p造ta gl闚na

Znaleziono oko這 161 wynik闚 dla: p造ta gl闚na
Podstawowa forma zapytania: p造ta g這wno
  • p造ta gl闚na komputeraB680/B683 VER.2.1B

    To p造ta firmy Procomp.Szukaj u producenta.

    Komputery Hardware   01 Maj 2006 22:37 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 1295
  • P造ta gl闚na EPOX 8RDAE Bios ROM checksum error !

    plyta : epox 8rdae bios: award wlaczam kompa i wyswietla mi takie cos : Award BootBlock BIOS v.1.0 BIOS ROM checksum error Detecting floopy drive A media... Drive is: 1.44 INSERT SYSTEM DISK AND PRESS ENTER naczytalem sie juz o flashowaniu i o Bootblocku awarda takze wiem jak to zrobic,...

    Komputery Hardware   24 Lis 2006 20:01 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 2201
  • Konica 7040 - p造ta gl闚na?

    Witam A posprawdza貫 wszystkie wtyczki i po陰czenia ? Maszyna startuje w tyrybie serwisownym? P造ta jest do za豉twienia jak co to si odezwij.

    Drukarki,ksero Profesjonalne   31 Pa 2007 21:46 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 906
  • Sempron 2800+ i p造ta gl闚na MSI K8MM-V

    Witam. Kolega posiada sprz皻 jak w temacie, kupi go jaki rok mo瞠 p馧tora roku temu. Jak podkr璚i ten procek na tej p造cie?? W biosie nie ma opcji zmieniania szyny FSB, a opcji zmieniania mno積ika te nie zauwa篡貫m. Mo瞠 jest jaka kombinacja klawiszy dzi瘯i kt鏎ym b璠zie mo積a dosta si do...

    Komputery Eksploatacja   16 Cze 2007 21:52 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 1565
  • Przerobka USB 1 na USB 2 p造ta gl闚na ESC K7VTA3(V3.1)

    Chcialbym przerobic moje USB1 na USB 2 wiem, ze musze dokupic jakas karte tylko dokladnie nie wiem jaka. Moja plyta glowna to ESC K7VTA3(V3.1) procesor AMD Athlon XP 2000+. Co powinniem dokupic zeby miec USB2 o ile przy mojej plycie jest taka mozliwosc ? Poprawi貫m TONI_2003

    Komputery Hardware   19 Cze 2008 16:08 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 2072
  • P造ta gl闚na Intel CA810- s z陰cza karty d德, nie ma gniazd

    Witam, ot騜 mam taki problem, dosta貫m od wujka stary komputer dell z p造t g堯wn CA810, pewnego razu zachcia這 mi si zrobi kierownice do komputera na game port Zauwa篡貫m 瞠 ani karta d德i瘯owa (jaki SB), ani p造ta g堯wna nie posiada tego z陰cza, jednak po przestudiowaniu instrukcji od tej p造ty...

    Komputery Hardware   25 Sie 2008 17:53 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 891
  • P造ta gl闚na ms-6590 kt6 delta nie widzi procesora

    Tutaj znajdzie kolega BIOS do swojej p造ty. [url=]Bios do 6590 KT6 Delta A tutaj lektura dla pisz帷ych bzdury. [url=]Lista procesor闚 AMD

    Komputery Hardware   15 Sty 2009 09:57 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 1661
  • Zalany laptop, czy to p造ta gl闚na, da rade naprawi :(?

    dzi瘯i za podpowiedzi, skorzystam z Twojej rady i zrobi k徙iel p造cie g堯wnej.

    Laptopy Hardware   07 Mar 2010 22:41 Odpowiedzi: 17    Wy鈍ietle: 18938
  • [sprzedam] matryca 15,4 p造ta gl闚na asus v1jp oplot

    Witam, Posiadam na sprzeda: matryce LP154W01 - lg philips matowa z acera aspire 1680 (WXGA 1280X800) - sprawna nosi 郵ady u篡tkowania cena, ok 190zl matryce n154z1-l02 chi mei WSXGA+ (1680x1050) szklana/po造sk z demonta簑 z laptopa asus V1JP - sprawna nosi 郵ady u篡tkowania, cena ok 190zl p造t...

    Elementy elektroniczne Bazar   29 Kwi 2010 20:16 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 1523
  • P造ta gl闚na z procesorem czy nowy komputer?

    :arrow: Xrenjix I co z tego,瞠 ma AGP je瞠li w豉snie wymienia t p造t na inn :?: :|

    Komputery Co kupi?   10 Maj 2010 07:18 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1124
  • P造ta gl闚na Asus a7v8x-x "zawiesza si"

    Mia貫m dok豉dnie takie same objawy na tej p造cie,w moim przypadku pomog這 wymiana zasilacza, wymiana tasm dysk闚 i nowy system. Spr鏏uj odpali kompa na minimalnej konfiguracji, czyli jedna ko嗆 ram i tylko jeden dysk, bez cd,dvd kart rozszerze itp,i wtedy zobacz czy objawy ust徙i造

    Komputery Hardware   03 Sty 2011 14:19 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1292
  • P造ta gl闚na EP43-DS3 - brak d德i瘯u

    Witam. Mam taki problem, 瞠 kiedy ogl康a貫m film na yt to d德i瘯 na sluchawkach si sam wy陰czy. Poprzepina貫m kable i nadal nic. Zmieni貫m tak瞠 gniazdka i podpi掖em g這郾iki - te to nic nie pomog這. Prosz o pomoc. Karta d德i瘯owa to Realtek HD Audio P造ta g堯wna to Gigabyte Ep43-DS3 Nie...

    Komputery Hardware   16 Pa 2011 12:18 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 876
  • Athlon x2 6400 - Przepalaj帷y si zasilacz i p造ta gl闚na

    sorki ze sie nie odzywa貫m ale nie by這 mnie w domu mowilem dla nich o tym co napisales lecz oni si zapieraj ze to jest dobra p造ta a gdyby byla zla to by komp nie wystartowa nawet ostatni raz naprawiam cos i kupuje w tym sklepie ;/ wi璚 jesli teraz cos beda zamawiac to wpierw skonsultowa to moge...

    Komputery Hardware   16 Sty 2012 15:30 Odpowiedzi: 26    Wy鈍ietle: 2606
  • Lcd Samsung LE32R32BX/XEH - p造ta gl闚na

    Witam, mam pro軸e do znawc闚 tematu o wskazanie r騜nicy pomi璠zy p造tami BN94-01128D z oznaczeniem ROME 5 32" CPT 1001 a ROMA 5 32" CPT 1001. Czy te p造ty mozna stosowa zast瘼czo? Pozdrawiam Daniel

    TV LCD Plazma Serwis   19 Mar 2012 15:39 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1743
  • AMD Athlon 64 x2 jaka p造ta gl闚na?

