Powiem ci,że z tą obudową kierownicy to prawda.Ja też byłem w lekkim szoku.A co do drzwi to zakładałem Perfecta do tej cordoby i nie było cyrków.Ale jest to ale,że nie wiem który to był rok :D Rok ponad '03 ale krańcówki podłączałem oddzielnie.Już sobie przypomniałem :D
WF0HXXWPBHCR32331 Marka:FORD Model:Focus C-Max CB7 2011-2015 Region:Europe Od Rok Modelu:2011 Do Rok Modelu:2015 Rok produkcji:2012 Data produkcji:15/02/2012 Nadwozie:5-drzwiowy MAV Emisja spalin:Emisja Etapu V Napęd:LHD FWD Skrzynia Biegów:6-bieg.przekl.mechan. - B6 Vehicle_line:C-Max 2010-2015 Version:Seria 45 Territory - kraj pochodzenia:(+)"NL"...
Pacjent Audi A6 avant 2,0tdi 140ps.rocznik 2007 Ogólnie samochód po przejściach z winy użytkownika (bo to audi panie to się niepsuje) Wczorajsza awaria a w zasadzie następstwa "naprawy" warsztatowej. Klient mowi że ma jakies dziwne przypadlości ze sprzęglem,,raz chodzi normalnie,raz ślizga,raz niemożna wcisnac pedalu sprzegla. Jakieś 2 miesiące temu...
A wiesz jaki to typ , model tego urzadzenia . Byl dokladany to jest szansa go wogole usunac .E12 to nie jest taki naljnowszy model pojazdu. Ale jesli nie masz wystarczajaco duzo wiedzy powierz to jakiemus specjaliscie nie Januszowi z podworka. Takie czarne plastykowe pudelka bardzo czesto byly umieszczane w poblizu skrzynki bezpiecznikowej pod oslona...
To logiczne, że coś nie łączy pod tą osłoną, być może kostka przełącznika.
Jak dobrze spojrzysz pod osłonę kierownicy to zobaczysz. Musisz użyć klucza nasadowego z przedłużka. Aby zdjąć całkiem osłonę trzeba odkręcić kierownicę. Jak masz oryginalnie zamontowaną stacyjkę to nie odkręcisz zwykłym kluczem :-) Ja odkręcałem punktakiem bo śruby nie miały łbów...
Cześć, mam problem z moją renówka. Jak jest gorąco na dworze to występują takie dziwne piski/skrzypienie jakby gumy podczas kręcenia kierownica najczęściej występuje to w skrajnych położeniach kół i kierownicy. Słychać to w kabinie przy kierownicy ale na zewnątrz też to jest słyszalne. Nie występuje to zawsze np. rano jak jadę tego nie ma. Mechanik...
trzeba zdjąć zaślepkę nad osłoną kierownicy na dwa zatrzaski i wykręcić dwie śrubki mocujące zegary opuścic kolumnę kierownicy i wyciągnąć zegary z tyłu są dwie kostki które musisz odpiąć
Ściąga się w pierwszej kolejności przednią część (lakierowaną). O ile pamiętam jest tam 6 wkrętów + jeden wkręt od przodu na środku. Zaczepy plastików trzeba delikatnie i ostrożnie podważać wkrętakiem od strony otworu w plastikach przy manetkach. No i nie można zapomnieć odkręcić lusterek. Do odkręcenia tylnej części (czarnej) trzeba odkręcić trzy wkręty...
zazwyczaj montażyści tego typu "zabezpieczeń" przecinają orginalne przewody przy stacyjce pod osłoną kolumny kierownicy (bo tam najłatwiej) i tam bym szukał w pierwszej kolejności, na 90% tam będzie więc wtedy to pół godziny roboty połączyć kable kolorami tak jak były orginalnie i wywalić to immo
Samą manetkę, zdemontować trzeba osłonę kolumny kierownicy, odkręcić 2 wkręty, odłączyć kable i manetka wyłazi
Witam ! Niezbędne jest zdemontowanie kierownicy , przełącznik jest nakładany na kolumnę kierowniczą.Trzeba zdjąć osłonę wierzchnią kierownicy , pod nią jest śruba imbusowa trzymająca kierownicę. Po jej odkręceniu i ściągnięciu kierownicy odkręcamy osłonę kolumny i skrzynki bezpiecznikowej, następnie odkręcamy skrzynkę bezpiecznikową odłączamy ją od...
