tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
A jak wymieniales olej to wymieniales filtr paliwa?? Mialem niedawno podobny problem z Atego. Tez schodzilo paliwo jak troche postal. Okazalo sie ze problemem byly oringi na filtrze paliwa. Pomimo tego ze do nowego filtra (zamiennika chyba Hengst) byly dolaczone nowe oringi to po wymianie na oryginalne z ASO (za kilka zl za szt) problem ustal i juz...
Po coś sie uczepił tego regulatora? I tak go nie sprawdzisz bo nawet żeby go otworzyć i zamykać potrzebny jest generator PWM. Jedynie co możesz zrobić to wykręcić ,obejrzeć czy nie ma np. opiłków w układzie i czy np. oringi sa ok. i tylko podmienić go możesz. Może być on uszkodzony ale równie dobrze paliwo może nie dopływać w wystarczającej ilości do...
Sprawdziłem wężyki i podciśnienie. Wszystko jest idealnie. Same wężyki wymieniałem z 5 lat temu. Skupiłem uwagę na filtr paliwa. Muszę wymienić oringi na króćcach bo trochę za luźno końcówki chodzą. Podobno są to oringi 9x2mm oczywiście olejoodporne. Na górze filtra jest podgrzewacz i tu może być wg mnie problem. Kostka jest przypalona ale ma 12V. Nie...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Witam, mam Berlingo z takim samym silnikiem. Od 1,5 tygodnia borykałem się z dokładnie takim samym problemem. Po nocy samochód odpala normalnie ale po 10 sek. gaśnie. Przy próbie kręcenia rozrusznikiem po dłuższym czasie odpala ale wyskakuje błąd "Antipollution faulty". Po podpompowaniu gruszką - odpala i jedzie normalnie. Jeśli odpowietrzyłem przed...
Witam. Mama lagunę (1,9 dCi) z podobnymi objawami. Czasami się zadławi na 1, 2 i 3-cim biegu przy niewielkim obciążeniu i obrotach ok 2 tyś. Odczyt błędów nic nie wykazał, EGR OK. Jedynie co zauważyłem to niewielkie pęcherzyki powietrza wychodzące z filtra paliwa. Dopływ do filtra ok. Wygląda na nieszczelność w połąceniach filtr-wężyki. Mam w związku...
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Witam. Mam problem z mondeo 2.0tdci 115km 2001r i już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być dlatego może mieliście taki sam przypadek i coś podpowiecie. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju i filtra paliwa u pewnego fachowca który przy tej wymianie połamał zatrzaski przy filtrze i założył zwykłe "szlałfy" było wyraźnie widać ile powietrza idzie...
Przed wymianą aż tak nie kopcił. Oringi zostały wymienione bo paliwo barwiło się na czarno od oleju. W serwisie deutz mi powiedzieli, że to może być przyczyna. Faktycznie po wymianie to ustało. Ale nie dawno się dowiedziałem, że wiele 10 letnich ciągników z takimi pompkami ma tę przypadłość i to nic strasznego trzeba tylko częściej wymieniać filtr paliwa....
Witam , gdy zgaszę auto , po chwili zaczynają się wydostawać bąbelki powietrza wychodzące z filtra paliwa , po 10 minutach wężyk jest pusty , paliwo cofa się do zbiornika .Powymieniałem węże , opaski , filtr paliwa i oringi na zaworku , nie mam pojęcia i sił już do tego .A po przejechaniu 20 - 30 km auto gaśnie z zapowietrzoną pompą :cry: , filtr jest...
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Witam ponownie. Okazuje się że auto jeździ jak trzeba, ma moc i jest ok. Ale problem z odpalaniem często się pojawia. Cały czas paliwo wraca się do zbiornika. Mam założony w ramach testu przezroczysty filtr paliwa i zaworek zwrotny. Nic nie pomogło. Chwilę po zgaszeniu auta paliwo ucieka do zbiornika. Wymieniłem oringi przy wężach przy zbiorniku i dalej...
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Jeśli chodzi o smok,to raczej nie,jak wymieniałem filtr to nawet nie był zabrudzony i paliwo w filtrze czyste,co dziwne! Paliwo będziesz miał czyste , ale pompa będzie miała ciężko ciągnąć. Powymieniaj wszystkie oringi na przewodach paliwowych.
