Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
Zobacz załączniki, szczególnie ten ze stroną 46. Sprawdź szczotki w silniku. Wyjmij z plastikowej osłony płytkę sterownika i sprawdź czy nie ma zimnych lutów na wyprowadzeniach przekaźników które znajdują się pod blachą radiatora triaka.
Hmm, jestem fanem OPTODRIVE INVERTEK (W końcu to BRYTYJSKA firma ) :D Co do osłony to faktycznie dodatkowa by się przydała, ale i tak (Kolega zna Fuji ?) z przodu jest, do foto, jak pisałem została zdjęta. Termik, tylko takowy tu udało się zakupić, reszta przekaźników dodanych to chińskie klony Omrona :D Filtr EMC wbudowany w falownik. Analogowy przekaźnik...
Problem został rozwiązany. Przyczyną dziwnego zachowania się wentylatora była usterka obwodu pierwszego/wolnego biegu silnika. Koszt naprawy niestety nie był mały. Orientacyjne ceny wiatraka 6Q0959455AE w sieci ASO oscylują w granicach 950 zł (sama część, bez kosztów wymiany), do tego jest duży problem z dostępnością (okres oczekiwania na część: ~14...
Prowadzący twierdził, że konstrukcja takich wyjść np w modułach SIEMENSA jest taka, że jeśli "zdejmie" się polaryzację z L+ dla grupy wyjść, to nawet przy uszkodzeniu (zwarciu) wyjścia napięcie się tam nie pojawi, bo to wynika z budowy elektroniki takiego wyjścia . Siemens zadeklarował coś takiego w dokumentacji? Potencjalnie może zdarzyć się zwarcie...
Przy napędzie śrubowym oczywiście , że nie ma takiej możliwości . Widocznie to ramię wykręciło się ze śruby napędowej silnika . Jeżeli wkręcenie do oporu nie pomoże z uruchomieniem siłownika , to czeka Cie rozbiórka siłownika . Zacząłbym od rozwiercenia tego nita i próby ściągnięcia tej osłony . Pamiętaj o moich uwagach o krańcówkach oraz że pracujący...
Gdzie znajduje się przekaźnik świateł kierunkowskazów w Renault Mascott 2,8 cdi? Wstępna ocena dostępnych informacji Użytkownik pyta o lokalizację przekaźnika świateł kierunkowskazów w Renault Mascott 2,8 CDI . Brakuje informacji o roku produkcji pojazdu oraz ewentualnych specyficznych wersjach wyposażenia , co może wpływać na dokładne umiejscowienie...
vindevil , w pewnej firmie zakupiono dosyć drogą maszynę. Zakładowy inspektor BHP uznał że trzeba założyć na niektóre osłony wyłączniki krańcowe. Operacja niby prosta, wpiąć się w istniejący system zabezpieczeń. Tak też zrobiono. I tu pojawił się problem, komputer zaczął wyświetlać błąd. Wezwano serwis. Nie wiem jak to się skończyło ale serwis wspominał...
Bezpieczniki są w dwóch skrzynkach - jedna na akumulatorze a druga z lewej strony deski rozdzielczej. Dostaniesz się do nie po otwarciu drzwi kierowcy i ściągnięciu osłony która jest na zaczepach.
No więc czujnik był zwyczajnie odłączony, po podłączeniu bład zginął. Jeśli chodzi o to pstrykanie w przekaźnikach to po zdjęciu osłony pod kierownicą okazało się że jest jeszcze jeden rząd przekaźników i tam też jest przekaźnik 213 który to właśnie pstrykał (tak jakby łapał i rozłączał II bieg wentylatora). Wymieniłem na drugi (też używany) i od razu...
Badany telefon włącza się do sznura pomiarowego P1 lub P2. Na upartego można było wykorzystać zaciski pomiarowe jakie były na płycie czołowej. Linia służbowa to zwykła numer wewnętrzny z którego można było normalnie dzwonić. Wewnątrz szafki jest zwykły aparat telefoniczny. Mógł korzystać z własnej linii służbowej lub z linii badanej. Dzwonek był z czaszą...
