Otwarty to tam gdzie jest przerwa w obwodzie (np otwarty styk albo brak jakiegoś połączenia, nie płynie w otwartym prąd). Obwód zamknięty to taki w którym swobodnie płynie prąd.
Na koszulce karbowanej jest gumowa z numerem obwodu powietrza przy każdym czujniku.
Naprawa instalacji przekaźników Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
60 otwarty obwód czujnika temp 64 otwarty obwód czujnika płomienia
F15 - otwarty obwód grzejny suszenia - czyli ciągłe zasilanie grzałki suszenia, w celu ochrony grzałki jest odcinane zasilanie na module
Można nawet dwa, jeśli to pracuje jako dławik to różnica pomiędzy 20uH a 22uH nie będzie istotna. Jeśli mają otwarty obwód magnetyczny to indukcyjność będzie zależna od tego czy są blisko i jak są ustawione
Witam. Potrzebuję pomocy odnośnie odkurzacza Roborock S5 Max. Po uruchomieniu pokręci się chwilę w koło i wyskakuje komunikat błąd wewnętrzny. Błąd 104 otwarty obwód wewnętrzny szczotki głównej. Może ktoś spotkał się z takim przypadkiem. Byłbym wdzięczny za pomoc.
Otwarty obwód kontrolki świec żarowych? PSG5 czy PSG16? Aż muszę z ciekawości sprawdzić czy na liczniki idzie fizycznie obwód z żarówką, czy kontrolka świec żarowych jest sterowana po CAN przez liczniki.
Kod błędu wskazuje na uszkodzenie czujnika temperatury grzałki (otwarty obwód termistora NTC).
P220013 Sugeruje otwarty obwód (przerwa) pierwszego czujnika NOX, czyli okablowanie. Poczytaj; https://dtronic.pl/2019/06/08/kody-bledo...
Jeżeli element regulacyjno wykonawczy w konstrukcji tego zasilacza znajduje się po stronie obciążenia, to możliwe, że zasilacz grzeje, gdy jest obwód otwarty. Można by przeanalizować schemat zasilacza, jeśli takowy posiadasz.
E11 to otwarty obwód silnika lub tachoprądnicy: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Błąd który wyświetla to - otwarty obwód grzałki
A2 - otwarty obwód grzałki. Grzałka ma przerwę: https://north.pl/karta/grzalka-przeplywo...
Otwarty obwód sensora przedniego prawgo koła Nieprawidłowy sygnał czujnika przedniego prawego koła
Wyjście X3 15/7 otwarty obwód lub cewka nr 2 na pinie X3 15/7 ma przerwany obwód.
A wcześniej kiedykolwiek grały? W pasku miałem tak że kable były i myślałem że przewane bo pokazywał otwarty obwód, jak zdjąłem boczki okazało się że wcale nie ma głośników w tylnych drzwiach.
Proszę bardzo http://www.bluejag.co.uk/Jaguar-XT-TechB...
Na końcu tej rurki jest membrana która porusza stykami albo naciska na mikrowłącznik i wtedy zostaje zamknięty lub otwarty obwód prądu. Tak to działa w uproszczeniu.
Zawor regulacyjny zawieszenia strona prawa otwarty obwód (przerwa) Sprawdź kabelki przy wtyczce i płodności cewek. W srodku zaworu są trzy cewki.
Jak podłączysz potencjometr to go spalisz. Skoro zawór ma 24 Ohmy to nic nie da,wstawianie rezystancji w obwód jeżeli jest ona poprawna. Odczytując błędy powinieneś mieć informacje o co dokładnie chodzi sterownikowi - otwarty obwód, zwarcie do plusa/masy. Co widać dokładnie w opisie błędów? Moze ta rezystancja nie jest poprawna.
czy otwarty obwód w tym miejscu może przyczynić się do dysfunkcyjności wzmacniacza. Nie, gdyż nie funkcjonująca poprawnie antena nie blokuje możliwości słuchania muzyki z kasety.
