Możliwe że układ jest zapowietrzony, odkręć korek i odpowietrzniki żeby się upewnić, pozostaje jeszcze kwestia czy auto się nie przegrzewa?
jeżeli silnik jest mokry od głowicy w dól to na 99% masz uszczelke do wymiany
Wymiennik w chłodnicy uszkodzony. Miałem podobny przypadek w hondzie civic. Chłodnica do weryfikacji (chłodnica płynu silnika)
Tu będzie problem z krokowym lub z takimi wężykami z płynem chłodniczym przy przepustnicy
rozrusznik kręci?
Więc sprawdż czy ci się nie zapowietrzyło jeśli tak to zrób taki myk odkręć odpowietrznik poczekaj aż płyn poleci czysty(oczywiście dolewaj do zbiorniczka nowego):Dpo całej operacji sprawdż czy jest OK przy hydraulikach czasami bywa tak że przymarznie płyn i się delikatnie zapowietrzy.Powodzenia
Dalej zapowietrzony , po wymianie płynu!
Wyczyść ten zacisk co się zapowietrza, zobacz czy pod gumą nie ma płynu hamulcowego. Na odpalonym silniku napompuj mocno hamulec i trzymaj go przez kilka minut. Sprawdź później czy pod gumą nie pojawił się płyn. Jeżeli nie to musisz odpowietrzać dalej. Jeżeli jest płyn to ciągnie powietrze uszczelką na tłoczku.
falowania napewno, a co ci szkodzi sprawdzić: zapal dogrzej motor i poluzuj odpowietrznik obserwując poziom płynu chłodniczego
Bezpieczniki są pod maską - po lewej stronie samochodu jest czarna, prostokątna skrzynka miedzy akumulatorem a zbiorniczkiem płynu hamulcowego.
Sprawdzić wycieki w okolicy pompy wody Węży, chłodnicy, nagrzeenicy
Witam. Mam Hondę Civic coupe rok95. Zalałem kopułkę płynem chłodniczym i teraz nie mam iskry w żadnej ze świec. Co mogło się stać?
Czasem niespodzianką staje się po wymianie płynu termostat. Obserwowaleś temperaturę silnika?
Ja Ci powiem ,że miałem Civica z 99r i też mi słabo grzał, przerabiałem już wszystko w końcu pomogło przeczyszczenie zaworu regulującego przepływ płynu. W Civicu jest on zaraz przy scianie grodziowej regulowany linką, być może też tak jest w Accordzie.
Czym się różni świeca z 1 cylindra względem pozostałych?? Barwa, przerwa?? Miałem taki problem z samochodem, gdy płyn chłodniczy dostawał się przez uwaloną uszczelkę pod głowicą do cylindra.
Ten wentylek to nie jest czasem odpowietrznik siłownika sprzęgła - skoro jest w nim płyn! Pozdrawiam.
Skoro piszesz ze zimno ,a węże gorące to, albo przytkane i pomału przepływa, w związku z tym, nie oddaje (nagrzewnica)ciepła.A druga możliwość w/g mnie, węże ciepłe( od całości układu), a przez nagrzewnicę nie przepływa(płyn).
Sprawdzałeś czujnik temperatury płynu chłodzącego? (dwupinowy)
Temperatura utrzymuje sie w normie..na pomaranczowym polu - takie zegary w Civicu.. Moze to jest kwestia malej ilości płynu??? Czy w takim wypadku układ sie zapowietrzył??
Sprawdź poziom płynu hamulcowego, stan tarcz i klocków.
Opisz precyzyjniej to wyrzucanie wody. Może tak gazuje, że aż wypycha płyn z reduktora.
A może napiszesz coś więcej o aucie. Zacznij od sprawdzenia poziomu płynu od wspomagania
Witam. Wentylator chłodnicy załacza się? Sprawdzony jest poziom płynu ,jest stan.
Mimo dolania płynu ogrzewanie nadal nie działa. chyba jednak wymiana nagrzewnicy. Dzięki.
Ale płynu w ogóle nie ubywa.
nie śmierdzi spalinami ani nie ma plam od oleju w zbiorniczku, węże są miękkie, termostat wymieniany był rok temu ale nie ma żadnej różnicy, płyn nadal wylewa.
