Tam najczęściej padały oringi na przepustnicy .Podciśnienie powinno być około 450 mb chyba że czujnik oszukuje .
Oringi przepustnicy oryginalne 90zł.
Na dzień dobry wymień 2 oringi przepustnicy gruby i cienki. Parametry masz dobre. A faluje obrotami jak nie możne osiągnąć zadanych.
Tyle razy ściągałem kolektor i przepustnicę i jest ok, oringi kolektora nowe, przepustnicy stara, ale miękka i cała.
tak ale pisales cos o oringi przepustnicy i uszczelka kolektora ssacego
miałem to samo; 1,4 16v; po wymianie silnika krokowego nic; wymieniłem oringi na przepustnicy i lepiej, nasmarowałem wazeliną techniczną łączenia plastikowego kolektora; później wymieniłem czujnik położenia przepustnicy i wszystko ok. łączny koszt 35zł silnik krokowy ; 50zł oringi; 33zł czujnik przepustnicy, moc jest obroty 750 i jest ok. Dodano po...
Sprawdź oringi w przepustnicy, szczególnie ten za nią.
Sprawdź oringi na przepustnicy.
W 100% popieram kolegę jokerro . Robiłem to w sobotę w moim F4R 2.0 16v (silniki praktycznie same). Wszystkie uszczelki zrobiły się twarde jak kamień. Oringi przepustnicy nie były tak tragiczne ale na 99% też tam ciągnęło lewiznę. Obyło się bez melisy.
Auto gaśnie na wolnych obrotach. DDT2000 pokazał parę błędów. O klimie wiem bo mam nieszczelną ale o jaki czujnik mu chodzi ? chauffage - ogrzewanie, sprawdzałem w słowniku czy chodzi tu o temperatury ? (cieczy czy powietrza) ? http://obrazki.elektroda.pl/8905785900_1... najprawdopodobniej talia łapie lewe powietrze, wnioskuję po błędzie,...
To jednak nie problem z linką, czy sprężyną potencjometru, pedał nie ma sprężyny, gdyby był problem z linką to pedał zostałby wciśnięty a on wracał. Oringi na przepustnicy są nowe, jakieś 3 tyg miałem sprawdzaną szczelność układu dolotowego
Oringi na kolektorze/przepustnicy latają luzem
Witam, Mam problem z wolnymi obrotami w moim Scenicu 1,6 16V 107KM 1999r. model auta JA04, silnik K4M700. Gdy silnik się rozgrzeje i włączę klimatyzację to obroty wzrastają do ok. 1500 rpm. Podczas jazdy z włączoną klimą obroty zawieszają się na poziomie 1500-1800 rpm (na luzie, po zdjęciu nogi z gazu). Gdy wyłączę klimę obroty spadają do ok. 750 rpm...
Kup Cewki beru, mogą być używane, nie spotyka się uszkodzonych Beru. Świece mogą być NGK BKR6EZ i koniecznie montuj oringi na cewki zapłonowe. Możesz też zmienić oringi kolektora ssącgo i przepustnicy bo przez te lata to już nie guma tylko plastik i pewnie to jest przyczyna nierównych obrotów.
Przy czyszczeniu wyjmij tą czarną dyszę, która jest pod śrubką regulacji przepustnicy i sprawdź oringi, na niej. Nasza benzyna je rozpuszcza. Jest wciskana. No i oczywiście ten badziewny kranik przy gaźniku. http://obrazki.elektroda.pl/5663170500_1...
Witam. Na początek zrób adaptację przepustnicy. Później sprawdź wiązkę od przepustnicy zdarzało się że zgniła , następnie sprawdź kostkę od przepustnicy też różne rzeczy potrafiły się dziać. Najważniejsze żeby nie zaciągała lewego powietrza. Posprawdzaj raz jeszcze wszystko. Oringi te duże przy przepustnicy są wymienione?
Pierwsza rzecz jeśli przerywa to świece,cewki.pozniej uszczelnienie kolektora wraz z oringiem na przepustnicy jeśli chodzi o falownanie plus sprawdzenie szczelności wtryskow bo tam też są oringi.
ja miałem brak mocy przy rozwalonych oringach na przepustnicy, niby ok, a przy wciśnięciu pedału gazu w ogóle nie chciał jechać. wymieniłem po kolei: silnik krokowy - 29zł; oringi 40zł; czujnik przepustnicy - 33zł i jest ok. trochę rozbierania bo przepustnica jest za silnikiem z tyłu, ale zaczynasz od wlotu powietrza, obudowa filtra powietrza, później...
