Trzeba otworzyć sterownik silnika i edytować zawartość pamięci 93C66. Odłączyć przewód z linią kodową immo, potem spiąć dwa przewody we wtyczce puszki immo by działał rozrusznik po przekręceniu kluczyka w stacyjce i po problemie.
Będziesz musiał otworzyć sterownik silnika.
A otwórz wtyczkę sterownika silnika.
1. Zamknij samochód i poczekaj 10min (wyłączenie wszystkich sterowników) 2. Otwórz samochód i uruchom silnik 3. W ciągu 5s od uruchomienia silnika wciśnij jednocześnie przycisk AC i wewnętrznego obiegu powietrza
Plus po zapłonie i masa sterująca wystawiona przez sterownik silnika jeśli ten chce otworzyć zawór.
jak odpalasz już na zwykłym kluczyku to już nic się nie stanie. Akurat robiłem takie auto w poniedziałek tez na immo więc wiem o co chodzi...otwórz sterownik silnika będzie wszystko jasne
gumiak to znaczy że po otworzeniu sterownika silnika masz zalany komputer gumą i trzeba grzebać w tym gó... w tej gumie żeby się dostać do pamięci i ją postawić na palenie auta.. bo nie jestem pewny czy tego da sie po złączu modzić.
Ściągnij program z internetu jest darmowy i otworzysz. http://www.expresspcb.com/
Jak masz wolno-zmienny enkoder (impulsator) to można podpiąć kanały A i B pod wejścia zwykłe. Program: jak jest A i narasta (zbocze) B to funkcja zwiększ rejestr (+1), a jak jest B i narasta (zbocze) A to zmniejsz (funkcja -1) rejestr szybkości krokowej. Można podłączyć pod szybki licznik (wtedy praca w przerwaniach) ale trzeba analizować: czy zawartość...
W parametrach ecu widzi pedał gazu, reguluje wogóle? Mi to wygląda albo na uszkodzenie wiązki pedał gazu ECU, albo sam pedał gazu, tylko dziwny błąd uszkodzonego sterownika. Hmmm w kości w ecu sucho? Otwórz sterownik silnika i sprawdz co w środku. Miałem kiedyś uszkodzony sterownik w megan w DCI. Pomogło potraktowanie hot air, tylko z wyczuciem.
Otwórz sterownik silnika , na górnej części płytki drukowanej , przy wtyczce , jest taka dioda w kształcie dysku z paskiem , obok niej powinny być dioda czarna z białym paskiem. Sprawdz je miernikiem nastawionym na diodę. Po drugiej stronie , też przy wtyczce , powinien być układ scalony - stabilizator napięcia , on też mógł się uszkodzić. Oglądnij...
Lubi się psuć i pasuje go otworzyć .
Klient przyprowadził Fabię , że czasem samochód ma problem z odpalaniem lub gasnie, mówił że jak nie chce odpalić to pstryka ciagle przekaźnik. Stało mi się tylko raz i oczywiscie nie zdążyłem sprawdzić ,który przekaźnik tak pstryka. Zauważyłem że kontrolka epc miga w rytm przekaźnika. Sprawdziłem wiązke na podłużnicy i podszybiu. Kontrolka silnika...
Używam takiego jak na photo Wiele osób tego używa. Jest ok, można potem bez większych kłopotów otworzyć. Dodano po 1 Używam takiego jak na photo Wiele osób tego używa. Jest ok, można potem bez większych kłopotów otworzyć.
Otwórz skrzynkę sterownika silnika pod maską, to ta z lewej, prawie pod wycieraczkami i posprawdzaj przekaźniki, w którymś z nich tkwi problem.
dzięki za PDF pomyłka zwarcie do masy Taki bład na regulatorze ciśnienia pompy CR zawór podmieniony a dalej to samo BSM walił błedami a nawet uruchamiał rozrusznik po właczeniu stacyjki, Okazało sie ze w środku ma sporo wilgoci a ze to moduł zalany gumą to musiałem rozciac obudowe aby wylać wode oczyścić plytki i pozbyć sie korozji Póki co po tej operacji...