Na stronie podanej w linku w jednym akapicie raz piszą płyn, a raz olej. :-)
Po pierwsze podaj model silnika. Zacznij od wymiany przewodów zapłonowych, wymień palec rozdzielacza, i sprawdź kąt wyprzedzenia zapłonu. Chlapanie z wydechu może być efektem skraplania się pary wodnej w wydechu. Ubywa płyn chłodniczy?
jak w temacie , wymieniałem czujnik wentylatora , i z moich zrodel podobno jest on równiez czujnikiem temperatury , lecz jednak nie podnosi mi się wskazówka , co może być przyczyną ?
Przyłożyłem przewód do masy, wskaźnik dziala, na dniach zamówię czujnik i będę wymieniał, pytanko czy dużo płynu ucieknie podczas tej wymiany, bo nie wiem czy mam spuszczać cały płyn czy wystarczy sprawnie wyciągnąć stary i wkręcić nowy
Filtry fazy ciekłej (jeśli jest) i lotnej wymienione? Płynu w chłodnicy pod dostatkiem?
Reklamować pompkę sprzęgła.
Witam, prawdopodobnie przepaliły mi się żarówki od przednich świateł postojowych w moim civicu 1,5 94' D15B2. Wie ktoś może jakie musze kupić? p.s. i jeszcze jedna rzecz, nigdzie nie moge znaleźć info - ile płynu wchodzi do chłodnicy?
wentylator działa chłodnica nawet nie wiem
Weź to rozbierz, wyczyść, wymień uszczelnienie tłoka i osłonkę gumowa koszty niewielkie a będziesz miał na lata święty spokój. Tłoczek widocznie nie wchodzi bo nazbierało się już dużo syfu, być może jakieś mało widoczne uszkodzenie osłony gumowej i też korozja samego tłoczka. Jak będzie miał wżery w tloczku to też niestety do wymiany. Na szczęście koszty...
Przy przepustnicy jest zawór regulacji powietrza z dwoma rurkami przez które płynie płyn chłodzący podgrzewając przepustnice i otwierając ten zawór. Gdy te przewody są niedrożne nie otwiera się zawór w przepustnicy i tak właśnie się dzieje. Sprawdz czy przepustnica jest ciepła przy tych przewodach i czy płynie nimi płyn chłodzący. Pozdrawiam
Witam Głowica została sprawdzona dokładnie okazało się, że nie am pęknięć. Przyczyna przegrzewania się silnika był temowłącznik od wentylatorów , który znajduje się w bloku silnika. Po wymianie uszczelki pod głowicą, termowłącznik działa właściwie i chroni silnik przed przegrzaniem. Wentylatory włączają się przy 93 C płynu chłodzącego w układzie.
Witam To nie ten od wentylatora jest u dołu chłodnicy jak się patrzy od frontu po prawej stronie obok korka spustu płynu . A ponad to powinien się zapalić "check engine"
Witam forumowiczów, Mam problem z układem hamulcowym w mojej Hondzie Civic VIII, układ odpowietrzony, płynu nie ubywa a pedał hamulcowy wpada w podłogę. Przy szybkim naciśnięciu hamuje, jest twardy, auto staje dęba. W korku gdy auto się toczy bądź dojeżdżam do skrzyżowania naciskając powoli pedał, wpada on w podłogę stopniowo. Co mogę sprawdzić w pierwszej...
Sprawdź poziom płynu hamulcowego w zbiorniczku. Ponieważ w samochodach stosuje się niekiedy wspólną kontrolkę do zaciągniętego ręcznego i do niskiego poziomu płynu hamulcowego.
Dokładne płukanie układu plus nowy płyn.
sprawdz ilość płynu chłodniczego z przodu przy głowicy odpowietrznik - odpowietrzyć !
Ciągnął płyn chłodzący. Zobacz gdzie i jak masz wypłukany z nagaru tłok i tam szukaj
Sterowanie temp. nawiewu odbywa się chyba przez tłumienie zaworem przepływu gorącego płynu. Jeśli tez zawór się nie domyka to będzie objaw jak u ciebie.
Sprawdzałeś poziom płynu w chłodnicy?Mi sie wydaje że reduktor Ci przymarza...
Faktycznie, można przed, mój błąd, tylko trzeba trójników co zwiększa punkty wycieków płynu. Zresztą to coś zmieni jeśli teraz byłoby dobrze z grzaniem ?
