Wyczyść ten zacisk co się zapowietrza, zobacz czy pod gumą nie ma płynu hamulcowego. Na odpalonym silniku napompuj mocno hamulec i trzymaj go przez kilka minut. Sprawdź później czy pod gumą nie pojawił się płyn. Jeżeli nie to musisz odpowietrzać dalej. Jeżeli jest płyn to ciągnie powietrze uszczelką na tłoczku.
Co powoduje, że płyn hamulcowy robi się czarny Woda z otoczenia plus guma z uszczelek.
Ten fartuch zdjąć z obudowy i wcisnąć do środka. Pomiędzy fartuch a kocioł wstrzyknąć jakiś środek mydlący i próbować obruszać tą gumę aby ten płyn się rozprowadził na całym obwodzie, aby można było fartuch obracać. Natępnie należy tą gumę pod odpowiednim kątem wyciągać. Zakładanie nowej też nie łatwe, ale rozkręcania przedniej ścianki stanowczo odradzam.
A co jest nie tak ze zwykłym DOT4, przecież w samochodowych układach też jest guma i aluminium.
Ok, pilot rozkręcony. Na stykach płytki i na klawiszach od środka po całości się lepi. Płytka styki wyczyszczone ipą, guma płynem do naczyń potem ipą, obudowa wyszorowana płynem do naczyń. Na drugi dzień złożone, nowe baterie. Niestety dalej tv nie reaguje oraz dioda ir w pilocie nie świeci się! Macie jeszcze jakieś pomysły oby go ożywić?
Samo smarowanie pomoże niewiele i na krótko. Po rozebraniu spryskiwaczy należy "przyszlifować" nieco tłoczek tzn. tą gumę która robi za tłoczek (przypomina to tłok od pompki rowerowej). Prawdopodobnie pod wpływem działania płynu lub innych czynników guma ulega rozszerzeniu i po jakimś czasie blokuje działanie spryskiwacza (poprostu ciśnienie nie ma...
Tak, smaruje minimalna warstwą "plecy" klocka jak i miejsca gdzie siedzi w sprężynkach. Co do pasy ATE to są dwie. Jedna do kontaktu z gumą i płynem hamulcowym (ATE brembszylinder pastę) i druga typowo montażowa (ATE plastilube) do właśnie klocków itp. Stosuje jedna i drugą w odpowiednich miejscach.
spróbuj wstrzyknąć płynu hamulcowego w gumę końcówki wahacza
Hej, jeżeli problem nie rozwiązany to podpowiadam: najprawdopodobniej problem jest w odpowietrzeniu zbiornika na wodę. Aby woda mogła z niego wypływać musi być możliwość wypełnienie zbiornika przez powietrze. Powietrze do zbiornika wchodzi przez malutki otworek, który jest w klapce zamykającej otwór wlewowy zbiornika wody. Jeżeli ktoś stosuje zamiast...
Proponuje pilot rozebrać napewno klawisze gumy i płytka będą spocone -gumę wymyć płynem do naczyń a płytkę wyczyścić izopropylem,może pomóc.
Być może wystarczy wyczyścić wałki wyjściowe papieru. Najlepiej płynem do regeneracji gumy np. Platenclene. Ew. czujnik przepełnienia tacy wyjściowej do wyczyszczenia.
Sprawdź jeszcze uszczelkę zaślepki bloku pod modułem zapłonowym. Chodzi pewnie o tą uszczelkę o numerze 1972943. Grubosć [mm] 2,5 Materiał guma Średnica wewnętrzna [mm] 65 średnica zewnętrzna [mm] 70 Jak powiesz w sklepie że potrzebujesz o-ring o tych wymiarach to na pewno zrozumieją.
Nie zalał ktoś innego płynu wcześniej np DOT5 . BO tak jakby gumę rozpuszczało . ATF zalany był ?
Do mycia to najlepszy Sonax XTREME płyn lub żel. Znajomy to miejsce zlecił okleić folio gumą i ma spokój.
Może wystarczyło wyjąć tą gumę, przekręcić aby z papierem stykała się jej inna część i dodatkowo przemyć gumę ciepłą wodą z mydłem (ewentualnie płynem do mycia szyb).
