Byle kto tego nie pospawa ale pospawać da się na pewno. Aby to dobrze pospawać należy zrobić bruzdę, żeby spaw dobrze penetrował oraz na końcu pęknięcia część fachowców wierci otwór żeby dalej nie pękło w przyszłości. Spawać należy odpowiednią elektrodą do żeliwa oraz odpowiednim prądem. Spaw należy nanosić warstwowo. Blok przed całą operacją należy...
Rozkręcasz Pan cały silnik zalewasz gorąca woda i patrzysz gdzie cieknie, małe pęknięcie na bloku można kleić większe najlepiej kołkować,co do spawania to robota już dla zawodowców. Poza tym zaślepek w bloku czy głowicy nie montuje sie na sylikonie.Oringi są na dole tuleji. Pisząc "jak głowica byłaby zła " trzeba sprecyzować o co chodzi.
Należy wszystko z tej strony wykręcić usunąć tak aby był dobry dostęp do bloku. Końce pęknięcia nawiercić delikatnie a całe pękniecie zeszlifować szlifierką najlepiej "precyzyjną" tworząc dość szeroki i głęboki rower. Następnie zaspawać to na zimno nawet zwykłą spawarką transformatorową stosując odpowiednie elektrody do spawania żeliwa na zimno. Spawany...
Może być oring a może być pęknięcie bloku. Głowicy bym nie podejrzewał. Ja poszukiwanie nieszczelności zaczynam benzyną najlepszy efekt i w miarę szybko ale to przed całkowitym rozebraniem.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... To na pewno Cie zainteresuje, mam nadzieje że chodzi Ci o pęknięcie w tym samym miejscu.
Witam, od razu zapowiadam, że daj sobie spokój. Gra nie warta świeczki, będziesz się męczył i codziennie obawiał najgorszego. dewelopera uznawanego za jednego z najdroższych... ...co nie oznacza najlepszych, przykładem jest właśnie ta inwestycja, o której piszesz. Pozdrawiam
Wszystko wskazuje na pęknięcie w bloku, robi się ciśnienie, ale nie na tyle aby węże spuchły, choć pewnie zmieni się to przy dłuższej jeździe. Historia o tym kamieniu też się nie klei, najpierw dostanie skraplacz klimatyzacji. Blok i ciśnienia w układzie chłodzenia to typowy problem dla tego silnika.
Witam Kiedyś miałem podobny problem tylko rysa mniejsza i pewnie w innym miejscu na bloku . Nabyłem klej do Alu i po wyczyszczeniu i umyciu dokładnie miejsca nałożyłem prosto z tubki klej na pęknięcie , a potem po przez lekko wyżłobiony w środku drewienkiem wbijałem klej w szczelinę młotkiem . Miało być doraźnie na chwile ale wiadomo prowizorki są najlepsze...
Nie znam metod ale na szybko jedną wymyślę. Musisz zdjąć misę olejową. Zatykasz wszystkie połączenia wodne (węże) i albo przykręcasz głowice albo robisz płytę z gumową uszczelką zamiast głowic i oczywiście przykręcasz. W jeden z węży dajesz 1-1,5 atmosfery ciśnienia ze sprężarki i szukasz gdzie syczy. Jeśli chodzi o pęknięte tuleje to poza miską trzeba...
Jeśli masz dostęp, to spawanie zewnętrzne rozwiązuje sprawe. Warunek odpowiednia technika.
Nie ma daremnej roboty. Kolega się upewnił, że tam właśnie jest jednak OK! Jeżeli naprawdę wszystko jest na sto procent cacy to pozostaje tylko sprawdzenie, czy z silnika do układu chłodzenia nie przedostają się spaliny, lub czy gdzieś "po drodze" układ chłodzenia nie zaciąga tzw. świeżego powietrza. Innych możliwości już w zasadzie moja wyobraźnia...
Proponuje gora razem ze skrzynia. Z doswiadczenia wiem, ze jest wygodniej.