System zapali alternator warning jeżeli: 1) otwarty obwód pomiędzy Pinem L a VIC-em; Sugerowałem sprawdzenie tego obwodu. 2) otwarty obwód pomiędzy Pinem 15 a stacyjką Kolega pisał że po stacyjce (15) ma zasilanie. 3) otwarty obwód pomiędzy pinem S a "+" akumulatora (np. 5a bezpiecznik spalony). To też sugerowałem. Fakt, sugerowałeś. Jednakże zdanie:"nie...
PSID 42 (czyli przerwa w dozowaniu) jest wynikiem pierwszego błędu. FMI 5 w przypadku pierwszego błędu oznacza "otwarty obwód lub niski prąd".
MID 128 PSID 89 FMI 14. Wtryskiwacz AdBlue / Zbyt wiele zamarznięć AdBlue. MID128 PPID 386 FMI 5 Czujnik temperatury spalin nr 1 / Prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. MID 128 PSID 46 FMI 14 Usterka elektryczna systemu kontroli poziomu NOx. Pozostaje diagnostyka oraz serwis.
BEKO ma właśnie kody błędów H itd. :?: Pierwsze słyszę... :idea: Właśnie to był F07 a nie H7.Co to oznacza bo w tych kodach co mam nie ma F07? :arrow: zzbych1 Przecież Ci napisałem powyżej... :| H1 : Otwarty obwód lub zwarcie NTC (100) H2 : Otwarty obwód grzałki (010) H3 : Grzałka zawsze włączona (zwarcie) (110)...
P0038 : Obwód sterowania grzałki HO2S - sygnał wysoki (Bank 1, Czujnik 2 Otwarty obwód w zasilaniu, uziemieniu lub obwodzie grzałki czujnika O₂. Uszkodzony czujnik nagrzewnicy O₂. Uszkodzone lub zużyte złącza idące do czujnika. Czasami przyczyną jest uszkodzony moduł PCM. P0053 : Oporność grzałki sondy lambda (Bank 1, Czujnik 1). Otwarty obwód w zasilaniu,...
MID:128 PSID:84 FMI:5 Grzałka 2 wąż odczynnika systemy SCR . Prąd poniżej wartości lub otwarty obwód.
To jest regulator pokojowy typu ON/OFF, czyli zamknięcie obwodu elektrycznego powoduje włączenie źródła ciepła np. kotła, grzejnika, a otwarcie obwodu elektrycznego wyłącza źródło ciepła. Wizualnie kojarzy mi się jako jeden z klonów regulatora Salus 091FL. Ściągnij instrukcję od tego Salusa i zobacz, czy będzie pasowała do Twojego regulatora.
PSID 72 FMI 5 ; zawór obejściowy termostatu, obwód otwarty lub za niskie napięcie. SID 85 FMI 5; tłokowy zawór chłodzenia , obwód otwarty lub za niskie napięcie.
sorki że nie napisałem wcześniej uszkodzona była taśma, wymieniłem razem z kierunkami bo nie odbijały. pozdrawiam
https://obrazki.elektroda.pl/4593007900_... Zblokuj sobie 2 takie mają do tego specjalne otwory. Tylko taką z 3 złączami wtedy ma otwarcie obwodu po naciśnięciu. Rolkę można odciąć jeśli masz w zasięgu takie z rolką.
p1690 -otwarty obwód lampki MIL tego się trzymaj Dodano po 44 jak usuniesz to pewnie auto odpali
PPID:270 FMI:3 Czujnik NOx napięcie powyżej normalnego lub zwarcie do wysokiego. SID32,FMI:5 Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód.
8704 - otwarty obwód czujnika tlenu NOx 5657 - nieprawidłowe wyłączenie zasilania EMS 4131 - napięcie zasilania SCR 2 ostatnie błędy mówią o wyłączeniu zasilania akumulatorów w czasie krótszym niż 90 sekund od wyłączenia zapłonu. Możesz mieć problem z wyłącznikiem ADR.
