tata BLS posiada filtr DPF :) przy dużych miejskich przebiegach One są na tyle zapchane że procedura dopalania jest bardzo częsta a przy takiej procedurze kapkę paliwa którego nie idzie spalić (silnik mocno podlewa żeby uzyskać wysokie EGT) przeciskane jest przez pierścienie właśnie do skrzyni korbowej i miesza się z olejem :) jeżeli po postoju 2 dni...
A jak wymieniales olej to wymieniales filtr paliwa?? Mialem niedawno podobny problem z Atego. Tez schodzilo paliwo jak troche postal. Okazalo sie ze problemem byly oringi na filtrze paliwa. Pomimo tego ze do nowego filtra (zamiennika chyba Hengst) byly dolaczone nowe oringi to po wymianie na oryginalne z ASO (za kilka zl za szt) problem ustal i juz...
Po coś sie uczepił tego regulatora? I tak go nie sprawdzisz bo nawet żeby go otworzyć i zamykać potrzebny jest generator PWM. Jedynie co możesz zrobić to wykręcić ,obejrzeć czy nie ma np. opiłków w układzie i czy np. oringi sa ok. i tylko podmienić go możesz. Może być on uszkodzony ale równie dobrze paliwo może nie dopływać w wystarczającej ilości do...
Sprawdziłem wężyki i podciśnienie. Wszystko jest idealnie. Same wężyki wymieniałem z 5 lat temu. Skupiłem uwagę na filtr paliwa. Muszę wymienić oringi na króćcach bo trochę za luźno końcówki chodzą. Podobno są to oringi 9x2mm oczywiście olejoodporne. Na górze filtra jest podgrzewacz i tu może być wg mnie problem. Kostka jest przypalona ale ma 12V. Nie...
Witam wszystkich i bardzo proszę o pomoc. Mam MB Sprinter 313 CDI 2003 r. przebieg 187000 Mimo,że bardzo dużo postów już napisano o problemach z nie odpalaniem sprinterów to po przeczytaniu ich i wykonaniu wielu manewrów nie udało mi się uruchomić mojego Sprintera. Zaczęło się od tego, że zgasł w czasie jazdy i zapaliła się kontrolka EDC. Nie chciał...
Witam. Mama lagunę (1,9 dCi) z podobnymi objawami. Czasami się zadławi na 1, 2 i 3-cim biegu przy niewielkim obciążeniu i obrotach ok 2 tyś. Odczyt błędów nic nie wykazał, EGR OK. Jedynie co zauważyłem to niewielkie pęcherzyki powietrza wychodzące z filtra paliwa. Dopływ do filtra ok. Wygląda na nieszczelność w połąceniach filtr-wężyki. Mam w związku...
Witam, mam Berlingo z takim samym silnikiem. Od 1,5 tygodnia borykałem się z dokładnie takim samym problemem. Po nocy samochód odpala normalnie ale po 10 sek. gaśnie. Przy próbie kręcenia rozrusznikiem po dłuższym czasie odpala ale wyskakuje błąd "Antipollution faulty". Po podpompowaniu gruszką - odpala i jedzie normalnie. Jeśli odpowietrzyłem przed...
Witam , gdy zgaszę auto , po chwili zaczynają się wydostawać bąbelki powietrza wychodzące z filtra paliwa , po 10 minutach wężyk jest pusty , paliwo cofa się do zbiornika .Powymieniałem węże , opaski , filtr paliwa i oringi na zaworku , nie mam pojęcia i sił już do tego .A po przejechaniu 20 - 30 km auto gaśnie z zapowietrzoną pompą :cry: , filtr jest...
Witam. Mam problem z mondeo 2.0tdci 115km 2001r i już nic mi nie przychodzi do głowy co to może być dlatego może mieliście taki sam przypadek i coś podpowiecie. Zaczeło się od zwykłej wymiany oleju i filtra paliwa u pewnego fachowca który przy tej wymianie połamał zatrzaski przy filtrze i założył zwykłe "szlałfy" było wyraźnie widać ile powietrza idzie...
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Przed wymianą aż tak nie kopcił. Oringi zostały wymienione bo paliwo barwiło się na czarno od oleju. W serwisie deutz mi powiedzieli, że to może być przyczyna. Faktycznie po wymianie to ustało. Ale nie dawno się dowiedziałem, że wiele 10 letnich ciągników z takimi pompkami ma tę przypadłość i to nic strasznego trzeba tylko częściej wymieniać filtr paliwa....
