Witam Możliwa usterka podstawy osuszacza powietrza
EBS MID136 SID 11 FMI9 Modulator oś 3 , lewy. Nieznana usterka. EMS MID128 SID 18 FMI5 Zawór spustowy separatora paliwa. MID128SID33FMI3 Sterowanie wentylatorem ( wisko), nieprawidłowa kalibracja. VECU MID144PSID212 FMI14 Zakłócenia łącza danych SAE J 1939 ze sterownikiem tachografu. APM MID185PSID21 FMI0 Zbyt duża ilość wilgoci w układzie hamulcowym....
Usterka w układzie osuszacza powietrza, polecana diagnostyka.
Tylko montujesz. Sprężarka jest smarowana oleje z silnika.
Kolego sprawdz dokladnie rure miedzy kompresorem a podstawa osuszacza i tam chyba moze byc ten problem.
Witam. Warunki wygenerowania kodu usterki: Zbyt długi czas osiągnięcia ciśnienia wyłączenia. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojedzie i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza przesycony wilgocią. Usterka osuszacza powietrza. Jeżeli nie...
Co do drugiego błędu to jeśli masz APM (czyli Elektroniczny osuszacz powietrza) prawdopodobnie masz z nim problem. Jesli dobrze pamiętam to z niego po CAN idzie sygnał hamulca ręcznego.
Wymieniono osuszacz powietrza i wszystko jest ok.
MID 185 PSID 19 Zbiornik osuszacza FMI 0 Warunki wygenerowania kodu usterki: Nie jest możliwe utrzymywanie ciśnienia sterującego na poziomie 12,5 bar. Możliwa przyczyna: Wyciek powietrza w pojeździe i/lub przyczepie. Usterka sprężarki. Zablokowany sztywny przewód sprężonego powietrza od sprężarki do osuszacza powietrza. Zbiornik osuszacza powietrza...
Sprawdź cisnienie manometrem, odlacz na próbę cienki tekakan od glowicy sprężarki. Prawdopodobnie zacina Ci się podstawą osuszacza.
Witam Zakupiłem ostatnio na Allegro przewód diagnostyczny do diagnozowania podstawy osuszacza powietrza do Renault i VOLVO EURO 6(kabel wpinamy do podstawy, podajemy zewnętrze zasilanie z akumulatora i wpinamy się w tester). Byłem trochę sceptyczny do zasady komunikacji za pomocą tego kabla,bo jak mi wcześniej było wiadomo komunikacja z tą podstawą...
Była seria bez grzałki,później wymieniali Apm na taki z grzałką,pomysł nie wypalił. Różnica była w oprogramowaniu i tu powstaje pytanie co zrobił ten ktoś,przy błędzie podgrzewacza jeśli go nie ma ponownie przeprogramował bym właściwym oprogramowaniem.
Do wymiany podstawa osuszacza , wyciek oleju z kompresora należy zlokalizować czy cieknie z kompresora czy z miejsca montażu. W magnum nie ma wad fabrycznych , po prostu są stare. I trzeba je naprawiać.
Spoko da się sprawdzić sprężarkę bez czynnika. Nabijasz delikatnie około 3 bar powietrza i zapuszczasz do sieci maszynę, jednocześnie obserwując zegary. Zawsze trzeba to robić we dwie osoby, przy sprawnej sprężarce bardzo szybko narasta ciśnienie. Ta metoda jeszcze nigdy mnie nie zawiodła. po napompowaniu wyszło że jeszcze chłodnica Od razu widać że...
