pisać parametry dla poniższego okna ??? Z góry dziękuję za pomoc !

    Sieci LAN   19 Gru 2010 15:43 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 963
  • program pc suite -nokia 6303 c - brak połaczenia z telefonem

    Gdzieś w telefonie wybiera się tryb PC Suite, a ty masz wybrany tryb "Przechowywanie danych". Tak mówi przynajmniej poradnik użytkownika (str. 17) : Aby przygotować telefon do transferu danych lub drukowania zdjęć, podłącz do niego kabel danych i wybierz tryb: PC Suite — aby użyć kabla...

    GSM Użytkowy   08 Sie 2013 20:54 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 2487
  • Zaniżenie oprogramowania w noki 2730c

    Fenix Key powinien poradzić sobie z downgrade'm w tym telefonie. Napisz w czym Fenix key jest lepszy od oryginalnego oprogramowania Nokii? W sl3 zaniżanie oprogramowania jest bardzo niepożądane, przeważnie kończy się potrzebą przeliczenia ask-rpl.

    GSM Początkujący   31 Sty 2011 13:49 Odpowiedzi: 11    Wyświetleń: 2602
  • NOKIA 6600 jak zgrać zdjęcia?

    Jeżeli nie to przez kabelek i pakietem Nokia PC Suite. PO CO? Kolega ma dostęp do PCta z IR. Oryginalny PC Suite dostarczany z Nokią 6600 nie wymaga kabelka. W grę wchodzi IrDA. Po zainstalowaniu transfer zdjęć jest jako jedna z opcji oprogramowania.

    GSM Serwis   16 Kwi 2004 12:15 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1736
  • 6100 USB. Nokia Suite 5. Telefon nie jest wykrywany.

    witam wiem, że pośrednio temat był poruszany, ale na moim etapie problemu odpowiedzi nie znalazłem. mam 6100 i próbuję podłączyć do kompa. sterowniki niepewne trochę bo z netu, nie wiem dokładnie czy te co trzeba. po zainstalowaniu oprogramowania nokia suite 5 (z oryg. płyty od telefonu) i usb to com...

    GSM Serwis   11 Mar 2005 19:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 999
  • Jaki bluetooth wybrac do Nokii 3650, a moze jakas irde?

    Przepraszam, ze odswiezam sowj stary temat, ale mam następujące pytanie: Kupilem bluetootha, ale mam z nim problemy, sterowniki i program dołączony do bluetootha ładnie komunikuja się z 3650, ale nie widzi go zaden z programow przeznaczonych do Nokii, jak np. oryginalne oprogramowanie Nokii czy tez...

    GSM Serwis   02 Maj 2005 13:19 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 882
  • połaczenie nokii 6610i z komputerem-pomocy

    Jezeli uzywasz oryginalnego oprogramowania Nokia PC Suite to bez oryginalnego kabla nokii nie wykryje ci telefonu. Sproboj sobie sciagnac Oxygen Phone Manager, ten program obsluguje nieorginalne kable i mozna za jego pomoca zarzadzac calym telefonem. Pozdrawiam

    GSM Serwis   11 Wrz 2005 11:53 Odpowiedzi: 31    Wyświetleń: 5543
  • Problem z kablem do nokii 6210

    Sprawa rozwiazana sciagnalem Oxygen phone manager i jest ok wszystko dziala jak powinno ale dlaczego nie dziala z oprogramowaniem nokii sciagnietym ze stronki nokii?Przeciez to chyba powinno najbardziej pasowac?Logo manager nie laczy sie ale moze dlatego ze stara wersja jest, sprawdze na nowszej choc...

    GSM Serwis   07 Paź 2005 11:12 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 777
  • Nokia 6280 - po flashowaniu logo Nokii i miga LCD

    8 pin moze byc ?+ adapter ? 8 pin to ma wtyczka :) tak moze byc i najwyższa wersja oprogramowania

    GSM Serwis   20 Lis 2008 08:45 Odpowiedzi: 10    Wyświetleń: 1222
  • Padł soft w Nokii 5200.

    Słuchałem sobie Mp3 na standardowym odtwarzaczu, chciałem zmienić playlistę przy zmianie tel oczywiście się zawiesił później automatyczny reset i koniec Od tej pory każda próba włączenie telefonu wygląda tak: 1. Wciskam Power 2. biały ekran Pojawia się napis Nokia 3. Później bateria 4. Później...