Typowe zużycie silnika: od kompresji (pierścienie lub zawory), przez uszczelkę głowicy albo pęknięcie bloku i przedostanie się wody. Wróżenie z fusów. Jak pytanie u mechanika: co mi stuka w lewym kole, co to może być? Pojedź do mechanika i się dowiesz. Do mechanika, a nie wymieniacza.
A to pewno od wody pękło. Blok do wymiany.
Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem kotła De Dietrich to opiszę wam w skrócie moją przygodę z tym bublem. Kocioł zakupiłem we wrześniu 2015r za 4150 zł.. Pierwsza awaria krótko po gwarancji w styczniu 2018r. poszła płyta główna ,koszt naprawy prawie 2000 zł. !! W kwietniu 2018 kolejna awaria ! Pęknięcie bloku wodnego : Koszt części 2000 zł !!! plus...
Liniał krawędziowy i badanie ze szczelinomierzem odchyłki. Skoro poszedł olej, a uszczelka nie nosi śladów wypchnięcia czy wypalenia to pozostaje jeszcze pęknięcie w obrębie bloku/głowicy.
słyszałem ze jest to wykonalne i łatwe w miarę,ale sam nie robiłem czegos takiego. jeżeli nie masz żadnych wycieków to raczej możesz spróbować
Jak miałeś głowice zdjętą to trzeba było zlecić sprawdzenie jej na pęknięcie. Blok też mógł trzasnąć. A temperatura jaka jest? Wentylatory pracują?
Podobną sytuację miała moja siostra, sprzedała jak uszkodzony /wiadomo takim wozem interesuje się tylko ktoś kto się na tym zna/. Zamówił silnik, wymienił i sprzedał z zyskiem. Dlatego jak masz sposobność i porządnych mechaników, to wymiana , ale zakup silnika to też loteria i to duża! Nam nie zależało zysku, dlatego podjęliśmy taką decyzję.
Ja bym stawiał raczej na walniętą uszczelkę pod głowicą gdyż pęknięcia bloku w tych silnikach zdarzają się raczej rzadko. Przy wymianie uszczelki pamiętaj aby splanować głowice i zamontować uszczelki lepszej jakości aby mieć spokój na lata.
Uszkodzona głowica, uszczelka, bądź pęknięcie w bloku (może również być w głowicy).
Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem kotła De Dietrich to opiszę wam w skrócie moją przygodę z tym bublem. Kocioł zakupiłem we wrześniu 2015r za 4150 zł. Pierwsza awaria krótko po gwarancji w styczniu 2018r. poszła płyta główna ,koszt naprawy prawie 2000 zł! W kwietniu 2018 kolejna awaria ! Pęknięcie bloku wodnego : Koszt części 2000 zł! plus robocizna!...
Problemem może być pęknięcie bloku zaparzacza (grzałki). Rozbierz ekspres i pooglądaj zamiast go słuchać.
Jeżeli sucho pod silnikiem to wszystko wskazuje na uszczelkę pod głowicą, lub jak pisał gps79 mikro pęknięcie bloku. Częsta przypadłość.
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... W ostatnim poście masz adres. Zadzwoń zapytaj się.
Witam czy udało się naprawić ekspres? Dziś miałem taki sam przypadek, na pierwszy rzut niewidoczne pęknięcie w termo bloku widoczne na załączonym zdjęciu. Może przyda się innym w łatwiejszej diagnozie. Pozdrawiam Paweł https://obrazki.elektroda.pl/7768936500_...
pęknięcie bloku silnika obok pompy olejowej szew odlewu zasysało powietrze stąd brak ciśnienia
Problem zaczął się jak ekspres przestał wylewać kawę przez wylewkę a zaczął zrobioną kawę wylewać do środka na tackę ociekową. Przez drzwiczki zauważyłem wydostającą się parę, a po oszukaniu czujnika otwarcia zobaczyłem, że z bloku wydostaje się strużka gorącej wody pod dużym ciśnieniem. Myślałem że uszczelka, ale po wymianie to samo. Dopiero po bliższych...
