otwarty egr
Skoro nie ma reakcji a sterujesz nim przez nastawy podstawowe to zobacz czy w ogóle dochodzi do niego podciśnienie - najlepiej zapiąć wakuometr. Można też podpiąć strzykawkę prosto do EGRa i zobaczyć czy po wyciągnięciu z niej tłoka zmieni się odczyt. 5mg/suw wskazywało by raczej na otwarty EGR - czym bardziej otwarty EGR tym ta wartość mniejsza. Jeżeli...
Nr błędu?
EGR otwarty.
Jak by to były wtryski to i na ciepłym by dymił a otwarty egr nie wyjdzie ci na kompie dopuki nie zapcha dpf-a,a to już większa robota znam to z autopsji.Jaki masz przebieg.
Ruch wskazówki obrotomierza - bardzo regularny co może wykluczyć wypadanie zapłonu - byłoby bardziej losowo. Zmiana odgłosu pracy silnika (dziwny jakiś klekot słychać) pewnie związana z dostosowaniem się silnika do zmienionych warunków pracy - tylko których, albo wymuszona przez ecu - na jakiejś podstawie. Może ta regularna zmiana da się wychwycić obserwując...
Nie ma żadnej reakcji przepływomierza na zamknięcie i otwarcie egr (BS w 3 grupie), normalnie powinna się zmieniać w granicach ok 240- 540 mg/r Także temperatura cieczy pozostaje bez zmian, ale odpal zimny silnik i obserwuj ją przez kilka minut
Dzięki za odpowiedz. Załączam zdjecia z forscana którym to diagnozuję. Sprawa wygląda tak. Egr i dolot oraz DPF wyczyszczone, Wymienione: świece , czujnik różnicy ciśnień dpf , przeplywomierz. Po wykianie czujnika dpf odczyty wyraźnie lepsze OK. 0.3kpa ale tylko wtedy gdy egr jest otwarty tyle ile sterownik zadaje, jeśli jest odchyłki to i czujnik różnicowy...
A co było przyczyną nagłego zainteresowania się turbiną? Szukaj dziury, która powietrze ucieka. I nie stukaj w nic więcej. Nie ma tam żadnej elektronicznej regulacji ciśnienia, jeśli to silnik Renault - gruszka zasilana jest kawałkiem gumowego przewodu zapiętym bezpośrednio do muszli turbiny. Albo otwarty EGR, co nie jest znowuż takie dziwne, albo przetarty...
Tylko EGR działa wolnych obrotach i do średnich obciążeń. Wtedy masz przymkniętą przepustnicę (prawie zamkniętą) i podciśnienie w dolocie. Świeżego powietrza jest mało. Powoduje to to że cylinder wypełnia się gazem (spalinami) który nie powoduje spalania paliwa a nawet dopala to co zostało w spalinach. Silnik ma mniejsze opory (przy suwie ssania) bo...
Masz czym podejrzeć parametry? Może EGR otwarty i na przepływomierzu wtedy nie ma przepływu.
nawet po wypieciu węzyka od turbo powinna ona dawać ciśnienie wię problem jest w samej turbinie lub zatkany wydech, zawór EGR otwarty. Jakie masz parametry turba i przepływki?
Otwarty EGR dusi silnik przy odpaleniu. Pięta jest też wiązka i wtyki od ECU. Przednie lewe nadkole.
łapie lewe powietrze pozatykaj wszystkie podciśnienia lub EGR otwarty!
Raczej zostawił ci go w pozycji zamkniętej, nikt normalny nie zostawia otwartego EGR. Miałbyś wtedy co najmniej duże problemy z rozruchem silnika, a nawet niemożliwość jego odpalenia. Zawór działa odwrotnie niż opisałeś ;) Na zimnym i gazie w podłodze zamkniety, otwiera się na ciepłym w warunkach średniego obciążenia. Jeśli jeździ ok, check ci nie przeszkadza...
Otwarty EGR ma podobne objawy. Ale najważniejsze diagnostyka m pytanie co może być Jest bez sensu. Równie dobrze można podać pogodę że 5lat.
Pomiary rób na podpiętych wtyczkach a nie odpiętych. Na schemacie widać że EGR ma raczej 2 pinową wtyczkę czyli raczej EGR podciśnieniowy ale coś tutaj nie pasuje bo pisałeś coś o elektromagnesie. Przy podciśnieniowym EGR nie ma zazwyczaj sygnału zwrotnego a na schemacie go nie widać. W jaki sposób sterownik silnika miałby regulować doładowanie jeżeli...
