Ryglem steruje bordnetz nad nogami kierowcy. Sprzawdzenie tych przewodów to abc . Nic nie zepsujesz ponadto co tam padło ewentualnie.
Czy z pilota też nie idzie otworzyć? Bardzo często przyczyną jest microstyk w przycisku od otwierania.
Przy automatycznej klapie jest w tylnej części nadwozia dodatkowy moduł, jednak nie wszystkimi funkcjami zamykania klapy zarzadza. Część funkcji jest nadal w module SAM - a jak wiadomo choćby z archiwum forum jest on nadzwyczaj często zalewany przez wodę. Jego wyjęcie i rozebranie to raptem pół godziny bez zadnych czających się niespodzianek. Oczywiście...
Ok,zrobiłem zdjęcie... siedzisz w bagazniku tylem do przodu. https://obrazki.elektroda.pl/6279998600_...
Nie mam tego przy sobie, ale co Ci to da? To że są różne schematy ale ja nie będę się prosił to Ty masz problem nie ja.
Nie napisałeś jakie auto to nie wiadomo jaki mechanizm i sterowanie tam siedzi.
Zobacz ostatni temat z tego wątku [url=https://peugeot.auto.com.pl/forum/v... Peugeot 307 ) problem z tylną klapą
Najprawdopodobniej uległy uszkodzeniu wodziki zamka. Dostęp tylko przez zdjęcie tapicerki klapy bagażnika.
Sprawdź kable w przepuście między drzwiami a budą, potem sam siłownik
Pozostaje próba odchylenia tapicerki wewnątrz i od środka starać się otworzyć.
Zabawa i cierpliwość, przez internet ciężko będzie pomóc. Dla lepszego dostępu i widoku "procedury", zorganizuj sobie dwójkę kumatych ludzi, otwórz normalnie bagażnik, zatrzaśnij rygiel śrubokrętem, posadź jednego za kierownicę i powoli skokowo niech otwiera dach a Wy trzymajcie we dwójkę klapę i obserwuj co się dzieje w środku.
Szukaj braku masy w klapie i lampach .
Moduł komfortu Pin 6 Slot 8P -kabel niebieski zwierany switchem w klapie do masy
Sam rozwiązałem problem. Wystarczyło wygiąć odpowiednio języczek. Doceniamy, że podałeś rozwiązanie problemu, Twój temat może być pomocny innym. Nagradzamy "Pomógł".
Tu masz jakieś schematy do s40 http://www.manualslib.com/manual/533932/... http://www.manualslib.com/manual/533932/...
Witam, mam podobny problem, kabelek już naprawiłem. Niestety zamknąłem bagażnik bez siłownika i teraz nie mogę go otworzyć. Po naciśnięciu otwierania nic się nie dzieje. Po chwili słychać jeden sygnał dźwiękowy. Gdy podpiąłem siłownik od środka bagażnika po naciśnięciu otwierania podawane jest napięcie na siłownik, ale efekt taki sam jak wcześniej.
Witam.. rozwiązałem problem nie otwierającej się klapy. W silnikach znajdują się sprzęgła elektromagnetyczne (coś jak z kompresora klimatyzacji) pomiędzy tarcze cierne dostało się troszkę smaru. rozebrałem wyczyściłem i jest OK teraz śmiga... Dalej pozostaje problem z trzaskaniem klapy przy zamykaniu.
W parametrach sterownik widzi wciskanie przycisku Po wysterowaniu z funkcji sterownika klapa się otwiera W teorii jest wszystko ok. Chyba że mikrowłącznik jest 3 pinowy i wymagane jest przez bcm przełaczenie sygnału między pinami.
W zamku jest elektryczne dociąganie. Są tam krańcówki które jak się zawieszą albo popsują to mogą przysporzyć sporo kłopotów.
Witam Mam właśnie podobny problem ze skodą fabią sedan - najpierw mi się blokował i dosyć często nie otwierał bagażnik, a teraz już wcale mi się nie chce otwierać a jak już to uznaję to za cud.... więc mam prośbę: czy mogli byście bardziej opisać ten problem i podać powody tej usterki?? I jaki jest koszt takiej naprawy? Bardzo proszę o pomoc
Są też specjalne skrzynki na przesyłki, do których można wrzucać paczki, ale już ich się nie da wyjąć bez użycia klucza. Uchylenie klapy można monitorować przy użyciu np. kontaktronu. Dodano po 29 P.S. Skrzynki takie są dostępne na Allegro i w innych sklepach internetowych. Są tak zbudowane, że posiadają podwójną klapę wrzutową. Po otwarciu pierwszej...