Gaźnik trzeba rozkręcić na części pierwsze i dokładnie przeczyścić, potem zobaczymy. Zaworek, pływaka, nie zacina się przypadkiem? Pod tą czarną plastikową śrubą przepustnicy jest wciskana dysza, wyjąć i przedmuchać. Jeżeli są oringi na tej dyszy to muszą być szczelne. http://obrazki.elektroda.pl/3799154300_1...
Dziękuję za porady.Temat zamykam.Problemem był przestawiony rozrząd o jeden ząbek i nieszczelność przy seperatorze oleju.Wymienione oringi na nowe
Możesz jeszcze sprawdzić czy nie ma czasami nieszczelności w kolektorze za przepustnicą typu jakieś sparciałe oringi pod przepustnicą , luźne wężyki podciśnieniowe do kolektora ssącego , wybita ośka przepustnicy itp. Producent nie podaje wartości obrotów biegu jałowego dla zimnego silnika. Podaje tylko dla rozgrzanego tak jak w załączniku.
Witam. Posiadam samochód Renault laguna 2 1.8. I mam parę pytań odnośnie jego: 1. podczas odpalenia w chłodny dzień falują obroty od 900-3000. Wyczytalem gdzieś ze to oringi na przepustnicy (czy według Was to możliwe?). 2. po przejechaniu ok 10 tys muszę dolewać olej i zastanawia się czy to wyciek, czy remont silnika mnie czeka (dodam, Iz auto nie kopci)....
Zasilanie grzałek idzie zna stałe z przekaźnika,ecu dołącza tylko tam mase w celu kontroli grzania.Poszukaj przerwy na wiązce.A obroty to oringi na kolektorze i przepustnicy
Za dużo. Masz nieszczelność, za małe luzy zaworowe, wypalone zawory lub źle ustawiony rozrząd. Auto ma pewne 132 tyś przebiegu, w tym silniku są hydrauliczne kasatory luzu więc to chyba nie to, rozrząd robiony 2000km temu, jedynie co kilkaset kilometrów pojawia się Check z błędem małej wydajności katalizatora, czy to może być powodem wzrostu podciśnienia?...
Oringi na regulatorze ciśnienia sprawdz.
Z uszkodzonymi uszczelniaczami raczej byłby problem z odpaleniem zimnego silnika oraz zwiększeniem obrotów biegu jałowego po rozgrzaniu silnika lub ich niestabilnością. Niektóre gaźniki posiadają pompkę przyśpieszającą, można to poznać po otworze w korpusie z widoczną ośką przepustnicy. Tam padają oringi na tłoczku, wtedy są ogólne różnorodne problemy...
Witam, Odśnieżarka NAC ZLST651Q Czy ktoś może mi podpowiedzieć gdzie kupić oringi do dyszy paliwowej? (dysza w gaźniku u góry gaźnika, pod śrubką zderzakową przepustnicy, jest plastikowa zaślepka z dyszą. Nasza cudowna benzyna rozpuszcza dwa oringi, które są złażone na dyszy.)
Oring do zmiany najpierw. Podsysa powietrze na lewo. Jak była brudna było ok teraz za dużo :) Dziękuję za odpowiedzi, jednak oringi podczas czyszczenia były zmieniane :/
Wyczyść, porządnie, dysze w gaźniku.U góry gaźnika, pod śrubką zderzakową przepustnicy, jest plastikowa zaślepka z dyszą. Nasza cudowna benzyna rozpuszcza dwa oringi, które są złażone na dyszy.
Na śrubkach regulacyjnych są gumowe oringi, wymień. Poza tym sprawdź czy nie ma luzu na przepustnicy, jeżeli jest to są do tego zestawy naprawcze. Te oringi są dostępne tylko w komplecie uszczelek do gaźnika. W starszym modelach były dysze biegu jałowego, które się czasem przytykały. A obroty biegu jałowego reguluje się śrubą na przepusnicy, tą drugą...
nie trzeba consula, wiem, ze cdif jest w stanie ogarnac bo sam mialem problem z takim autem w wersji 2.0. Launch tez moze dobrze ogarnac. Natomiast warto sprawdzic wartosci pokazywane na kopie z czujnika polozenia przepustnicy, i czujnika cisnienia w kolektorze dolotowym. Dodatkowo MUSISZ sprawdzic caly dolot pod katem lewego powietrza, bardzo dobrze...
