Powiem ci,że z tą obudową kierownicy to prawda.Ja też byłem w lekkim szoku.A co do drzwi to zakładałem Perfecta do tej cordoby i nie było cyrków.Ale jest to ale,że nie wiem który to był rok :D Rok ponad '03 ale krańcówki podłączałem oddzielnie.Już sobie przypomniałem :D
To logiczne, że coś nie łączy pod tą osłoną, być może kostka przełącznika.
trzeba zdjąć zaślepkę nad osłoną kierownicy na dwa zatrzaski i wykręcić dwie śrubki mocujące zegary opuścic kolumnę kierownicy i wyciągnąć zegary z tyłu są dwie kostki które musisz odpiąć
zazwyczaj montażyści tego typu "zabezpieczeń" przecinają orginalne przewody przy stacyjce pod osłoną kolumny kierownicy (bo tam najłatwiej) i tam bym szukał w pierwszej kolejności, na 90% tam będzie więc wtedy to pół godziny roboty połączyć kable kolorami tak jak były orginalnie i wywalić to immo
To może być kostka stacyjki, bo fiaty mają w niej oddzielny styk zasilający światła, ale bez rozebrania osłony kolumny kierownicy i sprawdzenia napięć ciężko coś więcej powiedzieć
(at)Andrzej_B Właśnie jestem po wymianie żarówek w Citroen Nemo (Fiat Qubo/Fiorino lub Peugeot Bipper). A niech to **** jasny strzeli - to tylko Włoch montowany w Turcji mógł to wymyślić. Wszystko poskręcane, jakby to miało wytrzymać uderzenie bomby atomowej. A więc do rzeczy. Przygotować klucze T20, T30 różnej długości, różne przedłużki, kluczyk "treszczotkę"...
Niech ten elektryk zanim zacznie rozbierac i wymieniać ten COM oczywiście jeżeli nie ma programu i nie może spradzic zadziałania styku sygnału to niech: po zdjęciu osłony kierownicy zobaczy COM (zespół przełączników ) na nim jest biała opaska z takim prostokątem i musi podnieść ten prostokąt do góry i tam są styki od taśmy (początek ) a druga strona...
Mistrzu, dostań się do złaczki kostki pod stacyjka ( dostęp po odmontowaniu spodniej osłony kolumny kierownicy) i zobacz czy po przekręceniu kluczyka będzie prąd na wszystkich kablach oprócz czerwonego ( czerwone to rozruch). Jak sądze nie będzie na niebieskim.
Musisz zdemontować konsole dźwigni biegów: dwie śruby na gorze pod maskownicą z mieszkiem, po jednej śrubie na dole pod osłoną przy pedałach i z drugiej strony i po dwie wyżej pod osłoną kolumny kierownicy i z drugiej strony pod schowkiem. Jak zdejmiesz konsolę to zobaczysz dwie dolne śruby od panela. Wykręcisz je i panel twój. PS: nikt nie mówił ,...
w wiązce progowej ma lewym boczku kierowcy masz przewody niebieski i niebieski z czarną kreską,są to dwie strony kierunkowskazów,tam najłatwiej podłapiesz te przewody,ewentualnie są też do złapania pod osłoną kolumny kierownicy-odkręcasz 4 śrubki zciągasz osłonę i masz tam wiązkę wyłacznika zespolonego z tymi przewodami.
Po zdjęciu osłony, bez zdejmowania kierownicy. Są dwa zatrzaski i wysuń, wypnij wtyk. W zamienniku nowy do 100 zł.
Sprawdź bezpieczniki od strony kierowcy i pod osłoną kierownicy, kompresor się załącza ? , czynnik w układzie klimatyzacji jest ?
Zdemontuj osłony kolumny kierownicy i sprawdź czy masz zasilanie na pierwszej pozycji kkuczyka-ACC, w tej pozycji jest zasilanie dmuchawy, kabel żółty w kości ctacyjki
Demontaż blokady Osłona za konsolą demontaż (na wcisk) Sruby osłona pod kierownicą demontaż Sruby osłona nad blokadą i demontaż dolnej części manewrując kierownicą i blokadą położenia kierownicy wyjąć kluczyk to badziewie zawieszone na dwoch srubach wkręconych z boku bez nacięcia, ale zrobiłem nacięcia i wykręciłem, albo kombinerki wypiąć z blokady...