Też się zastanawiałem nad tym, czy mam poprawnie dobrane. Dostałem potwierdzenie ze sklepu. Doszperałem na forum, że mogę mieć otwarty obwód bezpieczeństwa... Jednak wszystko sprawdziłem już po dwa razy... Połączenia, napięcie, bezpieczniki...Gdzieś, coś jednak muszę podłączać źle.... Widać sklep tez nie wie co sprzedaje... A test działania zrób krótko...
Już wiem co jest nie tak. Wina leży w sterowniku AIR BAG jest po prostu sfajczony ( na płytce jest spalony opornik) zamówiłem inny sterownik. Pytałem klienta jak to było po tej kolizji, powiedział że nic nie wystrzeliło tylko napinacz kierowcy zareagował. Temat można zamknąć.
Pewnie auto jeszcze LPG skażone. To niech LPG zostanie właściwie ustawione jeszcze. Za mało gazu jest teraz. Jaka sekwencja? Jakie wtryski?
Witam Twój problem to nie zwarcie a otwarty obwód dla każdego zegara. Tak zachowują się zegary w 4-ce; odpięcie czujnika powoduje wychylenie wskaźnika na max. Skoro podmienione zegary działają prawidłowo to na "uszkodzonej" płytce szukaj zimnych lutów, często pomaga poprawienie lutów na metalowych koszykach ustrojów pomiarowych.
Z tym bledem nic wiecej sie nie wiaze ( moglbys podac konkretny numer ). Przewody lub zawor ( lub sterownik ,ale jeszcze nie mialem okazji ,wiec rzadkosc). Jak mierzysz przewody to zlej skrzynie woda, potem mierz przebicia do innych przewodow z wiazki do bloku zaworowego jak i do masy ,oraz ,WAZNE, zrob dokladnie to samo,powtorz procedure zmieniajac...
Witam EMS błąd 43376 SCR - czujnik NOx za reaktorem katalitycznym Jednostka sterująca SCR otrzymała komunikat z czujnika NOx, że wystąpił obwód otwarty. Przerwany obwód czujnika NOx. Funkcje w układzie SCR działają bez zakłóceń. Sprawdź podzespoły obwodu, złącza i przewody elektryczne.
Na przyszłość podając błąd podaj też numer jednostki. Usterka czujnika temperatury powietrza doładowującego. Zwarcie do napięcia akumulatora lub otwarty obwód. Może to wpływać na moc silnika. Istnieje wówczas ryzyko powstawania czarnego dymu. Sprawdź złącza i przewody elektryczne czujnika. Zmierz opór czujnika. Rezystancja powinna wynosić ok. 2,5 kiloomów...
Karta katalogowa paneli, V obwodu otwartego podane dla T=25°C w niższych T będzie więcej. Falownik: Maksymalne napięcie otwartego obwodu PV: 500 V DC. Zakres napięcia MPPT: 120-450 V prądu stałego. Być może programowo jest ograniczenie powyżej tego napięcia. Tak czy inaczej, za duże napięcie w szeregu.
No i mamy odpowiedź. Myślę że jak to zrobisz, to wszystko powinno zadziałać, o ile dobrze oprogramowałeś µkontroler. Serwa jako punkt odniesienia dla własnego sterownia brały masę własnego zasilania. µkontroler podawał sygnały na wyjściach timerów w odniesieniu do własnej masy. Łącząc tylko wyjście timera µkontrolera z wejściem sterującym...
Jaki silnik i rok, tak jak ci koledzy napisali spalanie detonacyjne to zawczesny zapłon. Może to być ustawienie rozrządu, albo koło zmiennych faz rozrządu. Nie czytaj błędów tylko parametry( kąt zapłonu, itd.|) co do podszarpywania na wolnych i gubienia zapłonu to myślę że tu jest problem .BRAK spalania na cylindrze może powodować większe spalanie i...