Cześć. Przede wszystkim oczyść Podstawkę kineskopu, przelutuj PK. Winna może być też guma zabezpieczająca szyjkę kineskopu przed uszkodzeniem (często twardnieje i zbiera się pod nią jakiś płyn). To oczywiście na początek. Wymiana elków nie zaszkodzi. Pozdrawiam.
Najczęściej przyczyną takiego objawu jest rozwarstwienie wewnętrznych warstw gumy w wężykach. W jedną stronę płyn przepływa, cofać się nie chce, rozwarstwienie działa jak zastawka żylna w ciele człowieka. Uszkodzenie powstaje w starych przewodach, bo guma też niszczeje, a najszybszym sposobem na takie zepsucie sobie wężyków to zgniecenie ich przy wymianie...
Wąż po przegrzaniu rozwarstwił się (rozwulkanizował). Płyn poszedł między part a gumę. Taki wąż trzeba koniecznie wymienić. Jak jeszcze dostał trochę oleju albo paliwa to guma się wręcz rozpuściła.
Na gorze podzielnika jest otwór przez który odparowuje płyn. Zaślep go np gumą do żucia. Kliknij przycisk pomógł ;)
W pracy często zmieniam szczęki w samochodach i akurat zmieniałem w kangoo i nie dość że rozklejone to nasiąknięte płynem [miękkie jak guma dopasowała się do kształtu wspornika] Urwałem kawałek wymyłem w benzynie zrobiłem otwór zamontowałem i od tygodnia jest dobrze Stary pewnie podczas spawania się przytopił i stąd takie cyrki
Tam raczej płyn nie pomoże bo guma się dosyć rozszerzyła. Poza tym otwór z zbiornika jest taki mały że metalowa część grzałki (ta co dociska gumę od wewnątrz) ma problem żeby się tam zmieścić.
ale jaka guma
Witam Kolega endriuf napisał ,że rolka pobierania papieru, nie tonera, Pobierania papieru. jak wyjmiesz toner to w głębi drukarki widać rolkę poboru papieru. Trzeba ją wyczyścić najlepiej specjalnym płynem do gumy lub benzyną ekstrakcyjną. Pozdrawiam
Albo tak jak mówi (at)copyman(bo tak to wygląda), albo... ja jak regenerowałem szczególnie LJ 2300 to po czyszczeniu wałka ładującego, on jakoś dziwnie nasączał się płynem, którym go czyściłem i zostawiał takie smugi - działo się to wtedy jak wałek nie był do końca pokryty gumą, lub jak czyściłem go do końca.
Coś jest namotane z samą pompą. Prawdopodobnie ona sama jest teraz zapowietrzona. Gdy drożny odpowietrznik jest poluzowany to płyn ze zbiorniczka poprzez pompę powinien sam spływać. Gdy za dużo go spłynie to "wyssie" z danej sekcji(tył lub przód) pompy i wtedy trzeba kombinować z zalaniem powolnym pompy. Ja się poświęcałem i na poluzowanych odpowietrznikach...
Nitro dobrze czyści zapieczony toner. A także płyn do czyszczenia gum do dostania w firmie A....o. producentem Shwegmann
Bmw E60 525d problem. Witam, po trasie tysiąca kilometrów zaczęło najpierw kopcić z silnika. Dolałem oleju, bo był grubo poniżej oraz płynu chłodzącego. Teraz, jak chcę ruszyć, to czuć spaloną gumę i nie działa wspomaganie kierownicy. Czy ktoś wie, co to może być?
Takie objawy występują również jak jest uszkodzony korek chłodnicy... a uszczelka pod głowicą to starty chwyt mechaników. Wniosek jest jeden układ się zapowietrza ....miałem podobnie ,była dziurka w przewodzie gumowym. albo sparciała guma. i twierdzili że uszczelka.
Przy drzwiczkach w gumie jest owinięty w koło drut ze sprężynką lub coś bardzo podobnego, należy go zdjąć i wsunąc fartuch do środka. Na gumie bębna jet również coś podobnego. Montaż jest odwrotny, najpierw bęben. Przed założeniem fartucha proszę posmarować go płynem do naczyń (łatwiej zamontować) Chyba nie ma co więcej pisać jest to prosta czynność....
