Dzieki za odpowqiedz ale problem polega na tym ze obrotka nie ma. I co zeraz? Macie jakies pomysły i co z moim pytaniem dot, duszenia silnika na niskich biegach.
jaka jest masa tego autka? jaka moc silnika? optymalne obroty dla małych silników są chyba wyższe niż 2000 jakiego koloru są świece zapłonowe? (no ale jak startujesz ze świateł równo z alfami i bmw to nie szukaj usterki
Jeśli ma Kolega chęci to może prześledzić ten temat, w którym ta kwestia była już poruszana http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic26...
Sprawdź jeszcze szerokość paska .( gdy zużyty wychodzi niżej na koło wariatora a więc niższa predkość). Zobacz ciśnienie w ogumieniu. Twoje 60 km to nie tragedia może silnik jest już troche zużyty. Przy tych silnikach udaje się z reguły osiągnąć 65km/h bez wiekszych problemów na częścich fabrycznych. Nie sugeruj się też postami typu wymieniłem rolki...
Jeśli czytasz po rosyjsku, może tu coś wyczytasz. Wygląda na to że 3500-5000 to optymalne obroty dla tego silnika.
Obroty silnika to też nie to, poza tym obrót pługa powinien nastąpić przy optymalnych obrotach silnika,a nie na jak najwyższych.
Schematów na UL1111 jest sporo sprecyzuj: http://elenota.iele.polsl.gliwice.pl/sea... Z tego co pamiętam to może być obrotomierz z UL1111, wskażnik obrotów optymalnych silnika, sygnalizator przekroczenia szybkości jazdy, wskażnik stanu naładowania akumulatora. Jak możesz to pokaż druk-foto.
Ale w takim układzie silnik spalinowy może pracować cały czas w optymalnych warunkach. W samochodzie to się nie uda, nie wiem ile biegów musiała by mieć przekładnia żeby dla każdej prędkości zachować optymalne obroty silnika. . I kto by ją miał obsługiwać.
Sytuacja w konstruowaniu silników dość zasadniczo zmieniła się, kiedy magnesy "neodymowe" stały się łatwo dostępne - przedtem magnes stały użyty jako wirnik musiał mieć duży moment bezwładności, obecnie dużo mniejszy, jeśli jest to "neodym". Co do mocy silników krokowych i serwomotorów: przy takich samych i dość powolnych obrotach krokowy ma wielokrotnie...
co do ostatniego postu... proponuje zwykly silnik komutatorowy i przekladnie zębatą o odpowiednio dobranej przekladni... wczesniej ustawiając optymalne obroty silnika... w miare stabilne - i zrobic "nieplywający" zasilacz do tego - co o tym sądzicie?? (silnik krokowy zachowywalby sie skokowo a opisane rozwiazanie mialoby charakterystyke liniową)
Chodzi o to, że chciałbym obliczyć zużycie energii. Wiem jak to zrobić w odniesieniu co do kilometrów, ale dajmy na to trasę 15 kilometrową dany autobus pokonuje w 40 minut, ale w godzinach szczytu zajmuje mu to już 55 minut więc jeśli uzależnię to od kilometrów to będzie to zakłamane. Dystans ten sam, ale czas jazdy sporo dłuższy (istotną kwestią...
dobra ale to ma mieć skręt jak czołg mam już model z klocków lego własnej roboty ale mi nie chodzi o serwa tylko o to jak zrobić optymalne obroty silnika i uciąg mam silniki od cdrom Dodano po 1 przy okazji dodaj mi ktos ze 7 punktów bo musze zobaczyc kilka plików
Panowie i panie, jaki silnik 3-fazowy będzie optymalny do małej krajzegi? Tarcza będzie tak ok 25 cm. Obroty nie są w tej chwili istotne, tylko moc silnika.
Obroty silnika hydraulicznego można by jeszcze regulować automatycznym regulatorem przepływu, było by to rozwiązanie najbardziej optymalne na które obroty silnika diezla nie miały by większego wpływu.
Witam, od jakiegoś czasu jestem posiadaczem Skody Rapid 1.2 TSI Active Green tec 66kw z 2014 roku. Samochodem jeździ się rewelacyjnie. Aby tak zostało chciałbym nieco się dokształcić, aby poprawnie je użytkować. Ponieważ zdarza się, że jeżdżę w trasy dochodzące do 1kkm korzystam z autostrad. Jako że autko ma stosunkowo niewielki benzynowy silnik (wcześniej...