Raczej cofa się paliwo, jak wymienialiście filtr paliwa to paliwo czyste było? Bo może okazać się że oringi pod wtryskami, może zawór w pompie. Jeśli paliwo przy wymianie filtra było czyste to wymień sobie wężyki przelewowe, najtaniej a jedno wyeliminujesz.
Czytam i czytam... i też walczę. a4/b5/ajm. Początkowo sądziłem, że wraz ze spadającą temp. jest coraz gorzej i tak zresztą było (co jest naturalne jak spadam temp.)... Po czasie doszedłem, że to jednak czas przestoju pomiędzy kolejnym odpaleniem ma większe znaczenie a temp. tylko dokłada swoje "2 grosze". Ciepły silnik w zimnie szybciej stygnie i bardziej...
Witam, z tym zjawiskiem walczę już jakiś czas wymieniłem czujniki na listwie,pompę wstępną, filtr dwa razy, wszystkie oringi zawory na filtrze sprawdzony cały układ paliwowy wyjęty zbiornik paliwa i zabawa trwa dalej. Zauważyłem różnice, że na pustym zbiorniku gaśnięcie jest o wiele rzadsze i występuje tylko przy dużych obrotach, przy pełnym baku gasł...
Wymieniłem filtr paliwa( był wymieniany w sierpniu ) i oringi na przewodach i jest ok. Zatankowałem paliwa na pewnej stacji i jak na razie auto jeździ o niebo lepiej niż wczśniej. Możliwe że była jakaś nieszczelność podczas wiekszego zapotrzebowania na paliwo i ciągnął powietrze. Posprawdzam jeszcze ale do prędkości 140-150 wszystko jest ok nie wiem...
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Witam, chodzi o Sprintera 208CDI 2.2 2002r. Auto jak jest ciepłe bardzo długo musi kręcić żeby zapaliło. W tej chwili jest w serwisie. Serwisant mówi że w komp. nie ma żadnych błędów, mówi że mierzył też napięcie na regulatorze ciśnienia na listwie i że jak kręci silnik to jest na poziomie od 0,3V i powoli rośnie do 0,7V, a jak samochód już zaskoczy...
Witam wszystkich mam mercedesa w202 2.2d 96r. Mój problem polega na tym. Ostatnio zatankowałem samochód do pełna i przejechałem jakieś 100km do domu i wszystko było idealnie. Na drugi dzień próba odpalenia samochodu nie udała się poprostu mogłem kręcić i kręcić i nic samochód na hol pali od 20 metrów. Wyszło na to że cofa mi się paliwo albo ciągnie...
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Witam! Mam autko po wymianie pompy paliwa i wtrysku. Jest to wtrysk jednopunktowy w gazniczku. Kilent zatankowal jakies parszywe paliwo i pompa oraz wtrysk do wymiany. Wymienilem i nie chcial chodzic na dwa garki, na drugie dwa chodzil ale kulawo. Zbyt bogata mieszanka byla. Paliwo zmienione, przewody, swiece, kopulka z palcem. Paliwo swieze zalane....
Kolego przede wszystkim zaczął bym od zmiany filtra paliwa i zobacz między filtrem są takie malutkie oringi i czy z nich nie leje podobny przypadek miałem w 2.5 ,i nie obeszło się bez ściągania kolektora ssącego.
oring czujnika wody w filtrze za cienki i się zapowietrza w ogóle lepsze oringi do filtra paliwa trzeba zamontować niż te co są w zestawie
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
Auto było u trzech mechaników i elektromechanika. Diagnoza - układ paliwowy nie szczelny. Powiedziano mi, że to mogą być oringi przy filtrze paliwa. Nikt nie chce tego zrobić, bo trudno je dopasować a żeby wyjąć, trzeba je zniszczyć. Oringi to tylko podejrzenie. Ryzykować i gdzieś u "złotej rączki" je wymienić, czy szukać innej przyczyny?