Jeszcze raz śledziłem dokładnie gumową rolke która pobiera papier. Nie potrafię załapać winowajce brudzącego papier. To przez kartki podczas drukowania nie można zobaczyć gdyż zasłania. Czyściłem kilka razy spirytusem rektyfikowanym 95% VOL. Być może ten spirytus zmiększył i stąd brudzi kartki ??? Kurcze chciałem rozebrać obudowe ale mi się nie udaje...
U mnie w firmie jeden niezależny budynek ma taki układ, funkcjonuje kilka lat bez problemu. Właśnie ze względu że kiedyś po dłuższym nieużywaniu go zimą woda rozsadziła kaloryfery ;) 1. Wpływ na gumę? Raczej nieszkodliwe, w samochodach w końcu też są węże gumowe. Ludzie robią różne sztukówki, nie koniecznie specjalistycznymi przewodami i problemu raczej...
Zacznij od czyszczenia. Obudowa do ciepłej wody+płyn do naczyń+szczoteczka do rąk. Płytka i guma spirytusem albo dyktą. Gumkę tęż można "wykąpać', ale trzeba to robić delikatnie, żeby jej nie porozrywać.
przyczyną przestania grzania jak się silnik nagrzeje może być rozwarstwienie się przewodów z płynem wtedy jak się nagrzeje ciecz guma tam znajdująca się zaczyna się lekko rozszerzać i zatuka przepływ nalerzyało by wtedy spuścić płyn i przejrzeć wszystkie rury i wymienić wadliwą
VW Polo 9N 4 generacji. Problem polega na tym że podczas jazdy mrugnie kontrolka od hamulca ręcznego i 3 razy zapiszczy i tak co jakiś czas, co może być przyczyną?? Ten switch co jest przy hamulcu ręcznym działa poprawnie. Chciałbym dodać że to auto żony i jak chciałem sprawdzić poziom płyny to się okazało że ktoś korek od zbiorniczka przedziurawił...
- często nie pobiera kartek, trzeba je dopychać ręcznie a i to często nie pomaga za to odpowiada rolka pobierająca papier. - jeśli już pobierze to często po 2 na raz, zanim jedna zostanie w całości wciągnięta to zaczyna już drugą za to odpowiada separator w drukarce. Najbardziej irytujące jest niepobieranie kartek i pobieranie 2 na raz. wyjmij delikatnie...
Potrzebujesz silikonu formierskiego. Twardość w skali Shore'a musisz już ustalić sam (nie wiem do czego to ma służyć, ale wydaje mi się że około 50~60 będzie OK) Potrzebny ci też będzie środek rozdzielający.
Do sprawdzenia połączenia gumowe ,sparciała guma i się zapowietrza.
Witam, problem jak w temacie, cieknie mi płyn przy połączeniu drążka kierowniczego i maglownicy. Mam tam pękniętą gumę. Czy w maglownicy poszła uszczelka i czy samemu da się to naprawić?
Winę za to ponosi na pewno nierównomierny posuw papieru po odbiorze z fusera. Czesto i gęsto walec gumowy lubi się odwarstwić od metalowej szpilki - i wtedy występuje różnica prędkości między szpilką a okładziną gumową i w efekcie zaginanie papieru. Również sama guma może być wyślizgana i papier nie jest odbierany równomiernie co powoduje szarpanie...
Powodzenia w czyszczeniu płytki wodą. Tylko czysty alkohol (spirt,dykta). Natomiast gumę można pod wodę. Ja to robię ciepłą wodą+płyn do naczyń+szczoteczka do rąk.
A ja się ich już dużo nawymieniałem po zalaniu ATF-a, uszczelniacze robiły się jak "wyżuta guma".
Hej, mam dziwne objawy.. Jak jest ciepło, chyba to wszystko się dzieje.. Samochód zachowuje się dziwnie, jakbym miał źle wyważone koła, ale to nie to, bo sprawdzałem, krzywe felgi też nie, opony w normie, jeśli chodzi o bieżnik i napompowanie. Dziś jechałem samochodem i przy hamowaniu lekkim z 90/h do 40 to samochód zachowywał się, jakbym złapał gumę...
Usterka usunięta. Powodem był nalot na rurce i guma z opaską nie uszczelniała poprawnie.
