można tak zmodyfikować FLASH, żeby przy pierwszym podłączeniu został sparowany z systemem immobilizera pojazdu. wystarczy jednak przelut 29F… i też zagra. Z tego już nic nie urzeźbisz, szkoda czasu. Napisz skąd jesteś, będzie łatwiej.
A dlaczego niby ten rezonator ceramiczny jest "wstępnie podejrzany"?
PDF'yw załączniku.
Wymiana wtrysku nie pomogła. Bardziej prawdopodobne , że katalizator ma wine czy płytka?
Pierwszy z brzegu 8,2pF, drugi 1nF. Trzeci element to dławik. Spróbuję zmierzyć jego indukcyjność. Edit: Niestety, dławika nie udało mi się zmierzyć.
Sprawdź napięcie zasilania może za niskie,albo podłożyć drugi sterownik ten wewnątrz ogrzewania(płytka).
Nie na płytce, tylko w obudowie....
Ps. Zapomniałem dopisać. Na zdjęciu nie ma kwarca ani tranzystora ponieważ były wcześniej demontowane i są sprawne. Tak wygląda cała płytka
nie kombinyj tak bo to wiecej roboty, zamien plytki :)
Masa się wypala bo ma za słaby styk. Częsty przypadek w Renault Ja robię tak że możesz w lutować przewód grubszy w płytkę i do wiązki, dłużej pożyje.
Witam czy udało ci się ustalić co to za element na tej płytce ???
Ale sprecyzuj czy ci nie otwiera czy nie rozbraja immo. Patrzyłeś czy ci nie skorodowała płytka odbiornika?
Twój problem zapewne tkwi w samym kluczyku. Oczyścić na początek płytkę i wymienić przycisk.
Procedurę wykonuje do samego końca. Po wpisaniu kodu wyjmuję kluczyk, wciskam guzik centralnego i trzymam aż się auto otworzy i zamknie, nastepnie klikam pilotem pod immo. Coś robię źle? Dodam że mam jeden kluczyk od stacyjki z działającym pilotem od zamka centralnego, a drugi oryginalny, który obecnie pasuje tylko do zamków lecz nie działa w nim płytka.
Przełącznika nie sprawdzałem, nie podejrzewałem go bo kontrolki w zegarach zapalają się tak jak powinny. Skrzynkę ta w komorze silnika najbardziej podejrzewam bo ma uszkodzoną obudowę i trochę zaśniedziała, tylko teraz nie wiem czy bawić się w jej rozlutowywanie. Może się ktoś orientuje czy na tej głównej płytce są jakieś elementy smd z tej nie dostępnej...
Uszkodzony inwenter pod wyświetlaczem trzeba tylko przepustowość i sprawdzić biały bezpiecznik na płytce SMD
Czasem coś nie łączy na płytce, trzeba rozciąć obudowę i obejrzeć.
Masa raczej jest sprawdzałem przewody.Do rozrusznika nie mam jak się dostać (brak kanału) Zaczynam podejrzewać wczorajsze opady dość mocno padał deszcz mocny grad i po tym już nie odpaliło.Bezpieczniki w silniku suche cała płytka wyciągana.
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Przelutowałem wszystkie elementy SMD na płytce i problem się rozwiązał.
Trzeba było uszczelnić antenę jak płytka była cała.
Daj zdjęcie zrobione z góry, tak żeby było widać oznaczenie układu scalonego na płytce.
Wydaje mi się że się mylisz. Skoro do niczego to nie prowadzi tzn że jest tak jak piszę. Jeżeli karta jest sprawna i działa immo to pokusił bym się nawet o przyklejenie tego pada do płytki jakimś klejem żeby tylko cewka się nie ruszała.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
A jaki to typ navi, skad mamy wiedzieć, czy radio w niej działa i czy jest włożona oryginalna płytka CD ?? Pozdr.
Płytka tylnej lampy sprawdz czy nie wypaliło styku przy wtyczce (czesta usterka)
Sprawdź bezpiecznik termiczny widoczny pod opornikami. Widać po jednym oporniku że nieźle się grzał, być może przytarty silniczek. Obejrzyj luty na płytce, czy nie sa popękane.