    GSM Początkujący   11 Maj 2009 08:24 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3850
  • Nokia N70 jak podłączyć z komputerem

    Zainstaluj to oprogramowanie Nokia PC Suite Pozdrawiam _TIGER_

    GSM Użytkowy   09 Wrz 2009 11:45 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1765
  • IPLUS manager a nokia 6500

    Witam, tak w skrócię; Wkładasz kartę iplusa do noki, instalujesz oprogramowanie nokia pcsuite dostępne tu: uruchamiasz pcsuite i tam masz opcję połącz z internetem. Oczywiścię na tym telefonie uzyskasz max połączenie EDGE 256kb/s.

    Sieci LAN   10 Gru 2009 09:26 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1463
  • Nokia 6030 odczyt Kontakow z PM

    Witam mam dwie uszkodzone Nokie 602 i 6030 z tych dwoch modeli mxkeyem zczytalem PM. w mxkey zakladce do odczytu ksiazki telefonicznej w formie txt plik zostal zapisany jako: Reading VCARD items in binary ... Phonebook backup saved to "C:\mobileEx\3.4\data\backup\356xxxxxx... Plik...

    GSM Początkujący   27 Lis 2010 13:08 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 2037
  • Przy podłączeniu Nokii 6210 Navigator przez USB komputer się resetuje!

    Witam! Mam problem odnośnie połączenia między moim telefonem a komputerem. Gdy komputer tylko wyczyta telefon, następuje reset komputera i tak w kółko dopóki nie odepnę telefonu od kompa. Na innych komputerach działa normalnie, komputery się nie resetują, wymiana plików na poziomie. Przy 1...

    GSM Serwis   09 Kwi 2011 23:14 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 2343
  • Przy podłączeniu Nokii 6210 Navigator przez USB komputer się resetuje!

    Witam! Mam problem odnośnie połączenia między moim telefonem a komputerem. Gdy komputer tylko wyczyta telefon, następuje reset komputera i tak w kółko dopóki nie odepnę telefonu od kompa. Na innych komputerach działa normalnie, komputery się nie resetują, wymiana plików na poziomie. Przy 1...

    Komputery Hardware   11 Kwi 2011 20:50 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 2140
  • Nokia Internet Modem dubluje lokalizacje sieciowe

    Korzystam z modemu 3G Nokia CS-15 zarządzanego przez standardowe oprogramowanie Nokia Internet Modem na systemie MS Vista SP2. Zauważyłem, że za każdym razem kiedy łączę z siecią tworzona jest nowa lokalizacja sieciowa (szczegóły na załączonym screenie). W jaki sposób ustawić jedną lokalizację sieciową...

    GSM Użytkowy   09 Lip 2011 20:55 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 1226
  • Nokia n95 nie dziala mi flash przy robieniu zdjęć

    A spróbuj zaktualizować softa poprzez nokia software update. Najprostrzy sposób sprawdzenia czy to soft czy nie, nokia ma to do siebie że podczas zwykłego użytkowania może być jakiś błąd w oprogramowaniu.

    GSM Początkujący   14 Sty 2012 20:03 Odpowiedzi: 16    Wyświetleń: 1614
  • Nokia C3-OO rozladowuje sie w dzien, zawiesza sie.

    całkiem możliwe że zawilgotniał, w końcu -5 :\ Lepiej spróbować Phoenixem czy Nokia Suit ? (w nokia suit wyskoczyła mi możliwa aktualizacja oprogramowania)

    GSM Początkujący   24 Sty 2013 18:05 Odpowiedzi: 9    Wyświetleń: 1911
  • nokia 520 - nokia 520 nie uruchamia się

    Spróbuj wgrać oprogramowanie.

    GSM Początkujący   13 Cze 2015 10:10 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 594
  • Nokia 5230 a zestaw słuchawkowy Selecline

    Witam mam następujący problem, w mojej nokii jest możliwość podłączenia zestawu słuchawkowego, niestety oryginalny zepsuł się jakiś czas temu dlatego kupiłem nowy od firmy Selecline. Problem jest ponieważ nie działa tak jak powinien, jeśli wtyczka jest włożona do końca dźwięk jest stłumiony, dopiero...

