Hobbistycznie wepnij potencjometr w te dwa kabelki i regulując jego oporność sprawdź kiedy przestanie kontrolka razić w oczy!
Witam, Mam problem z tymże silnikiem, jednakże auto pochodzi z 2005 roku to szkoda mi na jakiekolwiek inwestycje ze względu na jego wartość rynkową (dokładnie to rozmawiamy o 407 SW). Auto służy obecnie jako wół roboczy na budowie i wywołuje u wielu ból, nawet usłyszałem wielokrotnie, że to w miarę nowe auto. Ale do rzeczy, chciałbym w jakiś sposób...
Witam, nie wiem na jakiej podstawie wyciągnął kolega wniosek, że skoro są dwa zbiorniki to czujnik jest sprawny. Z treści postu można wydedukować, że nie na podstawie pomiarów. Jeśli zerknie kolega na zbiorniki od spodu to zauważy, że są połączone. Zasada działania identyczna z poziomicą wodną [url=http://www.budnet.pl/Jak_dziala_poz...
prosze o wpisywanie swoich doswiadczen z tuningiem silnika pd na pompowtryskach za pomoca opornika chodzi o oszukanie czujnika temperatyry paliwa jakiej wartosci najlepiej zastosowac
W serwisie Fiata napisali że ingerencja w sterownik, wymontowany " oszukany czujnik wody w filtrze paliwa" ingerencja w dpf i kilka innych mało ważnych usterek. Do przebiegu 233 tys było ok w serwisie a teraz ,rok później przy 269 tys takie cuda.
Oszukanie czujnika temp nie po to aby świece grzały dłużej a po to aby dawka paliwa była jak dla zimnego motoru-czyli większa. Niestety pompa zalicza padakę- trzeba szykować kaskę. Pozdro -lecę na wódę
Trzeba się martwić, we wszystkich przypadkach, a w IV i V szczególnie. Ociz, kojarzysz "tuning" diesla poprzez oszukanie czujnika temperatury paliwa ? Rozszerzalność cieplna i związana z tym ilość cukru w cukrze - dlatego wszelkie regulacje i kalibracje przeprowadza się w ustalonej i stabilizowanej temp. pracy. Co prawda V generacja powinna być na to...
Witam Mam pewne obawy co do skuteczności takich zabiegów ponieważ komputer sterujący wtryskiem zorientuje się że jest oszukiwany a po czasie na pewno to nastąpi , zignoruje sygnał z czujnika i będzie dawkował paliwo z mapy pamięci. Nie znam zasady wtrysku podtlenku ale im nowszy system wtrysku paliwa tym trudniej będzie go oszukać. I jeszcze jedna sprawa...
Oczywiście rady kolegów są jak najbardziej słuszne. Żeby potwierdzić te odpowiedzi, krótko przedstawię zasadę sterowania dawką w tego typu pompie. Za wielkość dawki odpowiada elektrozawór ("Electrovalvula de aecion rapida .....) umieszczony centralnie między króćcami wysokiego ciśnienia. Normalnie jest on w pozycji otwartej i paliwo tłoczone przez tłoczki...
Nawet jeżeli podkęcisz ją mechanicznie, to czujnik ciśnienia w kolektorze ssąsym zbije ciśnienie w ukł. myślę że powinieneś spróbować oszukać ten właśnie czujnik. Ale jeżeli nie zmienisz dawki paliwa to myślę że Ci to zbyt wiele nie pomorze
Dziękuję, działa. Nie wiem jak Andrzej20001 to obliczyłeś ale pomogło. Zamontowałem 47ohm rezystor i pokazuje mi teraz 3kreski paliwa z 5. Dodano po 28 Dla pozostałych kolegów, zrobiłem ściągnę. Dotyczy Hondy Hornet PC34 Ikonkę oleju (nr. 8) ustawiłem jako CHECK ENGINE bo na liczniku nie było dokładnie takiej samej ikonki Nr. 9 to właśnie te oszukanie...
Oczywiście że może, tak lejący jak i zatkany wtrysk całkowicie zmieni sterowanie silnikiem. Dawki mają być jednakowe i właściwe. Turbiny też nie sprawdzaj na słuch a na ciśnienie, sterowanie turbiną, czujnik doładowania, szczelność dolotów... Króćce paliwowe przed filtrem paliwa, jeden paproch może zmienić pracę silnika. Te wspomniane wcześniej czujniki...
Jak się próbuje oszukać czujnik MAF, to tak właśnie się dzieje.
witam Mam usterkę instalacji polegającą na tym że po zatankowaniu pełnego pojemnika gazu przejadę 10km no może 30km i włącza mi się pikanie - brak gazu a komputer automatycznie przełącza na paliwo PB. Nie wiem jak dobrać się do tego czujnika. Jak go oszukać tak by widział cały czas że jest full paliwa???? Mam zainstalowany chyba czujnik poziomu paliwa...
Z twojego opisu wnioskuję, że masz palnik wieshaupt-a np. WL30 z elektronicznym manipulatorem. Palnik olejowy ma taką procedurę, że włącza dmuchawę, elektrody zapłonowe i bada czy pojawia się płomień, następnie jeżeli nie widzi płomienia otwiera elektrozawór z paliwem i znowu sprawdza czy widzi płomień. W tym momencie palnik powinien odpalić, czujnik...