    Witam. Mam problem z p造ta g堯wn( MSI K9N Platinum MS - 7250 VER 1:1), gdy odm闚i豉 pos逝sze雟twa i chcia豚ym wymieni na now. Posiadam procesor AMD Athlon 64 X2 (ADX 6400) i Chcia豚ym uzyska informacji czy istnieje lepsza p造ta g堯wna , kt鏎a wsp馧pracowa豉by z wy瞠j wymienionym procesorem. czemkam...

    Komputery Co kupi?   01 Pa 2012 20:52 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1215
  • dell 1749 - p造ta gl闚na gdzie szuka

    Witam mam pytanie czy p造ta g堯wna od dell 1747 b璠zie pasowa do dell 1749??. dzi瘯uje za odpowiedzi. a jak nie to gdzie tej p造ty g堯wnej szuka?? Dzi瘯uje za odpowiedzi.

    Laptopy Hardware   07 Kwi 2013 13:35 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1014
  • Jak p造t gl闚na do 100 z?

    Nie znalaz貫m w necie takiej p造ty, ale po ko鎍闚ce nazwy wnosz 瞠 to AM2. Takiej p造ty nie mam i w徠pi by kto mia, natomiast mam inne p造ty na AM2 je郵i jeste zainteresowany pisz na PW.

    Komputery Co kupi?   09 Gru 2012 11:29 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 507
  • procesor i do tego p造ta gl闚na

    Chce kupi AMD X6 FX-6300 albo AMD Athlon II X4 750K. Do tego p造t Gigabyte GA-970A-DS3 albo Gigabyte GA-78LMT-USB3 1. Czy to ma racje bytu czy raczej proponujecie co innego? 2. Je郵i Cz瘰totliwo嗆 taktowania=3.5 GHz, a ilo嗆 rdzeni=6 to czy ka盥y rdze ma 3,5 GHz czy og鏊nie 6 rdzeni ma 3,5 GHz? 3....

    Komputery Co kupi?   01 Mar 2014 17:26 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 945
  • [Kupi獧 P造ta gl闚na Samsung LE32B350F1W

    Kupi p造t g堯wn Main BN94-02779B, BN41-01207A.

    TV Bazar   04 Lut 2015 15:26 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 609
  • HP 625 - BIOS, HSTNN 6050A2346901-MB-A02 - p造ta gl闚na

    Marka:HP Model:625 Chassis (p造ta lub g堯wne podzespo造): BIOS Chip :SST25VF016B Motherboard :HSTNN 6050A2346901-MB-A02 CPU :SOCKET S1 Northbridge w/ Graphic :AMD RADEON P46130.00, 216-0752001 Southbridge :AMD P3V874.00, 218-0697020 Inne (uwagi):

    Komputery BIOS Download Wsady   29 Gru 2015 02:15 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1425
  • [Kupi獧HP2100,2110,2170,2175 - potrzebna p造ta gl闚na tych drukarek

    drukarki HPpsc2100,2105,2108,2110,2170,2175. pot... p造ta g堯wna tych drukarek, prosz pomoc,

    Drukarki,ksero Bazar   03 Mar 2017 19:59 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 939
  • PΧTA GL紟NA-ASUS P4 P800 - CO TO ZA ELEMENT ?

    -PΧTA SI NIE WxNCZA -(TROCH WIEKOWA),ZNALAZΒM CO CO WIDA 浩 PODPALONE I DZIURAWE.To co uda這 mnie si odczyta to--C5 ,dalej jest chyba 7. reszta stopiona-Z G紑Y DZI艼UJE ZA PODPOWIEDZI-------------

    Komputery Hardware   21 Lis 2017 20:18 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 306
  • [Kupi獧 P造ta gl闚na TP.MSD309.BP710 (V400HJ6-PE1 )

    Kupi p造t TP.MSD309.BP710 (V400HJ6-PE1 ) Blaupunkt BS40L234BFBKPE205.

    TV Bazar   08 Gru 2017 10:29 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 504
  • [Kupi獧 P造ta gl闚na do LG42LE5500

    Witam. Kupi p造t do LG42LE5500 Chassis LD03E EBU60845721-EAX61742605 lub EBU60845821-EAX61742604(3) Pod matryc LC420EUH (SC)(A1)

    TV Bazar   19 Mar 2018 10:06 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 354
  • [Kupi獧 P造ta gl闚na do TV Philips 310432880881

    Poszukuj p造ty o symbolu 310432880881 . Pozdrawiam

    TV Bazar   12 Kwi 2018 21:36 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 456
  • [Kupi獧 Z這m komputerowy, p造ty g這wne, karty rozszerze, procesory, itp.

    Witam kupi z這m komputerowy na terenie Sosnowca, d帳rowy g鏎niczej, b璠zina, czeladzi i okolic. W razie pyta prosz pisa na maila: more90ma逍ao2.pl. Podam Cennik i szczeg馧y. PΧTA GL紟NA STARA PΧTA GL紟NA NOWA PROCESORY Procesory - ceramiczne intel 486 Procesory - ceramiczne - z這ta...

    Komputery Bazar   24 Mar 2013 09:51 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1035
  • Pomoc\Doradzenie\Wyja郾ienie w sprawie p造ty g這wnej it.Gry

    Witam forumowicz闚 : ) Jako i ostatnim czasem zaoszcz璠zi貫m troch got闚ki postanowi貫m w pewnym sensie przeznaczyc je na cze軼i do komutera :) Przyznam si ze nie bardzo si orientuje w tych sprawach ale poczyta貫m troch tych wszystkich wskaz闚ek dotycz帷ych kupowania. Pierwsz rzecz do kupna...

    Komputery Co kupi?   07 Sie 2010 10:51 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 603
  • Gigabyte ga-m615me-s2 - Spalony styk USB na p造cie g堯wnej

    Witam. Ostatnio mia貫m problem z w豉czeniem mojego PC. Po kilku pr鏏ach odkrycia problemu zobaczy貫m, 瞠 p造ta gl闚na przy styku, do kt鏎ego doczepiona jest kostka od USB jest spalona (Ju t逝macz: kable od przedniego portu USB ida w stron p造ty g堯wnej. Na ko鎍u kabli jest kostka, kt鏎 wczepia...