Ale wracając do meritum tematu. W moim aucie jako tako nie ma silnika krokowego. Jest sterowanie elektroniczne. Jak inni będą to czytać...... Są Citroeny C2 z silnikiem 1.4 benzyna, które maja wymienne silniczki krokowe i są też takie jaki ja mam - gdzie jak coś będzie mu dolegać to trzeba wymienić cała przepustnice wraz ze sterowaniem. Dobrze mówię?...
Mam silnik DC na którym jest napisane: 24V, 150W, 3000 obr/min, 0.48 Nm. Czy to oznacza, że powinien on pracować z prędkością 3000 obr/min? Zmierzona prędkość przy 24V, bez obciążenia to ok. 4000 obr/min. Chcę uzyskać z niego dużą moc przez dość krótki czas. Myślę o zasilaniu 36V, co powinno podwoić jego moc - oczywiście będą większe obroty. Interesuje...
Bardzo fajny pomysł, żeby zrobić taki komputer. Dla mnie optymalne byłyby: - obroty silnika, - spalanie chwilowe, - spalanie średnie, - temperatura zewn / wewn, - wskaźnik napięcia akumulatora
Jakie sa optymalne obroty dlatego silnika bo w necie nie mogę się doszukać zielone pole zaczyna się od 1tys ale to chyba za mało wcześniej jezdzieł starymi manami a tam zaczynało się później wyjątkiem był tylko stary mb sk v6 tam zaczynało się od 900 ale z takimi jeździłem tylko na pusto Z góry dziekuje za pomoc
W ciągniku sadowniczym nie ma miejsca na takie udziwnienia na zewnątrz. Zwiększenie obrotów o około 20% nie dyskwalifikuje ciągnika z innych prac.
Witam Nowy Opel Corsa F 1.2 100 koni manualna skrzynia, nówka z salonu. Problem to jak sądzę duże spalanie: - miasto 12 - 15 l/100km; - autostrada tempomat 120km/h 6.7l/100km. Aktualnie przebieg pod 1000 km. Przy okazji pytanie pomocnicze, jakie są optymalne obroty tego silnika, bo to co proponuje auto na przełączenie biegów to koło 1200 obrotów. Czy...
Podaj parametry pompy lub model. W danych pompy jest podane zapotrzebowanie na moc i obroty nominalne dobrze gdyby silnik pracował w optymalnych obrotach wtedy osiągnie większą sprawność.
Witam, mam pytanie jakie sa optymalne obroty dla tego silnika by mozliwie najmniej palil? Do jazdy po miescie wystarczy 3 bieg (jakies 3 tys obrotow i 60km/h) z kolei mozna na 4 biegu (jakies 2tys obrotow i ta sama predkosc). Co lepsze dla silnika? Pozdrawiam
Zazwyczaj silnik benzynowy powinien pracować w zakresie 2000-3000rpm. Dociskanie na obrotach 1000-1500 jest niezdrowe dla układu korbowego. Od czasu do czasu na pewno nie zaszkodzi pogonić na wyższych obrotach, pod warunkiem że silnik jest rozgrzany. Na zimnym silniku jeździ się delikatnie (zimny olej słabiej smaruje).
Dostępna moc nie ma wpływu na spalanie, sprawność silnika, a co za tym idzie spalanie przy danej mocy chwilowej, wynika z jego konstrukcji. Możesz po prostu świadomie nie wykorzystywać pełnych możliwości silnika, co wpłynie na mniejsze spalanie i dłuższą żywotność. Silnik uzyskuje optymalną sprawność tylko w pewnym zakresie obrotów i obciążenia. Nieobciążony...
Czyli w tych sprężarkach jest obojętne czy się kręcą 1420 czy 2990 , tak to zrozumiałem. Pewnie chodziło o to że silnik obojętnie jakie ma obroty, tylko żeby zastosować odpowiednią przekładnię dopasowującą do optymalnych obrotów kompresora.
Te same obroty a niższy bieg, to różnica w przyspieszeniu wynikająca z niższego przełożenia a co za tym idzie lepszy moment na kołach, to logiczne. Przede wszystkim moc silnika wzrasta, bo wzrastają obroty silnika.
2,5-3tyś to optymalne obroty dla tego silnika jeśli jedziesz ze stałą prędkością, to nie diesel!
Witam Mam problem. Kupiłem regulator obrotów silnika DC 5V (jak na foto) po to aby podłączyć pod silnik w magnetofonie kasetowym do silnika. Wszystko podłączyłem poprawnie (zasilanie 5V) ale po włączeniu w głośnikach radia ujawnia się straszny pisk i przy regulacji potencjometrem warkot (po odłączeniu regulatora pisk i warkot znika). Mam pytanie w jaki...