Wyciągasz całą rurę zasilającą , zaślepiasz szczelnie z jednej strony zalewasz preparatem do czyszczenia kominków i odstaw na godz. (im dłużej tym lepiej ). Powtórz czynność kilka razy jak jest bardzo zabita. Po każdym razie przepłucz rurę wodą najlepiej pod ciśnieniem jak masz taką możliwość. Preparaty do kominków bardzo dobrze rozpuszczają ten zapieczony...
mid 128 psid 90 fmi 1 Wydajność układu scr -zacinający wtrysk -niskie stężenie mocznika mid 128 psid 91 fmi1 Wydajność turbo -sprawdź szczelność interculera -sprawdź przeciwciśnienie spalin mid 128 psid 101 Zacinanie się zaworu chłodzenia Adblue -wymień zawór CCV F00BH40277 MID 128 pid 102 fmi 0 Ciśnienie doładowania -Nadmierne ciśnienie doładowania...
mid 185,PSID21,FMI 0 Wysoki poziom wody kondensacyjnej w przewodzie pneumatycznym. Zrób reset osuszacza powietrza. Wymieniony kompresor na nowy czy regeneracja. Dodano po 2 Przewód kompresor apm zablokowany
Najczęściej problem polega z dużym wyciekiem powietrza i APM to rejestruje i pojawia się błąd lub nie wyzerowany filtr osuszacza (APM). Najlepiej jakbyś odczytał błędy ZAWANSOWANE/DIAGNOSTYKA/OBECNE USTERKI/APM i tu powinno być MID185 SID..... Przejdź na język ANGELSKI i wtedy EXPERTS/DIAGNOSTIC/PRESENTS DEFECT/APM
Witam ,problem rozwiązany. Samochód pojechał na serwis z innego powodu mianowicie na wyświetlaczu pojawił się komunikat o zbyt wysokim zużyciu powietrza ,okazało sie że przetarł sie przewód zasilajacy osuszacz powietrza .Po tym zabiegu jak ręką odjął ogrzewanie zaczęło działać ,może ktoś mądrzejszy wytłumaczy jaki związek ma osuszacz powietrza z tymi...
Witam Dzięki kolego za podpowiedz myślałem że ta operacja jest bardziej skomplikowana Jeszcze miałbym pytanie. Co może być przyczyną ubytku powietrza z podstawy osuszacza powietrze nie ucieka zbijakiem tylko z okolic elektronki obok wtyczki elektrycznej. Ten ubytek powietrza pojawia się gdy podczas postoju ciśnienie w układzie spadnie poniżej 8 bar...
A co pokazuje zegar ciśnienia powietrza w układach 1,2 i 3. Wilgoć w układzie pneumatycznym plus niska temperatura robią swoje. Nabój osuszacza wymieniałeś jesienią? A sprzęgło też działa po czasie?
Zaraz za osuszaczem masz aluminiową kostkę w którą są wkręcone czujniki . Zaraz za przednim lewym nadkolem kolego.
Wynikiem oddania był zepsuty osuszacz powietrza od klimy, A co to takiego i gdzie siedzi??? :D Napisz jeszcze jak wygląda ta kontrolka od immo.
Witam mam problem z magnumka z 2005r. po wymianie filtra osuszacza auto przestalo palic, na wyswietlaczu komputera wyswietla sie kontrolka wtrysku z napisem workshop stop oraz kontrolka air fault 202, po przekreceniu stacyjki na start rozrusznik nieodpowiada (choc jest w 100% sprawny) oraz po wylaczeniu stacyjki wyskatuje informacja o niezaciagnietym...
Wymień osuszacz, no chyba że padła jakaś uszczelka w głowicy kompresora. Jednak ciśnienie powietrza, raczej nie wpuści wody do strony tłocznej.
Kod usterek: MID 185 - PSID20 - FMI0 Informacje ogólne o kodzie usterki: MID185 G051 - Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem powietrza PSID20 Znaczna nieszczelność w układzie pneumatycznym i filtrze osuszacza FMI-0 Dane istniejące, lecz ponad zakresem normalnego działania Urządzenie(a) objęte kontrolą: G051 Blok elektroniczny sterujący wytwarzaniem...