Hektar Zahle.r oraz clubber84 - gratulacje, no wreszcie. Przyczyną były zgnite zestyki bezpiecznika na akumulatorze. Auto nie posiadało osłony tych bezpieczników a widać że komora silnika była ostro myta. Gdy podłączyłem G-scana (w miarę nowy sprzęt z wbudowaną baterią) to czerwona kontrolka 12 V zaczęła migać, ale myślę zobaczymy co będzie dalej. Dalej...
wczoraj diler skody powiedział ze mogę odebrać sprawne auto do testów jak to nazwał - przy próbie uruchomienia doszyły mnie dziwne dźwięki z komory silnika - otwieram maskę a tam odkręcone podszybie, wycieraczki - zdjęte osłony silnika akumulatora i skrzynki przekaźników i bezpieczników - wszystkie przekaźniki i bezpieczniki zalane deszczówką która...
myśle, ze powinno wychodzić 12V, gdyż jest to czujnik starszej generacji (stosowany w tym modelu od 88 do 94 roku). Zmierzyłem napięcie, które idzie na czujnik bezpośrednio z komputera - jest za niskie. Ma wlaśnie 5V. Podejrzewam, że komputer jest uszkodzony... Komputer sterujący silnikiem zlokalizowałem po stronie kierowcy. Jest widoczny po zdjęciu...
Witam. Swego czasu wykonywałem sterowanie do testera izolacji. Do załączania obwodów wysokonapięciowych użyłem przekaźników kontaktronowych firmy MEDER electronic. Izolację obwodów wykonywałem z dostępnych tworzyw, a problem bezpieczeństwa rozwiązałem poprzez osłony z wyłącznikami i modułami bezpieczeństwa. Bezpieczeństwo dotyczyło ludzi, a nie separacji...
Nic takiego nie zauważyłem. Raz miesiąc temu tak się stało ojcu gdy nim jeździł a przed wczoraj mi. Teraz będę obserwował. Auto po uruchomieniu chodzi normalnie i nie gaśnie podczas jazdy. Dodam jeszcze, że od roku jeżdżę z uszkodzonym wspomaganiem i mam odkręcone osłony pod kierownicą ale to nie powinno mieć znaczenia. Czy ktoś naprawia wspomagania...
Rolnik biedny. Układ z falownikiem odpada. Nawet do dwóch PCR-513 za ok.150zł razem trudno będzie przekonać. Bo już wymienione dwa styczniki TSM-1 po 80zł każdy i jeden przekaźnik termobimetalowy P-16R na styczniku (pracy) 143zł oraz dwa wyłączniki krańcowe MPO-4 po 56 zł. Wszystko takie samo jak z 1981r. Skrzynka sterownicza była otwarta przez kilka...
Można domniewywać, że bezpieczeństwo będzie zachowane poprzez obudowy i brak dostępu do ruchomych części, np. zamknięty klapą mieszalnik - ale tu też dochodzą dodatkowe elementy sterowania/zabezpieczenia. Zamiast podzespołów typu przekaźniki czasowe (co najmniej kilka/kilkanaście sztuk - koszty!) zastosowałbym przekaźnik programowalny, np. ARRAY z serii...
Witam Jak zdejmuje się osłonę plastik pod kierownicą w Passacie b5 1998r tak aby dostać się do przekaźników do stałego prądu.Jakieś śrubki zatrzaski jak to się ściąga?
Jak na kostce silnika pojawiają się napięcia po przełączaniu przełącznika to wszystko jest ok, tylko silnik lub mechanizm do wymiany lub naprawy. Taka logika działania układu. Przekaźniki są pod osłoną dolną deski pod kierownicą po lewej stronie.
Jeśli problem występuje na 7 i 9 oraz 33 skoku programatora to masz uszkodzony tryb napędu blokady bio. Jak zdemontujesz osłonę przekaźnika blokady to w dolnym otworze zobaczysz fragmęt koła z grubymi zębami.Jeśli załączysz zasilanie na silnik programator to co dwie minuty powinen się w otworze pojawić fragmęt koła zębatego. Dokładnie półtora zęba które...