BlacK_SmitH, masz rację, co do sterowania obrotami silników, tylko z falownikiem to jest tak, że przy zmniejszeniu obrotów silników zachowują ich optymalną moc, nie zmieniają przesunięcia między fazowego i chodzi tu głównie o silniki większej mocy. Jeśli chodzi o małe silniki od dmuchaw to ściemniacze się sprawdzają, o ile nie przekracza się się ich...
Czy jeśli ręcznie poruszę wirnikiem i dopiero potem podam napięcie na uzwojenie główne, to silnik będzie się kręcił i nie ulegnie spaleniu? Podłączenie na schemacie. Z tego rozwiązania byłbym też zadowolony – ostrzałka ma być dla mnie. Moim zdaniem ten silnik powinien jednak pracować z na stałe podłączoną fazą pomocniczą przez kondensator. Tak...
Tak, takie obroty szkodzą silnikowi.
Faktycznie nie doczytałem. Ale nawet w tych agregatach napięcie na zaciskach prądnicy zależy od obrotów, a przekształtnik też ma określony przedział napięcia wejściowego. Dla silnika również istnieje zakres obrotów optymalnych. Poza tym im niższe obroty, tym większym momentem jest obciążony wał silnika. W końcu czy agregat z tego wątku, czy inwertorowy...
Konstrukcje helikopterów były determinowane przez parametry silników spalinowych (określony przedziała obrotów, słaba regulacja). Dlatego silnik pracuje na optymalnych obrotach, a zmienia się skok łopat. Quadrokoptery działąjące na silnikach spalinowych też prawdopodobnie lepiej zrobić ze zmianą kąta łopat, a nie zmianą obrotów silnika.
Jest w tym trochę prawdy, ale tylko trochę, przy wyższych obrotach smarowanie rzeczywiście jest lepsze, ale w tym samym czasie elementy współpracujące ze sobą pokonuję odpowiednio dłuższą drogę (więcej obrotów/cykli pracy). Poza tym "co za dużo to niezdrowo" powyżej pewnej prędkości wzrastają opory ruchu (tarcie) na tyle, że sprawność silnika spada....
2-2,3tyś podczas ciągłej jazdy wystarczy? Czyli przy prędkości 70km/h 4 bieg jest optymalny, tak?
Witam Panowie mam następujący problem: Obroty silnika po odpaleniu zimnego silnika są optymalne jednak po zagrzaniu się rosną do około 900. Dodam że jak jest zimno silnik ciężko odpala. Model pompy: dpa 3443f892. Co może być powodem rosnących obrotów?? Pozdrawiam i z góry dziękuję za pomoc!
2000 obr chyba sprężarce nie zaszkodzi ? Optymalne obroty ?
Normalny efekt, zbyt zamałe obroty, a raczej napięcie. Podejrzewam iż ten regulator to zwykły ściemniacz, innymi regulator fazowy( nieszkodzi iż na procesorze), a wentylator to silnik klatkowy jednofazowy. Masz po to potencjometr minimalnych obrotów, optymalnych dla danego typu silnika- wentylatora.
No i to prawda:diesle mają mały zakres użytecznych prędkości obrotowych, a śruba niestety nie ma dużo większych. To nie auto, tu nie mamy skrzyni ani sprzęgła, silniki przyczepne (benzynwe) mają wbudowaną w spodzinie przekładnie 1,2-1,5 w komplecie mamy śrube lekką o małym skoku i ciężką o dużym. Największe zapotrzebowanie na moment mamy w momencie...
Nie jestem pewien ale wydaje mi się że jakikolwiek mostek to może nie być optymalny. Z tego względu iż nie prostujemy tutaj prądu zmiennego 50Hz tylko częstotliwość jest zależna od obrotów silnika. Proponował bym może coś na szybszych diodach. Jak ktoś się zna to niech poprawi mnie jeżeli się mylę?:?:
Błażej, staaaaaary! Czy Ty miałeś kiedykolwiek jakąś (swoją) żooonę? Moja żona ma prawo jazdy od ... lat, zajeździła już kilka aut, ewnentualna uwaga na temat jej jazdy to jest wyprowadzka z domu, na zimę - czujesz? Brrrr...... Widzę, że problemu (na tym etapie) rozwiązać się nie da, wiem już, że następne auto żony będzie z automatikiem. Cały sens...