Właśnie wróciłem z garażu po włączaniu zapłonu ani drgnie przepustnica, nie czuć żadnego oporu ani nie słychać jak się odzywa silniczek w przepustnicy zero reakcji z poziomu Vaga na dana chwile nie mam możliwości wysterowania, uklad dolotowy jeszcze raz sprawdziłem w 1000% sprawny, sterownik też restartowałem wczoraj poprzez odłączenie klemy Oringi...
Znalazłem uszczelniacze przepustnicy ale za jedyne 5euro sztuka x8=:) A gdybym tam wcisnoł zwykłe oringi? Czy to nie jest dobry pomysł?
Witam! Rozumiem, że do wyczyszczenia przepustnicy muszę ją wymontować z auta. Mam pytanie czy występują tam jakieś części jednorazowe np. oringi, lub jakieś inne uszczelnienia, a i najważniejsze czym mam tą przepustnicę wyczyścić?
Oringi na kolektorze masz już wyklepane i twarde.Nowe orginalne założyłeś.?
Nie napisałeś jaki silnik ale w ciemno obstawiam, że ssie lewe powietrze albo uszczelką po kolektorem dolotowym albo oringami na przepustnicy. Z czasem te oringi i uszczelka tracą swe właściwości i zamiast gumy robi się plastik. Niedawno przerabiałem to w swoim Scenicu RX4. Skoro listwa była Reg Fast to po co było zakładać inną, wymagającą kalibracji...
Witam ponownie. Troche się nie odzywałem ale to przez brak czasu. Doszłem do ładu co mojemu autku dolegało. Zabrałem się od razu za pompke paliwa. Rozebrałem, wyczyściłem a przedewszystkim oringi powymieniałem i problem znikł. Jednak pompka paliwa się rozczelniła i dlatego powietrze znajdowało się w listwie paliwowej. Czeka mnie jeszcze przeczyszczenie...
WITAM Krótko o problemie bo nie mam już pomysłów. Trafia do mnie vw nie palący. Podpinam vcds błędów brak. W parametrach rzeczywistych leży czujnik wału. Więc wymieniam czujnik na bosch. Auto pali na dotyk, ale nierówno pracuje, strzela w kolektor. Psikam wodą na kable WN i jest przebicie. Wymieniam kable i świece (były w stanie agonalnym) na markowe...
Witam. Ja kiedyś miałem podobny problem w scenicu 1,6 16V. Okazało się, że "lewe powietrze" dochodziło do kolektora ssącego. Wystarczyło wymienić uszczelki , takie duże gumowe oringi, przed i za przepustnicą.
czesc panowie pytanie cieknie mi olej z przepustnicy dolotu, myślę że albo z osi na której jest ta klapka albo z głuchy do sterowania. Pytanie jak to uszczelnić są tam jakieś oringi czy co,może znacie wymiary aby zakupić. I cieknie jeszcze z kolektora lub połączenia rurki charnonijkowej od egr z odlotem. Co tu da się zarobić? Wygląda jakby ciekło nie...
W moim meganie broblem tkwił w uszczelnieniu przepustnicy ,łapała lewe powietrze. Nieszczelność była na połączeniu przepustnicy z obudową filtra i kolektora , są tam dwa gumowe oringi. Z biegem czasu wyrobiły się ,tzn były twarde i spłaszczone.W porównaniu z nowymi była duża różnica, (nowe były okrągłe i elastyczne). Dodam że autko jest garażowane,więc...
Przepustnica jest wymieniona i czysta a oringi są nowe. Wymieniłem je przed założeniem. Dodano po 2 Dziwne jest to że mogę jechać z 50 km i wszystko będzie ok. A na kolejnych 10 będa obroty się zawieszać na 1500. A jak zatrzymam auto to spadną. Na postoju i na benzynie i na gazie delikatnie faluje ale też nie zawsze. A co do przepustnicy to jest wymieniona...