    Komputery Hardware   09 Mar 2013 15:24 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1230
  • Problem z zasilaczem lub p造t. Prosz o pomoc.

    Witam wszystkich!! Mam taki oto problem: dni temu przywy豉czaniu komputera s造cha by這 bum. jak si okaza這 wylecia kondensator w zasilaczu. Ok kupi貫m wczoraj nowy zasilacz o takiej samej mocy i wszystko by這 ok a dzi rani nie chcia si ju w豉czy. Odkr璚am zasilacz a tam popalone rezystory........

    Komputery Hardware   27 Sty 2006 11:19 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 796
  • Karta grafiki a p造ta g堯wna

    Witam serdecznie, Mo積a pomin望: Mam ju par 豉dnych 1 i ten sam komputer i zaczyna mi doskwiera za s豉ba grafika. Komp by kupiony sk豉dany na allegro wi璚 nie nie jest to nie wiadomo co, ale nie幢e si spisywa/uje. Chce kupi nowa grafik bo 7300 GS dote2 p造nnie ci庵nie tylko na 800x600...

    Komputery Co kupi?   18 Gru 2011 11:30 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 975
  • Upgrade sprz皻u - jak p造t g堯wn, procesor, ram wybra? Komputer do gier

    Wed逝g mnie najlepiej kupi p造t jak i procesor na SOCKET 1150 . Do tego jaki procesor np: i5-4670K - nowy troch ponad 800 z . ( wed逝g mnie lepiej kupi procesor z K gdy mamy mo磧iwo嗆 kiedy podkr璚i ) P造ta gl闚na ASRock B85M - dobra i tania p造ta - oko這 200 z . Da rad na niej ten procesor...

    Komputery Co kupi?   30 Lip 2014 18:33 Odpowiedzi: 11    Wy鈍ietle: 1644
  • P造ta GIGABYTE GA-K8NS zintegrowana muzyka kana szwankuje?

    witam niedawno kupi貫m now p造te g堯wn GIGABYTE GA-K8NS ze zintegrowan muzyk, mam do kompa pod陰czony wzmacniacz i ostanio co dziwnego zacze這 si dzia z dzwi瘯iem(wcze郾iej wszytko by這 ok), cz瘰to przestaje gra jeden z kana堯w,a po chwili wszystko jest dobrze, i tak si dzieje samoistnie, mam...

    Komputery Hardware   15 Sie 2006 09:13 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 956
  • P造ta g堯wna INTEL 6BX/VIA/ZX81 Ver:1,5

    Posiadam tak p造t gl闚na i podobno jest tam uszkodzony scalak od biosu czy mog go wymienic na inny pasujacy scalak z biosem. P造ta ta jest intela ma ok 6 lat. Co trzeba zrobic po ewentualnej wymianie. Prosz o porad.

    Komputery Hardware   20 Lut 2006 20:04 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 914
  • rev d01 146 - Potrzebuje sterownik闚 do tej p造ty g堯wnej

    Witam, tak jak w temacie potrzebuj sterownik闚 do tej p造ty g堯wnej - REV D01 nr 146. Pomo瞠cie mi je znale潭? Widz, 瞠 osoba kt鏎a wcze郾iej stawia豉 system na tym komputerze te chyba mia豉 problem z ich znalezieniem bo nie by這 zainstalowanego sterownika od karty graficznej. Tak wygl康a p造ta...

    Sterowniki i BIOS   06 Sty 2014 14:31 Odpowiedzi: 22    Wy鈍ietle: 2652
  • p造ta g堯wna GA-78LMT-S2P upgrade karty graficznej do GF 750-760

    Witam, poni瞠j przedstawiam m鎩 obecny zestaw komputerowy. Nie b璠 ukrywa, 瞠 obecna karta graficzna to jakie nieporozumienie chcia豚ym j zamieni na GF GT 750 lub GF 760 czy pod p造t g堯wn kt鏎a mam da si podpi望 te karty graficzne? Procesor: AMD X6 FX-6300 P造ta gl闚na: Gigabyte GA-78LMT-S2P Pami耩:...

    Komputery Co kupi?   07 Sie 2015 06:35 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 645
  • C騜 to za p造ta?

    przy starcie ka盥a p造ta gl闚na podaje informacje na dole ekranu ( trzeba szybko odczyta ) i ka盥y producent ma inny kod.

    Komputery Hardware   06 Lis 2003 21:09 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 871
  • Spi璚ie spodowodowane p造t g堯wn ?

    P造ta gl闚na pracuje, wentylatorek si kr璚i, kondensatorki docisniete - niestety nic sie zmienilo. Dok豉dnie jest tak jak PANOLIMPU napisa貫. Podrzuce go jutra na diagnostyke, bo sam z mymi nik造mi zdolno軼iami zdzialam niewiele.

    Komputery Hardware   20 Maj 2009 07:56 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 858
  • [Kupi獧 Konsole PSP 200x z uszkodzon p造t g堯wn lub ekran

    Witam Posiadam PSP-1003 ,uszkodzona p造t gl闚na , wy鈍ietlacz ok, brak baterii i 豉dowarki , brak przycisku Start. cena 100 zl

    Elementy elektroniczne Bazar   06 Lip 2010 13:17 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 1158
  • INTEL PLYTA GL紟NA BLKD946GZISSL 946GZ czy jest dobra?

    Mam t p造te g堯wn i nie chc mi chodzi na niej nawet najs豉bsze gry takie jak conter striceke itp i mam pytanie czy ta p造ta jest tak s豉ba i ta karta na niej nie daje rady czy brak jaki sterwownik闚 ? Podaje opis tej p造ty : Towar INTEL PLYTA GL紟NA BLKD946GZISSL 946GZ LGA775 (DZ/LAN/VGA)...

    Komputery Hardware   25 Cze 2007 14:37 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1735
  • Problem z plyta gl闚na EPOX EP-8K9A

    Witam Kiedy by貫m u篡tkownikiem takiej p造ty i mog powiedzie 瞠 jest super. z sybolu wynika 瞠 jest to wersja bez zintegrowanej sieci闚ki. Tak w豉軼iwie co do opisanego problemu ta jedyne co przychodzi mi do g這wy to jaki problem z biosem. Je瞠li masz dost瘼 do netu to zci庵nij najnowszy bios...

    Komputery Hardware   09 Cze 2004 18:07 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 2049
  • Spalona plyta gl闚na? Myszka si rusza, a Windows resetuje.