Hybryda nie ma tak ciężkiego akumulatora jak auto elektryczne. To kilkukrotna różnica. Silnik elektryczny podobnie jak generator może spokojnie podnieść dorosły mężczyzna. W hybrydzie za przeniesienie napędu nie odpowiada skrzynia biegów bo jej nie ma. Silnik pracuje na optymalnych obrotach przez cały czas gdy jest włączony. Hybryda szczególnie w ruchu...
Ciekawi mnie jak doszedłeś do tego luzu w cylindrze, skoro dopiero czekasz na mikrometr i średnicówkę. Wyśmiejesz mnie... szczelinomierzem. Łudzę się, że to żałosna metoda pomiaru i nie będzie tak źle po przemierzeniu dobrym sprzętem. No niestety. Nikt nigdy Tobie nie mówił że co prawda cylinder jest idealnym walcem, to tłok już niekoniecznie - stożek...
Jak go odpalisz, potrzymasz na full gazie 20 sekund i nie wysra błędu ,to masz grzebany soft w sterowniku i optymalnie było by wrócić do oryginału i zrobić diagnoze .
a jeśli chodzi o dym z wydechu macie jakieś pomysły? Dodano po 4 po zapaleniu są niskie obroty i silnik nie pracuje równo dopiero po przegazowaniu obroty są optymalne i praca silnika jest równa(jak pisałem wcześniej gdy nie przytrzymam gazu od razu gaśnie)
Witajcie. Chcąc zbudować sobie obrotościomierz cyfrowy, skorzystałem ze schematu z EP3/2004 i projektu "Wskaźnik optymalnych obrotów silnika samochodowego". Wykonałem układ wejściowy zgodnie ze schematem z tego projektu, z taką modyfikacją, że zamiast wyjście monowibratora walić wprost na procek, dałem je przez tranzystor NPN dopiero na wejście przerwania...
Moc a moment to różne wielkości. Za szarpnięcia odpowiada bardziej moment. Ten silnik posiada pewne właściwości optymalne do użycia go w pralce, niekoniecznie do twoich zastosowań. W pralce wymagane są duże obroty (wirowanie), na które silnik wraz z bębnem wchodzą przez kilka sekund. Nie jest więc wymagany duży moment. Ty oczekujesz dużego momentu przy...
Doświadczeń nie mam - z tego co wiem, mapę paliwa dla centralki LPG IV wykonuje się w trasie - trzeba przejechać ten sam odcinek, możliwie zróżnicowany (ok 5- 10km) kilkakrotnie na przemian na benzynie i na gazie, każdorazowo korygując czasy wtrysku LPG. Trzeba doprowadzić do takiej sytuacji, że komputer benzynowy nie zmienia czasów wtrysku podczas...
Przecież to zwykły silnik modelarski z samoczynnym zapłonem. Śruba od góry służy do regulacji stopnia sprężania, by uzyskać optymalne obroty. Bez problemu można takie silniczki nabyć w sklepach. Pojemności z reguły nie przekraczają 2.5 ccm.
Witam wszystkich Jednak gdy jest wkręcona śruba czułości w parowniku LOVATO na max i do tego odpowiednia regulacja śrubą od wolnych obrotów (poprzez stopniowe je wkręcenie) uzyskałem najbardziej optymalne ustawienie aby obroty silnika tak nie falowały. Może warto byłoby jeszcze wybrać się do jakiegoś gazownika aby podłączył komputer do STAG50 i poustawiał...
Tak swoją drogą, to elektryczne silniki BLDC (z magnesami neodymowymi) mają bardzo wysoką sprawność w optymalnych obrotach i idealnie optymalnych obciążeniach, one w zasadzie wykorzystują ten efekt ADAMSA lub BEDINIEGO.
100 kw to za dużo. Bo będzie pracował na ułamku mocy. Najlepszy byłby silnik około 1 litra lub mniej wtedy moc użyteczna na obrotach optymalnych to jakieś 25kw cieplna trochę więcej. Wtedy pracował by na 1/3- 1/2 mocy dostępnej na obrotach optymalnych (około 3000 RPM).
Witam mama jeszcze pytanie zakupilem kompresor wan 1300l/min butla 500l silnik 7.5 kwtylko jak zacznę piaskować dyszą 6mm to po czasie w pracy utrzymuje mi ciśnienie 3bar i jest to trochę męcząca praca czy po zmianie koła napędowego przy silniku na większy przyspieszy pompowanie i co za tym idzie zwiększy ciśnienie? no i oczywiście o ile można zwiększyć?...
