Zastosuj zawór jednokierunkowy tak jak radzą koledzy i jeszcze lepiej z gruszką do pompowania paliwa ,jak widzisz przez wężyk że paliwo schodzi to trzeba temu zaradzić.Rano pompujesz ręcznie paliwo i po kłopocie a może i nawet zacznie cieknąc w miejscu gdzie się zapowietrza. Koszt to około 30plnna aledrogo widziałem .Mi sie zapowietrzał przez oring...
Ciekawe bo pompę z td rozbieram w drobny mak i składam i nic tam nie reguluje i działa jak przed rozbiórką. "Pompiarz" przy tej robocie nawet na stół tego nie zapina, 20 minut i po uszczelnieniu. Jedynie co może stanowić problem to wytarta tulejka dźwigni gazu, i nowy oring nie pomoże.
Jeżeli jest mały luz to oring i tulejka. Przy dużym luzie dojdzie jeszcze regulator. I oczywiście uszczelka pod dekiel.
Hmmm.. Ośką? nie za bardzo chyba. Zazwyczaj wyrzuca tamtędy paliwo gdy jest nieszczelny oring. albo zaciąga powietrze
Spokojnie można wykręcać, ale trzeba sobie dorobić klucz.Pod spodem jest oring ,fi 29x2,5 jeśli dobrze pamiętam.
Głowica odejdzie sama , odkręcaj i przykręcaj równomiernie .Odkręć tylko tyle, żebyś mógł wymienić oring.Śrubę trójkątną odkręcaj bez obaw.
jak widzisz na rysunku częsci są dwie sprężyny głowicy,bezpieczne odsunięcie jej od korpusu to praktycznie odepchnięcie sprężyn i to odsłania oring,po nałożeniu nowego trochę odczekaj żeby wrócił do swojego wymiaru bo będziesz musiał go naciągnąć i trochę się" rozlezie",ja używam przy wkładaniu głowicy smar w sprayu żeby oring sie nie przyciął i to...
Tam jest taka gumowa uszczelka, jak oring, tylko prostokątna, jak nie poluzujesz tej śruby poniżej (zamalowanej żółtą farbą) to nastawnik się nie ruszy i nie będzie trzeba go kalibrować
A do czego schemat. Dla znającego się na tym to pół godziny roboty. Dla Ciebie troszkę więcej. Odkręcasz nakrętkę M6 na dźwigni gazu. Zaznaczasz jak była i ja ściągasz. Odkręcasz górny dekielek który jest przykręcony na klucz imbusowy 5. Delikatnie podnosisz do góry wyciskając przy tym oś dźwigni gazu w dół. Po podniesieniu delikatnie do góry zajrzyj...
http://obrazki.elektroda.pl/6677318600_1... oring głowicy . sam lepiej tego nie ruszaj, możesz poćwiczyć rozbiórkę na pompach Boscha ze złomu ze składaniem już jest gorzej.
Wymień oring na złączeniu pompy , to wystarczy. nie potrzebujesz ściągacza bo nie będziesz demontował napędu popy.Wysuń pompę wymień oring zamontuj i po kłopocie.
Zostawił bym pompę wtryskową jak odpala dobrze .Jak masz już odkręconą pompę zasilającą to zobacz czy nie ma za dużego luzu trzpień który popycha tłoczek.Najlepiej odkręć to całe ustrojstwo bo tam jest jeszcze oring i najczęściej tam przepuszcza paliwo do pompy.Masz jeszcze starą pompę zasilająca czy już z dzisiejszych produkcji ?
Prawidłowo powinieneś ją oddać do regeneracji . Tam trzeba wymienić tylko oring ale sam tego nie rozbierzesz. Ale z własnego doświadczenia to mam ropę też i wystarczy zmiana oleju w pompie często. Jak najczęściej zalewaj olejem pompę a ropę spuszczaj . Ja to robię co 30-50 mtg. 20 lat chodzi od kiedy pojawiła się ropa w pompie a wcześniej to nawet nie...
