Nieszczelność między przepustnicą a głowicą, np pęknięty przewód od podciśnienia, uszkodzone uszczelnienie między przepustnicą a kolektorem, ewentualnie brak/uszkodzony oring na przewodzie podciśnienia wchodzącym w przepustnicę. pozdr
Między przepustnicą o kolektorem masz oring. Sam wąż jest gumowy więc tylko opaska. Jak leci z osi przepustnicy to ona jest do wymiany. Sprawdz węże i sam IC czy nie ma tam duzo oleju. Jak jest wypłucz i zrób turbinę.
Bardzo czesto przyczyna wysokich obrotow w silniku K4M jest nieszczelny gumowy oring miedzy przepustnica, a kolektorem ssacym.
P1160 to jest problem podciśnienia w dolocie tj lewe powietrze. Na początek proponuję sprawdzic oring pod przepustnicą, następnie oringi wtryskow I czujnika podciśnienia. Kfz też może wygenerować taki błąd, i z tym też się zmagałem, ale wina okazała się paska, ani pasek Continental, ani Ina nie pasuja(delikatnie grubsze zeby), jedynie Gates lub skf...
Do wymiany zawsze jest 6 uczczelek, 4 z przodu kolektora, 1 pod kolektorem i gruby oring przepustnicy.
Odpowiem tu na pytanie niejednego użytkownika o wysokie obroty silnika K4M 1.6 16V. W 80% za wysokie obroty tego silnika ponosi winę uszczelnienie przepustnicy. Na przepustnicy mamy dwie uszczelki - jedna grubsza (ta, na której jest puszka z filtrem powietrza) i ta nieco cieńsza, która uszczelnia przepustnicę z kolektorem ssącym. Często wymiana uszczelek...
Szczelina 0.2-0.4mm Dodano po 54 Stawiam że masz z gaźnikiem coś nie tak, jeśli to zama? to masz zatarty tłoczek i oring w przyspieszaczu pod przepustnicą gazu.
Witam potrzebuję rozmiar oringa do odmy, chodzi o ten odcinek odmy odpowietrzający skrzynię korbową, do bloku pod kolektorem ssącym przykręcony jest taki plastikowy króciec i w niego wchodzi ten plastikowy element rury zwężający się i wpadający tuz przed przepustnicę. Oring uszczelnia połączenie króćca z tą rurą i przestrzelone jest to przetyczką.
Wymieniłeś oring przepustnicy?
Odkręciłem przepustnicę i faktycznie oring jest w fatalnym stanie. Jutro będę miał czas to podjadę do serwisu i kupię oring z tloczkiem. Mam pytanie co to za część oznaczona na schemacie po nr 38 ? I czy przy ponownym dokręceniu przepustnicy muszę zabezpieczyć jakoś śrubę przed samoistnym odkręceniem?
Przestawiacz kąta wtrysku idzie wykrecic i zalozyc nowy oring bo mi tam ropa sączy ,czy to fachowiec musi zrobic ?
Ty masz w zasadzie pilarkę konstrukcji Zenoah GZ4000 z silnikiem strato z osobnymi przepustnicami do powietrza. W zasadzie rzadko spotykany w Polsce model. Przepustnice powietrza powinny być zamknięte gdy przepustnica główna znajduje się w pozycji jałowej, na zdjęciu wyglądają na otwarte. Gaźnik jest wyposażony w pompkę przyśpieszającą, w której zużycie...
Witam w moim sceniku 99r 1.6 16v występowały identyczne objawy, pomogła wymiana uszczelki (oring) przepustnicy.
Sprawdź uszczelki kolektora ssącego i oring przepustnicy. Wraz ze starzeniem robią się jak plastik i tam może lewiznę brać.
Ja wymieniałem wczoraj w Kangoo i nic nie musiałem adaptować. Odpaliłem poczekałem do 90c i samochód pracuje tak jak należy tylko że u mnie uszkodzony był czujnik położenia przepustnicy. Uszczelka jest taka pomarańczowa(oring)
oryginalny mixer jest troche stozkowy zeby pasował do wejścia nad przepustnica. jest dodatkowo uszczelniony oringiem. w zasadzie to tylko tyle.
Witam mam ten sam problem z moja meganka tylko ze walcze z tym od 3 tygodni obroty 4000 czy na zimnym czy na cieplym, podjechalam do kolesia ktory od reki zrobil mi silnik krokowy ustawil mi go pojezdzilam 2 dni i znowu na nowo jazda, oring stopiony, tylko gdzie jest jeszcze problem? przepustnica? tyle mechanikow a raczej pseudo odwiedzilam probowali...
Cześć, mam problem ze stihl ms 250. Nie pomaga czyszczenie i regulacja gaźnika, piła ustawiona na nastawy fabryczne gaźników ( ZAMA C1Q L 1 obr. H 1 1/2 obr.) piła do momentu mocniejszego rozgrzania działa idealnie, trzyma obroty i ładnie się wkręca. Po rozgrzaniu tj. kiedy tnie większe kawałki drewna zaczyna podnosić sobie obroty i dławić tak jakby...