Mam jeszcze jedno pytanie gdzie mogę kupić części do mojej instalacji ???? bo guma pod kolankiem która doprowadza płyn od chłodnicy do reduktora puszcza ,gdy auto się nagrzeje zaczyna kapać płyn
Jeżeli kierowca dolał czerwonego oleju (ATF) taki jak w pompce podnoszenia kabiny, to będziesz wymieniał płyn i tłoczki jeszcze ze 4 razy. Czarny płyn o tym świadczy, guma tłoczka i uszczelnień została rozpuszczona. kiedy sprzęgło twarde, to trzeba zmierzyć ciśnienie w obwodzie pomocniczym- zasilanie wspomagania sprzęgła. Na tą chwilę pompka sprzęgła...
Chciałbym przedstawić moją instrukcję naprawy pompki spryskiwaczy w samochodzie Scenic II. W moim przypadku pompka podawała płyn tylko na przednią szybę (może być też odwrotnie tylko na tylną lub całkowite osłabienie bądź zanik podawania płynu na dysze spryskiwaczy przy pracującej pompce). Przyczyną takiej sytuacji była „spuchnięta” guma...
Być może za późno wciąga kartkę i przy końcu zacina. A guma pobierająca w dobrym stanie ? Przemyj ją płynem do naczyń.
Dzięki za odpowiedź ja w końcu zrobiłem to tak iż wcisnąłem cały ten wężyk do środka a dopiero później wyjmowałem delikatnie na zewnątrz do pozycji w jakiej powinien się znajdować (pomysł żony i do tego skuteczny) na koniec jeszcze raz butapren po całości i mam nadzieję że będzie trzymać :) Jeszcze jedna rada gumę wysmarowałem płynem do naczyń żeby...
dobrze kolega mowi.jezeli lecialo pod obudowa termostatu to wymien uszczelke obudowy termostatu.zupelnie nie wiem czemu az 57zl.kupiles pewnie razem z obudowa termostatu i niepotrzebnie.mi tez to proponowali ale kupilem sam wklad termostatu i sam go zamontowalem w swojej obudowie.koszt ok.10zl. z kolei jezeli w tej szczelinie na obudowie miski olej....
Guma w płynie. www.tekaem.eu Zaznaczam że nie jest to żadna reklama.
Prowadnice czyli te jarzma nie mają kontaktu z płynem, chodzi bardziej o brak reakcji z temperatura i gumą. Słyszałam o miedzianym, że nie wolno. Ale kupię jednak inny niż miedziowy. Ktoś będzie szukał w google i znajdzie kolejny temat o za i przeciw i też nic się nie dowie ;)
taka sprawa była że jechałem do Warszawy i pękła guma od chłodnicy i wylał się płyn oraz zagrzał się silnik ale to było w lato więc nikt nie sprawdzał z z 15 dni temu grzało ale teraz już nie i nagrzewnica była wymieniana i termostat
Witam. Usterka jak w temacie. Pralka głośno pracuje po wypompowaniu wody na wirowaniu. Czy fartuch można czymś nasmarowac? Guma trze o bęben. Gdy obleje ją płynem do mycia naczyń pomaga na jedno wirowanie. Co zrobic?
Nie wiem czy o tym samym myslimy: zmywacz do tarcz i ogólnie twardych elementów ? Ma w instrukcji "chronić gumę", wiec "zalewanie" wszystkiego to chyba nie jest przewidziane. Hydraulikę tradycyjnie sie czysciło płynem hamulcowym
Mam karcher WV5 premium + Płyn Cleamen 112 [url=https://www.cleani.co/pl/p/CLEAMEN-... lub [url=https://www.cleani.co/pl/p/CLEAMEN-... 1L tylko dla wiosna, lato, jesien, może tez aucie szyb jest ok. :P Karcher wv5 (Guma odkurzacz wodny czyli suche)...
To już dość stara kopiarka, jeśli sprzęgło synchronizacji jest sprawne to napewno należy dokładnie umyć wałek synchronizacji i ten drugi dosyłający ( pod blachą ). Widziałem również uszkodzony wałek synchronizacji, pękła gumowa tuleja wałka. Podczas mycia trzeba dokładnie obejżeć obydwa wałki, czy guma jest cała. Mycie najlepiej wykonać płynem do mycia...