Jak będzie otwarty egr to auto nie odpali , na próbę zaślepić egr.
Przy 760 obr/min i otwartym EGR mam 160 mg/wtrysk (bo tak podaje Multi Ecu Scan). Jak dobrze liczę to daje ok 15 kg/h. Jak wygląda w środku kolektor dolotowy? Co "mówi" MAP sensor?
Sprawdź egr i przepustnice i zerknij na parametr powietrza zasysanego oraz otwarcie egr
Sprawdź doładowanie map ile pokazuje bo może ciśnienie za małe i widzi otwarty egr taka sugestia
Może być otwarty EGR. Co da odpięcie.? Mechanicznie trza by sprawdzić.
Jakie jest ciśnienie powietrza? Otwarcie EGR? Zmienia się? Jak kolega napisał - diagnostyka.
Tak, chodzi o napięcia tylko pomyśl skąd emulator ma wiedzieć że właśnie w tej chwili EGR ma być otwarty lub zamknięty? EGR otwiera się w pewnych warunkach a nie cały czas, dodatkowo przy otwarciu czy zamknięciu EGR zmienia się ciśnienie w kolektorze więc jak tylko będziesz emulował te napięcia a MAP nie będzie widział różnicy to wyrzuci błąd. Tak samo...
masz otwarty egr.
Zajrzyj jeszcze do kolektora ssącego czy nie jest zaklejony są tam też klapki i sprawdź stan DPF. Jeśli tak gaśnie możliwe że EGR jest stale otwarty i silnik dusi się spalinami
usterka mechaniczna ,zapchany dpf,otwarty egr ,zamknięta klapa powietrza...
A reszta układu wydechowego? Jak wygląda układ dolotowy,zasyfiony, nieszczelny, egr może otwarty?
Założyłem zamiennik marki Abakus/Loro. Działa bez zarzutów, wygląda solidnie a ile pochodzi to czas pokaże. Co ciekawe - klapka po zamknięciu układa się prostopadle do kanału, czyli zamyka się praktycznie szczelnie. Pomimo tego silnik gaśnie tak lekko i płynnie, że chyba się bardziej nie da. Także jeśli bardzo szczelnie to też nie dobrze to może (przynajmniej...
Stawiam na otwarty egr.
Otwarty egr
więc jak w temacie podczas pracy silnika zawór egr jest na maksa otwarty, komputer pokazuje blad o nazwie sygnal zwrotny egr, podlaczylem zawór z innego sprawnego auta dalej jest to samo sprawdzilem czujniki temperatury ,sonde lambda ,auto normalnie nie pracuje na wolnych obrotach i pulsuje obrotami dopiero powyżej 4000 obrotów pulsowanie znika, a wszystko...
Dobrze. Zamontuj nowy czujnik ciśnienia spalin. Odczytaj ciśnienie spalin na wolnych obrotach przy otwartym EGR i przy zamkniętym , następnie przy 2500 i 4000 rpm. Coś masz nie teges z narastaniem zapełnienia filtra, to ono decyduje o rozpoczęciu regeneracji w tym modelu. Czujnik ciśnienia spalin ma tutaj funkcje raczej diagnostyczne. Układ recyrkulacji...
To masz otwarty egr zaślep i Sprawdź a będziesz być może zadowolony
Ja mam omege 2.0 dti 101KM i wmoim przypadku zaślepienie jest mie możliwe bo komputer zaraz wchodzi w tryb awaryjny i wywala błąd 0400 ale jest taka opcja w ustawieniach że zmniejszam otwarcie egr ale tylko max na -20%. Takie ustawienie powoduje to że autko dużo lepiej się zbiera nie ma turbodziury praktycznie moc czuć już od 1000 ob/min
No to wykres z parametrami bieżącymi ciśnienia paliwa, ciśnienia doładowania, napięcia z przepływomierz powietrza i otwarcie EGR. W momencie falowania szukaj anomalii
Jeżeli egr bedzie otwarty to nie będzie brakowało doładowania? Przecież brakuje.
A mi się wydaje że jest tam silnik bipolarny i czujnik w środku dlatego auto tak się zachowuje. Jak będziesz miał otwarty EGR to właśnie będą działy się cuda z autem. Uderzenie młotkiem zamyka go przez co czujnik ma prawidłowy odczyt. Do testowania to służy diagnoskop dedykowany do Toyoty i EGR podłączony pod instalację w aucie. Wtedy masz wysterowany...
