Mechanik twierdzi że mógł pęknąć pompowtrysk i nawet wbić się w tłok. Czy to możliwe? Coraz lepsze teorie. Skąd wy bierzecie tych" fahofcuf" ? Jedź do do normalnego warsztatu,sprawdzą na początek jaki to dokładnie błąd . Może wiązka ,może pompka a może coś z ciśnieniem.Zero diagnozy.
Jeśli nie pompowtryski, nie pęknięta głowica to jest możliwość też pompą paliwową? Czy to jest pompa paliwa, która jest przy sprężarce i pompie wspomagania?
To masz problem w głowicy, albo uszczelniacze pompowtrysków, sam pompowtrysk, lub pęknięta głowica, lub gniazda pompowtrysków. A wogóle podasz kod silnika? Czy to BKC czy BLS ?
Powodem były pęknięte sprężyny pompowtrysków temat zamykam i Dziękuję za zainteresowanie Pozdrawiam
Witam, mam problem z odpaleniem silnika w golfie V. Wymieniłem Pompowtryskiwacze lecz przy próbie odpowietrzenia cały czas idzie powietrze z powrotu tandem pompy. Domyślam się że to są przedmuchy z komory spalania. W jaki sposób to uszczelnić? Czy można bez demontażu głowicy określić czy jest pęknięte gniazdo pompowtrysku czy uszkodzony stożek w głowicy?
W sierpniu robiłem dokładnie takie samo auto Z tym samym silnikiem Do wymiany był wałek szklanki i panewki Wałek Ina szklanki Ina panewki glyco Wymiana uszczelek pod pompowtryskiwaczami Ustawienie pompowtryskiwaczy Nowy rozrząd śruby etc Auto od sierpnia zrobiło ok 12tys km i nic mu nie dolega Nie jest to prawda że musi być orginalny wałek a wiem to...
Właśnie tego sie boje (pękniętej glowicy) ale chciałbym sprawdzić wszystkie możliwości zanim ją zdemontuje , korekcji wtrysków nie mam jak sprawdzić bo wejscie do kompa jest tylko przez czytnik Linde a autoryzowany serwis twierdzi ze niema takiej możliwości , odłączałem tez wtryski jeden za drugim po odpaleniu na trzy gary nic sie nie zmieniało dalej...
Oring od VEB pękł i dlatego było niskie ciśnienie oleju
witam dokładnie sprawdź pompo wtryski bo zdarza się ze pękają, jeżeli są sprawne i pompa tez to mogła niestety pęknąć glowica
W ogóle 2,0TDi, jak nie padną pompowtryski, to pęknie głowica, albo padnie napęd pompy oleju i się zatrze. Porażka większa od 2,5 V6 TDi
Witam po długiej przerwie gdyż dopiero teraz znalazłem człowieka, z którym można było porozmawiać sensownie na temat prac przy silniku. Silniczek mi zrobił i w porównaniu do tego jak chodził wcześniej to teraz sobie mruczy jak mały kotek, oczywiście nie dymiąc ani grama. Koszt materiałów czyli komplet pierścieni, uszczelniaczy zaworów, uszcz. głowicy...
Wielkie dzięki kolego. :D sprawa drugiego błędu załatwiona :) pierwszy błąd to faktycznie pompowtrysk. Wyciągnąłem go i co mnie bardzo zdziwiło pękł.. miał ktoś podobna sytuację?
Zdemontuj pompowtryski i skontroluj jak wyglądają uszczelniacze, bo to idzie albo tak, albo masz pękniętą głowicę. Szczerze nie spotkałem się z tym aby tandem-pompa mieszała olej z paliwem, dwie konstrukcje, połączone tylko napędem a kanały daleko.
Nowe śruby miałem tylko do pompowtrysku. Że by wyjąć pompowtryski należało odkręcić dwa zestawy wałków popychaczy zaworów po jednym na dwa pompowtryski. Połamane zabezpieczenie sprężyny drugiego pompowtrysku. Zapożyczyłem z innego starego pompowtrysku -wymieniłem. Jak wyjmowałem wtrysk to sprężynę wtrysku wyjąłem osobno. Pozostałości metalu nie znalazłem...
Procz pompy paliwowej to jedyne miejsce gdzie olej napędowy może mieć kontakt z olejem silnikowym. Ewentualnie pęknięta któraś z głowic.
wymiana końcówki, mycie oraz wymiana uszczelniaczy to nie jest regeneracja chyba że auto ma nie więcej niż 700 tyś km, uważam też że nie można sprawdzić pompowtryskiwacza na dorobionej przystawce bazując tylko na organoleptyce. W pompowtrysku zużyciu podlega male gniazdo zaworowe o średnicy3-4 mn i bez mikroskopu lub endoskopuz z zoomem nie da się tego...