Nie w tej chwili ale od zawsze. I nie jestem przekonany czy "szyje" Mi w 4011 wyleciał korbowód za pompą wtryskową wywalił dziurę na pięść. Wspawany był z takiego samego materiału kawałek. Jakiś czas trzymało potem pękło. Naciąłem pęknięcia na 5 mm głęboko i skleiłem tym http://obrazki.elektroda.pl/6476944800_1... Trzymało 10 lat i pewnie...
Witam. Jeżeli diagnosyki i naprawy dokonywał ten sam człowiek to proponuję zmienic fachowca i to czym prędzej. Piszesz że był robiony remont silnika ale on nic nie dał lampka oleju świeci nadal. 1. cisnienie nie może byc dobre bo działaja dwa zabezpieczenia lampka i brzęczyk. czujnki ciśnienia znajują się na końcu magistrali ciśnienia oleju jeżeli jest...
Bo pospawać blok żeliwny to trzeba umieć.Samo położenie spawu w miejscu pęknięcia nic nie da.Pogadaj ze starym spawaczem to może ci powie ale sam tego nie wykonasz. :| Oczywiście że tak, kiedyś spawałem kilka rzeczy m.in bloki czy przetarte obudowy skrzyni. Praca bardzo żmudna ale jak na razie bez śladu. Na elektrodzie kiedyś opisywałem jak taki spaw...
Właśnie nie ma innego wycieku, uszczelka nie wyglada na poprzepalaną i zastanawia mnie czy nie jest powodem jakies pęknięcie bloku, lecz nie widać rys na nim.
Nie wiem czy wiesz, ale w serwisówce JD nic niema o montażu i demontażu koszy z „tuby”. Jeśli tylko te elementy wymienisz, to duże prawdopodobienstwo, że padnie za chwile to samo. Częstym przypadkiem jest gotowanie oleju. Po za tym zdarzaja sie pęknięcia w bloku zaworowym. Trzeba to BARDZO DOKŁADNIE sprawdzić. Po złożeniu odrazu kalibracja, po kalibracji...
Ekspres jak w temacie. Była uszkodzona uszczelka kolbowa, wymieniłem, ale problem nie zniknął, a mianowicie para wydostaje się z bloku grzewczego, ale z samego dołu, tam gdzie jest wyprowadzenie pod kolbę i para leci do środka ekspresu. Czy jest tam jakaś uszczelka, która można wymienić, bo tego nie widać, czy będzie to pęknięcie bloku? Może ma ktoś...
Witam Proszę o pomoc. Na co zwrócić uwagę przy zakupie ciągniak Ursus C330, który rocznik lepszy? Jakie ciśnienie oleju powinno być na zimnym silniku, a jakie na ciepłym? Gdzie zwrócić uwagę na pęknięcie bloku (rozmarzanie), tylko przy pompie paliwa? Jak sprawdzić luzy, zwolnić? itd.
Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem kotła De Dietrich to opiszę wam w skrócie moją przygodę z tym bublem. Kocioł zakupiłem we wrześniu 2015r za 4150 zł.. Pierwsza awaria krótko po gwarancji w styczniu 2018r. poszła płyta główna ,koszt naprawy prawie 2000 zł. !! W kwietniu 2018 kolejna awaria ! Pęknięcie bloku wodnego : Koszt części 2000 zł !!! plus...
Witam. Masz większy szlam w chłodnicy niż ja u siebie w c360 po pęknięciu bloku. Ja u siebie blok skleiłem klejem dwuskładnikowym i następnie zastosowałem dwa proszki uszczelniające do chłodnic. Od tamtej pory cisza ;-) Co do twojego problemu to prawdopodobnie kupiłeś pęknięty blok z mikropęknięciem lub po niefachowym klejeniu. Obejrzyj dokładnie blok,...
Jeśli wykluczono głowicę i wymiennik ciepła, to pozostaje pęknięcie bloku.
