Witam, od niedawna posiadam diagnoskop TECH2. Nigdy wcześniej nie pracowałem na takim sprzęcie. Mam kilka pytań co do tego diagnoskopu; 1.Czy tech2 ma możliwość diagnostyki bezpośredniej sterownika pompy PSG5? 2.Czy ma ktoś z forumowiczów informację gdzie dostępne są działające karty z oprogramowaniem do tech2? 3.Jeśli posiadam TIS2000 na oryginalnych...
Witam, czy poleci ktoś dedykowany do Opli interface diagnostyczny. Mam pojazdy z lat 2000 z obd po CANie i bez CAN oraz kilka nowszych po 2013 roku. Benzyny i diesle. Zależy mi na dokładnych danych z silnika oraz możliwości wymeldowania i zameldowanie nowego radia itp. Jak na razie znalazłem: *OP-COM z ADAKO, *Tech2 Vetronix z allegro jako skaner ręczny...
Opel scaner ,tech2. mdi,kts .
To czy BOSCH czy Vetronix to większego znaczenia nie ma - po prostu w pewnym momencie jeśli dobrze pamiętam BOSCH przejął produkcję, albo odwrotnie - podobno zdarzały się jeszcze produkowane przez Hewlett Packarda - ale to dawno temu rozmawiałem z gościem z BOSCH-a na ten temat, więc nie dam sobie głowy uciąć. Karty zawierają oprogramowanie do urządzenia...
Witam. Zaznaczam że wieje amatoszczyzną ode mnie. Wgrałem kilka razy oprogramowanie na kartę pcmcia do saab. Było wszystko git dopóki za 2 albo 3cim razem nastąpiła totalna zawieszka. Program nie łączy się z tech2 ale komp wykrywa urządzenie. Może uszkodzony wsad uszkodził kartę? Dodam że karta do opla po włożeniu do Techa furczy. Chciałbym wyczyścić...
czy ten interfejs da sie zaadoptowac do złacza 10-pinowego,ewentualnie pod jakie piny go podłacvzyć(mam calibre z silnikiem x20xev) do tego mam oprogramowanie tech.(ten program i interfejs jest dostepny na allegro za 200 pln niezły biznes)
Witam. Poszukuję opisu programowania karty do tech 2 firmy vetronix. Znajomy mechanik posiada takie urządzenie oraz dwie wolne karty pamięci pcmcia 10MB. Czy ktoś wie czy taką kartę można skopiować bezpośrednio po podłączeniu do komputera, czy trzeba w jakiś sposób (np. oprogramowaniem) zaprogramować? Obie karty są wykrywane w komputerze ale za nic...
Witam, mam taki egzemplarz, niestety nie diagnozuje mi diesli, benzynę owszem(SAAB). Nie mogę wejść w SPS w urządzeniu ( wiesza się ) czy to normalne u "Skośnookich"??? Czy wszystkie "ich" egzemplarze takie są? Sprawdzałem na różnym oprogramowaniu Saab od 135 do 146 i to samo. Proszę o pomoc czy ktoś już się spotkał z takim przypadkiem :cry: ... może...
Wersja oprogramowania jest akurat tutaj po angielsku. Sam mi kiedys pisałeś ze wolisz taka bo ci co tłumaczą robią błędy. Oprogramowanievjest w pełni legalne z kluczami. Dlaczego mnie o to posądzasz? zresztą w instukcji jest taki zapis ze specjalnie jest to wprowadzone aby serwisant nie zmieniał za dużo i aby to odblokowac należy podłączyć pod TIS....
Jaką masz wersję op-coma . Kodowania wykonuje się w modułach których dotyczą ABS powinien nieć dostępne opcje o ile przewiduje się jego kodowanie . Możliwe że niektóre z moduły wymagają zmianę oprogramowania pod konkretny wariant . Jaki jest problem z oryginalnym ABS i czy ten nowy ma takie sam numer?