Zmywacz nie jest dobry do rolek. Rozpuszcza plastik i gumę. Rolki potrafią się skleić. Zobaczę ten płyn wymieniony na początku.
Ja przy wymianie klocków, tarcz wyciągam prowadnicę klocków, w imadełko czyszczę do białego, to samo sworznie,wszystko smaruję , pod gumę na tłoczku kilka kropli płynu hamulcowego, części kupuje w zaufanym sklepie , nigdy nie biorę najtańszych i nić mi nigdy nie piszczy.
A dlaczego LP ? Zablokowana była cała lewa strona . Przewodu nie zaciskałem tylko założyłem na niego gumę (palec rękawiczki ) ,ale i tak zeszło mi dużo płynu i zapowietrzyła się chyba też pompa ABS, dlatego odpowietrzałem Lexią . Dodano po 3 A dźwigienka ręcznego odbija do końca? Jak składałem do wszystko chodziło bardzo dobrze . Koło popuściło jak...
https://obrazki.elektroda.pl/6906877100_... Zawór nadciśnieniowy to ta guma dociskana sprężyną. Otwiera się przy ciśnieniu podanym na korku. Służy zwiększeniu temperatury wrzenia cieczy chłodzącej. Natomiast zawór podciśnieniowy to ta blaszka na środku, służy do tego aby nie powstawało podciśnienie w układzie chłodzącym, ale w tym...
Sam fartuch-bez problemu? A jesteś pewien? Jak masz małe paluszki, to założenie tego oringu (czarna chol...guma), na płyn do mycia naczyń, nie powinien stanowić problemu. Pozdrawiam. PS. W razie wątpliwości, lepiej zdemontować cały przedni płaszcz przeciwwagi. Masz wszystko na wierzchu. Też tak robiłem na początku- zawsze. Potem juz tylko silikon w...
Kranika w bloku silnika użyjesz gdy będziesz chciał spuścić tylko część płynu chłodniczego (poniżej poziomu głowic). Kranik u dołu chłodnicy pozwala wypuścić całość płynu. Płyn chłodniczy wlewa się do chłodnicy. Układ, według instrukcji, jest samoodpowietrzający i trzeba trochę poczekać, aż płyn wypełni kanały w głowicach. Nie próbuj przypadkiem gnieść...
Witam, Bardzo często powodem wyświetlania tego komunikatu jest rolka podajnika papieru, jest to guma nawleczona na plastikowy dwuczęściowy karkas o średnicy 30 - 40 mm umieszczona nad zasobnikiem papieru Jest to część zamienna do kupienia na aukcjach w necie . Czasami wystarczy przemycie - przetarcie szmatką ze spirytusem ( powinno się to robić specjalnym...
Witam, w VW mk 3 1995 1,6 benzyna - zaczęło trzeszczeć podczas skręcania ( vw posiada wspomaganie) Dzieje się to nie od razu ,dopiero po jakimś czasie od momentu zaczęcia jazdy. Także na postoju , taki dzwięk guma o metal o gumę :) Raczej przy lekkich ruchach kierownicą , przy max tylko szumi . Płyn w normie Pasek nie dawno wymieniany Gdzieś wyczytałem...
To może być dobry sposób (piana z mydła w płynie, płynu do naczyń, szamponu itd...). W pierwszej kolejności sugerowałbym sprawdzenie wszelkich króćców pomiarowych w piecyku (są zwykle dwa - jeden na rurze doprowadzającej gaz - już na tym odcinku, który jest częścią piecyka a nie instalacji, drugi - na głównym palniku). Jeśli kiedykolwiek był tam robiony...
Ja bym radził sprawdzić czy zaciski nie są zaśniedziałe pod gumkami i wężyki bo spotkałem się z takimi przypadkami że w wężykach guma się rozszerza i przy hamowaniu jest wysokie ciśnienie, płyn przechodzi a z powrotem potrzebuje dużo więcej czasu.
Ściągnij tackę od papieru, i tam będzie widać taką szarą rolkę weź trochę wódki lub spirytusu (no chyba że masz taki płyn do tego który od razu zmiękcza gumę) i popryskaj tam odczekaj ok 2-3min i puść drukowanie, na 99% rolka jest brudna i dlatego nie pobiera papieru, ew. mogła się już zużyć i wtedy trzeba wymienić ta gumę. Nie kupuj całej rolki bo...
