Powiem ci,że z tą obudową kierownicy to prawda.Ja też byłem w lekkim szoku.A co do drzwi to zakładałem Perfecta do tej cordoby i nie było cyrków.Ale jest to ale,że nie wiem który to był rok :D Rok ponad '03 ale krańcówki podłączałem oddzielnie.Już sobie przypomniałem :D
WF0HXXWPBHCR32331 Marka:FORD Model:Focus C-Max CB7 2011-2015 Region:Europe Od Rok Modelu:2011 Do Rok Modelu:2015 Rok produkcji:2012 Data produkcji:15/02/2012 Nadwozie:5-drzwiowy MAV Emisja spalin:Emisja Etapu V Napęd:LHD FWD Skrzynia Biegów:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Vehicle_line:C-Max 2010-2015 Version:Seria 45 Territory - kraj pochodzenia:(+)"NL"...
Pacjent Audi A6 avant 2,0tdi 140ps.rocznik 2007 Ogólnie samochód po przejściach z winy użytkownika (bo to audi panie to się niepsuje) Wczorajsza awaria a w zasadzie następstwa "naprawy" warsztatowej. Klient mowi że ma jakies dziwne przypadlości ze sprzęglem,,raz chodzi normalnie,raz ślizga,raz niemożna wcisnac pedalu sprzegla. Jakieś 2 miesiące temu...
A wiesz jaki to typ , model tego urzadzenia . Byl dokladany to jest szansa go wogole usunac .E12 to nie jest taki naljnowszy model pojazdu. Ale jesli nie masz wystarczajaco duzo wiedzy powierz to jakiemus specjaliscie nie Januszowi z podworka. Takie czarne plastykowe pudelka bardzo czesto byly umieszczane w poblizu skrzynki bezpiecznikowej pod oslona...
To logiczne, że coś nie łączy pod tą osłoną, być może kostka przełącznika.
Jak dobrze spojrzysz pod osłonę kierownicy to zobaczysz. Musisz użyć klucza nasadowego z przedłużka. Aby zdjąć całkiem osłonę trzeba odkręcić kierownicę. Jak masz oryginalnie zamontowaną stacyjkę to nie odkręcisz zwykłym kluczem :-) Ja odkręcałem punktakiem bo śruby nie miały łbów...
Cześć, mam problem z moją renówka. Jak jest gorąco na dworze to występują takie dziwne piski/skrzypienie jakby gumy podczas kręcenia kierownica najczęściej występuje to w skrajnych położeniach kół i kierownicy. Słychać to w kabinie przy kierownicy ale na zewnątrz też to jest słyszalne. Nie występuje to zawsze np. rano jak jadę tego nie ma. Mechanik...
trzeba zdjąć zaślepkę nad osłoną kierownicy na dwa zatrzaski i wykręcić dwie śrubki mocujące zegary opuścic kolumnę kierownicy i wyciągnąć zegary z tyłu są dwie kostki które musisz odpiąć
Ściąga się w pierwszej kolejności przednią część (lakierowaną). O ile pamiętam jest tam 6 wkrętów + jeden wkręt od przodu na środku. Zaczepy plastików trzeba delikatnie i ostrożnie podważać wkrętakiem od strony otworu w plastikach przy manetkach. No i nie można zapomnieć odkręcić lusterek. Do odkręcenia tylnej części (czarnej) trzeba odkręcić trzy wkręty...
zazwyczaj montażyści tego typu "zabezpieczeń" przecinają orginalne przewody przy stacyjce pod osłoną kolumny kierownicy (bo tam najłatwiej) i tam bym szukał w pierwszej kolejności, na 90% tam będzie więc wtedy to pół godziny roboty połączyć kable kolorami tak jak były orginalnie i wywalić to immo
Samą manetkę, zdemontować trzeba osłonę kolumny kierownicy, odkręcić 2 wkręty, odłączyć kable i manetka wyłazi
Witam ! Niezbędne jest zdemontowanie kierownicy , przełącznik jest nakładany na kolumnę kierowniczą.Trzeba zdjąć osłonę wierzchnią kierownicy , pod nią jest śruba imbusowa trzymająca kierownicę. Po jej odkręceniu i ściągnięciu kierownicy odkręcamy osłonę kolumny i skrzynki bezpiecznikowej, następnie odkręcamy skrzynkę bezpiecznikową odłączamy ją od...
Sa dwa typy skrzyn do Forda. Lepsza skrzynia jest skrzynia robiona po roku 1990, z dzwignia zmiany biegow bezposrednio w skrzyni biegow. Ja posiadam z roku 1991 skrzynie 5-biegowa. Oba typy skrzyn pasuja do wszystkich typow silnika 3.0l. Wejdz na internet i wpisz Ford 3.0l. Tam podane sa dokladne dane i typy skrzyn biegow. Podane sa tylko skrzynie od...
ale na poprzednim OC mogę też jeździć po poprzednim właścicielu ? do rejestracji mogę jechać na starych tablicach, mogę jeździć na starych ? dane o pojeździe poniżej, jest po 2 lifcie w tyg płacę i podpisuje umowę, Pan Czesław znalazł dwa wycieki, nie sprawna klimatyzacja, korozja przewodów hamulcowych - sprzedający w ramach tej samej ceny zobowiązał...