Sprawdziłeś bezpiecznik nr 5 (30A)? Przekaźnik wycieraczek to zazwyczaj nr 377 lub 192 (w zależności od wersji). Przekaźnik od wycieraczek znajduje się w skrzynce przekaźników i bezpieczników pod deską rozdzielczą, po stronie kierowcy. Pod deską rozdzielczą, po lewej stronie (za osłoną pod kierownicą). Skrzynka przekaźników znajduje się nad bezpiecznikami...
Zobacz za plastikową osłoną koło dolnego zawiasa przednich prawych drzwi.
Podmien przekaźniki w komorze silnika, te pod plastikowa osłona. Jeżeli nie pomoże to najprawdopodobniej czujnik wału korbowego.
Według biuletynu serwisowego 11/06/2008, OE: D6AW4QQ0 Zdemontować osłonę wentylatora chłodzącego Zdemontować osłonę przekaźników Wymienić przekaźniki wentylatora chłodzącego
Tam jest tylko jeden przekaźnik zintegrowany z rezystorem i czujnikiem termicznym. Znajduje się on po prawej stronie stojąc przodem do auta. Próbowałem dostać się do niego poprzez zdemontowanie górnej osłony chłodnicy. Niestety nie udało mi się dojść do śruby mocującej emblemat Peugeot, który jest przykręcony śrubą ze zderzakiem i osłoną chłodnicy....
Sygnał na przekaźniku, taśmę sprawdzisz po rozkręceniu osłon pod kierownicą.
Koledzy i kolego robokop nie pospieszyłem się chodzi o to że kolega ma sterownik tak jak napisałem i przyjacielu zdejm osłonę pod kierownicą tam znajduje się reszta przekaźników i między innymi jest tam taki podwójny przekaźnik w jednej obudowie jest to sterownik grzania świec i sterowania pompy.P
Głośniki są załączane przekaźnikiem? Temat omawiany wielokrotnie na Forum - styki przekaźnika wypalone -albo czyszczenie styków (po zdjęciu osłony przekaźnika) albo cały przekaźnik do wymiany.
Jeżeli maszyna po wciśnięciu tzw. grzyba przestanie pracować, lecz po jego zwolnieniu bez żadnego potwierdzenia przyciskami reset > start zacznie znów pracować, jest wykonaniem, które powinno mieć miejsce? Nie. Nigdy. Choćby dlatego żeby przy wypadku móc uruchomić niektóre elementy maszyny by wydobyć operatora lub jego części. Grzyb nie powinien również...
który przekaźnik odpowiada za tą usterkę czyli załącza świecę żarowe i pompę paliwa. Te elementy załącza sterownik silnika, a u Ciebie ewidentnie jest uszkodzony przekaźnik sterownika silnika. Znajduje się przy ECU (pod plastikową osłoną po stronie kierowcy, na podszybiu); numer 219.
Astry i Corsy tam mają nie pamiętam ale powinno być to samo , odkręcić metalową osłonę przekaźnik jest od strony słupka.P
Zdemontuj płyte główną, ściąg plastykowe osłony z niej i do sprawdzenia zimne luty na przekaźnikach sterujących silnikiem (będą ślady nadpaleń) Jest to częsta dolegliwość tych sterowników .
Cewka jest na zwarciu bo nie widać uszkodzenia tylko brak osłony?
Szukaj obok przekaźników pod osłoną nóg kierowcy, może słychać ten przekaźnik jak włączasz światła?
W prawym nadkolu a własciwie w jego osłonie znajduje sie presostat wysokiego cisnienia. Wypnij kostke podczas pracy wentylatora jezeli sie wyłaczy to pres do wymiany. Sprawdz jeszcze przekaznik od wentylatora czy sie nie skleił
Musisz zdjąć osłonę akumulatora pod nogami pasażera i za akumulatotem, od strony maski masz przekaźniki i bezpieczniki. Możesz ciąć albo ten niebiesko-czerwony, albo czerwono-zielonego stałego plusa, zasilającego ten przekaźnik. Mowa o przekaźniku k7, jest to ten lewy z dwóch górnych.