Witam. Pacjent Audi A4 B6 1.9 130 km AWX. Otóż mój problem rozpoczął się chwile temu, gdy pewnej nocy po odpaleniu auta zaczęło trząść budą. Diagnoza- pompowtryski. Po długiej batalii z jednym mechanikiem i doprowadzenia mnie do strat finansowych przez jego niewiedzę, oddałem wszystkie pompowtryski do regeneracji. Okazało się że problem się nie skończył,...
To jest tak, że nic się nie da oszukać, musisz naprawić i jedno i drugie. Turbina zasysa przeważnie kawałek uszczelki z tunelu dolotowego- trzeba tą uszczelkę wymienić, (Scania) są to częste przypadki w starszych autach. Pompowtryski przeważnie wymagają wymiany końcówek, czasem pęknięta sprężynka. i to załatwia sprawę w 90% przypadków. Na razie skasuj...
Motodoktor rozpuszcza właśnie cały syf, zagęszcza olej i zwiększa jego lepkość - jeśli ie zawiera teflonu jako takiego, to zawiera jego opowiednik, cudów nie ma - te "cudowne działanie" Powszechnie znany i zalecany środek do stosowania we wszystkich rodzajach silników benzynowych i wysokoprężnych. Nie zawiera teflonu. Uszczelnia pierścienie, zwiększa...
najlepiej odkrec kolektor wydechowy i sprawdź z którego cylindra wydostaje się olej i paliwo. I to jest jedyna sensowna porada w tym temacie. Odkręć kolektor wydechowy uprzednio zaślepiając oczywiście króciec podający olej do turbiny i zapal silnik na chwilę. Zaraz będziesz wiedział z którym cylindrem jest problem. Jak już ustalisz które cylindry szwankują...
Sam WAS nie wystarczy, ale wystarczy VCDS trochę wiedzy i chęci... Co Ci mamy pomóc nie widząc auta jak i parametrów jego pracy?? Znajdź kumatego mechanika, lub sam sprawdź układ paliwowy, smoka i pompę w baku, gniazda pompowtrysków w głowicy, jakieś zdjęcie czy coś może wyrobione, może głowica pęknięta, może gdzieś nie szczelność, paliwo się cofa,...
Witam silnik 2,0tdi AUDI, PASSAT B6 jest OK nawet od 2004roku ja mam Audi a6 z tym silnikiem i jakoś nie ma awarii tylko hamulec piszczy po co piszecie bzdety że jest niedobry Jak nie masz auta z tym silnikiem to nie Oceniaj a turbina może polecieć czy głowica pęknąć w każdej marce miałem volvo bezawaryjne i się silnik zatarł a Audi 2.0tdi chodzi super...
Wczoraj wymieniłem 8 pompowtryskiwaczy w Scanii które miały 950.000km przebiegu od 2007 roku i nie nadają się już do niczego, nawet do regeneracji. Ciśnienia były OK turbina i cooler też kompresja również w porządku, dlatego decyzja padła na wymianę PDE. Komputer pokazywał usterkę tylko od 1 pompowtrysku, ale z doświadczenia wiem ze takie operacje robi...
He he. Silnik 66kw czyli 90 konny zapewne ANU na pompowtryskach. Ten sam problem miałem. Auto odpało tylko z pełnym zbiornikiem paliwa, jeżeli poziom spadał poniżej 3/4 zbiornika trzeba było na kilka razy odpalać i to jeszcze jakby na jednym cylindrze zaczynał chodzić. Problem był z pękniętą rurką powrotu paliwa w pompie paliwa w zbiorniku bo takowa...
Ścianek się nie szlifuje można jedynie lekko je wygładzić papierem papierem wodnym a o-ringi powinno się zakładać orginalne nie jakieś dobierane. Spotkałem się kiedyś z pękniętą ścianką głowicy żeby to sprawdzić zdejmij przewód zasilający a powrót zaślep szczelnie, na zasilanie załóż jakaś pompkę z zegarem no i sprawdż czy trzyma. Dodano po 52 przy...
Na chwile obecną nie da się określić co ma większą trwałość. Różne firmy mają lepsze i gorsze modele silników i benzynowych i diesla. Ale fakt jest taki że silniki mają coraz mniejszą trwałość. Z doświadczenia silnik VW 1,2 htp - benzyna 3 cylindry - jeden właściciel od początku, przebieg nieco ponad 100 000 km i już dwa razy robiony był remont głowicy...