Nie zawsze musi to być uszczelka. Czasami może to być także pęknięcie bloku :D
Jak już to pęknięcie bloku/głowicy. Ilość paliwa nie ma tu nic do tego. Korek zbiorniczka był wymieniony? Swoją drogą, sprawne ATD działają bez problemów przy podwojonej mocy. Ja bym raczej strzelał, że ktoś popełnił błąd przy remoncie - ale jaki to już ciężko powiedzieć. Może głowicę podnosi i wali ciśnieniem do układu chłodzenia...
BMW E61 M57N2, był problem z za niską temperaturą podczas jazdy(max 60 stopni). Po wymianie termostatu głównego - wyrzuca płyn korkiem przy zbiorniczku. Temperatura na zegarach 89-93 stopnie - dolny wąż zimny. Górny wąż robi się twardy, przepływ w zbiorniczku jest ciągły. Chłodniczka EGR zaślepiona(specjalnymi korkami został odcięty płyn chłodzący)...
Cześć, Chciałem remontować swój silnik 1.6 R9M 450, jednak okazało się, że pękł blok na trzech podporach wału. Oczywiście można kupić używany, ale naczytałem się, że pękanie bloku to częsty problem tego silnika i pęka właściwie wszędzie, gdzie się da. W ogóle rozbierając go, to jest on strasznie "plastikowy". Silnik zatarł się, najmocniej na środkowej...
Zwykle stosuje się elektrody żeliwne (nie są takie tanie w stosunku do tzw. zwykłych, ok 10zł za szt.) a uprzednio należy wyciąć pęknięcie w detalu i rozgrzać przedmiot/detal w np. piecu i spawać póki jest gorący.
Oczyść miejsce i okolice następnie zaklej grubo uszczelką w tubie, Schnie to 24h co najmniej. MOżesz też użyć kleju do szyb, jest twardszy. Zrób tak by nie było ciśnienia w układzie chłodzenie i będzie to chodzić. POkaż zdjęcie pęknięcia.
pęknięcie za popychaczami Czyli od strony cylindra? (tulei mokrej) Trzeba by to zobaczyć, ale skleić raczej się nie da. Spawanie też wątpliwe, chyba że firma da gwarancję. Wyciągnięcie tulei, spawanie od wewnątrz i obróbka mechaniczna spawu . Ale było to raz przez kogoś spawane widać tam i nie ciekło a teraz powyżej jest pęknięcie Dodano po 3 Nie wiem...
14 zaworów pogniecionych 16, tylko po dwóch może nie widać. Tak, tłoki mają wyżłobienia naprzeciwko zaworów. Płyn mógł pocieknąć przy zdejmowaniu głowicy. Jak to jeszcze stary porządny X18XE to takie usterki jak pęknięcie bloku są mało realne.
Kopci na biało, czyli płyn chłodniczy dostaje się do komory spalania. Obstawiam uszczelkę pod głowicą a w skrajnym przypadku pęknięcie bloku. Ale raczej uszczelka, bo często padają pczy przegrzaniu silnika.
Przy kolejnym rozbieraniu zrób kilka fotek i wrzuć tu. Może wtedy coś jeszcze się wymyśli, bo w tej chwili raczej były już podane wszystkie możliwe przyczyny. Oczywiście wykluczamy pęknięcie bloku.
Źle wykonana robota lub pęknięcie na bloku silnika lub głowicy.
Witam. Przed wymianą niepotrzebnych części warto sprawdzić co jest przyczyną przedostawania się wody do tacy podczas parzenia kawy. Proponuję podejrzeć na otwartych drzwiach po zblokowaniu mikrowłącznika i wybraniu kawy dużej czarnej czy nie występują wycieki w okolicy bloku. Najczęstsze usterki to: uszkodzenie przyłącza kątowego bloku lub sprzęgła...
Jak widzę jest to pęknięcie bloku w miejscu osadzenia tulei , pozostaje spawanie , kołkowanie lub wymiana bloku . Jest to dość duży problem , spawanie i obróbka też nie należy do łatwych napraw. Gdybyś mieszkał gdzieś w pobliżu w miarę możliwości pomógłbym Ci . Pozdrawiam Zbigniew
Wode się uzdatnia raczej z powodu twardości a nie ogniw galwanicznych... Woda uzdatniona też ma odczyn(no chyba że ktoś oczyszcza wodę osmotycznie). Żeby nie była elektrolitem(choć jest słabym) trzeba by destylowanej lać... Głowny powód uzdatniania wody to kamień kotłowy. Po paru latach może spowodować pęknięcie bloku kotła. Jak to miało miejsce niedawno...