    Pole Warto嗆 W豉軼iwo軼i procesora Typ procesora AMD Athlon XP 2400+ Nazwa kodowa Thoroughbred-B Seria B0 CPUID&#... nazwa procesora AMD Athlon(TM) XP 2400+ CPUID: nr wydania 00000681h Szybko嗆 procesora Cz瘰totliwo嗆 taktowania procesora 2000.1 MHz Mno積ik procesora 15.0x Procesor...

    Komputery Hardware   06 Sie 2006 00:43 Odpowiedzi: 17    Wy鈍ietle: 2297
  • Jaki procek i plyta gl闚na do gierek -niedroga

    Procesory na AM3 s kompatybilne wstecz i mo積a je obsadzi na p造tach am2 z racji wbudowanego kontrolera ddr3 oraz ddr2 w samym procesorze. Procesory AM2 nie posiadaj kontrolera DDR3, wiec nie obsadzisz ich w podstawce AM3. Co do p造ty masz jeszcze w tej cenie AsRock M3A UCC /AMD 480X/ na AMD 770. Grafik...

    Komputery Co kupi?   13 Lis 2010 13:52 Odpowiedzi: 15    Wy鈍ietle: 1101
  • [Kupi獧 Plyta gl闚na philips 42 pfl 7403

    Szukam p造ty g堯wnej do telewizora lcd philips 42 PFL7403 Tel;75 7610 594

    TV Bazar   01 Wrz 2013 11:03 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 1053
  • I5 4690K i R7 260X -jaki zasilacz i karta gl闚na

    Witam wszystkich, to m鎩 pierwszy post w dodatku z telefona wi璚 za wszystkie b喚dy przepraszam. Nied逝go chcia豚ym kupi komputer i nie wiem jaki zasilacz ani jaka p造ta g堯wna. Aktualnie mam zamiar kupi z techplanet taki zestaw: Procek: I5 4690k Grafa: R7 260X ver. oc Dysk: WD Caviar Blue...

    Komputery Co kupi?   29 Sie 2015 17:51 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 951
  • jaka to p造ta g堯wna ?

    Posiadam bli瞠j nie zidentyfikowan p造te gl闚na do kt鏎ej potrzebuje bios'u, poniewa oryginalny bios zosta zast徙iony innym biosem. Na p造cie nie znalaz貫m zadnych informacji o modelu/producencie, wi璚 podam to co jest: - slot 1 i socket 370 - intel 440 BX (FW82443BX) + PCIset (FW82371EB) - 3 x...

    Komputery Hardware   04 Lis 2004 15:55 Odpowiedzi: 20    Wy鈍ietle: 3148
  • Komputer si zepsu zasilacz? czy p造ta g堯wna?

    Witam, przepraszam bardzo, za zawracanie gitary. Z這篡貫m sobie komputer z u篡wanych cz窷ci. Pojawi si jednak problem:(. Komputer dzia豉 mi jakie 4 dni. Pod陰czy貫m wszystko raczej tak jak powinno by pod陰czone, mog wys豉 zdj璚ia. Komputer odpala, gra貫m na nim w fife 12. Wszystko by這 super....

    Komputery Hardware   06 Gru 2011 15:53 Odpowiedzi: 25    Wy鈍ietle: 6110
  • do znawc闚 p造t g堯wnych (elektroniki)

    Najpierw wyci庵ni p造te gl闚na z komputera i obejrzyj bardzo doka責nie laminat z 2 stron. Mo磧iwe 瞠 masz bezpiecznik na p造cie kt鏎y ci pad lub przerwa陰 si scie磬a + . Je瞠li nic jednak nie wykryjesz to lutownica w r瘯 i pociagnij kabel od wtyczki wentylatora do wtyczki ATX do gnioazda 12V...

    Komputery Hardware   06 Sty 2006 13:56 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1927
  • P造ta z AGP Pro i "zwyk豉" grafika

    czy do slotu AGP Pro na p造cie mog w這篡 grafik z normalnym interfejsem? agp pro jest troch d逝窺ze i niby wszystko pasuje ale wole zapytac a pierwszy raz widze takie "cudo". (nie wiem czy musze wymienic grafe czy moze byc taka jaka mam a spalila mi sie plyta gl闚na i kupi貫m "now)

    Komputery Hardware   14 Lut 2012 12:19 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 779
  • Przerwane 軼ie磬i na p造cie

    圭ie磬i polutowane metod pierwsz , ale 豉two nie by這 :D Jednak p造ta dalej nie startuje, za豉ma貫m si bo tyle pracy i nerw闚... Ale po drugiej stronie tych 軼ie瞠k zauwa篡貫m p瘯ni皻y mosfet. Za陰czam fotk i mam kolejne pytanie, czy kupi taki w internecie b康 zamiennik. Oznaczenie A09 N03N Plyta...

    Komputery Pocz徠kuj帷y   13 Pa 2015 18:32 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1542
  • Jaka p造ta pod Semprona? Karta graficzna ze starszym AGP.

    Poza tym moje zdanie od zawsze nie bez powodu plyta glowna sie nazywa "gl闚na" to najwazniejszy element w calym kompie i na nim nie ma co oszczedzac, w wszystkich kompach mialem markowe plyty wolalem zaoszczedzic na procku niz na plycie (w twoim przypadku na procku niestety juz nie zaoszczedzisz) efektem...

    Komputery Hardware   25 Gru 2004 21:26 Odpowiedzi: 19    Wy鈍ietle: 2202
  • Sprawdzona p造ta z grafik?

    Czy moze ktos polecic mi plyt gl闚na jakas tani sprawdzona przedewszystkim z grafik + lan i audio. to ma byc tani komp do internetu. slyszalem ze zdarzaja sie problemy z grafik na pokladzie? wieszaj sie ...? (soketA)

    Komputery Hardware   20 Cze 2005 22:44 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 597
  • P造ta ECS K7VZA

    ja mialem t p造te gl闚na. Jesli chodzi i zworki to jets tylko zmiana ze 100 na 133 MHz a jesli chodzi i biosa to mo積a mieni FSB. Ja mialem durona 900 (9x100) i mog貫m zmieni FSB z poziomu biosa na 112 maxymalnie. Ale przy takich ustawieniach nie dzia造 mi stery do karty grafiki.

    Komputery Eksploatacja   26 Lip 2005 08:14 Odpowiedzi: 18    Wy鈍ietle: 10060
  • Jak podkr璚i amd 2200+? P造ta g堯wna gigabyte Ga-7N400S.

