Ktoś, coś? Bo niewiem czy podłączać pod baterie, bo zaraz pójdzie dym 😂
masz tam drogi kolego najprawdopodobniej (pisze bo nie wiem który to rocznik) TPS z jednym potencjometrem trzy piny w kostce. Zmierz opory na tych zewnętrznych pinach poruszając płynnie przepustnicą. Wartości powinny płynnie liniowo rosnąć lub maleć bez żadnych przerw czy skoków w odczytach.
po prostu narysowane połączenia (między którymi pinami mierzyć) taki tam poglądowy schemat przerywana pokazuje po prostu że raz podłączamy się np. do pinu 38 innym razem do 54
Jest to prawdopodobnie chassis typu "Siesta", i odchylanie pionowe jest realizowane za pomocą tyrystora. W tym przypadku, rzeczywiście, pomiędzy końcówkami 5 i 6 powinno być niskoomowe uzwojenie. Jeżeli niema przejścia, transformator do wymiany, chyba, że uda się odskrobać, i naprawić połączenie.
Może uszkodzili czujnik podczas wymiany łożyska lub kostki nie wpięli sprawdź miernikiem jaki ma opór na pinach lub nie to łożysko może wersja bez abs
kaczy2214 napisał: Robię pomiar na odłączonym sterowniku na pinach które wychodzą na czujnik wału i na czujnik wałka na pinach wału jest opór a na pinach wałka jest zero. Pytanie czy tak powinno być? Zmierz omomierzem opór na pinach czujnika wałka i czujnika koła zamachowego po zdjęciu wtyczek . Zmierz omomierzem opór obydwu czujników na pinach wtyczki...
Auto wróciło teraz wystąpił błąd 61-255 .Wyjąłem moduł dozujący ,opór na pinach wtryskiwacza 15,3 ohma,wymyłem przedmuchałem powietrzem.Zrobiłem test ilości dozowania,wtryskiwacz dał około 150 mililitrów czyli w normie.Skasowałem błąd .Teraz w ECU jest czysto .Czego dokładnie dotyczy ten błąd bo w jalteście jest bardzo ogólny opis .Trudno cokolwiek...
sprawdzić opór na pinach nastawnika powinien się zawierac w przedziale 3-200 ohm ale z reguły 6
Witam koledzy. Mam takie pytanie. Czy jęśli pomierze opór na pinach przepływomierza to mogę mieć stu procentową pewność że jest on dobry lub też nie?
bok bokiem a co to z tym starterem się niby miało stać, może tam masz padnięta sprężarkę skoro coś tam słyszałeś? Na razie nic nie słyszałem, bo po transporcie nie wiedziałem czy mogę ją na nowym starterze podłączyć. Stary starter był uszkodzony, natomiast sprężarka jest na uzwojeniu OK. Zmierzyłem opór na pinach. Zresztą pytanie nie było o starter,...
jakoś tak to było . Przewód nowy ?? jaki opór masz na tych pinach (odpięty licznik )??
To jakiś sterownik bramki tranzystora mosfet, firmy Silan (www.silan.com.cn) czyli chiński. Czy to służyło do sterowania obrotami jakiegoś silnika? Tak wkrętarka bezszczotkowa, lekki opór na pinach plus minus, gdzie w nowej brak przejścia między biegunami.
Sygnałowy powinien trafiać na jeden pin. Napisz na jakich jest jeszcze pinach to może ze schematu da się wywnioskować gdzie masz zwarcie lub upływność. Jaki masz opór przejścia od czujnika do ECU?
linie łączą wejście i wyjście i pokazują to w uproszczony sposób tak jak widzisz to mierząc opór na tych pinach
Jaki opór masz na pinach impulsatorów względem masy w cewce CDI?
Mikrokontroler- to jedyna moźliwość żeby przesłać sygnał z przycisków do tego ustrojstwa nokii? A jaki to powinien być? ile to kosztuje? i potem trzeba jakoś zaprogramować?... Zapewne dałoby się to zrealizować na grupie bramek zatrzasków i komparatorów ale byłby to wieloukładowy projekt gdy tymczasem można zrealizować to na np. jednym układzie ATMEGA48...