FW - firmware, oprogramowanie w interfejsie .Żeby nie trzeba było wgrywac tego do głowicy przy każdej zmianie używanego oprogramowania to trzeba znaleźć folder "firmware" od jednego programu i podmienić go na folder o tej samej nazwie z drugiego programu. Jeśli chcesz tylko przetestować czy uda ci się połączyć to po prostu zaktualizuje interfejs jeśli...
obawiam się, że notebook nie pomoże... kiedyś słyszałem co prawda o jakimś sofcie, który może to usunąć, ale znaleźć to... to raczej beznadziejna sprawa w grę wchodzi tylko oplowski TECH1 lub TECH2 popytaj w swojej okolicy w warsztatach, które specjalizują sie w Oplach, te porządniejsze powinny mieć przynajmniej TECH-a 1
Tu masz, polecam, ople wymiata tak jak żadne Op-comy.
Cześć. Da się to zrobić na conajmniej dwa sposoby. Można dołożyć moduł taki jak LWPM, który po sieci CAN wysteruje odpowiednio licznik. Zaletą jest tutaj duża ilość innych bajerów jakie oferuje ten moduł. Można też zmodyfikować licznik poprzez zmianę zawartości pamięci eeprom. Przy czym musi być to licznik z odpowiednio nowym oprogramowaniem. Zdaje...
Witam, Mam pytanie może ktoś się orientuje. Zakupiłem kabel (bezpośrednio z Chin) do programu Opel Tech2. Komunikuje się bez problemu z ABS, immo ale nie mogę się połączyć z silnikiem. Cały czas, nawiązywanie połączenia i tak w kółko. Kabel jest na USB. Laptop Toshiba. (Są opinie że nie chodzi na toshibach - ale wersja z RS232). Zaglądnąłem do środka...
Jeżeli sterownik jest nowy to wymaga oprogramowania (fabrycznie jest surowy).Tylko Tech2.
Może wystarczy zmiana oprogramowania wyświetlacza (indeks kodu)niestety Tech2.
<- jak znajdziesz mi coś w tym stylu w postaci oprogramowania na PC to ja ci krate wódki jakiej tylko chcesz stawiam :) przykro mi ale żaden z prezentowanych tam mierników nie nadaje się do pomiaru pętli abonenckiej pod ADSL :( a co do oferowanej kraty gorzały to wciśnij sobie ALT+Z przy odpalonej aplikacji od małego ZXDSL852 , albo ALT+P dla SAGEMA...
Czujnik zderzeń bocznych zamontowany jest w drzwiach pojazdu. Działa on na zasadzie pomiaru wzrostu ciśnienia komory powietrza w drzwiach podszas zderzenia bocznego. Aby czujnik zadziałał prawidłowo drzwi muszą być uszczelnione folią uszczelniającą. Dodano po 1 Sterownik jest zabezpieczony metalową plombą Podczas wypadku w czasie którego nastąpiła aktywacja...
zalezy jaki silnik ale tech ma wiele opcji zalenie od streownika silnika - adaptacje, odciecia wtrysku ,test egr ,test silnika krokowego , ma równiez wykresy -oczywiscie mowa o tech2, a twoje gniazdo jak jest 16 pinowe to nie aldl-tylko obd. dobre urzadzenie ale dosyc drogie.Na jeden samochód nieoplacalne- no a do niego jeszcze tis i klucz i mozna wgrywac...
W listopadzie 2008 roku stanolem tak jak wiekszosc ludzi w tym temacie przed zakupek sprzetu do diagnostyki i tez pytalem sie ludzi na tym forum co kupic . Obecnie po ponad roku doswiadczen chce sie podzielic spostrzezeniami . 1. EuroScan ATTINY do 2000 roku cena 200 zl - sprzet glownie uzywam do podlaczania sie do starych samochodow , glownie fiatow...