Nono 2 strony, festiwal bzdur! Wystarczy zrobić przełożenie 1 do 4 i powinno wszystko pracować poprawnie. Przy hydraulice operujemy momentem. Poza tym puszczanie nsz32c powyżej 1000 obr./min to głupota i nieznajomość tematu. Obojętnie czy momentem czy mocą. Moc to moment x ilość obrotów. Zatem jak najbardziej moc ma kluczowe znaczenie. Niemniej jednak,...
Witam, Auto: Renault 19 Chamade 1721 95r + instalacja gazowa. Nie wiem czy to odpowiedni dział na zadanie tego pytania, więc proszę o przeniesienie jeśli nie trafiłem... Problem z autkiem objawia się tym, że są bardzo niskie obroty silnika. Około 200 zaraz po odpaleniu na zimnym i muszę przytrzymać pedał gazu, aby silnik się nie zadusił. Wraz z temperaturą...
Rozwiązanie kiedyś proponowano w postaci agregatu prądotwórczego, gdzie silnik pracuje na optymalnych obrotach i osiąga najlepszą sprawność. Problem w stratach na generatorze i silnikach elektrycznych ale zapewne straty te w obecnych rozwiązaniach są mniejsze niż 30 lat temu. Przypominam tu o pojeździe jaki prezentowali panowie Kurek i Kamiński w programie...
Chcę jeszcze dodać że na spalanie ma wpływ kilka istotnych kwesti: - małe cisnienie w oponach - jazda przy otwartej szybie/szyberdachu - obroty (dla tego silnika optymalne to 2500-3000 obrotów) - paliwo zmarkowej stacji - ilosc przewożonych osób - dynamika jazdy - światła mijania To nie są tylko kwestie wyczytane z gazety ale sprawdzone osobiście przeze...
1. W którymś z postów przeczytałem taką procedurę ustawienia biegu jałowego. Ustawić z grubsza 1700 obrot, następnie zmniejszać obroty aż silnik zacznie przerywać ( zanotować jak to wartość ), następnie zwiększać obroty aż też silnik zacznie przerywać ( zanotować jak to wartość ). Optymalne obroty to średnia wartość między max a min.Wydaje się to rozsądne...
Mój błąd, miałem na myśli około 3000 obr/min. Nie sprawdziłem dokładnie tego co napisałem wcześniej. Poprawiłem aby nie wprowadzało innych w błąd. Maksymalne obroty to 2900 obr/min +/_ 100 Dziękuje za zwrócenie uwagi na moje niedopatrzenie.
Witam, Mam problem z moim Mitsubishi ASX 1.8 DID 116KM 2012R. Otóż po rozgrzaniu silnika do optymalnej temperatury falują obroty( słychać stukot z silnika) na biegu jałowym, gdy silnik jest zimny wszystko jest w porządku, w czasie jazdy też bez problemów, dopiero parę sekund po zatrzymaniu i po wrzuceniu biegu jałowego zaczyna się problem. Co ciekawe...
na 4 przy 60km/h?? to jak to ma jechać? to nie Lublinek... Optymalny zakres obrotów dla silnika benzynowego to 2 do 4tyś obrotów, poniżej 2tyś to zamęczanie silnika, teraz niestety takich idiotycznych "ekodrajwingów" uczą na kursach żeby tak męczyć te biedne silniki. Po prostu postaraj się jeździć bardziej dynamicznie. do pyrkotania na wolnych obrotach...
Tak. Silnik 15t maksymalne obroty trochę mniej jak 28000 obr/min bez obciążenia duże obroty i moc mniejszy moment obrotowy jak by można było koło odbiorcze powiększyć to byłby optymalny zakres przełożeń. Może wstaw silnik 20T. Regulator nie zły ale bez odcięcia LiPo i hamulca, sprzedawcy reklamują dźwignia gazu do przody hamulec i do tyłu a w rzeczywistości...
Witam, przychodzę z pytaniem, bo posiadam auto Polo 9N 1.2 benzyna i gdy auto odpalę rano i silnik jest zimny, to obroty są okej, ale gdy jest po jakiejś trasie i silnik już jest rozgrzany, to obroty na postoju są lekko ponad ten wyznacznik minimum, tak z 300-400 wtedy jest, ale auto nie gaśnie i trzyma takie obroty, tylko moim zdaniem są one zbyt niskie,...
nadlewka na głowicy o niczym nie świadczy, ten typ pompy działa mniej więcej z takim ciśnieniem, jaka jest średnica tłoka w tej myjce? Problem może dotyczyć silnika spalinowego, przy dużym obciążeniu nie uzyskuje odpowiedniej mocy, zdarza się to w agregatach prądotwórczych, że falują obroty pod obciążeniem. Optymalna dysza to 045, jeśli na płaskiej...