Witam serdecznie! Mam takie transformatorki i nie wiem jak je podłączyć pod 230v. Gdzie tu pierwotne a gdzie wtórne ? Po lewej TR ,na górze pokazuje na pinach opór 0,17 Na dole 00,7 ...a te po prawej to nie wiem jak to zmierzyć Ktoś mi podpowie coś ? Był bym wdzięczny 😉 https://obrazki.elektroda.pl/8210424100_... AI: Czy możesz podać...
I czy jest mozliwość diagnostyki czujnika oraz przepływki bo kilka razy widziałem że mierzy sie opór na odpowiednich pinach Mierzy się napięcie.
według mnie to nie ruszy na 2 żarówkach. Przy naprawie tda4605 trzeba sprawdzić opory przy pinach 2 i 3 czy nie mają przerwy potem sprawdzić na żarówce bez odciążenia czy zasilacz się uruchamia i daje dobre napięcie jak tak to zakładamy bezpiecznik i odpalamy z obciążeniem.
Możliwe. Bez otwierania. Tester włączony na mierzenie rezystancji i po kolei sprawdzamy piny na 2 będzie opór i te 2 idą do silniczka, z kostki wyciąga się piny i przekłada. Zamek w pozycji zamkniętej, inaczej pokaże mały opór na innych pinach Załącznik u gory to to samo z tym że silniczek poza mechanizmem.
Nie do 12V nic nie jest podłączone może coś znajdę. Dodano po 23 ok skorzystałem z metody z zasileniem diody przez rezystor 470Ohm i podłączenie do 5V opór na pinach 3i4 wynosi ~1Kohm trochę się waha.
Zgadza się wtyczka ma 3 piny. A wiecie może, jakie powinny być opory na tych pinach? Bo albo siadł ten czujnik albo padło coś w liczniku.
Nie sadzę że to jest alikacja wykrywająca impedancje - przecież możesz dobrać słuchawki o impedancji takiej samej i porównać. Skoro efekt zależy od fizycznie podłączonych słuchawek, najprościej zlikwidować go tam, gdzie powstał - fizycznie. IMHO, jest to jakaś zworka pomiedzy pinami, lub rezystor różnicowy (a nie impedancja) we wtyczce, jak w ładowarkach...
Po pierwsze masz uszkodzone zapewne poduszki SRS. a kontrolke wpiętą w obwód ABS. Po drugie, zmierz opór na pinach wtyczki ABS. Jeśli dobrze pokazuje to możliwa ubita pompa. Nie piszesz czy po skasowaniu od razu sie zapala kontrolka czy po ruszeniu i przejechaniu kawałka drogi.
Jeżeli kolega korzystał z przedniego panelu to proszę sprawdzić czy nie uległy zwęgleniu ścieżki i elementy w rejonie gniazd USB (żółte poniżej mostka południowego). Do sprawdzenia również w/w mostek- temperatura, pęknięcia. Omomierzem w stosunku do masy zmierzyć opór na pinach sygnałowych wszystkich USB - zwarcie uszkodzony kontroler w mostku.
Dzięki za szybka odpowiedź jak możesz to napisz w jaki sposób to sprawdzić bo nie jestem pewien( rozumiem ze miernikiem spr opór na pinach w baterii) tylko co to zmienia jeżeli podłączyłem nawet baterie z s3 do s2 i dalej 67C zauważyłem też że tel po podłączeniu do ładowarki grzeje się (co nie zmienia faktu że nadal pokazuje 67C) pozdrawiam
Zapytam się jeszcze raz, może ktoś podpowie mi jak uruchomić te agregaty pochodzące z lodówki Polar CZN 340. Jak pisałem do 1 agregatu idzie 3 żyłowy kabel, z 1 agregatu wychodzi kabel, który zasila 2 agregat, a z drugiego agregatu wychodzi przewód 5 żyłowy. Raczej na pewno 2 kable wychodzące z tego drugiego kompresora służą do sterowania jego wydajnością....
Witam mam podobny problem Gdzie w transicie znajduje sie ten zawor EGR??? jakipowienien miec opór standardowo na poszczegolnych pinach?? Uporal sie kolega z problemem jesli tak to jak ???
witam wszystkich Moje auto to toledo 93r. 1.6 1F. Chciałbym się dowiedzieć czy na pinach 1-4 (czujnik temperatury zasysanego powietrza) w odpiętej wtyczce od wtryskiwacza ma być opór przy wyłączonym zapłonie? U mnie jest ok. 5 kohm. Czy tak ma być? Może ktoś u siebie sprawdzić?
mierzyłem oporność poduszki po jej zdemontowaniu, mierzyłem też poduszkę podłączone do wiązki od strony sterownika, ale z odłączonym sterownikiem na wtyczce wchodzącej do sterownika, kable sprawdzone, jak pisałem opornik też podstawiałem - bez rezultatu, taśma sprawdzona i 100% sprawna. Ponawiam więc pytanie jaki ma być opór na pinach w sterowniku idących...
