Zebyś wiedział ze masz płyn taki jak butelka a nie jakiś lewy. Cele marketingowe Sprzedawca chce uwiarygodnić swoją aukcje..
Wygląda na kabel albo od czujnika poziomu albo zaworu dozującego (pompki) płynu eolys
Szukaj pod samochodem w okolicy zbiornika paliwa .Oprócz tego trzeba wyzerować licznik dodatku.
To jest meldunek, że zaczyna brakować płynu Eolys, niektórzy znawcy peugeotów nazywają to pomyłkowo AdBlue®. „Dolewkę” lub wymianę woreczka możesz zrobić samemu, ale potem trzeba powiadomić o tym sterownik, dlatego najlepiej udać się do warsztatu który rozumie PSA. Koszta nie są powalające i będziesz miał spokój na jakieś 100000km.
Zbiornik należy uzupełnić właściwym płynem.Jego brak spowoduje zapchanie filtra.
Dzięki za odp. A gdzie wyłączałeś? Możesz dać namiary? Wyłączyłeś samo adblue czy dozowanie płynu eolys też Ci wyłączyli? Jak się spisuje auto po zabiegu, ile już km zrobiłeś od wyłączenia adblue?
Wszystko fajnie tylko to nie jest citroen a mini. Jedyne co mają wspólne to silnik i tylko silnik bo skrzynia jest już bmw to tak na marginesie ale poszukam tego według informacji z postu. Nadal czekam może ktoś miał już doczynienia z dolewką płynu do mini.
Płyn eolys rozumię jest? Był dolewany? Wymienia a nerka? Pompa test przechodzi?
Walker 176 EOLYS sprawdza się. Nie było żadnych problemów po wlaniu tego płynu. W sumie narazie ze 2-3 auta ale nikt się nie skarżył.
Witam Posiadam Citroena C4 1.6 2005r w 3 drzwiach. Podczas zakupu zostałem "poinstruowany" gdzie znajduje się zbiornik oraz jak napełnić go płynem. Niestety nie dopytałem się pewnych rzeczy, a mianowicie: 1.) Czy gdy płynu będzie już mało (będzie się kończyć) pojawi się jakaś kontrolka bądź informacja o tym? 2.) Na jak długo mniej więcej starcza tego...
W okolicach zbiornika paliwa, możesz sam uzupełnić, pooglądaj, są filmy np. na Youtube, jak to zrobić, może być konieczność powiadomienia auta o fakcie uzupełnienia, testerem lub opcją ręczną, jeśli producent przewidział.
sprawdz czy fizycznie masz jeszcze eolys
Nazwa handlowa płynu to "EOLYS". Na naszym rynku najłatwiej kupić Firmy WALKER. Są trzy wersje płynu w zależności od daty produkcji samochodu. Każda wersja sprzedawana jest w zestawie z przyłączami serwisowymi. Zbiornik na płyn ma specjalne końcówki które pasują tylko do odpowiedniej wersji zestawu. Od 2002 roku stosowano płyn EOLYS 176. Przeważnie...
do zbiorniczka fap dochodzi caly czas prad ok 3v czy to jest normalne? czy moze jest uszkodzony sterownik zbiorniczka fap mial ktos taki problem?
Witam sporo odwiedzin lecz żadnej rady. Proszę o pomoc.
Wejdź chociażby w ten temat, masz tutaj wszystko opisane http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic19... W skrócie, kup płyn Eolys, napełnij zbiornik płynem, odpal Diagboxa i wyzeruj licznik dodatku FAP (zapewne tą opcję znajdziesz w module FAP w poddziale "programowanie")
Wg Walkera po uzupełnieniu płynu eolys trzeba poinformować ECM o tej operacji: https://youtu.be/kYSowO2eg3Y?t=15m22s
Cześć, Wymieniłem ostatnio zbiornik z pompką do dozowania płynu Eolys. Zbiornik napełnilem, weszło jakieś 1.7litra. Problem mam z przypisaniem zbiornika w Diagboxie wersja 9.85. Wchodzę w kalkulator sterujący silnika-naprawa-opakowanie-wymiana zbiornika dodatku do paliwa lub pompy dodatku Klikam dalej, i niby procedura ma potrwać do 10minut, czekam...