Sprawdź. Ja robiąc regenerację pompy paliwowej wymieniłem oringi, filtr paliwa, a całość umyłem w myjce ultradźwiękowej. Ciśnienie miałem bez zastrzeżeń - 2,9 bar. Przepływ niestety był marny, bo 10-15 ml/3s. Po rozebraniu pompy okazało się, że filtr paliwa był tak zarżnięty, że aż się rozleciał na strzępy. Po zabiegu ciśnienie paliwa takie samo, jednak...
odebrałem moje autko od mechanika wymienione zostały :węzyk paliwowy, uszczelki wtryskiwaczy ,oringi oraz filtr paliwa z uszczelkami. teraz autko po dłuższym postoju pali bez problemu.
W tym motorze : -oringi przelewów -filtr paliwa to najczęściej miejsca zapowietrzania.
Nieszczelność na przewodach, filtr paliwa, oringi na wężach itp dochodzących do filtra. Odpowietrzony układ?
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Napisałeś wcześniej; "Wymieniłem zapobiegawczo filtr paliwa, oraz filtr i uszczelki wstępnego filtrowania. Sprawdziłem szczelność przewodów - nic nie cieknie, przewody suchutkie. Wymieniłem przewody przelewowe wtrysków na nowe." A teraz, "że przewód paliwowy między filtrem, a głównym przewodem, jest łączony w bardzo prosty i podejrzany sposób." To jest...
Hej, nie zakładam nowego tematu, bo problem podobny, pacjent ten sam OM642 3.0 CDI, nierówna praca na wolnych obrotach, wymienione oringi na przelewach i nowy filtr paliwa. Auto nie miało mocy (spadł wąż z kolektora). Po ogarnięciu tego zauważyłem ropę na filtrze paliwa, lekko natryskane. Ktoś może miał podobny przypadek? Z góry dziękuję za jakąkolwiek...
Witam wszystkich zmagających się z paleniem dti renault.Posiadam scenica z 98r 1,9dti ,98koni.Miałem te same problemy z paleniem.Podstawa to dobry akumulator i świece żarowe.Ja u siebie na początku wymieniłem oringi na filtrze paliwa na tycz obrotowych złączkach ponieważ jeden był przecięty i poszarpany oraz wyeliminowałem gruszkę do podpompowania.Efekt...
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
Zapowietrza się może. Przejrzeć przewody od zbiornika przez filtr paliwa do pompy. Zwłaszcza wszystkie połączenia na szybkozłączach (oringi).
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa. A co moze ci dać odłączenie aku na 8h. Pierwsze podłącz jakiś tester by sczytać błędy. Sprawdź oringi na czujniku cienienia na listwie common rail
WITAM MAM SPRINTERA 2,2 CDI .WIMIENILEM CZUJNIK POLAZENIA WALKA ROZRZADU I JEST OKEJ.POZDRAWIAM Dodano po 15 KOLEGO A W PRZEWODACH MASZ PECHERZY POWIETRZA JA WYMIENILEM WSZYSTKIE ORINGI I ZALOZYLEM STARSZY TYP FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA.
Volvo FH 13 po wymianie filtrów paliwa błąd p228f. Klient twierdzi, że przy poprzedniej wymianie było to samo, odkręcili filtry, przykręcili i było ok. Tym razem już to nie działa, oringi i uszczelki na filtrach całe, bez uszkodzeń, zamontowane ponownie. Przy powrocie na stare filtry też to samo.
A ja na 99% obstawie filtr paliwa. A dokladnie oringi na przewodach paliwowych mocowanych do filtru i na zaworku.
Jeśli wcześniej było ok to może sparciałe węże przy filtrze lub oringi na zaworze w filtrze paliwa. Jest też możliwość że pompa kończy żywot i takie są pierwsze objawy. W ostateczności zamontuj pompę paliwa elektryczną zewnętrzną do gaźnika 0,1-0,2bar.