Sa dwa typy skrzyn do Forda. Lepsza skrzynia jest skrzynia robiona po roku 1990, z dzwignia zmiany biegow bezposrednio w skrzyni biegow. Ja posiadam z roku 1991 skrzynie 5-biegowa. Oba typy skrzyn pasuja do wszystkich typow silnika 3.0l. Wejdz na internet i wpisz Ford 3.0l. Tam podane sa dokladne dane i typy skrzyn biegow. Podane sa tylko skrzynie od...
ale na poprzednim OC mogę też jeździć po poprzednim właścicielu ? do rejestracji mogę jechać na starych tablicach, mogę jeździć na starych ? dane o pojeździe poniżej, jest po 2 lifcie w tyg płacę i podpisuje umowę, Pan Czesław znalazł dwa wycieki, nie sprawna klimatyzacja, korozja przewodów hamulcowych - sprzedający w ramach tej samej ceny zobowiązał...
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Zdejmujemy osłonę kolumny kierownicy (te plastyki co zasłaniają przełączniki zespolone) Odkręcamy półkę Odkręcamy trzy śruby od osłony licznika Licznik przykręcony na dwa lub trzy wkręty (nie pamiętam)
od spodu masz 3 śrubki i od czoła 2 ( po jednej z każdej strony kierownicy ) Pamiętaj że to francuz i że wszystkie takie śrubki to torx. Po zdjęciu osłon kierownicy są dwie śrubki od przełącznika. odpinasz kostkę i po problemie. Możliwe że nie do końca pamiętam jak to tam było bo safranki nie mam już 5 lat ale jeśli mnie pamięć nie zawodzi to włąsnie...
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Nie grzeb auta. Zdejmij osłonę kolumny kierownicy, wyjmij przełącznik kierunkowskazów, rozbierz go i na pewno znajdziesz usterkę. Obstawiam pierwszy z brzegu. Do naprawy pottzebna grubsza igła do usunięcia pozostałości i jakaś cienka, tępa blaszka żeby naprawić. Trochę zagadka ale żebyś zaoszczędził parę ładnych stówek to musisz pogłówkować. Jesteś...
Sygnał na przekaźniku, taśmę sprawdzisz po rozkręceniu osłon pod kierownicą.
To może być kostka stacyjki, bo fiaty mają w niej oddzielny styk zasilający światła, ale bez rozebrania osłony kolumny kierownicy i sprawdzenia napięć ciężko coś więcej powiedzieć
Tak,to ten element,dotyka boczka zamknietych drzwi.Oslona pod kierownica to dolna czesc kokpitu wlasnie pod kierownica.Po jej zdjeciu ukaze ci sie taka plastikowa konstrukcja z przekaznikami.Na jej dole bedziesz miec i+12V i zaplon i mase
Musisz zdemontować konsole dźwigni biegów: dwie śruby na gorze pod maskownicą z mieszkiem, po jednej śrubie na dole pod osłoną przy pedałach i z drugiej strony i po dwie wyżej pod osłoną kolumny kierownicy i z drugiej strony pod schowkiem. Jak zdejmiesz konsolę to zobaczysz dwie dolne śruby od panela. Wykręcisz je i panel twój. PS: nikt nie mówił ,...
Niech ten elektryk zanim zacznie rozbierac i wymieniać ten COM oczywiście jeżeli nie ma programu i nie może spradzic zadziałania styku sygnału to niech: po zdjęciu osłony kierownicy zobaczy COM (zespół przełączników ) na nim jest biała opaska z takim prostokątem i musi podnieść ten prostokąt do góry i tam są styki od taśmy (początek ) a druga strona...
Przepisałem :) 1.Wymontować koło kierownicy. 2.Wykręcić śruby i wyciągnąć dolną osłonę kierownicy. 3.Wykręcić 3 śruby i wyciągnąć wyłącznik zespolony. 4.Za pomocą klucza do śrub z łbem o gnieździe sześciokątnym odkręcić śrubę zaciskową zabezpieczającą zamek blokady kierownicy. 5.Podważyć i wyjąć podkładkę zabezpieczającą z wewnętrznej kolumny oraz wyjąć...