Oszukaj czujnik temp by ECU myślało że silnik zimny, albo powietrze zimne, albo oba:D Wzbogaci mieszankę. Odepnij sondę lambda, ECU w trybie awaryjnym będzie lało paliwem aż miło. Ale by to jakoś sensownie wystroić to raczej bez grzebania w mapach ECU się nie da. Chyba że masz gaz 4gen. To dało by się mniejwięcej to ustawić na LPG. Mniej więcej...
Na chwilę obecną są dwie propozycję, oszukanie czujnika o parę stopni, lub zwiększenie dawki paliwa ale to nie wiem w jaki sposób mogłoby pomóc. Nawiązując do tematu migający DPF może oznaczać nieprawidłowy odczyt czujnika, jak w moim przypadku czujnika temp. spalin
Więc tak, we wszystkich znanych mi autach pompa paliwa chłodzona jest właśnie paliwem i nim jest też smarowana. Przy odciętym paliwie może dojść do jej przegrzania i uszkodzenia pompa mieli paliwo zamiast je tłoczyć. Powinno sie unikać jazdy z niskim poziomem paliwa, może nie koniecznie musi być pół baku ale pełną rezerwę bym zalecał choćby z tego względu...
Właśnie sprawdzałem immo jest ale wydaje się sprawne. Po włączeniu zapłony ikonka kłódki na tablicy rozdzielczej gaśnie. Po odłączeniu puszki immo pompa paliwa pracuje połowę krócej. Czy czujnik wału z punto może oszukać immo i dawać iskrę ??
Wnioski byś wyciągnał czy widzi rzeczywistą czy oszukaną. A jak za bardzo w górę lub w dół to o prawidłowej pracy układu wtryskowego zapomnij. Podstaw na noc auto do fachowca niech ci sprawdzi . Jak ecu źle widzi może być czujnik lub kiepska masa na nim. Jak jest ok ciśnienie paliwa do kontroli.
Witam, mam następujący problem : auto straciło moc i przy gorącym silniku czasami nie mam siły utrzymać sie na biegu jałowym i gaśnie. błędy sczytane z komputera to P 400 i P 1180(czujnik temperatury paliwa ) przy czym większość mechaników twierdzi że 400 jest związana z tym że turbina jest niewysterowana przez sterowni z powodu błędu 1180. czujnik...
Nie bierzesz pod uwage że tam oprucz sadzy z tlenkiem ceru są popioły siarczane z gównianego polskiego paliwa i najczęściej źle zastosowanego oleju silnikowego. A te siarkowe cuś jest twarde jak skała.
ani nie ma na to wpływu oszukanie czujnika temperatury płynu chłodzącego ani nie jest to spowodowane czujnikiem G28 (wtedy byś silnika nie odpalił wcale). Przy obecnych temperaturach sprawdź czy świece żarowe grzeją i czy podawane jest na nie zasilanie oraz profilaktycznie poduszki zawieszenia silnika, masz tam z pewnością silnik ALH, pompa z pewnością...
4x4 ... zwiekszenie dawki paliwa nie ma negatywnego wpływu na silnik ?????? no to fachowiec z tego goscia .. poza tym jezeli piszesz ze juz masz przerobiony wałek rozrządu ( poprawione napełnianie i wydech ) to jezeli nie masz zmienionego czasu wtrysku i dawki to twój silnik jest bardziej dychawiczny niż oryginał . Jeżeli chcesz zwiekszyć ilość wtryskiwanego...
Witam, już jestem prawie na końcówce naprawy, otóż pompa wymagała regeneracji wiadomo kąt wtrysku został ustawiony i teraz wszystko działa tylko jeden problem pozostaje pompka paliwowa ze zbiornika nie podaje paliwa prawidłowo,podaje paliwo z powietrzem, na krótko jak pod filtr paliwa podpinam paliwo z butelki to chodzi jak złoto, ale po podpięciu pod...
Jeżeli oszukanie czujnika temperatury nie daje efektów i silnik przy znacznym obciążeniu gaśnie, to przeprowadź badanie ciśnienia paliwa w trybie rzeczywistym, bo te błędy to sugerują
Z tymi zaworami to rozumiem taki żart.. To nie żart tylko rzeczywistość, z tym że zawory zostają zamknięte. W silniku 4 - cylindrowym coś takiego jest niewykonalne ze względu na drgania skrętne i nie tylko. mozna by chwilowo oszukiwać czujnik tej prędkości Czujnik prędkości służy również do synchroizacji zapłonu/wtrysku - nic tu nie można oszukać.
zmniejszyć dawkę ON i zastąpić ją gazem Przyznam, że nie wiem co masz na myśli z tym gazem.. Wystarczy, że dodasz szeregowo kilkadziesiąt- kilkaset mV napięcia do sygnału wyjsciowego czujnika doładowania i zmniejszysz w ten sposób dawke. Albo zrobisz wzmacniacz prądu stałego sterowany napięciem czujnika z odpowiednim ofsetem, który oszuka koputer.