Tak, potrzebny jest długi torx, ale widziałem też w C podobne rozwiązanie jak w E, czyli sprężysty drut wokół tej metalowej osłony.
Szukaj przetartej wiązki pod osłoną kierownicy, lub popraw styki w przełącznikach.
Dzięki za odpowiedzi. Znalazłem to, czego szukałem. Wszystko znajduje się bezpośrednio pod kierownicą. To jest W124 300 D. Znalazłem jeszcze ukryty przełącznik magnetyczny(?) pod osłoną kierownicy. Do czego to służy? Otrzymałem jego odpowiednik przy zakupie, ale nigdy nie wiedziałem, do czego to jest. Zrobiłem kilka zdjęć. Mam nadzieję, że ci się przydadzą....
Zdemontuj osłony kolumny kierownicy i odłącz złącze lewej manetki, jak przestanie migać to do wymiany manetka
Immo w sejaku to jest taka kostka gdzieś pod osłoną kolumny kierownicy, i pierścień "czytający" kluczyk na stacyjce. Ta kostka pod osłoną kierownicy jest połączona ze sterownikiem, sprawdź po kablu od tego pierścienia na stacyjce to znajdziesz. Może to wyłącznik uderzeniowy coś miesza, bo on właśnie wyłącza pompę paliwa, jest też gdzieś pod deską rozdzielczą...
Zdejmujemy osłonę kolumny kierownicy (te plastyki co zasłaniają przełączniki zespolone) Odkręcamy półkę Odkręcamy trzy śruby od osłony licznika Licznik przykręcony na dwa lub trzy wkręty (nie pamiętam)
A jest możliwość że licznik jest od innego bo między licznikiem a osłona kierownicy jest przerwa i czy wskazania na prędkościomierzu są poprawne
kierownicy nie trzeba zciągać ale plastiki na pewno Oczywiście, osłony kolumny kierownicy trzeba obowiązkowo zdjąć, niezależnie czy ściągnie kierownicę, czy nie ściągnie.
Sprawdz czy centralki nie ma pod osłoną kierownicy i zobzcz wyjście z centralki na pompę
Po co Ci kostka? Masz kierunki np. w wiązce progu kierowcy. Chcesz kostkę to po lewej stronie stóp kierowcy pod słupkiem przed progiem masz złącza wiązek (kostki). Tam tez masz kierunki. Jak bardzo sie uprzesz, to zdejmij osłone kierownicy i pod przełącznikiem kierunkowskazów też masz kostkę. Wykręć skrzynke bezpieczników - tam tez masz dobre dojścia...
Pod osłoną kierownicy. Albo od strony pasażera. Nie pamiętam teraz. Sprawdzisz w 5 minut :) Będzie tam takie cięgno, jak klimę będziesz ustawiał od lo do hi i tam nie będzie silniczek pracował to bierz się do roboty. Silniczek silniczkiem ale czy on jest odpowiedzialny za brak chłodnego nawiewu??
Czyli reasumując: trzeba zdjąć czarny dekiel w podszybiu i tędy dostać się do wnętrza kabiny, do szyny, która znajduje się w okolicy przekaźników pod osłoną kierownicy?
Mi akurat nic nie mówi widok pilota, trzeba dobrać się pod obudowę pod kierownicą (osłona pod kolumna kierownicy) Jest tam zapewne centralka alarmu i interesująca Cię blokada
Jak dobrze spojrzysz pod osłonę kierownicy to zobaczysz. Musisz użyć klucza nasadowego z przedłużka. Aby zdjąć całkiem osłonę trzeba odkręcić kierownicę. Jak masz oryginalnie zamontowaną stacyjkę to nie odkręcisz zwykłym kluczem :-) Ja odkręcałem punktakiem bo śruby nie miały łbów...
chciałbym kupować oryginalnej kostki stacyjki i wydać pieniądze na nietrafiony zakup. To zawieź auto do elektryka i zakończ temat, rety banalny problem i tyle postów. Ale co My mamy ci pomóc, jak nawet jednego pomiaru nie wykonałeś, nawet osłony kierownicy nie ściągnołeś. Next post o niczym leci w kosz.