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
Mistrzu, dostań się do złaczki kostki pod stacyjka ( dostęp po odmontowaniu spodniej osłony kolumny kierownicy) i zobacz czy po przekręceniu kluczyka będzie prąd na wszystkich kablach oprócz czerwonego ( czerwone to rozruch). Jak sądze nie będzie na niebieskim.
Po zdjęciu osłony, bez zdejmowania kierownicy. Są dwa zatrzaski i wysuń, wypnij wtyk. W zamienniku nowy do 100 zł.
Wkład stacyjki wyciąga się w pozycji 1 więc kluczyk musi wejść i dać się przekręcić. Jak nie to wiertarka :) tylko ostrożnie, nie trzeba ściągać kierownicy, trzeba ściągnąć osłonę kolumny kierownicy i po przekręceniu stacji p położenie 1 wcisnąć cieniutki pręcik w tylną część wkładu stacyjki (na boku obudowy wkładu stacyjki) i zwolnić zapadkę. Wtedy...
witam! sam to przerabiałem, wiec chyba najlepszym rozwiązaniem jest puszczenie przewodu przez puszkę kompa. Po odkręceniu osłony pod kierownicą i pokrywy komputera widać prześwit, i wtedy za pomocą np.długiego kijka albo czegoś sztywnego można bez problemu przeciągnąć przewód z kabiny pod maskę,a potem proponuję umieścić czujnik gdzieś nisko żeby ciepło...
Dwie od góry i 3 od dołu żeby całkowicie zdjąć osłonę.
Napiszę inaczej . Jeśli masz skrzynię biegów manualną , nie automatyczną to z kostki stacyjki zacisk 50b przewód koloru czerwono-czarny idzie do rozrusznika . Fabrycznie nic nie ma na jego drodze . Teraz zadanie dla Ciebie .Osłona pod kierownicą ,dolna część deski , ta z kieszonką po lewej stronie do wymontowania . Uwaga na przewody od gniazda diagnostycznego...
Sprawdź bezpieczniki od strony kierowcy i pod osłoną kierownicy, kompresor się załącza ? , czynnik w układzie klimatyzacji jest ?
Ten czarny element pod korkiem to jest osłona kierownica strumienia oleju wałka strony dolotowej to ma być nieruchome wałek jest niżej
Sprawdź bezpiecznik pod kierownicą, musisz zdjąć całą dolną osłonę kierownicy, tą nad nogami.
Tak, potrzebny jest długi torx, ale widziałem też w C podobne rozwiązanie jak w E, czyli sprężysty drut wokół tej metalowej osłony.
Dzień dobry Toyota celica 7 dziwne ustrojstwa pod kierownicą Gdy zdjalem osłonę pod kierownicą pokazały mi się dwa ustrojstwa jedno podejrzewam że to alarm choć nie mam pilota ale to drugie z pokrętłem i włącznikiem nie mam pojęcia Proszę o pomoc
Dzięki za odpowiedź, do tego sterownika żeby się dostać trzeba zdjąć kierownicę i plastikową osłonę pod ?
Jak na kostce silnika pojawiają się napięcia po przełączaniu przełącznika to wszystko jest ok, tylko silnik lub mechanizm do wymiany lub naprawy. Taka logika działania układu. Przekaźniki są pod osłoną dolną deski pod kierownicą po lewej stronie.
Przekażnik znajduje się pod kierownicą przy bezpiecznikach.Jaki ma nr nie pamiętam, ale włacz zapłon uruchom wycieraczki a on napewno się odezwie i tak go zlokalizujesz.Oczywiście najpierw musisz odkręcić osłonę pod kierownicą(nad nogami).
Nie wiem czy dobrze pamiętam, ale trzeba zdjąć osłony kolumny, ściągnąć kierownicę i stacyjkę wyciągnać razem z kawałkiem kolumny kierowniczej( najszybciej). Nie wiem o którą blaszkę Ci chodzi ale jeżeli o stacyjkę to tego się nie podgina ale wymienia. Cały wkład kosztuje kilkanaście złotych.