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Witam problem z falującymi obrotami w traktorku Murray na silniku tecumseh . Traktorek po odpaleniu faluje na obrotach . Gaźnik wymyty w myjące ultradzwiekowo. Wszystkie membrany i uszczelki oringi wymienione . Co może być przyczyną. Świeca nowa filtr paliwa nowy
podejrzewam że musisz wyjąć cały blok wtryskowy na stół i cały rozebrać po takim czasie nieużywania wtrysku nastawnik może mieć ciężko i nie pracuje i żeby to miało sens to rozbierz na czynniki pierwsze wyczyść wszystkie elementy wymień oringi i zwróć uwagę na cienką metalową przekładkę czy czasami nie jest rozerwana między kanałami i wymień filtr paliwa...
W okresie mrozów częstą przyczyną są oringi lub parciejące przewody paliwowe .Nie widać śladów paliwa . Zaworek w razie czego na próbę wstawiłbym za filtrem paliwa .
hehe... nie daj sie :) u mnie "obszar poszukiwan" zawezil sie do: zawor na pompie, oringi lub pokrywa filtra paliwa ja w czwartek odstawiam do mechanika jak znajdzie przyczyne dam znac....
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
Witam mam problem z Mercedesem Vario 614 silnik OM904 auto zapowietrza się pochodzi trochę zaczyna plewić gaśnie lub postoi i nie chce zapalić po założeniu przezroczystych przewodów paliwowych widać w nich powietrze ale raczej na powrocie niż zasilaniu.wymieniono: -uszczelka podstawy filtra paliwa oringi na wtryskach i pompach zawór między 3 a 4 cylindrem...
Witam. Mam problem z moim sprinterem. Podczas jazdy zapalila się kontrolka EDC i auto zgaslo. Podłączyłem pod komputer błędów było dużo. Po skasowaniu auto odpala ale po ok 15sekundowym kręceniu. Żadnych błędów teraz nie wywala. Ciśnienie na listwie na wolnych obrotach waha się w granicy 330-360 bar. Wymieniłem oringi na regulatorze ciśnienia na listwie....
Witam, nadal walczę z powietrzem w paliwie. Założyłem nowe przewody paliwowe od zbiornika do pompki i nie pomogło. Odkręciłem ostatnio cewkę paliwową pierwszą od chłodnicy, jest ona delikatnie wyżej od innych cewek i z otworu w listwie nie wypływało paliwo, jedynie parę kropel, a według mnie listwa powinna być cała zalana paliwem. Czyli w listwie znalazło...
A filtr jaki jest założony?? Tzn. jaki producent i czy oringi są zmienione?? W TGA były problemy właśnie z tymi oringami - jak się zakładało te co dal producent filtra to właśnie były takie jaja. Polecam oryginalne filtry i oringi. Albo chociaż same oringi.
wymienione oringi na regulatorze pompy, filtr paliwa ponownie, frezowanie gniazd wtryskiwaczy, nowe podkładki pod wtryski i 20 minut w myjce ultradźwiękowej wymoczone rozpylacze - działa. Pewno przy tym uszczelnianiu coś zabrudziłem na pompie - mimo że uważałem.
Posprawdzaj oringi pewnie ci się zapowietrza.
Pewnie nie zaglądałeś pod spód (wiekowego już) auta, aby sprawdzić przewody paliwowe. Czy zamontowałeś "markowy" filtr paliwa i oringi będące w komplecie z filtrem. Wężyki paliwowe pewnie masz przezroczyste i czy widoczne są w nich pęcherzyki powietrza. Jeśli zakładasz zaworek zwrotny, to zamontuj go (jeśli jest to możliwe) w miarę w pozycji pionowej...
Filtr paliwa - dokładniej zaworek na nim, nieszczelne oringi pompek, zamienione przewody. Jak bardzo ciężko pali? Rozrusznik oraz akumulator sprawny?
Witam. Mam problem z paleniem Dafa na ciepłym silniku. Gdy jest zimny, zapali, zadymi trochę ale chodzi, gdy się zagrzeje nie chce zapalić. Ciśnienie paliwa na wolnych obrotach ok 3 bar, po dodaniu gazu ok. 5-6. Przy rozruchu spada do 0,1 bara i nie odpala. Po zamknięciu rurki przelewowej ciśnienie wzrasta i samochód zapala. Zauważyłem też,że podczas...