Kup obudowę i śmiało wymieniaj - przyciski na płytce też wymień na nowe.
Problem: ALTERNATOR Clio (silnik 1.8 - F3P) Jak sprawdzić co jest do wymiany: regulator czy płytka diodowa bez schematu:).
Uszkodzone ścieżki na płytce LED. Przeczyszczone i działa.
politomasz a dlaczego nie wspominasz że ci nie pali? Wklej normalne rozbierane zdjęcia a nie jakaś płytka z podsufitki.
co do regulacji to zalezy czy masz na szklankach czy na płytkach
Nie wiem jak by ona tam miała sie dostać ale ok . Niestety ale jest suchutko nie ma zadnych śladów wilgoci na płytce .
Ja robię to nożykiem do tapet i troche siły też trzeba użyć! Domyslam sie ale wiadomo starch ma wielkie oczy aby nic nie polamac
Masz wszystkie elementy SMD na płytce??
Jeśli się dobrze przyjrzysz to masz napisane w środku na pilocie przy grocie rodzaj baterii :D :P Wystarczy tylko troszkę się rozejrzeć i zobaczysz napis CR2016 :O Dodam jeszcze iż baterie wpinasz w pilota wkładasz + do dołu, czyli - do płytki, co tez jest oznaczone na płytce :)
1. W chwili zwarcia auto było na PB. 2. Jak pisałem zwarcie było między masą, a kablem od ECU do wtrysku PB - zakładając, że wtrysk ma małą rezystancję (nie wiem jaką ma, jak są zbudowane-jak cewka?) i na jego drugim pinie jest kabel zielony, to można powiedzieć, że zwarcie było między MASĄ, A ZIELONO-CZARNYM. 3. Auto odpala normalnie na PB. 4. Obwód...
Witam. Uszkodziłem fizycznie układ: 16F648A który znajduje się na płytce alarmu w moim samochodzie. Czy jeśli zamówię nowy to będzie trzeba go programować pod tą funkcje czy można go od razu wkładać w gniazdo umieszczając go w płytce?
Elektronika( zasilanie po stacyjce) jest zabezpieczona bezpiecznikiem 5A a zasilanie elektrozaworów (stały plus) co najmniej 25A. W przypadku problemów możesz uszkodzić płytkę.
No i widzisz po nagrzaniu zaworu co się dzieje prawie natychmiast tworzy się ścisk przez co zawór się nie domyka i na nim nie pali potem objawia się to wypaleniem gniazda oraz zaworu wymień tą płytkę albo przeleć ją na szlifierce magnesowej.
Stwierdził, że ustawiał luzy zaworowe na płytkach. Sprawdzę oczywiście.
Przelutuj płytkę.
Jedna kostka,pinów 9,kabli 8.Cztery grube czarne i cztery cienkie (różowy,pomarańczowy,biały,żółty).Nie mogę zrobić teraz foty,ale wystarczy wpisać w wyszukiwarkę "renault 7701040562".Regulator ma dwa duże tranzystory na płytce.
Płytka ominieta i działa. Dzięki za pomoc
witaj! Proponował bym zakup nowych diodek w sklepie elektrycznym sprzedają diody na odpowiednią długość. Na pasku są oznaczenia + i -.Pasek zamontować w starą obudowę i po kłopocie. Pozdrawiam Miro.Nasz
laguny miały immobilizer połączony razem z centralnym zamkiem tzn używając pilota uzbraja/rozbraja się immobilizer. Sprawdź odbiornik podczerwieni (koło lampki w suficie), często woda przeciekająca pod anteną uszkadza połączenia na płytce
Odepnij wiązkę od Brake Ecu, zresetuj system i Sprawdź zasilanie i mase modulatora na pinach wyjścia z Ecu najlepiej żarówką nie za dużej mocy :D lub testerem przez ok 2 min, jak ok sprawdź ponownie wiązkę do modulatora czy nie ma zwarcia pomiędzy kablami, Brake Ecu wyłącza zasilanie jak wykryje za duży pobór prądu (zwarcie). Ewentualnie masz zwarcie...