Dzisiaj już nie dam rady tego zrobić ale wymienię wężyki na przelewach bo wydają mi się one luźne. Jeżeli chodzi o oringi na wężach to wywaliłem oryginalny filtr i włożyłem od VW gdzie jest dojście i wyjście. Właśnie zaglądałem do baku i paliwo jest, smok ciągnie prawidłowo, syfu nie ma. Jak mu zapodam plaka to normalnie odpali ale chodzi tylko na plaku...
Witam ponownie. Okazuje się że auto jeździ jak trzeba, ma moc i jest ok. Ale problem z odpalaniem często się pojawia. Cały czas paliwo wraca się do zbiornika. Mam założony w ramach testu przezroczysty filtr paliwa i zaworek zwrotny. Nic nie pomogło. Chwilę po zgaszeniu auta paliwo ucieka do zbiornika. Wymieniłem oringi przy wężach przy zbiorniku i dalej...
jeśli pompa jest w miarę sucha (nie kapie z połączenia korpusu z rozdzielaczem wtrysków), to wymień filtr paliwa tam są dwa oringi które mogą być już stare i nie trzymają , sprawdź uszczelnienie rurki z której dochodzi paliwo do filtra a także sprawdź rurkę przelewu powrotu nadmiaru ropy do filtra paliwa taka cienka na samej górze obudowy filtra paliwa....
Jeśli chodzi o smok,to raczej nie,jak wymieniałem filtr to nawet nie był zabrudzony i paliwo w filtrze czyste,co dziwne! Paliwo będziesz miał czyste , ale pompa będzie miała ciężko ciągnąć. Powymieniaj wszystkie oringi na przewodach paliwowych.
Raczej cofa się paliwo, jak wymienialiście filtr paliwa to paliwo czyste było? Bo może okazać się że oringi pod wtryskami, może zawór w pompie. Jeśli paliwo przy wymianie filtra było czyste to wymień sobie wężyki przelewowe, najtaniej a jedno wyeliminujesz.
Czytam i czytam... i też walczę. a4/b5/ajm. Początkowo sądziłem, że wraz ze spadającą temp. jest coraz gorzej i tak zresztą było (co jest naturalne jak spadam temp.)... Po czasie doszedłem, że to jednak czas przestoju pomiędzy kolejnym odpaleniem ma większe znaczenie a temp. tylko dokłada swoje "2 grosze". Ciepły silnik w zimnie szybciej stygnie i bardziej...
Witam, z tym zjawiskiem walczę już jakiś czas wymieniłem czujniki na listwie,pompę wstępną, filtr dwa razy, wszystkie oringi zawory na filtrze sprawdzony cały układ paliwowy wyjęty zbiornik paliwa i zabawa trwa dalej. Zauważyłem różnice, że na pustym zbiorniku gaśnięcie jest o wiele rzadsze i występuje tylko przy dużych obrotach, przy pełnym baku gasł...
Wymieniłem filtr paliwa( był wymieniany w sierpniu ) i oringi na przewodach i jest ok. Zatankowałem paliwa na pewnej stacji i jak na razie auto jeździ o niebo lepiej niż wczśniej. Możliwe że była jakaś nieszczelność podczas wiekszego zapotrzebowania na paliwo i ciągnął powietrze. Posprawdzam jeszcze ale do prędkości 140-150 wszystko jest ok nie wiem...
Witam, chodzi o Sprintera 208CDI 2.2 2002r. Auto jak jest ciepłe bardzo długo musi kręcić żeby zapaliło. W tej chwili jest w serwisie. Serwisant mówi że w komp. nie ma żadnych błędów, mówi że mierzył też napięcie na regulatorze ciśnienia na listwie i że jak kręci silnik to jest na poziomie od 0,3V i powoli rośnie do 0,7V, a jak samochód już zaskoczy...
Witam wszystkich mam mercedesa w202 2.2d 96r. Mój problem polega na tym. Ostatnio zatankowałem samochód do pełna i przejechałem jakieś 100km do domu i wszystko było idealnie. Na drugi dzień próba odpalenia samochodu nie udała się poprostu mogłem kręcić i kręcić i nic samochód na hol pali od 20 metrów. Wyszło na to że cofa mi się paliwo albo ciągnie...
Wznawiam temat bo problem nie rozwiązany. Rozrusznik podmieniany z innego auta, dalej ten sam problem. Sprawdzony zaworek zwrotny przy filtrze wstępnym, wymienione filtry i oringi na orginały, wymienione oringi przy wtryskach i rurkach dolotowych. W przypadku atego znajdowałem informację o jakimś zaworze przelewowym,ale nie mogę znaleźć nigdzie informacji...