No to masz już punkt zaczepienia,usterka tego czujnika może unieruchomić silnik. Sprawdzić to możesz odłączając go i próbując odpalić. Elektro zaworek za zdjęciach odpowiedzialny jest jeśli się nie mylę za sterowanie zaworu recyrkulacji spalin. Zapewne zblokował się lub uszkodziła się membrana i ktoś w ten sposób próbował coś zaradzić. Zależnie od pozycji...
Na podstawie wartości z MAP. Zbyt mocno otwarty EGR.
Otwarty EGR? Szczelność dolotu odłącz przepływomierz powietrza na próbę. Stan jeszcze DPF
Otwarty - zblokowany egr ? Sorki nie doczytalem ze zaslepiony egr i dlatego blad. ???????? EGR jak jest zaślepiony, to rozumiem mechanicznie , czyli z tego powodu nie ma prawa pokazywać błędu ( ten układ nie jest taki mądry) . movano 2.2 dti 2005r 90km - może mocy jest dość skoro to 90 km. Sprawdź czy nie rozleciały się przesłony w dolocie. Silnik...
Tak sie składa , że w silniku diesel'a na biegu jałowym EGR powinien być otwarty . Skoro więc masz za wysoki przepływ powietrza to prawdopodobnie EGR nie działa czyli jest cały czas zamknięty . Sprawdź membranę EGR , szczelność przewodów podciśnienia oraz elektrozawór EGR. Pozdrawiam.
Witam. Miałem problemy z EGR ostatecznie udałem się do gościa który go wyłączył. Check zgasł ale nadal w sterowniku jest jeden błąd p2143 - otwarty EGR. Auto jeździ normalnie, zastanawiam się czy po zaślepieniu blaszką zniknie? Czy to może mieć jakiś negatywny wpływ? Nie wiem czy jechać na reklamacje, czy to normalne?
Przeplywomierz ma na 700 750 nawet 800 wejsc nie wchodzi dziura, otwarty egr czyli zaciety, przeplywomierz to klamot stary ten silnik... o ile turbo się nie tnie juz bo .... gdzieś coś ucieka przejechane na zamulaczu, dajesz gazu na postoju przeplywka ma wejść na 700 do 740 800 nawet...
A może by tak podłączyć tester i coś "poczytać" co? Bo robisz trochę w ciemno. W takich przypadkach to przestawiony rozrząd, zapchany wydech, otwarty EGR, itd. Wróżenie. Iskra rozumiem jest? Kręci żwawo ? To aku raczej nie.
Nieszczelność w układzie dolotowym, uszkodzony przepływomierz, uszkodzony lub otwarty EGR, dziurawe serwo, to tak na szybko bez diagnostyki.
P1556 - nie ładuje turbina. Dziura w dolocie/otwarty EGR/ uszkodzony zawór N75. Dowiemy się w końcu co to za silnik?
Podłączyłem dzisiaj przepływomierz i z samochodem jest wszystko ok. Oprócz przepłyki, która była odłączona wyskoczył błąd DF120 Engine speed sensor signal, Speed signal interference, tooth broken on the flywheel, engine speed sensor internal fault Witam ponownie Problem z odpalenie powrócił. Trafic w tamtym tygodniu wszedł w tryb awaryjny, po podpięciu...
Witam Mam problem z bypassEGR - cały czas mam info w aplikacji FAP, albo w Diagbox ze jest w 100% otwarty i np testu EGR w diagbox nie przechodzi bo wyskakuje komunikach ze zablokowany czy jakoś tak. Cały EGR i cały dolot niedawno rozbierałem, myłem i wszystko chodzi płynnie bez zaciec. Podciśnienie również rozebrałem na części pierwsze i to co trzeba...
egr otwarty czy zamknięty ?
A co się dzieje jak wprowadzisz sterownik w grupie 003 w BS ? Przy otwartym zaworze egr przepływomierz powinien pokazywać koło 220mg/r, przy zamkniętym jakieś 580mg/r
Daj zdjęcie twojej komory silnika. Bo coś faktycznie się nie zgadza. W tak starym aucie przyczyn braku mocy być wiele. Od źle ustawionej pompy (jeśli to AFN) prze permanentnie otwarty EGR po problemy z turbo lub jej sterowaniem na przepływomierzu kończąc. Przydał by się komputer i log dynamiczny czy przepływ powietrza wychodzi poza 550 mg/skok oraz...
Najlepsze jest że wszystkie w tak jak powinny być. Ciśnienie na listwie, otwarcie egr, ciśnienie doładowania.