Temat dalej nie rozwiązany chociaż trochę pchnąłem go do przodu. A więc tak. Rozebrałem licznik, popalone ścieżki. Lutowanie nic nie dało. Teraz jest drugi. EPROM przelutowany. BCM podmieniony bo tamtym też ktoś poprawiał luty i powyłamywał obudowy od przekaźników. EPROM też przelutowałem. Teraz licznik działa, otwiera się i zamyka z pilota, wszystkie...
Norma. Temperatura otwarcia termostatu fazowego to 103 stopnie. Oczywiście może się wcześniej otworzyć kiedy zdecyduje o tym sterownik silnika wykrywając większe obciążenie - wtedy podgrzewa wkład termostatu grzałką. Płacimy w ten sposób za czystość spalin w normie Euro5. Mam tak samo w corsie ale mam silnik A14XER . Ludzie przerabiają montując elektronikę...
To kliknij prawym (ten MonoMot 35) i "zapisz link/element docelowy jako" skoro przeglądarka nie potrafi otworzyć. Dokładnie to samo mają nowsze RP w VW np Passat B3 po 90r.
otwórz wiazke od sterownika silnika i zobacz czy niema utlenionych przewodów
Witam, Pacjent "przyjechał" ze zerwaną masą. Klient powiedział, że od pewnego czasu autko nie miało mocy i w czasie jazdy przerywało. Po podłączeniu przewodów masowych oraz sprawdzeniu reszty instalacji okazało się, że Immo się zablokowało. Próbowałem wczytać mu kod z pedału, ale wogóle nie reagował. Po otworzeniu sterownika silnika okazało się, że...
Otwórz puszkę z ECU na podszybiu, pod sterownik silnika masz trzy przekaźniki znając życie pływają w wodzie. Jeśli mam rację stawiasz równowartość 0.5l.
To co robi taki sterownik wtrysku? Przecież wszelakie czujniki są podłączone do ECU i to ECU decyduje kiedy dany wtrysk ma się otworzyć, a kiedy zamknąć.
Witam po czym poznajesz że termostat się nie otwiera jakie masz objawy nie otworzenia się termostatu ?
Ten cienki wężyk co idzie do zbiornika wyrównawczego jest drożny? Jak była ściągana głowica to ktoś patrzał jak wygląda blok na dole - czy nie ma tam jakiegoś szlamu czy syfu? Skoro jest termostat z grzałką to temperatura jego otwarcia jest wyższa niż standardowego. Grzałka jest po to by go otworzyć wcześniej jeżeli sterownik uzna to za stosowne. W...
komunikacja dochodzi Chyba właśnie nie dochodzi bo nie można otworzyć szyby pasażera z panelu kierowcy. To, że po odłączeniu zasilania możesz przez moment sterować tą szybą z przycisku lokalnego to właśnie typowe zachowanie sterownika na silniku szyby gdy nie ma komunikacji z modułem komfortu a jest zasilanie. Odepnij wtyczki z silnika pasażera i zmierz...
Podpiąłeś bezpośrednio do "silników" sterownika w drzwiach kierowcy, czy pod wejścia sterujące masami na zamknij i otwórz ? Centralkę musisz podpiąć w konfiguracji na wyjściach przekaźników - masa zamknij, masa otwórz.
Witam, Ford C-max 1.8 benzyna, 2003 r. wymiana sterownika silnika na używkę. Numery ze sterownika 3m51-12a650-gd. Teraz pytanie jak ogarnąć imo. Dopiszę go Forscanem full? Da się go otworzyć, widzę że nie ma śrubek wszystko na silikon, jest jakiś eeprom od imo? Pozdrawiam.
Witam Ostatnio zakupiłem silnik krokowy 28-byj-48 ze sterownikiem uln2003 który dedykowany jest do arduino po podłączeniu silnika (załączam schemat) zaczął on wydawać niepokojące odgłosy buczenia a jednocześnie drgania , sprawdzałem na wielu innych forum co może być powodem buczenia po długim szukaniu znalazłem powód który może być przyczyną . Prawdopodobnie...
