MES i w zakładce nadwozie masz wybrać odpowiedni parametr w ABSie. Po czym zrobić osiowanie proxi. Zakładając oczywiście, że wszelkie wtyczki są ok.
Witaj, tak jako ducato (250) 3.0 multijet facelift, w opcji na dole wybierasz nadwozie(BCM) potem na prawo ustawienia CAN i klikasz połącz. Oczywiście potrzebny żółty adapter i ELM327 1.5 lub inny. Najważniejsze aby było dobre wejście USB port COM wybierasz w ustawieniach MES. Ja używałem MES 4.7 (crack). Po połączeniu wchodzisz w zakładkę regulacje...
Wszystkie czynności możesz wykonać jednym osiowaniem PROXI. Rozdzielenie lamp, radio, rynek eu, itd...
O tym już wspomniałem autorowi, procedura dopasowania w grupie FCA nazywa się osiowaniem proxi. Na jedno wychodzi.
Osiowanie proxi masz do zrobienia. W aucie było coś dokładane ale wyjęte?
Jeżeli chodzi o klimatronik to trzeba przeprowadzić osiowanie proxi w body computerze . Jeżeli nie było w tym samochodzie wogle klimatyzacji to na pewno trzeba dorobić intalację elektryczną .
(at)podly czy ten temat jeszcze żyje? Niedawno zmieniałem radio i moduł B&M na kompatybilny, ze zwykłego radia + B&M Nav na Instant Nav, większość poszła bez problemu, osiowanie proxi ok, aktualizacja IN ok, mapy 2017 ok, ale mam taki problem Auto jest z Włoch, język systemu zmieniony w opcjach na angielski, IN wyświetla po polsku. Po uruchomieniu auta...
Czy "miga" licznik przebiegu ? Podłącz Examinera i przeprowadź osiowanie proxi.
Poszukaj informacji n/t osiowania proxi.
Dodam jeszcze że po zamontowaniu kolumny i dopięciu jej do body komputera należy dopisać dodatkowe urządzenie do body komputera - usunięcie migania wskazania licznika. Ja to wykonałem za pomocą programu FiatEcuScan i funkcji osiowania proxi (bodajże na samochodzie Fiat Punto `03 w sekcji nadwozie). Wszystko chodzi ok.
Autor Fiat Ecu Scan nie poleca interfejsów typu ELM/OBD LINK do osiowania proxi, programowania kluczyków itp
Potrafisz wyjaśnić jaki związek z tym wszystkim ma CODE II? Wiesz czym jest procedura "osiowania" (PROXI)?
No ok tylko czy odpiecie centralki i zrobienie osiowania proxi zalatwi sprawe swiecacej kontrolki?
Ciężko ogarnąć to co napisałeś w tym temacie,ale jeżeli przekladales cały zestaw startowy razem z "BCM" w którym to jest zapisana konfiguracja, że auto coś ma a u Ciebie w Aucie tego nie ma to będzie problem bo Body nie ma komunikacji. Nie wspomnę o osiowaniu proxi itp. Co do przepustnicy pewnie namieszaliscie z Ecu i programami.. inne wyjscia pinow...
Witam. Zwracam się z prośbą o pomoc w rozwiązaniu problemu ze sterowaniem dokładanego tempomatu. Kupiłem oryginalną manetkę tempomatu (kostka na trzy piny), montaż odbył się bez żadnych elektrycznych przeróbek, gdyż pod kolumną kierownicy jest wyprowadzona oryginalnie kostka pod tempomat. Tempomat został włączony w sterowniku za pomocą Multiecuscan...
Masz ABS? Działa prawidłowo? Zapewne uszkodzony czujnik ABS lub impulsator w skrzyni (jeśli nie ma ABSu). W FIATach licznik zawsze trochę zawyża prędkość (zazwyczaj o 5km/h lub 10%). Tzw. procedura osiowania (PROXI Aligment) nie ma związku ze wskazaniami prędkościomierza.
Zrobić osiowanie proxi a zniknie miganie licznika. A co do świateł to tak jak wyżej prawy próg, ewentualnie popalone bezpieczniki przez zwarte, zgniłe kable przez nieudolnie zrobioną instalacje haka.Natomiast co do zerówki, gdyby nie było migała by ikona akumulatora i z przodu również brakło by świateł.
Jak tylko wlaczysz zaplon z nowym blatem przebieg (ten wiekszy) przepisze sie do reszty sterownikow. Zawies nowy licznik do elektronika na czyszczenie lub kup licznik z mniejszym przebiegiem wtedy w nowy licznik wpisze sie Twoj przebieg. Naprawdę Fiacik przepisze przebieg z NQS do NBC lub NCM ? Opcji jest kilka... można wyzerować przebieg w NQS , uruchomić...