1,2/ W dalszym ciągu masz coś nie tak z zaworem APM ,osuszaczem, sprężarką lub z ubytkami powietrza w ciągniku albo naczepie. Sprężarka nie osiąga ciśnienia 12,5 bara aby mogła się wyłączyć więc pewnie pracuje non stop. 3,4 / problem z modulatorem oś 2 lewy.
Witam, po pewnych poszukiwaniach i sprawdzeniu sprężarki (100% ok) wymieniono mi podstawę osuszacza. Jakież moje zdziwienie gdy po 150 km elegancko przejechanych na drugi dzień zaobserwowałem następujący problem: zebrało się tyle wody w rurce tłumika APM, że dosłownie wybuchł. Mam wrażenie, że brakuje jakiegoś cyklu spuszczania powietrza. Po odpaleniu...
Dokładnie poszedł silownik tył lewy , zawór ten czteroobwodowy i główny ten z regulacji cisnienia z osuszaczem potem poleciały dwa siłowniki na naczepie wszystko jest wymienione , 4-o obwodowy wymieniałem bez ruszania elektroniki . Całe powietrze mam ok ale nadal świeci komunikat " awaria pilota naczepy " Na świętej annie pod 25 ton auto padło , po...
Zawór już złożony. Problem był z za dużym podawaniem powietrza na naczepę (hamulce?). Czyszczenie + regulacja + wykasowanie błędu załatwiło sprawę. Ale pojawił się od razu nowy problem - ciężko chodzi wspomaganie kierownicy. Może to mieć powiązanie z zaworem? Bo wcześniej było wszystko w porządku. Sprawdzę jutro stan płynu do wspomagania
MID185 PSID21 FMI0 - Usterka obwodu pneumatycznego, wkład osuszacza powietrza . Z doświadczenia wiem że przyczyn może być kilka : - niewydajna sprężarka - zanieczyszczona rura zasilająca - wyciek powietrza z APM - niesprawna instalacja elektryczna ale obstawiam na delikatny wyciek powietrza z APM :) zanim dobije powietrze między 11bar a 12bar.
Jest to obszerny temat ale nasuwa się pytanie,czy po zaprogramowaniu "wyzerowali licznik" przepływu powietrza,jest to ważne po każdej awarii.APM po napełnieniu układu powinien odbić zawór i nadal spuszczać powietrze przez czas ustalony do wyzerowania licznika przez minutę-dwie (teoretycznie może to być nawet kilka godzin) nazywa się to regeneracją osuszacza.Jeżeli...
Czasami się podniesie do 10 bar i jak już się podniesie to przez jakiś czas pracuje tak jak się patrzy ale po jakimś czasie znów 7 bar i kicha. Na zegarach podpiętych w miejsce wysokiego ciśnienia gdzie maszynę się podpina mam przy 25 stopniach na postoju 15 bar chłodzi tak sobie. Po chwili się podnosi do 18 bar i włącza się 2 bieg wentylatora i ciśnienie...
Jednym z zadań klimatyzacji jest również osuszanie powietrza dostarczanego do środka auta. Powietrze o temperaturze poniżej 0 stopni jest już suche. Poza tym układ sterujący klimatyzacją nie może dopuścić do zamrożenia parownika, a wprzypadku który opisujesz jest to bardzo prawdopodobne.
Zbliża się sezon letni i z pewnością wszyscy użytkownicy samochodów zaczną częściej korzystać z klimatyzacji i pojawią się w warsztacie. Należy jednak pamiętać, że sprawność tego układu zależy od jego poprawnej obsługi oraz regularnej konserwacji. Jako producent szerokiej gamy profesjonalnych stacji obsługi klimatyzacji oraz centrum Call Center przyjmujące...
osuszacz powietrza renault osuszacz serwis osuszacz powietrza
silnik przekładniowy leżeć kondensator czasówka sterowanie silnikiem
huawei e5186 rower spalinowy rejestracja
Bezpieczniki świateł drogowych Citroen Berlingo 1 Woda wypływa spod pralki - przyczyny i rozwiązania