Pewnego czasu miałem coś podobnego, tyle że 307 i hdi jednak podobne problemy lecz z czujnikiem ciśnienia wydechu (fap) czujnik był nowy, zasilania były (niby) przejścia pod złącze dla ecu a walił błędem tegoż czujnika. Co się okazało - zgnite złącze sterownika silnika w środku. Nie było tego widać a dopiero po otworzeniu ecu i mierzeniu przejścia spod...
Miałem identyczne problemu panowie 3/4 sukcesu leży w sterowniku silnika gdy go otworzycie zobaczycie ze piny nie są wlutowane są zaginane rozwiązaniem jest oddać sterownik do elektronika żeby przerobił to i wszystkie polutował kolejna sprawa zawory od turbo sterowane są z minusa który wychodzi z sterownika silnika i na nim też występuje napięcie 12v...
W stacji dyskietek nie ma żadnego silnika który będzie działał po podłączeniu pod baterie są tam silniki krokowe które wymagają sterownika aby móc działać
Coś nie mogę go otworzyć.
Jeśli którykolwiek z przełączników masz dwuschodkowy (otwórz/otwórz do końca, to samo z zamknij) to potrzebujesz sterownik. Zresztą po przewodach widać, że przełączniki raczej nie działają bezpośrednio w obwodzie silników (przewody są za cienkie).
Jak otworzysz pudełko gdzie jest sterownik silnika to sygnał spalania jest to na ogół 10 pin w brązowej kostce 10 pinowej-ŻÓŁTY CIENKI
maciek-info, wkleję Ci skan poglądowy wraz z numerem poszczególnych części potrzebnych części zamiennych z ETKI : http://obrazki.elektroda.net/44_12346239... co do pinów to nie jestem niestety zorientowany czy dokładnie to wygląda u Ciebie jak na schemacie bo schemat dotyczy również silnika AZV i BKD i nie wiem czy u Ciebie EGR jest sterowany...
Rozrusznik ma o tyle ważne zadanie, ze ma zakręcić silnik do odpowiednich obrotów, aby sterownik otworzył wtryski.
Nie otwieraj przełącznika ponieważ to nie on jest odpowiedzialny za przełączanie. Otwórz sterownik pod maską silnika. Na 90 jeżeli znajdziesz w nim ślady wody on będzie odpowiedzialny. Przyczyną może być jeszcze słaby plus na akumulatorze lub po kluczyku ( najczęściej przy cewce WN) lub masa. Przewody :czerwono-czarny, czerwony oraz czarny.
Witam. Rozebrałem (otworzyłem) dziś sterownik silnika w środku jednak nie ma śladów ropy, a wyprowadzenie na którym jest informacja z czujnika barycznego na hybrydzie jest tylko kondensator. Najprawdopodobniej płytka jest dwu lub wielo warstwowa i połączenie idzie gdzieś dalej jednak nie mogę zlokalizować. Może ktoś z was ma schemat takowego sterownika....
Otwórz obudowę sterownika i zrób foto. Od tego zaczniemy. Jeżeli silnik jest sterowany w DC PWM, to padł MOSFET kluczujący, jeżeli zaś fazowo w AC, to triak.
A coś więcej? Jakiś link itd? A co z ingerencją w mapy? Czego potrzeba, by zacząć grzebać? Masz nazwę to sobie poszukaj, nie wymagasz za dużo? Pełno jest tego w necie. Edycja map WINOLS. Resztę sobie poszukaj. Z tym wgrywaniem map po OBD to tak ostrożnie bo jak uwalisz sterownik za 1000zł to Ci się oczy otworzą.
Sterownik nie przełącza na gaz gdyby przełączył a zawór nie otworzył to silnik by zgasł.Sprawdź napięcia na sterowniku.