Przy stłuczce zapewne odpaliły napinacze i uszkodziły się drivery w sterowniku. Sterownik został programowo zresetowany, ale uszkodzone drivery napinaczy pozostały... możesz odłączyć napinacze i podłączyć w ich miejsce, ale bezpośrednio przy złączu sterownika rezystory 2,4Ω i zobaczyć co będzie "widziała" Lexia.
Czujnik ciśnienia doładowania i czujnik temp powietrza doładowanego, obwód otwarty
Trace już cierpliwość do tej instalacji. Wtrysk benzyny nie dolewa. Sprawdzony zawór dfco i ogółem rozdzielacz. Wszystko git...;/ Reduktor też w porządku. Zostały już tylko wtryski albo wadliwe sterowanie - coś tu prowadzi do ciągłego zalewania więc raczej wtryski puszczają...;/
bo ja mam parę, ale każdy po podaniu napięcia otwiera obwód, a bez napięcia przerywa. Mylisz nazewnictwo - obwód otwarty to obwód przerwany (prąd nie płynie) a obwód zamnięty to obwód w którym płynie prąd. Przekaźnik/stycznik może mieć tylko styki NO (normalnie otwarte) lub jednocześnie NO i NC (normalnie zamknięte) NO i NC oznacza stan styków przy...
Krzywej - to wydaje mi się ze przy 25°C aby panele dawały max 395V (obwód otwarty), co przy ich przeliczeniu, wygląda ze przy słonecznej pogodzie i mrozie nie powinny osiągnąć wtedy max 450V czyli w granicach bezpiecznego użytkowania.
Forscan odczytał błąd B119F - otwarty obwód - DTC obecny w czasie wydania polecenia - kontrolka usterki wyłączona przy tym DTC
Jak masz falownik na 2 stringi to nie ma problemu, aby nie przekroczyć maksymalnego napięcia otwartego obwodu.
300V masz prawdopodobnie dlatego że to źródło prądowe, które chce wymusić i utrzymać prąd X. Jak masz otwarty obwód (duże R) to daje pełne napięcie. Jeśli chcesz go obciążyć to rozważ żarówkę która będzie w miarę świecić przy prądzie tego zasilacza (a dokładniej spadek na niej nie będzie zbyt niski), może taką od lodówki? Lub klika szeregowych 25W....
Do kompletu brakuje Tobie przekaźnika, zasilanego 230V. Działa to mniej więcej tak, jeśli na obiegu pierwotnym przekaźnika pojawi się napięcie 230V to nastąpi zamknięcie obwodu na obiegu wtórnym, który jest bez napięcia. Obieg wtórny podłączasz do kotła jak każdy inny regulator pokojowy ON-OFF i wtedy zamknięcie obwodu wtórnego przekaźnika jest sygnałem...
Wadliwy przełącznik lub silnik lub otwarty obwód.
Fajowo, jak ja lubię czytać posty niekumatych. I fejsiarzy. Psg.pretens.ckt.open -Passenger pretensioner circuit open Driver pretens.ckt.open -Driver------------------------ Czyli potwarte obwody napinaczy
GMS 14110 Czujnik położenia przekładni zdwajacza, niedopuszczalne napięcie w obwodzie. Otwarty obwód w obwodzie czujnika analogowego przekładni zdwajacza. Zmiana biegów nie jest możliwa, układ zachowuje aktualnie włączony bieg, a przy pierwszej próbie zmiany biegów układ zostanie zablokowany w położeniu neutralnym. Sprawdź czujnik, złącze i wiązkę przewodów....
Błąd P0400 w tym silniku ma kilka znaczeń : -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za wysokie -Obwód zasilania zaworu recyrkulacji spalin, napięcie za niskie -Obwód recyrkulacji spalin - wysokie napięcie -Obwód recyrkulacji spalin - niskie napięcie -Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego -Rozpoznany zbytni przepływ recyrkulacji gazu...
Sprawdź kabel łączący kontaktron z centralą.
Otwarty obwód, może jaki kabelek przerwany?