Właśnie to zrobił, zatykając dolot. Jeżeli to jest metoda na sprawdzenie szczelności kolektora to ja wysiadam. Aby silnik nie zgasł po zatkaniu przepustnicy dziura musiałaby być wielkości szczeliny przepustnicy, a więc bardzo duża. Lewe powietrze może dostawać się też oringami przy wtryskach, chodzi o bardzo małą nieszczelność. Na początek można zdemontować...
Gdyby przeczytać dokładnie to co napisałem od początku to kolega by wiedział że wtrysk leje po załączeniu zapłonu czy był wpięty do sterowania czy nie i na przepustnice spływała dobra literatka benzyny. Teraz wykluczyłem oring i pozostało samo sterowanie. pozdrawiam.
Witam Mój problem jest trochę inny niż standartowe, które przeczytałem przy wątkach przepustnicy itp. Otóż mój problem jest taki, że po odpaleniu silnika im niższa temperatura na zewnątrz tym wyższe obroty biegu jałowego. Natomiast gdy silnik osiąga temperaturę pracy obroty spadają do prawidłowych i jest wszystko dobrze. Teraz nie wiem co jest przyczyną...
Linka musi mieć luz. Gdy ściągniesz filtr powietrza zobacz, czy przepustnica całkowicie zamyka się (opada na dół) przy wykręcaniu śruby regulacji obrotów. Wyczyść gaźnik. Ze śrubami w Hondach i jego licencjach (Peugeot, Kymco, Sym) że są to śruby wygniatające gwint o przekroju trójkątnym, po ich ponownym dokręcaniu następuje zrywanie gwintów i już nie...
Przyczyną może być oring pod króćcem wyjścia z kolektora ssącego do silniczka krokowego pod przepustnicą sprawdź też czy świece nie mają mikro pęknięć takie małe kreseczki na porcelanie i czy nie dostaje się na nie olej z pod uszczelki klawiatóry
Są dwie możliwości. 1. W rozpylaczu, elemencie zaznaczonym na miniaturce pierwszego filmiku, znajduje się zaworek zwrotny w postaci krążka z czarnej gumy lub przeźroczystego materiału wciśniętego w wylot rozpylacza. Nie jest on szczelny, dlatego przy zasysaniu primerem zaciąga lewe powietrze które jest widoczne w primerze i wężykach wylotowych z gaźnika....
czy po demontarzu czujnika temperatury i ciśniena powinien być wymieniony ten oring czy jest to zalecane ,czy po czyszczeniu przepustnicy nie zaleca się wymiany tego uszczelnienia pomiędzy przepustnicą a kolektorem? spróbóje jeszcze wyczyścić silnik krokowy i zrobic reset silnikma przebieg 100 000km
Zmieniałem już położenie osi dzwigni. Udało mi się przesunąć oś o około 1mm tak jak Piszesz. Nie Więcej nie mogłem bu był wyczuwalny opór. Tak jak pisałem wcześniej ramię regulatora jest połączone drutem z przepustnicą i moim zdaniem przepustnica jest otwarta już maxymalnie. " Wykręć śrubę przepustnicy, podważ wkrętakiem plastikową zaślepkę z dysza,...
Przepustnice kupilem druga uzywana nie pomoglo( moze oring? Bo mi zalozyli stary ze starej przepustnicy). Adaptacje nie pomogly. Elektromechanik przejzal cale auto na postoju nie znalazl nic wszystkie parametry dobre. Dolot sprawdzalo 3 mechanikow stwierdzili ze szczelny. Egr nowy Juz brakuje mi pomyslow co jeszcze. Moze evap? Mam z vika zalozony. W...
Ibiza 1.2 12v 2005r. Wałczę z nią od 3 miesięcy, na zimnym chodzi ok, po przejechaniu ok 20km zaczynają się cuda. Wywala błąd EPC silnik traci moc, gaszę - zapalam auto, przez chwilę jest ok. Znowu błąd EPC, zaczyna przerywać, szarpie jakby blokowała się przepustnica nie da rady jeździć. Była u dwóch mechaników nikt nie wie, co jej jest. Sprawdzane: Przepustnica...
Sprinter 906 OM646 313. Błąd niskie ciśnienie doładowania 2359-001. Błąd pojawia się na 5 i 6 biegu. Ciśnienie zadane 24.. ciśnienie osiągnięte 21.. Auto przechodzi w tryb awaryjny i nie jedzie do ponownego odpalenia. Podmienione na nowe elektrozawory od sterowania turbinami. Wymieniona turbosprężarka na regenerowaną - Mielec Podmieniony EGR z innego...