Panowie - wymieniłem cały aparat zapłonowy oryginalny używany z d14a2 - i problem zniknął... Lecz pojawi się drugi, dlatego proszę o nie zamykanie tematu Mianowicie czasem zdarzy się, że zarówno na zimnym jak i na rozgrzanym silniku wskazówka temp. silnia spada do 0!. Nie dzieje się to zawsze, czasem zaraz po odpaleniu, czasem na trasie. Czy to może...
A robisz to sam ? Wlej płynu na max,niech ktoś pompuje pedałem hamulca a Ty dodatkowo odsysaj pompką musi się udać.
Sprawdź czujnik powinien mieć oporność od 1koma do 1.5koma. Czujnik działa na zasadzie nagrzewania sie, jeżeli jest w płynie to ma około 1.3koma a jak wyjmie sie go z płynu zacznie sie szybko nagrzewać i będzie spadać jego rezystancja prawie do zera i w tym momencie zaczyna przewodzić. Pozdr Paweł PS. Ja poszukuje czujnika juz od kilku lat i wiem ze...
Czy przypadkiem nieodpowietrzony układ chłodzenia może mieć wpływ na takie objawy??? Samochód postał 2 dni w garażu, a ja w międzyczasie dolałem płynu chłodzącego, bo mogło ubyć jak mi rozrząd robili.
A płyn w chłodnicy jest? Tydzień temu wymieniałem chłodnicę w swojej hondzie bo miałem to samo.
1. regulacja zaworów Była robiona z 10k przed. 2. wymiana świec zapłonowych i sprawdzenie cewek. Świece też jeszcze są ok. Pewnie sobie już poradziłeś, ale napiszę. Problem ustał całkowicie "przypadkowo", a mianowicie... po wymianie cieczy chłodzącej. Układ chłodzenia jest szczelny bo płynu nie ubywało w jakoś znaczących ilościach, od wymiany do wymiany...
Właśnie czytałem ten temat i jest mega zaskakujący efekt tego ;d nie spodziewałem się, że taki mały pojemniczek z jakimś magicznym płynem może zrobić tyle problemów.
20 pln płyn do sprawdzenia czy dobra uszczelka. Przyrząd do mierzenia ciśnienia na cylindrach ponizej 100 PLN. Chyba, że wolisz zapłacić. Od tego bym zaczął..
Jednak to może być termostat, zobacz czy od razu po załączeniu silnika pompuje płyn przewodem do chłodnicy, jak tak to działa cały czas na dużym obiegu i silnik nie może się dogrzać.
Znam takich co turlają się cały czas po mieście i nie podobają im się w zimie białe chmury za autem mimo tego, że nie ubywa płynu, silnik nie bierze oliwy i nie pomaga tłumaczenie, że to zwykła wilgoć i tak ma być
Termostat zostaje jeszcze do sprawdzenia, górny wąż chłodnicy jest gorący a dolny zimny. Dodano po 4 Termostat jest okey a silnik dalej się przegrzewa i leci zimne powietrze. Ten wąż co idzie od chłodnicy do głowicy na którym znajduje się odpowietrznik jest ciepły ale po okręceniu tej śruby płyn nie leci wężyk na dole jest zimny. pomoże ktoś?
Witam. Na co postawić jeśli w civicu 1.5 V generacja d15b2 zostawia dość dużą chmurę dymu przy dłuższym hamowaniu silnikiem np podczas zjeżdżania z duzej górki około 25-30 sekund i po dodaniu gazu zostawiam zasłonę dymną. Uszczelniacze, pierścienie czy może płyn chłodniczy przez uszczelkę ucieka? przy normalnej jeździe raczej w lusterku nie widzę żadnej...
Witam, Jeżeli jest to układ wtryskowy to powinien być piąty wtrysk w kolektorze. Pomaga przy rozruchy zimnego silnika. Sprawdź czy on podaje paliwo. Również sprawdź czujnik temperatury płynu bo to z niego powinien być sygnał kiedy ten wtrysk ma pracować a kiedy nie.
Wejdź na stronę Castrola lub Shella, znajdziesz tam zakłdki "dobierz olej do swojego samochodu"( lub podobne) Bedziesz tam miał podane wszystkiem parametry płynów do twojego pojazdu. Przy czym nie musisz kupować właśnie tych produktów, powinny tylko mieć analogiczną specyfikację
Wszystkie samochody są tak samo skonstruowane, woda z podszybia spływa do nadkoli, ale nie ma prawa dostać się do progów, są zaślepki gumowe. Raz do roku, dwóch lat wystarczy odkręcić plastikowe nadkole usunąć masę błota i temat rdzy odejdzie na parę lat. Nie nie są tak samo skonstruowane! To bzdura! maluch nie jest tak samo skonstuowany jak Tico a...
