Witam. Mam problem z Honda frv 2005 1.8 benzyna +lpg. kleil rozrusznik i ale nie on jest problemem (wstawiony nowy). Auto po wjechaniu w na posesję gdzie były luźno ułożone płytki chodnikowe zostało,... Bezpośrednia odpowiedź Najbardziej prawdopodobna usterka po takim uderzeniu to przerwany/rozsypany obwód zasilania wysokoprądowego: pęknięty pasek...
To za dużo nie da. Wczoraj wymieniałem pasek stretch fit. Klient jechał na pogrzeb ojca i pasek pękł, a przecież mógł pęknąć dzień wcześniej lub dzień później. A stretch fit nie założysz o tak na ulicy (no chyba że masz specjalne narzędzie. Do autora - pasek pomocniczy też możesz wymienić, mały koszt a zwiększa pewność podróży.
https://www.motoruf.com/n/partslists.htm...
Trzeba sprawdzić kompresje czy podczas dostania się paska klinowego w rozrząd nie doszło do kolizji silnika i dobrze sprawdzić wiązke, jakieś diagnoza kompem też by się przydała.
Czy powinienem zrobić wizualną inspekcję wnętrza zbiornika? Zawsze warto zobaczyć jak wygląda zbiornik. Choć w 3 letnim zbiorniku nic nie powinno się dziać niepokojącego. Jak zabezpieczyć zbiornik przed korozją jeśli planuję go nie używać aż do wiosny i przechowywać na mrozie? Wlać do środka olej i tak zostawić na jakiś czas? A może może odrdzewiacz,...
Zauważ, że w tym robocie są dwa sprzęgła napędzające. Kielich do koktajli napędza: https://obrazki.elektroda.pl/1937779200_... Reszta końcówek jest napędzana bezpośrednio z koła zębatego: https://obrazki.elektroda.pl/4676903300_... Musisz sprawdzić czy podczas pracy silnika, obraca się małe sprzęgło - mógł pęknąć...
Szkoda że autor nie ma fotek tego paska. Bo co znaczy "pękł", jak w poprzek, wzdłóż, rozwarstwił się, wyszedł z niego oplot ? Dzisiejsze paski wielorowkowe nie mają prawa pęknąć . Ostatnio robiłem jakiegoś fiata i tam zatarł się alternator. Gdy już odpalił to z paska szedł dym jakby się samochód zapalił. Po zdemontowaniu paska tylko ząbki były ciut...
Zawsze wyrywało śruby z głowicy z drążka popychaczy, przeróbka na 8mm, nowy rozrząd i zawsze chodziło.
Mam pralkę AEG ładowaną od góry. Bęben przestał się obracać. Odkręciłem osłonę boczną , sciągnąłem pasek klinowy. Wał silnika obraca się swobodnie ale bęben wciąż nie daje się obrócić. (at)ElektrodaBot ... Bezpośrednia odpowiedź Bęben blokuje element znajdujący się już po stronie zespołu bębna, nie po stronie silnika ani paska. W praktyce w pralkach...
Ten rozrząd nie jest ciekawy jak na peszy raz. Tam masz okrywające koła na wałkach i na wale. Blokada wtykasz od strony chłodnicy, na dole bloku silnika od strony sprzęgła. Druga blokada jest na wałki l. Musisz z głowicy wydłubać dwa krążki gumowe od strony sprzęgła. Tam wejdzie ta blokada. Kręcisz tak wałem by górę krawędzie wycięcia wałków zrównały...
Niech pan poda tylko jeden przykład dlaczego ten 1 mm nie spowodował usterki. Bo jak żeście ten milimetr tam zmierzyli to ja nie wiem. A może to było 0,8 albo 1,2? O, 1,2 to już coś. Zmierzcie to dokładnie, a jak dalej nie wyjdzie to naciągnijcie ten pomiar jakoś, wtedy z trudem, ale jednak ułożymy jakąś teorię. Może o alergicznej reakcji paska? Pasek...
To któryś może być pokrzywiony i dlatego blokował
Akurat wystarczy słaby styk żeby się pojawiły artefakty a one tutaj są lekkie więc mogło by być. Któraś wtyczka mogła się wypiąć pęknąć zajść syfem. A jest to tanie i proste do sprawdzenia. Ale faktycznie tak sobie teraz myślę żeby zacząć od kabla i wtyku wejścia sygnału
Nie znam tej pralki ale można spróbować dostać się do silnika a lepiej do paska który łączy właśnie silnik z bębnem. Jest on z tyłu pralki pod osłoną z blachy którą należy zdjąć. Po zdjęciu chwycić ręką pasek lub koło bębna i patrząc na otwartą klapę spróbować przesunąć tak aby bęben ustawił się prawidłowo. UWAGA 2 : Obserwować pralkę z boku w bezpiecznej...
