[url=http://lmgtfy.com/?q=p0234+citroen+... tu
Jestem pewien i wiem co mówię, przy okazji egr off i autko będzie śmigać jak nowe. Na PW masz człowieka który to ogarnie w Warszawie.
Odcina bo turbo ładuje zbyt mocno.
mozna zrobic delikatną zwezke na zasilaniu elektrozaworu (na VAC - oby nie na OUT!!)
Błąd EDC przy niskich obrotach ok 1700 i wysokim biegu. Proszę o porade...wszystkie tematy powoli się wyczerpuje...wtryski czujniki turbina egr wszystko wymienione lub sprawdzone A błąd jest nadal...teraz mam wysokie ciśnienie doładowania w kolektorze kolorowym...p0234...pozdrawiam
Trzeba sprawdzić czy kierownice w turbo chodzą płynnie, czy geometria się nie zacina
https://obrazki.elektroda.pl/9994021700_... https://obrazki.elektroda.pl/9572231900_... (at)ElektrodaBot Wstępna ocena dostępnych informacji Z dotychczasowych danych i zamieszczonych zrzutów ekranu wynika, że mimo wymiany przepływomierza na oryginalny Bosch i przeprowadzenia resetów/adaptacji w sterowniku, nadal pojawiają się...
P0234 to błąd przeładowania turbiny (większa niż dopuszczalna różnica między oczekiwanym, a zmierzonym ciśnieniem doładowania). Zapewne problem w sterowaniu geometrią turbiny.
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Witam, Podbiję temat. Również walczę z tematem przeładowania (od około 2 lat) ale w Focusie 1.6 tdci 109km . Tak znalazłem. Tak jak podejrzewałem zimny lut na rezystorze w ECU. Zakładam, że nie masz IDS'a więc musisz na początek podjechać do kogoś z kompem i niech sprawdzi jaką temperaturę widzi ECU z czujnika w przepływomierzu ( nie pomiar IAT z czujnika...
Okablowanie od czujnika do ecu . oraz egr.
Podjechałem na kompa pokazał błąd P0234 - Błąd podciśnienia turbosprężarki. Mechanik wymienił czujnik podciśnienia na kolektorze ssącym Błędna interpretacja błędu, tak czy siak masz kłopot z doładowaniem...
Witam, mam problem z Audi A6 C6 2.0 TDI 136KM BRF 2006r. Auto wchodzi w tryb awaryjny na 4, 5, 6 biegu przeważnie przy 3k obrotów. Przy zmianie biegów po wciśnięciu sprzęgła słychać świst. Przepływomierz już zmieniłem i nic się nie zmieniło. Na dodatek dzisiaj zaczęła kopcić na czarno (wcześniej zrobiłem 7 tysięcy km i nic nie kopciła). EGR jest czysty....
Za duże ciśnienie doładowania. Podciśnienia Wężyki Geometria (albo westgate) Zawór sterujący (wszyscy nazywają go n75 jak w vw)
wymiana softu w ecu silnika,jeśli jest nowsza wersja tylko servis
jaka to sytuacja? któremu koledze temu od paliwa czy temu od filtra cząstek stałych udało się naprawić?
Może 1,35 nadciśnienia, czyli bezwzględnie 2,35?
Ja mam troche inny problem,na stosunkowo krotkich trasach silnik dziala normolnie,turbo dziala w pelnym zakresie obrotow,silnik prawidlowo reaguje na pedal gazu.Natomiast kiedy jade w dluzsza trase po mniej wiecej 50-60 km auto stopniowo traci moc i nie reaguje na gaz niezaleznie od tego na ktorym jest biegu,i dzieje sie to przy okolo 80km/h ,potem...
witam mam problem z passatem 2.0 140KM B6 2005r. przy predkosci 120km/h auto przechodzi w tryb serwisowy ( zapala sie kontrolka swiec ) bylem u kumpla i po odczytaniu kompa wywalilo blad P0234 ( regulacja cisnienia doladowania powyzej gornej granicy ) pytanko co moze byc tego przyczyna w poniedzialek jade do serwisu i chce mniej wiecej wiedziec co moze...
Kolektor wymieniony....
Raczej nie.
Problemy na wolnych obrotach to niestety bardzo często wryskiwacze , ale nie od tego powinieneś zaczynać . Będe śledził ten problem może jeszcze coś podpowiem .