Nie ma żadnego czujnika specjalnie do wentylatora chłodnicy. Wentylator załączany jest przez komputer silnika, który steruje przekaźnikami znajdującymi się pod osłoną po wewnętrznej stronie pasa przedniego (naprzeciw pompy wspomagania). Przekaźniki są tam 3: 1) z bezpiecznika 2 na skrzynce silnika zasila silnik wentylatora przez rezystor I biegu (czarny),...
Witam Przekaźniki są za osłoną po stronie kierowcy. Przekaźnik kierunkowskazów jest zintegrowany z włącznikiem świateł awaryjnych.Czy awaryjne działają normalnie?
Witam Znikły cyferki, ale przekaźnik może jeszcze trzymał (działał). Nie znalazłem schematu, a nie znam tego piekarnika, ale daj zdjęcia tego zegara. Jak jest w osłonie, to zdejmij. Daj fotki, coś się wymyśli, jak nie ja, to koledzy z forum. Pozdrawiam
A nie jest to przypadkiem switch od osłony piły? Dlatego jest za wyłącznikiem żeby piła nie działała bez zamkniętej osłony. Takie zabezpieczenie przed przypadkową utratą paluszków:cry: Oczywiście po pominięciu/zwarciu tegoż piła działać będzie...
Zdejmij osłonę przekaźnika pompy i zduś go palcami( delikatnie) i słuchaj czy pompka się odezwie jeśli nie to brakuje napięcia na przekaźniku, jeśli tak to masz przerwę między gniazdem przekaźnika a 12 Pinem ECU lub jakiś emulator wtrysku/pompy szwankuje.
Poskładać z powrotem i próba, zabezpiecz moduł folią nie zakładając plastikowej osłony by nie doprowadzić do spięcia i jeżeli będzie bez zmian to słuchaj czy któryś przekaźnik nie wydaje tych dźwięków.
Szyby działają od momentu włączenia zapłonu. Można ich też używać po wyłączeniu zapłonu ,ale tylko do momentu otwarcia drzwi .Po otwarciu drzwi przekaznik rozłaczy obwód i uniemozliwi sterowanie szybami. Jeśli u Ciebie jest inaczej sprawdz przekaznik (znajduje się on pod plastikową osłoną na lewym słupku). Najczęsciej powstają w nim zimne luty powodujące...
Skoro masz immo fiat code to podmiana samego sterownika nic nie dała - immo nie pozwoliło na odpalenie. Chyba że sterownik był bez kodu ale teraz już pewnie ma ten dopisany z Twojego auta. Kontrolka wtrysku zaświeca się po przekręceniu kluczyka? Kontrolka code też się zaświeca? Sprawdź te bezpieczniki pod osłoną przekaźnika
viper111 - przekaźniki znajdziesz pod kierownicą po prawej stronie pod osłonami. Co do usterki - ciężko mi powiedzieć. Musisz ze schematem prześledzić sygnał i tyle :) Zacząłbym od sprawdzenia tego przekaźnika, który realizuje funkcję domykania.
Cześć, mam kłopot z radiem w UFO 2007r. - ta sama historia co u was. Ale moglibyscie mi nakreslic gdzie znajde ten przekaznik dokladnie? Nie moge go namierzyc :( Tak jak pisaliśmy, otwórz drzwi od kierowcy,plastik z nich styka się z boczkiem deski rozdzielczej, zdejmij go, nie pamiętam ale chyba idzie jeszcze coś od spodu odkręcić osłonę aby przekaźniki...
Pod maską masz przekaźnik ,który steruje rozrusznikiem zerknij na niego w jakim jest stanie czy przypadkiem nie jest coś nadpalone. Możesz zrobić próbę ręcznie go za sterować trzeba zdjąć osłonę z przekaźnika.
Wyłącz zamrażarkę z gniazdka. Na tym obrazku: http://obrazki.elektroda.pl/3795009200_1... przekaźnik, odciągaj go od sprężarki, poruszając nim w prawo i lewo, aż zejdzie. Nad nim jest przewód (chyba ten niebieski - słabo widać), odłącz go od sprężarki. Wykręć wkręt, który jest poniżej przewodów zielono-żółtych, odłącz te przewody...