Do takich testów zdemontuj pasek napędowy bębna by silnik nie zakłócał prób. Zrób przede wszystkim taki test: https://youtube.com/shorts/tFaFOxPR2w4?f... https://youtu.be/U9q99GkVbb4 A następnie coś takiego: https://youtu.be/ksf8jWKBmpI Może to tylko ciało obce dostało się do zbiornika i powoduje te dźwięki, ale równie dobrze mógł pęknąć krzyżak...
Jeżeli pęknie pasek to uszkodzi zawory,oleju ok.3-litry.
(at)przem27 Odnośnie kompresji to miałem na myśli że skoro był brany na zaciąg to pasek mógł pęknąć lub przeskoczyć.
Ja bym wymienił, wiekowy mało używany pasek nawet przy braku uszkodzeń mechanicznych może pęknąć (trudno powiedzieć jak się zachowa).
Jak jest pęknięty pasek może być nie słychać silnika. Sprawdź kondycję mechaniki wysuwania tacki. Jeśłi pasek i silnik są OK, do sprawdzenia driver silnika.
Muszę zajrzeć jeszcze raz do środka bo wydaje mi się (mam nadzieję), że stary pasek musiał pęknąć i wpaść pod mechanizm, bądź płytkę drukowaną magnetofonu, bo po otwarciu zastałem widok jak po demontażu tegoż paska.
Od lat odpalam na pych auta które mają rozładowany akumulator lub uszkodzony rozrusznik i jakoś nigdy mi pasek nie pękł ani nie przeskoczył. Zresztą jak miałby pęknąć to niezły parch już by z niego był, i tak czy siak by to zrobił, nawet podczas normalnej pracy silnika ;) Z pychu i z 2 i czasem z 1 lub wsteka odpalam. Z holu to rzadkość, chyba że auto...
Po otwarciu obudowy zobacz czy nie jest uszkodzony/pęknięty pasek.
W/g mnie spadł lub pękł pasek Ewidentnie, a dodam, że prawdopodobnie przyczyną jest uszkodzenie (wykrzywienie) wałka bębna.
Pasek nie cały, bo napewno ząbków brakuje. I wszystko trzeba brać za możliwe. W najlepszym przypadku dwa zawory do wymiany, w najgorszym silnik /może pęknąć wał/
Dzięki za rady, spróbuję założyć nowy pasek jak będzie cieplej. Chciałbym dodać że auto po tygodniowej przerwie wcale nie odpaliło, więc pasek mógł pęknąć na postoju pod wpływem mrozu. Jeśli ktoś wie coś więcej o tym silniku proszę o porady.
płytke mniej więcej przelutowałem To i problem mniej więcej pozostał. Trzeba to zrobić bardzo starannie i dokładnie. Miejsca wątpliwe odessać, oczyścić i przylutować ponownie. Z lupą dokładnie obejrzeć całą płytę. Szczególną uwagę należy zwrócić na okolice ciężkich elementów, gdzie mogła pęknąć ścieżka.
I oczywiście powiem co dalej Żebyś dwa razy nie kręcił proponuję zanim udasz się do sklepu po pasek, ściągnąć wariator ocenić stan ślizgów rolek i powierzchni wariatora na której opiera się pasek. Wariator najłatwiej odkręca się kluczem pneumatycznym. "Grzechotka" może się poddać. Na YT jest pełno filmików np.: Dzięki sproboje to zrobić i zobaczę i...
Manta nie chcę wtrącać się ale uważam, że problem jest w zasilaniu paliwem a nie w wałkach ,(nigdy nie miałem problemu z wałkami, chyba że pękł pasek). Pozdrawiam.
Tutaj mogła tylko pęknąć kulka pod układem który steruje właśnie podświetleniem , obraz - pasek na dole mi się nie spodobał - skacze , albo ten film taki niewyraźny , a w tym modelu jest wadliwa karta grafiki , wymiana czeka cię wcześniej , lub później .
Na wstępie bardzo chciałem podziękować kolegom dla których jedyną słuszną radą jest wizyta w serwisie. Przy okazji doznałem olśnienia jak głupie pytanie tutaj postawiłem w sumie to przecież oczywiste że takie rzeczy to tylko w serwisie. Mało tego przecież samochód zarabia na siebie więc wydatek 3000 PLN to tyle dla mnie co splunąć zwłaszcza że średni...
jeśli się z ,,głową" naciągnie pasek klinowy to niema prawa nic pęknąć przecierz lata jeżdżą w samochodach i nie pękają ,a jużnapewno nie od mrozu a cóż to za stop co pęka na mrozie,bo to nie jest aluminium.
Dwa najczęstsze powody takiego problemu to: uszkodzony lub zabrudzony pasek enkodera bądź zablokowana zaschniętym tuszem stacja serwisowa (przy tym ostatnim mogła też pęknąć któraś z zębatek przy stacji).
I mimo to nie przesuwa karetki? https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic1... Silnik do sprawdzenia/wymiany (w temacie z linka jaki zamieściłem znajdziesz sposób sprawdzenia silnika). Poza tym - pasek (o ile jest), zębatki itp. (zębatka na osi silnika czasem lubi pęknąć i wtedy blokuje silnik w dziwnych położeniach) do sprawdzenia. Dokładnego....