Z tego co ustaliłem wspomniane zawory mają wadę.Wiedzą to użytkownicy Toyot.Tam wymienia się to hurtowo.Denso zmieniło ich konstrukcję i w silnikach(Opla) od nr 69692 (01.09.2006) były już montowane poprawione. Co ciekawe Tech2 nie pokazuje żadnych błędów.Lepszą wykrywalność problemów związanych z układem zasilania i wtryskowym daje dopiero zmiana oprogramowania...
Witam, mam problem z instalacja gazowa, sterownik TECH204. Wszystko zaczęło się od tego ze auto w ogóle nie przełączało się na gaz, podłączyłem sie do sterownika poprzez program LPG TECH GAS SETTING, oprogramowanie wymagało aktualizacji, po jej wykonaniu auto przełącza się na gaz, lecz bardzo nierówno pracuje, na niskich obrotach wręcz się dusi, w czasie...
Co do chinskich klonow jest roznie . Zalezne na jaka wersje trafisz czy na HQ czy LQ . HQ to wersje mozna powiedziec 1:1 jak z zewnatrz jak i w sroku i roznice sa prawie nie zauwazalne , dzialanie tak samo w 100% , jedeny minus to ze sa tylko tansze o 1/3 od oryginalu :( . Drugie wersje to LQ czyli to co w 99% znajdziesz na allegro , lexia/pp2000 dziala...
Niedawno zalozylem instalacje gazowa BRC Sequent 24 do Opla Omegi 2.0 16V (z jednym, okraglym przyciskiem). Niestety po pierwszych regulacjach zaczelo sie dziac to samo co w identycznej Omedze rodzicow, a mianowicie po wylaczeniu silnika na gazie czesto (szczegolnie jak silnik sie zaczyna rozgrzewac) trzeba krecic rozrusznikiem przez kilka sekund, zeby...
Może troszkę namieszałem w swoich postach. Więc powiem tak, mam oprogramowanie OP-COM, brakuje mi jednak interfejsu, jaki interfejs mam kupić aby skorzystać z programu OP-COM ? Znalazłem takie urządzenie Interfejs współpracuje z oprogramowaniem TECH2, OP-COM lub AB-COM. Oprogramowanie to jest kompatybilne z wieloma samochodami marki OPEL (rocznik 1997...
Interfejs do vag-com to sobie sam zlutujesz w pół godziny, a oprogramowanie z Ross-Tech za 100$ też nie zabija, ale zrobisz nim tylko grupę VW do 2001, później tylko po can, vcds z Adako to ok 2500, tańszy jest vcp z obd2.pl ok 600zł. Ale jeszcze raz mówię, tylko i wyłącznie do grupy VW, ale zrobisz wszystko Używam jeszcze cdif-a, i jest niezły jeśli...
Witam !!! Ten temat poruszany był wielokrotnie odnośnie KARTA PCMCIA NA RS232 PORT COM ale nie mogłem znaleźć tematu co do kart firmy 4World więc dlatego poruszam taki temat. Zakupiłem właśnie taką kartę z układem 19C550 i po podłączeniu kabla op tech 2 pod laptopa IBM t41 niestety nie widzi nic oprogramowanie tech2 . komunikat brzmi że nie widzi urządzenia....
To że potrzebny jest op com lub tech2 to wiem. Security code gdzieś tam mam. Ale chciałbym aby ktoś opisał jak przeprowadzić ten proces, aby uaktywnić BC1 i BC2. Co trzeba zmienić w oprogramowaniu aby aktywować komputer?
Musi być Tech2 ? a nie można by tego zrobić czymś takim jak: opel scanner 1:71 ? Co oznacza zmiana wsadu oprogramowania wyświetlacza ? brzmi to przerażająco.
Witam Posiadam tester diagnostyczny Tech2 i chciałem zapytać czy poradzi sobie z wgraniem tego oprogramowania?
witam, jestem po sprawdzeniu u speca od denso, powiedział tyle,że niemożliwa jesta taka ilość błędów, więc kazał mi lepiej jechać do elektronika bo błędów co niemiara,że może centrany komputer padł..Ale skasować ich nie potrafił.Dodał,że musiałby sprawdzić każdy wtrysk na stole za 100zł razy 6szt.. ale to też nie wiadomo czy to wtryski.Mam Dość ! błędy...
witam ponownie czy jest możliwość przetestowania tego samochodu przy pomocy GM Tech2 bo na karcie GM US 2013 nie ma takiego silnika , albo trzeba mieć inne oprogramowanie .