Masz rację muszę oszukać czujnik, ale czujnik zapewne działa też podczas pracy silnika i między innymi od niego zależy ilość podawanego paliwa, więc czujnik ten muszę oszukiwać pewnie tylko w momencie rozruchu. A odpowiadając na Twoje pytanie, to ... Tak przy ciepłym silniku odpala momentalnie. pozdr kipol
mozna bez problemu.... wiekszość silnikow TD po tuningu to nie profesjonalna ingerencja w oprogramowanie tylko seria zabiegów w czujniki lub wartości celem "oszukania" komputera aby przyspieszyc kąt zapłonu, dawke, ciśnienie paliwa, itp, itd... ogromna wiekszość ma moooocno zawyzone wartości mocy :), nie bałbym sie tego "tuningu" samochodu a raczej...
Witam, czy nie masz oszukanych wskazań poziomu paliwa? - to by sugerowało ew. usterkę w zegarze - padają tam czasami stabilizatory.
Witam To CLIO tak ma (bez urazy) właściciele od kiedy pamiętam skarżą sie na duże zużycie paliwa. Znam ludzi którzy sprawdzali i naprawiali wszystko i tak nic nie pomogło. Jednemu klijentowi "oszukałem" czujnik temperatury ale różnica była mała ok 1l/100.
ciśnienie na rampie wtrysku w chwili rozruchu powinno miec okolo 350bar(czujniki raczej nie siadają), sprawdz jeszcze czy na rampie z przelewu nie idzie paliwo(nie powinno),możesz jeszcze spróbować jeżeli poszedł regulator przepływu na pompie paliwa zdiąc zasilanie z niego i podłączyć żaróweczke 21W to oszuka ecu i auto powinno zapalić tylko bedzie...
Wie ktoś może właśnie jakie obroty powinien mieć na prawidłowy rozruch? U mnie jak auto jest ciepłe to odpala chociaż wg mnie i tak nie jest to idealny start. Idealny jest, jak odpali, pochodzi ok 5-10 sek, i odpalę go jeszcze raz (nawet z całkowicie zimnego silnika), wtedy startuje ładnie. Jak rozgrzeje silnik do ~80 stopni, zostawię na chwile, powiedzmy...
Cofające się paliwo to jedno... Natomiast to że producent tak a nie inaczej nastawił próg załączenia świec w połączeniu z jakością polskiego paliwa daje efekt: zanim zapali to nładuje tego paliwa w wydech, później je dopala niszcząc katalizator i kopcąc na biało. Można oszukać komputer auta wpinając w szereg z czujnikiem rezystor - tak by komputer i...
W moim przypadku okazało się, że to czujnik temperatury (po odpięciu go pali na dotyk). Czujnik temperatury odpina się po to, aby oszukać auto . Absolutnie nie musi oznaczać to, że skoro po odpięciu czujnika pali na dotyk to walnięty jest czujnik! Jeśli jest odpięty - komputer przyjmuje wartość zastępczą z czujnika (czytaj: silnik jest dla niego zimny...
To jest 308cdi więc o łopatki się nie boje. Mi bardziej niż wzrost ciśnienia interesują skutki oszukania ecu i w konsekwencji spalanie większej mieszanki powietrza a małej paliwa niż powinno być. Wiem że ekologiczne to nie będzie ale jak się zachowa silnik
strzela po oczach paliwem ,wspomne palił mi od dwóch tygodni coraz gorzej w pierwszym momencie pomogło oszukanie czujnika cieczy chłodzącej ,póżniej okazało sie że nastawnik sie przycinał schłodzenie go przynośiło pozutywne palenie ,nastawnik wyczyszczony dawka paliwa jest ,a auto poprosty nie pali Dodano po 10 luzy na kołach rozrządu posprawdzane dwa...
masz racje ciepło się zrobiło, problemu nie ma, rozrusznik nic nie da już to przerabiałem, ostatnio rozmawiałem z jeszcze z jednym mechanikiem, on twierdzi że montuje w oplach dodatkowy czujnik, ma on za zadanie oszukać kompa tak że dłużej grzeje świece, nie wiem na ile to coś daje, bo ja czasami na mrozie grzałem po 2- 3 razy i nic. Nie mam teraz czasu...
Jeśli układ pracuje to kontrolka świeci ciągle i potem gaśnie co oznacza gotowość do odpalenia silnika. Po odpaleniu powinna jeszcze jakiś czas migać (dogrzewanie) Najlepiej wykręcić świecę i dać jej napięcie z akumulatora, powinna się zrobić czerwona. Można ją też podłączyć do przewodu paliwa (wykręconą) i pompując paliwo pompką podać napięcie na zaworek,...
Sztuczka polega na oszukiwaniu komputera co do temp tego powietrza (zawartosci tlenu). Oszukany komputer wlewa wtedy po porostu wiecej paliwa - proces spalania nie jest optymalny w przeciwienstwie do normalnego chip tuningu gdzie sie dozy do optymalizacji i uwzglednia wiele czynnikow.
Witam.Sprawa rozwiązana.Przewód sygnałowy do czujnika niskiego ciśnienia paliwa miał okresowe zwarcje do masy.Powodem był padnięty czujnik wysokiego ciśnienia:D Zdublowanie zasilania na potecjometr to dobry pomysł ,ale nie tu.Dlatego są dwa zasilania bo komp mierzy napięcia wejściowe i wyjściowe i nie da się gada oszukać .Co za baran główne wiązki wyrzuca...