Moim zdaniem silnik dostaje za mało paliwa. mogę kosić na pozycji Start, czyli z ssaniem Trudno się odnieść do zakresu i jakości prac w stwierdzeniu: Wziąłem wyczyściłem wszystko co można ale sugerowałbym ponowne przeczyszczenie układu paliwowego. 1/ zdjąć wężyk paliwa przed kranikiem i obserwować wygląd strumienia paliwa; 2/ rozebrać kranik paliwa...
wypnij wtyczkę z wtryskiwacza ,uruchom pompę i sprawdz czy leci paliwo na przepustnicę. jesli tak to cieknie wtryskiwacz lub nadcięty jes oring .Wtryskiwacz bez prądu musi być szczelny na amen. Sprawdz czy czójnik MAP jest zapięty do kol. ssącego-wężyk musi być szczelny i podpięty pod górny kóciec.Od niego zależy dawka paliwa. Większość opli na jałowym...
witam ja się podepnę do tematu żeby nie zakładać nowego, otóż dziś czysciłem przepustnicę i przy próbie odpalenia silnika paliwo poszło górą aż do obudowy filtra!! co mogło być przyczyną?żle zmontowany wtryskiwacz? czytałem na tym forum że mógł się "podwinąć oring" czy wie ktoś jak go należy zmontować poprawnie??? ps.silnik c14nz
Witam. Szukaj termostatu. Niestety musisz kupić z całą obudową. Nowy coś ponad 300zł ja kupiłem używany i się uspokoiło. Zrób to jak najszybciej mi w pewnej chwili termostat tak zaczął świrować że gotował płyn i musiałem auto na lawetę zabrać. Do wymiany ściągasz alternator, przepustnice i masz dojście. Problem jest z wciśnięciem oryginalnego oringu...
Witam panowie oring przed gaźnikiem dałem nowy, rurka gumowa jest cala ale zauważyłem jedną rzecz-otóż jak odpalę silnik to mimo ze ruszam manetka to mam cały czas włączone ssanie-przepustnica jest zamknięta. Czyżby ktoś grzebał przy regulatorze obrotów? Dodam jeszcze że jak trochę silnik pochodzi, to odpala za każdym razem. Liczę na jakieś podpowiedzi...
Owszem. Problemów może byc i cała reszta, np leje wtryskiwacz, pekł oring, czujnik temperatury, podciśnienia. Tu się z tobą zgadzam że problemów może być całe mnóstwo. Czyszcząc "okolice" wtrysku zauważyłem, że mniejszy (dolny) oring wtryskiwacza ma już dość, jest z jednej strony wyraźnie "wyżarty". Na razie z braku zapasu odwróciłem oring do góry...
Toyota Auris 1.6 VVTI 124KM 2008r silnik 1ZR E12U przebieg 238kkm Mam problem z mocno falującymi obrotami na rozgrzanym silniku , jak włączę sam nawiew auto potrafi zgasnąć i mam problem z odpaleniem. Problem występuje tak samo na PB i LPG. Auto pokazuje tylko jeden błąd i to na sterowniku gazowym " zapetlenie wtrysków benzyny "Auto zaczęło dużo palić...
* wyczyściłem silnik krokowy (regulator biegu jałowego) i gniazdo silnika krokowego (oring cały i niepopękany) - benzyną I nie pomogło w związku z sondą lambda? Dziwne, u mnie to pomogło jak się nie zamykały drzwi tylne lewe..... * przepustnica - wyczyszczona benzyną Możesz powiedzieć po co? W czasie jazdy na benzynie wtryskiwacz ją pięknie pucuje.
witam ja się podepnę do tematu żeby nie zakładać nowego, otóż dziś czysciłem przepustnicę i przy próbie odpalenia silnika paliwo poszło górą aż do obudowy filtra!! co mogło być przyczyną?żle zmontowany wtryskiwacz? czytałem na tym forum że mógł się "podwinąć oring" czy wie ktoś jak go należy zmontować poprawnie??? ps. astra silnik c14 nz
Z 1991 roku maluch maił już chyba elektroniczny element w gaźniku odpowiedzialny za wolne obroy Może elektryczny. Dodano po 4 uszczelki w gaźniku i pod podstawką są nowe i dalej to samo .. maluch odpali tylko na ssaniu .. jeżeli puszcze ssanie to gaśnie .. i w ogóle nie reaguje na gaz chce dodac to zaraz gaśnie strasznie słychać jak ucieka gdzieś powietrze...
Zawór 3W działa na zasadzie impulsów przekazywanych do sterownika . Mycie naprzemienne (część mechaniczna zaworu) otwiera i zamyka przepustnicę. To normalne i zrozumiałe. O ile będzie brak odpowiednich impulsów, w odpowiednim czasie (brak załącz/wyłącz), procesor zablokuje wyzwolenie układu zasilania przekaźnika sterującego grzałką. Często te zawory...
Chyba wykorzystam zużytą świecę , aby zrobić adapter do wkręcenia do głowicy. Ta uszkodzona klapa długości dolotu mogła jakimiś fragmentami utknąć w gnieździe zaworowym.. Odezwę się za jakiś czas. Dzisiaj rozprawiłem się chyba definitywnie z tym autem. Silnik pracuje bardzo kulturalnie, przepustnica wolnych obr. ustawia raz wolne i kończy prace, nie...