    Popo mia貫 racje co do zasilacza :] troche sie grzal dlatego komp sie po OC resetowal... zamocowa貫m 120mm wentyl na nim i niedosc ze jest cichszy to i chlodniejszy :D radziejsz czym chlodzisz procka ?? jaka masz temperature? i plyte gl闚na?

    Komputery Eksploatacja   24 Kwi 2006 11:43 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1279
  • Problem z napi璚iami zasilaj帷ymi p造t g堯wn

    Jeszcze raz wspomne o moim codegenie tak jak pisalem po wymianie diod na mocniejsze chodzi ok,ale z plyt gl闚na zaczynaja sie dzia jaja-zauwazylem ,瞠 w poblizu procka (w obwodzie przetwornicy napiecia zapewne)jest jeden solidnie napuchni皻y kond. a瞠by bylo ciekawiej to w ci庵u niecalych 4-ech lat...

    Komputery Hardware   01 Lis 2006 21:50 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 2442
  • Czy spalona p造ta uszkadza procesor?

    pewnego dnia gdy wlanczam kompa to nic nie ma . oddaje do serwisu i okazuje sie ze to plyta gl闚na ale czy to procek tez sie zepsul ? nic mi o procku nie mowili . a potem gdy wziolem kompav z serwisu bylo ok ale spostrzeglem ze mi zalozyli procka 1200mhz a wczesniej mialem 2000mhz i moje pytanie to czy...

    Komputery Hardware   07 Mar 2009 09:36 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1092
  • Motorola V8,brak ladowania, wymiana p造ty g堯wnej.

    Witam serdecznie wszystkich u篡tkownik闚. Jako ,瞠 jest to m鎩 pierwszy post, prosze wszystkich o wyrozumia這嗆. Posiadam Motorole v8, po rozladowaniu telefonu i pr鏏ie jego na豉dowania bateria przestala przyjmowac pr康, tel. pod 豉dowark normalnie sie odpala, wyswietlacze informuja o ladowaniu jednak...

    GSM Pocz徠kuj帷y   30 Kwi 2011 16:45 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1448
  • P造ta g堯wna + Procesor + RAM co wybrac?

    zam闚i貫m ten zasilacz, poczytalem troche w necie i to model produkowany przez seasonic. do wydania mam jeszcze 380zl (kwota mo瞠sie powiekszy jeszcze- dam zna) -grafika mo瞠 by zintegrowana lub nie(moge pozyczyc od kumpla) -plyta gl闚na musi miec ATA do mojego dysku i napedu -procesor wystarczy...

    Komputery Co kupi?   22 Lis 2011 23:50 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 1916
  • Diagnoza komputera. P造ta czy Procesor.

    Plyta gl闚na do wymiany :D

    Komputery Hardware   04 Lut 2012 19:43 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 1100
  • Gigabyte GA-P41T-D3P - poprawa ch這dzenia p造ty na potrzeby OC

    Zapomnialem zapytac: ta plyta gl闚na nadaje sie do oc? Oczywiscie po zamontowaniu dobrego chlodzenia sekcji i mostkow.

    Komputery Co kupi?   15 Sty 2013 21:27 Odpowiedzi: 26    Wy鈍ietle: 2751
  • K7S5A A JEDNAK GWARANCJA PANOWIE 24 MIESI。E

    a jednak warto zadawac pytania na elektrodzie!!!!!!! :wink: :wink: pad豉 mi p造ta g堯wna jak wyzej.Komputer kupi貫m 7.12.2001 i chodzi ale pewnego czasu po ok 9 miesiecy pad豉 p造ta gl闚na K7s5a9GWARANCJA 24 MIESI。E i ide do swego serwisu i..........rece mi opad造 .Firma narobi豉 machlojek itp...

    Komputery Hardware   10 Lut 2003 14:22 Odpowiedzi: 25    Wy鈍ietle: 2680
  • remont tv - PANASONIC TX24W1S

    Witam w豉snie nie bardzo wiem jakie to schasis ale na tylnej sciance na etykiecie tuz pod modelem tv pisze jeszcze LC1360113 oraz TBM170019 natomiast na p造ta gl闚na oznaczona jest jako TNP187018. Dla u豉twienia identyfikacji schasis podam obsade scalak闚 na p造cie g這wnej: TDA4510 , TDA2579A...

    Pocz徠kuj帷y Serwisanci   16 Pa 2006 11:33 Odpowiedzi: 28    Wy鈍ietle: 3596
  • Komputer nie odpala brak pikniecia speakera

    No chyba 瞠 masz do tego podej軼ie eksperymentalno-naukowe to okej... Spr鏏uj wyj望 kart graficzn i RAM - powinien zapika. Je瞠li nie to obawiam si, 瞠 pad豉 p造ta g堯wna, procesor, pad豉 bateria CMOS, albo wykrzaczy si bios, ew. sam eeprom w kt鏎ym owy bios siedzi... Jak pisa貫m warto sprawdzi...

    Komputery Hardware   25 Kwi 2020 21:58 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 159
  • Restart kompa po zetknieciu pendriva z przednim panelem usb

    czy wystarczy dolutowa kabelek do metalowej obudowy przedniego panelu i pod陰czy go do obudowy komputera czy trzeba go podlaczy do czego innego, jak najepiej to uziemi (od razu m闚i nie ma kaloryfer闚 bo jest klima) czy mo瞠 cal obudow, acha usb z ty逝 to wersja 1 a na przednim panelu jest 2...

    Komputery Hardware   09 Mar 2006 11:49 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 2742
  • Problem z komputerem, nie wykrywa myszki pod PS2.

    ...witam... ..mam problem z komputerem..a mianowicie komputer nie wykrywa myszki pod PS/2...sprawdza貫m wiele model闚 i w niekt鏎ych dzia豉ja tylko przyciski funkcyjne a nie dzia豉 wska幡ik ruchu...sprawdza豉m je na innym komputerze i dzia豉ja bez zarzutu... ..podobny problem mam z klawiatura..niewykrywa...

    Komputery Hardware   04 Maj 2007 17:06 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 2879
  • Komputer si nie w陰cza. W陰czaj si tylko wiatraki?

    Komputer dosta貫m od kuzyna. p造ta gl闚na jest IBM na p造cie pisze P6 USA2001 nic wiecej, na tej p造cie s dwa kondensatory wybrzuszone obok procesora. Gdy w陰czam komputer to tylko daje charakterystyczny dzwi瘯 (taki jak karzdy komputer gdy sie w陰cza) a na ekranie nic sie nie wy鈍ietla, wentylatory...