No tak, bo głównie chodzi o zawór odcinający na głowicy pompy. Częsta usterka w tych wozach (podobnie golf 3 itp.) to kostka stacyjki. Dlatego pisałem żeby sprawdzić zasilnie . Nie mirnikiem ,probówką. To podstawa w takich wozach jak 1.9D. Czasem jest on zabudowany metalowa osłoną jak jest immo. Wtedy powinno być to zgodne ze schematem.
Od sprawdzenia przewodów (przy grzałkach za dolną osłoną i u góry przy sterowaniu), przekaźników (u góry) i grzałek; w tej kolejności.
Temat rozwiązany, przyczyna był zgniły przewód na zasilaniu przekaźnika K127. Znajduje się za prawą osłoną nóg pasażera
Wyłącznik w kabinie na ścianie grodziowej na środku pod deską rozdzielczą na prawo od pedału gazu za szarą osłoną. Na pewno zobaczysz, ale ten wyłącznik zadziała jak jest jakiś wstrząs autem zatem sprawdź głównie przekaźnik czerwony - pod czarną nakładką jak napisałeś i bezpieczniki. Przekaźnik możesz podmienić na ten z kabiny ze skrzynki bezpieczników.
Przekaźnik masz pod osłona na wentylatorze. Od środka albo od zewnątrz. Ale chyba od zewnątrz i trzeba ściągnąć zderzak albo sam gril. Zderzak to chyba 4 śruby i zatrzaski więc w sumie 10minut roboty. Przekaźnik będą pod czarna plastikowa osłoną
naprawym przednim slupku drzwiowym pod plastikowa oslona jest przekaznik[albo ma uzkodzona cewke lub ktos wlozyl nie taki jak trzeba]
Witam, Mam takie pytanie odnośnie obliczeń w układach bezpieczeństwa maszyn. Mam np. krańcówkę na osłonie, przekaźnik bezpieczeństwa i stycznik silnika. Wszystkie z tych elementów mają swoje parametry PFHd, MTTFd, PL i DC. Zakładając że jest jedna krańcówka, wiadomo jeden przekaźnik, i jeden stycznik to sprawa jest prosta jeżeli chodzi o obliczenia....
To co zaznaczyłeś to prawdopodobnie komputer od gazu, czyli ECU instalacji LPG. Przekaźnik podwójny to nie jest zwykły przekaźnik. http://obrazki.elektroda.pl/2798746300_1... A ten przekaźnik znajduje się za komputerem ECU samochodowym. On znajduje się za akumulatorem, z wierchu masz osłonę złacza i na tym trzyma sie 2-pinowa wtyczka...
Powodem pojawiającej sie wody na dywaniku kierowcy jest sparciała uszczelka pod pokrywką bezpieczników/przekaźników , która znajduje się pod podszybiem. Dostęp tylko od strony komory silnika. Trzeba zdjąć plastikową osłonę podszybia i wtedy odkręcić pokrywę bezpieczników.
Ściągnij szmacianą osłonę nad pedałami i "zapuś żurawia" pod skrzynkę bezpieczników. Od spodu powinny byc miejsca na 4 małe wąskie przekaźniki takie jak na zdjęciu tej aukcjihttp://allegro.pl/item205205624_da... czarne przekaźniki po prawej od zaznaczonego). Jeden przekaźnik jest od zasilania urządzeń po zapaleniu samochodu,...
Wtyczka silnika jest przyczepiona do plastikowej osłony przekaźnika i czujnika podciśnienia w kolektorze, przewody do tej wtyczki wychodzą z wiązki idącej do w/w elementów, sama wtyczka 3pin K,L i masa. Żeby zainicjować połączenie potrzebne są obie linie (K i L), w trakcie już tylko K. Ja się łączyłem prymitywnym Euroscanem i bez problemu. Przy bezpiecznikach...
Przekaźniki w Golfie Mk4 znajdują się pod deską rozdzielczą od strony kierowcy - trzeba zdjąć plastikową osłonę znajdującą się nad pedałami a tam przy przekaźniku czasowych wycieraczek (tym największym o nr 377) znajduje się bezpiecznik (w metalowej srebrnej obudowie z pomalowaną na zielono główką - to on jest odpowiedzialny za sterowanie szyb i centralnego...