Moim zdaniem uszkodzeniu mogły ulec uszczelki w pompie na skutek pracy w innym (większym) zakresie ich ruchu wewnątrz pompki Bardziej prawdopodobne jest to, że guma uszczelek źle zareagowała na inny rodzaj płynu. Możliwe, że uszczelki ponownie się dostosują po jakimś czasie a możliwe, że będziesz je musiał wymienić.
Te fartuchy jakoś wybitnie pleśń ciągną.. Chyba celowy zamiar producenta. A grzybek rośnie, bo ma co jeść. Wydaje mi się że resztki płynu do płukania są niezłą pożywką. I widocznie guma wyjątkowo ekologiczna. Jakby były jakieś toksyczne plastyfikatory, to grzybek by nie wyrósł. Taki fartuch od bębna w PS389 potrafi być świeży jak poranek... po 30 latach.
Dokładnie o tą gumę mi chodzi. Nie musisz jej wyjmować odrazu, najpierw weż ja przetrzyj mokrą szmatką z płynem do naczyń, potem włącz drukarkę i jak zacznie pobierać kartkę to wyjmij wtyczkę z gniazdka tak aby ta guma sie ustawila w innej pozycji i przemyj druga czesc. To chyba najszybszy i w miarę skuteczny sposób. Nie martw się - drukarki nie popsujesz...
Oczywiście, że można dotrzeć, kiedyś w dobie brakujących części to się robiło. Z patyczka lub drutu i mocnej nici robiło się łuk, następnie owijało się iglicę zaworka ze trzy razy tą napiętą, między ramionami z kijka lub drutu, nicią i za pomocą pasty polerskiej lub pasty... do zębów, docierało się iglicę lekko dociskając do gniazda i przesuwając "łuk'...
Wyczyść nóżki pralki i kafelki rozpuszczalnikiem. Tak, najlepiej dodaj jeszcze, że nitro i gość rozpuści gumę z nóżek... Do umycia wystarczy w zupełności roztwór wody i płynu do naczyń, płynu do podłóg lub tym podobnego detergentu.
Problem jednak chyba tkwi w tłoczkach guma na nich zrobiła się tak bardzo miękka i podejrzewam, że nie wytwarza ciśnienia szczególnie na tym bliżej rączki. Zamawiam zestaw naprawczy nic dalsze dumanie nie da. Zauważyłem, że im bardziej się przy tym kombinuje tym bardziej ta guma robi się miękka i zamiast tłoczyć płyn to rozpręża się i blokuje przesuw...
Siemanko! Mam pewien problem mianowicie na masce przy wylotach płynu do spryskiwaczy, które wykończone są gumą zrobiła się tzw. tęcza i tu moje pytanie czy da radę to jakoś zmyć zamaskować jeśli tak to czym? https://obrazki.elektroda.pl/9055280900_... https://obrazki.elektroda.pl/8498117400_...
Dodam koledzy do tematu uwagę, że warto też potraktować wałki gumowe transportujące papier płynem do regeneracji gumy, jaki stosuje się w maszynach poligraficznych do odzyskania elastyczności i przyczepności gumy. Guma na tych wałkach z czasem staje twarda i śliska, dodatkowo pokrywa ją toner i wtedy arkusz papieru po prostu się spóźnia do momentu zakładanego...
Na początek spróbuj ją wyczyścić. Przydaje się do tego np. płyn do regeneracji gumy np. Novogum czy Platenclean albo jakikolwiek inny. Czasami trzeba długo przy tym popracować. Ja używam nawet mleczka do czyszczenia armatury jak nie schodzi nalot. Można wykorzystać również tą od bębna. Są dostępne na Al... Ale nie wiem czy ma ten sam rozmiar. Można...
i raczej nie czyść acetonem, ani nitro - jak radził kolega PiotrPirat, bo zniszczysz rolkę - płyn do gumy, albo czysta woda
Witam mam problem z piła husquarna 137 a mianowicie praktycznie kapitalny remont zrobiłem wymieniłem: Magneto (koło magnesowe) Gażnik Cylinder I tłok Nowe uszczelniacze te brązowe droższe Podstawę gażnika wraz z przewodem impulsowy i ta druga guma I piła fajnie odpala na ssaniu za 1-2 pociągnieciem zaskoczy potem bez ssania z 2 max 3 pociągnięcia trzeba...