Różnica jest spora. Panel to źródło prądowe, gdzie wydajność zależy od nasłonecznienia. Wystarczy utrzymywać napięcie wyjściowe w pobliżu napięcia MPP aby optymalnie odbierać moc. Turbinę trzeba traktować jako prądnicę (silnik). Napięcie rośnie od obrotów, a możliwą do pobrania moc trzeba pobrać z krzywej P(n) albo obciążenie dobierać z wahnięć obrotów....
Jakie optymalne obroty musi mieć ta sprężarka zeby wydajnie pracowała ??
Witam Jazda na niskich obrotach i wysokim biegu odpowiada głównie producentom silników :) bo te się w ten sposób szybciej rozsypują. Jeździłem kiedyś Renaultem Megane w którym były wyświetlane strzałki do zmiany biegów, przy niby optymalnym utrzymaniu obrotów silnik był tak słaby, że każde wyprzedzanie stawało się niebezpieczne i trwało setkami metrów....
No logiczne. Niestety wpajana forma eko-jazdy chyba nie jest odpowiednia. Wszędzie mówi się tylko o małych obrotach silnika i nie dociskaniu gazu. Zapomina się o tym, że dużo ważniejsze jest utrzymywanie optymalnych dla pracy silnika obrotów. A właśnie chodzi o to, aby silnik nie był wysilony. Wiadomo, że dobrze zagrzany silnik i pracujący na równych...
Witajcie tematowi przyglądam się od dosyć dawna Mógłby mi ktoś podać jakie optymalne obroty sprężarki od ikarusa Jakie zapotrzebowanie na moc przy przełożeniu 1;1 Do dyspozycji mam silniki trój fazowe 5,5 KW 750 lub 950 obr [tabliczka mało czytelna] 3,0 KW 1400 obr
Według mnie to nie ma czegoś takiego jak silnik inwerterowy, to bełkot marketingowy. Silnik, jako układ mechaniczno elektryczny może być np: indukcyjny, synchroniczny, BLDC. Silnik indukcyjny jest najprostszym a zarazem bardzo optymalnym silnikiem na prąd zmienny. Wadą silnika indukcyjnego jest praktycznie brak możliwości regulacji obrotów, a płynnie...
Oczywiście kamilku masz rację 5,5kW optymalny. Obroty piły ok 1200obr.min.
Silnik 4t jedno cylindrowy ma następujące zachowania w stosunku do procentowego składu mieszanki BP95 do 68: 1. Uboga - (na "luzie")szybko przyśpiesza, ma wysokie obroty (niby ok),( podczas wysiłku) przegrzewa się powodując.... puchnięcie tłoka, wypalanie zaworów, niska moc. 2. optymalna -Nie ma takiej :) (nie do uzyskania zbyt wiele zmiennych) 3. Zbyt...
Witam ponownie, czujnik pas zamówiony, lecz jeszcze jeden wątek. Silnik tego roweru jest z przekładnią planetarną i czujniki Halla działają w momencie napędu silnika, tylko jeden czwarty odczytuje całkowity obrót koła, te trzy zaś z kolei nie mają jak działać, ponieważ stojan w tym przypadku, magnesy nie obracają się, jeżeli silnik nie pracuje. Może...
Ale taki regulator chyba jest tylko do silników komutatorowych ? witam...silniki indukcyjne z kondensatorem do przesuwania fazy w drugim uzwojeniu są generalnie słabo wyregulowane.....nie masz sprzężenia zwrotnego z silnika jak ustawisz prędkość i może się wtedy zmieniać i będziesz trzeba monitorować czy ustawienie jest nadal optymalne......silnik...
Piła tarczowa samoróbka - silnik siłowy 1,1 kW/1390 obr./min., koło pasowe na wałku silnika 160 mm, piła tarczowa 200 mm, koło na wałku piły 60 mm używana do tej pory przez kolegę do cięcia desek oraz jako szlifierka/piła do metalu - tarcze jak do kątówki. Dorobiłem do tej piły stolik heblarki (noże 200 mm) z kołem pasowym wałka 60 mm i jeśli dobrze...
jerzyp2015 , napisał: Chyba że silnik posiada wbudowany hamulec , a takie są np. przy wciągarkach. Względnie silnik z motoreduktorem. Można też dołożyć przekaźnik czasowy z optymalnie nastawionym czasem. Ale nie wiemy co napedza ten silnik.
a) sprawność SILNIKA czy ZESPOŁU ? b) moc / moc - obroty nic nie maja do rzeczy *) *) obliczeniowo nic nie mają. W realnym życiu po każdym urządzeniu się spodziewamy bardziej optymalnej pracy w zaprojektowanym zakresie umownie "optymalnym", gorszej na jego krańcach
Witam. Tak sobie czytam te głupoty co niektórzy wypisują, że samochód z elektronicznym wtryskiem paliwa pobiera je podczas hamowania silnikiem i zastanawiam się na jakiej podstawie tak twierdzą. Listwa wtryskowa jest zaprojektowana w ten sposób, że przy hamowaniu silnikiem od około 2500 rpm całkowicie odłączane jest napięcie i paliwo nie jest podawane....