Uszczelka to oringi dość gruby i w dodatku nowy z każdą wymiana odpowietrznik też ma uszczelnienie bardziej te szybkozłącza na przewodzie paliwa choć jak złącze przewód z gruszką z przewodem za filtrem pomijając filtr to powietrza nie widać czyli szybkozłącze za filtrem ma te oringi raczej trzymają nie wiem jak od strony gruszki powietrze widać za filtrem
Przy zimnym silniku kąt wtrysku powinien być znacznie większy (na poziomie 3.5-4.5.)Wymiana rozrządu na "malowane znaki" nie zawsze zdaje egzamin. Poza tym na pewno trzeba sprawdzić szczelność układu paliwowego. Czasami zapomina się o dokręceniu zaworu służącego do spuszczania wody z filtra paliwa. Oringi na fitrze paliwa.
Plastik o,którym piszesz powinien mieć dwa oringi i jest tam na nich miejsce ,natomiast migająca kontrolka świec żarowych to nie mniejsza o to bo ona właśnie może świadczyć ,że coś złego się dzieje -zły kąt wyprzedzenia wtrysku , zła dawka paliwa , nastawnik pompy i jeszcze inne ale poważne usterki samochodu .Podłącz samochód pod komputer a może się...
Sam możesz jedynie wymienić oringi przy króćcach przewodów paliwowych przy pompie ,filtrze i przy podgrzewaczu paliwa. Potem tylko diagnostyka.
Witam forumowiczów zakupiłem sprintera z silnikiem 2.9td,silnik rano zapala z lekkim opóznieniem tzn trzeba go kręcić kilka sekund póżniej zapala od strzała,silnik po zapaleniu lekko dymi na niebiesko po dodaniu gazu niebieska chmura jest taka,że nic z tyłu nie widać i wkręca sie maksymalnie na 2600 obrotów jak mu odepne siwą kostke której przewód idzie...
Jaki rozmiar mają oringi w złączce wtyczki co wchodzi do filtra paliwa.
Jak wymienisz te oringi na pompowtryskach to sprawdź jeszcze czy na wężyku (w kształcie litery S) zasilającym pompę paliwową (tą na bloku silnika) jest zaworek zwrotny. Nie wiem od czego to zależy bo jedne mają, inne nie. Nawet w Etce są narysowane oba wężyki (kształt gięcia ten sam, tylko różnią się obecnością zaworka zwrotnego). Kupiłem na aukcji...
Mam problem z Traficem z 2005r. Silnik 1.9 dCi stu konny. Jak postoi dłużej to nie można go odpalić. Zakręci, złapie, pochodzi sekundę, dwie i gaśnie. Po odpowietrzeniu przed wtryskami załapie i chodzi normalnie. Wcześniej pojawiał się pęcherz powietrza w rurce za filtrem paliwa, ale teraz już tego nie ma - mokro robiło się przy odpowietrzniku filtra...
Miałem podobne objawy przy tym samym silniku, mechanik też nie mógł sobie z tym poradzić, kiedy zbadałem sprawę sam okazało się, że oringi w obudowie filtra paliwa są już twarde i popękane. Oczywiście nie ma niestety zestawów naprawczych do tego( trzeba kupić nowa obudowę filtra ok 300zł), ale znalazłem podobne w specjalistycznym sklepie, wymieniłem...
Z tego co wiem o tych pompach wtryskowych to bardzo ważny jest także powrót paliwa. Te pompy bardzo łatwo się zapowietrzają i dlatego potem takie problemy. Sprawdź przelot powrotu paliwa na filtrze - może wystarczy mymienić oringi.
Kąt poprawiony na 55, https://zapodaj.net/b0eca5e5c1993.png.ht... dawka zmieniona na 2,6- 2,8. http://vaglogi.pl/log-001_T5LE3sS.html Zastanawia mnie to ciśnienie które pokazuje map sensor czy nie jest za niskie ?? Zauważyłem teżpowietrze w przewodzie od filtra paliwa do pompy. filtr nowy, oringi zaworka zwrotnego nowe. Bąbelki są nadal.