Skoro masz konkretny błąd silniczka, to chyba nie ma co kombinować z resetem. Pewnie siłownik umarł.
Ja bym zaglądnął do kabli w gumowej przelotce klapy bagażnika, do tej w drzwiach również
Sprawdź przewody w przelotce gumowe z lewej strony na 99% przełamane, sprawdź lub odłącz mikrostyk oraz złącze przy samym zamku 3 pinowe możliwe że jest zielone od nieszczelności w spryskiwaczu tylnej klapy.
Jak weszło to i wyjdzie ;) Rozgrzej suszarką te plastiki, zawsze coś zmiękną i ciągnij na siłę klapę.
Kombinerkami złap końce śrub i je wykręć. Ew jak masz torxy zewnętrzne to może uda ci się coś dopasować i nabić na końce śrub. Do tego odkręć silniczek i powinieneś otworzyć klapę a zaczep zostanie. Wtedy będzie łatwiej coś zobaczyć i podziałać.
Chodzi o przewody przy przycisku do otwierania - jeżeli tak to po wyjęciu tylnego uchwytu za dużo nie mogłem zobaczyć ponieważ wszystko jest zalane guma.
Więc akumulator wymieniony klapa dalej się nie otwiera. Sprawdzałem zamek na krótko i otwiera się. Czyli zamek działa. Po sprawdzeniu pinu do kostek jeden pin podaje cały czas 12 V. Czy nie powinno być tak, że powinno być napięcie tylko, gdy wcisnę przycisk otwarcia klapy? Może padł moduł FEM?
Witam.Czy rozwiazał Pan ten problem- mam taką samą usterkę.Proszę o poradę.
Tutaj masz na forum Skody ;) https://forum.skodaclub.pl/fabia/problem...
Szkoda że nie ma rozwiązania. Mam ten sam problem i nie mogę sobie z nim poradzić. Zawsze to samo miejsce i cofa do pełnego otwarcia. Pomoc przy zamykaniu jest względna, bo moim zdaniem trzeba użyć zbyt dużej siły i zbyt długo żeby klapę zamknąć do końca. Przesmarowałem wszystko z zewnątrz, ale tylko raz zamknęła się prawidłowo. Co może ją blokować?
Witam, Mazda 2 2008r. Nie można otworzyć klapy bagażnika z przycisku. Przycisk sprawdzony na przejście - sprawny. Zamek podłączony na krótko - sprawny. Po naciśnięciu przycisku słychać dwukrotne kliknięcie w module pod schowkiem, lampka w bagażniku zapala się i gaśnie prawidłowo. Do zamka idą 4 przewody, pełne stałe napięcie, masa i do dwóch pozostałych...
Hmm. Chyba trzeba rozebrać jeszcze raz
Powodem była uszkodzona wiązka pod obiciem od strony bagażnika. Po odchyleniu boczku jest tam taka pocięta guma w ktorej ilolacja z przewodów popękała. Dzieki za podpowiedzi temat rozwiązany. A i jeszcze dodam ze w stacyjce klapy bagażnika jest możliwość ustawienia takiej pozycji że nie będzie możliwe otwarcie klapy przyciskiem a tylko z pilota i kluczykiem.
nie działa otwieranie z przycisków w klapie O jakich "przyciskach" w liczbie mnogiej piszesz ? Sprawdziłeś switch w klamce - działa ? Zewrzyj "spinaczem" przewody dochodzące do switcha . może schemat tej centralki A -> 10 Pinowe złącze Kod: B1 - czarny/żółty - 1,5 mm² - Syrena (DWA) B2 - czarny/biały - 0,5 mm² - Kierunkowskazy (FFB) B3 B4...