Czy jego użycie ogranicza prąd płynący przez cewki silnika? (czy jednym ograniczeniem jest wytrzymałość MOSFETów) Nie ogranicza prądu, tylko zakres napięć 30V powinno wystarczyć. Ale 5V na bramkę MOSFET'a IRF530 to trochę za mało żeby go całkowicie otworzyć (zajrzyj do datasheet).
Witam, Master 2,5 dci/88 kw, bus nie odpalał. Kluczyk sprawdzony (immo i central sygnał OK), sprawdzone zasilania i masy sterownika (edc16c36/0281013363, prześwietlone przewody can do uch, wyczyszczone styki przekaźnika w skrzynce pod maską, sprawdzone zasilanie czujnika uderzeniowego, wymienione bezpieczniki - profilaktyka styku... Okazjonalnie - raz...
Kilka razy wymieniałem sterownik w oplu nawet jak nie było błędów i pomagało. Można otworzyć sterownik i zobaczyć czy przypadkiem nie są popękane druciki w sterowniku.
Dzień dobry wszystkim! Moje Megane 4 dostało w przód uszkadzając komputer, tak jak na zdjęciach. Czy po wymianie na nowy o tych samych numerach będzie mi to działać? Czy musze klonować ten stary? Jeszcze nie podłączałem tego starego żeby go nie uszkodzić do końca. Zamierzam go wcześniej otworzyć z tym ze nie wiem za bardzo jak go otworzyć .
To nie jest czujnik. To jest grzałka, którą steruje sterownik silnika by szybciej otworzyć termostat. Układy z grzałką zazwyczaj pracują przy wyższych temperaturach. Taki silnik np. pracuje z temperaturą ok 100 stopni. Te bez grzałki to ok 89 jak napisałeś. Moje zdanie jest takie - dobrać po nr VIN i zamontować taki jaki tam powinien być fabrycznie....
Silnik wygląda na trzybiegowy. Przypomnij sobie jak to było, gdy sterownik działał. Jednak aby się dowiedzieć jak podłączyć silnik na krótko trzeba otworzyć obudowę sterownika i zanalizować układ połączeń, a może usterka sterownika jest banalna i da się go naprawić? Daj zdjęcia płytki z obu stron.
Tak wygląda poprzedni płytka https://obrazki.elektroda.pl/3122649000_... Kolego, ten Twój nowy sterownik jest bez prostownika zasilajacego silnik, który zaznaczyłem na czerwono na zdjęciu poniżej (koło tego dużego kondensatora) i bez tego (takiego) prostownika nie zadziała. Silnik jest na prąd stały, a transformator daje przemienny,...
Pomyśl też o wtryskiwaczach, które będą podawały paliwo pomimo braku zapłonu. Może jest tam feedback z modułu zaplonowego, tak jest np w niektórych toyotach, i sterownik silnika nie otworzy wtrysków. Sprawdź to.
Patrząc od strony elementów od lewej: 1. Zamknij z siłownika master 2. Otwórz z siłownika master 3. Wyjście I na silniki siłowników 4. +12V 5. Masa 6. Wyjście II na silniki siłowników 7. Otwórz z alarmu (masa) 8. Zamknij z alarmu (masa) Jeżeli siłowniki będą "skakały" to zmień podłączenia 3 i 6.
Aha. Rozumiem. Kiedyś nosiłem się z zamiarem, żeby użyć go i użyć biblioteki arduino openFOC i zrobić sterownik silnika do ebika. Tam zasilanie jest od 30V w górę. Otworzyłem ds tego ukladu i zwątpiłem. Tyle tam sygnałów, że szok. Nie ogarnę tego. Dzięki
Witam. Wszystko o sterowanikach jak i silnikach krokowych znajdziesz na stronie www.wobit.com.pl .Kliknij na sterownik np. SMC116 otwórz opis a znajdziesz tam jak podłączyć silniki krokowe. Pozdrawiam.
Tylko co ma wspólnego grzebanie w sterowniku silnika z kluczami??,Z doświadczenia to raczej kluczyk się otworzył i transponder wypadł.