1-1/4 to zalecane przez Walbro nastawy początkowe. Przypomnę jednak, że celem regulacji gaźnika jest osiągnięcie obrotów minimalnych i maksymalnych, zalecanych przez producenta silnika. Dodatkowo istotne jest zachowanie kultury pracy silnika (płynne wchodzenie i schodzenie z obrotów, równomierna praca na biegu jałowym itp). W związku z tym finalne nastawy...
Lub ściemniacz, ale silnik straci moment i może nie wystartować. Albo zrobić układ, który by cyklicznie wyłączał i załączał silnik na określony czas. Też to nie jest optymalne rozwiązanie, bo przy zbyt krótkim czasie silnik może się uszkodzić.
tkordus Diesle mają inne zakresy obrotów w porównaniu bo benzynowych.Wyskalowanie, obroty max, zakres obotów optymalnych i niebezpiecznych dla silnika są różne.
Jeśli jest tam instalacja LPG II generacji lub nowsza to podstawą jest prawidłowe działanie sondy lambda. Po drugie masz silnik 1.0 a dla niego 2,5 tys. obr/min to stanowczo za mało, zasady eco-drivingu nie określają sztywno optymalnych obrotów, one są zależne od konstrukcji silnika. Chodzi o obroty przy których silnik osiąga maksymalną sprawność, można...
Szkodzą mu duże obciążenia na niskich obrotach, same niskie obroty nie są groźne dla dwumasy, przypuszczam że chodzi wtedy o duże drgania które dwumas tłumi. Z tym gaszeniem silników bez turba to nie ma to znaczenia
Cenię sobie waszą wiedzę i wasze rady, chciałbym jednak zrobić to tańszym sposobem. Proponowałem serwo typu winda żaglowa, to nie spojrzałeś na to nawet. Zobacz sobie chociaż [url=https://modelarski.com/produkt-Hite... TUTAJ, albo [url=https://rc-team.pl/serwa-windy-zagl...
te zmienne obroty są tylko na zimnym silniku. W momencie kiedy temp. jest optymalna wszystko wraca do normy. tyle że kiedy jest niska temperatura to trwa to długo.
Odsyłam też do tematu o sprężarkach. http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... Dodano po 4 A co za problem zrobić przewód ssący do silnika. Nie wiem czy o tym samym rozmawiamy. Silnik ma sam w sobie i kolektor ssący i wylotowy. Tłumik trzeba zamontować. Mi chodzi o dopasowanie teraz momentu silnika do sprężarki. Żeby silnik pracował na swoich...
No i teraz ustalmy jakie parametry ma ją wpływ na sprawność jednostki napędowej, a jakie na dynamikę pojazdu. 1). Masa jednostki napędowej i masa całego pojazdu. 2). Sprawność jednostki napędowej. W przypadku benzyniaka jest to 28-35% w przypadku diesla 35-45%. Oczywiście w przypadku skomplikowanych konstrukcji silników benzynowych sprawność jednostek...
Zdaje się że różnimy się tym że ja to auto użytkowałem a Ty nie i stąd ten problem Dokładnie to problem jest stąd, że użytkując jeden samochód, nagle wszystkie rozumy na jego temat pozjadałeś - zrobiłeś się - przynajmniej we własnym mniemaniu - mądrzejszy od inżyniera który je zaprojektował. Praca ze zbyt niską prędkością obrotową, to przede wszystkim...
Koledze andrend chodziło o tzw. reset komputera. Można to zrobić poprzez zdjęcie klemy, można też wyjąć bezpiecznik F5 w kabinie na kilka/kilkanaście minut. Powoduje to reset komputera sterującego pracą silnika i jego ponowną autoadaptację podczas jazdy. Niektórzy opisują, ze po resecie należy "zaprogramować" wolne obroty poprzez uruchomienie silnika...
Witam Mam problem z Suzuki Swift 1.0 98r. Silnik odpala od razu, do osiągnięcia optymalnej temperatury wszystko działa jak należy. Po osiągnięciu temperatury silnik już nie wraca do obrotów jałowych a od razu gaśnie i nie chce odpalić aż do spadku temperatury. Co to może być? Sonda lambda?
