Witam kolegów. Mam problem ze swoim mondeo jak w temacie 2002 rok MK3, silnik TDCI 2,0 litra oczywiście CR. Czytałem dużo o tym problemie tu na forach ale podobnego opisu nie znalazłem. Od początku, jakieś 2 tygodnie temu podczas wyprzedzania zgasł mi silnik, oczywiście mrugała sprężynka. Po...
Witam, Focus 1.8TDCI CR, po zalaniu benzyny do zbiornika samochód odmówił posłuszeństwa. Sterownik silnika wykasował kodowanie wtrysków. Po dolaniu środka czyszczącego do zbiornika i ponownym zakodowaniu wtrysków samochód odpala i pracuje bez problemu na biegu jałowym. Korekty wtrysków, filtr paliwa,...
Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? Wypracowują się i wtryski i pompa. Przelewy masz spore, naprawa wtrysków (wymiana zaworków) pomoże, ale na krótko - przebieg rzędu kilkanaście kkm. To że nie ma opiłków, nie znaczy, że pompa jest ok. Zapoznaj się może z bardzo pouczającym...
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli...
Witam koledzy. Mam problem z moim Mondeo 2.0 Tdci 2006 rok. Od pewnego czasu zdarzało się że przy redukcji na 3 bieg i dodaniu gazu silnik potrafił szarpnąć i dalej było ok. Ostatnio choroba się rozwineła i doszła sprężynka błedy p0251 p1211 oraz p2280 wszystkie dotyczą za wysokiego ciśnienia paliwa....
Witam wszystkich mam problem z autem . Chodzilo bez zarzutu byla moc wszystko ok troche przelewy polewaly ale poztym ok.Problem nastapil po zatankowaniu ON na pewnej stacji i juz na drugi dzien wystapil problem z odpaleniem z pomoca plaka chodzi ale juz nie tak jak predzej slabe sprezynka sie pojawila...
Jak w temacie Ford Mondeo z 2002roku 2.0TDCI nie da sie uruchomic, po podlaczeniu pod kompa dwa bledy: 1. P1211 2. P0251 niestety nie mam ich opisu moze mi ktos pomoc:)
Po diagnostyce wyskoczyły dwa błędy P1211 ,P0251,związane z ciśnieniem paliwa,auto gaśnie podczas jazdy na wyższych obrotach,po sprawdzeniu ciśnienia na listwie na wolnych ok.3500kpa,ale po wyżej 3000tyś obrotów dochodzi do ok.245000kpa i automatycznie silnik gaśnie.Co odpowiada za regulację ciśnienia...
P1211 dotyczy injector control presure high/low P0251 Injection Pump Fuel Metering Control A Malfunction (P0251 -wirnik krzywka pompy wtryskowej- usterka ) Generalnie ponoć kończy się sprawa na wymianie wtrysków, chciałbym być pewien No i głównie chodzi mi o mozliwość sprawdzenia wtrysków na przelewach,...
Witam Mam problem z Fordem Mondeo 2.0 TDCi 85kW 2003r. Problem jest z gasnącym silnikiem w czasie jazdy i nierównej pracy silnika na biegu jałowym na postoju. Silnik gaśnie mi gdy np jade 90 km\h i przystepuję do wyprzedzania (oczywiscie pedał w podłogę) i co?.... nagle zapala się lampka od świec...
Witam wszystkich szczesliwych i nie szczesliwych posiadaczy forda.To samo mam i ja sprerzynka mruga auto gasnie po kompie bledy to p1211 injector control pressure sensor i p0251 injector pump fuel metering control a malfunction.Prosze o zdiagnozowanie problemu co to oznacza i jakies rady jak sie ich...
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or...
witam mam focusa 18tdci mój problem odpaliłem samochód po przejechaniu 2 km zaczyna migać kontrolka świec traci moc i gaśnie po ponownym odpaleniu to samo da się jechać ale tylko 2000 obrotów jak dam więcej tak samo się dzieje ,stał cały dzień na dworze temp -12stopni pojechałem do znajomego mechanika...