Sztanga dobrze chodzi .. a w komputerze raczej by było widać że przeładowuje ... Właśnie zdjęłem sterownik silnika i go otworzyłem od środka widać że kiedy tam była woda wysłusze go i zobaczę czy będzie lepiej..
problem jest taki ze autko odpala jezdzi ale w pewnym momencie odcina sterownik silnika i jedynie pomaga zamknięcie auta i otworzenie steownik silnika juz podmieniałem i dalej jest to samo
OK, to teraz spróbuj połączyć się ze sterownikiem silnika(#01), powinno się udać (oczywiście będzie w nim błąd komunikacji ze skrzynią), i nie odpalisz, oraz spróbuj połączyć się z can gateway (#19) i odczytać błędy Otóż nie udało się połączyć ze sterownikiem silnika, a w gateway 2 błędy: 01312 - Magistrala danych układu napędowego 014 - Wadliwy 00470...
Ja znów po necie jak czytałem to ponoć jest jakiś bimetal i to on steruje otwarciem i zamknięciem ssania. Inaczej chyba musialby być jakiś sterownik , bo skąd elektrozawór by wiedział kiedy się otworzyć a kiedy zamknąć.
A napięcie do silnika podajnika dochodzi, był wykonany pomiar miernikiem.
Kupiłeś cały sterownik z modułem wykonawczym. Jak masz podwójne gniazdo w kotłowni to obróć wtyczkę o 180º. Otwórz puszkę silnika podajnika i pokaż jak są podłączone przewody.
Gwoli ścisłości to pewnie chodzi o wtryskiwacz, a nie elektozawór, i jeszcze jedno, jeżeli brak impulsu z układu zapłonowego to wtryskiwacz się nie ma prawa otworzyć bo sterownik nie wie że silnik się kręci.
witam !! poszukaj pod tym linkiem - http://www.cnc.info.pl/index.php . znajdziesz tam proste i mniej proste układy . chętnie bym Ci pomógł ale jakoś nie mogę Twojego pliku otworzyć . pozdrawiam !!
Ciebie o takie bezeceństwa nie podejrzewałem , myslałem ,że masz samochód klienta , a płyn mógł być sprawcą . Żeby o tym sie porzekonać otwórz to urządzenie i szukaj "zielono mi"! Da sie to naprawić , ale w tej sytuacji jest to trudniejsze ,jeżdzić możesz ino nie bedzie "halo" ze sterownikiem silnika!
Witam Dorobienie klucza jest możliwe, tak samo jak usunięcie immo z samochodu (np. kupić używany sterownik silnika, usunąć immobilizer, i w razie zgubienia tego kluczyka, otworzyć maskę, podmienić sterowniki i można jechać Pozdrawiam
W 1.8t AGU (z 1998) na lince silnik biegu jałowego ma małe zakresy w przepustnicy w wersji bez tempomatu, w wersji z tempomatem może ją otworzyć w całości. Jest to inny typ modułu przepustnicy. Tempomatem steruje sterownik silnika.
Witam wszystkich. Na prośbę kolegi grala1 postaram się opisać w wielkim skrócie metody, jakimi możemy dostać się do zawartości pamięci sterownika silnika. Pominę dodawanie kolejnych fotografii, gdyż jest tego masa w sieci, są różnice pomiędzy markami dość znaczne, a sam na forum dodałem masę wartościowego ( mam nadzieję ) materiału. Tak więc, aby dobrać...