EGR przyblokowany, otwarty
Może zapiekł się EGR i jest stale otwarty. Stale otwarty EGR to wyraźne objawy: czarny dym jak z pancernika na wojnie i brak mocy. Mocny chip plus lejące wtryski mogą skutkować bardzo wysoką temperaturą gazów wylotowych, na skutek przedłużonego dopalania się paliwa. Ale ja bym tu widział w pierwszej kolejności złą regenerację turbiny.
Sprawdź testerem ,a nie patrz na obrotomierz. Częstą Przyczyną ciężkiego odpalania jest otwarty egr.
Zatarty lub uszkodzony i na stałe otwarty EGR
Zacznij do jazdy probnej z diagnostyka komp. i podglad parametrow cisnienia !Bo jak narazie to krag jest duzy.moze otwarty egr?
Wygląda na to jak by sterownik nie sterował "tzw programem biegu jałowego" Sprawdź czy ecm widzi poprawnie położenie pedału gazu,jak i to jaki sygnał zwrotny widzi z przepustnicy. Masz przecież parametry ,MAF,sondy ,to widać też jaka jest mieszanka. Jest jeszcze opcja że jest otwarty EGR albo coś zepsułeś podczas tego demontażu kolektora.
Takie objawy daje nie otwierający się EGR lub zapchane kanały EGR. Wtedy przepustnica próbuje wymusić przepływ spalin przez EGR (próbuje zmniejszyć wartość z przepływomierza do zadanej - ilość świeżego powietrza) ,ale przez zatkany/nie otwarty EGR brak w to miejsce spalin i silnik się dławi ma niskie ciśnienie w kolektorze. U mnie np jakiś geniusz wymienił...
Otwarty EGR, bądź dziura w dolocie. Bądź jeszcze coś innego.
Jakie wartosci widzi? Uwalone sterowanie turbo? Dziura w ic lub wezu. czujnik cisbienia? Otwarty egr?
Otwarty EGR przytruwa spalinami. Od tego bym zaczął.
Jak nie masz zakodowanych wtryskow to nie pokaże ci tego w błędach a na dodatek mogą nie być widoczne inne błędy. Zakoduj wtryski oraz skasuj zmienne egr i zaprogramuj go na nowo bo to jest czynność która powinno się wykonać po wyjęciu i czyszczeniu egr a tym bardziej po zmianie silnika, bo jestem pewny ze komputer w tym momencie widzi egr otwarty 5%...
A tak z innej beczki, turbo zwykłe bez geometrii na przeładowanie. Nie ma mocy, dymi i nie ma doładowania. A system recyrkulacji spalin (EGR) posiada? Może zawór EGR stanął, jest otwarty, albo grzybek zaworu EGR jest upalony. Wtedy masz mniej spalin do napędu turbo, za to więcej do ssącego i może dymić. TO TYLKO SUGESTIA, BO NIE MIAŁEM PRZYJEMNOŚCI...
Wymagany przepływ powietrza to 250 mg/skok rzeczywisty to 280 mg/skok. EGR otwarty na 100%. Czyli albo EGR jest przypchany albo masz dziurę w dolocie za turbo (turbo ,intercooler, wejście do głowicy).
P1103-Mass Air Flow Sensor In Range But Higher Than Expected Błąd mówi o tym że przepływ powietrza jest większy niż oczekiwany. Takie coś zazwyczaj jest kiedy EGR nie jest otwarty lub jest zaślepiony. Przy otwarciu zaworu EGR zapotrzebowanie silnika na powietrze powinno spaść bo silnik ciągnie spaliny. Jeżeli ich nie będzie ciągnął to będzie zaciągał...
Taaaaa do odczytu i podglądu parametrów ok choć nie zawsze bo np podaje otwarcie EGR-a na 1145mm czyli 12%. A ja się zastanawiałem gdzie się takie cudo pod maską osobówki zmieściło. Widać na drugiej półkuli inaczej się mierzy albo może tylko przecinka brakowało....
Sprawdź czy nie pomyliłeś przewodów podciśnienia, może egr otwarty?