Kolega ma racje.Nie trzeba odpinać baterii.Jeszcze zakodujesz radio.A adaptacje powinny się same nastawić po ewentualnym odłączeniu baterii.Zrób jak opisał kolega,i dalej masz taśmę.Odłącz wtyczki i wyjmij ją.(nie wolno kręcić taśmą!!!)Osłony kierownicy odkręć z dołu i zdejmij.Reszta już proste.Nie przestaw sobie kierownicy na frezie.Pozdrawiam Janusz.
piszę z doświadczenia,nie będzie błędów,z odciętą pompą złodziej nawet dobrze nie odpali,a tego czarnego plusa po stacyjce chyba można podłapać bez rozbierania osłony kierownicy,powinien być w wiązce pod deską.
odetnij pompę paliwa tj. przewód brązowy z białym paskiem.Są dwa miejsca dostępu:próg kierowcy na całej długości i od zespolonego w kolumnie kierownicy-dostęp po wyjęciu osłony bespieczników.
imubilajzer Znajduje się na stacyjce,pod plastikiem osłony kierownicy i nie da się w prosty sposób "jakos ominac czy zmostkowac". Trzeba najpierw określić dlaczego samochód nie pali.
Pod osłoną kolumny kierownicy.
Rozwiązałem problem. Może komuś się przyda: Aby zdjąć osłony drążka kierownicy najpierw zdejmujemy górną osłonę jest tylko a 4 zatrzaskach po bokach. Osłona dolna jest na 3 śrubach (nasadka 7) jedna na środku od dołu a kolejne dwie pokażą się po zdjęciu górnej osłony i skręcenie kierownicy o 90stopni od przodu po obydwu stronach. U mnie jak się okazało...
z pomiarem nie ma problemu, ale z dostępem jest. Nie chcę nic pourywać a nie mogę ściągnąć osłony kierownicy. Zapewne trzeba ściągnąć kierownicę. Mam dostęp od tyłu do kabli z ograniczonym dostępem. Pomiar igłą nakłuwającą nie będzie dokładny nie wypinając przełącznika z układu. Jeśli ktoś może z schematu odczytać opornik to byłoby super - jeśli nie...
Przepisałem :) 1.Wymontować koło kierownicy. 2.Wykręcić śruby i wyciągnąć dolną osłonę kierownicy. 3.Wykręcić 3 śruby i wyciągnąć wyłącznik zespolony. 4.Za pomocą klucza do śrub z łbem o gnieździe sześciokątnym odkręcić śrubę zaciskową zabezpieczającą zamek blokady kierownicy. 5.Podważyć i wyjąć podkładkę zabezpieczającą z wewnętrznej kolumny oraz wyjąć...
Znalazłem, znajdował się w lewym przednim słupku po osłoną kierownicy. Pilot był wadliwy, bo zmieniłem na drugi i wszystko śmiga jak wcześniej, tylko problem jeszcze mam bo siłowniczki nie dociągają bolców w drzwiach i drzwi nie zamykają sie tak jak powinny. Co zrobic przeczyszczyć te silowniczki jakoś?
Jak zdemontujesz plastik pod kierownica to potem będziesz go sobie już tylko mógł w jakiś sposób przykleić do deski :D Jest nie demontowany :cry: Ściągasz osłonę dokoła licznika - jest na zaczepach . Od dolnej osłony przełączników kierownicy odkręcasz dwa wkręty - są na wylot przez dwie połówki osłony . Demontujesz obudowy przełączników kierownicy ....
Jak to zrobić? Dam radę sama, czy raczej muszę jechać do mechanika/elektryka? Nie jest to zbyt skomplikowane. Trzy wkręty od dołu osłony kierownicy, dwa od czoła tej osłony/ są pod zaślepkami i trzeba skręcić kierownicą/ i już widać przełącznik. Jest on podzielony na dwie części po lewej jest to co nas interesuje trzymie się na zatrzaskach ściskamy...
Ale masz pewność, że to nie GM a wiązki. Przy takich usterkach jakieś błędy muszą istnieć chyba w pamięci. Pozostanie Ci rozbiórka kokpitu i sprawdzenie wiązki od przełącznika do GM. Zdejmij osłony kierownicy i patrz najpierw wiązkę za kolumną, tam gdzie najczęściej pracuje przy regulacji ustawienia koła kier. Tak myślę, ale na dobrą sprawę to nie moja...