Daj te zdjęcia tak jak należy, http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic20... Pod śrubką zderzakową przepustnicy jest taka czarna wciskana dysza? Jeżeli tak to wyjmij ją i przeczyść. Jeżeli są na niej gumowe oringi to muszą byś szczelne. Rozbierz ten gaźnik i porządnie wyczyść wszystko. Ta sprężynka, która jest założona na tym pręcie jest urwana?...
P1160 to jest problem podciśnienia w dolocie tj lewe powietrze. Na początek proponuję sprawdzic oring pod przepustnicą, następnie oringi wtryskow I czujnika podciśnienia. Kfz też może wygenerować taki błąd, i z tym też się zmagałem, ale wina okazała się paska, ani pasek Continental, ani Ina nie pasuja(delikatnie grubsze zeby), jedynie Gates lub skf...
rzeczywiście, nie wiem jak ja to sprawdziłem, że nie zauważyłem że do silnika ta odma idzie. W każdym bądź razie pękniecie nie mam wiec pewnie uszczelka od przepustnicy ciągła - chociaż wydawało by sie ze gdzieś w innym miejscu. Posklejałem wszystko na victora reintza - jutro zrobię próbę, jak nie będzie ok to kupie nowe te oringi i powinno być dobrze
termostat jeśli nowy ale calorstat, wernet to śmietnik, po miesiącu zdycha, tylko Wahler działa niezawodnie, nie jest wiele droższy mogą też puszczać lewe powietrze oringi między przepustnicą a pokrywką zaworów z kolektorkiem (tam są dwa bo jeszcze taka blaszka jest jak dobrze pamiętam) oraz między pokrywką zaworów a głowicą uszczelka, ja tam smaruję...
Masz nieszczelności za przepustnica powietrza. W Toyocie najczęściej oringi pod wtryskiwaczami, warto też przyjrzeć się odmie w ostateczności cewka jeśli zespolona.
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
Zregenerowałem parownik (wymiana zestawu naprawczego - gumy, oringi) i gaz zaczął działać poprawnie. Problemem była sparciała membrana, która już była nieszczelna, przez co gaz przedostawał się do części podciśnieniowego sterowania parownika i wężykiem syczał sobie do kolektora ssącego co powodowało "zagazowywanie" silnika na wolnych obrotach Jeśli...
Pobawiłem się z tym silniczkiem i wygląda że jest dobrze zamontowany , a obroty nadal falują ale po dokładnym sprawdzeniu , po spryskaniu zmywaczem do hamulcy w okolicach 2 środkowych wtrysków , auta zaczęło się trząść , czyli gdzieś tam jest jednak nieszczelne - wymieniłem oringi na wtryskach , dysze lpg wklejone , czyli zostaje uszczelka kolektora...
0,28 to za dużo, 0.36-0,4 właściwe. Masa powietrza też za niska, nie masz nic w dolocie? Podaj dokładny kod silnika. Gdzieś musi być na dolocie coś.Ta korekta niby +3 ale coś jest nie tak.A jak tam przepustnica? Jest to B5244S czyli 5 cylindrowa rzędówka o mocy 170kM. W dolocie niczego nie ma, wyciągnąłem przepływkę najpierw do czyszczenia a później...
Seat CORDOBA 2000r. 1.4 benzyna MPI - model AKK. Na zimnym pochodzi z 15 sek.obroty około 0.9 tyś. i silnik robi łubudubu (tak jakby był zalany lub nie dostał paliwa ) i się wyłącza, 3,4 podejścia takie same , 4,5-te i już chodzi ok. jeździ, przyśpiesza, no nic dodać nic ująć. Tak jak by nie miał ssania. Czyżby trzeba nowe oprogramowanie wgrać ? Bo...
Tam jest przepływomierz klapowy, który działa normalnie, jego potencjometr nie był ruszany, klapa chodzi pod palcami jest równa i się nie przywiesza. Odkręcany był tylko element po przeciwnej stronie do potencjometru na głowiczce rozdzielacza aby wymienić dwa oringi jest to zawór EHA. Generalnie rozdzielacz zdjęty z kaloszem i odkręcony kalosz, po czym...