    Komputery Hardware   13 Pa 2008 18:53 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 2390
  • ECS P4IBASD, cel 1,7GHZ, geforce 2MX, monitor nie startuje

    Kondensatory wygl康aj OK. Ale kojarz 瞠 po kupnie tej p造ty w 幢e zabezpieczonym radiatorze (zablokowanym) by kondensator, teraz wnioskuj 瞠 to jaki urwany z tej p造ty.... Dodano po 3 co do kondensatora to nie jestem w 100% pewien, ale faktycznie by w radiatorze, ale po za tym komputer...

    Komputery Hardware   16 Lut 2009 11:59 Odpowiedzi: 8    Wy鈍ietle: 1700
  • Zestaw do 6000 z - prosz o rad

    Witam, prosz o konstruktywn krytyk. Zamierzam z這篡 komputer do cel闚 multimedialnych (zale篡 mi by da這 si na nim odpali najnowsze gry jak r闚nie by spe軟ia wszystkie pozosta貫 funkcje komputera domowego - internet, filmy, muzyka itd.) jednak chcia豚ym te by sprz皻 ten by w miar mo磧iwo軼i...

    Komputery Co kupi?   29 Lip 2011 11:45 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 867
  • Restart systemu po za豉dowaniu

    Witam. Osobi軼ie nie mam ju 瘸dnego pomys逝 na rozwi您anie problemu. Do rzeczy - Kolega podrzuci mi komputer, gdy ten podczas uruchamiania 豉pa blue screena. Komputerek ma juz swoje lata, ale SATA II jest ;)Podpi掖em dysk pod sw鎩 komp. Po zmianie z dynamika na podstawowy dysk(partycje)...

    Komputery Hardware   09 Mar 2013 18:16 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1011
  • Samsung UE32EH4003W - nie dzialajace podswietlenie led

    Witam mam problem z tym telewizorem UE32EH4003W , owy problem polega na tym i nagle zgas這 pod鈍ietlenie led. Obraz jest da si go zobaczy swiec帷 latarka w stron ekranu, d德i瘯 r闚nie dzia豉. Prosz o jak捷 podpowiedz gdy zale篡 mi na okre郵eniu koszt闚 naprawy. Sprawdzi貫m wtyczk cnl802 na p造cie...

    RTV U篡tkowy   22 Mar 2015 19:59 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 3336
  • Samoistne przetaktowanie?

    Witam. M鎩 przypadek opisuj poni瞠j. Podczas pracy na komputerze stwierdzi貫m du膨 niestabilno嗆.Temperatura przekracza豉 61 st C.Jak si okaza這, radiator na procesorze (nie by czyszczony od nowo軼i tj. od 3 lat) by kompletnie zapchany "wat" z kurzu.Radiator zdemontowa貫m, wyczy軼i貫m i ponownie...

    Komputery Hardware   05 Lut 2006 10:51 Odpowiedzi: 25    Wy鈍ietle: 1812
  • Czy zasilacz mo瞠 mie wp造w na prace kontrolera IDE?

    Witam Przyczyn mozeby zasialcz, jednak wtedy problem (najprawdopodobniej) by豚y na obu kana豉ch, dla mnie bardziej prawdopodobna przycyna jest to ze p造ta gl闚na jest firmy asrock ( co ja sie mia貫m z tymi p造tami). nie mo積a oczywicie wykluczyc uszkodzenia samego kontrolera IDE. Pozdrawiam

    Komputery Hardware   04 Maj 2006 21:33 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 1334
  • Bardzo gor帷y mostek po逝dniowy .

    Witam Mam problem z mostkiem po逝dniowy poniewa po pod陰czeniu zasilacza do p造ty od razu robi sie bardzo mocno gor帷y. Pr鏏owa貫m na 3 zasilaczach i na kazdym jest tak samo. Po zabawie w "ubgrejt" biosu moge znowu uruchomi komputer (wcze郾iej nie by這 takiej mozliwo軼i) Potem od razu uaktualni貫m...

    Komputery Hardware   23 Maj 2006 21:27 Odpowiedzi: 6    Wy鈍ietle: 3627
  • HP Pavilion dv5 - klawisze funkcyjne od QuickPlay nie dzia豉

    nast徙i這 zapewne przetarcie lub roz陰czenie tasiemki l帷zacej p造t g堯wna z paskiem przycisk闚 ( tam sa 2 tasiemki) albo standartowa usterka dv6000 grafika znajduje sie blisko i naciskanie w tej okolicy mo瞠 ja zwierac z p造ta gl闚na) to tyle

    Software serwis   09 Kwi 2010 20:57 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 11970
  • Komputer 豉pie obraz dopiero po dwukrotnym zresetowaniu

    P造ta Gl闚na: Asrock 939s56-m Grafika: Radeon x300 128 mb HDD: Samsung 20 gb Procesor: AMD Athlon 3200+ 2.0 GHz Ram: 2x 256mb ddr 333 Zasilacz: jaki NoName Colorsite 350w , ale na Modecom Logic 500w jest to samo problem jest taki, 瞠 musz go dwa razy zresetowa zanim poka瞠 obraz na monitorze....

    Komputery Hardware   22 Maj 2010 19:13 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 1196
  • zwarcie - komputer nie wlacza sie w ogole

    Komputer stacjonarny uleg uszkodzeniu na skutek zwarcia w sieci (kto bawi sie gniazdkiem). Komputer w og鏊e nie startuje, nic nawet nie drgnie. P造ta gl闚na to: Asus p5vd2-vms. Zasilacz: ATX 350W Podpia貫m inny zasilacz, 280W (jedyny jaki mia貫m) i komputer wstaje na dos這wnie 1 sekund po...

    Komputery Hardware   31 Lip 2010 17:32 Odpowiedzi: 16    Wy鈍ietle: 2743
  • Plyta Glowna Models MS9107C brak skrutow pwr reset

    Witam Chc Wymieni P造te Gl闚n W PC P造ta Gl闚na Models MS9107C Procesor Intel Celeron 1.7GHz Chcem Pod陰czyc POWER RESET HDD LED POWER LED Na p造cie nie ma napisane 瘸dnych skrut闚 prosze o pomoc w kt鏎ych miejscach maj by pod陰czone kable. Pisac na gg 28422569 Nie chc sprawdza 鈔ubokretem mog...