Witam, auto trafiło do mnie po naprawie głowicy(była pęknięta) z brakiem mocy, i słabym wkręcaniem się z wolnych obrotów. Ustawiłem kąt synchronizacji pierwszym kołem rozrządu, drugie ustawiłem na blokady, rozrząd się zgadza. Turbina i przepływomierz są ok, egr się nie przycina, autu brakuje mocy, idzie jak by miał z 70 koni, błędów w sterowniku brak....
korpus zostawiaja To jest jedyny element który podlega regeneracji, zaworek i tłok pompowtrysku są nowe. W korpusie wyrabia się prowadzenie tłoka i prowadzenie zaworu oraz prawie całkowicie ulega uszkodzeniu powierzchnia styku zaworka. To one są główną przyczyną niesprawności PDE(poza samym wtryskiwaczem i jego sprężyną). HPI niestety nie regeneruje...
SHARAN ALHAMBRA GALAXY Panowie Mam dosyć skomplikowany probrem ponieważ co warsztat to inna diagnoza. Otóż mój dizelek chodzi na trzech cylindrach na początku myślałem że to pompowtrysk padł i tak było ponieważ na komputerze wyszło że leje drugi i przelewa na trzeci wymieniłem na nowy lecz i tak chodzi na trzy gary. Pomiar ciśnienia sprężania link komputer...
Jeżeli brak błędów i dodatkowo BIP-y na minusie. To do sprawdzenia pompa tandem (ta na końcu wałka). Można zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Poniżej 1,5-2 Bary jest problem z napełnianiem pompowtrysków. Niskie ciśnienie nie koniecznie musi oznaczać awarię samej pompy. Często pada uszczelnienie czy rozjechane są gniazda i nawet nowe gumki nie dają rady...
Nie wiem czy w dobrym dziale zadaję to pytanie, ale jestem kobietą i specjalnie się na tym nie znam, więc proszę o wyrozumiałość. W marcu zawieźliśmy samochód do mechanika ( wv touran 2,0 tdi) pęknięta głowica. Po za tym auto "chodziło" super żadnego szarpania, stukania i innych rzeczy. Auto stało u mechanika 4 miesiące, odebraliśmy je w lipcu i od...
Wymieniłem dwumas i sprzęgło i niestety żadnej reakcji. Wtryski dalej zachowują się tak samo, raz jest spoko raz nie. Raz na postuje pracuje idealnie, nie ma najmniejszego drgania (spalanie 0.6l/h), raz zaczyna rzucać silnikiem (spalanie 1l/h). Mam wrażenie, że w ogóle auto straciło trochę mocy. Zastanawiam się nad sprawdzeniem pompy tandemowej. Dodatkowo...
Autor napisał że pompowtryski zregenerował. Zawór trzymający paliwo na powrocie do baku - nie wiem jak w Volvo ale przy MB było tak jak opisałeś. Zawór nie trzymał ciśnienia na powrocie i brakowało mocy. Zawór ten działa jak zawór w jedną stronę - to znaczy jest tam grzybek na trzpieniu na sprężynie w cylinderku. W pierwszym przypadku ułamał się grzybek...
Cześć Mam problem z T5 2009r bnz 130 koni 271.000 .Auto świeżo kupione więc nie wiem o nim za dużo! kilka miesięcy stało nie używane problem w tym że bardzo dymi na biało niebiesko,ciepły silnik czuć w spalinach olej auto zapala na zimnym i ciepłym od strzała chodzi idealnie! Odstawiłem do mechanika na naprawę i: zrobiona płukanka silnika,wałek szklanki...
Witam, trochę odgrzeje temat chodzi o to szarpanie okazało się że wałek wytarty a popychacze zjechane w jednym aż dziura była. Wałek wymieniony popychacze też po sciągnięciu dzwigienek pompowtryskiwaczy okazało się ze na 2 pompkach bolce pęknięte w aso dostałem ale troche inne zamiast bolców grzybki śruby dociskajace tez nowe w komplecie . I teraz mam...
Witajcie. 4 lata temu miałem wymienianą uszczelkę pod głowicą. Około miesiąc temu Samochód zaczął mi wywalać błąd , że nie ma płynu. Po odkręceniu korka ciśnienie wypychało spowrotem płyn do zbiorniczka. Kupiłem tester CO2 spawdziłem https://obrazki.elektroda.pl/3277630800_... i okazało się, że silnik pompuje co2 do obiegu cieczy. Mechanik...
Panowie, a jakieś porady? .... no cóz, kupowałem dla siebie ponad 20 aut już w swoim życiu, już nawet dokładnie nie pamiętam i nie sposób też to policzyć bo niektórych nawet nie rejestrowałem tylko opychałem zaraz po zakupie bo "los był pusty" i to co dostałem daleko rozmijało się z moimi marzeniami :) Bardzo trudno doradzić coś sensownego bo oszuści...
pęknięte magneto żelazko pęknięte pęknięte alternatora
pralka czarna grzałka zasilacz dźwięk notebook terma baterie
klimatyzator galanzu klimatyzator galanzu
Zamienniki sterowników Vaillant ecoTEC: kompatybilność i wybór Zamienniki sterownika Vaillant calorMATIC 330