Otworzyłem dzisiaj wiązkę kabli. Puściłem nowy przewód od kostki sterownika silnika i dalej brak masy na tym kablu po włączeniu klimy. Jak auto się rozgrzeje to wentylator się załącza na 1 biegu więc masę musi podać. Mam przekaźnik od 2 i 1 biegu. Czy powinien być jeszcze jakiś od klimy bo nie wiem już gdzie szukać przyczyny
Mylisz się. Gdyby EGR zablokował się w pozycji otwartej to by przepływ powietrza był jeszcze mniejszy. Silnik zasysa 9g/sek przy zamkniętym EGR. Jako że EGR otwarty jest na biegu jałowym to silnik również zasysa 9g ale 6g idzie przez przepływomierz a 3g przez EGR. Rozumiesz to? Oczywiście sterownik silnika decyduje o tym kiedy otworzyć i jak mocno zawór...
nigdy sie tym nie zajmowałem ale z doświadczenia wiem że opłacalniej będzie kupić pilot wraz z odbiornikiem, a z elementem wykonawczym najlepiej sam pogłówkuj, natomiast silnik proponuje wykorzystac 230 V ni i przydałbo sie jakies sprzęgło wrazie baraku pradu do otworzenia bramy ...
Może tak być, choć najprawdopodobniej mógł polec sterownik silnika. Ale jest to gdybanie. Trzeba go otworzyć i sprawdzić. Pozdr.
To jaki tranzystor powinienem wybrać i jak go podłączyć do uC aby przy 12V zasilania silnika było to 12V jak i przy 5V było 5V. Albo czy da się jakoś wzmocnić sygnał uC by otworzył obecny tranzystor?
Nie wiem czego oczekujesz? Po odłączeniu sterownika lpg instalka przestanie funkcjonować. Gaz otworzysz "na krótko" i co dalej?
to jest rocznik 2019, wiec małe szanse na przegnity kabel. Nie mam schematu kostki sterownika abs wiec nie wiem gdzie szukac braku napięcia. Zastanawiam się czy za te cztery systemy ( ABS, Hill holder , ESC, czujnik opon ) odpowiada włąsnie sterownik ABS. Cały czas kusi mnie otwarcie sterownika silnika bo możliwe że to" pyknięcie ( jakby pykniecie spalonego...
Aby silnik sam ruszył muszą być wszystkie zasilania. Tylko wtedy może jednocześnie otworzyć się tranzystor HO i LO. Sterownik na typowym układzie IR2110 też będzie pracował, tylko trzeba za każdym uruchomieniem obrócić wirnik. Tak jak w silniku jednofazowym np. kosiarki, gdy nie ma kondensatora. ( uwaga na palce ).
Od kiedy masz auto, jak się do tej pory sprawowało? Od kiedy dokładnie masz problemy z odpalaniem? Czy od nastania mrozów? Czy masz LPG, jeśli tak to jakie? Czy, po odpaleniu, jak się dusił dodanie gazu pomagało? Czy na ciepłym silniku też tak było czy tylko na zimnym? Czy za każdym razem tak sie dzieje? ... pomóż sobie pomóc. Czy sterownik monowtrysku...
No tak, tylko że w przypadku silnika sterowanego fullgrupowo sterownik lpg nie zna położenia wałka rozrządu, więc skąd ma wiedzieć kiedy który wtrysk otworzyć? a to już wie tylko autor algorytmu . Dodano po 1 Nieprecyzyjnie się wyraziłem - właśnie o taki stan mi chodziło - czy są w stanie przełączyć na benzynę gdy wymagany czas wtrysku będzie dłuższy...
To tak. Jeśli graty są od 124 to: Jeśli przepustnica na 8 pinów, mechaniczna, jest ona sterowana ze sterownika silnika. Wariant najbardziej optymistyczny, bo swap w miarę prosty Przepustnica 14 pinowa to albo tempomat na wypasie, albo ASR. Sterownik silnika komunikuje się z modułem sterującym przepustnicą (na schematach Electronic accelerator/cruise...
Witam serdecznie, temat rozwiązany? Mam to samo, niestety dodam, że alternator odłączony, 2 kable nadal to samo. Dziwna sytuacja, jest fakt, że jak otworzę drzwi, kontrolka gaśnie. Sterownik komfortu odłączałem, niestety dalej to samo.
A ja zapytam: Po co ci to? Aaaaa, żeby odpalić. I co dalej? Dalej otworzy się zawór na obieg z silnika i zimny płyn błyskawicznie ostudzi parownik, sterownik zamknie obieg z silnika, podgrzewacz dogrzeje, otworzy obieg z silnika, znowu ostudzi parownik i ciekawe ile razy to się zdarzy i czy w jakimś momencie parownik nie zamarznie. Jeśli już koniecznie...