Proszę o pomoc w rozwiązaniu problemu w mojej koparko ładowarce Ford 550. Chodzi o to że rotacyjna pompa wtryskowa podaje za niskie ciśnienie na pierwszy wtryskiwacz-tak mi się wydaje, bo podczas pracy silnika jak delikatnie odkręcam przewody paliwowe to z pierwszego wtryskiwacza paliwo strzela kropelkami i silnik prawie nie zwalnia natomiast na drugim...
Są jednak na świecie życzliwi ludzie.Świetny opis, szkoda że kolega nie ma fotek.Pytanie-jak daleko można wysunąć WC i czy nowy oring wkładamy przez WC (nic mu się nie stanie ?).Rozumiem, że całe mocowanie WC jest przez wspomniany bolec pod pokrywą-czy tak? Czy konieczne jest wykręcanie elektrozaworów i śruby od dołu , bo nie rozumiem po co ? Z góry...
właśnie nie jest po sprawie. puszczają po prostu nowe miejsca. wygląda to tak, jakby z jakiegoś powodu wzrosło wewnątrz cisnienie. uszczelniam jedno miejsce puszcza drugie. teraz już leci w miejscu gdzie wstawiłem nowy oring...
Problem polega na tym, iż samochód z silnikiem F8Q632 1.9d kangoo, megan, Clio 2 i pompa lucas epic zapowietrza się na dłuższym postoju tzn. Z przewodów wysokiego ciś do wtryskiwaczy ubywa paliwo. Założyłem zaworek zwrotny na zasilanie od filtra i nic moje pytanie brzmi czy miał ktoś z was taki problem? I czy te dwa zawory na pompie mają coś z tym wspólnego?...
Tam jest oring. Trzeba go wymienić.
Pompa do rozbiórki w drobny mak i wymiany wszystkich uszczelnień, żeby wymienić ten oring i tak musisz ją wymontować i rozebrać całą.
Ktoś pamięta jakiej średnicy jest wałek przechodzący przez górną pokrywę pompy wtryskowej, do niego jest przykręcona dźwignia do linki gazu? Potrzebuję dobrać oring uszczelniający...
witam cieknie mi ropa z pompy wtryskowej ta k jak na zaloczonym zdjeciu (jest to zdjecie pogladowe.Jak to teraz naprawic? Mocno dokrecic ?Czy moze jest do wymiany jakis oring ?
Tłok zaznaczony na czerwono nie dochodzi do tamtego elementu, śmiało można odkręcać na pompie i wymienić oring. Sam to robiłem 2 tygodnie temu.
Ta kopułka to głowica ew sekcja wysokiego cisnienia. Masz do wymiany oring
Moze tez się przedostawac. Masz tam taką "aparaturke" przykręcaną ana 24 klucz (chyba) w srodku na końcu gruby oring w którym chodzi tłoczek o wałka krzywkowego od pompy wtryskowej. Mozesz miec pompke starego typu z rolką jeszcze. Jak jzu długo masz rope w pompie to zalanie jej na nowo olejem tylko pogorszy wszystko.
Według mnie gdyby miał bagno na podszybiu pedal gazu nie reagował by - obroty lekko podniesione. Zbiornik do sprawdzenia. Cała droga do filtra - wymiana filtra paliwa. Regulator na pompie - sprawdzić jeszcze raz oring. Zawór ciśnienia na listwie wtryskowej- raczej bym to obstawial/ wypalone styki we wtyczce.
W przypadku rozczelnienia pompy wtryskowej (właśnie przez oring pod dźwignią "gazu") następuje zapowietrzenie pompy szczególnie gdy długo samochód stoi (paliwo wraca do zbiornika) to jest przyczyną trudności przy paleniu pod warunkiem że świece i wtryski są dobre. Jeśli chodzi o szarpanie to sprawdzić trzeba początek wtrysku dla tego silnika ok. 0,9...
Czy pod ta klapką byla jakas sprężynka ? Nie. Tylko oring i dekielek.