Zapomniałem dodać że jest małe pęknięcie w bloku pomiędzy tłokami
Witam , napisz proszę jakie są twoje doświadczenia z tym kotłem .Jeżeli zastanawiacie się nad zakupem kotła De Dietrich to opiszę wam w skrócie moją przygodę z tym bublem. Kocioł zakupiłem we wrześniu 2015r za 4150 zł.. Pierwsza awaria krótko po gwarancji w styczniu 2018r. poszła płyta główna ,koszt naprawy prawie 2000 zł. !! W kwietniu 2018 kolejna...
Kłęby białego dymu w spalinach świadczą o obecności znacznych ilości pary wodnej. Może ona podchodzić z układu wydechowego (szczeliny, kałuża, czy deszcz) albo z układu chłodzenia silnika. Jeżeli jesteś pewny, że układ wydechowy jest sprawny (przejrzeć na kanale), to warto dokładnie skontrolować poziom płynu chłodniczego (regularnie mierz poziom w zbiorniku...
Co prawda doświadczenia dot. ciągników mam niewiele, ale sprawdził bym śruby głowicy - w Ursusie są chyba dwustronne szpilki? Były zmieniane? Może któraś nie trzyma głowicy z odpowiednią siłą? Czy przy wymianie były jakieś ślady na uszczelce w którym miejscu mógł nastąpić "przeciek"? Jeżeli nie to, to pewnie jak sugerujesz - pęknięcie w głowicy lub...
przyczyną było pęknięcie bloku. najprawdopodobniej poprzedni właściciel zostawił na zimę wode w układzie chłodzenia. jak woda zamarzła to rozerwało blok. Dodatkowo przemawia za tym fakt, że chłodnica była wymieniona na nówkę oraz zakamieniała nagrzewnica. Silnik wymieniłem na inny (w całości, sprawny) a głowice w idealnym stanie mam do sprzedania. Również...
Pytanie, czy puszcza termostat ? Jeżeli puszcza to może być źle wymieniona uszczelka (lub w ogóle) lub mikro pęknięcie w bloku.
Widziałek kilka mrozowników. Jak woda leci do oleju to pęknięcie w środku obok tulei. Raczej nienaprawialne. Jak ucieka na zewnątrz to pęka za pompą wtryskową. Tak czy sial lepiej kupić blok i przełożyc bebechy. I zalać płynem.!!!!!!!!!!!
Jest jeszcze jeden sposób (dalej twierdzę że do spawu silnik się rozbiera!! ). Nie jestem zwolennikiem tego systemu , ale dwa razy uszczelniałem podobne wycieki . Czyścimy blok , grzejemy silnik tak aby reszta pyłu została wypłukana z mikro kanalików .Studzimy silnik , spuszczamy płyn chłodzący . Odkręcamy węże od silnika , blokujemy wloty płynu chłodzącego...
Czy autko posiada chłodnice oleju chłodzoną płynem .Jeśli tak to masz przyczynę. Jest jeszcze możliwość pękniętego bloku. Pozdrawiam Janusz
Gdzie można taki człon do tego modelu zakupić? 650zł za jedna część?
Jeśli silnik był zalany wodą, która zamarzła, po czym po rozmrożeniu woda trafiła do oleju to dość jednoznacznie wskazuje na pęknięcie bloku silnika (zamarzająca woda w płaszczu wodnym cylindra rozsadziła jego ścianki). *** Przepraszam, jakoś przeoczyłem wzmiankę, że po rozmrożeniu silnik dał się uruchomić, tylko nie ma ciśnienia oleju.
Witam. Zdarza się że uszkodzone jest przyłącze 90 stopni w zaparzaczu które wchodzi w zawór drenażowy. Najlepiej zdemontować osłonę czołową tacy ociekowej i podejrzeć skąd jest wyciek podczas parzenia. Czasami zdażało się pęknięcie cylindra bloku.