Sprawdx oringi na sekcjach tloczácych pompy.Kolory oringow majá znaczenie.Jezeli oring przecieka, to cisnienie zasilania paliwa ucieka do przelewu.Jezeli oringi sa ok, zobacz jaki jest przelew z pompy na wolnych przy zimnym silniku i to samo przy cieplym.jezeli przy cieplym paliwo leci jak z kranu, to znaczy, ze te sekcje tloczáce sa cos skopane.Najlepiej...
Witam! Mam autko po wymianie pompy paliwa i wtrysku. Jest to wtrysk jednopunktowy w gazniczku. Kilent zatankowal jakies parszywe paliwo i pompa oraz wtrysk do wymiany. Wymienilem i nie chcial chodzic na dwa garki, na drugie dwa chodzil ale kulawo. Zbyt bogata mieszanka byla. Paliwo zmienione, przewody, swiece, kopulka z palcem. Paliwo swieze zalane....
Kolego przede wszystkim zaczął bym od zmiany filtra paliwa i zobacz między filtrem są takie malutkie oringi i czy z nich nie leje podobny przypadek miałem w 2.5 ,i nie obeszło się bez ściągania kolektora ssącego.
oring czujnika wody w filtrze za cienki i się zapowietrza w ogóle lepsze oringi do filtra paliwa trzeba zamontować niż te co są w zestawie
Oringi w obudowie filtra paliwa wymienione razem z filtrem miesiąc temu.
Sprawdź. Ja robiąc regenerację pompy paliwowej wymieniłem oringi, filtr paliwa, a całość umyłem w myjce ultradźwiękowej. Ciśnienie miałem bez zastrzeżeń - 2,9 bar. Przepływ niestety był marny, bo 10-15 ml/3s. Po rozebraniu pompy okazało się, że filtr paliwa był tak zarżnięty, że aż się rozleciał na strzępy. Po zabiegu ciśnienie paliwa takie samo, jednak...
W tym motorze : -oringi przelewów -filtr paliwa to najczęściej miejsca zapowietrzania.
Auto było u trzech mechaników i elektromechanika. Diagnoza - układ paliwowy nie szczelny. Powiedziano mi, że to mogą być oringi przy filtrze paliwa. Nikt nie chce tego zrobić, bo trudno je dopasować a żeby wyjąć, trzeba je zniszczyć. Oringi to tylko podejrzenie. Ryzykować i gdzieś u "złotej rączki" je wymienić, czy szukać innej przyczyny?
odebrałem moje autko od mechanika wymienione zostały :węzyk paliwowy, uszczelki wtryskiwaczy ,oringi oraz filtr paliwa z uszczelkami. teraz autko po dłuższym postoju pali bez problemu.
Nieszczelność na przewodach, filtr paliwa, oringi na wężach itp dochodzących do filtra. Odpowietrzony układ?
Witam wszystkich zmagających się z paleniem dti renault.Posiadam scenica z 98r 1,9dti ,98koni.Miałem te same problemy z paleniem.Podstawa to dobry akumulator i świece żarowe.Ja u siebie na początku wymieniłem oringi na filtrze paliwa na tycz obrotowych złączkach ponieważ jeden był przecięty i poszarpany oraz wyeliminowałem gruszkę do podpompowania.Efekt...
Hej, nie zakładam nowego tematu, bo problem podobny, pacjent ten sam OM642 3.0 CDI, nierówna praca na wolnych obrotach, wymienione oringi na przelewach i nowy filtr paliwa. Auto nie miało mocy (spadł wąż z kolektora). Po ogarnięciu tego zauważyłem ropę na filtrze paliwa, lekko natryskane. Ktoś może miał podobny przypadek? Z góry dziękuję za jakąkolwiek...
Witam, problem polega na tym, że zauważyłem bąbelki powietrza w przewodzie paliwowym między filtrem a pompą. Wymieniłem oringi co nie poskutkowało następnie zmieniłem całą obudowę filtra paliwa i nadal nic ciągle zasysa lewe powietrze proszę o pomoc PS: samochód zaczyna szarpać w przedziale obrotowym od 1800-2000 obr. czy to ma jakiś związek z powietrzem?...
Zapowietrza się może. Przejrzeć przewody od zbiornika przez filtr paliwa do pompy. Zwłaszcza wszystkie połączenia na szybkozłączach (oringi).
Jak jest pozatykany dopływ paliwa do filtra to najłatwiej olej zasysa napędem pompy zasilającej. Oringi na wtryskiwaczach i pompach wtryskowych też moga przepuszczać. Za duze ssanie występuje przy niedrożnym dopływie. MR 0310 za mała wartość sygnału czujnika wału korbowego, może się wysunął.
Panowie..odłączyłem filtr paliwa,wstawiłem zawór zwrotny i od niego bezposrednio do pompy paliwa...autko rano odpaliło na dyk...oringi prawdopodobnie przy obudowie filtra....