Zgadzam się z przedmówcą wszyscy mówią, żeby nie deptać za bardzo auta, ale nie można znowu używać jak najniższych obrotów. Ja zawsze mówię, że nie można za bardzo kręcić silnika, ale swoje obroty musi mieć. Tak więc jeśli turbina włącza się na ogół średnio przy ok. 2000obr/min to nie schodźmy poniżej tej wartości, tylko używajmy zakresu ok. 2000obr/min...
A co sądzicie o tym http://odplyniesz1.home.pl/pl/p/Sprezark... DANE TECHNICZNE: Optymalna moc silnika: 5 kW Obroty silnika: 810 obr/min Waga: 55 kg Ciśnienie robocze max: 8 bar Wydajność powietrza na wejściu: 900 L/min Średnica cylindrów: 80 mm http://obrazki.elektroda.pl/3922236900_1...
Witam wszystkich!! mam duzy problem z trójfazowym silnikiem elektrycznym a mianowicie: Jest on zamontowany w tokarce TUG 48. jednak napedza on wrzeciono , ktore "wyciaga" tylko obroty z zakresu 28-710 na min. Moj silnik ma 4,5 kw i obroty 1440/ min Jednak do wiekszych prac ślusarskich potrzebuje zakres obrotów od 12 lub mniej do 1200 / minutę. Szukałem...
Witam wszystkich!! mam duzy problem z trójfazowym silnikiem elektrycznym a mianowicie: Jest on zamontowany w tokarce TUG 48. jednak napedza on wrzeciono , ktore "wyciaga" tylko obroty z zakresu 28-710 na min. Moj silnik ma 4,5 kw i obroty 1440/ min Jednak do wiekszych prac ślusarskich potrzebuje zakres obrotów od 12 lub mniej do 1200 / minutę. Szukałem...
Witam! Ja bardzo często hamuję silnikiem. Myślę, że prawidłowo jest, gdy bieg jest taki, żeby obroty silnika były w optymalnym zakresie. T.zn. w każdej chwili można przyspieszyć nie przeciążąjąc silnika. Właśnie ze względów bezpieczeństwa zaleca się hamować najpierw silnikiem. W razie potrzeby można "uciec" jeśli sytuacja tego wymaga (np.jadący za Tobą...
Witam wszystkich!! mam duzy problem z trójfazowym silnikiem elektrycznym a mianowicie: Jest on zamontowany w tokarce TUG 48. jednak napedza on wrzeciono , ktore "wyciaga" tylko obroty z zakresu 28-710 na min. Moj silnik ma 4,5 kw i obroty 1440/ min Jednak do wiekszych prac ślusarskich potrzebuje zakres obrotów od 12 lub mniej do 1200 / minutę. Szukałem...
Witam Kolegów (i Koleżanki?), Mam taką sprawę. Za chwilę będę potrzebował zakupić 2 silniki w przedziale 2-3 kW zasilane 230V. Minimum obrotów to 2.800, choć optymalnie byłoby 6.000-8.000, bo wtedy uniknąłbym budowania przekładni. Z softstartem te 2800rpm to zarazem maksimum przy 50Hz. Z zastosowaniem falownika zasilanego z jednej fazy (zależy Ci na...
Podane średnice kół, które użyłeś do przełożenia, dają po podzieleniu 0,889. Pomnożone przez obroty silnika to wynik 2573 obrotów na minutę. Na pewno możesz spokojnie zwiększyć tę prędkość, czyli użyć na silniku koła średnicy np. 120 mm. Średnica wałka nie ma znaczenia do określenia obrotów, liczą się tylko średnice kół przekładni.
Musisz dokładnie wiedzieć jaki zakres ilości zwojów obsługuje regulator i ile ma zwojów silnik. Minimum dla tego regulatora to 12T ( 12 zwojów silnika ). Przy zasilaniu 3S 11,1V w rzeczywiste napięcie po naładowaniu będzie 12,6V, a minimalne to 9V. Regulator w opisie obsługuje LiPo i odcięcie będzie w zakresie 2,7V - 3V na celę teoretycznie. Upewni...
optymalne obroty obrotomierz obroty optymalne optymalne temperatury
zasilacz napiecie kondensator compaq 6720s bateria cewka czarny kabel
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Monitor wyświetla czarny ekran mimo włączonej diody Citroen Jumpy 2.0 HDI 2013 - Kod błędu P1442, brak mocy