Masz na zdjęciu, to co jest na foto poziomo u dołu to osłona kolumny kierownicy (przełączników)
Lampki pod osłoną kierownicy były seryjnie montowane, w wersji eksportowej. Takiego odbierałem osobiście w 1985r. Przerabiało się ich sposób zapalania, żeby świeciły z lampką wewnętrzną przy lusterku. W Fiacie 125p nie było takich lampek trapezowych, wszystkie były jednakowe. W pierwszych Polonezach były właśnie takie stosowane, dobrze ktoś napisał....
Trzeba trzymając, tak jak na zdjęciu 3, najlepiej jak turbina będzie w dół, a wirnik do góry- przyłożyć drewno, na samym brzegu--tylko w metal i uderzyć młotkiem. Następnie drewno przyłożyć w innym miejscu na obwodzie i znów uderzyć. Mowa oczywiście o zdjęciu blaszanej osłony, która jest osadzona na plastikowej kierownicy. A turbina potem.
Dokładnie takie objawy miała Xsara która dziś trafiła w moje ręce . Powodem w tym przypadku była kostka stacyjki , która jest dość częstą przyczyną takiego zachowania . Dodatkowo autko potrafiło zgasnąć w czasie jazdy i co jeszcze dziwniejszego klimatyzacja też wariowała . Sprawdz kostkę stacyjki . Dwa wkręty od osłony kierownicy i poruszaj kablami...
Jak da się przekręcić kluczyk to nie ma problemu, rozbierasz plastikowe osłony kolumny kierownicy, odkręcasz jedną śrubkę torx od dołu "rury" w której mieszka stacyjka Teraz wystarczy nacisnąć zapadkę od góry, jest to możliwe tylko w jednym położeniu kluczyka i wyciągasz całą stacyjkę z kostką i blokadą kierownicy
Uwaga! Dla nie wtajemniczonych info. Wiercenie należy przeprowadzić z góry, po wyjęciu zegarów, które są przykręcone za pomocą dwóch wkrętów znajdujących się za/pod osłoną kolumny kierownicy (osłony tuż za kierownicą - tej części którą widać z góry). Czyli: 1. odkręć górną część osłony kolumny kierownicy - bezpośrednio za kierownicą (przykręcona wkrętami...
Ściąga się w pierwszej kolejności przednią część (lakierowaną). O ile pamiętam jest tam 6 wkrętów + jeden wkręt od przodu na środku. Zaczepy plastików trzeba delikatnie i ostrożnie podważać wkrętakiem od strony otworu w plastikach przy manetkach. No i nie można zapomnieć odkręcić lusterek. Do odkręcenia tylnej części (czarnej) trzeba odkręcić trzy wkręty...
Wymienić włącznik kierunkowskazów. Tę dźwigienkę, Dostęp do niej jest łatwy po zdjęciu osłony przy kierownicy. Pisać w dziale dla początkujących! Przenoszę.
Ojj już było milion razy mówione o tym. http://obrazki.elektroda.net/61_12598298... Odkręcasz: 1. wkręt (od dołu) - element 1. Demontujesz. 2. Osłony przy kierownicy weck!!! :D trzy wkręty typu torks od dołu. 3. Trzy wkręty - element 2. Demontujesz Po zdemontowaniu elementu nr 2 zobaczysz 3 wkręty od wskażników (torks). Przed ich odkręceniem nurkujesz...
Mam pytanie czy osłona plastykowa kolumny kierownicy jest zbudowana z jednej części,czy składa się z dwóch części,ponieważ odkręciłem wszystkie wkręty i niewiem czy bez demontażu kierownicy da się tą osłonę zdjąć?,a kierownice mam z poduszką Dziekuje i pozdrawiam
Demontaż górnej osłony kolumny to pewnie wiesz jak zrobić. Z tyłu kierownicy po bokach i na dole będą otwory. poduszka jest na wcisk więc trzeba włożyć tam śrubaczek i zwolnić zaciski sprężyny. Trzeba troszkę sie pogimnastykować, ale do zrobienia.
16 pinowe, nad kolanami, w dół od osłony kolumny kierownicy, zazwyczaj ukryta pod klapką któej już może nie być-odłamuje się
Najprostsze rozwiązanie w takich "systemach" to wydłubanie immo z kluczyka i umieszczenie go w obrębie stacyjki (pod osłoną kierownicy). Niestety wtedy pozbywasz się jednego z zabezpieczeń, a z doświadczenia wiem, że stacyjki w seicento z czasem się wycierają i po kilkunastu latach jest szansa je uruchomić kluczykami z innego egzemplarza. Oczywiście...