Witam. C5, 2006, 2,0HDi - na launch'u pokazuje permanentny błąd "zbyt wysoki poziom płynu (quanity to high) - chodzi o płyn eolys. Stało się to po zatankowaniu auta. Samochód działa normalnie, prócz kontrolki żadnych objawów. Parametry w normie. Czy w zbiorniczku płynu są dwa czujniki czy tylko poziomu minimalnego ? Czy jest możliwe "cofnięcie" się...
Witam, Zostaw w serwisie, niech ci zrobia, co trzeba. Sam nic nie zwojujesz. Plyn tylko w serwisie i trzeba programowac kalkulator. Pozdrawiam, Georges
Witam, miałem ten problem u siebie. Zepsuła się pompka wstrzykująca płyn eolys do zbiornika paliwa. Niestety jest zintegrowana za zbiorniczkiem.
czy warto kupić litrowe opakowanie płynu eolys, na jak długo wystarczy litr?
Witam mam taki problem Zamówiłem płyn Eolys 176 niewiem jak dolać do zbiornika z tyłu za bakiem która rurka jest do wlewu a która odpowietrzenie i jak usunąć błąd w kompie czy poradzi sobie zwykły laptopowiec.
Podłącze się pod temat - wyskoczyły mi błędy (w Peugeocie 308 1.6 HDI 110 FAP 2007 r.) P0118, P0483 i P1490. Po podłączeniu innego czujnika temperatury - prawdopodobnie oryginalnego, dwa pierwsze błędy zniknęły, natomiast błąd P1490 został. Co może być przyczyną tego błędu? Mechanik wymieniał mi elektrozawór EGR bo był uszkodzony, a nerka z płynem EOLYS...
Pacjent to Ford Focus 1.6 tdci 109 koni 2008r. przebieg 132000 km. Samochód przyjechał z błędem P242F - całkowita ilość dodatku do oleju napędowego wtryśnięta do filtra emisji cząstek stałych(licznik1) po dolaniu płynu Eolys 176 weszło tylko 1 litr i po przeprowadzeniu adaptacji interfejsem "dolanie dodatku do filtra cząstek stałych" nie można usunąć...
więc zbiorniczek jest pusty sprawdzone zarówno ciśnienie jak i świece są ok przynajmniej tak mówi komputer jeśli powodem słabego rozruchu jest brak płynu eolys to bardzo dobra informacja za tą i inne dziękuję i życzę miłego dnia
Witam. Cztery dni temu Mój Ford Focus 2.0tdci 2005rok 230.000km przejechane zaczął bardzo dymić silnik nie równo pracuje nie da się jechać chmura dymu siwego podłączyłem pod kompa pokazał dwa błędy P2584 i P2585 dolac płynu eolys. Czy brak tego płynu powoduje takie objawy??
W korku wlewu paliwa znajduje się czujnik zawartości płynu eolys w paliwie brednia Czym i jak płukacie FAP?
Czyli takie przerywanie może być objawem zabrudzenia DPF? Wzrost ciśnienia w układzie wydechowym ma wpływ na dynamikę, jak pisałem również w egr trzeba zajrzeć, ale na tą chwilę są to są wróżby bo niestety nic nie wiemy, brak kodów usterek, brak parametrów pracy itd. Z tego co pamiętam grupa psa stosuje mokry filtr więc auto ma zbiornik na eolys, ilość...
Dziś sprawdziłem ilość płynu eolys i jest go w zbiorniku mniej niż 1/4 .Nie wiem czy nie jest go zbyt mała ilość i stąd błędy związane z FAP. Natomiast błąd związany z doładowaniem wynika prawdopodobnie z zagiętej rury metalowej między intercoolerem a kolektorem i stąd zbyt małe ciśnienie. Spróbuję ją wyprostować i zobaczę jaki będzie efekt.
Tak na szybko to brak komunikacji ze pompką eolys albo koniec płynu. Tester i disgnoza.