Witam ! Taki efekt kiedyś miałem jak była uszkodzona uszczelka pod głowicą , albo źle została założona . Jak był taki efekt w samochodzie osobowym to było mikro-pęknięcie w bloku i dopiero jak się silnik nagrzał to wywalało płyn z chłodnicy. Brak termostatu powodowałby dłuższe nagrzewanie się silnika.
Jeśli wywala płyn już na zimnym silniku,zaraz po odpaleniu, oznacza to albo bardzo wypaloną uszczelkę(będzie widać po jej zdjęciu)albo pęknięcie bloku lub głowicy(czasem pękają "z dnia na dzień bez przyczyny"). Głowicę można sprawdzić,bloku niestety już nie. Jeśli uszczelka"ma ślady przepuszczania",sprawdź powierzchnię(zwichrowanie)bloku i głowicy i...
Najłatwiej takiego sprawdzenia dokonać na aucie, odpinając i zaślepiając przewody doprowadzające płyn chłodniczy. Inne możliwe usterki to uszczelka pod głowicą lub pęknięcie w bloku.
Masz 3 dziury. Ciepła, zimna i wyjście na wylewkę. Bez założonej głowicy, z dwu dziur będzie się lało. Zawsze. Czemu kapie? Bo spływa. W rurach i wylewce masz nadal wodę. Kurcze tylko głowica jest chyba ok. Po czym poznajesz? Wystarczy drobna rysa na uszczelce, zerwany gwint, wyszczerbiona ceramika. Najprawdopodobniej głowica przepuszcza pomiędzy ciepłą...
Witam ,może być pęknięty blok między tulejami.A z ciśnieniem to wiele przyczyn, tak jak wcześniej pisano nawet luzy na klawiaturze.
http://obrazki.elektroda.pl/1579549100_1... http://obrazki.elektroda.pl/8010783300_1... Zdjęcia pęknięcia ,spróbujemy zespawać.
Na płycie rysa nie wyjdzie bo nawet jeżeli środek trzaśnie to jest warstwa papieru Dlatego zaproponowałem papier bezpośrednio na pęknięcie. Cały problem w tym ze rysa się nie rozłazi w nieskończoność ,ale kurczy i rozszerza ,dlatego wszystko się wykrusza. Papier jest elastyczny. Jak miałem powódź w domu i wilgoć była we wszystkim,to potem jak schło...
Witam. Jakiś czas temu w innym temacie pisałem na temat pęknięcia bloku w silniku jak w temacie. Ostatecznie silnik został wyjęty i rozebrany, a zakład który się tym zajmuje stwierdził, że w tej sytuacji (pęknięcie na długości ponad 40 cm, już spawane i klejone) tylko wymiana bloku. w związku z tym poszukuję bloku do Perkinsa 1006.6 YA. Na razie szukam...
Mogłeś zrobić od drugiej strony, lepszy wgląd ale z tego co widać to to samo co na korbie chociaż słaba jakość. Na tą chwilę składanie tego w takim stanie niestety mija się z celem. Swoją drogą masz pęknięty blok na siedlisku tulei i wyżarte gniazdo pod uszczelniacze...
Stąd moje pytanie, może się wydać głupie, ale nie jestem specjalistką od aut i silników (teraz z moim autem nadrabiam dużo :P), ale czy jest jakaś inna możliwość poza uszczelką i głowicą, że olej mógłby mieszać się z płynem chłodniczym? Jadę znowu do tego mechanika, co montował i nie chciałabym, żeby mnie w bambuko zrobił, że to coś innego. Jeszcze...
Pęknięty blok.
Zdjąć mechatronikę i sprawdzić czy nie ma pęknięcia na bloku zaworowym (zdjęcie). Jeżeli nie ma to elektronikę na płycie zaworowej do naprawy. https://obrazki.elektroda.pl/3482886400_...