Jak olej jest to może już uszczelki do wymiany .
Jutro spróbuję zakodować akumulator. Na szybko udało mi się odczytać kod błędu B10A613 - wsparcie wejścia zasilania bateryjnego, ogólna awaria elektryczna, otwarty obwód.
To znaczy, że masz otwarty obwód, testowana płyta główna nie pobiera pądu. W otwartym obwodzie zobaczysz na wyświetlaczu zasilacza wartość ustawionego napięcia i zerowy prąd.
No to sytuacja jest podobna gdyby przewód był normalnie podłączony do bezpiecznika a w gniazdku nic nie jest podłączone, prąd nie płynie bo obwód jest otwarty. Bezpiecznik nie ma nic do roboty bo nie płynie prąd przez niego. Jeśli Ci wybija bezpiecznik to masz w tym obwodzie zwarcie lub jakieś urządzenie o dużym poborze.
A może, na próbę weź z 10m przewodu dwużyłowego i poprubuj otwarty obwód: Tak się składa, że przewody są co najmniej 3-żyłowe. I nic nie muszę próbować ani też "prubować".;)
Serwomotor pozycji przepustnicy – V60 obwód otwarty. albo silniczek albo wiązka przerwana. (może zdjęta wtyczka?)
Szukaj w instalacji bo tutaj nie masz błędu otwartego obwodu tylko zwarcie do masy czyli gdzieś jest uszkodzona izolacja.
pierwsza sprawa to ile koni mechanicznych on ma? Jeżeli to jest wersja 510km to ma on E-FAN, każda inna pozostała wersja silnikowa ma zwykłe viscous. Myłeś chłodnicę myjką ciśnieniową? Jeżeli on ma viskozę a nie E-FAN to odpięcie wtyczki spowoduje tylko tyle, że na desce pojawi się engine warning bo DMCI ECU wykryje otwarty obwód w czujniku prędkości...
Tak, bo przepalona dioda nie przewodzi prądu. Obwód otwarty prądu nie przewodzi i reszta diod nie świeci.
Zasada działania: Czujniki NAMUR są zasilane prądem obciążonym i mają cztery stany, dzięki czemu błędy czujnika mogą być również wykrywane przez analogową jednostkę analizującą. Ze stykiem normalnie otwartym (NO) Ze stykiem normalnie zamkniętym (NC) 1. Prąd 0 mA ⇒ obwód otwarty, obwód otwarty ⇒ obwód otwarty, obwód otwarty 2. Prąd poniżej...
"P1125 - Otwarty obwód zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania P1125 - Za mocne wejście zaworu elektro-magnetycznego ciśnienia ładowania Do sprawdzenia czy nie jest brudny czujnik ciśnienia doładowania ( na kolektorze dolotowym) Oraz weżyki podciśnienia ( kolanka gumowe, wężyki plastikowe wtyczki na elektrozaworkach) co sterują poszczególnymi...
... Gdzie to znajdę w LEXII - kalkulator silnika? Czujnik temperatury silnika może być wadliwy? Pusc test kompletny i Laxia sama znajdzie ECU. Błąd wiatraka był przy 89 stopniach - "Zespół wentylatora 2 Zwarcie między 2 przewodami lub otwarty obwód". Gdzie szukać? Pozdrawiam Masz przeciez schemat. Dodano po 1 Odłączyłem "Czujnik temperatury płynu chłodzącego"...
Nie wykorzysta mocy paneli ,tak samo jak akumulatory będą pełne. Bardziej bym uważał na maksymalne napięcie na wejściu i policzył dla Voc (obwód otwarty) plus parę procent zapasu na warunki w zimie gdy panele będą zmrożone a akurat wyjdzie słońce.
Zgodnie z tabelą kodów błędów to Błąd 11 Otwarty obwód na nagrzewnicy suszarki lub problem modułu. Sprawdzić okablowanie i złącza.