Jak nie ma czym regulować to można tylko sprawdzić zapłon. Głównie wpływ mają obroty (im wyższe tym wcześniejszy zapłon - odpowiednik ciężarków w aparacie zaplonowym) oraz czujnik położenia przepustnicy i map (wg nich ecu określa obciążenie silnika - im większe tym zapłon wcześniejszy; odpowiednik komory podcisnieniowej w starych aparatach zapłonowych)....
Mam uwalony ten czujnik - w tym sensie ze informuje komputer ze silnik jest zimny i niejest tak ciekawie bo jak silnik jest zimny to OK, ale cieply silnik ciezko odpalic bo ecu daje za duza dawke paliwa i go zalewa, jak oszukam komputer, tzn podepne odpowiedni rezystor w miejsce czujnika tak ze komp mysli ze silnik jest cieply to znowu ciezko jest odpalic...
Najpierw radził bym oszukać schematu na elektrodzie sprawdzić stan połączeń masy oraz zasilanie połączenia czujnika poziomu paliwa być może bieżnia oporowa jest zbyt mocno wytarta lub pływak się zawiesił radzę pomierzyć napięcia słaba masa powoduje,że niestety wariuje wskaźnik ,sprawdź wyciągnij potencjometr pływak i sprawdź rezystancje czujnika poruszając...
Poszukaj czujnika temperatury i spróbuj go oszukać zaniżając temperaturę na czas rozruchu. Wskazany jakiś przełącznik,żeby to działało na czas rozruchu. Jeśli to układ zasilania byłby na CR to także zwiększy się dawka rozruchowa paliwa.
Witam Mam taki problem wysiadła mi pompka paliwa w citroenie C5. Mam założoną instalację sekwencyjną lovato. Moje pytanie brzmi następująco: Czy da się odpalić awaryjnie na gazie kiedy silnik jest zimny. Muszę jakoś oszukać komputer od LPG. Jestem daleko od domu. Proszę o wyrozumiałość moderatorów. Jak oszukać elektronikę? gdzie jest czujnik temperatury...
u mnie było to samo i był przerwany kabelek od elektrozaworka gaszenia w pompie, też odpalał ale nie wkręcał się na obroty, kabelek urwał się przy samym oczku ale tak, że się trzymał, ale nie przewodził, nie było plusa po stacyjce, sprawdź żarówką czy świeci po zapłonie (nie miernikiem bo Cię oszuka że niby jakieś tam napięcie jest) a i jeszcze czujnik...
No to nic więcej nie kombinuj w ten sposób. Oszukując sterownik co do temperatury paliwa, za jego plecami zwiększasz mu dawkę. Więc kopci, dlatego że dodaje więcej paliwa niż wynika to z założonych parametrów. Oszukać co do ilości powietrza już tak łatwo się nie da, bo EDC pilnuje ciśnienia doładowania, które jest ograniczone od góry. Przy dalszym kombinowaniu...
Grzebałeś przy silniku ? Nie wiem co tam może być "złego" przy kolumnie kierownicy i liczniku, ale tam jak i przy silniku wystarczy obruszyć jedną wtyczkę, przewodzik, i sterownik straci połączenie z np bardzo ważnym czujnikiem, i nie wyłączy np "ssania" po rozgrzaniu silnika, a przy tych temperaturach ok 30C, 3min pracy silnika może być akuratne do...
Opel Zafira A climatronik . Witam mam problem z klimatyzacją . Poprzedni właściciel częściowo zdementował instalację a konkretnie sprężarkę . Z tego co zdążyłem zauważyć to chłodnica i wentylator też są do wymiany . Uszkodzona klimatyzacja generuje błąd na liczniku i zapala się kontrolka w kształcie chłodnicy co powoduje przełączenie w tryb serwisowy...
Jeśli nie masz większych zmartwień to możesz próbować. Wyjęcie nadajnika ze zbiornika i zmiana pozycji styku. Ale zastanów się w czym to tobie przeszkadza. Ilość 5 l jest tak zawodna, że możesz się w każdej chwili oszukać . No chyba, ze należysz do ekperymentatorów i robisz zakłady gdzie i kiedy dojedziesz. U mnie lampka rezerwy zaświeca się raz na...
Odgrzewam kotleta. Latem wymieniłem czujnik temperatury, jednak nie przyniosło to żadnej poprawy. Sprawdziłem zarówno stary, jak i nowy czujnik za pomocą komputera diagnostycznego oraz multimetru – oba działały prawidłowo. W tytule sugerowałem zmianę dawki startowej. Aby zasymulować zimne warunki latem, dołączyłem do obwodu opornik, którym mogłem sterować...
Ostatnio temat trochę jakby ucichł, a może nie ma już nic do dodania. To fakt przynajmniej dla mnie . Chyba powiedziałem wszystko... . Walka z czujnikami no cóż dla mnie nie wniosła nic nowego i potwierdza tylko moje podejrzenia A wie ktoś może jak oszukać komputer aby nie zapalał tej kontrolki . A po Ci to ?? oszukiwanie kontrolki nic nie da. technicznie...