Witam wszystkich może nie do końca na temat ale- Mam pytanie dot. c4 picasso 1.6 hdi - czy zdazylo sie komuś wyciekanie płynu eolys, przelewanie zbiorniczka z tym płynem, nie wiem czy to istotne ale autko stało ok.6 m-cy na parkingu w tym czasie odpalane sporadycznie przejechało max 300km, doleawan ropa pewnie najtańsza w małych ilościach przy czym...
Stwierdziłem tylko co można zrobić z zabitym ,,mokrym'' filtrem cząstek stałych,a nie że starczy na nowy zamiennik .Przy wyborze; czyszczenie FAP-u z nie pewnym efektem,a montaż w tej cenie zamiennika .Z tego co mi wiadomo nigdy nie wyczyści się FAP-u w 100%,bo zostają pozostałości płynu Eolys lub ich zamienników .
Cześć. Udało ci się rozwiązać problem? Mam taki sam przypadek - Peugeot 301. Ten sam problem. Błąd komunikacji z sterownikiem NOX. Zmiana sondy z sterownikiem, sprawdzenie instalacji (brak zwarcia, napięcie 12v, brak przerwy). Auto podpięte pod KTS`a i błąd komunikacji z sterownikiem NOX - bez względu co robię ten sam numer i opis błędu. Podłączony...
Witam posiadam volvo s40 2.0D z 2007r skończył mi sie płyn do wypalania dpf. Pojechałem wiec zakupic ten ze płyn. Uzupełniłem i przeprowadziłem procedurę adaptacji. Wyszystko przebiegło pomyślnie Ale teraz przeglądam internet i zorientowałem sie ze do mojego pojazdu dedykowany jest płyn PŁYN EOLYS FAP DPF 2 WALKER Drugiej generacji taki zielony Mi zaś...
Czołgiem! Być może temat który poruszam był omawiany gdzieś a ja go nie odnalazłem ale proszę uwierzyć od 2 dni szukam rozwiązania w internecie (jasno rozwiązanego problemu) i nie mogę znaleźć. Są to zazwyczaj rozpoczęte wątki bez rozwiązań Od kilku dni "zaświeca mnie" czerwony trójkąt i komunikuje konieczność pilnego serwisu silnika. Standard. Kontrola...
Pacjent to Ford Focus 1.6 tdci 109 koni 2008r. przebieg 237000 km. Samochód przyjechał z błędem P242F - całkowita ilość dodatku do oleju napędowego wtrysnięta do filtra emisji cząstek stałych (licznik1) po dolaniu płynu Eolys 176 weszło tylko 1,5 litra i próba skasowania błędu kompem " nie można usunąć tego błędu. błąd: P242F Całkowita ilość dodatku...
Co do płynu Eolys, to mówił prawdę, musi być ten sam. Co do flitra FAP, można go wyciągnąć i wyczyścić najlepiej myjką ciśnieniową, ale jak nie ma płynu w zbiorniczku, to na długo to nie starczy. Bawiłem się z tym też, ale mimo wszystko polecam wywalenie FAP-u. Wszystkie moje problemy zniknęły po wywaleniu filtra. Jedyny koszt który miałem od tego czasu,...
Tak ma płyn eolys czyli to jest mokry filtr, nie zwróciłem uwagi na to czy przy hamowaniu silnikiem spalanie spada do zera, a co można po tym spalaniu na hamowaniu silnikiem wywnioskować ?? teraz się ogólnie zastanawiam czy go w ogóle nie wywalić tego filtra, i teraz pytanie do kogoś kto sie troche na tym zna które linijki z wsadu BSI trzeba wywalić...
Witam! Stałem się posiadaczem takiego auta, rok produkcji 2007. Od kilku dni próbuję ustalić, czy w tym silniku stosuje się płyn (Eolys) do filtra DPF. Nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi, stąd moje pytanie. Może ktoś z kolegów potrafi jednoznacznie odpowiedzieć na to pytanie? Pozdrawiam Jan
Jak zrobiłes dolewke i bedziesz miał Lexie spkojnie to zrobisz pamietaj zeby wyzerowac 2 liczniki dodatku , jezeli masz około 200tys przejechane to na Twoim miejscu przepłukałbym FAP-a i wklepał jego "wymiane", bedziesz miał znów spoko na 200 tys :D . Płukanie Fapa po wykreceniu woda bieżacą raz z 1 raz z 2 strony i wysuszenie , w FApie zbiera sie cer/...