W samochodach w których to naprawiałem wystarczyło odkręcenie fragmentu osłony kolumny kierownicy. Przypuszczam że w fabii jest podobnie. Obejrzyj to - zwróć uwagę na linie podziału i miejsca w których osłony są skręcone. Na ogół zdjęcie tych osłon jest proste.
W Większości vw audi jest po wewnętrznej stronie osłony między kolumną kierownicy a lewym słupkiem, skrzyneczka opatrzona germańskim godłem.
W borze ( która to prawie to samo co golf) jest schowany za 2 osłonami po lewej stronie kierownicy na dole, zdjęcie pierwszej osłony nic nie da i nie pokaże. Fabrycznie powinien być przykręcony do mocowania, ale w żadnym samochodzie w którym go sprawdzałem nie był.
To skrzypienie występuje podczas postoju czy również podczas jazdy? Prawdopodobnie trze gumowa osłona kolumny kierownicy. Przez gumę w ścianie grodziowej która uszczelnia przedział pasażerski z komorą silnikową przechodzi kolumna kierownicza. Podczas obrotu kierownicą drążek kolumny kierownicy ociera o gumę i powoduje skrzypienie. Przesmarowanie tego...
Pod osłoną kolumny kierownicy z kostki stacyjki wychodzi 7 przewodów, w jednym złączu jest ich 4 a w drugim 3, w złączu z trzema przewodami są kolory, czerwony-stałe zasilanie, brązowy-sygnał rozrusznika i pomarańczowy-prąd po włączeniu stacyjki, pod ten pomarańczowy się podłącz.
Witam. Instaluję moduł haka i potrzebuję wpiąć się w CAN-L i CAN-H, gdzie najlepiej się wpiąć, znalazłem różne opisy sprzeczne ze sobą. Czy wtyczka 32 pin szara z różową zapinką w okolicy osłony kierownicy to ta i czy pin18 i19 to CAN i który jest który?Na codzień serwisuję TV i tutaj nie mam doświadczenia. A może w inne miejsce wygodnie można się wpiąć?...
Samą manetkę, zdemontować trzeba osłonę kolumny kierownicy, odkręcić 2 wkręty, odłączyć kable i manetka wyłazi
Żaróweczki do wymiany. Przy tym roczniku warto wymienić wszystkie - i kontrolki i podświetlenie. Odkręcasz deskę z zegarami (śruby pod zaślepkami: jedna z lewej, jedna z lewej za klapką do komputerka, dwie za zaślepkami pomiędzy przełącznikami i jedna za plastikiem zasłaniającym pokrętło od nawiewu (to między kratkami). Odkręcasz dolną część osłony...
Pomiędzy prędkościomierzem a obrotomierzem masz mały przycisk do kasowania zegara, gdy świeci "oil ok", wciśnij go a powinien wyświetlić się bargraf obrazujący poziom oleju. Jeżeli tak, to sterowniki dobre, jeżeli nie, to odkręć osłony kolumny kierownicy i sprawdź połączenia na wtyczkach.
od spodu masz 3 śrubki i od czoła 2 ( po jednej z każdej strony kierownicy ) Pamiętaj że to francuz i że wszystkie takie śrubki to torx. Po zdjęciu osłon kierownicy są dwie śrubki od przełącznika. odpinasz kostkę i po problemie. Możliwe że nie do końca pamiętam jak to tam było bo safranki nie mam już 5 lat ale jeśli mnie pamięć nie zawodzi to włąsnie...
ROZKRECIC OSŁONE KIEROWNICY I MIERNIKIEM SIE POBAWIĆ :D
Witam, proszę o wszelką poradę jak "wskrzesić" pilot do działania. Mam oryginalny pilot w breloku z dwoma przyciskami (niestety obudowa została zmieniona bo popękała). Pilot po tej zmianie chodził prawie 2 lata. Od momentu gdy wymieniłem przełącznik kierunków przestał działać. Czy może to mieć związek z operacją zdjęcia osłony kolumny kierownicy? Gdzie...
