Kolego, to może jeszcze jedna próba - sprawdź, czy bęben hamulcowy nie jest pęknięty, który w czasie hamowania robi się owalny. W aucie kolegi mieliśmy taki przypadek, że wszelkie regulacje nie pomagały, aż dopiero po dźwięku bębna, który spadł nam na jezdnię zorientowaliśmy się, że był pęknięty. Pęknięcie było niewidoczne, bo wystąpiło na styku części...
Miałem podobny przypadek. Okazało się po zdjęciu bębna że wszystko było dobre. Tylko linka hamulca ręcznego była pęknięta i się nie cofała. Więc w tym kole hamulec trzymał mimo spuszczonego ręcznego.
Musi zajrzeć do szczęk hamulcowych. Ja stawiam na : zużycie bębna lub pęknięcie, zużycie szczęk hamulcowych, odklejenie okładziny.
Jak ktoś lubi twardo depnąć na hamulec to te śruby rzeczywiście się urywają. Miałem tak 2 razy u siebie. Nie działające hamulce przyczyny: Ta śruba-cięgło się urwało Pęknie taśma hamulcowa Wysunął się bęben hamulcowy po zcięciu zabezpieczenia-pierścienia i kliny mgły wypaść- też tak miałem w swoim T25
Witam dziękuję za zainteresowanie tematem. Sytuacja wygląda następująco. Koło po podniesieniu na lewarku kręciło się bardzo ciężko, żeby trochę je pokręcić trzeba było użyć sporej siły. Odkręciłem bęben i na pierwszy rzut ok było ok lecz już po naciśnięciu hamulca nożnego nie było tak kolorowo. Sam cylinderek chodził nie równo i nie odbijał w pozycje...
Odpowiem tylko na moim przykładzie różnica w długości linek hamulcowych w stosunku lewe koło koło prawe brała się stąd że jedna z linek pękła w oplocie i zardzewiała i sprężyna od linki ręcznego(ta w bębnie) nie odbijła-blokowanie koła szybsze zużycie szczęk hamulcowych. Jak macie ściągnięty bęben warto zobaczyć jak pracuje linka od ręcznego....
Sprawdź stan bębna hamulcowego (tego ze słabszym hamowaniem), może być uszkodzony (pęknięty) po obwodzie i może się robić owalny podczas hamowania. Miałem taki przypadek i gdy ze złości rzuciłem go na jezdnię, po "dźwięku" doszedłem do tego, że był uszkodzony. Czy podczas zmiany przewodów hamulcowych wymieniłeś również przewody giętkie, bo też potrafią...
Może trochę nie na temat. Ja zacząłbym od sprawdzenia stanu koronek na piastach. Nie wiem dokładnie jak sprawa wygląda ze zgłaszaniem błędów, bo podobny problem miałem w megance, z tym że paliła się kontrolka ABSu, ale też nie zawsze. Jak się paliła, to ABS nie działał. W ASO jak pojechałem, żeby sprawdzili co powoduje zapalenie się ABSu, to po podpięciu...
Miałem podobny przypadek w megance. W ASO stwierdzili, że padnięty jest czujnik ABS-u lewy tył i też bym tak zrobił jak kolega, ale miałem problem ze zdjęciem bębna hamulcowego. Przy okazji obejrzałem sobie wizualnie przód i okazało się, że z przodu na obydwóch kołach były pęknięte koronki ABS-u. Więc kupiłem takie i wymieniłem. Przy ich wymianie okazało...
Od dłuższego czasu, z tyłu auta, słychać było głośne stuki w zawieszeniu, ale naprawę tego, ciągle odkładałem na później. Kiedy stały się nie do zniesienia, postanowiłem coś z tym wreszcie zrobić. W pierwszej kolejności wymieniłem łożyska w wahaczach (zestaw naprawczy), ale odgłosy nie ustały. Wziąłem się, więc za wymianę amortyzatorów, jednak i to...
No i co mi kolego zarzucasz ? Bo nie rozumiem? Bębny mają zużycie ok 1mm więc nawet według Twoich teorii mogą jeszcze być , a sam widziałem bębny z dużo większym rantem .Płyn jest higroskopijny to fakt ale że by nabrał tyle wilgoci żeby zamarzł to jeszcze nie słyszałem bo chyba o to Ci chodzi? No chyba że ma 10 lat . Żebyś wiedział na czym ludzie jeżdżą...
Usunąłem wszystkie przewody elektryczne. Część z nich i tak będę musiał zastąpić nowymi. Teraz mam bardzo dobry dostęp do układu kierowniczego i mechanizmów włączania hamulców, sprzęgła i gazu. Podobnie, cały układ hamulcowy mam na wierzchu. https://obrazki.elektroda.pl/9711638100_... Dodano po 6 Po zdjęciu kół, widok nie był zachwycający....
Witam, jestem posiadaczem Corsy C. Jakies 2 miesiące temu zauważyłem że mam mały luz na tylnym kole więc wymieniłem łożysko. Wybiłem stare (przy okazji je totalnie demolując) nowe wbiłem na miejsce stukając młotkiem poprzez deskę. Dziś przy okazji oględzin układu hamulcowego zauważyłem że łożysko w drugim kole jest pęknięte. W związku z tym że jego...
pęknięty bęben pralka pęknięty bęben pralki zdjąć bęben hamulcowy
zasilacz anteny televes prędkość znamionowa amica śmierdzi
korektor graficzny podłączenia restart reset
Skoda Octavia 2 1.6 MPI 2004 LPG – cienkie przewody emulatora, zasilanie radia eM Navi Plus Regulator tyrystorowy: Zasada działania i zastosowania