Witam po przerwie. Auto trafiło do innego mechanika (nr.2), stwierdził że uszkodzona była cewka na cylindrze 1. Wcześniej podczas testowania działała, widocznie była to końcówka jej życia. Po wymianie cewki silnik znowu palił na 4 cylindry. Radość nie trwała długo ponieważ zauważyłem bardzo duże spalanie silnika. Po krótkiej jeździe wyskoczył błąd P0171...
Raczej nie wygląda to źle.Posprawdzaj jeszcze dokładnie dolot odcinek między MAF a przepustnicą.Posprawdzaj odmy itp.Miałem ostatnio coś podobnego w łopelu.Wiesz co było?Oring na korku oleju.
Witam Ja odnoszę wrażenie jakby po każdym zabiegu się polepszało na tydzień a czasami nawet na trzy tygodnie,tak tez było ostatnio po wymianie oringów przepustnicy,jakby problem przestał istnieć do wczoraj kiedy znowu lampka ze spiralą nie gaśnie po teście -nie odpalam wtedy lali bo wiem co sie będzie działo tylko wyjmuje kartę i od nowa aż zgaśnie......
Pomyliłeś kierunki przepływu wężyków paliwa. Z prawej strony pilarki masz wężyk ssący na którym musi być filtr paliwa (smoczek). Z lewej strony pilarki masz wężyk przelewowy połączony z "komorą pływakową" gaźnika (króciec od strony membrany pomiarowej). Wężyk ten jest połączony z primerem który zasysa paliwo z gaźnika i tłoczy na przelew do zbiornika...
Witam, Posiadam cc700 po zmianie gaźnika na fos-a. Na aisianie jeździł 140km/h z własnej mocy teraz nie mogę przekroczyć 125km/h. Modyfikacje: Zmieniony cały gaźnik na fos, wraz z kolektorem wymieniona rura wydechowa, teraz nie ma kata i sondy, zaślepiony termostat, wymieniona linka gazu, dorobiony został wspornik(ładnie odbija) wymienione świece,kable...
Cześć, szukam, ale nie mogę znaleźć uszczelki czujnika MAF (ciśnienia) za przepustnicą w Skoda Fabia Sedan MK1, 2001, 1.4 MPI 6Y3 1D4 Kod silnika: AME 50 kW 5s https://obrazki.elektroda.pl/8475201900_... https://obrazki.elektroda.pl/3589241100_... https://obrazki.elektroda.pl/7000874700_... https://obrazki.elektroda.pl/9738934100_...
Dzięki za info. Wymieniłem czujnik temperatury silnika ( w termostacie). Oring był rozerwany, a czujnik, zabrudzony mocno, osad itd.Niby jest lepiej, ale czasem na lpg potrafi dostać czkawki. Wymieniłem też nowy filtr fazy ciekłej. Nie ma reguły kiedy dostaje czkawki. Tak jakby coś blokowało mu wejść powyżej 2 tys. obrotów. Bo powyżej tej granicy nie...
ja miałem brak mocy przy rozwalonych oringach na przepustnicy, niby ok, a przy wciśnięciu pedału gazu w ogóle nie chciał jechać. wymieniłem po kolei: silnik krokowy - 29zł; oringi 40zł; czujnik przepustnicy - 33zł i jest ok. trochę rozbierania bo przepustnica jest za silnikiem z tyłu, ale zaczynasz od wlotu powietrza, obudowa filtra powietrza, później...
Witam, swój ostatni post napisałem w okolicach 31strony po zrobieniu swojego silnicza. Kilka dni później uszkodził sie i temat sie zamknął. Przed wczoraj temat powrócił. Zabrałem się do myślenia, przeczytałem stare plany (ma na papierze wszystkie wymiary, przekroje, rozwiązania i mechanizmy). W sumie to okazało się że jedynym problemem było mocowanie...
Tak musi byc szczelnie montowany, gdyz to wlasnie on jest odpowiedzialny za bardzo dokladne dozowanie dawki powietrza i nie ma mozliwosci, aby dostawało sie powietrze tzw fałszywe. Dodatkowo musi posiadac na kołnierzy gumowy oring, ktory to wlasnie po przykreceniu silniczka dokladnie go uszczelnia. Musisz sprobowac wykrecic obcieta srubke moze jakimis...
Jest sobie quad Kawasaki silnik V2, ale to mniej istotne bo pytanie generalne. Są tam 2 gaźniki Keihin typu membranowego. Problem jest słaba moc, nie wkręca się na obroty dodatkowo strzela w wydech przy zejściu z obrotów oraz strzela w gaźnik przy dodawaniu gazu. Sedno sprawy: po zdjęciu airboxa gdy widoczne są przeloty w obu gaźnikach, gdy dodaję...