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Od dzis mam juz stały błąd P0234, wychodzi chyba na elektrozawór.
Zacięta kierownica od turbo, do czyszczenia na początek. Instrukcje w internecie można znaleść.
Przy prędkościach autostradowych wchodzi w tryb awaryjny i mam błąd P0234 przeładowanie turbiny. Turbina pompuje do 3.5 bara przy prędkościach autostradowych. To juz druga pompa Vacum, na poprzedniej wgl turbo nie wstawało. Czy możliwe że przeładowanie jest przez to że podciśnienie jest za niskie i nie jest w stanie zaciągnąć sztangi turbo do konca...
Witam Kontynuuję wątek. Wymieniłem filtr paliwa na oryginalny i po tym problem znikł, ale pojawił się kolejny. Po przejechaniu ca. 100 km od wymiany filtru pojawił się błąd P0234 - za duże doładowanie na turbo (podczas przyspieszania) i teraz moje pytanie czy jest to błąd przejściowy ? Przejrzałem dzisiaj przewody w i wtyczki i nie zauważyłem żadnych...
P0204, P0234, P1350, P1351, P1598 to te kody błędu mi pokazuje
niestety wywala błąd p0234 czyli przeładowanie silnika ,sprawdzałem wszystkie zawory podmieniając na sprawne,wyczyściłem egr,przepływkę,czujnik na kolektorze ssącym,sprawdzałem wakuometrem i podcisnienia są ok,na koniec ograniczyłem turbine nakrętkom na regulatorze i dalej to samo.Tylko że teraz wywala błąd co chwilę.Nie wiem już co mam robić .Turbina...
http://wiki.ross-tech.com/index.php/1661... Dodano po 8 kolego to jest problem łożyska w sprężarce ze zmienną geometrią ,problem polega na tym że się przyciera i nie pracuje płynnie nie wracająć się a efektem tago jest przekroczona granica regulacji ,znaczy zbyt wysokie cisnienie doladowania czego wynikiem jest wylączenie przez ECU sterowania...
Po skanowaniu i błędzie P0234 podmianie czujnika MAP oraz zaworu N75 pomogła tylko regeneracja turbiny.
Witam. Mam pytanie posiadam również ibizę 1.2 TDI z 2012r. i mam podobny problem błąd p0234 przeładowanie... ale gdy ściągnę węża który idzie z filtra powietrza do elektrozaworu problem nie występuje. Czy problem został rozwiązany ? Dziękuje i pozdrawiam.
komputer podłączony wystąpił błąd P0234
Witam. Podczas jazdy wyskakuje kontrolka z silnikiem i auto traci chwilowo moc. Po zgaszeniu i zapaleniu wszystko wraca do normy na pewien czas. Po podłączeniu występują błędy: P0234-Regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym(odchylenie ujemne) P1125-Obwód informacji zwrotnej z silnika przepustnicy. Ma ktoś jakieś pomysły od czego zacząć?
Podłączyłem pod laptopa i pokazało mi: 1) P1496 Turbo o zmiennej geometrii. 2) P11AA Obieg powietrza. 3) P0238 Czujnik ciśnienia wlotu rozdzielacza. 4) U1118 Sieć między systemowa can. 5) P149C Turbo o zmiennej geometrii. 6) P0234 Regulacja ciśnienia doładowania. 7) U1318 Sieć między systemowa can.
Witam, mam problem z moim Seatem Leonem 1.9 TDI 110KM ASV. Auto posiada modyfikowany soft (zrobiony za poprzedniego właściciela). Auto często ma przeładowanie turbiny (błąd P0234) i zanim oddam turbinę do czyszczenia chciałbym się was zapytać o program, czy może onn jest winowajcą tego błędu.
P0234 jest przy doładowaniu o ponad 2bar i to się zgadza, bo przy 1,9bara nie ma błędu. Największe rozbieżności są z masą powietrza, a nie z ciśnieniem doładowania, tutaj rozbieżność pojawia się co najwyżej po gwałtownym odpuszczeniu gazu.
opis kodów blędów. 001648 - Sterownik świec żarowych 1; obwód świec żarowych P0670 - 000 - usterka elektryczna 000564 - Regulacja ciśnienia doładowania P0234 - 000 - przekroczona górna granica regulacji - Sporadyczny
Samochód jest już po wycięciu dpf-a, ale pozostały 3 błędy na silniku i od czasu do czasu traci moc zaś maksymalna prędkość do 160km/h (ponoć jeździł szybciej). Kody błędów: P2141 P0488 P0234 Dwa pierwsze tyczą się przepustnicy EGR. Czy ktoś z szanownych kolegów przerabiał podobny problem ? W tym modelu jest bypass i przepustnica EGR (obydwie obok siebie)....