    GSM Użytkowy   23 Lis 2015 23:22 Odpowiedzi: 0    Wyświetleń: 663
  • Nokia 6300 i samsung GT-S7562 - usunięcie simloków

    Dzień dobry, mam dwa leciwe telefony jak w temacie i mam pytanko czy da się je pozbawić SIM-locków jakimś sposobem domowym czy muszę je zanieść do specjalisty oba są w sieci ERA. Próbowałem nokie wpisując kody z jakiegoś generatora kodów ale nic się nie zmieniło, oprogramowanie nokii to V 06.01 16-01-08...

    GSM Początkujący   23 Lip 2018 21:32 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 207
  • problem z podłączeniem NOKII 3100 do komputera

    Zainstalowałem pakiet oprogramowania "Nokia PC Suit" na kompie, podłączyłęm kabelek do portu COM i telefonu, a przy uruchomieniu programu on nie widzi telefonu i pisze że nie ma połączenia. Mam system Windows 98 SE i nijak nie chce działać. Próbowałem też z programem Oxygen i też nic. Jak sie do tego...

    GSM Serwis   21 Wrz 2004 18:46 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1143
  • Nokia 3220

    Jak w temacie, nówka z salonu Ery, restartuje sie przy pisaniu smsów i po nacisnięciu klawisza "4"... Czy ktos miał juz takie kłopoty z tym telefonem, czy to kolejny bubel Nokii jak np soft 5.25 w 3510i czy brak simplusa i SS w 3200? Czy na klonie gryfa jest szansa wgrać do niego oprogramowanie?

    GSM Serwis   26 Sie 2005 19:06 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1479
  • NOKIA 5510. Czy jakiś program umożliwia wgranie 2 razy więcej mp3?

    O ile się nie myle to ci "sprzedawcy" sprzedają program, który można całkowicie za darmo sciągnąć z netu i który jest alternatywą dla oryginalnego oprogramowania nokii. Wszystko na www.aam.prv.pl

    GSM Serwis   06 Mar 2005 23:57 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 834
  • NOKIA 3310 odrzuca połącznie wychodzące

    Miałem ten problem w Idei na 8210, nie udało mi się go zrobić, ale czytałem później na jakimś forum, że przywrócić do fabryki i powinno chulać, ale jak masz sprzęt to najlepiej wgraj najnowsze oprogramowanie nokii, sprawdź IMEI, sumy, SP lock, do fabryki i zobacz czy coś pomogło. Zawsze trzeba prubować...

    GSM Serwis   12 Lis 2005 20:34 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 750
  • Język polski w nokii 3410

    Siągnij sobie poradnik który jest tutaj. Masz tam opisane dokładnie co, gdzie i w jakim programie kliknąć, by wymienić oprogramowanie. (nokia-tuning-naprawa-g... powinien najpierw przeczytać ten poradnik, a potem zadawać pytania. Było by tu o połowę mniej pytań. Naprawdę polecam go wszystkim...

    GSM Serwis   18 Maj 2005 16:31 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1347
  • NOKIA 6020 , nie czyta sim

    Witam, dostał mi się niedziałający telefon NOKIA 6020. Okazało się że jest po zalaniu wodą. Po wyczyszczeniu ruszył, ale nie czyta sima i wyświetla komunikat "wstaw karte sim" . Wydaje mi się że karta wogóle nie ma zasilania, ale brak wiedzy w tym temacie skutecznie utrudnia mi naprawę. Stąd prośba...

    GSM Serwis   19 Sty 2007 16:54 Odpowiedzi: 23    Wyświetleń: 4347
  • nokia 3100

    nie chce rozpoczynac nowego tematu ale mam pytanie dot. noki 3100 a wiec mam nokie z versia softu 05,54 i nie mam w niej funkcji swiatla obudowy czy po podlaczeniu panelu swiecacego bedzie swiecil czy trzeba zmienic oprogramowanie

    GSM Serwis   15 Paź 2005 19:51 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1020
  • usb driver nokia

    zanstaluj oryginalne oprogramowanie nokia pc siute, automatycznie zainstalowany bedzie twoj kabel.