Jak otworzysz pudełko gdzie jest sterownik silnika (komora silnikowa, lewy błotnik wewnętrzny) to zobaczysz taki odrębny czujnik przyśrubowany do jednej ze ścianek owego pudełka, to czujnik czujnik temperatury otocznia ECM. Temperatura tam może być wysoka, bo jest tam tez zgrupowanie przekaźników, gdzie każdy wytraca ponad 5W mocy. I teraz najśmieszniejsze,...
Jeszcze łatwiejszy do implementacji jest ST100 od Elmesa: http://elmes.com.pl/instr/sth.pdf W jego przypadku banalne jest sterowanie: wyjścia Integry łączysz z wejściami CL lub OP - masz jednoznacznie określone CO ma wykonać napęd bramy - zamknąć ją, czy otworzyć. W przypadku Bramstera do otwierania/zamykania służy jeden przycisk i centrali trudno byłoby...
Nie znam dobrze tego sterownika ale wygląda na to że uszkodził się jeden z triaków sterujących prędkością silnika, na jeden siłownik przypada jeden triak. Przekaźnik (OMRON) odpowiada za przełączanie kierunków pracy (zamknij, otwórz). Triaki to pewnikiem te czarne kostki obok przekaźnika. Wymień dla pewność oba na nowe, bo nie wiadomo który jest otwórz...
To jest w benzynie i może mieć pamięć z 95P.. ...Tzn?? o co z tym chodzi?? Chodzi o to że trzeba odczytać programatorem pamięć 95p08 lub coś podobnego. Możesz to zrobić nawet prostym urządzeniem typu PonyProg, ale trzeba wyciągnąć sterownik silnika, otworzyć go, wylutować pamięć i dopiero czytać. Wtedy wrzucisz to .bin i może ktoś się zlituje. Ot cała...
Witam BUZ10 nie nadaje się, musisz poszukać mosfety o niższym napięciu bramki, które otworzą się przy 4,5V.
Stań przy prawym błotniku i otwórz trójkątną pokrywę czarnej skrzynki. Zobaczysz tam sterownik silnika i rządek przekaźników. Piąty przekaźnik w rzędzie odpowiada za sprzęgło. Wyciągnij go i zobacz, czy wszystko się wyłączy. W gnieździe przekaźnika sprawdź, czy na pinie oznaczonym "30" jest napięcie. Ma być tylko przy włączonym zapłonie.
witam olo czy możesz mi podpowiedzieć, jak w lagunie jest zapisany kod blokady, bo mam taki problem . laguna po spaleniu wętrza elektryk wymienił instalacje z innej centralke też nawet nie wiem z jakiej, synchronizacjia kluczy poszła ok auto otwiera się pilotem i zamyka ale sterownik silnika zablokowany, odczytałem procesor z centralki , ale to mi mało...
Skoro jest aparat i moduł zapłonowy, to silnik jest na gaźniku, więc nie ma sterownika silnika (wtrysku), jest tylko sterownik zapłonu (Digiplex 2), jak otworzysz maskę to jest na lewym (czyli po Twojej prawej) nadkolu.
Dopóki sterownik silnika nie określi położenia wału nie otworzy wtryskiwaczy.Myślę że powinieneś szukać usterki w okolicach czujnika położenia wału.
Witam, potrzebuję pomocy w podłączeniu sterownika jak na zdjęciu. Do otworzenia/zamknięcia przepustnicy wydechu konieczne jest zwarcie chwilowe przewodu sterowania silnika z masą i tu pojawia się problem, że taki sterownik nie pracuje poprawnie po podłączeniu masy z pojazdu do gniazda COM, a przewodu sterowania silnikiem do gniazda NO. Czy są podobne...