Bo pompa jest częścią bloku ABS ,cały ten klocek do którego idą rurki hamulcowe i kable.Dlatego nie ma jej na schemacie. Albo padły szczotki ,albo sam moduł,albo nie ma zasilania. Trzeba sprawdzić dokładnie zasilanie żarówką na pinach: 1,5 to masa 2,6 to stały plus 23 to plus po zapłonie Tak wychodzi zw schematu. A jak byś chciał super dokładnie to...
Hmm... w takim razie wygląda to na jakieś zwarcie w linii dodatkowego zasilania (kostka 4-pin). Niech kolega przejrzy ścieżki od spodu płyty. To podstawa. Proponuję (jeśli jest kolega w posiadaniu multimetru) sprawdzić opór w pinach gniazda P4 (ta kostka) na płycie (wyłączonej). Napięcia w porządku... hmm, a dokładnie jakie ? Może kolega je poda ? :)...
Dzisiaj sprawdziłem komp kodami błyskowymi,nie wiem czy im wierzyc,ale pokazalo trzy błedy. Bład 53-czujnik połozenia przepustnicy lub jego obwód,napiecie za wysokie Bład 21-czujnik temp. płynu chłodzacego lub jego obwód (to moze byc czujnik od wentylatora bo woda mi sie zagotowała jak go diagnozowałem a wentylator sie nie załoczył) Bład 85-Zawór elektromagnetyczny...
właśnei mi się udało poprotu znalazłem na których pinach podawany jest opór przy naciśnięciu F2 (opór 11K) więc szukałem pin'a do F1 i się udało niestety dalej nie mam pojęcia jak odpalić zewnętrzną klawe :( nie znalazłem w biosie tego chyba że coś przeoczyłem.
Witam. Monitor nie należy już do najmłodszych,ale mam ochotę pogrzebać w nim. Problem z czerwonym kolorem występował prawie od nowości (1998). Po przeczytaniu wielu postów o podobnym problemie, zamieniłem na PK miejscami R i B , i tor R zaczął działać, B nie (wiadomo dlaczego). Mierząc kabel sygnałowy od komputera do monitora na pinach R G B, okazało...
Silnik jest wyjęty z samochodu. o jaki ukl. bezstykowy chodzi? od czujnika idzie kostka do połączenia z kostka do modułu i na module na pinach sprawdzałem opór jak i w samej wtyczce bezpośrednio od czujnika
Ta literka Q swiadczy tylko o inaczej wyprofilowanych pinach,sprawd opory i potestuj go z godzine wiekszosc ukladow odchylania mozno sie grzeje.
zmierz opór na pinach cana ze sterownika silnika ,przy wypietym oczywiscie Dodano po 6 http://wiki.ross-tech.com/index.php/0131... podaj kod silnika Dodano po 37 potrzebujesz schenat nie wiem czy mam kod musze miec Dodano po 5 http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic47... tutaj gosc pisze o module swiec ze mial zwarcie i tak sie dzialo ,
Triak zaznaczony strzałką był wymieniany a jeśli tak to z jakiego powodu? - triak wymieniony po zwarciu albo blokady albo pompy - nastąpiło po tym jak wyjąłem pompę aby sprawdzić stan wirnika. Dopiero później okazało się, że w środku była woda. w wyniku tego zwarcia triak się przepalił. - rezystancję grzałki sprawdzałem, ale nie do masy. Jaka powinna...
L150 jest PODWÓJNA a sprawdzasz ją omomierzem czy ma jakiś opór między pinami 1-4 i 2-3.Dla L będzie to wartość prawie 0 lub max kilka ohm bo mierzysz opór rzeczywisty a nie indukcyjny(rosnący wraz z f)
No więc u mnie jest dokładnie tak: - w czasie odbioru mam: pin 1 zwarty z pin 4, pin 1 rozwarty z pin 3, pin 1 z opornością do pin 2, pin 2 z opornością do pin 4. - podczas nadawania: pin 1 rozwarty z pin 4, pin 1 zwarty z pin 3, pin 1 z opornością do pin 2, pin 2 z opornością do pin 3. Czyli według tego co pisze kolega SP5ANJ mam niepożądany opór na...