Wymiana to prosta i szybka robota,odkręcasz dwie śrubki osłony drążka kierownicy i masz wszystko na wierzchu. Sam Przełącznik jest przykręcony na dwie śrubki imbusowe,nie pamiętam dokładnie, odkręcasz i wstawiasz nowy.
Witajcie, Kluczyk mi nie odbija i muszę wymienić stacyjkę. Pozdejmowałem wszelakie osłony kolumny kierownicy odkręciłem jeden malutki wkręt i niestety w samej stacyjce są dwa takie "dzyngle", które blokują wyciągnięcie samej stacyjki z kolumny kierownicy. Czy wie ktoś jak ją odbezpieczyć i wyciągnąć? Ma ktoś już jakieś doświadczenia w tym temacie?
Witam . Albercik 321 która konkretnie jest kostka od świateł ( ta czerwona ? z zielonymi przewodami ) , żarówki sprawdziłem ( podpinałem nową - zapasową ) , Przełacznik świateł rozebrałem na częsci pierwsze, wyczyściłem styki . próbowałem podłaczyć na ostro przewody od przełacznika świateł ( czarny - jest na nim napięcie , z zielonym - przy właczonym...
palsza moja praca:) mam pytanie możne ktoś podać gdzie jest na tej kostce od licznika zasilania żarówek tzn który pin jest (+12) a który gnd GND to pin nr 2, a +12V od żarówek to pin 36 (ostatni) - są numery na końcach złącza. Wyświetlacz LCD ma osobno sterowane podświetlanie. LEDy warto zmatowić, zwłaszcza od LCD. LEDy od podświetlania licznika wkłada...
Witam ! Niezbędne jest zdemontowanie kierownicy , przełącznik jest nakładany na kolumnę kierowniczą.Trzeba zdjąć osłonę wierzchnią kierownicy , pod nią jest śruba imbusowa trzymająca kierownicę. Po jej odkręceniu i ściągnięciu kierownicy odkręcamy osłonę kolumny i skrzynki bezpiecznikowej, następnie odkręcamy skrzynkę bezpiecznikową odłączamy ją od...
No i niestety. Z powodu braku ściągacza ,musiałem wyjąć kierownicę wraz z kolumną. Inaczej nie da się. Nie ma dojścia do wspomnianej śrubki trzymającej kostkę. Po wyciągnięciu całości,dostęp do śrubki nie jest zbyt trudny. Dla potomnych na przyszłość. Należy ściągać plastiki osłony kierownicy. Dół schodzi lekko,ale góra gorzej. Tu należy wykręcić ramkę...
Problem w tym, że jak wyjmę radio to dostęp do wszystkiego w środku blokuje kieszeń radia. A nawet jak wyję kieszeń to między radiem a tym guzikiem jest jakieś 10 cm konsoli z pokrętłami. Aby wyjąc sterowanie nadmuchami muszę rozkręcić pół konsoli z osłoną kierownicy włącznie. Jak już wyjmę sterowanie nadmuchami to pytanie traci sens bo wtedy rozkręcę...
Uruchamiam silnik bez osłony na turbiny, więc to nie ona blokuje. To właśnie ta osłona ustala prawidłową pozycję kierownicy (największej nieruchomej turbiny).
Zamontowałem wczoraj joystick. Działa. Montaż bardzo podobny jak w [url=www.fordclubpolska.org/pliki/Focus_... Wykonanie otworu na pilot jest najtrudniejszym zadaniem w całej tej operacji (ja użyłem lutownicy i starego grotu :) ). Otwór w FFmk2 wyciąć należy około 4 cm od górnej krawędzi oraz kilka milimetrów od czoła dolnej...
No właśnie tego nie wiem i to też jest jedno z moich pytań. Kiedyś znalazłem takie kostki w instalacji pod radiem z tego jedna jest od kontroli trakcji https://obrazki.elektroda.pl/7547640200_... https://obrazki.elektroda.pl/4550918700_... A tu kostki od radia i kostka pod osłona kierownicy nw czy tylko od poduszki...
Błysk drogowymi jest? Prąd na białym wychodzącym z "manetek" jest? (przewód dostępny po odkręceniu osłony kolumny kierownicy). Prąd na ZACISKACH bezpieczników 11 i 12 jest? Układ (typ) lamp to H4 czy H1+H1? W tym drugim wypadku instalacja jest inna i przyczyną może być pokrętło (jego styki, naturalnie :D ) włącznika głównego.