Golf V 1.9TDI 105KM BLS 2007r 330k km. Od kilku dni, gdy jest zimny to po przejechaniu przeważnie ~2 km zaczyna migać kontrolka od świec, no i dwa razy zapalił się także check(ogólnie pierwszy raz check od 40 tys km) - ma muła. Raz checka skasowałem testerem, a drugi raz sam zgasł po kilkudziesięciu km. Problem zdarza się załóżmy 8 na 10 razy, gdy jedzie...
Można to zdiagnozować co jest przyczyna tego stanu, który element? Oczywiście że tak. P0234 Regulacja ciśnienia doładowania Powyżej granicy regulacji Jazda próbna z podglądem parametrów ciśnienia doładowania wiele by już wyjaśniła. Ciśnienie zadane, ciśnienie rzeczywiste i wysterowanie zaworu N75.
:arrow: [url=http://fiatpunto.com.pl/post653172.... Punto 1.3MJ - MAF/MAP/EGR P0234 :arrow: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... 1.3JTDm 90HP - MAP, MAF oczekiwane/zmierzone - spore rozbieżności ...do dzisiaj tego kolektora nie wyczyściłem :/
Nie mam czym sprawdzić tego ciśnienia, dopiero na jutro umówiłem się u gościa. Ale dokładnie wyskakuje mi tylko ten jeden błąd: P0234, przy takich parametrach zapisuje się ten błąd: prędkość obr. silnika 1992; wydatek rzeczywisty 32mm/wtrysk; ciśnienie turbo 1671; wartość zadana 1341; elektrozawór ciśnienia turbo 5%.
W Astrze H z silnikiem Z17DTH po raz kolejny w krótkim czasie padła turbosprężarka. Co może być przyczyną i co należałoby sprawdzić, żeby ustrzec się kolejnej awarii? Planuję zakup regenerowanej sprężarki i nowego zaworu sterującego. Do tego sprawdzenie ciśnienia i przepływu oleju przez sprężarkę. Kolektor dolotowy jest wyczyszczony, klapy wirowe chodzą...
Jeszcze co mnie niepokoi to to, że auto podczas naciskania pedału gazu chodzi jakby głośniej - słychać większy klekot niż wcześniej. Dzieje się tak na każdym poziomie obrotów. Znajomy przeczytał auto OP COMem i wyszły takie błędy: Code Index and version: O90JTD75 Łączna ilość kodów: 2 P0400 - Otwarty obwód recyrkulacji gazu wydechowego (04) - Obecny...
Witam posiadam forda mondeo mk4 2.0tdci 140km 2008R od jakiegoś czasu mam problem z silnikiem wczasie jazdy włącza się tryb awaryjny odcina turbine spada moc silnika i kręci się maksymalnie do 2000 obr. Byłem podjechany pod komputer,komputer pokazał błąd sensora zmiennej geometri turbosprężarki więc wymieniłem ten sensor który odpowiada za geometrię...
Witam, więc zaczynając od początku. AUDI A4 B6 1.8T BFB Wymieniłem turbinie, przy okazji zamontowałem sztywny tip. Po zmontowaniu wszystkiego, odpaleniu auta z filtra powietrza wydobywał się dźwięk jak z blow offa więc wymieniłem dv bo była martwa. Po zamontowaniu nowej DV, przejechałem się autem by sprawdzić jak turbo pracuje, turbo wstaje i odcina...
Witam moje auto to vectra c 2.2dti 125km 2002r mam problem z elektrozaworem(tak mi się wydaje) bosch 0 928 400 536 objawy auto straciło na mocy z dołu słabo się zbiera ,po dodaniu gazu w podłogę po chwili wchodzi w tryb awaryjny.myślę że to ten zawór jak go rozłączyłem i wężyki od niego złączyłem razem samochód zbiera się normalnie nie wchodzi w tryb...