Nie nie wymieniłem Za to wstawiłem żaróweczkę jak wcześniej pisałem zamykając obwód grzałki Jeżeli chodzi o ilość spalanego paliwa to mieści sie w normie - 6,2 - 6,5L/100 w mieście, to też myśle ( nie wiem czy słusznie ) że sonda jako czujnik ilości tlenu w paliwie działa poprawnie I to wstrzymuje mnie przed wymianą Jak czytałem we wcześniejszych poradach...
Witam. Nowy temat ponieważ nie ma odpowiedzi na forach itd. Pacjent to passat b5. 1.9tdi 130km avf 6 biegowa skrzynia, przebieg 400 200km. Spalanie najmniejsze jakie uzyskałem to 7,9l w trasie, w mieście ok 13l. Wyniki z vag com. Czujnik temperatury wskazania prawidłowe. Temperatura paliwa nie przekracza 30°c Kąt wtrysku 0.0 idealnie. Wtryski mają korektę....
Problem leży w ciśnieniu paliwa. W tym samochodzie po przełączeniu na gaz sterownik benzyny dostaje nie właściwy sygnał z czujnika ciśnienia paliwa powodując zapalanie się check-a. Jeśli masz dostęp do jakiegoś testera to wejdź w wartości rzeczywiste parametrów silnika i zobacz co się dzieje z ciśnieniem po przełączeniu na gaz. Znajomy ma warsztat montażu...
Witam, Na wstępie - nie pytam o racjonalność tego zabiegu. Zamierzam delikatnie podnieść moc we fiatowskim 1.3 MultiJet starą domową metodą tj. rezystor (czy też na czas testów potencjometr) w czujnik ciśnienia paliwa na szynie (w przyszłości ewentualnie czujnik doładowania turbiny). Czujnik ma 3 piny, z tego co się orientuje to 5V, masa oraz sygnał...
Witam, proszę o pomoc Gdy wymieniałem filtr paliwa, zauważyłem pod nim dwa przecięte przewody gumowe. Wymieniłem na nowe. Wymieniałem także filtr powietrza. Podczas jazdy próbnej po uzyskaniu obrotów 2000 zapaliła się pomarańczowa lampka serwisu. Po wypedałowaniu błąd ecn 190 158 "uszkodzony przewód elastyczny czujnika ciśnienia od DPF-a ". Pytanie:...
tak jak pisałem problem z błędem p0087 rozwiązan przez wymiane pompy paliwa. Układ został oczyszczony z opiłków już przy pierwszym wyciąganiu pompy, która pojechała do sprawdzenia, wtedy podobno była dobra. W aucie świeciła się rezerwa paliwa, więc ten ta rura ssąca w zbiorniku chyba jest odpowiedniej długości. wczesniej na starej pompie tez układ miał...
Informacja serwisowa mówi wprost, że błąd P2096 oznacza zużycie katalizatora. Błąd ten jest określany na podstawie czasu reakcji sondy pierwszej (regulacyjnej) względem sondy drugiej (kontrolnej), przy określonych warunkach pracy silnika, co ważne kontrolka MIL zaświeca się po dwóch cyklach jazdy. Ramka zamrożona u autora tematu wskazuje dużą korektę...
Dzisiaj zrobiłem test. Wziąłem czujnik spalania stukowego do kabiny samochodu. Podczas jazdy (w czasie dużego otwarcia przepustnicy) lekko uderzałem w niego metalowym przedmiotem. Efekt - kod 18 się nie wystawił. Wnioskuję zatem, że jeśli czujnik jest wkręcony w blok silnika to wykrywa dużo różnych stuków i ECU nie może sobie z tym poradzić i wystawia...
Takie wynalazki nic nie pomogą. Praw fizyki nie oszukasz. Aby mieć większą moc musisz dać więcej powietrza i więcej paliwa, potem musi się to wszystko w cylindrze spalić. Te wszystkie tanie boxy czy cipy do samochodów działają kosztem czegoś... Najczęściej jest to oszukiwanie komputera i podawanie niewłaściwej dawki paliwa, oszukiwanie wskazań przepływomierza...
Witam. Typowa usterka "Padlin"... z moja tez tak sie stalo ok miesiaca temu. Przekopałem caly internet i nic. Ludzie piszą ze powymieniali swiece, pompy paliwa, przewody WN i jeszcze inne gadzety i nic. Ja mam taki pomysł żeby wymienić czujnik temp cieczy chłodzącej. Czy ktos probowal? On jest odpowiedzialny za "ssanie" mechanik powiedział ze wystarczy...
Dzień dobry Mam problem z samochodem kolegi: Nissan X-Trail, 2,5L benzyna 2005r, automat. Na biegu jałowym silnik faluje. Oprócz tego zaobserwowano duże spalanie oraz zwiększenie mocy silnika. Komputer nie pokazuje błędów. Przepustnica wyczyszczona (pedał gazu na potencjometrze), sprawdzona szczelność przewodów dochodzących do kolektora dolotowego....