Zastosowałem WD40. Próbowałem od spodu postukać młotkiem przez drewno i też nie szło. No WD-40 na gumę to może trochę be... :| aby tylko ich nie rozpuścił, aby te gumy od tego środka nie "spuchły". Proponowałem jakiś płyn do mycia naczyń z powodu tego, aby te gumy dostały dobrego "poślizgu" w obudowie i łatwiej było je wyciągnąć. Analogicznie jak się...
Dodawanie czasu pracy może spowodować wiele czynników. Zrób to o czym pisał kolega w poście #5, dodatkowo sprawdz sitko filtra wstępnego w elektrozaworze dopustowym wody. Poza tym sprawdzić drożność odpływu wody, po kolei> guma zbiornik-pompa, sama pompa, wąż odpływowy.
Jeżeli parownik jest podgrzewany z węża który idzie na podgrzewanie kolektora ssącego to w czasie wzrostu temperatury silnika i otwierania termostatu przymyka się jednocześnie przepływ wody na kolektor ssący.Jeżeli na grzybek termostatu jest nałożona guma to odcina przepływ wody całkowicie i parownik będzie oszroniony.
Sprawdź po wydruku czy pas jest czysty. Jak dla mnie to on jest przyczyną. Nie zgarnia listwa. Czasami pomaga jej czyszczenie (regeneracja płynem do gumy).
Najlepiej jakimś płynem do regeneracji gumy. Może być też płyn do mycia szyb.
Witam, mam taki problem w nowo zakupionym aucie, a mianowicie w Audi A4 B5 1.8 ADR + LPG sekwencja. Kupiłem owe auto, wszystko było okej, temperatura podczas jazdy próbnej jak i na postoju trzymała 90 stopni, wracałem 30 km do domu, również trzymała, następnie jak skręciłem w drogę na podwórko, ok 150m jechałem na 1 czy 2 biegu, zajechałem na podwóko,...
Możesz na początek wyczyścić rolkę która pobiera papier płynem NOVOGUM. Jest to środek do zmiękczania gumy. Stosowany w serwisach. Jeśli to nie pomoże musisz wymienić rolkę. Podejrzewam że będzie dostępna . Zobacz płynem. Powinno zadziałać
OPC i listwa też oryginał ? Ostatnio po wymianie bębna i listwy na zamienniki w MP 2501 miałem ten sam problem. Winna była listwa a dokładniej guma z której była wykonana. Cząsteczki przyklejały się do powierzchni bębna w formie takich małych kreseczek. Czyszczenie płynem do rolek pomagało na krótko. Wymiana na listwę innego producenta pomogła. Toner...
Za nim naciągnę wąż na króciec, to króciec posmaruję ( zewnętrzną stronę na którą nasuwany jest wąż) zwykłym smarem takim do łożysk może być. On po pierwsze uszczelnia, po drugie łatwiej się wąż nasuwa i w razie demontażu zsuwa. Tyle, że zwykłe smary niszczą gumę, jak już to tylko silikonowy.
Wyczyść go spirytusem albo płynem do gum. Przerabiałem to dzisiaj i nawet po wyczyszczeniu ruszył dopiero za drugim razem
Sprawdziliśmy mikroprzełącznik i jest ok. Termostat działa. Grzałka ok, ale guma od środka grzałki była zalana jakimś płynem . Nie wiemy co to. Zadne inne części nie były tym zalane. Na zewnętrznym plastiku też to było. Naszym zdaniem wszystkie części są sprawne. Przesyłam zdjęcie, może ktoś z Was się z tym spotkał. http://obrazki.elektroda.pl/5889535500_1...
Witam mam problem z moja cytryna c5 rok 2002 2.0 LPG. Po awarii osłony siłownika pękła guma wyleciał cały plyn LDS i przejechałem tak około 10 km do domu po naprawie i uzupełnieniu płynu samochód podnosi się ale niestety po chwili opada załącza się pompa i samochód znów się podnosi i tak w kółko płynu jest pełen stan w momencie jak jest auto opuszczone...