Część sterowników działa tak, że po podłączeniu sprawnego napinacza albo pokaże błąd konfiguracji albo automatycznie aktywuje obwód z poprawną rezystancją napinacza . Jak podepniesz napinacz zrób diagnozę i zobacz co pokazuje sterownik , możliwe że przy kolejnym odłączeniu pokaże już błąd otwartego obwodu .
Przekładnik prądowy pomiarowy to transformator i z reguły jego uzwojenie wtórne jest zwarte mała opornoscią czy to amperomierza, licznika czy też rejestratora bo też do takiej pracy jest przewidziany i nie powinien pozostawać podłączony do strony pierwotnej z otwartym obwodem wtórnym i teraz czy ta elektronika zwiera to uzwojenie to już trzeba przeanalizować...
Dodaj zdjęcie tabliczki znamionowej: https://north.pl/s/?txtSzukaj=DIS28020&s... OL na mutimetrze oznacza obwód otwarty czyli grzałka spalona.
Założyłem najgorsze Powoli składam samochód tak czy inaczej Wtryski nie działają Dostają napięcie z BSM ale sterownik nie uruchamia ich pomimo że wykrywa No i co raz 4 wtrysk "otwarty obwód" Muszę wiązkę i złącza sprawdzić Tyle na chwilę obecną
Ich stosowanie nie jest kłopotliwe ponieważ całość montuje się pod panelami lub na poddaszu ( przepisy jednoznacznie tego nie określają) przecinając jedynie linię DC. Tyle że takie zastosowanie ich to bzdura, w przypadku przebicia przewodów i pożaru odłączenie napięcia spowoduje jeszcze większy pożar bo zwiększy się napięcie, a strażaka może popieścić...
Witam W Dafiku CF75 euro 5 pojawia sie komunikat o błedzie EBS komuniikat z komputera diagnostycznego to ,,Otwarty obwód na wtyku D7i.lub D8 modułu ESP, czujnik prędkości koła (F512)" Jeśli ktos spotkał sie z podobnym problemem prosze o pomoc jakąs wskazówke.Osobiście domyślam się że chodzi o którys czujnik ABS tylko nie wiem który
Problem leżał w niestyk pomiędzy modułem a pompą, pozdrawiam.
Zdejmij przedni zderzak, to 5 minut roboty, może Ci się rzucić w oczy od razu uszkodzona wiązka, jak pisze kolega. Dwa, jeżeli jesteś pierwszym właścicielem to powinieneś wiedzieć jak kolejnym sprawdź czy nie ma odcięcia zapłonu np. Ten czarny przycisk Na kluczyki obok otwierania centralnego zamka np. Wyłączenie zegarów - imobilajzer, lub czy masz alarm...
Obwód zamknięty - grzałka sprawna, otwarty - przepalona.
Witam ponownie. Dziś wszedłem w tryb serwisowy i wyskoczył błąd E 55 - otwarty obwód silnika. Okazało się że dwa przewody są zerwane. Wisiały tylko na izolacji. Po naprawie przewodów pralka wruciła do życia. Żadnych błędów. Problem rozwiązany. Wielkie dzięki za pomoc. Bez tego linku było by ciężko. Nie mogłem nic znaleźć. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam.
MID 128, SID 32,- Układ sterujący wylotem zaworu upustowego prąd poniżej normalnego lub otwarty obwód. (Możliwa awaria elektryczna zaworu od hamulca górskiego),
Dla takiej częstotliwości cewka przekaźnika jest jak otwarty obwód. Zwykły przekaźnik powinien zadziałać, cewka podpięta między ekran a żyłę gorącą, a styki zwierają dwa końce żyły gorącej. W jaki sposób pojawiają się harmoniczne? W czasie pracy czy przełączania? Bo jak to drugie, to całkiem normalne.
Problemem jest otwarty obwód zaworu N80 i nic więcej, żadne węże czy korki. Skoro spada Ci napięcie do zera tzn że któryś z przewodów jest przerwany. Sprawdź napięcie na wtyczce do masy i między przewodem który podaje masę z ECU zaworu a plusem na akumulatorze przy podłączonym zaworze. W ten sposób znajdziesz który przewód jest uszkodzony. Pomiar przejścia...