Witam! moim problemem jest to ze moje bmw e-36 , rok 1993 , benzyna , LPG , nie odpala. możliwe ze skończyło mi sie paliwo , ale po dolaniu benzyny nadal nie było efektu . Pompa paliwowa nie dostaje prądu , po sprawdzeniu na krótko okazuje się ze działa , pomimo ze pompa na "krótko" pompowała , auto i tak nie chciało odpalic. Po oszukaniu pompy ze jest...
Witam. Posiadam w terenie autko w której padła pompa paliwa. Audi A4 1996r. 1.8b. Chciałem odpalić samochód awaryjnie na gazie ale wyczytałem że prawdopodobnie w tej instalacji nie ma takiej możliwośc. Jest to BRC, nie znam dokładnie modelu centralki, przełącznik wygląda tak https://obrazki.elektroda.pl/1382199200_... Proszę o informację...
Witam. Zauważyłem że nie działa siłownik podciśnienia znajdujący się przy rozdzielaczu (prawdopodobnie dziurawa membrana). Czy taka usterka ma wpływ na złe palenie na benzynie, silnik zapala nie wchodzi na obroty i gaśnie (na gazie jest ok). Czy można dokupić sam siłownik czy razem z rozdzielaczem?Jeszcze jedno, jak spuścić paliwo z baku bo podejrzewam...
Komputer nie moze zignorowac regulatora, nie ma regulatora silnik nie zapali chyba ze wstawisz rezystor ktory oszuka komputer. Przyczyny usterki leza wedlug mnie w regulatorze ktory jest czestym problemem w 2.0 HDI (najczesciej samochod gasnie podczas jazdy) Z tym rezystoremnnie proboj lepiej, tak na przyszlosc regulator to nie jest czujnik ze mozna...
dalem za niego 120 zł. zaciekawilo mnie dlaczego kazali go podpiąć do czujnika temperatury paliwa. wiec sobie go rozebralem i co zobaczylem?? oporniczek :-) zrobilem zdjecie i wyslalem klientowi. opisalem temet, zarzadalem zwrotu gotowki i ku mojemu zdziwieniu jeszcze tego samego dnia mialek pieniadze na koncie. kolo kazal sobie odeslac ten chip, chyba...
Witam! Problem jak w temacie dotyczy golfa III 1.8 benzyna. Auto nie chce wogóle odpalić tak jak by nie było paliwa. Paliwo jest - pompa po przekręceniu kluczyka podaje je do wtrysku (po zdjęciu węża z wtrysku leci ostro paliwo) Sprawdziłem iskrę na świecach - jest. Wszczyknąłem trochę paliwa bezpośrednio do cylindra i po przekręceniu rozrusznikiem...
Przygód ciąg dalszy , robi się ciekawie: Po odłączeniu tego czujnika coś tam się poprawiło ,w sumie niewiele ale zawsze coś.(o dziwo nie wszedł w tryb awaryjny) Postanowiłem odłączyć przepływomierz . Ale po zastanowieniu pomyślałem aby całkiem zdjąć rurę dolotową z przepływki i całkiem go ominąć . No I tu coś drgneło :) 70% poprawy. No więc postanowiłem...
tak ma , bo przecież są rożne układy kontroli temperatury jeden sterownik wymaga czujnika w granicach 3000-0 a drugi 2500-0 ohm nie wiem bardzo o co ci chodzi , ale w każdym rezystacja maleje wraz ze wzrostem temp.więc jeśli chcesz go ominąć daj kabel na mase wtedy oszukasz sterownik będzie"myślał"że silnik jest nagrzany a niewielkie różnice miedzy...
Na teście komputerowym po rozgrzaniu silnika komputer pokazuje temperaturę silnika 67 stopni. Natomiast na zegarze samochodu licznika 80 stopni. I teraz nie wiem gdzie pokazuje prawdziwą temperaturę. Najlepiej sprawdzić temperatury według licznika i komputera przy pierwszym porannym uruchomieniu, gdy wszystkie temperatury są jednakowe i są równe temperaturze...
Witam, pod długim googlowaniu skończyły mi się pomysły. Ale od początku. Mam przerobiony dolot powietrza. Nieszczęśliwie gryzoń przegryzł mi przewody od czujnika MAF (5WK9625). Połączyłem wszystko tak jak oryginalnie było zaizolowałem i jest ok. "OK". Ale zacząłem czytać trochę o czujnikach MAF. Dodam że mój ma 3 przewody. W czujniku między złączem...
panowie czytacie wybiórczo lub bez zrozumienia opornik jest tylko oszukaniem komputera o parametrach panujących w otoczeniu silnika a mające wpływ na prace i osiągi tego silnika, producent w oprogramowaniu zawarł pewną rezerwę powietrza (mas air flow) aby nie było "batorego" dlatego występuje efekt przyrostu mocy (więcej paliwa) lecz tak naprawdę aby...
Witam. Mam vectrę 1,6 i zasilam ją gazem. kazdy z wtrysków jest spięty z emulatorem. W czasie pracy na LPG wtryskiwacze są wyłączane przez komputer gazowy i w to miejsce podkładany jest rezystor kloczowany przez emulator wtryskiwaczy. Emulator potrzebny jest aby oszukać komputr samochodu, żeby nie zapalała się kontrolka komputera samochodowego. Do pomiaru...