Wymień filtr paliwa ,sprawdź poprawność połączeń elektrycznych , odłącz klemy na min 8h. Powiedz czy wszystko OK. EDC - błąd filtra paliwa. A co moze ci dać odłączenie aku na 8h. Pierwsze podłącz jakiś tester by sczytać błędy. Sprawdź oringi na czujniku cienienia na listwie common rail
WITAM MAM SPRINTERA 2,2 CDI .WIMIENILEM CZUJNIK POLAZENIA WALKA ROZRZADU I JEST OKEJ.POZDRAWIAM Dodano po 15 KOLEGO A W PRZEWODACH MASZ PECHERZY POWIETRZA JA WYMIENILEM WSZYSTKIE ORINGI I ZALOZYLEM STARSZY TYP FILTRA PALIWA BEZ CZUJNIKA.
Witam. Samochód vw Bora 1,9 TDI 110KM silnik AHF 1999rok. Powód usterki - cofające się paliwo , ciężko odpalić po dłuższym postoju. Wymieniony filtr paliwa, zawór zwrotny (podgrzewacz) na filtrze paliwa + oringi, wymienione zaciski na skręcane na filtrze , wymienione przewody od filtra do pompy wtryskowej. Po wpięciu do przewodu zasilanie z baku przezroczystego...
A ja na 99% obstawie filtr paliwa. A dokladnie oringi na przewodach paliwowych mocowanych do filtru i na zaworku.
Jeśli wcześniej było ok to może sparciałe węże przy filtrze lub oringi na zaworze w filtrze paliwa. Jest też możliwość że pompa kończy żywot i takie są pierwsze objawy. W ostateczności zamontuj pompę paliwa elektryczną zewnętrzną do gaźnika 0,1-0,2bar.
Volvo FH 13 po wymianie filtrów paliwa błąd p228f. Klient twierdzi, że przy poprzedniej wymianie było to samo, odkręcili filtry, przykręcili i było ok. Tym razem już to nie działa, oringi i uszczelki na filtrach całe, bez uszkodzeń, zamontowane ponownie. Przy powrocie na stare filtry też to samo.
podejrzewam że musisz wyjąć cały blok wtryskowy na stół i cały rozebrać po takim czasie nieużywania wtrysku nastawnik może mieć ciężko i nie pracuje i żeby to miało sens to rozbierz na czynniki pierwsze wyczyść wszystkie elementy wymień oringi i zwróć uwagę na cienką metalową przekładkę czy czasami nie jest rozerwana między kanałami i wymień filtr paliwa...
Witam. Zauważyłem że w zbiorniku wyrównawczym na wierzchu jest paliwo. Jest tego spora ilość. Którędy się dostaje do ukł. chłodzenia, gdzie może być nieszczelność? Oringi na pompkach, wtryski, coś z podstawą filtra paliwa? Proszę o radę może dam radę samemu ogarnąć na placu pod chmurką? Silnik pracuje poprawnie i nie ma trudności z rozruchem.
Witam problem z falującymi obrotami w traktorku Murray na silniku tecumseh . Traktorek po odpaleniu faluje na obrotach . Gaźnik wymyty w myjące ultradzwiekowo. Wszystkie membrany i uszczelki oringi wymienione . Co może być przyczyną. Świeca nowa filtr paliwa nowy
W okresie mrozów częstą przyczyną są oringi lub parciejące przewody paliwowe .Nie widać śladów paliwa . Zaworek w razie czego na próbę wstawiłbym za filtrem paliwa .
hehe... nie daj sie :) u mnie "obszar poszukiwan" zawezil sie do: zawor na pompie, oringi lub pokrywa filtra paliwa ja w czwartek odstawiam do mechanika jak znajdzie przyczyne dam znac....
Sprawdź filtr paliwa czy nie jest wadliwy bo zdarzały się źle wytłoczone właśnie gdzie jest w ciskany ten zawór zwrotny, a ten zawór też pewnie jakiś zamiennik?. A z tego powodu możesz mieć błędy od wtrysków i turbo nie będzie będzie pompować właśnie z braku paliwa bo nie będzie odpowiedniego ciśnienia spalin. Ja bym sprawdził czy ten otwór nie jest...
oringi filtr paliwa karcher oringi oringi vaillant
chrysler voyager wentylator mercedes sterować zamek centralne nauka elektrotechniki praktyczna
medion panel słuchawki douszne
NE555 migacz 2x LED na przemian 12V z regulacją czasu świecenia – schemat i elementy Fisher CA-915 amplituner – darmowy schemat serwisowy, alternatywy CA-905/CA-9060