Wychodzi w bok, koło pedałów, po stronie kierowcy. Zdejmujesz osłonę pod kierownicą, chyba boczek tunelu środkowego ( nie pamiętam dokładnie ), tunel nawiewu na nogi kierowcy. Oringi na króćcach, jakby nie było w zestawie, daj nowe. Pasuje poluzować mocowanie rurek na ścianie grodziowej, tam jest jeden wkręt między rurkami, od strony komory silnika....
i z tego co mówił poprzedni właściciel to trzeba wymienic całe radio. Co sądzicie? Zastanawiam sie czy moze wstawic tam zamiast radiastacje multimedialn Radioodbiorniki we współczesnych samochodach bywają (często) splecione z funkcjami samochodu, np bez oryginału nie ustawisz zegarka, nie użyjesz innych menu, nie działa termomentr , pipcyk do czujników...
Co powiedział FiatEcuScan? Dodano po 10 Sprawdziłeś kable idące od wtyczki w głąb? Dodano po 13 Zdejmij osłonę za kierownicą, na górze wypnij wtyczki z manetek, weź kabel z najmniejszym bezpiecznikiem jedną stronę podłącz do masy a drugą dotykaj pinów w prawej wtyczce (unikaj żółtych kabli) (stacyjka on) pierwszy od prawej to zmiana wskazań przebieg,...
Sprawdziłeś bezpiecznik nr 5 (30A)? Przekaźnik wycieraczek to zazwyczaj nr 377 lub 192 (w zależności od wersji). Przekaźnik od wycieraczek znajduje się w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy. Pod deską rozdzielczą, po lewej stronie (za osłoną pod kierownicą). Skrzynka przekaźników znajduje się nad bezpiecznikami...
Dziękuję za pomoc, może czas na plan "B", wymiana mojego sterowania pod kierownicą na sterowanie przez Bluetooth. Tylko wątpliwości budzi, że to jest przyklejane do osłony kolumny kierownicy i jak to działa https://obrazki.elektroda.pl/8007634700_...
Zdejmujesz osłonę kierownicy/góra zatrzaski dół trzy wkręty /i kostkę masz nasadzaną na kolumnę z lewej strony.
Najbardziej podejrzana jest stacyjka. Zdejmij osłonę kierownicy i sprawdź na kostce. Wyłącza te obwody, które są wyłączane na czas rozruchu silnika.
Zdemontuj osłony kolumny kierownicy i sprawdź czy masz zasilanie na pierwszej pozycji kkuczyka-ACC, w tej pozycji jest zasilanie dmuchawy, kabel żółty w kości ctacyjki
Mi akurat nic nie mówi widok pilota, trzeba dobrać się pod obudowę pod kierownicą (osłona pod kolumna kierownicy) Jest tam zapewne centralka alarmu i interesująca Cię blokada
Wygląda na kostkę stacyjki . Tylko wymiana -odkręcasz osłonę kierownicy i już masz dostęp . Czy sobie poradzisz- to inna sprawa ja tego nie wiem bo ciebie nie znam. Pokaż jak wymieniasz kostkę odkręcajac osłonę kierownicy. To nie T4.
Tam nie ma cudów. Zasilanie na żarówkę idzie z włącznika świateł lub z przełącznika kierunkowskazów. Jeżeli po wyłączeniu zapłonu przełączysz włącznik kierunkowskazu tak jak do skrętu w lewo to bez kluczyka w stacyjce załączy sie lewa strona świateł. Skoro włączniki świateł podmieniane to zostaje przełącznik kierunkowskazów lub zwarcie przewodów. Zdejmij...
kierownicy nie trzeba zciągać ale plastiki na pewno Oczywiście, osłony kolumny kierownicy trzeba obowiązkowo zdjąć, niezależnie czy ściągnie kierownicę, czy nie ściągnie.
Dzięki za odpowiedzi. Znalazłem to, czego szukałem. Wszystko znajduje się bezpośrednio pod kierownicą. To jest W124 300 D. Znalazłem jeszcze ukryty przełącznik magnetyczny(?) pod osłoną kierownicy. Do czego to służy? Otrzymałem jego odpowiednik przy zakupie, ale nigdy nie wiedziałem, do czego to jest. Zrobiłem kilka zdjęć. Mam nadzieję, że ci się przydadzą....