Jakie audi i jaki zamek, sterowany pilotem??? Wysil się i napisz trochę więcej info. W pneumatykach w audi zawsze montowałem radiówkę przy pompie zamka(prawe nadkole w bagażniku) bo nie chciało mi się kucać przy drzwiach. Szukał bym tam albo pod osłoną kolumny kierownicy, nad nogami kierowcy
miałem cos podobnego passat 2001 1,9 tdi 130 KM - przy dodawaniu gazu szarpał potem na wysokich obrotach było bez problemu, palił ok, czasem zapalała mi sie lampka esp. najpierw walczyłem z esp - mozna je odłączyc na żądanie - nie pomagało było niby lepiej ale szarpał dalej, potem wymieniłem czujnik temp cieczy chłodzącej bo na komputerze wyszło ze...
Witam Może już odpowiedz się już nie przyda, ale ja miałem również duży luz i stuki na kierownicy i tak długo go szukałem, aż znalazłem. Przyczyna leżała na wałku kierownicy. Przy łączeniu wałka kierownicy i przekładni, nieco nad podłogą w samochodzie pod gumową osłoną jest gumowa wkładka na łączeniu która się wypracowuje i robi się luz. Jest to element...
Sygnał na przekaźniku, taśmę sprawdzisz po rozkręceniu osłon pod kierownicą.
zdjąłem osłone kierownicy, poruszalem wtyczkami, tak mi sie zdawalo, ze ta po prawej stronie byla krzywo wsadzona... jaknarazie nie ma problemow... zobaczymy co bedzie dalej, dzieki!
Chodzi o osłonę licznika, jak rozumiem? Musi Kolega wyjąć zaślepkę obok włącznika świateł, włącznik świateł oraz zaślepkę po prawej stronie licznika lub włącznik grzania siedzeń - jeśli jest. Ukażą się wówczas dwa wkręty trzymające osłonę licznika. potem już tylko trzyma się na zatrzaskach w górnych rogach osłony.
Po zdjęciu osłony kolumny kierownicy okazało się że ktoś kiedyś podpinał jakiś alarm pod kierunkowskazy i były zaizolowane przewody (alarmu aktualnie nie ma). Podpiąłem swój centralny pod te przewody robiąc mostek i zakładając diody prostownicze - wszystko działa super. Kolory przewodów to czerwony i szary (o ile dobrze pamiętam:D).
Odchyl i posmaruj smarem białym, wazeliną techniczną lub czymś podobnym gumową osłoną przekładni kierowniczej przy ścianie grodziowej. Poza tym masz usterkę silnika.
Wymienia się tylko kostkę stacyjki,przy dobrych chęciach, narzędziach, zdolnościach manualnych,cierpliwości jest to do wykonania we własnym zakresie. 1.Odłączyć akumulator 2.Zdjąć Airbag z kierownicy 3.Zdjąć kierownicę 4.Zdjąć osłony na kierownicy 5.W pozycji nie do pozazdroszczenia odpiąć kable z kostki,następnie małym wkrętakiem odkręcić kostkę. 6.Wymienić...
Zdejmij kierownicę, osłonę kolumny i osłonę nad pedałami i sprawdź wiązkę. Inaczej tego nie sprawdzisz. Możesz zacząć od osłony nad pedałami.
Nie grzeb auta. Zdejmij osłonę kolumny kierownicy, wyjmij przełącznik kierunkowskazów, rozbierz go i na pewno znajdziesz usterkę. Obstawiam pierwszy z brzegu. Do naprawy pottzebna grubsza igła do usunięcia pozostałości i jakaś cienka, tępa blaszka żeby naprawić. Trochę zagadka ale żebyś zaoszczędził parę ładnych stówek to musisz pogłówkować. Jesteś...
Wkręty sa wdłuż otworów wentylacyjnych na podszybiu, z boku i chyba pod atrapami głośników. Nie pamiętam w którym modelu renówki trzeba było odkręcić osłone kierownicy i tam też były jeszcze dwie śruby. Po odkręceniu wzystkich schodzi cała góra.