Ten NIBY program tech2 na PC nie ogarnia niczego.Jeśli poprawnie ustawisz porty COM w panelu sterowania i będziesz się łączył przez COM1 to MOŻE uda Ci się wyświetlić kody błędów silnika. To samo uzyskasz metodą "migania" kontrolki check. Ogólnie kabel wraz z tym oprogramowaniem nadaje się do śmieci a nie do Opla jak zapewniają sprzedawcy z popularnego...
Posiadam interfejs obd2 ELM327 Tym interfejsem nic w tym temacie nie zdziałasz. Potrzebny tester Tech2 lub przynajmniej oprogramowanie i interfejs Op-Com z Adako oraz Car Pass
Dwa sposoby: 1. albo Tech2 i zmienić oprogramowanie, tak aby świece grzały przy innych temp. 2. oszukiwacz 'ciepły start'.
ale to nie ma nic do odblokowania, trzeba wrzucić oprogramowanie na pamięć radia programatorem jeśli płytą nie idzie. OPCOM czy tech2 tutaj nic nie da.
wzmak123 czyli istotniejsze jest oprogramowanie niżeli urządzenie? czy ten LEM327 v2.1 z aukcji będzie działał np z Opel Tech2 czy OP-COM?
kabel podpisany jest jako Opel Tech2 OBDII i nic wiecej na Nim nie ma. Dodano po 2 tylko że na windows 10, windows 7 poprzednie oprogramowanie które wykorzystywałem czyli OpelTech2 nie chce działać, czesto sie zawiesza, wywala mi program i nie zawsze chce się połączyć
Dziękuję bardzo za zainteresowanie tematem i sprawdzenie tego wyjścia. ad.1 To w tym wypadku zegar jest jeden wspólny ale pewnie rożni się oprogramowaniem, gdyż jak wspomniałem w moim wywodzie wcześniej - w danych diagnostycznych nie ma świateł przeciwmgielnych przód, ad.2 Wiązka w desce rozdzielczej nie posiada tego pinu, zegary posiadają, ad.3 Może...
W ramach ścisłości to waga Flasha w Simtec71 wynosi 512kb w tym pewien obszar zajmuje emulowany Eeprom (PIN,VIN,KM) który czyta CP. Żaden Kess , Galeciak , MPPS , itd nie czyta całego obszaru pamięci tego sterownika tylko jego część (24kb) i tu jest problem sumy kontrolnej.Co do Tech2 i SPS to jest także nie pełny wymiar (około 384kb).Sps wystrczy do...
Witam ponownie... działam sobie Galletto... urządzonko potencjalnie bardzo fajne, jednak wsparcie techniczne żadne. Przeflashowałem starownik Galletto, później sklonowałem Carprogiem i samochód nie odpala (sterownik HSFI - 2.1) - na oryginalnym odpalał. Drugi sterownik (docelowy) jest sprawny. Najskuteczniej byłoby zaprogramować sterownik po SPS, niestety...
Nie można prościej ręcznie ustawiając korekty gazu tak żeby ECU silnika sam podejchał z korektami benzyny? Nie da rady - próbowałem. Jet rozjechane na maxa - Rozjazd polega jakby na tym, że Dla ECU poprawne korekty (tak się zaprogramował) leżą powyżej + 25procent - w praktyce sonda spada na dół - korekty rosną do maxa i brakuje zakresu żeby zaczęło...
Znalazłem elektronika który ma Tech2 z najnowszym dostępnym oprogramowaniem do Saaba tj ver. 148.000 i wykonał mi za pomocą tego urządzenia ponowną synchronizację modułów. I tyle, Sabina znowu lata :D