Miałem kiedyś bmw z M20B25 i blosem zamontowanym jak masz teraz czyli między przepływką a przepustnicą i spalał w trasie 9-10, miasto 15. Rzeczywiście masz za duże spalanie. Masz do przejrzenia cały dolot czy jest szczelny, uszczelki kolektora ssącego, uszczelka przepustnicy, rura gumowa pomiędzy przepustnicą a przepływką i w niej zainstalowany blos....
Jak zatkałem ręką dolot to silnik nie gaśnie No jaki wniosek? powietrze silnik dostaje za pośrednictwem silnika krokowego Przepustnica elektryczna. Po mojemu oringi zwykłe nie serwisowe bo szkoda było 90zł.
Więc tak panowie sprawa wygląda BINGO BINGO BINGO Moto pali na kopa i ciągnie jak nie wiem. Byłęm jednak u tego mechanika i ustawił wszystko "na oko" Moto pali i chodzi świetnie ale. Ale drażni mnie to że ustawione na czuja i może da się lepiej. Ot pazerny z nas naród. Co do wypowiedzi kolegi motomisa. Mam teraz ten 16n1 tylko że on jest trochę zastany...
N909273302 - oring 62x3 EGR szt. 1 069131547D - uszczelka 32mm szt. 1 038131547A - uszczelka 22mm szt. 1
Na razie jest delikatnie poluzowany wydech i sportowy kat wrzucony. Mam na lpg wystrojone po AFR. Ponieważ pracował na mocno ubogiej mieszance. Podczas przyspieszania miałem wrażenie przypietej przyczepy o sporej wadze na haku. W tamtym tygodniu udało mi się zdobyć przepustnice w bardzo dobrym stanie (Kupiłem słupek z osprzętem za 500zl). Auto odżyło...
Dobra ten przewod sprawdzilem, jest ok. Odkrecenie korka oleju wydaje mi sie powoduje zbyt glosne syczenie ale nie wiem bo silnik gasnie prawie wiec moze jest proznia w ukladzie. Odlaczenie mapa jednak nie daje kompletnie nic nie zmienia. Bez zmian z czy bez. Odczyty vagiem raczej ok moge wrzucic. Odpiecie mapa powoduje kontrolke esp off. To samo sie...
Temat ma już kilka lat ale jeśli chodzi o silniki 20V (ADR,ARG, APT) to wyjaśnienie przyczyn różnych usterek nie jest czasami takie łatwe jak mogłoby się wydawać. Samochody z tymi silnikami (bez turbosprężarki) mają podane na wklejce w bagażniku zużycie paliwa w cyklu miejskim na poziomie 11,7-12,3l/100km a więc dość dużo. W trasie zużycie to około...
Miałem podobny problem w Clio 1.6 16v takie same objawy . Problem tkwił w uszczelnieniu regulatora ciśnienia benzyny który znajduje się w koszu pompki paliwa w baku założyłem oring w miejsce nad regulatorem. Problemy z zniknęły nie potrzebnie zostały wymienione świece , czujnik położenia przepustnicy i 2 razy demontowałem listwę z wtryskami. Pozdrawiam
Jeżeli chodzi o układ wtryskowy Lucas Epic, to faktycznie jest mało kumatych ludzi, a w ASO wcale... Podłaczanie go do przypadkowych testerów - to tak jakby Cyganka wróżyła. Musi być oryginalny fordowski. Parę wątków wyżej był problem z Epic-em, który po odpaleniu na chwilę - gasł. Ostatnia wiadomość, żę zawieszony był EGR (w Epic-u ma on czujnik położenia,...
Oring do zmiany najpierw. Podsysa powietrze na lewo. Jak była brudna było ok teraz za dużo :)
Wskaźnik działa prawidłowo nie wiem czy można po tym stwierdzić w jakim stanie czujnik może spróbować odpalić po zdjęciu przewodu z czujnika? Po wskaźniku nie stwierdzisz bo w Astrze F jest jeden do sterownika silnika a drugi na wskaźniki.Ciebie bardziej interesuje ten od sterownika.Jest on w kolektorze ssącym od strony rozrządu wtyczka na 2piny.Możesz...
Mogło się coś przytkać, a jaki to był zestaw naprawczy, chodzi mi co było w tym zestawie, uszczelki, oś przepustnicy, zawór iglicowy ? Mam nadzieję, że nie składałeś gaźnika na silikonie. W zestawie naprawczym było praktycznie całe bebechy to znaczy zaworek iglycowy pływak, oś przepustnicy uszczelka i dysze. Gaźnika nie sklejałem na sylikon. Oring...
Co do pomiaru kompresji też mi się to wydaje mi się to bez sensu ale nie wnikam. Co do zdjęcia korpusu, na wolnych obrotach wydaje mi się że wtrysk porcjuje za dużo gdyż paliwo "odbija" się od zamkniętej przepustnicy, jeśli chodzi o oring wykluczam, ponieważ podmieniałem cały wtrysk, ECU "wyginałem" lecz też nie tutaj wina, ba podmieniłem nawet drugie...