    GSM Serwis   29 Lip 2007 16:32 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 1377
  • Nokia 6230 ver. 4.28

    Przepraszam Cie Pawle ze nic nie napisalem ale nie było mnie w kraju, a co do telefonu to nie był problem oprogramowania, nokia ta miała uszkodzone złacze lcd na płycie , z góry wszystkim dziekuje co mi pomagali. Temat zamykam

    GSM Serwis   11 Lut 2006 09:43 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 716
  • Przeniesienie numerów telefonów z Nokii 6021 na 6230i.

    Dane przeniosłem przy wykorzystaniu PC-eta z Win XP SP2 z oprogramowaniem Nokia Suite i przy użyciu portów podczerwieni. Wszystko OK.

    GSM Serwis   16 Mar 2007 21:39 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 2474
  • Nokia 6630 - nie zapisuje muzyki na karcie pamięci 2gb

    z tego co kojarze to chyba SE sa bardzo "czułe" na nie oryginalne karty pamięci, może Twoja nokia też jest taka. Spróbuj ze strony uaktualnić oprogramowanie.

    GSM Serwis   23 Lut 2008 10:43 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 2010
  • Nokia 7650 i system operacyjny

    Witam, W jaki sposób można wgrać nowy system operacyjny do telefonu NOKIA 7650? Czy komunikacja przez Bluetooth lub IRDA wystarczy do takiego "zabiegu"? Gdzie można znaleźć odpowiednie oprogramowanie?

    GSM Początkujący   24 Kwi 2008 06:46 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3710
  • NOKIA 5210 -> zabezp. skrzynki odbiorczej kodem. Jak usun

    zmień soft na oryginalny Nokii , to nie bedziesz miał czegos takiego. Do telefonu ktoś wgrał jakieś zmodyfikowane oprogramowanie.

    GSM Użytkowy   31 Lip 2009 11:13 Odpowiedzi: 6    Wyświetleń: 1887
  • Nokia 5800 XPress Music soft

    Dlaczego chcesz wgrac soft,chodzi ci o aktualizację czy dlatego że telefon nie działa.Jeśli chodzi ci tylko o aktualizację sprawdz na tej stronie, czy jest do twojego modelu,oraz w jaki sposób można to zrobic

    GSM Początkujący   13 Gru 2009 21:21 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 8124
  • Nokia 5800 Xpress po flashu nie działa Bluetooth

    Witam Trafila do mnie taka Nokia po full flashu przy próbie wejścia w bluetooth pokazuje się komunikat Nie można wykonać operacji bluetooth. Wcześniej nie sprawdzałem czy działał , czy może to być spowodowane zmianą oprogramowania.

    GSM Serwis   03 Lut 2010 15:55 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 3653
  • Nokia E66 mikrofon działa z opóźnieniem

    400.21.013 24-10-2009 RM-343 © Nokia E66-1 (218.07) telefon pracuje w plusie Dodano po 25 No właśnie niemam kiedy tego zrobic, dlatego pytam na forum, myślałem że ktoś się już z tym spotkał i że może jakaś aktualizacja softu by pomogła, nie znam się ale wygląda to tak jak by właśnie wina...

    GSM Serwis   06 Kwi 2011 13:16 Odpowiedzi: 14    Wyświetleń: 3906
  • NOKIA 5530XM błąd systemu przy uruchamianiu WLAN

    Użyj Nokia Software Updater i zrób aktualizacje oprogramowania.

    GSM Użytkowy   30 Cze 2010 10:46 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 1313
  • Nokia N97 32Gb nie ładuje baterii

    Witam Mam Nokie N97 32Gb, która z nieznanych przyczyn przestała ładować baterię. Odbywa się to tak, że podłącze chwilkę ładuje i przestaje ładować, sprawdzałem na kilku ładowarkach bo myślałem, że ładowarka uszkodzona albo wtyk, ale na wszystkich to samo.... Dodam, że telefon sprawuje się bardzo...

    GSM Początkujący   27 Paź 2010 11:16 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 3621
  • Nokia 6303i nie działa poprawnie

    Witam, Mam taki problem telefon przy włączeniu wibruje pokazuje się na chwile napis nokia i podświetlają się klawisze.I dalej już się nie uruchamia.Czy to może być wina oprogramowania?