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Zdejmujemy osłonę kolumny kierownicy (te plastyki co zasłaniają przełączniki zespolone) Odkręcamy półkę Odkręcamy trzy śruby od osłony licznika Licznik przykręcony na dwa lub trzy wkręty (nie pamiętam)
od spodu masz 3 śrubki i od czoła 2 ( po jednej z każdej strony kierownicy ) Pamiętaj że to francuz i że wszystkie takie śrubki to torx. Po zdjęciu osłon kierownicy są dwie śrubki od przełącznika. odpinasz kostkę i po problemie. Możliwe że nie do końca pamiętam jak to tam było bo safranki nie mam już 5 lat ale jeśli mnie pamięć nie zawodzi to włąsnie...
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Nie grzeb auta. Zdejmij osłonę kolumny kierownicy, wyjmij przełącznik kierunkowskazów, rozbierz go i na pewno znajdziesz usterkę. Obstawiam pierwszy z brzegu. Do naprawy pottzebna grubsza igła do usunięcia pozostałości i jakaś cienka, tępa blaszka żeby naprawić. Trochę zagadka ale żebyś zaoszczędził parę ładnych stówek to musisz pogłówkować. Jesteś...
To może być kostka stacyjki, bo fiaty mają w niej oddzielny styk zasilający światła, ale bez rozebrania osłony kolumny kierownicy i sprawdzenia napięć ciężko coś więcej powiedzieć
Sygnał na przekaźniku, taśmę sprawdzisz po rozkręceniu osłon pod kierownicą.
Tak,to ten element,dotyka boczka zamknietych drzwi.Oslona pod kierownica to dolna czesc kokpitu wlasnie pod kierownica.Po jej zdjeciu ukaze ci sie taka plastikowa konstrukcja z przekaznikami.Na jej dole bedziesz miec i+12V i zaplon i mase
Musisz zdemontować konsole dźwigni biegów: dwie śruby na gorze pod maskownicą z mieszkiem, po jednej śrubie na dole pod osłoną przy pedałach i z drugiej strony i po dwie wyżej pod osłoną kolumny kierownicy i z drugiej strony pod schowkiem. Jak zdejmiesz konsolę to zobaczysz dwie dolne śruby od panela. Wykręcisz je i panel twój. PS: nikt nie mówił ,...
Niech ten elektryk zanim zacznie rozbierac i wymieniać ten COM oczywiście jeżeli nie ma programu i nie może spradzic zadziałania styku sygnału to niech: po zdjęciu osłony kierownicy zobaczy COM (zespół przełączników ) na nim jest biała opaska z takim prostokątem i musi podnieść ten prostokąt do góry i tam są styki od taśmy (początek ) a druga strona...
Przepisałem :) 1.Wymontować koło kierownicy. 2.Wykręcić śruby i wyciągnąć dolną osłonę kierownicy. 3.Wykręcić 3 śruby i wyciągnąć wyłącznik zespolony. 4.Za pomocą klucza do śrub z łbem o gnieździe sześciokątnym odkręcić śrubę zaciskową zabezpieczającą zamek blokady kierownicy. 5.Podważyć i wyjąć podkładkę zabezpieczającą z wewnętrznej kolumny oraz wyjąć...
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
Mistrzu, dostań się do złaczki kostki pod stacyjka ( dostęp po odmontowaniu spodniej osłony kolumny kierownicy) i zobacz czy po przekręceniu kluczyka będzie prąd na wszystkich kablach oprócz czerwonego ( czerwone to rozruch). Jak sądze nie będzie na niebieskim.
Po zdjęciu osłony, bez zdejmowania kierownicy. Są dwa zatrzaski i wysuń, wypnij wtyk. W zamienniku nowy do 100 zł.
Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
witam! sam to przerabiałem, wiec chyba najlepszym rozwiązaniem jest puszczenie przewodu przez puszkę kompa. Po odkręceniu osłony pod kierownicą i pokrywy komputera widać prześwit, i wtedy za pomocą np.długiego kijka albo czegoś sztywnego można bez problemu przeciągnąć przewód z kabiny pod maskę,a potem proponuję umieścić czujnik gdzieś nisko żeby ciepło...
Dwie od góry i 3 od dołu żeby całkowicie zdjąć osłonę.
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Sprawdź bezpieczniki od strony kierowcy i pod osłoną kierownicy, kompresor się załącza ? , czynnik w układzie klimatyzacji jest ?
Ten czarny element pod korkiem to jest osłona kierownica strumienia oleju wałka strony dolotowej to ma być nieruchome wałek jest niżej
Sprawdź bezpiecznik pod kierownicą, musisz zdjąć całą dolną osłonę kierownicy, tą nad nogami.