Witam. Auto nie posiada instalacji gazowej. Sprawdzone świece, słychac jak pompa ciągnie po przekręceniu zapłonu, dwa razy wymieniony czujnik wałka, żadnych błędów. Po głowie kolebie mi się jeszcze czujnik temperatury płynu ale auto jeśli już odpali i po sekundzie zostanie zgaszone to odpala juz bez najmniejszego problemów. Podczas jazdy również nie...
Panowie kolejne problemy. Jak jeżdżę, to nieraz czuje na kierwonicy takie jakby bardzo delikatne "pyknięcia". Nic nie słychać tylko czuć na rękach delikatnie. Szczególnie jak kierownica jest mocno skręcona w którąś ze stron (nawracanie etc). Gdzie kierować uwagę? Kolumna kierownicza? Następny problem: Auto się robiło coraz głośniejsze. W końcu jakby...
Po zdjęciu wtyczki z czujnika temp. went. mają ruszyć jak jest ok. W tym "moim" Ka nieszczelny był dolny wąż, po wzroście ciśnienia spadał stan płynu i czujnik nie włączał. I tak zastąpiłem go termistorem 100k i went. włączały się przy 85c. a nie 108. Auto prawdopodobnie do mnie nie wróci bo Pani zmieniła ka na civic wiec temat zamykam.
astanawiam się ile ten przekaźnik podniesie volt bo wątpie w to aby było to te same napięcie co ma akumulator, a szkoda roboty dla tych 0,5v Jeśli wszystko dobrze połączysz porządnymi przewodami i złączkami to musi być takie samo napięcie jak na akumulatorze. To że na żarówce masz niższe napięcie jest oznaką spadku napięcie na przewodach i złączkach....
Witam mam problem z moją Hondą może ktoś z Was miał taki problem. 1. Dane auta Honda Civic 99 rok, MB2, silnik d14z4, 1,4 is, B/G 2. problem przed naprawą Podczas jazdy wzrost temperatury silnika na czujniku aż na czerwone pole. Skutek płyn przelewał się do zbiorniczka wyrównawczego i nie powracał do układu chłodzenia. 3. co zostało zrobione: a) wymiana...
Płyn dolałem ze względu iż było go trochę poniżej min i sugerowałem się ze może być to przyczyną niedogrzewania płynu nie ubywa bo od dolania minęło kilka miesięcy. Znalazłem tylko jedną kalamitkę na wężu sztywnym który wchodzi w blok silnika i jest połączony z zbiorniczkiem ale analogicznie skoro kalamitka jest niżej niż zbiorniczek a od tego punktu...
Faktycznie panowie jeden z wężyków był pęknięty w połowie. :> teraz jest oki. Ale nie może być za dobrze dałem jej pare razy w piec i w okolicy alternatora (ciężko namierzyć z góry) Zaczął sie lać płyn chłodniczy i to w dużych ilościach :( Ale z tego co wiedzę to nie ma tam żadnych węży takich jak przy chłodnicy :/ czy pompa mogła by się na tyle rozszczelnić...
A ja bym obstawił co innego. Masz auto na gazie więc grzejesz nagrzewnicę równolegle z reduktorem. Przez reduktor płyn płynie o wiele swobodniej niż przez nagrzewnicę co powoduje słabe grzanie. Ja w moim aucie na gaz zastosowałem pompkę elektryczną wspomagającą obieg płynu w układzie silnik/ nagrzewnica/reduktor np. od t4 lub od dewasta wodnego i auto...
Witam Z mojego punktu widzenia honda wypada najlepiej chociaż sam jeżdzę bmw :). Jakieś 3mc temu sam stałem przed podobnym dylematem, samochód dla mojej dziewczyny do 10k. Brałem pod uwagę marki które wymieniłeś, po obejrzeniu około 30 samochodów z samego Poznania odpuściłem sobie sugerowanie się marką i wybrałem dla dziewczyny hyundai-a coupe. Tak...