Tam jest oring... A pewnie kapie bo dawno nie zmieniałeś oleju w pompie. Prawdopodobnie już jest cała komora ropy i sadzi przez oring. Opróżnij pompę, zalej nowy olej i zobacz czy dalej będzie ciekło. Pozdrawiam.
Swięta prawda nie naprawisz (zgadza sie puścił oring )
Tu nie ma filozofii. Wykręcarz nowy oring i jazda. Aby coś uszkodzić trzeba mieć vtalent
Jeżeli masz odrobinę zdolności manualnych to odkręć ten dekielek z przodu rozepnij sprężynkę a następnie dźwigienki.Wykręć z sekcji ten wałeczek z krzywką (jedna śrubka) na nim jest oring. Wymień na nowy i poskładaj. Ta cienka rurka, o którą pytasz to przelew z zaworu ciśnieniowego sekcji.
Też tak myślałem ze to może być jakaś uszczelka czy coś takiego. A nie wiesz może czy na pewno coś takiego jak gumowy oring się tam znaduje ?
Wymieniłem oring pod tą zaślepka. który jak się okazało uległ uszkodzeniu. W moim przypadku nie było pod nią sprężyny tylko jak wyczytałem na googolach zaworek bezpieczeństwa na którym również jest oring. Prosta naprawa i szybka. Pozdrawiam
jesli obudowa nie wyrobiona tylko oring to koszt w krakowie przeciętnie200 zł ale zapytaj w paru miejscach wprawny mechanik da rade to zrobić a oring kupisz w motoryzacyjnym za 2zł
Kup zmywacz do hamulców, umyj dokładnie pompę i po wysuszeniu odpal auto. I obserwuj. Szybko ujawni się miejsce wycieku. Ew czy w przewodach które wychodzą z wtrysków do pompy,na styku jest jakiś oring ? Nie ma.
Jeżeli rzeczywiście to tylko oring i nie znasz jego wymiarów ani numeru katalogowego to kup zestaw oringów np. geko . Cenowo wyjdzie to samo . Oringi odporne na oleje kupuję w sklepie serwisowym pomp wtryskowych . hej
Zacznij od podstaw: -czy jak kręcisz rozrusznikiem pojawia się dym z rury wydechowej? Jeśli tak to w jakim kolorze? -jeśli nie to poluzuj nakrętkę na jednym przewodzie wtryskowym, poproś kogoś żeby spróbował odpalić i zobacz czy podaje paliwo na wtryskiwacz. Może się po prostu zapowietrza przez zbutwiały oring np. przy filtrze, simmering na wałku pompy...
Podaj dziesięciocyfrowy numer pompy w/g Boscha to ci znajdę oś i tulejkę,oring jest zawsze taki sam. Części Boscha. Kontakt telefoniczny.
Witam Problem jest z audi 80 b3 1.6 TD. Mocno paliwo kapie na składaniu 2 części pompy widocznej na zdjęciu. Czy da się we własnym zakresie to usczelnić, tzn odkręcić tą część wymienić oring bądź uszczelke i poskładać spowrotem, czy trzeba to zawieść do specjalisty od pomp wtryskowych?? http://www.caca.republika.pl/IMG_3883.JP... Pozdrawiam Marcin
A wymieniałeś samą pompę paliwa, czy z całym koszem? Jeśli samą pompę wymieniałeś to prawdopodobnie przy ponownym składaniu kosza wyślizgnął się oring uszczelniający i jest zbyt małe ciśnienie na listwie wtryskowej, podłącz manometr pod listwę wtryskową musisz być 3 bary ciśnienia.
Weź przestań,jakiej pompy wtryskowej. Nie widzisz w tytule że HDI? Odnośnie tego peu -pewne siteczko -pewien oring
Zazwyczaj olej napędowy dostaje się do pompy wtryskowej z pompki wstępnej. Wystarczy wymienić oring na "popychaczu", który wprawią ją w ruch. Potem wylać mieszankę ON z olejem z pompy i zalać ją samym olejem. Falujące obroty to zapewne wina pompy wtryskowej , jak mocno nie falują i przy tym jakoś strasznie nie dymi do sobie daj spokój, jeśli jednak...