Tekst ten znalazłem w necie i nie jestem jego autorem. Najczęstsze usterki dotyczą pracy silnika na pełnym obciążeniu Jest to oczywiste, ponieważ dla świadomego właściciela, silnik stanowi serce, kręgosłup i wszystko razem wzięte, a do niego poprzyczepiano jedynie jakieś blachy, siedzenia i jeszcze kierownicę. Jeżeli silnik zawodzi, to żeby nie wiem...
w transicie jest cały układ elektroniczny odpowiedzialny za uruchamianie kopciucha. jego główny element to czujnik temp. układ ten zaczyna działać dopiero w temp. otoczenia poniżej -10st.ja oszukałem ten układ i zastosowałem dwa przełączniki od ciągnika . jeden -taki od rozrusznika daje prąd z aku . na świece a drugi otwiera fabryczny elektrozawór połączony...
Posiadam instalacje BRC SQ24 (soft uniemożliwia awaryjnego odpalania silnika na gazie) w Vectrze C 1.8 16V. Zna ktoś jakiś sposób aby np oszukać czujnik temperatury i co za tym idzie, odpalić po przełączeniu na gazie? Jeżeli nie ma takiej możliwości to może wie ktoś jak naprawić. Samochód odpalił bez problemu kilka dni temu na benzynie i zgasł po 3...
Ja też mam dodatek DPX42. Korek jest obecny fizycznie i system też go "widzi". "Jedyną" niesprawnością jest uruchamianie się pompy dodatku i brak wtryśnięcia dodatku do paliwa ( i zapychanie się FAP-u). Ale nie mam żadnego komunikatu ani na wyświetlaczu ani na kontrolka nie informują o niskim poziomie dodatku (i to jest dziwne!). Jedynie po podłączeniu...
o ile mi wiadomo, to w DAFie generacji Euro 3 taka możliwość miała by miejsce.Po prostu uszkodzony (zakleszczony) czujnik oszukiwałby sterownik o rzekomym- niby-wyższym sygnale o ciśnieniu doładowania.A sterownik taki jak UPEC jest na tyle prosty, iż dla tej wartości sygnału obliczyłby odpowiednio zwiększoną dawkę- co poskutkowało by dymieniem. W przypadku...
Witam wszystkich, dodam swoje trzy grosze na temat tego wynalazku, opierając się na swoich przemyśleniach, faktach technicznych i doświadczeniach. Na początek trochę teorii i czy w ogóle może to działać. Faktem jest że silnik spalinowy (benzynowy) pracuje ze sprawnością rzędu ~30%. Zwiększając jego sprawność o 100% będzie pracował ze sprawnością 60%...
A wiesz ze zgodnie z przepisami demontaz filtra to wykroczenie i jesli na przegladzie (albo policja w czasie rutynowej kontroli) diagnosta sie tego dopatrzy to zatrzyma dowod ?I nie ma tu nic do rzeczy to ze mogly byc inne egzemparze tego modelu auta produkowane na inne rynki fabrycznie bez filtra. Drogi 0__0 Twoja troska o przestrzeganie prawa wzbudziła...
Dzień dobry, sporo tematów o motoryzacji jest na elektrodzie to postanowiłam, że zapytam. Z mężem kupiliśmy dwa miesiące temu peugota 407 z silnikiem diesla o mocy 135 koni. Po dwóch dniach od kupna zaczęły się problemy z przyspieszaniem. Chodzi o to, że jak np jedzie się pod górkę 80km/h na czwartym biegu i wbije gaz w podłogę to po 10 sekundach wyskakują...
Dymienie na biało to typowy objaw przy próbie odpalenia diesla w niskiej temperaturze z małą dawką paliwa, lub słabym rozpylaniem wtrysków. Oprócz ciśnienia sprężania, stanu wtrysków, gniazd zaworowych, problem może leżeć w samej pompie wtryskowej, w której może nie działać wzbogacanie dawki podczas rozruchu, co tłumaczyłoby silne dymienie na biało....
Witam. Mam Peugeota 206 1.4 z roku 2000. Peugeot pali benzynę jak smok. Na krótkich odcinkach, kilka kilometrów, czasem około 20, spalanie wynosi ponad 10. Kiedy jest zimny, gaśnie po zapaleniu lub przy ruszaniu. Trzeba go trzymać na obrotach. Kiedy się rozgrzeje, gaśnie przy redukcji biegu przed skrzyżowaniem. Check nie świeci. Komputer wykrył błąd,...
Dzięki za podpowiedź. Jutro sprawdzę, to co mogę sprawdzić. Myślę, że przekaźnik wymienię z klucza (choć to zawsze kasa, ale bezpieczeństwo jest najważniejsze). Właśnie - czujnik położenia wału. Trochę na forum o tym było. To chyba on daje sygnał do komputerka os zapłonu/wtrysku, kiedy jest początek sekwencji cyklu zapłonowego. PS: A tak na marginesie,...
jakiekolwiek przeplukanie wtryskiwaczy nic tu nie da,bzdura... zwiekszenie dawki paliwa to tez takie bajkowe rozwiazanie,co do tdi oczywiscie zgadzam sie.. zacznij od prostych rzeczy np od swiec zaplonowych.. nie zaszkodzi zmierzyc sicnienia paliwa.. jak tak naprawde chcesz zwiekszyc dawke paliwa wystarczy oszukac w odpowiedni sposob czujnik temp silnika,ale...