Siema :) Już w MK 1 z 95 roku .... złącze jest pod kierownicą , a w zasadzie na osłonie plastikowej pod kierownicą na samym końcu, trzeba się położyć żeby dojrzeć.
Trzeba zdemonotować całą deskę i wyjąc panel wtyświetlacza. Zdejmujesz górną osłonę kierownicy (w sumie to bez narzedzi na spokojnie się da palcami, plastikowe listwy ozdobne (co najwyżej coś plastikowego do podwazenia) i odkręcasz śrubki ( chyba którymś z torxów). Potem należy jeszcze odkrecić śrubki na podszybiu, którymi przymocowana jest deska i...
Zdemontuj osłony kolumny kierownicy i odłącz złącze lewej manetki, jak przestanie migać to do wymiany manetka
Śmiga nic się nie dzieje
Szukaj przetartej wiązki pod osłoną kierownicy, lub popraw styki w przełącznikach.
Wypadało by najpierw sprawdzić błędy. Jeżeli nie masz połączenia z bordonez to odkręcasz osłonę pod kierownicą (półka) i jest poziomo wsunięty przykręcony na dwie śruby nad przekaźnikami. Na 100% zalany wodą.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
Immo w sejaku to jest taka kostka gdzieś pod osłoną kolumny kierownicy, i pierścień "czytający" kluczyk na stacyjce. Ta kostka pod osłoną kierownicy jest połączona ze sterownikiem, sprawdź po kablu od tego pierścienia na stacyjce to znajdziesz. Może to wyłącznik uderzeniowy coś miesza, bo on właśnie wyłącza pompę paliwa, jest też gdzieś pod deską rozdzielczą...
rozbierz osłonę kierownicy i przeczyść cały przełącznik
W Civic VIII aby demontować napęd DVD znajdujący się w schowku pasażera trzeba się trochę pomęczyć, należy zacząć od demontażu osłon pod kierownicą, osłony środkowej, następnie schowka i dopiero napęd DVD navi.
No przykro mi, ale podpowiedziane rozwiązanie nie pomogło. Ale rozebrałem osłonę kierownicy i natrafiłem na zielony przekaźnik 12 V/25 A 03601. Chodzi o to, że jest bardzo gorący i jeden styk ma przytopiony. Chciałem się dowiedzieć od czego on jest. Mam zamiar go wymienić.
Wystarczy podnieść kabinę i przesmarować teleskop wałka kierowniczego, oraz zdjąć osłonę pod kierownicą i na górnym przegubie uzupełnić smar. Tam jest grafitowy, po niewielkim wysuszeniu już zaczyna stukać.
Witam wszystkich Podlacze ta trzecia żarówkę jako przeciwmgielne Gdy zdjalem osłonę pod kierownicą pokazały mi się dwa ustrojstwa jedno podejrzewam że to alarm choć nie mam pilota ale to drugie z pokrętłem i włącznikiem nie mam pojęcia Proszę o pomoc Dziękuję
No to próbnik w rękę, porozkręcać osłonę kierownicy i sprawdzić gdzie ginie napięcie A jak nie umiesz to wymieniaj przełącznik A ten przełącznik wcześniej wymieniany to był nowy?
Najpierw odkręć od dołu dwie śruby z osłony pod kierownicą. Ściągnij tą osłonę i odkręć dwie śrubki od przodu z zegarów. Pociągnij do przodu zegary razem z daszkiem i masz dostęp od tyłu do wszystkich żarówek. Powodzenia - 2 min. roboty
Dolnej nie zdejmiesz bez zdjęcia kierownicy, a kostkę z pod deski wymienisz
Zdejmij osłonę sprawdź co tam jest, ewentualne luzy szukaj.
odkręcasz osłonę kolumny kierownicy ściągasz osłonę zamszową i masz dwa wkręty głęboko
Sprawdz czy centralki nie ma pod osłoną kierownicy i zobzcz wyjście z centralki na pompę
Demontaż górnej osłony kolumny to pewnie wiesz jak zrobić. Z tyłu kierownicy po bokach i na dole będą otwory. poduszka jest na wcisk więc trzeba włożyć tam śrubaczek i zwolnić zaciski sprężyny. Trzeba troszkę sie pogimnastykować, ale do zrobienia.