Witam wszystkich Zwracam się z prośbą do szanownych kolegów z takim problemem że moja Viki 2,2 DTI Automat do około 3000 obr/min jedzie normalnie niezależnie na którym biegu czy w automacie czy na tiptronicu,po minimalnym przekroczeniu 3000 obr.turbina doładowuje nagle trochę powyżej 2 bar i od razu check i auto z kluczem się zaświeca.Po pominięciu...
Witam wszystkich. Otóż postanowiłem się podzielić moim przypadkiem z focusem. Zaczą dymić stracił trochę mocy itp. tak jeździłem z 3 miesiące po 3 miesiącach zapaliła się kontrolka świec (nagle w czasie jazdy) i samochód przeszedł w tryb awaryjny. Po dojechaniu do miejsca zamieszkania i zdiagnozowaniu błędu komputerem okazało się że ma dwa błędy P0234...
Cześć, jestem posiadaczem Opla Astry H i chciałbym dowiedzieć się, nauczyć, poruszyć kwestie mojego problemu oraz zgłosić się do tutejszych bywalcy o pomoc do problemu, który wylazł z mojego samochodu dosłownie z nikąd. Mój samochód to Opel Astra H Kombi 2005 1.7CDTi 101km 350000km przebiegu. Problem wystąpił 22 marca rano, gdy odpaliłem samochód rano...
Na poczatek znajdz dobrego elektryka i niech przebada alternator jak masz mozliwosc zaloz inny akumuator pojezdzisz i zobaczysz czy jest zmiana co do bledu P0234 tj przealdowanie turbiny i dlatego odcina ci ja po przekroczeniu 3000 tys.obrotow tutaj przyczyn moze byc kilka zmierz podcisnienie,jesli bedzie dobre to pompa vaku ok, czujnik doladownia podcisnienia...
Witam , Dzisiaj samochod stracil moc. Pomogło wyłączenie zapłonu i ponowne odpalenie. Przeskanowalem go kabelkiem i jest problem chyba z turbiną ? Czy cos ewentualnie jeszcze mogę zweryfikować? Czy przygotować się na regeneracje ? Silnik 1.9 TDI Bxe Poniżej błąd: 1 Fault Found: 000564 - Boost Pressure Regulation P0234 - 000 - Limit Exceeded (Overboost...
Jak w temacie nie odpali na zimnym silniku (kręci bez końca) Kupiłem wszystko było ok do czasu jak ostygł. Były sprzedający stwierdził, że przepustnica wymieniłem na nową bez zmian. Odpala "na plaka" po rozgrzaniu jest ok, ma moc, nie kopci. Palił się check - kody błędów: P2149-Kondensator wtrysku rząd 2 zwarcie do masy P2146-Fuel Injector Group A Supply...
Witam sprawdziłem vagiem kody błędów w VW Transporter takim jak w temacie program wyświetlił następujące kody: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 070 906 016 A Component and/or Version: R5 2,5L EDC G000SG 5282 Software Coding: 0001072 Work Shop Code: WSC 02756 8 Faults Found: 18357 - Control Module 2 for Coolant Fan: Defective...
Witam, Odkopię i przyłącze się do tematu mam nadzieje, że prawidłowo. Mam Citroena C4 2.0HDI 136KM z 2006 roku. Auto przy wysokich prędkościach(ok.160-170km/h) traci moc, spada prędkość i zapala się żółta kontrolka silnika, następnie po ponownym uruchomieniu moc wraca. Robiliśmy diagnostykę i wyświetliły się następujące błędy: - P1351 Przekaźnik wstępnego...
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
koledzy bardzo prosiłbym o pomoc w walce ktora trwa juz 3 miesiace i nadal problem nie rozwiązany a mianowicie posiadam astre H z silnikiem 1.7 cdti Z17DTH przy zwykłej jezdzie w chwili gdy chce przyspieszyc i silnik dostaje wiekszego obciązenia z nizszych obrotow po krótkiej chwili (ok.6-10 sekund takiego przyspieszania) zapala sie kontrolka z kluczykiem...
odświeżam temat Czy mógłby ktoś pomóc mi rozszyfrować następujące błędy i powiedzieć co może być ich przyczyną? co je usunę to po paru minutach jazdy się tworzą od nowa. Auto nie ma pełnej mocy i przy 100km/h tak jakby odcinał go komputer że więcej nie idzie, być może przez te błędy. 000564 - Boost Pressure Regulation: Limit Exceeded (Overboost Condition)...