Dysza biegu jałowego nie może być dokręcona do końca, spróbuj najpierw na pół obrotu, a jak nie pomoże to cały obrót. Miałem ten problem jak rozleciał się oring, zresztą jak był już trochę zużyty do pod wpływem drgań dysza sama się dokręcała. Tak samo się działo z wkrętem regulacji ilości mieszanki wolnych obrotów. Oringi muszą być dobre, bo jak zasysa...
Dzień dobry. Odpaliłem po dłuższej przerwie sprężarkę przewoźną C14. Zauważalne są problemy z kontrolą obrotów silnika. Regulator miał nieszczelność przy wyprowadzeniu ramienia sterującego Hondą. Zostały wymienione oringi, także na tłoku regulatora. Regulator dalej reaguje z opóźnieniem na tyle dużym, że Honda potrafi zgasnąć. Zauważyłem także inny...
Pacjent: Scenik 1.6 16v z LPG, rocznik 2001 na elektronicznej przepustnicy. Objawy: 1. po wyłączeniu na gazie, przy pierwszej próbie ponownego uruchomienia na benzynie sporadycznie nie uruchamia się silnik - rozrusznik kręci, ale auto nie łapie. Kontrolka Immo gaśnie należycie. Wyłączenie zapłonu i ponowna próba uruchomienia - pali od tzw. strzała....
Witam. Problem o którym chcę się podzielić z użytkownikami elektrody jest znany nie od dziś, a mianowicie falowanie i czkanie silnika X16SZR w Astrze II z 1999r. Nie zakładam nowego tematu bo, czytałem już chyba wszystkie posty i to po kilka razy i nie tylko na elektrodzie, po czym konfrontowałem te info z moim samochodem. Samochód mam od roku i problemu...
Witam posiadam Toledo II z 99r 1.6sr benzyna gaz. Problem jest taki że gdy odpalę auto i przejadę z 500 m to auto traci moc tak jakby benzyny nie dostawało ale to tylko na 5-10 sekund. Jeżeli bym w tym momencie się zatrzymał to obroty strasznie falują... Może ktoś coś poradzi? Dodam że na kompie jest coś z sondą ale nie chce mi się wierzyć... Wymienione...
Z prostszych rzeczy, to odłącz od kolektora wszystko za przepustnicą i zaślep, evap serwo wszelkie podciśnienia. Tak już było robione + dmuchanie dymu + zalanie benzyną gdy był odkręcony Będę musiał zdemontować znowu lpg bo tylko przeszkadza i ponownie czymś "psikać" bo od tego plaka wszystko jest śliskie No i muszę zbadać kwestię rozrządu względem...
Wtryski jak były wyjęte ,tak były włożone do foliowego woreczka ,nie były czyszczone Przed montażem zostały wymienione oringi (dokładnie 3 ,czwartego nie wymieniałem) ,podkładki i "grzybki" ,wszystko pochodziło z dedykowanego zestawu Korekty na wtryskach wychodziły w granicach przyzwoitości Dokładnie nie pamiętam teraz,jutro jak będę na warsztacie mogę...
Witam, od wielu lat zmagam się z problemami z płynem chłodniczym w vectrze (2007r 1.8 z lpg, z18xer). W ciągu ost roku wymieniłem: węże wodne z trójnikami do reduktora i do kolanek grodzi oraz w nich oringi, rozrząd z pompą wody, obudowę termostatu, wężyk od tej obudowy do przepustnicy wraz z oringiem który był chyba 0,1mm grubszy niż pierwotny - wynikało...
A jak wkrecisz obie regulacje silnik zgasnie?Jesli nie to sprawdz i ew. wymien oringi na nich.Inna sprawa to Blos masz miedzy przepustnica a przeplywka czy miedzy filtrem a przeplywka? Moze klapka przeplywki robi takie cyrki ?
Mam problem z autem jak w temacie. Przepustnica "błysk" Adoptowana Clipem, Oringi pod kolektorm nowe. Dolot szczelny, sprawdzane kilka razy.Jak się nagrzeje do 80st to po przegazowaniu zostaje na wysokich obrotach. Błędów brak.Na zimnym jest ok. Przepustnice podstawiałem inną i to samo. Ręce opadają! Po zgaszeniu i odpaleniu ładnie trzyma 850 obr. Przepustnica...