Z tego co pamiętam to tam trzeba kierownice ściągnąć bo pod nią są dwie śrubki które trzymają dwie osłony razem pod kierownicą. Zobacz czy uda Ci się je odkręcić, jeżeli tak to odepniesz wtyczkę bez ściągania kierownicy. Jeżeli nie to możesz zrobić jeszcze jeden myk - wyjąc z wtyczki włącznika awaryjnych przewód czarno-biały z zielonymi paskami, oznaczony...
Kupiłem całą nową stacyjkę z kostką i wpiąłem ją w Pandę, ale problem nadal jest ten sam. Podczas zdejmowania osłony pod kierownicą wyskoczyły mi trzy luźne kable, z czego dwa były połączone ze sobą. Zastanawiam się, czy aby któryś z nich nie wyskoczył z kostki. Czy ktoś orientuje się, czy to podłączenie wygląda tak, jak powinno? https://obrazki.elektroda.pl/4812319500_...
Widać że nie wiesz jak wygląda taśma zwijacza. Widać że nie wiesz o czym piszesz. Klakson jest zasilany przez malutki "chiński" przekaźnik który siedzi wewnątrz BSM (niewymienny), z kierownicy do BSM informacje co ma włączyć/wyłączyć idą wyłącznie cyfrowo. No, napisz jeszcze że po WiFi leci. Jak będziesz miał Berlingo to zdejmij osłonę kierownicy....
Zdejmij kierownicę, osłonę kolumny i osłonę nad pedałami i sprawdź wiązkę. Inaczej tego nie sprawdzisz. Możesz zacząć od osłony nad pedałami.
A jest możliwość że licznik jest od innego bo między licznikiem a osłona kierownicy jest przerwa i czy wskazania na prędkościomierzu są poprawne
może jeszcze rozebrać osłonę kierownicy i sprawdzić czy przewód nie wylazł z gniazda anteny immo ? Antenkę masz wokół stacyjki
Mam pytanie czy osłona plastykowa kolumny kierownicy jest zbudowana z jednej części,czy składa się z dwóch części,ponieważ odkręciłem wszystkie wkręty i niewiem czy bez demontażu kierownicy da się tą osłonę zdjąć?,a kierownice mam z poduszką Dziekuje i pozdrawiam
Uwaga! Dla nie wtajemniczonych info. Wiercenie należy przeprowadzić z góry, po wyjęciu zegarów, które są przykręcone za pomocą dwóch wkrętów znajdujących się za/pod osłoną kolumny kierownicy (osłony tuż za kierownicą - tej części którą widać z góry). Czyli: 1. odkręć górną część osłony kolumny kierownicy - bezpośrednio za kierownicą (przykręcona wkrętami...
punkty połączenia mas. Kostka stacyjki. Trzeba rozebrać osłonę kierownicy i "na krótko" zmostkować odpowiednie piny stacyjki. Zobaczyć efekt.
Witam, W moim Kia Picanto (2004r.) prawdopodobnie uszkodził się przełącznik zespolony, który steruje światłami. Obecnie nie działają światła mijania, a długie włączają się losowo w trakcie jazdy. Zamontuję nowy przełącznik, ale nie wiem jak to zrobić. Jak zdjąć osłonę kierownicy? Ona jest przykręcana czy na wcisk? A po zdjęciu osłony jak wyjąć stary...
Wpierw rozbierz osłonę kierownicy i sprawdź czy nie wypadł kabelek który idzie do czytnika to czarny krążek wokół stacyjki
Trzeba trzymając, tak jak na zdjęciu 3, najlepiej jak turbina będzie w dół, a wirnik do góry- przyłożyć drewno, na samym brzegu--tylko w metal i uderzyć młotkiem. Następnie drewno przyłożyć w innym miejscu na obwodzie i znów uderzyć. Mowa oczywiście o zdjęciu blaszanej osłony, która jest osadzona na plastikowej kierownicy. A turbina potem.
Pod kierownicą, na osłonie kolumny kierownicy jest klapa. Jak można nie zauważyć ?!!! 8-)
Przydarzyło mi się coś podobnego, (fakt że w innym samochodzie) ale wystarczyło zdjąć osłonę kolumny kierownicy i przeczyścić piny w złączce od cewki czytnika immobilajzera. Spróbuj może pomoże.