Za Waszą sugestią zamontowałem osłonę przekaźnika giętą z plexi na zawiasce. Chroni przekaźnik przed zalaniem i umożliwia łatwy dostęp do sterownika. http://obrazki.elektroda.pl/4234040100_1... http://obrazki.elektroda.pl/1925208700_1...
Przekaźnik od świateł p.mgielnych tył powinien być na słupku z lewej strony pod osłoną . Są tam dwa przekaźniki jeden z nich jest od św. p. mgielnych.
Tylko jak dokopać się do tego sterownika? 4 śrubki na kluczyk 10 (żółte) oznaczenie. Odkręć przekaźnik świec (niebieskie oznaczenie) i wypnij wiązkę z zatrzasków (czerwone oznaczenie). Osłonę zdejmujesz do góry. https://obrazki.elektroda.pl/1588083300_...
Może być problem z grzałką, może być z przekaźnikiem. Trzeba to pierw pomierzyć. Chyba, że chcesz wymieniać podzespoły na ślepo. Dostęp do grzałki pk zdjęciu tylnej osłony, w dolnej części zbiornika. Wypinasz przewody, luzujesz nakrętkę, wbijasz delikatnie szpile i wyciągasz grzałkę. Trzeba się czasami poszarpać.
A ty masz immobilajzer.Jakiego masz koloru gniazda z komputera silnika. Spróbuj zdjąć osłonę z przekaźnika od rozrusznika i palcem za sterujesz rozrusznik ale nie pamiętam ,który z kolei. Jak zdejmiesz pokrywę bezpieczników jest tam opis poszczególnych przekaźników. Piloty trzeba zaprogramować. Na podszybiu jest sterownik z pilotów trzeba sprawdzić...
Pod maską koło cewki zapłonowej pod plastikową osłoną.
Nie ma nad tymi 4-ma co znalazłeś? Mogą być zakryte jakąś osłoną
sprawdz w podszybiu od strony komory silnika pod plastykowymi osłonami
Sprawdź szczególnie połączenia masy i zasilanie ECU - idzie przez zespolony przekaźnik (na ścianie grodziowej, nad pompą hamulcową, pod czarną plastikową osłoną mocowaną na 2 wkręty). Sterownik powinien być IAW 16F, a czy on pochodzi z Seicenta 1.1, Lancii Y czy Punta 55 nie ma większego znaczenia (nawet maże być od wersji 1.2 60KM).
Osłonę nad nogami kierowcy zdemontuj i przekaźnik na ''wierchu'' masz.
Kolego jak osobiście też bym stawiał na linię x75 . A więc albo kostka albo przekaźnik. Zwykła probówka 12v i sprawdzasz . Przekaźniki są pod osłoną nad pedałami. Jest tam opisana też linia x75. Sprawdź czy jest tam prąd . A przekaźnik nie dam głowy ale chyba numer 100 drugi od lewej dolny.
Tak jak napisał kolega Azibik, sprawdź w pierwszej kolejności przekaźnik, w ROA37 jest tylko jeden. Bardzo często zdarzało mi się, że nadpalone styki nie przewodziły. Zdemontować plastikową przeźroczystą osłonę przekaźnika(trochę ciężko ale się da kosztem wyłamania zatrzasków osłonki). Przeczyścić delikatnie styki drobnym papierem lub preparatem do...
podejrzewam nadpalone styki przekaźników w sterowniku. Tam są przekaźniki bez osłon i często zachodzą kurzem. Miałem podobnie u siebie i wymieniłem przekaźniki na współczesne - hermetyczne.
Za skrzynką bezpiecznikową jest kratka z przekaźnikami, dostęp do niej po zdemontowaniu osłony pod kierownicą i i opuszczeniu skrzynki, siedzi tam sterownik wycieraczek przypominający duży przekaźnik
Witam ponownie! byłem u elektryka. dioda faktycznie działa. zgrzytów nie ma przy gaszeniu i wszystko jest ok. lecz to wszystko chodziło przy otwartym przekaźniku i podpiętej diodzie. gdy elektryk założył osłonę na przekaźnik zwarł styki i zrobił zwarcie i uszkodził sterownik komputera!! chciałbym was ustrzec żeby oddać taką operację w odpowiednie ręce....