Tak, potrzebny jest długi torx, ale widziałem też w C podobne rozwiązanie jak w E, czyli sprężysty drut wokół tej metalowej osłony.
Dzień dobry Toyota celica 7 dziwne ustrojstwa pod kierownicą Gdy zdjalem osłonę pod kierownicą pokazały mi się dwa ustrojstwa jedno podejrzewam że to alarm choć nie mam pilota ale to drugie z pokrętłem i włącznikiem nie mam pojęcia Proszę o pomoc
Jak na kostce silnika pojawiają się napięcia po przełączaniu przełącznika to wszystko jest ok, tylko silnik lub mechanizm do wymiany lub naprawy. Taka logika działania układu. Przekaźniki są pod osłoną dolną deski pod kierownicą po lewej stronie.
Dzięki za odpowiedź, do tego sterownika żeby się dostać trzeba zdjąć kierownicę i plastikową osłonę pod ?
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale trzeba zdjąć osłony kolumny, ściągnąć kierownicę i stacyjkę wyciągnać razem z kawałkiem kolumny kierowniczej( najszybciej). Nie wiem o którą blaszkę Ci chodzi ale jeżeli o stacyjkę to tego się nie podgina ale wymienia. Cały wkład kosztuje kilkanaście złotych.
Wychodzi w bok, koło pedałów, po stronie kierowcy. Zdejmujesz osłonę pod kierownicą, chyba boczek tunelu środkowego ( nie pamiętam dokładnie ), tunel nawiewu na nogi kierowcy. Oringi na króćcach, jakby nie było w zestawie, daj nowe. Pasuje poluzować mocowanie rurek na ścianie grodziowej, tam jest jeden wkręt między rurkami, od strony komory silnika....
Przekażnik znajduje się pod kierownicą przy bezpiecznikach.Jaki ma nr nie pamiętam, ale włacz zapłon uruchom wycieraczki a on napewno się odezwie i tak go zlokalizujesz.Oczywiście najpierw musisz odkręcić osłonę pod kierownicą(nad nogami).
Co powiedział FiatEcuScan? Dodano po 10 Sprawdziłeś kable idące od wtyczki w głąb? Dodano po 13 Zdejmij osłonę za kierownicą, na górze wypnij wtyczki z manetek, weź kabel z najmniejszym bezpiecznikiem jedną stronę podłącz do masy a drugą dotykaj pinów w prawej wtyczce (unikaj żółtych kabli) (stacyjka on) pierwszy od prawej to zmiana wskazań przebieg,...
i z tego co mówił poprzedni właściciel to trzeba wymienic całe radio. Co sądzicie? Zastanawiam sie czy moze wstawic tam zamiast radiastacje multimedialn Radioodbiorniki we współczesnych samochodach bywają (często) splecione z funkcjami samochodu, np bez oryginału nie ustawisz zegarka, nie użyjesz innych menu, nie działa termomentr , pipcyk do czujników...
Sprawdziłeś bezpiecznik nr 5 (30A)? Przekaźnik wycieraczek to zazwyczaj nr 377 lub 192 (w zależności od wersji). Przekaźnik od wycieraczek znajduje się w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy. Pod deską rozdzielczą, po lewej stronie (za osłoną pod kierownicą). Skrzynka przekaźników znajduje się nad bezpiecznikami...
Zdejmujesz osłonę kierownicy/góra zatrzaski dół trzy wkręty /i kostkę masz nasadzaną na kolumnę z lewej strony.
Dziękuję za pomoc, może czas na plan "B", wymiana mojego sterowania pod kierownicą na sterowanie przez Bluetooth. Tylko wątpliwości budzi, że to jest przyklejane do osłony kolumny kierownicy i jak to działa https://obrazki.elektroda.pl/8007634700_...
Najbardziej podejrzana jest stacyjka. Zdejmij osłonę kierownicy i sprawdź na kostce. Wyłącza te obwody, które są wyłączane na czas rozruchu silnika.
Mi akurat nic nie mówi widok pilota, trzeba dobrać się pod obudowę pod kierownicą (osłona pod kolumna kierownicy) Jest tam zapewne centralka alarmu i interesująca Cię blokada
Wygląda na kostkę stacyjki . Tylko wymiana -odkręcasz osłonę kierownicy i już masz dostęp . Czy sobie poradzisz- to inna sprawa ja tego nie wiem bo ciebie nie znam. Pokaż jak wymieniasz kostkę odkręcajac osłonę kierownicy. To nie T4.
oslona silnika oslona metalowa oslona mikrofalami
ostatnio wyremontowałem składowa przemienna termet crystal serwisowy
wiejskie przeróbki wiejskie przeróbki
Taśma elektroniki matrycy LED 15,6" Samsung R Lokalizacja termostatu w pralce Bosch - poradnik