Czy sterownik był wysłany z pilotem??? Problem może leżeć w przekaźnikach zamontowanych na płytce tego sterownika. Myślę że nie do końca dobrze ktoś sprawdził.
Clip naprawiony brak przejścia między jedna płytką a drugą.
to lecisz po kolei od tego złącza , może ten płyn gdzieś na płytce został ;) miałem taki wynalazek że w środku olejem był zakonserwowany :] pozdrawiam
Kontrolka silnika nie powinna zaginąć w akcji, niezależnie od immo. Sprawdziłeś ten pierścień, czy tylko błędy skasowałeś? Tam lubi się połączenie zgubić bo śniedzieje na płytce.
Idź do zakładu napraw RTV, niech ci przelutuje cewkę na płytce kluczyka.
Okazało się że auto po wypadku i ECU został uszkodzony mechanicznie ale gość był tak wspaniałomyślny że wymienił obudowę na inną. Płytka ECU wielowarstwowa poważnie uszkodzona.
tea5500 nie da się "wprogramować" jak w nowszych renault (wciskanie przycisku itp) - kod jest ustalany "na sztywno" poprzez lutowanie/cięcie/frezowanie ścieżek na płytce (jasno jest to opisane w nocie katalogowej) Sam właśnie kupiłem pilota do starszego renault celem "zaprogramowania" go do mojego espace (oryginalny pilot ma tea5500), otwieram a tam...
Miałem taką samą usterkę jak w temacie i uszkodzony był rezystor nastawny(ściemniacz) oraz przepalona jedna ścieżka na płytce licznika
Plus za to że działa i zrobione własnoręcznie ale wielki minus za tą paskowaną taśmę;/ Wygląda to koszmarnie i po jakimś czasie zacznie odłazić i się tylko cała płytka będzie lepiła.
jaki powinien być luz między wałkiem a popychaczem 0,2 i 0,4 pęknięta płytka masz płytki??????
Robi a jak z kluczykiem ? Wystarczy ze starego przełożyć tylko płytkę do otwierania centralnego zamka ?
1.Nie działa.Jest głębszy problem. 2.A czy w działającym pilocie też dioda sama gaśnie nawet jak trzymam przycisk ciągle ?? 3.A może to problem w tym że nie da się zamknąć auta wkładając kluczyk do zamka kierowcy.Wogóle nic nie reaguje. 4.Ale z przycisku wewnątrz auta zamyka wszystkie drzwi(bagaznik nie wiem).Nie mam na razie auta. 5.Jeszcze muszę naprawić...
Spróbuj jeszcze opukać komputer pod kątem zimnych lutów. Jeżeli okaże się, że jest wyraźna reakcja na wstrząsy, to niestety poprawa lutów może okazać się bardzo kłopotliwa ze względu na to, że płytka drukowana zalana jest silikonem.
jak i to element spalil sie na pieprz ? w zalacznikach zdjecia sterownika i plytki
Lub płytka regulatora obrotów do przelutowania.
Witam Mam takie krótkie pytanie, w Renault Thalii 2001 75KM 8V są zawory regulawoane Kluczem czy płytkami?? Za odp z góry dziękuje
Co to znaczy " przepala sie płytka"? , w którym miejscu? , pomiędzy jakimi wyprowadzeniami? Sprawdź wiązkę do przepływomierza!
W tym silniku zawory reguluje się płytkami
Witam, również mam prośbę o kod jednak do laguny I, nie mam dostępu do kompa z xp, będę wdzięczny za pomoc VIN: VF1B560KE17853796 Kod z płytki: 097332276inf 22/0 dodam ze na obudowie kluczyka nie mam żadnych kodów jedynie te na płytce. Pozdrawiam
Stary "zimowo-wilgotnościowy" problem :) Wyjmij płytkę odbiornika IR i przeczyść preparatem do czyszcz. elektroniki, to samo ze złączem. Odbiornik to już chyba wiesz gdzie się znajduje.