Zasilanie styczników (wszystkich) dajesz przez styczniki bezpieczeństwa, to samo dotyczy zasilania falowników. Ja najczęściej zdejmuję zasilanie z transformatora separującego (220V/220V lub 400/220V) który zasila styczniki sterujące oraz z obwodu zasilającego bezpośrednio te styczniki. Obwód emergency_stop oczywiście zdublowany!(dwu przewodowy). Do...
Po odpięciu zielonego przewodu -brak iskry , dioda ciemna. Przebicia nigdzie nie widzę, wszystko sprawdam na zdjętej osłonie
Tak. Jest pod kierowcą. bardziej z prawej. trzeba odbezpieczyć mały panel i wysunąć w dół. Mam nawet takie przekaźniki oryginalne bo kupiłem dwa dodatkowo Dodano po 1 Nie trzeba. wystarczy tą osłonę poniżej
Koło cewki zapłonowej pod osłoną masz dwa przekaźniki i dwa bezpieczniki. Jeden komplet jest od sterowania pompą paliwa. Więc je sprawdź.
Witam , w/w zmywarka nie załącza się, nie reaguje panel sterowania , nie ma odgłosów pracy jakiegokolwiek przekaźnika. Napięcie jest na zasilaniu bezpieczniki F1 F2 działają. Zmywarka nie jest podpięta pod wodę, osłony zdjęte ,klapa zamknięta , kontaktron klapy działa. Proszę o pomoc Pozdrawiam
WH 40 ma układ elektryczny dosc podobny do układu wtryskarki WH 80, bodajże sterowanie oparte jest równiez o przekaźniki R15-4P. Wtryskarka ma zabezpieczenie przed zamknięciem formy, przy otwartej osłonie- być może tu lezy przyczyna niedziałania zamykania. Zwykle maszyny maja podwójne , a nawet potrójne zabezpiecznie zamykania, w tym jedno hydrauliczne,...
Dziękuję za podpowiedź , sprawdzę na weekend .. a gdzie znajduje się ten moduł komfortu ? jak się dostać do niego ? ... pod dywanikiem raczej nie ma go ;/ Po stronie kierowcy. Trzeba zdjąć dolną osłonę i nad przekaźnikami ukaże się Twoim oczom :D. Zacznij jednak od tych łatwiejszych spraw (nr.1-zamek). Pozdrawiam.
Kurde dojście do zamka jest niemożliwe bo przeszkadza biała osłona która ma nity. https://obrazki.elektroda.pl/5782585200_...
W komorze silnikowej po stronie kierowcy pod czarną osłoną jest taki przekaźnik wymień go na próbę albo rozbierz go i popatrz przez lupę !!!!!
bezpiecznik 100A jest na akumulatorze i stad idzie kabel do podgrzewacza to przekaźnik jest w podgrzewaczu? odkręciłem narazie tylko osłonę boczną, widać tylko gruby czerwony kabel
Uszkodzenie miało miejsce właśnie podczas ustawień przez operatora. Operator otworzył i zamknął osłonę kilkukrotnie i falownik przestał działać. Producent zaprojektował to tak że przekaźnik bezpieczeństwa odłącza zasilanie do falownika poprzez styczniki. Ale tego lepiej nie zmieniać ze względów bezpieczeństwa.
Ustal jak jest sterowany silnik (falownik?!), np. zwieranie przez wejścia cyfrowe (np. CM i P1) i jaka jest zależność w sygnale sterującym (np. przez styki przekaźnika i czasówki; czy tylko przez jedne a aparat sterowany czasówką?). Bo może jest jeszcze jakaś inna zależność, np. czujnik braku kleju, czy nie zamknięta osłona.....inaczej to tylko gdybanie...