Jaki tam siedzi silnik (symbol)? Uszkodzenie może być proste. Sprawdź kable masy przykręcone w okolicach termostatu. Mogą być poobrywane, lub źle przykręcone (obluzowane) - jeden z nich jest podłączony do aparatu zapłonowego. Sam w ten sposób "strzeliłem sobie ostatnio w kolano"... Może to być również czujnik temperatury płynu chłodzącego (ten z dwoma...
więc tak : - sprawdź układ chłodzący -poziom płynu w chłodnicy i zbiorniczku wyrównawczym, odpowietrz. -sprawdź i ewentualnie wymień filtr powietrza. -wyczyść przepływomierz i silniczek krokowy -sprawdź czy nie dostaje się "lewe" powietrze. -sprawdź czy nie wywala jakiś błędów na komputerze.
Nikt nie odpowiada? Dziwne, nie myśl że nikt tu się nie zna. Najzwyczajniej, jak się to przeczyta, to nie wiadomo co radzić. Nie rozbieraj czy naprawiaj czegoś, czego jak widać kompletnie nie rozumiesz. Hamulce nie są od zabawy typu: ja wiem, ja to zrobię, bo ja sam. Chcesz się zabić, zrób to na innym forum. Coś zrobiłem, coś gdzieś dałem zrobić, teraz...
Wszędzie szukałem, ale niestety nie znalazłem rozwiązania. Problem: Honda Civic VII 1.4, słabo grzeje niezależnie od położenia pokrętła "grzanie/zimne". Wszystkie linki sterujące są na miejscu, zawór przy grodzi reaguje na linkę. Poziom płynu chłodzącego w normie. Lepiej grzeje na zamkniętym obiegu powietrza, ale niestety wszystko paruje nawet na klimie....
Witam. Od dwóch lat posiadam Hondę Civic z 95 roku 1.4 i (MA8, MB2). Wszystko było ok aż do czasu, od kilku dni: po 5 kilometrach wskaźnik temperatury w pozycji 1/3 ; po 7 w pozycji 1/2 ; po 10 w pozycji 4/5 ; dopiero dzisiaj usłyszałem wiatrak po przejechaniu 12 kilometrów kiedy wskaźnik był w pozycji 1/2 i w pozycji 1/3 nadal działał ale tylko na...
Przeglądając fora, widziałem, że dość dużym powodzeniem cieszy się instalacja BRC, okazało się, że w moim mieście jest jedna firma co takowa instalację zakłada, dokładnie to BRC sequent 24. Koszt instalacji to 2900, ale podobno w tych hondach nie ma hydraulicznych popychaczy zaworów i dodatkowo trzeba instalować lubryfikator jego koszt to dodatkowe...
1 zdjęcie to elektrozawór benzynowy,2 na czerwono to elektrozawór-otwieracz gazu reduktora.Może być gorący bo reduktor jest ogrzewany płynem z układu chłodzenia więc osiąga taką samą temperaturę jak blok silnika.Cewka nagrzewa się od reduktora,gdyby jej temperatura pochodziła od wewnętrznego przebicia na jej uzwojeniu to ulegnie przepaleniu i nie będzie...
Możliwe ze od tego czasu doszlo cos co razem z tym bledem daje te objawy ze komp moze dawac inna mieszanke na zimnym wiec czujnik w bloku? Nie wiem . Ale co to jest ... musisz lepiej oczyscic wszystko to na dzień dobry. Czy da sie wyjac czujnik? Usiebie chcialem przeczyscic czujnik temperatury plynu chodniczego ,mialem lekki wyciek. Czyszczenie nie...
Honda Civic 9 poliliftowa. Do tej pory nie wiem jak się tam zmienia zarówki w przednich kierunkowskazach. Podobno trzeba ściągać nadkole. W tylnych należy zdjąć specjalną plastikową osłonę, w której łamią się łapki. Do wymiany żarówki wstecznego i przeciwmgielnego potrzebny jest długi klucz na trzpieniu, którym trzeba grzebać przez małe zaślepki w tylnym...
Samochód to honda civic crx z 90 roku klijent miał bliskie spotkanie studzienki z wydechem (obnizone zawieszenie) i wyrwało z głowicy szpilki od kolektrora i cały wydech pogięty, rozwiercanie głowicy nowe śruby, wydech zrobiony i teraz moje dwa pytania czy mogło ruszyć głowice bo olej poleciał do płyny a płyn jest w oleju ogólnie wszędzie jest maź i...