Wyczytałem tylko że za ten wyciek pomiędzy korpusem a rozdzielaczem jest odpowiedzialny oring. Wyciągnięty oring o wymiarach 65x3. To są dwa różne oringi.
Witam Mam auto Peugeot 405 GLD 1.9D z pompą wtryskową BOSCH. Wyciekała mi ropa zza pompy pod dekielkiem więc wymieniłem oring i nie cieknie spod dekielka, a teraz po wymianie zauważyłem że tam jest taki mały otwór pod spodem i z niego teraz wycieka. Więc mam pytanie: Co tam jest za uszczelka? Czy to jest normalne że nie ciekło a teraz cieknie? Do czego...
w obudowie pompy wtryskowej(od przodu auta ,czyli z boku pompy jest śruba na torksa chyba 50 a pod nią blaszka) jest na niej oring, jeżeli jest twardy trzeba go wymienić. W moim przypadku zadziałało
Mam problem z przeciekającym oringiem pod tłokorozdzielaczem w pompie bosch VE4/8F citroen saxo 1.5d 1998r . Poszukałem w sieci i znalazłem taki filmik w 7 częściach http://www.youtube.com/watch?v=VR44StvcX... na którym mechanik uszczelnia pompę bez wyjmowania jej z samochodu. W związku z tym filmikiem mam dwa pytania: -czy komuś udało się w ten sposób...
Właśnie jestem w trakcie rozbierania i składania takiej pompy właśnie z corsy. To cięgno wyżej to regulator od chyba dawki na zimno. Aby to zdemontować trzeba odkręcić 3 śruby m6 ale należy także zdemontować tą czarną metalową osłonę bo pod nią jest 3 śruba. Uszczelka to oring gumowy. Jutro mogę go zmierzyć
Okazało się że źle weszła uszczelka ten duży oring, założyłem nowy i niestety jest to samo, dalej cieknie małymi kroplami ? Czy może cieknąć z uszczelnień tych co wchodzą końcówki metalowe od przewodów wtryskowych, tam ponoć są chyba jakieś podkładki miedziane ? Dodatkowo silnik zaczął inaczej chodzić, tak twardo także pewnie coś sie rozregulowało,...
Oczywiście ze mogę wkręcic zaślepke ale co z krućcem od przelewu. Ten zaworek wygląda jakby było to dwa w jednym gaszenie i zaworek przelewowy, a między otworami małymi a większymi siedzi oring. Natomiast jeśli chodzi o pompke to nie sprawdzałem,ale po co taki dubel jak jest ręczna
Jest to średnio-skomplikowana pompa do naprawy. Plusem jest bardzo dobry dostęp do niej. Jeśli robiłeś coś w mechanice i jesteś dokładny, a przedewszystkim cierpliwy to próbuj. Jest jeszcze problem części. Potrzebne będą : tulejka,uszczelka pokrywy, oring ośki i ewentualnie sama ośka(inaczej wieszak). Koszt ok.50zł bez wieszaka. Sam wieszak:oryginał...
Jeżeli zaczął nagle hałasować, to można podejrzewać rozrząd (przeskoczył pasek o ząbek) lub pompę. Jeżeli stopniowo to narastało - to mogą być winne wtryski. Czasami pada klawiatura, wyrywane są śruby mocujące wsporniki wałka dźwigienek zaworowych. Sprawdź może, czy to kupy się trzyma i ustaw luzy zaworowe. Rozrządu w tym silniku trzeba bardzo pilnować...
No właśnie tam zaglądałem, ale ciężko wyczuć... Z resztą nie ważne, wymienie oring pod tym dekielkiem i zobacze. Dzięki za odpowiedzi, dam znać czy pomogło.
oring pompa oring pompa hydrauliczny oring pompa paliwo
niebieski matryca blaupunkt podwójne świetlówki selenowy bambino
5742z sterowniki samsung ue40f6400aw
Moc silnika pralki Amica AWCE 12 DA - szczegóły Żarówki panelu nawiewu w Toyota Camry 1999