Błąd dotyczący zaworu EGR pojawia się ? co z ciśnieniem na szynie rail. Błąd się pojawił, ale po wykasowaniu już się więcej nie pojawia. Było sprawdzane, ale jak możesz proszę podaj mi parametry to sam sprawdzę.
czy turbina pompuje? sprawdź zawór EGR, wygląda na wciąż otwarty. Może też ma coś w rodzaju przepustnicy, sprawdź działanie.
może komuś to się przyda , kiedyś miałem taki przypadek a passacie b5 1,9 tdi ktoś kiedyś musiał grzebać przy pedale gazu i nie zabezpieczył tego cięgna od pedału do potencjometru a jest tam ŚRUBA RZYMSKA i rozkręciła się wiec fizycznie było tylko 2/3 gazu . Drugi przypadek cały czas otwarty EGR prosto zdiagnozować poprzez odpięcie węża zaślepienia...
1700- 2000 Obr/min słaby a pozniej ma kopa? Otwarty EGR. Błedy nic nie mówia, a parametry?
Pewnie otwarty jest EGR jeśli rozrząd na pewno ok...
Pomyśl o wolnych obrotach. Zobacz jak MAP reaguje na otwarcie krokowego(ssanie i bez ssania), otwarcie egr, serwso, załączającą się klimę itp.
Witam, czy ktoś wie jak można wyłączyć EGR w Astrze 1.7 CDTI? Przeglądam internet i ciężko utrafić. 1. MPPS może ale nie koniecznie, na liście niby jest, tylko sterownik nie ten, u mnie OPCOM zgłasza EDC15C7. Nie jestem pewien, czy chiński MPPS podoła zadaniu. 2. Emulatory, czy inne chipy nie istnieją. Jak zaślepie EGRa to jest błąd. Z otwartym EGR...
Sondę zostaw na razie w spokoju. Pokaż blok pomiarowy 74 z ECU na zgaszonym silniku i na odpalonym silniku. Możesz podpiąć stary EGR pod wtyczkę i w VAGu zrobić test EGR - powinien się otworzyć i zamknąć. Jeżeli EGR nie dostawał by sygnału to silnik by nie gasł. Podejrzewam raczej że masz otwarty EGR.
Jest błąd przepływomierza ,ale ponoć nawet na odpiętym powinien chodzić ,błędy sprawdzane na delphi i op com innych brak ,możliwe że to sterownik silnika bo w blokach pokazuje cuda np otwarcie przepustnicy od 0-137 procent ,egr otwarcie 234 procent ?
kręcił jakby na wysokich obrotach Czy tylko ja mam wrażenie że zawory zablokowało na otwartych pozycjach?
Gdyby egr był cały czas otwarty to normalnie by nie jeździł bo turbo pompowałoby do wydechu.Utrudniony rozruch nie jest spowodowany przez zacięty egr.Sprawdzić świece i ciś.paliwa.
Podepnij clipa i wszystko będziesz wiedział. Stawiam na otwarty EGR. Może też być uszkodzony czujnik ciśnienia doładowania,elektrozawór turbo,pedał gazu,itd. Bez podpięcia auta pod diagnoskop znalezienie usterki nie będzie proste.
Doprecyzuj tylko, bo nie jestem pewien. Chcesz uzyskać mniejsze spalanie (jakie masz teraz?), czy zamontować EGR i DPF? Nie zrozumiałem co chcesz uzyskać po prostu. Próba przelewowa wyszła żle, czyli za spalanie raczej wtrysk odpowiada moim zdaniem. Pozbycie się EGRa powoduje wprawdzie lekko wyższe spalanie, ale jest to może 0,5l, moim zdaniem to niewielki...
EGR to nic innego jak "zawór" łączący kolektor wydechowy z dolotowym. Powinno działać to tak że, po odpuszczeniu pedału gazu EGR po chwili uchyla się i dopalane są spaliny. Ogólnie mówiąc. Załóżmy że, to co wskazuje komputer byłoby prawdą to miałbyć cały czas otwarty EGR a tym samym ECU sypał by błędami a fizycznie miałbyć brak doładowania i samochód...
Problemem był zablokowany w pozycji max otwartej EGR, i silnik nie miał tlenu żeby odpalić bo wciąż mielił spaliny. Ale ciekawe że ECU nie wywaliło żadnego błędu od EGR, i czemu podczas kręcenia rozrusznikiem status zezwolenia na start się zmieniał tego nadal nie rozumiem.
Nie zgaśnie po 10 czy 20 gdyby to EGR był otwarty. EGR nie daje "lewego powietrza". Poszukaj starych postów na ten temat, teraz jest taki trend, że od nowych się niczego nie nauczysz.