Podaj numery błędów jakie wyrzuca - będzie łatwiej. Jest też opcja, że nie ma żadnych błędów w silniku - to by znaczyło iż fap wywalony i przy okazji "tablica DTC". Wtenczas niech ktoś Ci zrobi procedurę "wymiana FAP" - jeśli będzie OK to już jakiś trop. Czasami wystarczy procedura "uzupełniania płynu EOLYS". Jak na razie dałaś zbyt mało danych, żeby...
Polskie realia są takie a nie inne. Nie mamy warunków na filtry, jakość paliwa, oleju, styl jazdy, brak autostrad kręcone liczniki itp. Pisałem już nie raz o tym. Mało kogo stać aby wywalić 5 tys na nowy filtr, więc większość ludzi decyduje się na usunięcie, a mniejsza z tej większości na prawidłowe wykonanie tej usługi. Nie piszcie tu o ekologii, bo...
"Błąd poprawy jakości spalin" wskazuje na zapchany filtr cząsteczek stałych. W wypadku Peugeota i Citroena należałoby go zmienić na nowy (tak zaleca producent) lub wyjąć, wpuścić do środka szlauch i zostawić z lejącą się wodą na pół godziny (tak wskazują forumowicze, poszukaj "mycie fap"). Mhm, jako, że jest to filtr "mokry" to mógł się skończyć płyn...
Tak wstępnie wygląda, że "nasi tam byli". Widzę tu 3 typy błędów: - DPF (czujnik różnicowy, temperatura za katalizatorem, pompa dodatku do oleju) - podejrzewam, że jest wycięty DPF "na sztukę" i wymienionych czujników brak albo są ucięte. To by tłumaczyło błędy zwarcia do masy lub rozwartego obwodu - EGR - pewnie zaślepiony albo zacięty - elektrozawór...
Witam. Czeka mnie wymiana tego worka. Jeśli można to powiedz gdzie kupiłeś ten worek i za jaką cenę, ile się w nim mieści i jakiego płynu? Czy trudno jest samemu wymienić ten worek. Do tej pory wszystko co dotyczy tego worka jest jakoby owiane tajemnicą i poza tym, że on istnieje nic więcej nie można się dowiedzieć. W moim C4 grand Picasso wyświetlił...
Witam! Czy ma ktoś procedurę napełniania Eolys w C5 (rocznik nie wiem dokładnie, ale chyba okolice 2009). Czy po uzupełnieniu płynu przeprowadza się jakąś adaptację (mam autocoma)
Witam. Mam problem z autem jak w temacie. Na komputerze wyskoczyły następujące błędy: P2584 oraz P2585, wskazujące na coś z FAPem (dokładnie, na poziom płynu). Samochód ma przejechane 65K km, klient ma go od nowości, a instrukcja z tego co wyczytałem na i-necie sugeruje by płyn wymieniać co 60K km. Moje pytania: - Gdzie szukać zbiorniczka z płynem do...
Jeśli ktoś ma jakąś sprawdzoną procedure dolania płynu i aktywację systemu to proszę o podpowiedź. Wielki dzięki.
Podczas pomiaru oporności na stykach 5 i 13 obwodu poziomu dodatku brak jest jakiegokolwiek wskazania. Co może świadczyć o przewie w układzie. Nie wszystkie zbiorniki mają zainstalowany termistor (?) wtyczka 2 lub 4 pinowa. W lexii są wyświetlane opisy błędów, o których pisałem powyżej P1435 i P1442 związane z FAP, a P0380 z układem podgrzewania wstępnego....