Co do kabli to wszystkie luźne niebieskie są od zasilania wzmacniacza, jeśli został wymontowany razem z tubą trzeba te kable zaizolować, wyjątek stanowi niebieski kabel przy kostce w samochodzie on widzę nie jest naruszony i jest od od załączenia świateł. Co do badania oporu zbadaj każdy głośnik przy odłączonym radiu. Masz wyżej schemat kostki który...
Witam w jaki sposób sprawdzić czy tranzystor jest uszkodzony? Wylutowałem tranzystor k3565 z 3 pinami. Na pinach 2 i 3 opór jest bardzo bliski 0. Reszta kombinacji to rezystancja na 67. Dodam że element był przykrecony do radiatora. Pozdrawiam
Witam, chciałbym zapytać, czy ten układ interfejsu do komunikacji OBDII działa poprawnie, jeśli po zmostkowaniu pinów 2 i 5 na RS-232 daje opór 2k na pinach 4 i 3,7,12, a po zdjęciu mostka nie przewodzi wcale? Oto zdjęcie układu: P.S. nie działa mi wklejanie grafiki, prośba o poprawę jeśli można. http://www.elektroda.pl/rtvforum/files-r...
Bierzesz miernik w łapę, ustawiasz na opromierz, przykładasz z jednej strony do pinu nr 2 we wtyczce i szukasz kabelka który będzie miał zerowy opór :)
W sumie na ostatnim zdjęciu widać 3 wyprowadzenia. Masz łatwiej. Teraz pomierz opór między każdym pinem.
WITAM Dawid523 -> Potwierdzam, wspomniany element to ULN2003. jankomar -> C22 to kondensator filtrujący zasilanie (0.1uF) - podłączony do "minusa" zasilania . Jeśli jest uszkodzony to raczej po elektronice. Zelu00 -> Mierząc opór na pinach zasilania PIC'a miernik nie powinien nic wskazywać (praktycznie kilkanaście Mohm). Na "teście diody " nie powinno...
Na zimnym silniku wypnij wtyczke od termostatu. Na pinach powinien być opór 14 do 16 omów przy 25 stopniach C. Sprawdź czy dochodzi zasilanie do termostatu.
Witam. Mam Citroena C3 pierwsza wersja- z 2002r 1.4 benzyna. Mam z nim dwa problemy. Pierwszy Niestety zazwyczaj nie pokazuje mi żadnego poziomu temperatury silnika. Czasami "wskakuje" od razu na drugi lub trzeci poziom, ale to raczej losowo. Po przekręceniu kluczyka na pozycję gdzie zaświecają się wszystkie kontrolki, załączają się też wszystkie żaróweczki...
Witam, Myjka Karcher wv2 premium nie działa. Wirnik silniczka kręci się bez oporów, ładowarka na pinach napięcie 5,44v bateryjka 4,2v dioda na włączniku nie świeci, przez chwilę tylko mruga po podłączeniu ładowarki. Płytka premyta kontakt spray i aceton. Brak pomysłów co jeszcze sprawdzić. Silniczek na krótko połączyć pod 3.5v?
Po rozebraniu okazało się że jedna cewka ma przerwany obwód ,więc nawinąłem ją odnowa dobierając drut organoleptycznie plus minus ale tak aby opór był taki jak na nieuszkodzonej .Opór na wyjściowych pinach jest taki sam jak w nowym czujniku Stąd moje pytanie jaka jest grubość drutu . po zamontowaniu klapa nie działa drugie pytanie czy jedna nawijamy...