Za wcześnie ogłosiłem sukces w wątku: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic31... Owszem auto pali i jeździ całkiem żwawo, natomiast po przejechaniu się dziś do pracy (30km) dwa razy zapaliła mi się spirala. Przed usterką 14CL40 w sterowniku działy się identyczne rzeczy najpierw rzadziej później częściej wskutek czego wymieniłem cewki,...
4 różne serwisy w tym jeden gdzie gościu podobno specjalizował się w Oplach nie znalazły by nieszczelności w dolocie gdzie w każdym z tych serwisów byłem od 2 do 5x oraz nie zwrócił by uwagi na parametry to po co podpinać pod komputer? Przepustnica oraz silniczek krokowy był czyszczony raz w jednym serwisie i raz w innym. Następnie został zamontowany...
Jak nie pomogą zabiegi z sinikiem krokowym. proponuje sprawdzić szczelność kolektora plastikowego na połączeniu z częścią aluminiową oraz przepustnica, w tych modelach zastosowane są specyficzne oringi, które z biegiem lat twardnieją a co w konsekwencji powoduje odkształcenia a co za tym idzie ciągniecie lewego powietrza. Z dostępnością ich jest ciężko...
Samoczynnie zwiększają się obroty do 2000. Zwiekszają się zarówno na biegu jak i na luzie. ELektronicy samochodowi nie wiedzą co może być przyczyną. Wymieniane były przepustnica 3 razy, komputer raz teraz oringi pod kolektorem ssącym, filtr powietrza. Nadal nie ma zmian. Wyświetla się komunikat einspritzung überprüfen no to zostają wtryski. Komunikat...
Tak, chodziło mi o tą uszczelkę. Najpierw spradź jeszcze napięcie zasilające i wyjściowe przepływomierza! Przepływka jest "czujnikiem" od którego zależy 90% sprawności tego silnika! Na prawdę ;) A ścieżki oporowe wycierają się niestety często. A co do samej wymiany oringów. Robiłem to dawno temu, ale myślę że pamiętam i uda mi się opisać po kolei: 1....
Ponieważ koledzy doradzili wszystko co miało sens i nie- proponuję ściągnąć prądnicę/alternator razem z wentylatorem i blachami, zapakować w paczkę (do 30 kg) przesłać kurierem to naprawię. Nie obiecuję zrobić nówki prosto z fabryki ale będzie chodził. Nie wykręcaj tylko szpilek od tłumika (sam tłumik można) bo zapapra wszystko olejem, wciśnięty dobrze...
Odpowiem tu na pytanie niejednego użytkownika o wysokie obroty silnika K4M 1.6 16V. W 80% za wysokie obroty tego silnika ponosi winę uszczelnienie przepustnicy. Na przepustnicy mamy dwie uszczelki - jedna grubsza (ta, na której jest puszka z filtrem powietrza) i ta nieco cieńsza, która uszczelnia przepustnicę z kolektorem ssącym. Często wymiana uszczelek...
A po co chcesz wymieniać membranę, tłoczek z oringiem znajduję się pod ośką przepustnicy. Tylko uważaj bo jego wypycha sprężynka, która może wyskoczyć. http://www.e-kosiarki.net/topics11/stihl...
Zależy jaki gaźnik posiadasz w silniku. Według zdjęć przypuszczalnie taki jak silnikach Hondy GX (klony Keihina). W takim gaźniku pod śrubą regulacyjną przepustnicy znajduje się taki plastikowy element w kształcie litery T który jest dyszą paliwową biegu jałowego. Żeby ją wyjąć należy zachować takie samo ustawienie śruby regulacyjnej (zaznaczyć położenie...
Mam problem ze swoja laguna,a mianowicie chodzi mi o nierówną prace silnika. Samochód na ciepłym silniku,jak i na zimnym pracuje nierówno,dodatkowymi objawami są migające na wolnych obrotach trzy kontrolki:CIŚNIENIA OLEJU,STOP i TEMPERATURY PŁYNU CHŁODNICZEGO(cieczy) owe kontrolki migają tylko na rozgrzanym silniku,a po dodaniu gazu znikają,na zimnym...