Myślę że możesz, przy czym przy PWMach trzeba zwracać uwagę na strome zbocza. Wysterowanie bramki musi być silne w obie strony. Masz oscyloskop? Co do układu analogowego, cześć napięciowa powinna działać mniej więcej tak, że dla sygnałów wejściowych powyżej dolnego progu, wzm. operacyjny powinien być w stanie otworzyć mosfeta, ale mieć zapięte sprzężenie...
(at)AsReeX Nie sprawdziłem kodu błędu. Szukałem jak wejść w tryb serwisowy i nie znalazłem. Czy możesz mi kolego podpowiedzieć jak wejść w tryb serwisowy? Nie sprawdziłem zasilania modułu IGBT ponieważ nie pomyślałem o tym. Ponieważ włożyłem programator do pralki chciałbym sprawdzić kody błędów być może coś podpowiedzą a jeśli nie to ponownie wyjmę...
Maskowania usterki poprzez dokładanie kabelków nie polecam. Załóżmy, że doraźnie się to uda ale w jakim zakresie nie wiesz. Wyobraź sobie, że wyprzedzasz TIR'a i "duży kolega" ostrzeże Cię poprzez swoje CB o nadjeżdżającym z przeciwka pojeździe gasząc Twój silnik swoim radiem z dopałką i nie żyjesz. Jedź z tym do jakiegoś elektronika choćby serwisu...
pod tą wtyczkę mam się podłączyć Masz się podłączyć do wiązki wychodzącej z kasety zamka i wchodzącej do modułu sterownika silnika szyb elektrycznych. Właściwy przewód (gdyby były inne kolory) znajdziesz zwykłym próbnikiem z żarówką 12V. mój centralny, który chcę dołożyć Zamieść na forum zdjęcia lub skan dokumentacji sterownika. Ten sterownik (tak...
Jeśli chodzi o możliwe podejście to najprościej i najtaniej oczywiście jeżeli silnik jest sprawny to zawołać elektryka aby założył przycisk roletowy(żaluzjowy). W droższej wersji kupić sterownik z pilotem np ST100HS plus przycisk roletowy jeśli jest problem z gubieniem pilotów.
generalnie obie krańcówki mają działać tak samo. jedna i druga maja wyłącać silnik, ogólnie tematem projektu jest sterownik do bramy przesównej, i krańcówki mają zatrzymywać silnik jak tak samo jak się brama otworzy i zamknie
Otwórz sterownik i posprawdzaj masy wewnątrz ecu.
Panowie miałem nadzieję że ten rodzaj pliku da się jak np plik bin ze sterownika silnika zamienić na cc+ jak to się robi przy tzw tuningu samochodowym.
Co ma dać zmiana emulacji? Na typie masa lub obwód otwarty sterownik silnika nie uczy się wskazań sondy przy pracy na gazie. Jeśli masz przebieg inaczej też zwany chyba fala to sygnał sondy dociera do sterownika silnika i koryguje mapy benzynowe. W sumie to tam powinieneś mieć IV generację instalacji a nie II ale z tego co wiem to sam fiat zakładał...
Sprzęt jak w temacie, nie można otworzyć tacki, swich i silnik sprawny. Prawdopodobnie uaktywniona jest jakaś funkcja blokująca, bo sygnał OPEN nie przychodzi na sterownik silnika. Proszę o pomoc....
Temat kończę. Wczoraj oddałem auto właścicielowi. Zbyt wiele problemów ogólnie. Uszkodzona skrzynia biegów, sterownik skrzyni biegów wogóle nie jest od tego auta, gościu nawet nie wie gdzie jest jego sterownik. Silnik był otworzony kilka dni temu przez jakiegoś mechanika bo są widoczne ślady i najprawdopodbniej wykonano jakieś nieudane naprawy silnika,...
otworzyć sterownik otworzyć sterownik silnik actros sterownik silnika
szarpanie automat napięcie przewodzenia diody falownik bezpiecznik wewnętrzny
Renault Scenic 1 2.0 - Silnik nie odpala, centralny zamek nie działa Gdzie kupić potencjometr 50KB-270°?