..........zalożyłem zaworek zwrotny zaraz przed pompą ....możliwe że cofa ci się do baku, jeśli tak jest sprawę rozwiąże zaworek zwrotny. Cześć kolego - zakładając nowy filtr paliwa, czy kolega wymienił 2 oringi na plastikowym złączu? Tym z zapinką? Możesz ominąć filtr paliwa łącząc przewody np. plastikową lub miedzianą rurką i sprawdzić jak odpala...
przewody które dochodzą do filtra po od montowaniu i zamontowaniu wydają mi się bardziej luźne niż wcześniej Te przewody są uszczelnione w obudowie filtra oringami. Piszesz o luźnych przewodach paliwowych, pewnie te oringi puszczają.
Sprawdź czy przewodem paliwowym (z filtra paliwa do pompy) nie idą pęcherze powietrza? jak są, to znaczy ze jest nieszczelność i paliwo cofie z pompy - w 2.2CDI i 2.7CDI najczęściej na filtrze paliwa są nieszczelności - stare albo uszkodzone oringi gumowe
Wymień oringi na króćcach przewodów paliwowych przy pompie i filtrze paliwa , to nie duże pieniądze. Podstawa to diagnostyka komputerowa.
Kolego , jak widzisz powietrze w przewodach , to masz już przyczynę. Zacznij od filtra paliwa . sprawdż uszczelnienia / oringi.
Próbowałeś z puszczeniem nadmiaru z pompy, bezpośrednio do baku - z pominięciem filtra? Ja tak mam na stałe i zero problemów z powietrzem. Próbowałeś wymienić oringi, na szybkozłączkach przy baku (moduł pływaka/czujnika)? Rurki, oringi, zaworek zwrotny w module pływaka/czujnika sprawdzałeś? Pozdrawiam.
Carrot ja się ciebie nie pytam o radę czy miałem kupić to auto czy nie jak nic nie masz to powiedzenia na temat to się nie ..... Dodano po 4 Co do ominietego filtra paliwa to próbowałem podłączyć wszystko tak jak powinno być i okazało się że ominięty został ponieważ oringi w filtrze zasilanie i powrót nie trzymają szczelności i z powrotu kapie a zasilanie...
Sprawdź czy na przewodach filtra paliwa są po dwa oringi, często jeden się gubi, i jak jest po niżej 0 auto zwyczajnie się zapowietrza.
przy wycieku paliwa przez oringi sekcji tłoczących, paliwo wraca przez przewód powrotny do zbiornika paliwa, a nie do kolektora dolotowego.Ale ja nie dopatrywałbym się przyczyny w cieknących oringach, gdyż ta usterka powoduje głownie symptom ciężkiego odpalania po dłuższym postoju. Ja sprawdziłbym po pierwsze czy auto dymi przy pełnym gazie, tzn. czy...
Dwa oringi na jedną śrubę.
A moze olej leci przez oringi na wtryskiwaczach?
Po oddaniu do serwisu wymieniono filtr paliwa, wyczyszczono układ paliwowy, uszczelnienia pompy, oringi, przewód z chemii (zapchany). Karcher jest sprawny.
Oglądałem hds995 moc 6,8kw po przeglądzie serwisowym. Na co w ogóle zwracać uwagę podczas oględzin ? Chciałbym aby sprzęt był jak najprostszy w obsłudze Będzie używany do mycia maszyn rolniczych po skończonym sezonie K5 zostanie w domu na tzw. szybkie mycie np. samochód Przede wszystkim na to czy po puszczeniu spustu lancy utrzymuje ciśnienie, Czy...
Sprawdź czy obudowa filtra paliwa jest dobrze złożona, czy wszystkie oringi są na miejscu i są całe.
Witam mam kłopot z odpaleniem. Wymieniłem świece żarowe, filtr paliwa, oringi i nic nie pomogło. Po odkręceniu rurki od wtrysku podczas kręcenia nie dochodzi paliwo. Dodam, że ta usterka powoli się pogłębiała.Na samym początku po odpaleniu przestały chodzić ssanie miał ok500 obr/min. Z Dnia na dzień coraz gorzej odpala. Jak już odpali i popracuje 1...
Witam, bąbelków nie może być w paliwie, wymieniłem wszystkie oringi w złączkach nawet całą obudowę filtra na oryginalną a problem był w wężyku idącym z filtra do pompy, wymieniłem na przezroczysty zbrojony i po problemie. Zacznij od tego, tylko nie daj sobie wmówić, że to kawitacja i tak ma być, bo nie ma być.