    GSM Początkujący   26 Lip 2011 22:27 Odpowiedzi: 1    Wyświetleń: 1166
  • Instalacja języka polskiego (Nokia 6700 slide)

    Zmienić product code programem NSS potem zaktualizować oprogramowanie NOkia software update. Lub udać się do serwisu co zrobią to fachowcy.

    GSM Początkujący   30 Paź 2011 21:23 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 3029
  • Nokia n8. Brak reakcji na twardy reset

    Witam . Posiadam nokię N8, i mam pewien problem nie mogę przywrócić ustawień fabrycznych ,próba 3 klawiszy i uniwerslnego kodu nie działa. Brak ikony po podłączeniu do kompa jedynie napis na wyswietlaczu (dostemp do pamięci masowej). Czy istnieje sposób na zresetowanie tego telefonu do stanu fabrycznego...

    GSM Użytkowy   07 Paź 2012 19:18 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 2814
  • Nokia 6300 - Simlock domowym sposobem

    Witam Na znanym portalu aukcyjnym na literę "a", widzę usługę zdalnego ściągnięcia simlocka za 10zł. Wymagają, żeby w systemie było zainstalowane oprogramowanie Nokia PC Siute i program do zdalnego pulpitu (TeamViever). Na czym polega ta metoda usuwania blokady?

    GSM Początkujący   24 Kwi 2013 22:47 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 7290
  • Nokia 301 - Flashowanie przez Phonix-sa

    Możliwe, że ten model już nie jest wspierany przez phoenixa. Poszukaj Nokia Care Suite i nim wgraj nowe oprogramowanie.

    GSM Początkujący   24 Sie 2014 10:55 Odpowiedzi: 5    Wyświetleń: 1281
  • Nokia C2-01 kod zabezpieczający

    Zainstaluj Nokia pc suite podłacz tel i czekaj na stery . Odpal program odłącz wszystkie programy blokujące i sprawdź nowsza wersje oprogramowania.

    GSM Początkujący   03 Lis 2015 21:13 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 4830
  • Nokia Lumia 930 rejestrator głosu

    W Nokii Lumia 930 nie działa mi rejestrator głosu. Gdy go włączam i nagrywam to nie rejestruje dźwięku i go nie odtwarza. Wizualnie wszystko wygląda ok, suwak nagrań odmierza czas i zapisuje plik, ale to wszystko jest "głuche". Co może być usterką, czy to jakaś wada aplikacji, oprogramowania ?

    GSM Początkujący   11 Gru 2017 17:19 Odpowiedzi: 2    Wyświetleń: 375
  • Nokia 3310

    Mam dziwny objaw. Telefon czesto wylacza sie np. przy rozmowie, pomimo iż bateria jest naładowana. Wydaje mi się że chodzi w gre oprogramowanie.

    GSM Serwis   05 Mar 2003 23:09 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 1370
  • nokia 5110 a zasięg

    sprawdz czy styki nie sa brudne jak dociskasz i pojawia sie slaby zasieg to watpie zeby to bylo cos w oprogramowaniu...

    GSM Serwis   12 Kwi 2003 22:08 Odpowiedzi: 12    Wyświetleń: 1516
  • Nokia 3330 bardzo szybko działa

    Nie to nie jest w 100% kwestia oprogramowania.

    GSM Serwis   27 Lip 2004 20:40 Odpowiedzi: 8    Wyświetleń: 1121
  • Nokia 3510 zawiesza się

    Spróbuj jeszcze raz flashować ale inną wersję oprogramowania.

    GSM Serwis   23 Wrz 2004 12:40 Odpowiedzi: 3    Wyświetleń: 774
  • Nokia 6610 problem z irdą

    Dzięki spróbuję z tym innym gniazdem usb.Co do netu też probowałem ale bez rezultatu rwie połączenie z irdą w momencie włączenia się oprogramowania

    GSM Serwis   05 Lis 2004 12:40 Odpowiedzi: 4    Wyświetleń: 890
  • NOKIA 3510i jak wyłączyć światło w obudowie?

    a softwerowo nieda sie wyłączyć czyli przez oprogramowanie ??

    GSM Serwis   13 Sty 2005 21:53 Odpowiedzi: 7    Wyświetleń: 1667