Opór na tych pinach po przyłożeniu sond zaczyna się od 0.685k i rośnie dosyć szybko do 0.906k. Za każdym razem takie same wyniki. Edit: Wlutowałem 100R i TX świeci tylko wtedy gdy nadaję. Diody S/RF świecą się tylko wtedy gdy coś mówię. Niestety nie wiem czy odbiór działa, bo nie mam innego radia, a na kanale nikt nic nie mówi. Jutro podjadę do jakiejś...
jakie wskazania powinienem mieć na pinach opornic mierząc sobie miernikiem opór To nie są opornice, tylko elektroniczne regulatory obrotów, miernikiem niewiele sprawdzisz. Najprościej to weź żarówkę 21W, przylutuj do niej przewody i podłączaj do wyjść regulatorów, podczas regulacji nawiewu w kabinie jej jasność powinna się zmieniać
Witam ! Nie sprawdzaj tylko wymień opory w pinie 2 i 3 TDA i wszystko w kolektorze BUZ 90 i elektrolity jeżeli jeszcze nie wymieniłeś . Posprawdzaj diody i resztę oporów , dla pewności wymieniłbym jeszcze raz TDA . No i przerwy i zimne luty . Zmierz jeszcze napięcie na elektrolicie sieciowym . Zamiast bezpiecznika sieciowego wstaw żarówkę 100w .
Volvo FH13 / 2007 Komputer wyświetla poniższe komunikaty/błędy: "Czujnik pedału hamulca usterka elektryczna" MID 136 SID 76 FMI 4 MID 136 PSID 41 FMI 4 Sprawdzałem wtyczkę oraz wiązkę od zaworu do kostki złącza po prawej stronie kabiny, wszystko wygląda ok. Sprawdziłem opory na pinach zaworu przy przyciśniętym oraz puszczonym pedale. Wszystkie wartości...
(at)mariomario 1. Po podłączeniu skrętek, sprawdź opór od strony lutów i czy nie ma zimnych lutów na pinach podłączeniowych. Czasami jak się rozłączy potrafi nie łączyć. Następnie sprawdź bezpiecznik w niej(przejście od przewodu teoretycznie fazowego do układu - czyli ten od środka gwintu co biegnie o ile ma zgrubienie takie) czy jest ok i mostek prostowniczy...
Witam. Pacjent jak w temacie. Zaczęło się od całkowitego zgaśnięcia auta na światłach. Diagnoza: brak sterowania cewkami i wtryskami. W sterowniku oczywiście błąd czujnika położenia wału. Właściciel wymienił czujnik na nowy. Brak reakcji. U mnie już podłączenie pod kompa - błąd czujnika położenia wału oraz "klucz elektroniczny". Na pierwszy rzut oka...
Witam, telewizor włącza się, zasilacz podaje prawidłowe napięcie 12v na main, styb jest opór 5w cały, napięcie na pinach zasilacza (psu on) oraz (psu err?) ale nie zawsze, ktoś miał podobną usterkę w tym lub pokrewnym modelu ? Będę wdzięczny za wskazówki a szczególnie te trafione ;). Dodam że przelutowałem zimne luty i sprawdziłem pojemności, oraz poprzepinałem...
Musisz zmienić ustawienia w BIOS-e, to jest przyczyna grzania się opornika, ja to miałem. Ustawienia w XP powinny być takie: Integrated Peropheriars: Uart 2 Mode - HPSIR IR Fundiou Duplex - Half Tx,Rx inverting enable - No, Yes Onboard Peripherials Port - 378/IRQ7 Mode - ECP/EPP Zmień na takie i powinno być OK, nie będzie się grzał ten opór.
OK, a opór między pinem 10 a anodą tej zaznaczonej diody? powinno być 100kOhm
A sprawdź tak dla pewności miernikiem opór na linii RESET-GND (ale na pinach, nie na końcach rezystora...) Może masz rezystor nie do końca poprawnie przylutowany i gdzieś nie łączy?
(at)inot nad tymi pomiarami wisiało jakieś fatum, miałem wyciągnięte PCB z obudowy, wtyczkę wetkniętą w gniazdo i miałem opór na nóżkach PCB taki jaki powinien być. Na pinach samej wtyczki też mierzyłem, dopiero dokładnie się zacząłem przyglądać po wyrzuceniu błędu e28, którego nigdy wcześniej nie było.
Jak masz miernik to sprawdz - przy wyjętej baterii i bez ładowarki, między którym pinem (z tych dwóch) a masą (metalowymi elementami, śrubkami itp) jest opór równy zero. Ten pin powinien być minusem.
Można sprawdzić opór między pinami na wejściu a wyjściem. Zwarcie oznaczać może, że jest to masa czyli całkiem możliwe, że minus.