Ja miałem podobnie, tylko że u mnie to zdefiniowałem jako "wysiadło ogrzewanie" (było zimno więc silnik sie szybko nie grzał), pojeździłem chwile i pojechałem do mechanika, okazało sie że nie mam wody w układzie chłodniczym i zapowietrzył sie cały układ (łatwo sprawdzić jak widziałem w innych postach powiedzieli jak). Mechanik chwile posiedział nad...
Skoro twardość węży spada po spadku temperatury do 85°C to raczej nie wina przedmuchów, a więc przypuszczalnie nie jest to związane z pęknięciem bloku, głowicy czy uszczelki. 1. Odpal zimny silnik, włącz ogrzewanie i obserwuj, czy w miarę wzrostu temperatury chłodziwa na wskaźniku, temperatura powietrza wdmuchiwanego do kabiny rośnie płynnie, czy też...
A jak sprawdzić czy termostat otwiera . I jak sprawdzić czy pompa kręci? Na poziomie takiej wiedzy możesz tylko narobić więcej szkód, przyczyn może być naprawdę wiele, uszczelka głowicy, pęknięty blok, głowica, termostat, nie działający wentylator, zabita chłodnica. Dobra rada pierwszy lepszy mechanik postawi diagnozę w 5min
To oznacza, że płyn dostaje się do komory spalania i spaliny dostają się do płynu chłodzącego. Może to być kwestia uszczelki (widać miejsce wypłukane z farby) lub pęknięcia głowicy lub blok/tuleja (do sprawdzenia).
Do tego kolego sprawdź czy nie ma rysy-pęknięcia bloku w okolicach właśnie dekli - szukaj po środku.
w/g mnie zwiększenie mocy to dobra sprawa ale trzeba z tego korzystać rozważnie. Jeśli będziesz jechał z pełną mocą dłuższy czas to przeciążasz silnik i zwiększasz ryzyko awarii. Natomiast jakieś krótkotrwałe korzystanie ze zwiększonej mocy nie powinno powodować uszkodzeń uszczelki. Jaki przebieg silnika? Przy okazji zawsze oglądam stan koła napędowego...
Skoro uszczelka była wymieniona i głowica splanowana to może być - chłodnica, nagrzewnica, pompa wody, pęknięta głowica, pęknięty blok... skoro dymi na biało to można zawęzić do uszczelki lub pęknięcia głowicy/bloku, choć może dymić na LPG... kto do takiego auta zakłada instalację mieszalnikową?!? Chyba, że jednak masz wtryski tylko mylisz mieszalnik...
Nie powiedziałbym, żeby to była dyskusja o wyższości wody nad płynem, lecz o powodach jej niższości. Co do pęknięcia bloku po zagotowanej wodzie- spotkałem się z podobnym przypadkiem, ale wynikał on z tego, że do silnika, z którego uciekła woda poprzez nieszczelny wąż nagrzewnicy a jej resztki się zagotowały dolano zimnej wody.
Witam! Mam w domu agregat prądotwórczy Generator Modell 6.5HP nie znam jego przeszłości i co było przyczyną uszkodzenia. Czy opłaca się go naprawiać i czy w ogóle dostane gdzieś części? Może wymiana całego silnika? http://obrazki.elektroda.pl/5019465400_1... http://obrazki.elektroda.pl/4981174800_1... http://obrazki.elektroda.pl/5260855900_1...
Mam partnera 2001 r. 1,9 d, w moim przypadku gdy pojawił się olej w zbiorniku chłodzenia odprowadziłem auto do mechanika z podejrzeniem uszkodzonej chłodniczki oleju.Mechanik na wstępie stwierdził że raczej nie będzie to uszczelka pod głowicą, zajął sie chłodniczka, po 3 godz zadzwonił do mnie z informacją że nie jest to chłodniczka bo sprawdziła pod...
Z tego co mi do głowy przychodzi, jest jeszcze możliwość pęknięcia bloku, ale przed takim przypadkiem, silnik musiałby być mocno przegrzany.