Witam wszystkich, zastanawiam się czy dopuszczalne jest włączenie w obwód przekaźnika bezpieczeństwa, który monitoruje osłony/drzwi maszyny, styku pomocniczego przekaźnika (zwykłego) monitorującego wyłączniki silnikowe napędów. Spotkałem się z takim rozwiązaniem w maszynie z PL kategorii C. W ukladzie wystepuje osobny przekaźnik bezpieczeństwa nadzorujący...
Dwie wkrętarki, napęd na dwa koła jak kolega pisał, lub połączyć łańcuchem i mieć 4x4, jednak trochę zapłacisz, ja zapłaciłem za jedną zębatkę 5zł + łańcuchy. We wrętarka są najczęściej ogniwa ni-cd takie same, których używa się w modelarstwie, wystarczy zdjąć plastikową osłonę. Sterowanie to elektronika z samochodziku chińskiego za ~25zł (kupiłem w...
witam w tych modelach chorobą jest przekaźnik który jest pod dolną osłoną deski rozdzielczej
Witam Opis charakterystycznych objawów tej usterki : Przerywaniu dźwięku występuje przeważnie w kilku kanałach. Przerywanie dźwięku pojawia się w nieregularnych okresach, czasami amplituner potrafi odtwarzać dźwięk przez dłuższy czas poprawnie. Przerywanie przeważnie ustępuję po zwiększeniu głośności, lub po wyłączeniu i ponownym włączeniu amplitunera...
Ja bym się z tym nie patyczkował. U mnie dawno już nie ma osłony nad pedałami. Czasami żona z auta korzysta a jak silnik nie odpala i nie zapala się kontrolka świec to pierwsze co robi to się schyla i wyjmuje tamtędy przekaźnik 109 i używa swojego pilniczka do paznokci by mu nóżki przeszlifować aby dalej kontynuować jazdę - przynajmniej tyle się nauczyła...
Jeden powinien być od pompy a drugi od silnika.Jeszcze są przekaźniki w środku auta.Pod dolną osłoną nad pedałami .
za osłoną dolną nóg pasażera
Witam Panowie musiałem trochę przerobić pewno maszynę. Dokładnie to doszły dwie osłony części ruchomych maszyny i wstawiłem krańcówki mechaniczne wykorzystując styki NO. Jak widać na schemacie poniżej wykorzystałem przekaźnik do dwóch par styków NC podłączyłem dwa falowniki wykorzystując wejścia CM i BX. Gdy podnosimy osłony maszyny przekaźnik się rozłącza...
Zdejmujesz osłonę spod kiekownicy, ukarze ci sie stacyjka z zespołem sprzęgającym (tzw. zapłonikiem). Tam lampką kontrolną szukasz napięcia po stacyjce, czyli musi się lampka zapalić po właczeniu stacyjki. To najprostsze i najbezpieczniejsze rozwiązanie.
Niestety nie ma uniwersalnego środka. Najłatwiej wykonywać taką instalację, kiedy interesujące Cię gniazdka i obwody oświetleniowe są doprowadzane kablami do rozdzielni. Wtedy jest największe pole do popisu i duża cena (kable). W innym przypadku można właśnie wsadzać do puszki moduły przekaźnikowe (coś na wzór AWZ514 - tutaj uwaga- przekaźnik jest faktycznie...
CZ to właśnie centralny zamek, moduł sterowania centralnym masz przy przednim słupku pasażera pod osłoną, tą która przechodzi w próg, taka czarna skrzynka dochodzą dwie wtyczki, często w oplu tam jest mokro a ona podaje sygnał na kierunki przy zamykaniu i otwieraniu. Wepnij szeregowo do uzwojenia przekaźnika rezystor 60 - 70 omów 1W i zobacz czy masz...
Na drugim końcu przewodów świec żarowych, a bezpiecznik w czarnej puszcze obok akumulatora. Przyznaj się, nawet osłony na silnik nie zdjąłeś... I prędzej 4 świece padły niż ten "przekaźnik".
osłony gumowe osłony stałe osłony maszyn
samsung falownik radmor programator połowa matrycy działa
duplikaty plików total commander zaznaczanie
Brak dźwięku w nawigacji Mazda CX-5: przyczyny i rozwiązania Mercedes W238 Coupe – niedomykająca się szyba, wycieraczki pracują stale, żółty check engine po postoju