Nie sprawdzałem na ale mechanik mówił że jest. Jak byś mógł na których pinach jest 3 i taki sam opór też na wałku rozrządu? Dzięki wielkie jutro sprawdzę i dam znać bo już mnie dobija
masz pewnie tak dwa głośniki - jeden od rozmów , drugi od dzwonków. Zmierz opór jaki masz pomiędzy którymi pinami i będziesz wiedział. Jedna para do słuchawek , druga do dzwonka.:)
Mogę Ci podać na których pinach modułu adblue sprawdzić opór przy poszukiwaniach opornika, ale coś mi się wydaję, że ktoś coś więcej pogrzebał... samo usunięcie opornika na niewiele się zda. Jeśli masz odłączone czujniki Nox i sterownik nie widzi błędu, przy jednoczesnym braku emulatora, to pewnie ktoś poszedł o krok dalej i wyprogramował układ adblue.
Dzięki jutro sprawdzę napięcia. Mam jeszcze pytanie . Podejrzewam , że napięcia mogą być ok. bo byłby błąd przepływomierza ale może nie mieć swojej płynności z powodu wytartej płytki . Znalazłem też taki opis sprawdzenia , tylko u mnie na pinie 2 i 3 nic się nie dzieje ? Czujnik temperatury zasysanego powietrza mierzymy na pinach 1 i 4. Opory: -10 stopni:...
Weź miernik ustaw zakres np 200 (ohm). U Ciebie wygląda to mniej więcej tak: 1-3-5 - to jedna para 2-4-6 - to druga para Teraz wystarczy jedynie pomierzyć opór na poszczególnych wyjściach. Szukaj takiej kombinacji dwóch pinów (pomiędzy 1-3-5) która da Ci opór np. 10 ohm, a potem takiej (też na pinach 1-3-5) która da ci o połowę mniej (będzie takie dwie,...
Walczę, próbuje i dalej nic. Na pewno na programie wirowania cały czas pracuje pompa i próbuje wypchnąć wodę, mimo iż wcale jej nie ma w pralce. Na pewno na programatorze coś hałasuje. Znalazłem jako-taką serwisówkę :arrow: [url=http://www.service-crimea.com/manua... ]Link zmierzyłem: Opór pompy: 147,5Ω (w serwisówce 150-180Ω)...
Zamknij, otwórz i zamknij na drugiej pozycji, za każdym razem chwilę dłużej przytrzymując przycisk po skończonym ruchu szyby. Jak nie pomoże nauczanie, to jak pisał kolega, zbyt duże opory pracy albo zaśniedziałe piny w wiązce.
ten Liteon e1786fnst ma zasilaczu scalak 5S0765C datasheet http://www.alldatasheet.com/datasheet-pd... podobny jest COMPAQ HP (Compaq) V7550, Mod: PE1160T procek gł. NOVATEK NT68F65U 0308-FN CH334800 fbt: SAMPO 03325 E159656 FL00207 6133086041 TFB-8604 FE33D6BT FM1076 jesli leci D419 > DMV1500M...lub podobny zamien na...
Witam , mam drażniący mnie problem , wkręciły mi się w rowerek słuchawki Monter Beats i wszystkie kable są rozerwane. Jestem młodym teleinformatykiem wiec chciałem je naprawić jednak nie jest to wcale takie proste jak powinno być. Pomierzyłem napięcia na pinach , wszystko gra Pomierzyłem opór na L i P słuchawce , jakiś opór był więc wszystko git . Słuchawki...
Zmierzyłem tak jak piszesz, wyszło że na trzech pinach jest zmieniający się opór natomiast na kolejnych trzech nie ma przejścia . Sprawdzałem również sąsiedni potencjometr od basów i tam jest ok. Wszystko chyba wskazuje na uszkodzenie potencjometru - nie mogę jednak tego sprawdzić bo niestety brak chwilowo takich potencjometrów i musze czekać na dostawę....
Mierzyłeś napięcia na pinach tego UC? Nie pulsują? Jeśli nie ma napięć pewnie jakiś opór z przerwą.
Piny MV4-MV3 dotyczą cewki głównej V1 opór ok.3 kom napięcie 95VAC, piny MV2-MV1 dotyczą cewki modulatora opór ok. 1,7-1,8 kom napięcie 25-35VAC. Uważam że i tak cała ta zabawa skończy się wymianą płyty - wnisek po widocznych przegrzanych rezystorach. Oprócz wymiany potrzebna również konserwacja , po to żeby nie doszło do kolejnego podtopienia górnej...