Płytka od przekaźników jest w porządku. Tą kostkę sprawdzę, dzięki .
Da się. Emulator immo do środka ecu silnika i odpalisz nawet kartą do bankomatu. A w 90% kart wystarczy przelutować płytkę i działa.
Raczysz sobie ze mnie żartować ? - gdzie według ciebie znajduje się ta bateria na płytce sensora ?
Nie sądzę żeby tu leżał problem, właśnie dlatego jest wykorzystywane te wspomaganie bo wystarczy mu zasilanie na dwóch przewodach plus masa. Co do ewentualnego kasowania błędów to np. Deplhi, Autel, Clip, może nawet ELM327 plis jakaś apka na tel. Musisz odszukać schemat i zobaczyć gdzie się wpiąć. CAN jest bodajże na 5 i 7 pinie na płytce.
Prawdopodobnie to nie wina tego kondensatorka tylko odkleiła się jedna z nóg przycisku. Jak naciśniesz przycisk i kondensator wtedy płytka się odkształca i powoduje kontakt pilota.
Jeśli chodzi o oprogramowanie do interfejsów, to nie jest tak dobrze Sprzedawca na allegro sprzedaje ci interfejs ,oprogramowanie jest tylko dodatkiem ,za które nie ponosi odpowiedzialności (najczęściej darmowe programy) O ile płytka jest dobrze nagrana, Możesz dostać płytkę wadliwą i nie uruchomisz wszystkich opcji programu Od dostawcy otrzymałem odpowiedź...
Oglądałem UPC z obu stron, ale nie widziałem żadnej cewki. Tylko płytka z obwodami i nic więcej. Jak taki przekaźnik wygląda i czy można go jakoś wymienić?
proszę bardzo https://obrazki.elektroda.pl/1578522300_...
Sygnał dostaje ze sterownika silnika w zależności od temperatury płynu i zewnętrznej. Jeśli na grubym przewodzie jest zasilanie to reszra zależy od elektroniki silnika możesz sprawdzić w środku czy nie jest uszkodzona płytka elektroniczna (śniedź) ze względu na nieszczelność.
rozbierałem już trzy razy. Jeszcze jedno co zrobiłem to na płytce odkręciłem plastikową nakrętkę pod którą był taki wałek których sporo w tej płytce. Czy za duże dokręcenie tej plastikowej śruby może dawać takie objawy? Składałem z instrukcją.
Tak naprawdę to ameryki nie odkryłeś i Poczytaj na forach skody czy renaulta że ludzie takie coś sami robili i nawet płytka nie potrzebna. Takie coś sam robiłem i zajęło mi to 2 godziny i 3 piwa. Ale bez wtyczek tylko lutowałem.
wyjmij moduł przełacznikow po stronie kierowcy, potem go robierz, dobierz sie do przelacznikow przednich, rozbierz je, i tam bedziesz miec na płytce zimny lut - popraw.
witam potrzebuje kod odblokowujący do immo renaulr scenic 1.9dci 2000r nr. vin vf1ja1f0522322010 nr na kluczyku CR1620 ,PA66-GF30 nr na płytce kluczyka 00079
Musi być króciec. Jak masz rurę elastyczną która idzie z nadkola do obudowy filtra to za nią jest ta klapa i powinien być króciec (dodatkowo wchodzi tam rura która doprowadza ciepłe powietrze znad wydechu). Tam nie ma hydro popychaczy i nie wiem kto Ci to powiedział. Regulacja jest na płytkach.
Kolega ma problem: Renault 19, 1995r. Nie działa nawiew powietrza, ale jak włączę klimatyzację na max to wtedy dmucha. Gdy przekręcam regulator nawiewu powietrza to nic się nie dzieje. Co to może być? Znajomy mu mówił, że to jakaś płytka się przepaliła. Czy możecie coś poradzić?