A jakiej firmy byl ten filtr ktory zostal zamontowany?? Polecam zalozyc oryginalne filtry paliwa albo chociaz oryginalne oringi bo z zamiennikami mialem wlasnie takie problemy jak piszesz. Niby prosta sprawa zmierzyc oryginalny oring i wyprodukowac taki sam a jednak okazuje sie ze sa z tym problemy.
Oringi na pompkach, za małe ciśnienie paliwa, uszkodzony zaworek na filtrze paliwa. Możliwe, że wałek rozrządu już jest wysłużony i też będzie problem. Podłącz pod komputer i sprawdź parametry wtryskiwaczy.
Ciśnienie paliwa przy 1500 obr/min powinno wynosić nie więcej niż 25bar, wyższy wynik może świadczyć o zapchanym filtrze paliwa. Brud otworach powrotnych z pompowtryskiwaczy może świadczyć o ich nie szczelności takich jak podkładka pod pompowtryskiwaczem, oringi na nim lub nieszczelność iglicy pompowtryskiwacza.
Pompka w baku wymieniona i założony czujnik temperatury i wymieniony filtr paliwa i oringi na wejściach i wyjściach z obudowy filtra paliwa, auto odpala i pracuje dobrze (na postoju) jeszcze muszę sie nią przejechać i powiem jak w jeździe. Lepiej pali jak wcześniej, ale to jeszcze nie ideał. Grunt, że odpala, później pojadę nią w trasę, żeby ją nagrzać...
Sprawdź jeszcze oringi na zaworku przy filtrze.
Nie ma napiecia na wtryski bo nie ma ciśnienia. Jak podasz plaka, napompuje cisnienia to i na wtryski zasilanie bedzie. Paliwo sie cofa . Co z filtrem paliwa? Kiedy wymieniales ? Zacznij od filtra i wszelkich polaczen gdzie sa jakies oringi bo jak tak bedziesz odpalal to zycie pompy sie szybko skonczy.
Miałem zapowietrzony układ i postanowiłem sobie wyeliminować wszystkie bąble z układu. Wymieniłem oringi na wejściu do filtra, na wyjściu, na odpowietrzeniu, uszczelniłem kostkę podgrzewania paliwa i został mi tylko ten kranik na dole. Wyeliminowałem około 95% powietrza z tego co miałem. Zostało mi jednak 5% i mnie to gryzie. A tego uszczelnienia nie...
Filtr paliwa to raz-oringi.Dwa rozrząd.Trzy wtryskiwacze.Cztery zmiana mechanika na dobrego(obcykanego w tym modelu)To ciężki model i potrzeba do niego fachowca z doświadczeniem.
Skoro po wymianie filtra paliwa zaczęły się problemy to chyba jasne jest gdzie szukać przyczyny... Filtry oryginalne, jakieś markowe czy z Biedronki?? Wszystkie oringi powymieniane?? Kwadratowa uszczelka separatora też??
Kolego sprawdź jeszcze oring na filtrze wstępnym siatkowym , w zestawach zamienników są dwa oringi cienki i gruby , o pomyłkę nie trudno, a efekt usterki podobny .
nom sprawdz sobie oringi mialem kieedys z tym spore problmy , przed wymiana filtra paliwa bylo wszystko ok czy powodem wymiany były wlasnie te numery ??
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
To też jest jakiś trop, tylko chodziło mi o test szczelności ogólnie, chciałem żebyś połączył zasilanie z powrotem pży smoku i podał ciśnienie. Jest to test który pokaże wszelkie nieszczelności , także takie których niewidać na pierwszy żut oka (np. Oringi na pompach,wtyskiwaczach i na przewodach na których jest podciśnienie)wykrycie takich nieszczelności...
oringi filtr paliwa karcher oringi oringi vaillant
alpine kostki ciśnienie kompresorze testy akumulatorów
active webcam obudowa 18tbx100
Wejście pływające w układach elektronicznych: co to jest? Pętla sabotażowa: podłączenie zamknięte czy otwarte?