Hej, może nie powinienem odgrzebywać tego tematu, ale nie ma sensu tez zakładać nowego. Ostatnio zauważyłem ze moja D13B2 strasznie się grzeje. Zaglądając pod maskę widzę 2 węże chłodnicy które są wessane do środka :/ Zamówiłem termostat i jutro będę wymieniał choć nie wiem czy to dobry strzał. Te objawy są od paru dni, wcześniej było coś takiego ze...
Witam, Problem dotyczy Hondy Civic EK3 z 2000r. Raz na jakiś czas podczas hamowania odczuwane były wibracje pedału hamulca, dokładnie przy małej prędkości. Po zatrzymaniu samochodu zaświecała się lampka ABS. Po jakimś czasie lampka stale świeci a niedawno zaświeciła się dodatkowo lampka od ręcznego. Wykluczyłem niski poziom płynu hamulcowego i czujnik...
Zlałem kawowo-mleczny olej, wymieniłem filtr. Po odpaleniu nadal falują obroty i nie schodzą tak jak powinny. Brałem ostatnio całą przepustnicę na czyszczenie ale jak widać to nie pomogło. Jest też nowa uszczelka między kol. dolotowym a przepustką. Mechanik podjechał, podpiął kompa i wyskoczył 1 błąd - powietrza na wolnych obrotach. No i jeszcze zauważyliśmy,...
Witam, Posiadam od niedawna Hondę Civic VI 1999r 1.4 iS . Wszystko było do niedawna ok. Jechałem na 5 biegu 90km/h, zredukowałem na 3 bieg, puściłem sprzęgło (oczywiście wkreciłem go na obroty odpowiednie dla takiej prędkości i biegu) i po dodaniu gazu mocno szarpnęło autem i wybiło bieg. Od tego momentu - po wrzuceniu biegu podczas puszczania czuć...
Witam ponownie....przyznam, ze niestety czytaj mogę pokusić sie o stwierdzenie ze na autach sie nie znasz, w czym nie ma niczego złego, bo nie każdy sie musi na wszystkim znac:) Sprobuje jednak w punktach wymienic co mozesz zrobic (było by super, gdyby mógł Ci pomoc ktokolwiek kto moze wiec cos wiecej, moze sąsiad, kolega?): 1. proponuje auto odpalic...
Nie wiem czy mechanik nie robi mnie na szaro więc mam kilka pytań: Grzeje mi się silnik, płyn chłodniczy albo znika jak amfora albo wrze jednak jest klarowny (układ szczelny sprawdzałem) a po odpaleniu samochodu po jakimś czasie mam spaliny w chłodnicy (po jakimś czasie zanim zacznie rosnąć temperatura czuć zapach podobny do spalin), przewody doprowadzające...
Witam. Przyciągnęli mi Honde że podobno zagadała ale jak poruszali wiązką to zgasła i nie pali. Przedzwoniłem przewody do pompy i wszystko niby jest OK. Zawór dawki i czujnik położenia mają połączenie ze sterownikiem. Zawór kąta wtrysku bzyczy więc zasilanie ma. Zacząłem grzebać i doszedłem że nie mam plusa na czujniku położenia wału. Plus podawany...
Witam! Opiszę całą sytuację (aczkolwiek myślę, iż to zbieg okoliczności) ale może ktoś coś.... Jadąc nadpęknęła mi rurka hamulcowa od prawego koła pod maską ( pedał w podłogę płyn wyleciał) Dojechałem do miejsca zamieszkania, wysiadłem nie gasząc samochodu aby zobaczyć co się stało. Po około 3 minutach samochód sam zgasł i już nie odpalił. Na pompkę...
Może też być Baaardzo uboga mieszanka i tak się rozgrzewa komora spalania/zawory, że następuje przedwczesny zapłon i jest spalanie stukowe pomimo wysokiej liczby oktanowej. Szczególnie jak brakuje nieco płynu chłodzącego czy też jest nieodpowietrzony. Nowy sterownik, silniczek i regulacja zdaje się niewiele dadzą przy niedziałającej lambdzie. To już...
zacznij najmniejszym kosztem, wymontuj gaźnik i przeczyść go płynem w sprayu do czyszczenia gaźników(ostro spryskaj i pozostaw na 15 min.), sprawdź dokładnie czy uszczelka jest cała pod mikserem ( u mnie na przykład była pęknięta i dostawał lewe powietrze, założyłem nową i dodatkowo uszczeliniłem silikonem odpornym na wysoką temp.) Dobrze przykręć mikser,...