Czym te błędy były czytane? P1184 - zbyt wysoka temperatura oleju P1434 - zbyt wysoka temperatura czynnika klimatyzacji (?!?) P1435 - przekroczenie zakresu pomiarowego czujnika temperatury czynnika klimatyzacji (?!?) ...tyle odnośnie dekoderów OBD-II, niby kody pod Peugeota. Z drugiej jednak strony P143x w HDI to problem z układem dozowania dodatku...
Uszanowanie dla wszystkich. Posiadam puga 206 1.6 hdi 110 na muxie 2004. Ma on już fapa i dwumasę. Ostatnio wyświetlił się komunikat o niskim stanie płynu eolys, podłączyłem sobie planeta, a tam szok: P0104 NIE DA SIĘ USUNĄĆ P0238 WRACA PO ODPALENIU P0422 NIE DA SIĘ USUNĄĆ P1445 WRACA PO ODPALENIU P2408 WRACA PO ODPALENIU P1442 WRACA PO ODPALENIU P1446...
Witam ponownie po wymontowaniu katalizatora z filtrem FAP i płynu EOLYS okazało sie ze wszystko jest w pozadku ale problem z odpaleniem pozostał czy to na zimnym czy tez na gozacym nie odpala po podłaczeniu kompa i ponownym kreceniu rozrusznikiem pokazało ( BŁĄD CZUJNIKA WAŁKA ) jak bedzie uszkodzony czujnik wału korbowego LUB czujnik wałka rozrzadu...
Eolys 176, zbiorniczek za bakiem.
Peugeot 307 HDI 110 KM FAP 2004, przebieg 98500 km. Witam! Również przerobiłem problemy z regeneracją FAP i błędem Antipolution Fault - ustapiły po wymianie filtra paliwa. Po jakimś czasie wystapił znowu, ale z braku płynu Eolys. Obecnie pojawił się taki problem, że w trakcie jazdy nagle spadają obroty do poziomu biegu jałowego (ok. 800/min) i nie ma...
Zbiornik jest z lewej strony w okolicach tylnej kanapy. Dostęp od spodu. W 2003 r była zmiana z DPX-42 na eolys 176, dolać trzeba ten właściwy.
Witam, po ostatnim tankowaniu mojego peugeota 407. Pojawił się komunikat, możliwie szybko wykonać regeneracje fap. Zabrakło dodatku eolys, dolałem płynu pojechałem do gościa wyzerować licznik dolewki wszystko ok, ale wyskoczył błąd P0422 brak komunikacji lub komunikacja przerwana co to znaczy i jak to naprawić ? nie pomoglo przegonienie auta blad nadal...
Jest uniwersalny płyn JLM Pat Fluid zastępujący Eolysa, DPX,satacena, do wszystkich aut marki Peugeot i Citroen, Ford , Mazda i aut grupy Volkswagen z mokrym filtrem FAP. Dobra Holenderska firma a cena wychodzi lepiej niż oryginalnych płynów. Dostępne na internecie i ąllegro.
Żeby co niektórym uświadomić: ) Wypalanie do wypalenia sadzy w mokrym filtrze FAP - potrzeba podnieść temperaturę spalin do 400-450 stopni, Sterownik silnika uzyskuje to poprzez włączenie obciążenia elektrycznego w pojeździe ( dogrzewanie lusterek, tylną szybę, świece żarowe) oraz zmiany polityki wtrysku ! Wypalanie w DPF - suchym następuje poprzez...
Dzień dobry, mam samochód Peugeot 407 z silnikiem 2.0HDI RHR z roku 2007 (z FAP) z przebiegiem ok. 260tys. km. Ogólnie samochód dobrze jeździ, zawsze odpala, ma moc, nie kopci itp. Ale mam z nim kilka (może mających wspólne źródło) "małych" problemów. Mam podstawowe programy do diagnostyki i do narzędzia naprawy ale mam problem z małym doświadczeniem...
1,8l rzeczywiście starczy na ok. 100 tys. km. Niestety nie potrafię nigdzie znaleźć jednoznacznej informacji na temat momentu dolewania płynu.