Kolego jeśli autko ma prawdziwe 80tyś, to nie wierzę że padł tłumik drgań. W tym samochodzie moze juz paść wszystko, mam punto grande 2006 70kkm benzyna. Przez ten czas zdążyła pęknąć obudowa alternatora (przez co zapalił sie pasek wielorowkowy), pompa wody ciekła, obudowa termostatu z przeciekami, kazdy wąż od chłodnicy przy króćcach ciekł i miał...
Jak będziesz miał jasno koło auta, odczytaj i podaj numer wytłoczony na automacie świec. V. EDIT: dokładnie, ten bezpiecznik wygląda jak pasek blaszki, siedzi pod pokrywką na automacie, nie w kasecie z innymi. Dodano po 6 Sprawdź bezpiecznik blaszkowy na automacie świec, nie sugeruj się wyglądem, tylko odkręć śrubki, które go mocują- czasem lubi pęknąć...
Jeżeli chodzi 551 sprawdź pompę powietrza ( idż za czarną rurką ) W tych pompach lubi pęknąć membrana. Po wymianie pompy wprowaź modyfikacje napędu układu recyklingu( duże czarne koło zamiast białego i dłuższy pasek żębaty) Napisz czy pomogło. Pozdrawiam
A sprawdzałeś połączenia kable łączące styki na alternatorze i na masie mógł gdzieś pęknąć kabel mogły zaśniedzieć styki wszystko należy sprawdzić po kolei wyczyścić i poskładać ponownie mógł też ugnić gdzieś jakiś kabelek trzeba szukać natomiast jeżeli się na tym zupełnie nie znasz a masz jakiegoś zaprzyjaźnionego mechanika\elektryka to lepiej zaprowadź...
Pękł mi pasek na rozrządzie To jest fizycznie niemożliwe, żeby w dieslu po zerwaniu paska nic się nie stało
Jakoś znajomemu też pękł pasek w 1.8 turbo w a3 ustawil rozrzad na punkty zalożył pasek i jęździ do dziś. To ty też sobie załóż ten pasek i nie zawracaj gitary na forum. To silnik 20V, szansa na kolizję wynosi równo 100%. Do wymiany zgięte zawory, których na oko nie sprawdzisz - trzeba by je co najmniej w tokarce z czujnikiem zegarowym zbadać, bo lekkie...
Zrobione. Części wyszły ok 500zl robota 1000zl Pogięły się dźwignie zaworowe 4szt oraz przeskoczył rozrząd o 7 zębów ale nie pekl i pasek jest jak nowy ale mechanik wymienil pasek tylko bez reszty i mowil ze 80.000km pojezdzi ten rozrzad stary. Chociaż 1000zl za naprawę to trochę dużo ale mechanik ogarnal to w jeden dzień
Nie był bym taki pewien poważnych uszkodzeń. Koło no wale korbowym jest bez klina, także najpierw posprawdzaj niw wywalisz głowice.
Witam Proszę bardzo: http://obrazki.elektroda.pl/2579772700_1...
Ten, huk był zapewne od uszkodzonego triaka a Pan z serwisu zamontował zapewne mocniejszy i był przekonany, że teraz wszystko będzie ok. Nie sprawdzając, mierząc silnika trzeba się zastanowić co było przyczyną, że pękł pasek?
Proponuje zakup głowicy i auto będzie śmigać lub naprawę tej Tak - głowica + nowy rozrząd + jego zmiana i wychodzi wartość samochodu. A jak dostał dół to będzie brać olej , albo silnik będzie kulał.
1. Żle zamocowana pompa wtryskowa. 2. Odkształcony wspornik pompy wtryskowej (blok silnika). 3. Niewspółosiowo zamontowana głowica (brak tulekek centrujących). P.S. Osobiście obejrzałbym dokładnie co się dzieje przy pompie wtryskowej, ew. przesunięcia, nieistaranny montaż, jeżeli ma tylny wspornik to może tam jest naprężona. Dlaczego pękł pasek? Pewnie...
Czy licznik działa? Jeżeli nie, to pękł pasek napędowy i należy go wymienić.
Dobra dzięki wielkie ;)
Pęknięcie matrycy uszkodzenie mechaniczne.
Miałem do czynienia z dwoma civikami po zerwaniu paska i w żadnej nic się nie stało. Wystarczyło założyć nowy pasek, ustawić rozrząd i w drogę...
Podczas jazdy pękł mi pasek rozrządu , czy ktoś wie czy ten silnik jest bezkolizyjny (chodzi i kolizje tłoków z zaworami w takim właśnie przypadku). Jakie mogą być tego skutki?
pasek alternator pęknąć pęknąć pasek renault pęknąć pasek rozrząd
pilot valeo mitsubishi sterowanie komputerem bluetooth broadcom bcm92045nmd
miele plyta indukcyjna jakim zastąpić kondensator mikowy
Jak zdjąć nadkole przedniego koła w Peugeot 407? Słaby udar w młotowiertarce Milwaukee - przyczyny i rozwiązania