Tzn? I widać na kostce od impulsatora że styki są zaśniedziałe, mogę je prysnąć miedzią w płynie? I możesz trochę konkretniej mówić?
Standard. Zazwyczaj pomaga wyczyszczenie przepustnicy. Demontujesz dolot, odłączasz kostki i przewody, wykręcasz przepustnicę (2 śrubki i 2 nakrętki). Poleci trochę płynu chłodniczego z silnika krokowego. No i czyścisz jakimś rozpuszczalnikiem, polecam zwykłą benzynę. Nie zalej map Sensora, najlepiej go zdemontuj, tak samo nie zalej uszczelki krokowca...
do samej awarii samochód chodził bezbłędnie.Żadna z tych objaw nie występowała,płyn uszczelka.ok Naładowałem Akumulator i nic, kolega pomagał mi przez zalanie gaźnika benzynom Tylko były wystrzały.ale nie odpalił.Powiedział mi ze prawdopodobnie pasek rozrządu przeskoczył o kilka Ząbków i ze zawory mogły mi pójść na 2 cylindrach ale jest nie pewny.Dlatego...
Mój dieselek umarł. Odpala, bo nowy aku nie zamierza się poddać, kręci aż do skutku. Chodzi ale mam kaszę w zbiorniku wyrównawczym płynu chłodzącego. To się po kilku minutach jazdy przegrzewa, bo lód zatyka obwód. Po drugie, pękł przewód paliwa, i sika ropą po odpaleniu. Jest weekend, nie mam jak kupić nowego przewodu i płynu, i co gorsza rozdzielacza,...
Masy posprawdzałem tzn. odkręciłem i przeczyściłem styki. Świece żarowe zapłonowe raczej nie są przyczyną bo po zdjęciu przewodów problem nie zniknął. Co do świec podgrzewających płyn to wpadłem na pomysł żeby wyjmować po kolei wszystkie bezpieczniki ze sporym amperarzem tzn od świec, od wspomagania itp i nadal pulsowanie występowało. Auto to Honda...
Objawy takie są zazwyczaj spowodowane trzema przypadkami: 1. Uszkodzony przepływomierz (zazwyczaj powodem jest instalacja gazowa, lecz nie zawsze - wiek auta również się do tego przyczynia). 2. "Lewe powietrze" od filtra powietrza do INJECTION (wtrysku), bo takowy chyba posiadasz (ale ten objaw tyczy się również i wersji gaźnikowej, bo nie chodzi o...
Kiedyś miałem ten sam problem lecz w silniku 1.5d isuzu (silnik z 95r). Strasznie grzał płyn chłodniczy, wymieniłem termostat, płyn, chłodnicę, pompę wody a tu wraz to samo aż w końcu zawiozłem do mechanika który zdiagnozował walniętą uszczelkę pod głowicą po czym silnik (ogolony z osprzętu) trafił na złom a po dołożeniu paru groszy kupiłem drugi za...
Tanio będzie jeździł civic z gazem, pokazałeś tu linki do aut różnych segmentów ja zwrócił bym uwagę na accorda, rower 200 będzie jak punto w środku tylko użytkowanie skóry w upalne lato będzie koszmarem nie ma klimy. Szczerze to ze zdjęć nigdy nie kupuje auta, tylko oględziny coś ci powiedzą, w każdym zawieszeniu nic nie puka jak możesz przeczytać...
Witam, mam nietypowy problem i już nie wiem gdzie szukać pomocy. Auto na trasie pali katalogowo - 6-7l/100 nawet przy dynamicznej jeździe. Niestety w przypadku jazdy jedynie po mieście [dziennie tak po 15-20km] spalanie notorycznie bez względu na styl jazdy wynosi od 14-15l/100. Testowana jazda ekonomiczna jak "sportowa". - identyczne spalanie jesienią,...
dzięki. Moze nie przesadzam z polerowaniem lakieru ale o takich rzeczach jak płyny ustrojowe nie zapominam. Poziom oleju dokładnie w połowie między min a max.
płyn hamulcowy płyn wspomagania corolla płyn płyn nabłyszczający
listwa trzask scenic zegar przewod ethernet
kemppi minarc polonez chłodnica
BOOTMGR is missing w Windows Vista – naprawa bez płyty instalacyjnej, marki Microsoft Renault Kangoo 1.2 16V 2006: różnice liczników P-8200336483-E vs P-8200336483-F