Jaki masz gaźnik? Były takie chińskie co mają tłoczek z oringiem pod ośką przepustnicy, żeby wyjąć ośkę trzeba ją obrócić o ponad 90 stopni bo wĺaśnie ten tłoczek ją trzyma. Jak ten oring jest wytarty albo się rozpadł to właśnie takie objawy będą. To chyba gażnik ZAMA. Dodano po 5 Znalazĺem podobny jak nie taki sam http://www.zamacarb.com/carburetors/540....
Witam. Mam taki problem z renią rocznik 2002 1.6 16v wersja 1 po lifcie. Otóż na biegu jałowym występują drgania. Nie są one odczuwalne w kabinie kierowcy, obroty nie falują. Jak otworze maskę to widać jak silnikiem delikatnie trzęsie i jego praca nie jest równa. Odpala normalnie, spalanie w normie, dynamika w jeździe też ok. Wymieniłem świece, wyczyściłem...
Zasileniem termostatu jest jest gruba rura idąca bezpośrednio od pompy wodnej. Na rysunku zaznaczona jako przewód łączący z oringiem na końcu. W rzeczywistości jest schowana przy samym bloku i wchodzi z lewej strony obudowy termostatu patrząc na rysunek. Poziom plynu w normie. Nie ubywa. Wentylator się włącza. W moim przypadku zasilenie przepustnicy...
Nowa też się naciągnie w momencie a mimo to pracuje. Chodzi o ułożenie tych "listków co robią za zaworki. Widać na nich ślady wytarcia a więc po założeniu nie są tak szczelne jak powinny być ale się "docierają" i chodzą. Tu problem tkwi w takim tłoczku mieszczącym się pod ośką przepustnicy jeśli to ten gaźnik bo było ich kilka typów. Też kiedyś męczyłem...
Witam, mam problem z prawidłową diagnostyką samochodu. Przypadek teoretycznie banalny, ale nie do końca. Objawy typowe tzn. po przekroczeniu większej prędkości czyli okolic 100 km/h samochód tracił moc i wchodził w tryb awaryjny. Objawy pracy jakby zupełnie bez turbiny, ciężko się rozpędza nie uzyskuje większych prędkości. Na desce CE. Odczyt błędów...
Witam, Mam problem z silnikiem 154fmi. Od czasu remontu (głowica, cylinder tłok itp) silnik po chwili na postoju zwiększa sobie obroty. Wszystkie uszczelki, oringi w dolocie są nowe, króciec nie jest popękany, przepustnica schodzi na pewno, rozrząd jest dobrze ustawiony. Silnik faluje na niskich obrotach. Podczas jazdy w ogóle nie hamuje silnikiem przez...
Pokrętło powinno zapewniać regulację mocy w pewnych granicach - przy ustawieniu na minimum moc 7kW. W tym starym Termecie (PG-6) ten mały wkręt był właściwie do regulacji układu krzywkowego (ustawienie krzywek między sobą) a korektę regulacji mocy piecyka (jeśli przy ustawieniu pokrętła gazu na max. była inna niż nominalna) dokonywało się pokrętłem...
Za cenę tych pseudo filtrów kupiłbyś oryginalny wkład do airboxu który zapewnia odpowiednia wartość podciśnienia w gaźnikach, czystość powietrza i było by ok. Jesli już coś kombinować w celu zwiększenia mocy to zakup wkładu K&N i zestawu Dynajet. W zależności od rodzaju tuningu mamy kilka wersji -stage 1,2,3 zestawu. W skład zestawu wchodzą poza filtrem...
Dostaje fałszywe powietrze. Sprawdzić szczelność dolotów. co rozumiesz przez szczelność dolotów? od filtra powietrza idzie plastikowa rura, jest w niej zamontowany przepływomierz podłączony kostką, dalej rura wchodzi na przepustnicę- mocowana obejmą. Może chodzi o sprawdzenie kolektora ssącego? jest on plastikowy Dodano po 15 na innym forum ktoś napisał:...
Można, dzisiaj dokonałem takiej przeróbki w a4 b5 1.8 ARG, potrzebujesz do tego kolektor alu (ten duży) i ten mały + gumki łączące. Przekładasz cały osprzęt z plastikowego - czujniki, zaworki, i troszkę musisz wiązkę tą co idzie bliżej chłodnicy podciągnąć (rozciąć opaskę i delikatnie pociągnąć, bo brakuje jakieś 2cm). I nie zapomnij wyjąć rurki bagnetu,...