Witam kod błędu P2100 oznacza. Silnik nastawczy przepustnicy,silnik sterowania,obwód elektryczny otwarty.
"Open Line", Obwód otwarty czyli przerwa.
Jednopunktowy{91-93} 1,6-fala prostokątna 1Hz,wielopunktowy{92-94}-obwód otwarty,wielopunktowy{94-98 Multec Delco CNJH}fala prostokątna 1Hz,wielopunktowy{92-98 Multec-S}obwód otwarty.Pozdrawiam.Silnik krokowy ustawiasz tak aby sonda biegała BOGATA-UBOGA,program sam wrzuci Ci + -%od tej pozycji.
Może na początek zwykły przekaźnik wystarczy, albo taki: https://www.google.pl/search?q=1+kana%C5...
B1516-Siedzenie kierowcy zajęte przełącznik otwarty obwód
05660 dotyczy Świeca żarowa cylinder 3 (Q12) otwarty obwód 05658 dotyczy Świeca żarowa cylinder 1 (Q10) otwarty obwód 05659 dotyczy Świeca żarowa cylinder 2 (Q11) otwarty obwód 05661 dotyczy Świeca żarowa cylinder 4 (Q13) otwarty obwód Jak widać wszystkie błędy dotyczą świec żarowych.
Podpiąłem drugi elektrozawór. Dałem dodatkowy +12v. Dałem osobny +12v. Problem pozostał. Odpiąłem wtyk to błąd wyskakiwał i dodatkowo otwarty obwód. https://obrazki.elektroda.pl/9762085900_...
Zacznij od wyeliminowania instalacji LPG, czyli zakręcenia zaworu na butli. Następnie sprawdź, czy nie leje Ci się benzyna z regulatora ciśnienia (jest w korpusie przepustnicy, obok wtryskiwacza), dalej skontroluj stan wężyka podciśnieniowego łączącego kolektor/korpus przepustnicy z czujnikiem podciśnienia. Możliwe też, że instalacja LPG, wskutek niewłaściwie...
Witam! Mam podobny problem, po przejechaniu kilku kilometrów klimatyzacja się wyłącza. Błędy z cdif/3 to: 1.Obwód sterowania mocą sprężarki (obwód otwarty) 030 2.Obwód sterowania przekaźnikiem podgrzewania przedniej szyby (obwód otwarty) 006 3.Moduł elektroniczny 001 Miał ktoś podobny przypadek, jakieś propozycje ?
Dokładnie żeby sprawdzić musiałbyś to wyłutować, ale teraz sprawdź sobie miernikiem czy jest otwarty obwód między A1 i A2 a także z tych wyjść czy jest jakiś odczyt do G. https://obrazki.elektroda.pl/2638057500_...
Wykręcenie rotametra powoduje otwarcie obwodu, zatem prawidłowo. Możesz mieć zapowietrzony obwód, wtedy nie będzie w nim przepływu.
Strona kierowcy, otwarty obwód
Nie znam tego silnika ,więc nie powiem,ale wiem z doświadczenia że zawsze jest coś za coś i mieszanie temperaturą bez brania pod uwagę wszystkiego na coś wpłynie niekorzystnie . W necie pokazuje mi, że to jest ten sam termostat co we wspomnianym Z18XER - typowo 105°C, ale w razie potrzeby (czyli pod obciążeniem) ECU otwiera go przy niższej temperaturze...
obwód otwarty otwarty obwód wtryskiwacza otwarty obwód wtryskiwacz
demontaż zapalniczki piłeczka pingpongowa akumulatorek pilota
dźwignia klamka dźwignia klamka
Iveco – żądanie kodu po włożeniu klucza, reset po odłączeniu zasilania? Zamiennik tranzystora B22YR i JST7805CV w przetwornicy Volt Polska 3000W do grzania wody