Temat rozwiązany.Dopiero na zdjęciu, które zrobiłem za namową Rycho T, zauważyłem pęknięcie w bloku silnika obok regulatora obrotów. Nie jest to rozwiązanie szczęśliwe dla mnie, ale może da się zaspawać Pozdrawiam i dziekuję za zainteresowanie moim problemem
Witam! Wspólnie ze znajomym mechanikiem amatorem wykonaliśmy remont kapitalny w T25. Jest nowy nominalny wał korbowy z panewkami, regenerowane korbowody pod nowe nominalne cylindry, tłoki i pierścienie, blok wyosiowany, nie pęknięty i z wymienionymi tulejkami kół zębatych i wałków - można by powiedzieć, że silnik jak z fabryki. Wszystko dobrze złożone,...
Odpuść sobie sprawdzania i zacznij szukać drugiego silnika. Pęknięta głowica w tym silniku to coś nieprawdopodobnego. Jedna ze śrub od głowicy jest wkręcana w kanał olejowy, jak ktoś przed skręcaniem nie poczyścił śruby i nie oczyścił gwintu w bloku z oleju i innych zanieczyszczeń to wkręcając tę śrubę mógł doprowadzić do pęknięcia bloku i wtedy dzieje...
Witam. Twój dziadek może nie demontował kranika ale na pewno odkręcał w celu spuszczenia wody. Jeśli na zimę zostawimy wodę w bloku i chłodnicy pojawią się pęknięcia. Chyba że ktoś ma płyn zimowy.Co do twojego pytania oczywiście że można wykręcić kranik, blok jest połączony z chłodnicą i z łatwością uzupełnisz brakującą wodę przez korek od chłodnicy.
Ocet służy raczej do odkamieniowania bloku, przewodów i chłodnic i raczej oleju nie rozpuści. Ja do przepłukania zastosował bym preparat Merida Fatex M242. Mniej się pieni oraz lepiej oleje i smary rozpuszcza. Tolerują go tkaniny, gumy, plastiki metale itd itd zupełnie bezpieczny i godny polecenia. Natomiast z użyciem octu bym się powstrzymał gdyż nie...
Jeżeli wymiana uszczelki nic nie pomogła to płyn przedostaje się przez pęknięty blok. Wizualnie może być wszystko ok bo pęknięcie może być mikroskopijne.
Wiele, od zwykłego wycieku, poprzez uszkodzona nagrzewnice aż po pęknięty blok, głowice. Czy auto kopci ?
Witam Ekspres mam 11 lat podkreślam na wstępie :), bardzo mocno cieknie spod pojemnika na rancie w trakcie robienia kawy ,czy warto tą usterkę naprawiać w serwisie a może samemu może ro jakaś pierdoła ,może ktoś miał podobną awarię ? Pozdrawiam A czy sprawdziłeś dokładnie - skąd cieknie po blokadzie mikro-wyłącznika drzwiczek? Stawiam na mikro-pęknięcie...
martwią mnie te pęknięcia pomiędzy gniazdami zaworowymi to normalne ,jest tak prawie w każdym diesel z vw ,sprawdz głowice na szczelność jak dobra można by przejrzeć uszczelniacze i gniazda zaworowe potem planowanie i składać ,oczywiście dynamometr i dokręcać według zaleceń producenta ,może być jeszcze wymiennik ciepła olej/ ciecz chłodząca czy chłodnica...
Witam. Czym można skleić blok w C-360 o strony pompy paliwa.
Jest możliwość pęknięcia głowicy , bloku ? :(
Raczej trzeba bo predkosc spalin inna
Czyli już go rozbiłeś....i jest bardzo bezpieczny..no chyba że sie pokaleczysz nim.....ale ja jak wywalam kineskopy to normalnie...znosze pod blok :D
pęknięcie wtryskiwaczu pęknięcie prowadnicy pęknięcie lodówka
pralka whirlpool głośna praca sterownik dogrzewacza reloop potencjometr
hulajnoga elektryczna jakie panele fotowoltaiczne
Pilot zdalnego sterowania do Lenovo M10 - alternatywy Czy można wyłączyć zamrażarkę na zimę?