Oryginalne gaźniki Harder pn4500 są bardzo dobrej jakości. Byle jaki zamiennik nawet podczas regulacji musisz dysze H wykręcić ok 3 obrotów żeby piła chodziła poprawnie. A w oryginalnym gaźniku Hardera piła pracuje przy wykręconej dyszy H o 1 obrót do 1,5 obrotu. Poza tym musisz kupić gaźnik, który będzie pasował do pompki paliwa. Więc jak trafisz...
Na tą chwilę sprawa wygląda tak: - wymieniona sonda lambda - wymieniony czujnik temperatury silnika - wymieniony palec aparatu zapłonowego - wymieniona kopułka aparatu zapłonowego (nadpalone styki) - wymieniona uszczelka pod pokrywą zaworów i oring przy aparacie zapłonowym (lekko ciekło :) ) - wymieniony silniczek krokowy - wymienione przewody wysokiego...
Masz nieszczelności za przepustnica powietrza. W Toyocie najczęściej oringi pod wtryskiwaczami, warto też przyjrzeć się odmie w ostateczności cewka jeśli zespolona.
Styki A i B - napięcie zasilania czujnika ok.5V Styk C - napięcie proporcjonalne do otwarcia przepustnicy idące do sterownika. Inną kwestią jest czy wtryskiwacz nie przepuszcza paliwa oraz w jakim stanie jest oring uszczelniający na wtryskiwaczu bo może też spod niego cieknąć paliwo.
nie trzeba consula, wiem, ze cdif jest w stanie ogarnac bo sam mialem problem z takim autem w wersji 2.0. Launch tez moze dobrze ogarnac. Natomiast warto sprawdzic wartosci pokazywane na kopie z czujnika polozenia przepustnicy, i czujnika cisnienia w kolektorze dolotowym. Dodatkowo MUSISZ sprawdzic caly dolot pod katem lewego powietrza, bardzo dobrze...
Widzę na zdjęciu, że ten gaźnik posiada pompkę przyśpieszającą pod osią przepustnicy. Częstym problemem w gaźnikach wyposażonych w tą pompkę jest zużycie oringu na tłoczku i ew. także wytarcie otworu w korpusie gaźnika. Silnik wówczas ma problemy z pracą na wolnych obrotach, ponieważ lewe powietrze powoduje odcinanie dopływu paliwa na rozpylacz. Zauważalny...
Można, dzisiaj dokonałem takiej przeróbki w a4 b5 1.8 ARG, potrzebujesz do tego kolektor alu (ten duży) i ten mały + gumki łączące. Przekładasz cały osprzęt z plastikowego - czujniki, zaworki, i troszkę musisz wiązkę tą co idzie bliżej chłodnicy podciągnąć (rozciąć opaskę i delikatnie pociągnąć, bo brakuje jakieś 2cm). I nie zapomnij wyjąć rurki bagnetu,...
a sprawdziłes dyszę wolnych obrotów?moze być zapchana...czy masz elektrozawór z wyraźnym cyknięciem?i wykreć wkret od regulacji mieszanki o jakies 1-2 obroty,najpierw sprawdz po wykreceniu czy gumowy oring na tym wkrecie nie jest uszkodzony, a poza tym a moze przede wszystkim czy ośka przepustnicy nie ma nadmiernego luzu
Napisał że szczelność dolotu sprawdzana, a przepustnica nie otwiera się raczej 1/4 po odpaleniu. A nawet jak ,to nie ma możliwości całkowitego braku podciśnienia nie wspomnę już o hamulcach. Jak coś ciągnie to albo ze skrzyni korbowej, (to i korek by zasysało),Evap, oringi na wtryskach ,klapki wirowe,albo jak jest egr to też coś tam wpada. Tak czy tak...
Właśnie wróciłem z garażu po włączaniu zapłonu ani drgnie przepustnica, nie czuć żadnego oporu ani nie słychać jak się odzywa silniczek w przepustnicy zero reakcji z poziomu Vaga na dana chwile nie mam możliwości wysterowania, uklad dolotowy jeszcze raz sprawdziłem w 1000% sprawny, sterownik też restartowałem wczoraj poprzez odłączenie klemy Oringi...
Przepustnica jest wymieniona i czysta a oringi są nowe. Wymieniłem je przed założeniem. Dodano po 2 Dziwne jest to że mogę jechać z 50 km i wszystko będzie ok. A na kolejnych 10 będa obroty się zawieszać na 1500. A jak zatrzymam auto to spadną. Na postoju i na benzynie i na gazie delikatnie faluje ale też nie zawsze. A co do przepustnicy to jest wymieniona...
W tych gaźnikach nie ma żadnego pływaka, jego funkcję zastępuje membrana regulująca ciśnienie w gaźniku. Dźwignię się reguluje. W gaźnikach ZAMA wysokość dźwigni standardowo ustawia się na 0, w serwisówce z 2008 roku nie podano innej wartości dla gaźnika z dwoma gardzielami. Jeżeli gaźnik jest oryginalny, to rzadko się zdarza aby ktoś celowo przeregulował...