Ja nie mam doświadczenia z płynem do naczyń wałki i rolki gumowe czyszczę środkiem, który poleca minolta MTCleaner zastanawiam się czy płyn do naczyń nie odtłuści gumy tak, że zrobi się strasznie śliska, ale to już w praktyce wyjdzie Powodzenia i pozdrawiam
Nie wiem. Ale nie chciałbym bezdętkowych opon. Nie mam zaufania do nich. Łupem łyżki, mam 5 sztuk, jest co łamać... Cena za łyżkę 6 PLN. Niestety, nie miałem talku. Użyłem mąki ziemniaczanej. Plan zakładał "wymączenie" dętki, opony. Skąd taki pomysł? Zakładałem, że się przesunie opona, nie będzie haczyć. Plan spalił na panewce. Wcześniej użyłem płynu...
Nawet wkręcenie na pakułach szpilki też powinno dać radę. A może na gumę do żucia? 😆 Wkręcenie szpilki na klej do spawania metali na zimno.
"Urządzenie nie pobiera papieru z podajnika ręcznego tj. pobiera ale raz na jakiś czas. " Kolega ma problem z podajnikiem ręcznym. Jaki przebieg ma drukarka? Zdejmujesz boki, tył, górę i odkręcasz element odpowiedzialny za pobór z ręcznego (przykręcony 5 śrubkami). Dobry płyn do regeneracji gumy (np. gummifit) i powinno chodzić.
Od jakiegoś czasu zaobserwowałem znikanie płynu chłodzącego. Zawsze zalewałem zielony Borygo. Niestety będąc w trasie nie dostałem dokładnie takiego i uzupełniłem brak płynu wlewając jakiś niebieski płyn chłodzący. Następnego dnia po przyjrzeniu się dokładnie wszystkim rurom gumowym zaobserwowałem różne wycieki spowodowane albo przegryzieniem albo pękniętą...
Co do wspomagania to jak zaglądałem to płynu to był cały czarny właśnie, czarny ze zniszczonych uszczelnień układu. Oczywiście go musisz wymienić, ale zdaje się, że to już za pózno. Może poprzedni właściciel samochodu miał z tym kłopoty i dodał jakiejś mikstury, która zniszczyła gumę. Dodano po 3 mogą mieć wpływ na takie zachowywanie się kierownicy...
Nie "przemyć płytkę ciepłą wodą", lecz przetrzeć tkaniną namoczoną w wodzie z płynem! Może pomóc tylko wtedy gdy na gumie pozostała warstwa przewodząca.
Zastanawiam się czy ta guma na końcu drążka kierowniczego jest potrzebna ponieważ strasznie ciężko kierownica chodzi a smarowana jest co pare miesięcy jeżeli ktoś wie coś na ten temat to proszę o pilną odpowiedź Widać po stanie kalamitek jak były "smarowane" Odkąd ktoś pomalował wszystko na szaro tak smaru to nie widziało. Akurat od taty się dowiedziałem...
Witam, mam problem, tzn chyba rozwalił mi się przewód od wspomagania na łączeniu guma-metal, albo i wyżej. Dziś rano miałem płynu ok, bo sprawdzałem przy okazji wymiany oleju, samochodem zrobiłem ok 50km, postawiłem i po pewnym czasie ruszyłem dalej, i wyjeżdżając z parkingu zauważyłem plamę. Myślałem że może olej, ale nie wyglądało, po otwarciu maski...
Jak wysuniesz podajnik papieru to nad nim jest gumowa rolka którą można zdemontować, czyścisz to specjalnym płynem do regeneracji rolek jak nie masz to umyj wodą z dodatkiem detergentu a po wytarciu czymś bardziej żrącym: spirytus, płyn do usuwania nalepek, zmywacz do paznokci heh chodzi o to aby guma odzyskała czepność.. bo z czasem się zasyfia i trochę...
płyn hamulcowy płyn wspomagania corolla płyn płyn nabłyszczający
93s56 programowanie czujnik deszczu skoda vario kontrolki
philips 43put4900 philips 43put4900
Okap Neff nie włącza się - przyczyny i rozwiązania Seat Leon 1.6 16V BCB LPG - Przełączanie na gaz