Panowie , oczym wy piszecie , jaka wartosc auta, jaki silnik, co tam można podrasowac, i to jeszcze tanio, albo załozysz opornik do czujnika temp silnika za 10 groszy by oszukac silnik ze zimny i ecu dołozy paliwa , albo załuz podtlenek azotu, a wtedy mape do sterownika dam ci gratis :D
Może trzeba oszukać czujniki ( kontrolki migają te jakie nie podłączyłeś ) bo brak. Z jednej strony logiczne zachowanie bo jak nie ma czujnika płynu chłodzenia to może coś z chłodziwem i nie załączy bo przegrzeje i zatrze silnik, z paliwem tak samo widzi brak. Spróbuj oszukać i za symulować czujniki.
Dzień dobry szanowni forumowicze W przypływie ułańskiej fantazji zakupiłem Peugeota 307 cc... Staram się go teraz uruchomić. Auto NIE posiada i nigdy nie posiadało LPG o ile to pomoże... Dane pojazdu: Peugeot 307 cc 2004r Silnik 2.0 16V 100 KW 137KM oznaczenie RFN EW10J4? Przepraszam z góry za długi post, ale staram się wszystko możliwie dokładnie...
Dość często korzystam z działu "Samochody Serwis" na tym forum. Widzę że dużo osób ma problem z interpretacją błędów odczytanych poprzez urządzenie diagnostyczne. Chciałbym tutaj przybliżyć sposób pomiaru temperatury przez różnego rodzaju czujniki w autach - myślę że pozwoli to innym zrozumieć lepiej jak to działa i co sterownik mówi do nich poprzez...
Witam wszystkich, mam problem z Puntem II 1,9D nie spotkałem na forum identycznego problemu więc pytam Was koledzy: Mam Punto II 2003 rok 1.9D od roku czasu, pojawia się problem (kontrolka silnika) oraz falowanie silnika na wolnych obrotach - nawet potrafi zgasnąć, w czasie jazdy jest wszystko ok, jest moc, jest przyśpieszenie a jak odpuszczę pedał...
właśnie nie znam jego układu połączeń dlatego pytam, w pierwszym poscie opisałem wszystko co zdołałem sprawdzić,gdzie mam napięcia i masy, nie mam schematu Dodano po 5 jak przeczytasz pierwszy post to przeanalizujesz sytuację i będziesz mógł mi pomóc Dodano po 1 znalazłem iskrę,na tym czarnym przy module miałem masę,ale kiedy mi napisałeś że tam ma...
To i ja dodam swoje dwa grosze. U mnie serwis pojawiał się kilka razy po tym jak w kotle zbierał sie kondesat, dopiero kiedy się sam zawziąłem to razem z instalatorem znaleźliśmy dziurawą nierdzewkę w części kominowej - ale ja nie o tym. Być może materiały zastosowane w piecu to dobraj jakości stopy i dobrej jakości wykonanie, natomiast dla mnie, porażką...
W samochodzie miałem bład na komputerze, wyswietlalo mi diesel additive minimum level czyli albo brak plynu eloys lub uszkodzony czujnik w korku wlewu paliwa. Pojechalem do serwisu, uzupelnili plyn do pelna, zaplacilem 850zł ale w serwisie stwierdzili ze jest jeszcze uwalony czujnik w korku i trzeba go wymienic za 600zl zrezygnowalem. Po uzupelnieniu...
Czy ty wogole czytasz co sie do Ciebie mówi ? Byłes na kompie a nie sprawdziliscie Zegarów (wskazników) i czujnika poziomu paliwa? czego ty chcesz szukac, lub kogo oszukac? W blokach pomiarowtch VAG widac odkladnie ile jest paliwa. Mozesz sobie nawet zkalibrowac licznik na nowo, To ze nie dziala wskaźńik paliwa nie oznacza ze musza byc błedy. lepije...
Witam. Ostatnio poczytałem trochę o tuningu silników wolnossących i znalazłem dość ciekawą rzecz. Chodzi o małe oszukanie komputera. Polega na zamontowaniu równolegle do czujnika temperatury zasysanego powietrza, rezystora o oporze około 400Ohm. Dzięki temu komputer "widzi" słabiej (albo bardziej, nie pamiętam) rozgrzany silnik niż jest w rzeczywistości...
Witam. Na wstępie powiem tylko tyle , jak dla mnie nie warto mordować się z Lucasem Epic w Fiat Doblo 1.9D jak i innych samochodach z tym rozwiązaniem. Kolega szukał i tak auto przestało bezużytecznie dwa lata. Przerobiłem koledze na pompę mechaniczną bodajże dawcą był ford escort 1.8D rok 1992 zwykła linka gazu , z wtyczki na komputerze jak pamiętam...
oszukać sondę paliwa oszukać czujnik ciśnienie czujnik temperatury oszukać
świecą diody laptopie zasilanie konwertera multiswitcha proteco sterowanie
rozlaczniki bezpiecznikowe zmywarka różnicówka
Epson L805 - migające diody po włączeniu: przyczyny i rozwiązania Reset do ustawień fabrycznych Immergas Victoria Terra 24