Kierunki musisz mieć na niebiskiem i niebiesko czerwonym ew zamiast niebieskiego jasno niebieski. Jeżeli nie możesz znaleźć to rozbierz osłone kierownicy i włącz zapłon, wrzuć kierunek, weź kontrolke 12V i spróbuj wyłapać sobie przy włączniku kierunkowskazów. Na PW wysyłam ci opis Mondeo 2001 Diesel
1. co do kierownicy możesz jedynie nałożyć smaru na przekładnie kierowniczą, ściągając osłony gumowe. 2. nie mam bladego pojęcia, nie rozbierałem. 3. a w lampie brak jakiegoś styku, wyczyść wszystko dokładnie drobnym papierem ściernym i popryskaj chociażby WD 40. Powinno być ok
Poruszaj manetką obserwując wskazania w vagu.Bezpieczniki ok? Bezpieczniki na pewno dobre. Przewód jeden ma izolację nadciętą z powodu tego, że osłona kierownicy ociera o nie, ale nie zwiera z niczym, wszędzie plastik i nie ma z czym zwierać. Może wewnątrz manetki coś ? Spotykał się ktoś z was, czytał, widział, o takim uszkodzeniu ? Tak czy inaczej...
Witam z zapytaniem! czy trzeba zdejmować kierownice żeby się dostać do tej kostki która jest połączona ze stacyjka bo rozebrałem już wszystko i nie mogę zdjąć tej dolnej osłony zaraz za kierownicą gdzie jest regulacja wysokości kierownicy
w polo łatwo sie zdejmuje osłony od kolumny kierownicy, zobacz czy przystacyjce jest jakać malutka wtyczka, najlepiej ją wypnij i spróbuj uruchomić auto to od razu zobaczysz czy jest sprawny imm
Witam, W moim Kia Picanto (2004r.) prawdopodobnie uszkodził się przełącznik zespolony, który steruje światłami. Obecnie nie działają światła mijania, a długie włączają się losowo w trakcie jazdy. Zamontuję nowy przełącznik, ale nie wiem jak to zrobić. Jak zdjąć osłonę kierownicy? Ona jest przykręcana czy na wcisk? A po zdjęciu osłony jak wyjąć stary...
Witam, potrzebuję schematu łopatek zmiany biegów. Chciałem u siebie dołożyć jednak okazało się, że nie mam pociągniętej instalacji. Niektórzy mają niektórzy nie. Liczyłem, że skoro mam wersję Allure będzie tam kostka do wpięcia. Łopatki dotarły zabrałem się za demontaż kierownicy, osłony i niestety nie ma. Ale skoro łopatki już mam to potrzebuje schematu...
Kolego, skontroluj stan skrzynki bezpieczników czy nie jest mokra przypadkiem. Zdejmij osłone kierownicy i skontroluj stan kabli we wtyczce dochodzącej do stacyjki. Jeśli nie znajdziesz nic ciekawego, wyjmij wszystkie bezpieczniki oprócz bezpiecnzików wymaganych do działania samochodu - secure, pompa paliwa itp. Spróbuj odpalić auto. Sprawdź jeszcze...
rozrusznik sprawdziłem, na krótko zawsze kręci, sprawdzałem-czyściłem styki masę wszystko ok, dobieram się do stacyjki tylko nie wiem jakimi ją kluczami odkręcić, i jakie mi są potrzebne do zdemontowania "osłony" poduszki na kierownicy
miales ten sam problem ze wspomaganiem. JA pozdejmowalem osłony plastikowe koło kierownicy i najbardziej słychac jak stuka koło kierownicy jak jest silniczek od wspomagania. Wspomaganie dziala idealnie nigdy sie nie zacinało.prosze o pomoc. Co to moze byc
Niezależnie od zamiaru oczyszczenia wnętrz kloszy z zalegających komarów dodatkowo robię jeszcze wspornik pod uchwyt na telefon i gniazdo do ładowarki oraz złącze do doładowywania akumulatora bez dostawiania się do klem. Zdjęcie od przodu w kierunku lewego reflektora- strzałka wskazuje osłonę żarówki. https://obrazki.elektroda.pl/6172200300_...
osłona kolumny kierownicy osłona tłumik osłona tarczy
cisco access pointa hamulec grzać automatyczna skrzynia biegów naprawa
toshiba satellite sterowniki service manual
Jak ustawić radio na amplitunerze TEAC AG-7D? Czy instalator może wymieniać części w piecu gazowym na gwarancji?