Wlozylem w menadzerze urzadzen go nie widac. SMART z SSD moze sie przyda. ----------------------------------------... CrystalDiskInfo 6.3.1 (C) 2008-2015 hiyohiyo Crystal Dew World : http://crystalmark.info/ ----------------------------------------... OS : Windows 7 Professional SP1 [6.1...
po raz kolejny podbijam temat w nadziei na jakieś pomysły, poniżej wklejam błąd, dosyć typowy w tej sytuacji, który wywaliło mi po zablokowaniu mechanicznym gruszki w pozycji ściągniętej. Ciekawe jest to, że jadąc z tak zablokowaną turbiną przepływka miała prawie zgodne parametry żądane z uzyskanymi. Wcześniej przy normalnej pracy turbiny nie można...
Witam. Dokładnie 14 miesięcy temu miałem pełna regeneracje turbiny bo łapał notlaufa. Do dzisiaj był spokój- nic się nie działo.... Az tu wyprzedzam i spadek mocy.... Bład w komputerze Address 01: Engine Labels: 03G-906-016-BKC.lbl Control Module Part Number: 03G 906 021 LK HW: 03G 906 021 AN Component and/or Version: R4 1,9L EDC 000SG 9249 Software...
Witam. Opel Vectra C 2004r. 1.9 dth 150 km. 280 tyś km. Auto nie jedzie do 2,5 tys obrotów. Co było sprawdzone i zrobione: 1. Diagnoza komputem - podczas jazdy od ok. 1800 obr. zadane ciśnienie ładowania ok. 2.4 bara, a turbina bije 1.5 bara, dopiero przy 2600 obr. ciśnienie wzrasta do 2.2bara i dalej już nie rośnie. Sporadycznie wyskoczy błąd p0234...
Od roku walczę z pojawiającym się błędem znanym powszechnie jako Antipollution Fault. Opiszę najpierw co zrobiłem do tej pory. Wymianie uległy: czujnik różnicowy ciśnienia spalin (fap), czujnik ciśnienia doładowania, elektrozawór EGR, przepustnica powietrza, intercooler (rzeczywiscie byl troche nieszczelny), uzupelniono eolys, zresetowano kalkulator...
Witam wszystkich serdecznie podepnę się pod temat by nie zakładać nowego wątku pacjent to audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa...
Witam, ostatnio podczas wyjechania na drogę krajową chciałem trochę gwałtowniej przyspieszyć i od 2 biegu powyżej 2 tys obr. autem zaczyna szarpać/przerywać oraz na desce zaczęła migać kontrolka świec żarowych i samochód wpadł w tryb awaryjny. Po zagaszeniu silnika odpaleniu na nowo tryb awaryjnego już nie było ale ponownie podczas gwałtownego przyspieszania...
SPN 4591 Kontrola ciśnienia doładowywania (wysokie ciśnienie) Strategia monitoringu Kontrola ciśnienia doładowywania Odbiór przez klienta/opis objawów • Lampka kontrolna układu oczyszczania spalin (MIL) świeci się stale • Podczas jazdy i w trakcie postoju pojazdu centralna lampka ostrzegawcza cały czas świeci się na czerwono • Lampka kontrolna świeci...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or Volume Air Flow A Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow A Circuit...
Witam wszystkich serdecznie, zakupiłem sobie audi a3 8P z silnikiem 2.0 Tdi, AZV, po zakupie wyszło kilka problemów ale przy pomocy forum udało mi się je zlikwidować własnymi siłami, problem z niezakodowanym esp, czujnikiem kąta skrętu, niskim napięciu na akumulatorze, itp. Natomiast pozostały jeszcze dwa problemy jeden tak jak w temacie, silnik wpada...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
błąd p0234 ciśnienie doładowania p0234 ciśnienie doładować p0234
monitor freesync blaszka miedziane dekiel pompa
elektryczna pompa wspomagania volvo opóźnione wyłączenie przekaźnika
Jak naprawić uszkodzone gniazda klawiatury - poradnik Pobór prądu przez buzzer elektromagnetyczny 12mm