Jaki masz gaźnik? Były takie chińskie co mają tłoczek z oringiem pod ośką przepustnicy, żeby wyjąć ośkę trzeba ją obrócić o ponad 90 stopni bo wĺaśnie ten tłoczek ją trzyma. Jak ten oring jest wytarty albo się rozpadł to właśnie takie objawy będą. To chyba gażnik ZAMA. Dodano po 5 Znalazĺem podobny jak nie taki sam http://www.zamacarb.com/carburetors/540....
No i kicha zrobilem 16000 na gazie i masakra w moim fordzie podniosly sie 2 zawory ssace 1 i 4 cylinder. Luzy wyregulowane ale teraz jest problem z biegiem jalowym na gazie jak i na benzynie. Silnik pracuje bardzo nie rowno silnik krokowy umyty przepustnica umyta kable nowe swiece tez filterki od gazu tez wymienione. Mam pytanie czy oringami w zaworkach...
Witam wszystkich. Po raz kolejny piszę post w tej samej sprawie i mam nadzieję że nie zostanie usunięty do kosza ! Problem z autem to szarpanie na biegu jałowym i falowanie obrotów. Wymienione: - przepustnica - listwa zapłonowa + świece(dwie świece od lewej były całe zakopcone) - sonda lambda - w przepustnicy i na kolektorze sprawdzone wężyki podciśnienia...
Tyle razy ściągałem kolektor i przepustnicę i jest ok, oringi kolektora nowe, przepustnicy stara, ale miękka i cała.
Witam, Podłączyłem swoje POLO pod VAG-COM i pokazało mi następujące błędy : 533 Regulacja biegu jałowego przekroczona wartość adaptacji Jest to POLO 6N 1.4 AEX 95r. Po wyczyszczeniu przepustnicy i jej adaptacji, obroty zaczęły falować tzn. Po odpaleniu silnika na luzie, obroty wskakują na 1200 i odrazu spadają na 900. Podczas jazdy na np 4 biegu, obroty...
Oringii i szczelność układu zasysanego powietrza były sprawdzane i nie budzą jakiś obaw. Dodatkowo przepustnica czyszczona i oringii wymienione - tam skierowałem pierwsze podejrzenia. Dodam że przed awaria cewek nie miałem z laguną żadnych problemów ani falowania obrotów ani gaśnięcia to stało się z dnia na dzień. Dodatkowo Clip nie wykazuje żadnych...
Od niedawna jestem posiadaczem Clio 1.2 8v. Ostatnio pojawił się problem. Podczas jazdy zdarza się, że silnik nie ma mocy, dusi się i dławi. Obroty wtedy falują a jazda jest utrudniona a wręcz czasami (przy większych wzniesieniach) nie możliwa. Dodam że autko po zakupie z racji na kiepski stan przewodów zapłonowych dostało nowa cewkę zapłonową wraz...
Witam wszystkich, witajcie. Prowadząc ożywioną dyskusję ze "zdunvw" i za jego namową, chciałem dorzucić coś od siebie do tego tematu, bo sądzę, że może to pomóc, tym którzy już opadają z sił😉. Ja ze swoim problemem walczyłem od wakacji, aż do teraz. To jakieś 7 miesięcy i bynajmniej po tym okresie stwierdzam, że dobrych fachowców od MB, to szukać...
Witam ! Opiszę Swój problem z obrotami a mianowicie ... Na zimnym silniku po odpaleniu silnik trzyma delikatnie wyższe obroty a później zaczyna się pojawiać kłopot ponieważ po ruszeniu przez 1-2 kilometry przy wyrzucaniu na luz obroty idą na 2 tyś.obr. utrzymują się chwilkę i bardzo powoli spadają ... i tak jest tylko przez te pierwszy kilometry zaś...
Witam Vectra c 2004 1.8 122KM bez EGR szarpie na biegu jałowym. Ewidentnie za dużo powietrza. Po odpaleniu ok 30KG/H póżniej spada do 20. Przepływomierz podmieniony na jeden nowy zamiennik drugi oryginalny, na wszystkich te same wskazania. Sondy ubogo obie ok 20mV, po podaniu plaka w dolot wszystko się stabilizuje, sondy zaczynają pracować prawidłowo....
Tam najczęściej padały oringi na przepustnicy .Podciśnienie powinno być około 450 mb chyba że czujnik oszukuje .
Kup Cewki beru, mogą być używane, nie spotyka się uszkodzonych Beru. Świece mogą być NGK BKR6EZ i koniecznie montuj oringi na cewki zapłonowe. Możesz też zmienić oringi kolektora ssącgo i przepustnicy bo przez te lata to już nie guma tylko plastik i pewnie to jest przyczyna nierównych obrotów. cześć a gdzie w tym przypadku powinien być oring na cewkach...