Dziękuję kolego gmirz - właśnie miałem identyczny problem i Twój post uratował mi sporo czasu zanim bym sam na to wpadł. Szczególnie, że przy wsuwaniu dysku w szufladkę wyraźnie było czuć na końcu opór jakby piny wsuwały się w gniazda. Pozdrawiam
sprawdz jeszcze opory ale będzie potrzebny schemat
PFC ok to zasialcza bym sie nie czepiał, chociarz napisałes że podaje 27V, sprawdz to dobrze powinno byc 24, ale tutaj też ok, przejdzmy do invertera trafka pomierz na opór, piny 5 i 8 wszystkie maja mic tak samo.
https://obrazki.elektroda.pl/1584531500_... Cześć Silnik Mono Motronik 2.0. Ostatnio sprawdzałem w aucie połączenia wszystkich przewodów począwszy od wtyczek czujników silnika , skończywszy na pinach złącza ECU. Dla wszystkich przewodów miernik pokazał 0,5Ohm. Oprócz jednego. Zacząłem szukać i we wtyczce sam pin ma odporność rzędu...
ELSA ECOMO 20H97 jest na tym chasis co SONY - GDM-20E03T5. jest tam NJM4858 ( IC005) w gał.G2.. wlutuj II do opora R040 ( 1Mohm do pin.5 IC005) albo 3Mohm
Sprawdź opór 2 i 3 pin ma byc od 12 do 20 omów na 3 pinie po zapłonie ma być 12 V. Częsta przyczyna spadku mocy są te czujniki.
Zobacz opór (0,33) od pin.6 IC600 STRS6707 -wymień optron IC601 i wzm. błedu IC602, D623 ( 24v ) -wymień C617 10u/100V *tranzystory Q602 Q603 Q604 Q606 Q617 sprawdzałeś (chyba ,że sam IC600 STRS6707.
Te 308ohm to bardzo mało. Mierzyłeś opór gdy pin był do niczego nie podłączony?
Co do schematu - dałbym jednak zewnętrzne pullupy na przyciski - w środowisku o dużych zakłóceniach, wewnętrzne mogą mieć zbyt duży opór. Podobnie 1-wire - p[roponowałbym jakoś zabezpieczyć pin procesora, a nie puszczać go bezpośrednio na magistralę. Przy okazji - w tak rozbudowanym ukłądzie unikniesz sporo problemó robiąc obsługę OW nie na pinach IO...
silnik ma dwie cewki opór to ok.50ohm mierzony na dwóch skrajnych pinach np.piny od lewej A.B.C.D to AB=50ohm i CD=50 ohm .Jest to silnik obrotowy i tak jak sprawdzanie oporu można podac napięcie o zmiennej biegunowości w celu sprawdzenia jego pracy, zasilanie 12V.
+12V na 8pin, poprzez opór 4,7k , - podać na masę głowicy tak bezpieczniej niż gmerać po pinach w AV, a napięcie po prostu trzeba wykombinować. Z zasilacza kompa, z zasilacza gniazdkowego, lub z samego TV.
Nie wiem czy dobrze mierzę, wybrałem na mierniku opór na 200 i na mierniku wskazuje mi 1 na tych dwóch pinach (27,62). Są piny na których wskazanie się zmienia czyli pomiar chyba prawidłowy. Proszę o dalsze wskazówki.
" do tanich nie należą" ... jak pomyślę że jedyna możliwość to ASO i 1kPLN to mi się słabo robi - na razie jeżdżę tak bez grzałki (bo sonda pracuje dobrze tylko grzałka nie działa) . Jedyny mankament to jak jest zimno - muszę auto włączyć - poczekać 1min na wolnych obrotach aż się układ zagrzeje i jest ok Rozumiem że jak na pinach grzałki (od strony...
Czyli rozumiem po zawarciu pinow sprawdzić czy na obu nóżkach bezpiecznika jest napięcie? Dodano po 45 Sprawdzam właśnie na pinie 11 i 8 mam 12v, na 12 mam 0,11V a na 1 pokazuje 0v patrzę na numeracje na wtyczce napisana Dodano po 13 Opór mam między bezpiecznikiem a pinem 1i 11 Dodano po 12 Sprawdzone przejście przez mierzenie oporu między wtyczką pompy...