Na innym Renault nie testowałem. Ale poradziłem sobie. Przelutowałem płytkę CAN i pomogło, tak więc wina po stronie sondy. Na tą chwilę eweidentnie mam zwarcie do masy na dwóch czujnikach położenia wysokości xenonu.
Sprawdź odbiornik w podsufitce, tam często przez antenę woda potrafi kapać na płytkę i wdaje się korozja.
Witam. Proszę o pomoc w identyfikacji czegoś.... Część jest wlutowana na małej płytce razem z opornikiem 120kOhma i w bardzo małej odległości porusza się magnes. Jest to płytka wyjęta z modułu hamulca ręcznego renault grand scenic 2005. Wiem ze nie ma różnicy czy to grand czy zwykły - oczywiście jeżeli chodzi o ten czujnik. Co to może być ? https://obrazki.elektroda.pl/4689311000_...
Mierząc na mojej płytce pokazuje wartość ok 10nF (bez wylutowania).
Koledzy, a podpowiecie jak rozebrać ten sterownik? Płytka jest przyklejona na białym silikonowo podobnym kleju i tylko to mnie "trzyma".
Numer jest tylko na płytce 99147
mam lagune 1.9 dci 2002 prosze o mape polski na płytce na adres michalptas (at)02.pl
Strumien dobrze radzi podmień płytkę. Sprawdź w aparacie czy dioda świeci.
a na płytce szukałeś?
Jeszcze musiał byś sprawdzić płytkę z opornikami, mógł lut puścić.
Zobacz połączenia wtyczek z płytką licznika (po rozebraniu ).Pozdro,
Jaeger rok 98/99 numery z naklejek 0904/633/9902 No 181 i 7700847784. Procesor motor. maska 0G32V więc HC11KG4. Jest to diesel. Ucięta taśma między wyświetlaczem i płytą. Może być sama płytka z taśmą połączona z wyświetlaczem.
Witam. Mam samochód Renault Megan 1.6 1997r. Problem polega na tym iż podgrzewanie szyby tylnej nie działa. Brak napięcia na stykach grzałki (drucików na szybie) oraz kontrolka też nie działa. Bezpiecznik F1 sprawdzony miernikiem jest dobry. Przewody sprawdzone i sprawne. Opcja jaka mi chodzi po głowie to zlokalizowanie przekaźnika od podgrzewania tej...
Witam, mam problemy z logowaniem dlatego tak późno piszę. Połączenia pomiędzy płytkami poprzecinałem obcinaczkami a po poprawieniu lutów lutowałem doczołowo tworząc kulki z cyny lub dodając nakładki ze srebrzanki.
Regulacja płytkami. Jaki jest przebieg silnika? Od kiedy jeździ na gazie?
Mam sondę jak w temacie i chciałbym dostać się do flash (płytka ISO leży, nie wygląda to na usterkę elektryczną). Procek to MC68HC16Z1, zastanawiałem się nad programatorem BDM do ECU z allegro. Da to radę?
nawiga to system carminat, jeśli chodzi o język to jest specjalna płytka z jężykami - oryginalne niestety bez języka polskiego - tylko zachodnioeuropejskie. pozdr
Witam, Posiadam płytkę upc od Renault Scenic 1.5 dci z 2004 roku. Na płycie znalazłem dwa elementy, zaznaczone na czerwono. Nie jestem w stanie ich zidentyfikować. Pierwszy z lewej po pomiarze miernikiem pokazuje nieskończoność w obu kierunkach, drugi natomiast zerową rezystancję również w obu kierunkach. Co to może być za element elektroniczny? https://obrazki.elektroda.pl/1176154700_...
płytka płytka testowy płytka płytka uniwersalny płytka płytka testowa
wzmacniacze arcam zaparzacz zatkana funkcja excel adres
mikrokomputer cobra1 samsung rv510 sterowniki
Instrukcja obsługi Zoyi ZT703S po polsku - jak uzyskać? Dławik 0,5 mH/0,5 A – jak wykonać na toroidzie T68-26, dobór drutu DNE 0,50 mm