Siłownik tak właśnie działa, on tylko otwiera zatrzaśnięty zamek. Jeśli klapa się nie zatrzaskuje to może masz jednak uszkodzony zamek. Najprościej byłoby kupić nowy. To nie są drogie rzeczy. Np; https://www.ve-ga.pl/product-pol-11071-V... A póki co zostaje sznureczek.
Ja bym jednak stawiał na wiązkę klapy. Sprawdź ja dokładnie, odizolowując poprzednia naprawę. Mogła też w innym miejscu dostać zwarcia od świateł i wstecznego. Chodzi mi o to, że mogą się zwierać 3 przewody i z tego problem.
Prawdopodobnie masz ustawiony tryb tzw. „garażowy” żeby się w pełni nie otwierała w niskich garażach podziemnych. Od tego zacznij - szczegóły powinny być w instrukcji.
Witam . W164 ma podnoszoną klapę za pomocą siłownika hydraulicznego napędzanego silnikiem elektrycznym .Do silnika jest zamontowana mała pompa hydrauliczna.Jaki masz objaw ?.Jeżeli pompę słychać , a klapa więcej się nie podnosi , to może być mało oleju ,lub pompa (jej silnik)anemicznie pracuje ,to może być taki efekt.
Wyciągnij wiązkę do klapy na zewnątrz i znajdziesz przyczynę.
Sprawdz łączenie przewodów które dochodzą do klapy.
Jak sprawdzić ten microstyk a jak ten siłownik ?Wydaje mi się,że siłownik jest raczej okej nie powinno być z nim problemu bo normalnie nie jest zablokowany i trzyma klapę na górze i pod pewnym kątem.Czy ten microstyk mozna domowym sposobem sprawdzic ?Jaki jest koszt jego ?
NO Coz moge Powiedziec... Kiedy odpale auto klapa jest zamknieta i wszystko jest oki:) natomiast kiedy zapalam swiatla automatycznie zamek tylnej klapy sie otwiera:( Kdzie szukac przyczyn??? A jesli chodzi o moje doswiadczenie to jest marne:(
Kolego - alarm w Espace III to wyższa szkoła jazdy - tylna klapa otwiera się tylko elektrycznie, steruje masą i ma specjalny sterownik w klapie ( obsługujący zamek, wycieraczkę i światła p/mgielne.) A jeszcze to pierwsze (poronione) dziecko magistrali CAN... Mimo sporego doświadczenia w systemach alarmowych w swoim E3 alarm zleciłem fachowcowi od tego...
W przypadku, gdy klapa jest już pęknięta, wiele osób otwiera ją trzymając z obu stron w pobliżu zawiasów (mniej więcej w połowie krótszych boków matrycy). Taki zatem sposób otwierania na pewno zmniejszy ryzyko pęknięcia klapy, która jeszcze nie pękła.
Dziecinna usterka - masz ciągle wciśnięty przycisk lub jest tak zgnity że cały czas zwarty. Dlatego tak się dzieje. Wymień i po problemie.
Problem rozwiązany Zgnite wtyczki łączące wiązke klapy do nadwozia a dokładnie wtyki znajdujące się przy lampie stopu. Płyn ze spryskiwaczy lał się do kostek i piny zgniły. Ominiętę wtyki i wsio śmiga.
Mikro włącznik w zamku/klamce do sprawdzenia
Problemem jest zapewne albo wiązka albo co pewniejsze zjarany siłownik otwierający zamek. Co musisz zrobić to zdjąć poszycie klapy wziąć miernik, zdjąć kostkę z tego siłownika wpiąć miernik lub żarówę, zamknąc zamek przy otwartej masce i wtedy wcisnąć przycisk otwierający jak pojawi się prąd to siłownik do wymiany. Jeśli prądu nie będzie to albo mikrostyk...
problem z klapą był spowodowany tym że włącznik od klapy w drzwiach był ustawiony na of. znajomy przestawił ten włącznik bez mojej wiedzy a ja myślałem ze coś się uszkodziło .
passat otwiera klapa otwiera klapa pilot automatyczny otwiera klapa
awaria ekspresu philips podłączyć zwrotnice boschmann wyświetlanie komunikatorów
interfejs multidiag ariva reset
Kod błędu 135888604 w Audi - diagnostyka i rozwiązania Problemy z odbiorem DVB-T2 wieczorem i rano