Mokry FAP, do którego jest wtryskiwany dodatek. Mylisz kolego ad blue w ciężarówkach czyli system scr z systemem- bazującym na płynie eolys w psa, volvo i kilku innych. gdzie jest problem skoro dodatku jest 2/3 pojemnika a błąd mi się pojawił. Może po napełnieniu zbiornika nie wyzerowali liczników dodatku
Witam. Wziąłem się dzisiaj za wymianę filtra paliwa - auto mam trochę ponad rok a jeszcze nie wymieniałem. Co mnie zmotywowało do wymiany - przy wyprzedzaniu ciężarówki, bez żadnych wcześniejszych ostrzeżeń, obcięło mi dawkę paliwa do minimalnego poziomu i wywaliło check engine na desce. Okazało się, że to błąd P0087 czyli coś z paliwem a najłatwiej...
Musisz uzupełnić Eolysa (chyba tak ten specyfik się nazywa). Nie mniej chodzi o płyn w filtrze cząstek stałych.
nawet nie wiedziałem że coś takiego jest "Eolys" (kiepski ze mnie mechanik) a czy komputer powinien widzieć niski stan tego płynu? czy niefabryczne radio może być powodem pikania?
Witam Ja zacząłem walkę z tematem błędu czujnika poziomu. Pomiar miernikiem pojemności dał ok. 0.15nF na wiązce od sterownika. Czyli raczej za mało. Udało mi się ustalić, że na pin Vref są podawane paczki impulsów o częstotliwości ok. 2MHz. Sprawdzałem oscyloskopem, ale nie udało mi się zapisać ekranu. W każdym razie wygląda na sprawdzanie echa odpowiedzi....
Problem nie jest związany z adblue tylko z dodatkiem do paliwa urea, czy też eolys. Tam jest drugi zbiornik dodatku koło lewego tylnego koła. Trzeba sprawdzić komputerem diagnostycznym czy jest komunikacja z pompą w zbiorniku i jaki jest obliczony poziom płynu, jak jest za mały to kupuje się butelkę ze specjalnym adapterem i napełnia zbiornik, później...
Nie czytałem, trzeba kupić Purflux, Mann lub PSA - nie będzie problemów. Dwa filtr jest brązowy - taki kolor ma płyn eylos czyli trzeba sprawdzić czy jest dobrze dawkowany. No tak, ale ludzie jeżdżą na Filtronach i wątpię żeby zmieniali ten akurat filtr "co drugie tankowanie". Kolor pierwszego filtra faktycznie zalatuje eolysem, ale to na kolejnych...
W hdi pompa od dodatku paliwa podaje go impulsowo. Podaje go tylko po zatankowaniu paliwa do zbiornika. (ważny korek wlewu paliwa- ma wpływ na działanie). Stan ilości dodatku eolys jest wyliczany teoretycznie. Nie ma czegoś takiego że diagbox widzi ile jest dodatku. On tylko przypuszcza że tyle powinno być (po przejechanych kilometrach,ilości tankowań...
Ponownie przerobiłem tematy błędów tym razem Proxią i: - sprawdziłem magnes w korku, wyczysciłem, przeczyściem złączki i dalej go nie widzi- czy do wymiany ? - wymontowałem zbiornik płynu do FAP - i o zgrozo -pełny zbiornik czyli w ogóle go nie zużywał. Ale w teście elementów wykonawczych (Proxia) nie wykonuje próby elementów wykonawczych czyli pompy...
Witam, mam problem z peugeotem 307 1,6 hdi 110km 2005r. Wyświetla mi sie komunikat iz powinienem uzupełnic płyn w zbiorniczku Fap- wiec sprawdziłem zawartość zbiorniczka na płyn i okazało sie ze płyn jest (prawie cały zbiornik) wymieniłem korek wlewu paliwa, niestety nic to nie dało wiec wymieniłem cały zbiornik FAP bez rezultatów- błąd o niskim poziomie...
Ok odpowiem sam sobie. Zbiorniczek miałem uszkodzony w zasadzie sam czujnik poziomu. Kupiłem używkę i to samo. Nie da się jednoznacznie stwierdzić miernikiem czy czujnik jest dobry bo jest to czujnik piezoelektryczny. Da się ominąć ten czujnik na jak długo nie wiem pewnie za jakiś czas moduł ADM się kapnie że płynu nie ubywa ale do tego czasu myślę...