Mylisz się. Gdyby EGR zablokował się w pozycji otwartej to by przepływ powietrza był jeszcze mniejszy. Silnik zasysa 9g/sek przy zamkniętym EGR. Jako że EGR otwarty jest na biegu jałowym to silnik również zasysa 9g ale 6g idzie przez przepływomierz a 3g przez EGR. Rozumiesz to? Oczywiście sterownik silnika decyduje o tym kiedy otworzyć i jak mocno zawór...
Czyli dla biegu jałowego i rozgrzanego silnika: dawka paliwa, kąt wtrysku, ciśnienie doładowania, temperatura powietrza doładowanego, masa powietrza zassanego, procentowe otwarcie egr. To samo dla wysokich obrotów.
zaslep zawór egr moze on jest cały czas otwarty i dlatego nie puchnie wąż od turbo.
Witam. Najprawdopodobniej jest tam zawór EGR. Jeżeli jest to nie domknięty powoduje podobny objaw. Normalnie EGR jest otwarty tylko na wolnych obrotach, podczas zwiększania powinien się zamykać szczelnie. Poszukaj czy jest I czy to on powoduje problemy. To na początek. Pozdrawiam.
No to pozostało Ci jedynie obrobić sterownik ,żeby nie zgłaszał błędu. Mokra , lepka sadza w kolektorze świadczy o zużyciu silnika. Sadza z wydechu łączy się z olejem z odmy i turbiny. Każdy silnik diesla z egr ma taką sadzę. Po 280kkm to normalne. Dodaj sobie fakt iż miałem permanentnie otwarty egr.
(at)smykm Ad 1 Z filmiku turbo działa ok-normalne są takie opóźnienia,jeżeli wejdziesz w wykresy to podejrzewam,że wartości turbo zadana i rzeczywista będą się równać. Sztangi bym nie ruszał. Ad 2 Nie zmienia się również zadana turbo? Ad 3 Z rana na zimnym powinien się otworzyć od razu a potem powinieneś mieć spokój :) Zwór uwagę na map sensor jeszcze...
Co do problemu, kilku krotnie spotykałem się z tym, że po takim zabiegu silnik nie pracował równo przez resztki z kolektora które dostały się dalej Jak dymi, szczególnie na czarno, to brak doładowania - czyli albo tryb awaryjny ze względu na uszkodzony/zatkany MAP, albo otwarty EGR. Jeszcze do tego bym zobaczył, czy po odpaleniu da radę ruszać sztangą...
Diagnostyka, tylko u kogoś kto umie interpretować parametry. Ale skoro taki sam problem jest i na LPG i na benzynie, to przyczyna wspólna - otwarty EGR, brak zapłonu któregoś cylindra, zatkany wydech.
witam problem z daf106 wyskakuje błąd P1490 błąd egr otwarty ma ktoś tłumaczenie błędu ale w orginale. egr został wymieniony lecz problem nie ustąpił . z góry dziękuje za info
Witam W dalszym ciągu nie dostałem odpowiedzi, czy zawór po wykodowaniu z ECU podejmuje prace, czy jest cały czas zamknięty. Ktoś kto się zajmuje diagnostyką powinien takie rzeczy wiedzieć. Wycinek logów z pracy EGR. Niebieski - MAF oktualny Czerwony - MAF wymagany Fioletowy - otwarcie EGR Widać wyraźnie tam gdzie EGR się otwiera MAF aktualny jest większy...
Powiedział bym jeszcze że EGR otwarty, ale rozumiem że to silnik NFU? więc go nie ma.
z mojego doświadczenia: 1. odpowiednie wtryski 2.zatkany układ wydechowy katalizatory przemyć, przepalić lub wywalić 3.klapki lub klapka nie chodzi, sprawdzić lub wywalić 4.przepływomierz lub mapsensor 5 egr otwarty
Nic nie wymieniać, odczytać błędy raz jeszcze z dalszym ciągiem opisów. Teraz nie wiemy czy ECU nie widzi czujnika w kolektorze czy nie podoba mu się tylko ciśnienie bo ciągnie lewe powietrze. Czujnik temperatury jest w czujniki MAP więc oba błędy tyczą się tego samego urządzenia. Z ostatnim to nie wiadomo czy zacięty EGR, zapchany czy niesprawny elektrycznie....
Zobacz czy zawór EGR nie zaciął się na otwartym.
obwód otwarty otwarty obwód otwarty szyberdach
elektrozaczep częstotliwość głośnik bluetooth trzeszczy budowa odbiornika
momenty dokręcania volvo ładowanie akumulatora rowerze
Schemat instalacji elektrycznej ATLAS 65 - gdzie znaleźć? Rola mikrowyłącznika w DeLonghi ESAM