    Komputery Hardware   01 Lis 2010 19:50 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 1160
  • nowa karta wifi, z豉cze minipcie (w laptopie), lub naprawa

    Witam, posiadam laptopa z kart intel 3945 abg. Wykluczy貫m problem softwarowy(sprawdzana pod win7, win xp, ubuntu 8.04) i za ka盥ym razem roz陰cza si i zaraz ponownie 陰czy si z routerem. Zasi璕 wynosi 3-5/5 kresek, wi璚 to te raczej nie problem. Pod陰cza貫m antenki w ro積ej konfiguracji, zasi璕...

    Laptopy Hardware   04 Sty 2011 23:59 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 3425
  • Niewyja郾ione przypadkowe problemy z komputerem

    Witam Mam dziwny problem z moim sprz皻em: AMD PHENOM 955 X4 3,5 ghz ATI RADEON 6850 HDD : Samsung 1 Tb f1 P造ta gl闚na Asusa na uk豉dzie 790 F Asus M4A79XTD Evo Zasi趾a :Corsair CX600 Komputer po nacisni璚iu power albo nie bootuje systemu albo podczas jego pracy przechodzi w stan uspienia. Podejrzewam...

    Komputery Hardware   23 Lip 2011 09:25 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 1038
  • [~3500] Zestaw do gier, dwie propozycje

    Witam. Mam dwie koncepcje, pierwsza to ta: Procesor: Intel-core-i5-2500k-3-3ghz-lga1155-box - 859z P造ta gl闚na: Asus P8P67 PRO Rev.3.1 568z Grafika: 2xGigabyte Radeon HD6850 1024MB – 2x618z= 1236z Dysk: Samsung 500 GB SATA II 7200 RPM, 16 MB NCQ (HD502HJ) - 159z RAM: Good Ram...

    Komputery Co kupi?   16 Lis 2011 16:52 Odpowiedzi: 27    Wy鈍ietle: 2050
  • Radeon HD 4850 - czy na pewno spalona, komp sie nie uruchamia

    Sprawd czy komputer uruchamia si bez karty, je瞠li si nie uruchamia mo瞠 to by p造ta gl闚na lub wej嗆ie od karty. Je瞠li si uruchamia i pracuje nie wy陰cza si to raczej karta albo wej嗆ie w p造cie innych pomys堯w niemam.

    Komputery Hardware   18 Gru 2011 15:38 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1530
  • Komputer ale monitor nie reaguje.Jest w stanie spoczynku.

    czyli p造ta gl闚na tylko do wymiany Dodano po 3 czyli tylko p造t g堯wn kupi tak sam czy mo瞠 jak捷 inn

    Komputery Hardware   13 Lip 2012 16:07 Odpowiedzi: 34    Wy鈍ietle: 3664
  • Komputer SAM si w陰cza!! dlaczego??

    WItam!! Mam do嗆 dziwn spraw poniewa od jakiego czasu zauwa篡貫m, 瞠 komputer sam mi si w陰cza. Ca豉 historia zacz窸a si gdy jaki miesi帷 temu, by豉 przerwa w dostawie napi璚ia na osiedlu trwa這 to mo瞠 ok. 1h, mnie nie by這 wtedy w domu a komputer by wy陰czony. Najpierw zacz窸y si...

    Komputery Hardware   30 Wrz 2012 11:23 Odpowiedzi: 5    Wy鈍ietle: 1677
  • [Sprzedam] Philips LCD 32PFL8404H/12 sprzedam na czesci lub kupie p造te g這wna

    Witam, mam do sprzedania telewizor Philips LCD 32PFL8404H/12 z uszkodzona p造ta g堯wna lub kupie w rozs康nej cenie p造te g堯wna PNL 3139 123 64422 BD 3139 123 64432 WK906.5 W tv jest uszkodzona p造ta gl闚na, telewizor z orginalnym pilotem i podstawa, jest zamontowana matryca Sharp LK315D3LZ93. Tel...

    TV Bazar   08 Maj 2014 12:32 Odpowiedzi: 0    Wy鈍ietle: 936
  • kompatybilno嗆 karty graficznej z obecnym zestawem

    Witam czy nowa karta graficzna GF 750 lub GF 760 b璠zie kompatybilny z obecn p造ta g堯wna jak i ca造m zestawem? Zestaw chce ulepszy pod Wiedzmin 3 Procesor: AMD X6 FX-6300 P造ta gl闚na: Gigabyte GA-78LMT-S2P Pami耩: 8gb DDR3 Dysk twardy:Seagate 1,5TB Nagrywarka DVD Liteon Karta PCI-E GF GT630...

    Komputery Co kupi?   09 Sie 2015 16:42 Odpowiedzi: 15    Wy鈍ietle: 642
  • Zestaw komputerowy do oceny

    Witam chcia豚ym z這篡 sobie nowego PC 1.P造ta g堯wna ASROCK 970 PRO3 R2.0 2.Procesor AMD X6 FX-6300 FD6300WMHKBOX 3.Karta graficzna SAPPHIRE TOXIC R9 270X 2GB 4.Pami耩 KINGSTON 4GB AX318C10FB/4 (FURY HYPERX) X2 (DWIE KO列I) 5.Dysk SEGATE BARRACUDA 1TB ST1000DM003 6.Nap璠...

    Komputery Co kupi?   15 Wrz 2015 18:03 Odpowiedzi: 12    Wy鈍ietle: 897
  • i7-7700K - Prostowanie procesora

    Procesor wg klienta jest nowy, tak samo jak p造ta gl闚na. Niestety zosta 幢e zamontowany w sockecie, zamkniety oraz zosta這 na to przykr璚one ch這dzenie... Brud - by mo瞠 to resztki pasty, jako specjalnie go nie czy軼i貫m w tamtych miejscach. Nie widz 郵ad闚 軼i庵ania ihsa (tzn klej wygl康a oryginalnie),...

    Komputery Pocz徠kuj帷y   22 Lip 2017 19:31 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 744
  • hp mini 210-2200ew - Bia豉 matryca po w陰czeniu netbooka

    Poni瞠j zdj璚ia jaka matryca i p造ta gl闚na. Dodatkowo po przejrzeniu p造ty znalaz貫m chyba spalony element (N5C3). Za陰czy貫m r闚nie znaleziony w necie przyk豉d standardowego z陰cza matrycy LVDS. Czy wg tego przyk豉du pomierzy napi璚ia? Od kt鏎ej strony z陰cza LVDS liczy pierwszy pin? Bateria podczas...

    Laptopy Hardware   07 Sty 2018 22:39 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 393
  • Laptop nie reaguje na przycisk w陰czania.

    Innej porady i tak nie dostaniesz bo nie poda貫 nawet modelu tego jak si domy郵am della oraz oznaczenia p造ty. Model dell latitude e6410. P造ta gl闚na LA-5471P.