I po naciśnieciu zwierają ? Czyli zwykły wyłącznik. OK, czyli dwustopniowa regulacja na przełączniku kołyskowym, a wsteczny zawsze LOW. Sprawdź ten główny, okrągły po odłączeniu przewodów. Tak, przy samym pedale jest zwarcie na mierniku, a przy wtyczce do modułu po naciśnięciu pedału jest tylko opór, i właśnie ten opór jest w głównym włączniku, nie...
Cześć Sprawdziłeś stabilność zasilania? Czy elektrolity miałeś nowe czy z demontażu bo jeśli tak to wymień bo być może nie trzymają pojemności. Kluczowe są dwie pojemności i dwa opory które ustalają częstotliwość Na pin 5 utrzymywane jest napięcie kontrolowane, na pinach 6 i 7 realizowane jest rozładowanie i próg przełączający. Stawiam na zasilanie....
Witam Należało jeszcze wymienić : PC 901-PC123 zwarcie diody na pinach transoptora 1.2 około 200om R951-470om opór zwiększył się na 1.6 kom. W przeciwnym razie nastąpiła by lawinowa awaria. Po wymianie wymienionych części video działa prawidłowo Pozdrawiam
Witam Od dawna męczony wzmacniacz Marshall AVT 50H pali bezpieczniki przed uzwojeniem pierwotnym. Trafo sprawne, w zasilaczu wymienione 2 diody zenera. Wszystko jest ok po odpięciu końcówki mocy(TDA 7293) - przedwzmacniacz działa, na pinach dostarczających zasilania do TDA jest 37V, przedwzmacniacz hula. Moje pytanie: jak się upewnić, że końcówka jest...
Ten przewód idzie do sterownika i jest na pinach 33 i 34. Odłącz złącze (przy zdjętej klemie z akumulatora) i zmierz opór między nimi. Powinien wynosić kilkaset omów. Oczywiście mierzysz we wtyczce.
w niedziele rozbiorę motorek i będę grzebał. Na jakimś innym forum doczytałem że opór pomiędzy pinami na pierścieniu powinien wynosić około 17 Ohm jeżeli jest ok. Czy taka rezystancja jest prawidłowa?
Sprawdź, czy nie ma przejścia pomiędzy jedną parą sąsiadujących pinów. Zdarza się tak, że któryś z biegunów zasilania ma dwa piny obok siebie. Tylko uważaj, żeby nie usmażyć multimetru :P Najlepiej mierzyć napięcie względem masy i zobaczyć, czy na którychś dwóch pinach nie ma takiego samego napięcia. Jeżeli tak, możesz zmierzyć opór między nimi.
Mam problem kupiłem kierownice Typhoon power wheel (używana) i jest problem. Mianowicie system jej nie widzi. Po wpisaniu w kontrolery gier cokolwiek czy to kieronica czy joy 2 osiowy 4 klawisze jest komunikat: Brak połączenia, System to Win XP na WIn 98 jest to samo. Rozebrałem całą wszystkie połączenia są OK. Potencjometry od gazu i hamulca są połączone...
Dziękuję za szczegółową odpowiedz. Sprawdziłem teraz opór między pinami we gnieździe subwoofera od zasilania - między nimi opór wynosi 13 Ohm (uziemienie nie jest do niczego podłączone, wiec nie wiem po co dawali tu gniazdo z uziemieniem). Nie wpadłem wcześniej na sprawdzenie tego, gdyż subwoofer wcześniej zapałał diode (ze jest włączony) i było słychać...
Z tego co wygooglałem środkowy to "masa". Bo tak naprawdę ta "masa" to środek uzwojenia trafa. Możesz to potwierdzić mierząc miernikiem w mikserze opór pomiędzy środkowym pinem gniazda zasilania a masą innego gniazda (jack/rca). Powinno być w okolicy 0Ω. Żeby sobie ułatwić, do gniazda możesz włożyć szpilkę.
napiecie pinach różnych pinach napiecia pinach
wodomierz magnes strumienica zamiast katalizatora tuning telewizora
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
Maksymalne napięcie zasilania TL071 - szczegóły Mozano Home przerywa pracę - diagnostyka i rozwiązania