Mały update. Przy okazji uszczelnienia wtryskiwaczy poprosiłem żeby mi mechanicy sprawdzili fizycznie ilość eolysa w zbiorniczku - z ich relacji wynika, że była jakaś marna resztka, ale bardziej kwalifikowało się jako zero (pomimo tego, że po podłączeniu do kompa pokazywało im chyba 20-30%... Tam jest jakieś urządzonko, które sprawdza ile jest płynu...
W tym roczniku powinien być EOLYS 176. Na zbiorniku dodatku powinien być czarno-zielony korek. Czarno-biały korek jest dla dodatku DPX 42. Jeśli chodzi o błąd to powinien to powinien sygnalizować zbyt niski poziom dodatku. Uzupełnij poziom dodatku, zatankuj ON (przynajmniej 20l) i błąd powinien zniknąć.
Witam Auto jak w temacie. Uszkodzony został zbiornik i zalało sterownik: http://obrazki.elektroda.pl/4593355600_1... http://obrazki.elektroda.pl/2145925100_1... Wymieniłem całą bańkę zalałem nowym płynem. Na pewno trzeba wyzerować liczniki to już wiem. Nie mam LEXI(jeszcze) a niestety mój mega macs nie poradzi sobie z...
Kontynuacja. Rezystancja na czujniku sprawdzona od strony siedzeń na 2000kOhm - wartość 130 niezależnie czy z korkiem czy bez. Drugi czujnik wzięty ze szrota to samo. Ale teraz jest inna kwestia - podmieniłem korki (od 1.6 HDI) i... zniknął tamten błąd i pojawił się inny - P1435 (system dozowania dodatku, wartość uzyskana przez sieć CAN jest nieprawidłowa)....
Nie chodzi o to, że eolys jest dodawany w większej ilości: Ale przeciez wypalanie DPFa nie ma wplywu na dodanie wiekszej dawki EOLYS, wiec powinno go byc tylko tyle ile potrzeba. Wskutek często podejmowanych prób wypalania przez komputer, zwiększa się sumaryczna obecność ceru w spalinach. Gdyby FAP wypalał normalnie, to nie byłoby tak dużej ilości tlenku...
Nope, jest inaczej: w silnikach bluehdi jest Adblue i dodatek do paliwa Eolys/DPX itp (zależnie od modelu). To są dwa różne płyny - adblue odpowiada za Nox system a DPX za FAP - chodzi o obniżenie temp spalania sadzy. Obydwa stosowane w aucie - wjednej obudwie jest SCR i FAP kolejno po sobie. Proszę, powracamy do oryginalnego tematu.
A wiesz ze zgodnie z przepisami demontaz filtra to wykroczenie i jesli na przegladzie (albo policja w czasie rutynowej kontroli) diagnosta sie tego dopatrzy to zatrzyma dowod ?I nie ma tu nic do rzeczy to ze mogly byc inne egzemparze tego modelu auta produkowane na inne rynki fabrycznie bez filtra. Drogi 0__0 Twoja troska o przestrzeganie prawa wzbudziła...
Udało mi się zainstalować PP2000 (Chiny) i wszystko prawie czyta oprócz silnika i FAP. Nie mogę zobaczyć ilości płynu Eolys (zresztą i tak nie wiem w którym kalkulatorze). Wymusiłem test podając ze mam silnik RHR (bo taki mam) zaryzykowałem test Siemensa (gdzieś wcześniej mi pokazał Siemens wiec trudno. Wyświetlił coś takiego: http://forumbilder.se/DET5H/dsc-1602.JPG...
zbiornik płyn eolys płyn eolys citroen zbiorniczek eolys
laguna klapa bagażnika philips ustawić godzina automat świateł dziennych
niszczarka kobra niszczarka kobra
Lokalizacja kabla kierunkowskazów w skuterze 4T Lokalizacja bezpiecznika w mikrofalówce Whirlpool W7MD440NB