W niektorych modelach forda stosowana jest pompa wtryskowa bosch VP44. Model ten jest wrazliwy na nieszczelne przewody przelewowe pomiedzy wtryskiwaczami i rowniez pompa.Proponuje na poczatek minimalny koszt tzn wymienic wspomniane przewody.Z podobnym problemem walczylem w swojej Vectrze i gdy bylem juz zdecydowany na wymiane pompy znalazlem na forum...
Po wymianie pompki pomocniczej problem zniknął, zakupiłem zamiennik firmy Energy, wszystko pasowało bez przeróbek.
Wszystkie powyższe błędy odnoszą się do pompy ale nie do końca muszą na nią wskazywać. Zapodaj trochę więcej informacji np: czy po krótkiej jeździe włącza się tryb awaryjny i czy wyłączenie zapłonu i ponownym uruchomieniu na chwilę pomaga, podaj moc silnika i lub kod silnika.
Sprawadziłbym wtryski - zwłaszcza na ciśnienie otwarcia. Powinny mieć wyrównane.
Pompa do wymiany lub regeneracji, jesteś z płocka to poszukaj numeru do Gozdowa tam Ci powiedzą ile za regenerację biorą mogę ich polecić.
Na próbę trzeba podłożyć zawór ciśnienia paliwa, ale często w tych wersjach padały pompy/sterowniki, i często pojawiał się P0148. Może też ta pompka w zbiorniku zawieszać się i nie dawać dobrego ciśnienia. Zakładam, że filtr paliwa wymieniony ? i nie zaczęło to się przypadkiem po jego wymianie ? A jak odpali to chodzi wszystko prawidłowo ?
Witam. Mam problem z mondeo mk3 2.0 tddi 90km 2002r. Auto zaczęło nie równo pracować, na biegu jałowym i szarpie podczas jazdy. Auto odpala jeździ ogólnie moc ma . Błąd jaki zgłasza to P0148 , dodam że nie posiada pompy ,przy zbiorniku.
Jako, że mam kabel kkl próbowałem diagnozować znajomemu Ducato 2.0jtd (czyli chyba 2.0HDI;) ) auto jeździ, całkiem nieźle jak na dostawczaka, może jedynie dół ma słaby. Ale do rzeczy - FES pokazał mi całkiem pokaźną listę błędów: P1612 - Fuel filter heater relay - Brak sygnału Krytyczny P0404 - EGR - j.w. P0638 - Flow modif. throttle - j.w. + lampka...
Witam, chciałem się podpiać pod jeden temat, ale był zablokowany i z innym silnikiem (TDDi). W czym problem: Posiadam Mondeo z 2002 2.0 TDCi BWY - 245 'tysiakow nakulane'. Na zimnym silniku dziala ok., problem jest gdy silnik sie rozgrzeje i przy przyspieszaniu traci moc, szarpie, spadaja z przerywami obroty, co doprowadza silnik do gaśnięcia. Po 5...
Tak...problem dawno rozwiązany...VAS i zakończenie testu drogowego i prowadzonych funkcjach...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
link do tej pompy : http://www.jack.com.pl/shop/pompy/wiecej... tak po mojemu to nie silnik jest tu problemem ale cisnienie przyznam sie ze tez to byla pierwsz moja diagnoza czyli sterownik cisnieniowy. Tylko ze ja go odlaczylem i wlozylem rury do zbiornika ktory stal blizej zeby zobaczyc czy zassie wode i tak bylo pompa pompuje...
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or Volume Air Flow A Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow A Circuit...
kyocera toner zużyty gniazdka angielskie silniczek obrotomierza
Przeróbka kostki Piaggio ZIP na chiński skuter Cztery przewody w akumulatorze wiertarki - funkcje i zastosowanie