Masz moduł do Fiata (bo do tego testera są dostępne moduły do obsługi konkretnych marek)? To "osiowanie proxi" to taki potworek słowny rodem z fiatowskich forów. Ja promuję termin dopasowanie PROXI (PROXI Configuration Alignment Procedure) i chodzi o synchronizację (dopasowanie) konfiguracji pomiędzy wszystkimi węzłami sieci CAN. Wymiana lub dołożenie/odłączenie...
Witam. Po przeczytaniu kilkunastu postów na forum,postanowiłem opisać problem od poczatku.Otóż od niedawna mam ten samochód jak wyżej.Z poczatku nie było z nim problemów.Po pewnym czasie zapaliła się czerwona kontrolka airbag,która się swieciła cały czas jak tylko był w stacyjce przekręcony kluczyk.W końcu podłączyłem MES i wyświetliło kilka błedów...
Posiadam Doblo 1.4 8V z 2009. MES 4.8 Registered witaminką + Viaken STN1170 na bound rate 115200 i softem 3.3.1. Błędy z ecu, body, airbag i abs pokasowane. Zamontowałem czujnik temperatury zewnętrznej, i chciałem aktywować go w liczniku. Niestety, cały czas sypie błędem "failed to execute: unsupported functional error" przy probie włączenia temperatury...
Witam. Mam problem z czujnikiem temperatury zewnętrznej w Doblo Malibu z 2009 roku. Po zamontowaniu czujnika (rzemiosło, ori, zwykły termistor, oraz odłączenia całkowitego) w parametrach odczytu wskaźników ciągle mam odczyt 216 stopni. W związku z taką wartością pod czas osiowania proxi wyskakuje mi błąd: Tablica Przyrządów NQS - parametr poza zakresem....
Witam, pacjent to fiat grande punto 1.4 77 kunia rok 2007, na full wypasie bez szyberdachu. Problem pojawia się podczas jazdy po rondzie załącza się alarm niezapiętego pasa bezpieczeństwa, na fotelu pasażera nic nie leży. Jeśli zapnę pas to alarm się nie załączy. Podkładałem fotel z innego punciaka bez efektu. Wiązki elektryczne, złącza sprawdzone....
Czołem wszystkim. Mam taką malutką przestrogę dla nieświadomych ( też do niedawna nim byłem :( ) Zakupiłem Jeepa Renegade z 2021, który ma SGW. Czytając różne fora i Internety :) znalazłem coś takiego co się nazywa permanent SGW Bypass . zdjęcia załączam ku przestrodze. Na pierwszy rzut oka to fajna rzecz pozwala podłączać kabel diagnostyczny bezpośrednio...
Witam. Podłączyłem dzisiaj mojego stilona do kompa przez FES za pomocą interfejsu ELM-327. Pokasowałem kilka błędów i postanowiłem "pobawić się" w ustawieniach PROXI. Uruchomiłem nowe osiowanie PROXI. Zaczęło programowanie od: Komputer nadwozia (poszło ok), tablica przyrządów (poszło ok), węzeł klimatyzatora (tutaj wywaliło nieznany błąd), węzeł czujnika...
Witam. Temat pewnie znany zawodowcom, jednak nie potrafię znaleźć rozwiązania, a ASO za drogie. Próbowałem zrobić osiowanie proxi za pomocą Fiat Ecu Scan 3.3.0, łącze się z silnikiem, mogę zrobić adaptację przepustnicy, jednak z body nie mogę się połączyć. Używam interfejsu ELM 327 na kablu. Czy innym kablem zabieg ten się uda ? Program mam oryginalny,...
W FIATach się to nazywa Body Control Module (BCM) i jest częściowo konfigurowalne. Jeśli masz wystarczająco zgodny moduł powinno wystarczyć wykonanie procedury dopasowania PROXI (ze względów historycznych zwaną niekiedy "osiowaniem"). Obecność dachu panoramicznego na pewno jest opcją konfigurowalną, podobnie jak tempomat. Czujnik stopu jest dwustopniowy/dwuobwodowy,...
Masz Alfę to na pewno przyda Ci się jeszcze nie raz ;) Natomiast szczerze powiedziawszy, nie widzę opcji domykania szyb z kluczyka na liście dostępnych ustawień w tym modelu. Samą adaptację PROXI możesz zrobić w ASO za 50-70zł.
Z instrukcji obsługi i praktyki na innych egzemplarza blaupunktów z fiata. Ten typ radia był w Stilo, Pandzie, Cromie, nawet Ducato, Doblo i Bravo, różnił się jedynie front panelem, stąd różnica w numeracji części. Jeśli te radio jest prawidłowo przypisane przez can do body computera to nie woła o kod nawet jeśli się odłączy akumulator. A dlaczego?...
osiowanie proxy osiować proxi osiowanie licznika
alarm toyota corolla zamykanie łącznik schneider zabezpieczenie spawarka
pralka stuka podczas wirowania pralka stuka podczas wirowania
Brak śruby regulacji gaźnika w pilarce spalinowej Typowe usterki pilarek elektrycznych Makita