    Laptopy Hardware   27 Wrz 2018 18:01 Odpowiedzi: 9    Wy鈍ietle: 351
  • Sharp przemeczony

    To chyba w Polsce takie elementy nie do dostania ? P造ta gl闚na jest w paru miejscach przegrzana --zw豉szcza w okolicy poziomego. Pozdrawiam

    TV Serwis   05 Mar 2004 21:43 Odpowiedzi: 13    Wy鈍ietle: 1658
  • Jakie kodeki DivX przy procku PII 350MHz?

    A mo瞠 kto mi pomo瞠 jak odpali u mnie filmy? W zaawansowanych ustawieniach ekranu w zak豉dce "Rozwi您ywanie problem闚" odznaczy貫m opcj "W陰cz 陰czenie zapisu". Wy鈍ietli si komunikat o restartowaniu komputera, po uruchomieniu jest lekko pogorszony obraz ale prawie nie wida tego. Teraz ju nie...

    Software serwis   04 Maj 2006 20:26 Odpowiedzi: 58    Wy鈍ietle: 8088
  • sprz皻woy dekoder DVD a divixy

    jak masz wyda prawie 80 z這tych na dekodar to nie lepiej wymienic procka na jaki sensowny w tej cenie co raczej powinno pom鏂 na przycinaj帷e filmy>Musisz tlko napisac jaki komputer posiadasz tzn jaki procesor,p造ta gl闚na, ilo嗆 ramu etc...

    Komputery Hardware   30 Sie 2005 13:44 Odpowiedzi: 28    Wy鈍ietle: 5140
  • Telefon Panasonic GD96 brak wi瘯szo軼i tre軼i na LCD

    prawdopodobnie masz uszkodzon p造t gl闚na czesto tak sie dzieje w tym przypadku ale tak jak kolega m闚i cz瘰to pomaga przelutowanie uklad闚 uwa瘸j na temperatur delikatny telefon i nie odporny bgapozdrawiam

    GSM Serwis   02 Lut 2006 13:00 Odpowiedzi: 3    Wy鈍ietle: 1077
  • Czy ta karta ruszy u mnie?

    Witam. Mam takie pytanko... zastanawiam sie nad kupnem karty Gigabyte ATI Rad.9600Pro 128MB 128bit a 瞠 wymienia貫m ju w kompie prawie wszystko poza kart grafiki to zastanawia mnie czy mog wystapi jakie problemy z uruchomieniem tego sprz皻u? Mam obecnie Procesor AMD Athlon 64 3000+ s.754 (2,01GHz) P造ta...

    Komputery Hardware   10 Sie 2006 18:35 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 921
  • tecra8100 zalancza sie lecz nie swieci matryca

    Witam, mia貫m taki przypadek - pomogla wymiana pami璚i RAM. Ale mialem te taki, 瞠 nic nie pomog這, uszkodzona byla p造ta gl闚na. Zdarzy si przypadek, 瞠 taki notebook po pole瞠niu tydzie uruchomi si normalnie. Takie jakie dziwne one s.

    Monitory Serwis   21 Mar 2006 14:35 Odpowiedzi: 1    Wy鈍ietle: 789
  • Czy mo積a w Nokii 6230i odblokowa has這 w karcie MMC?

    Ile kosztuje takie odblokowanie? Pochodze z mniejszego miasteczka, a o serwisach nie wspomne bo jak zaszed貫m spyta si raz o naprawe telefonu to by mi w nim wszystko wymienili, a znajomy odda do zdjecia simlocka jakiego Siemensa to sie okaza這 po ich grzebaniu 瞠 uszkodzona jest p造ta gl闚na (w nowiutkim...

    GSM Serwis   15 Kwi 2006 20:30 Odpowiedzi: 17    Wy鈍ietle: 7032
  • Problem z USB awaria ?

    prawdopodobnie p造ta gl闚na ( dok豉dniej kontroler USB ) znajdz karte PCI-USB jak bedzie tak samo wywal plyte :( ewentualnie sprawdz czy w ktoryms gniezdzie USB nie zgioles blaszki i nie wywolujesz zwarcia chodz objaw bylby troche inny

    Komputery Hardware   30 Lis 2008 13:14 Odpowiedzi: 21    Wy鈍ietle: 19520
  • Amplituner thomson DPL 600cd

    znalaz貫m przyczyne takiego zachowania sie napi璚 by to 磧e wlutowany tranzystor, ter\az napi璚ia juz nie wariuja ale wzmacniacz morz chodzi przez godzine i jest wszysko ok a p鏮iej zn闚 nie morzna w陰czyc, za闚arzy貫m ze jak od陰cze jedn ta鄉e 陰czaca panel przedni z p造ta gl闚na to problemu nie...

    Audio Serwis   25 Cze 2006 09:19 Odpowiedzi: 2    Wy鈍ietle: 2166
  • Problem z podkreceniem Pentium D 920 na Asus P5LD2 Deluxe

    Witam Poni窺zy temat jest tylko czysto informacyjny. Nie mam zamiaru a tak podkr璚ec CPU przy obecnym chlodzeniu. Ostatnimi czasy bawilem si w podkr璚anie procesora. Normalnie mam ustawion magistral systemow na 260 mhz, co przy mnozniku 14x daje mi 3640 mhz. Przy takim ustawieniu CPU ma temperatur...

    Komputery Eksploatacja   15 Lis 2006 14:30 Odpowiedzi: 7    Wy鈍ietle: 1480
  • LCD Prestigio p 151 - jaki scalak U2

    juz mam jaki to scalak, jest to FDS8958A, a co do napi耩 to p造ta gl闚na jest zasilana, tylko zasilanie minitora pad這, mozna powiedziec ze pad jeden pion, jakbym wiedzia jakie napi璚ie, to m鏬豚ym podpi帷 zasilanie z elektroniki do matrycy, ewentualnie jakas transformatorek

    Monitory Serwis   16 Kwi 2008 18:25 Odpowiedzi: 10    Wy鈍ietle: 2822
  • problem z dyskiem restartuje sie komp

    p造ta gl闚na to ASUS A8NE - FM/S a PROCESOR AMD ATHLON 64 3200+ 512KB/CACHE OEM (939 pin) zasilacz to tracer CHIEFTEC 410-212 410W PCI-E SATA

    Naprawa HDD i odzysk danych   12 Sie 2008 21:50 Odpowiedzi: 4    Wy鈍ietle: 1187