Witam Kolejne moje pytanie to czy awaryjne otwieranie może być podłączone do tego samego zamka co dodatkowe ryglowanie w bramie hormann n80? Czy muszę zastosować kolejny zamek do otwierania awaryjnego?
Dzięki ale silnik sprawdzałem podając napięcie i poprawnie działa wiec nie jest spalony. Bardziej chodzi mi o to co mogło "walnąć" na płytce niż jak awaryjnie otwierać :)
Jak otworzyć bramę uchylną Hörmann, gdy napęd nie działa i nie mam klucza awaryjnego? Czy można rozsprzęglić napęd od zewnątrz lub dostać się do linki rozsprzęglenia?
Jak otworzyć bramę Hörmann BiSecur bez oryginalnego pilota? Czy Shelly 1 lub Sonoff mogą zastąpić pilot? Jak podłączyć przycisk do wejścia impulsowego napędu?
Można zastosować wysprzęglanie takie jak w załączniku. Rysunek akurat z oferty hormanna ale w napędach innych firm też takie widziałem. Lub wersja z zamkiem, do bram i napędów firmy hormann pasuje idelnie.
Obecnie brama jest sterowana z przycisków znajdujących się tylko po wewnętrznej stronie - brama do załadunku/wyładunku. Problem w tym, że każdy może ją otworzyć. Po modernizacji otwierać ją ma system KD po przyłożeniu uprawnionej karty. Sterowanie ma być nadal tylko od strony wewnętrznej. Pilotów żadnych nie ma. I nie można było tak od razu? W 445...
Zatem wybiorę najbezpieczniejszy wariant z Proximą. Wstępnie wybrałem Hormann Ecostar Liftronic 800 ponieważ jest na pasku i widzę możliwość dokupienia linki do awaryjnego otwierania bramy klamką - nie mam innego wejścia do garażu po za bramą wjazdową. Do tego dokupię Proximę NM i będę używał pilota FIX2 z zaprogramowanym do otwierania tym samym przyciskiem...
Dlatego pytam :-) Moga byc i jakies NiCd itp chgw. Moze ktos to montuje np komornikowi, prawnikowi co to sobie zamawiaja na telefon bo hajsu maja az nadto :-) A prosty czlowiek sobie podwiesi zwykle akumulatory wlasnie w przyjemnej cenie. Tylko czy nie ma tam jakis kruczkow typu mikro czip, 2 zyly napawaja optymizmem. Na alledrogo jedyne 630zl Akumulator...
I tu może okazać się że w momencie startu silnika falownik się wyłączy (prąd rozruchowy silnika jest dużo większy niż prąd pracy) i brama utknie. Brama otwiera sie i zamyka bez problemu a z testów wynika ze ma spory zapas mocy bo napęd wyłącza się (chyba awaryjne zatrzymuje w sumie) po naprawdę dobrym przytrzymaniu bramy, nie zauważyłem zeby silnik...
W bramie Hormann serwis zamontował dość nietypowe czujki podczerwieni (do dwa druty do każdej 0 i Rx oraz o i TX), działają prawidłowo tj. gdy brama się zamyka a coś przetnie strumień światła mm. czujkami brama się otworzy. jednak po podaniu sygnału zwiernego z wyłącznika - brama się otwiera i po pewnym czasie sama się zaczyna zamykać - ale tylko gdy...
Dzięki Panowie za podpowiedzi. Skorzystałem i zakupiłem dodatkowy rygiel oraz cięgno do awaryjnego otwierania. Generalnie jest ok, brama zamyka i otwiera, ale mam dwa małe problemy. Rygluje tylko jedną stronę, drugiej nie może chwycić, wysunąłem rygiel na maksa (na tej płytce w rogu bramy jest rygiel) ale dalej nie chwyta. Da się coś z tym zrobić jeszcze...
Witajcie, Zamierzam kupić napęd do bramy garażowej uchylnej firmy Hormann. https://obrazki.elektroda.pl/5754513500_... Brama ma wymiary; szerokość: 250cm oraz wysokość 200cm, grubość bramy: 6,5cm, brama ocieplona obita od środka panelem plastikowym, na sprężynach, z zamkiem zewnętrznym, brak innego wejścia do garażu jak poprzez bramę....
Witam na forum Nabyłem dom z garażem, którego brama posiada dość nietypowy siłownik Hormann Silent Drive 7500. Brama działała nierówno, przy zakupie oczywiście bez zarzutu ale po czasie szwankowała. Zostały wymienione kable i przez jakiś czas był spokój. Gdy ponownie próbowałem je poprawić brama przestała reagować na pilota . Posiada baterię umożliwiająca...
Witam Mam naped do bramy Schellenberg GTA2000S, w którym 3 lata temu wymieniono mi w serwisie silnik z przekładnią na nowszy od Drive S 80N,; Wszystko było OK aż do teraz. Najczęściej w trakcie ruchu otwierania napęd staje, rozłącza przekaźnik i szybko miga żarówką, co oznacza jak wycytałem tryb awaryjny. Po jakimś czasie i odłączeniu/ponownym załączeniu...
4.6 Kasowanie ustawień sterowania/przywracanie ustawień fabrycznych ▶ Patrz rysunek 34 W celu skasowania ustawień sterowania: 1.Należy odłączyć wtyczkę sieciową i ew. wtyczkę akumulatora awaryjnego. 2.Nacisnąć i przytrzymać przycisk PRG. 3.Ponownie włożyć wtyczkę sieciową. 4.Po wyświetleniu się symbolu C zwolnić przycisk PRG. 5.Wyregulować i zaprogramować...
Witam Posiadam w garażu bramę HORMAN segmentową i planuję zamontować napęd do niej. Mam jednak taki problem, garaż jest wolnostojący i nie ma okien. Jedyna mozliwosc wejscia do niego to przez bramę. Jak w takiej sytuacji rozwiązać kwestię otwierania awaryjnego, w razie awarii silownika czy braku prądu?
Witam wszystkich serdecznie. Posiadam przy starym domu garaż wolnostojący który właśnie remontuje. Chciałbym kupić bramę nie drogą ale też nie zupełnie chińską - żadnych fajerwerków. I trafiłem w Bricomanie na http://www.bricoman.pl/pl...owa-250x2125... Czy ktoś ma tę bramę i co o niej możecie powiedzieć - oprócz tego że jest z marketu i pewnie na gorszych...
awaryjne otwieranie bramy awaryjne otwieranie bramy garażowej awaryjne otwieranie bramy wjazdowej
zmywarka bosch stabilizator laser biała kartka filtr zasilania buczenie
bandit power unitra at9115 schemat
Schemat elektryczny kierunkowskazów Skoda Octavia II – opis, pinout, diagnostyka BCM J519 Sonoff 4CH Pro R3, MINIR4, SV – eWeLink do bramy dwuskrzydłowej, suchy styk, tryb impulsowy