Jak nie pomogą zabiegi z sinikiem krokowym. proponuje sprawdzić szczelność kolektora plastikowego na połączeniu z częścią aluminiową oraz przepustnica, w tych modelach zastosowane są specyficzne oringi, które z biegiem lat twardnieją a co w konsekwencji powoduje odkształcenia a co za tym idzie ciągniecie lewego powietrza. Z dostępnością ich jest ciężko...
A jak wkrecisz obie regulacje silnik zgasnie?Jesli nie to sprawdz i ew. wymien oringi na nich.Inna sprawa to Blos masz miedzy przepustnica a przeplywka czy miedzy filtrem a przeplywka? Moze klapka przeplywki robi takie cyrki ?
Z prostszych rzeczy, to odłącz od kolektora wszystko za przepustnicą i zaślep, evap serwo wszelkie podciśnienia. Tak już było robione + dmuchanie dymu + zalanie benzyną gdy był odkręcony Będę musiał zdemontować znowu lpg bo tylko przeszkadza i ponownie czymś "psikać" bo od tego plaka wszystko jest śliskie No i muszę zbadać kwestię rozrządu względem...
Silnik pracuje bez ssania tyle że przepustnica ssania musi być w połowie przymknieta.Wtedy silnik pracuje płynnie.Tak jakby dostawał za dużo powietrza Dodano po 41 Sprawdziłem oringi.Są w dobrym stanie,nie sa sparciałe i zdają się być szczelne.
Mam problem z autem jak w temacie. Przepustnica "błysk" Adoptowana Clipem, Oringi pod kolektorm nowe. Dolot szczelny, sprawdzane kilka razy.Jak się nagrzeje do 80st to po przegazowaniu zostaje na wysokich obrotach. Błędów brak.Na zimnym jest ok. Przepustnice podstawiałem inną i to samo. Ręce opadają! Po zgaszeniu i odpaleniu ładnie trzyma 850 obr. Przepustnica...
Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000. Zwiekszają się zarówno na biegu jak i na luzie. ELektronicy samochodowi nie wiedzą co może być przyczyną. Wymieniane były przepustnica 3 razy, komputer raz teraz oringi pod kolektorem ssącym, filtr powietrza. Nadal nie ma zmian. Wyświetla się komunikat einspritzung überprüfen no to zostają wtryski. Komunikat...
Najprościej to by było wzmocnić sygnał z potencjometru, jeśli jest to dobry potencjometr, dokładność może być lepsza niż przypadkowej przekładni. Druga możliwość to poszukać potencjometru o mniejszym kącie obrotu - np samochodowego czujnika położenia przepustnicy, ale to nadal ok 90°. Kolejna to zastosować enkoder. plus oring lub pasek od wideo/magnetofonu...
WITAM Problem dotyczy falowanie obrotów , Auto posiada instalację LPG AG COMPACT , padł moduł DIS i od tego już czasu nie mogę dojść do porządku z obrotami (oczywiście został wymieniony na DELPHI nowy ) Obroty falują w przedziale 500-1100 , czasem auta gaśnie Czyściłem przepustnicę , silnik krokowy nowy , wymieniłem węże od LPG dolotowe , i wkleiłem...
Mam problem ze swoja laguna,a mianowicie chodzi mi o nierówną prace silnika. Samochód na ciepłym silniku,jak i na zimnym pracuje nierówno,dodatkowymi objawami są migające na wolnych obrotach trzy kontrolki:CIŚNIENIA OLEJU,STOP i TEMPERATURY PŁYNU CHŁODNICZEGO(cieczy) owe kontrolki migają tylko na rozgrzanym silniku,a po dodaniu gazu znikają,na zimnym...
Witam posiadam Toledo II z 99r 1.6sr benzyna gaz. Problem jest taki że gdy odpalę auto i przejadę z 500 m to auto traci moc tak jakby benzyny nie dostawało ale to tylko na 5-10 sekund. Jeżeli bym w tym momencie się zatrzymał to obroty strasznie falują... Może ktoś coś poradzi? Dodam że na kompie jest coś z sondą ale nie chce mi się wierzyć... Wymienione...
Tam jest przepływomierz klapowy, który działa normalnie, jego potencjometr nie był ruszany, klapa chodzi pod palcami jest równa i się nie przywiesza. Odkręcany był tylko element po przeciwnej stronie do potencjometru na głowiczce rozdzielacza aby wymienić dwa oringi jest to zawór EHA. Generalnie rozdzielacz zdjęty z kaloszem i odkręcony kalosz, po czym...
oring stihl oring hilti philips oring
rozstaw śruba koło uruchomić kompresor lodówka 24c16 odczytać
simlock nokia 3510i simlock nokia 3510i
Inicjalizacja zewnętrznego dysku SSD przez USB-C Lokalizacja bezpiecznika w SilverCrest Monsieur Cuisine Plus SKMK 1200 A1