Silnik pracuje bez ssania tyle że przepustnica ssania musi być w połowie przymknieta.Wtedy silnik pracuje płynnie.Tak jakby dostawał za dużo powietrza Dodano po 41 Sprawdziłem oringi.Są w dobrym stanie,nie sa sparciałe i zdają się być szczelne.
Napisał że szczelność dolotu sprawdzana, a przepustnica nie otwiera się raczej 1/4 po odpaleniu. A nawet jak ,to nie ma możliwości całkowitego braku podciśnienia nie wspomnę już o hamulcach. Jak coś ciągnie to albo ze skrzyni korbowej, (to i korek by zasysało),Evap, oringi na wtryskach ,klapki wirowe,albo jak jest egr to też coś tam wpada. Tak czy tak...
Dobra drodzy koledzy. Sonda też nowa odpada, wydech na 100% sprawny. Dzisiaj wziełem oscyloskop i generator do rąk i zaczełem sprawdzać i wyniki: Przepływomierz pokazuje na wolnych jak się zagrzeje 0,7 V, a sonda 0,01v, Czyli zamała dawka paliwa. a więc zwiększyłem mu sygnał przepływomierza na 1.1 V I sonda oscyluje, silnik pracuje równo, nie śmierdzi...
Witam Vectra c 2004 1.8 122KM bez EGR szarpie na biegu jałowym. Ewidentnie za dużo powietrza. Po odpaleniu ok 30KG/H póżniej spada do 20. Przepływomierz podmieniony na jeden nowy zamiennik drugi oryginalny, na wszystkich te same wskazania. Sondy ubogo obie ok 20mV, po podaniu plaka w dolot wszystko się stabilizuje, sondy zaczynają pracować prawidłowo....
U mnie też było przesunięte trochę, ale po ustawieniu na 100%, dalej było niedobrze. W czasie jazdy po wrzuceniu na luz gasł zawsze, a na postoju prawie zawsze. Po dwóch dniach aż mi się odechciało jeździć i wieczorem zacząłem zdejmować różne rurki i przewody, aż zdjąłem rurkę którajest podłączona jednym końcem do takiego małego jakby filterka przy...
Owszem. Problemów może byc i cała reszta, np leje wtryskiwacz, pekł oring, czujnik temperatury, podciśnienia. Tu się z tobą zgadzam że problemów może być całe mnóstwo. Czyszcząc "okolice" wtrysku zauważyłem, że mniejszy (dolny) oring wtryskiwacza ma już dość, jest z jednej strony wyraźnie "wyżarty". Na razie z braku zapasu odwróciłem oring do góry...
Z mojego może trochę zawiłego opisu wynika, że chyba uszkodzony jest komputer, Niestety tak też wynika z opisu ale uwaga!Jest czujnik temperatury silnika w moim aucie (chyba 4-pinowy ale tylko chyba) ,który po wypięciu podczas "walki z gaźnikiem" dawał identyczne objawy jak u Ciebie.Wolne obroty może nie 2500 ale prawie 2000.Odpinałem na zgaszonym...
Witam Astra 1.4 16V Twinport po wymianie ukręconego wałka wydechowego na wolnych obrotach pracuje jakby wypadał jej zapłon na jednym cylindrze. Rozrząd ustawiony na 200% na blokady. Wał, wałki i koło foniczne. Sprawdzone 3 razy. Brak błędy P0340-12 co by wskazywało na źle ustawione koło foniczne na wałku ssącym. Rozpołowiony kolektor i sklejony co by...
Qrde raz chodzi ok raz do dupy... czasem szarpie jak przelacza z gazu na benzyne i na odwrot... nie mowiac o tym ze kopa nie ma :/ wtryski mam przy benzynowych nie wiem czy to dobrze czy źle... kabel mam a sorft mialem kupic od jednego kola bo szulame i za free pelnej wersji nigdzie nia ma :( mam problem po wymianie świec z taka rzecza ze jak depne...
karcher oringi oringi vaillant oringi makita
astra błąd poduszki automapa windows magneto naprawa
hulajnoga elektryczna falownik zabezpieczenie róznicówka
Podłączenie wiertarki bez wyłącznika - zagrożenia i alternatywy Lokalizacja wtryskiwaczy w Ford Escort 1.4