Tak nie zadziałają. Brzęczyk od przodu znajduje się pod licznikiem. Zdejmiesz osłonę pod kierownicą i będzie go widać.
Witam! W silniku 305.1 są zastosowane 2 szt jednakowych turbinek skośnych 305.0040. Natomiast po kolei montowane są (począwszy od kierownicy stałej odlewanej z zamontowanym łożyskiem 608zz): - pierścień dystansowy 417.0003 (szersze wywinięcie ma dać oparcie turbince) - turbinka 305.0040 - tulejka dystansowa 304.0002 (szersze wywinięcie do tej wyżej...
Cyt:"Komputer smart entrance znajduje się nad nogami kierowcy patrząc od środka pojazdu. Aby go można było wyjąć należy odkręcić i zdemontować osłonę pod kierownicą (osłona w której znajduje się manipulator regulacji lusterek). Po zlokalizowaniu smart entrance (urządzenie do którego są podłączone 3 wtyczki)" Jak nie chcesz go wymieniać czy naprawiać...
Zdemontować osłonę kolumny kierownicy, kontrolka w dłoń i powinno się wyjaśnić (+15 na zielono/żółtym)
chciałbym kupować oryginalnej kostki stacyjki i wydać pieniądze na nietrafiony zakup. To zawieź auto do elektryka i zakończ temat, rety banalny problem i tyle postów. Ale co My mamy ci pomóc, jak nawet jednego pomiaru nie wykonałeś, nawet osłony kierownicy nie ściągnołeś. Next post o niczym leci w kosz.
Musisz zdjąć osłonę kierownicy pod spodem i tam Ja na kolumnie kierowniczej zlokalizujesz. Jak ją będziesz odkręcał to uważaj bo w Scenicu miałem lewy gwint i był potrzebny torx t30 lub t40 nie pamiętam dokładnie. Ale jeżeli rygiel ten będzie uszkodzony to powinien wyrzucić błąd po podpięciu pod komputer
Czyli reasumując: trzeba zdjąć czarny dekiel w podszybiu i tędy dostać się do wnętrza kabiny, do szyny, która znajduje się w okolicy przekaźników pod osłoną kierownicy?
Regulator napięcia w alternatorze uszkodzony. Jest szansa że tam jest alternator jak w Skodzie "100" - regulator napięcia jest za osłoną, pod kierownicą.
Kolega ma racje.Nie trzeba odpinać baterii.Jeszcze zakodujesz radio.A adaptacje powinny się same nastawić po ewentualnym odłączeniu baterii.Zrób jak opisał kolega,i dalej masz taśmę.Odłącz wtyczki i wyjmij ją.(nie wolno kręcić taśmą!!!)Osłony kierownicy odkręć z dołu i zdejmij.Reszta już proste.Nie przestaw sobie kierownicy na frezie.Pozdrawiam Janusz.
W borze ( która to prawie to samo co golf) jest schowany za 2 osłonami po lewej stronie kierownicy na dole, zdjęcie pierwszej osłony nic nie da i nie pokaże. Fabrycznie powinien być przykręcony do mocowania, ale w żadnym samochodzie w którym go sprawdzałem nie był.
Jak zegarów się nie da wyciągnąć? Odkręcasz osłonę kierownicy (pamiętaj o dwóch śrubkach widocznych po skręceniu kierownicy), potem dwa wkręty i ramka twoja. Dalej prosto.
Z uszkodzonym immo nie zapali nawet " na po-pych " . Podejrzewam kostkę stacyjki , zdejm osłonę kierownicy, włącz zapłon i podaj zasilanie na kabel idący do rozrusznika . Chodzi o to że przekręcając na rozruch przy uszkodzonej kostce odcina zasilanie na sterownik silnika .
oslona silnika oslona metalowa oslona silnik
awaria elektryki słuchawki mikrofonem laptopa wyprowadzić akumulator
kociol gazowy mieszany radio blaupunkt daytona
Zamienniki dla SBX1610-52: TSOP4838 i IRM-3638N Erbauer ETSS260 – przyczyny przegrzewania, typowe usterki, objawy i diagnostyka szlifierki