No własnie w tym problem nie ma pomiaru temperatury cieczy, nawet na chłodnicy, jedyny czujnik jaki udało nam się znaleźć w samochodzie i na schemacie to czujnik temperatury silnika umieszczony w głowicy silnika. Pomiar diagnoskopem pokazywał zawsze max 90 *C i brak było jakichkolwiek sygnałów o przegrzaniu...
Kolejność postępowania w twojej sytuacji powinna być taka: - jedziesz do warsztatu z dobrym testerem fordowskim IDS/WDS i czytasz błędy - jeżeli wywala błędy typowe dla ukłądu paliwowego (najczęściej dwa razem P1211 i P0251) - robisz próbę przelewową - jeżeli przelewy są złe - wtryski do regeneracji...
Witam. Posiadam Forda Mondeo 2002 tdci 2,0 i mam problem z kontrolka świec żarowych. Po przekroczeniu 3000 obrotów auto gaśnie, po czym ponownie odpalam i jest wszystko ok do momentu aż nie przekroczy 3000 obrotów. Bylem na kompie i pokazało błędy p1211 i p0251. Wymieniłem wtryski i pompę paliwowa...
Byłam na diagnostyce i wyskoczyły mi 2 błędy : P1211 czyli kontrola ciśnienia w szynie paliwowej i P0251 pompa wtryskowa - regulacja dawki paliwa, obwód A. I mam takie pytanko czy gdy wymienię filtr paliwa na oryginalny oraz przeczyszczę go renomowanym środkiem do czyszczenia wtrysków to jest szansa...
A mianowicie przy wyprzedzaniu gdy obroty znacznie wzrastaja zapala sie "sprężynka" i auto traci moc . Co zrobic żeby rozwiązać ten problem ? Masz typowe objawy wypracowania układu wtryskowego (Delphi), które powodują wchodzenie silnika w tryb awaryjny. Prawidłowo postępując powinieneś - tak jak...
Kolego "lipagw" naprawiłeś może swego jak tak to proszę o odpowiedz co było przyczyną Na wasze pytania już odpowiadano kilkadziesiąt razy - wystarczy poszukać... Trzeba podjechać na dobry fordowski tester i sczytać błędy. Wyskoczy prawdopodobnie błąd P0251 lub P1211 albo najpewniej obydwa razem. Trzeba...
Jaka przyczyna jakiś czujnik czy znów wtryski złom. Jeżeli wtryski były zrobione na oryginalnych częściach Delphi, to powinny być ok. Jeżeli wyskoczą ci błędy P0251 i P1211 (co jest najbardziej prawdopodobne), to licz się z koniecznością regeneracji pompy wtryskowej. W dobrym warsztacie z wymianą...
Tak jak radzi kolega - podjedź na dobry fordowski tester - najlepiej IDS. Jeżeli wyskoczą błędy bliźniaki P0251 i/lub P1211, to jednak raczej pompa i być może wtryski. Problem pojawiał się praktycznie przy każdym przyspieszaniu gdy było cieplej na dworze, teraz występuje to rzadziej To typowy objaw...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze...
Generalnie za tryb awaryjny przy błędach bliźniakach P0251 i/lub P1211 odpowiadają nie tylko wypracowane wtryskiwacze, ale przede wszystkim wypracowana pompa wtryskowa. Jeżeli pompa jest absolutnie sprawna, to nawet bardzo mocne przelewy nie spowodują trybu awaryjnego. Ja niedawno robiłem próbę przelewową...
Witam! Dwa słynne błędy P0251 - zawór regulacji dawki paliwa P1211 - za wysokie/za niskie ciśnienie paliwa Właściciel włożył chyba już 10 tyś bez efektu... Pompa i wtryski pojechały do specjalistycznej firmy i nie pomogło... Dwumasa wymieniona... Sterownik podmieniony, zawór ciśnienia i czujnik...
ROK Produkcji: 2003 Silnik: 2.0 TDCI Przebieg: 200 tyś KM z WŁOCH Samochód w jednych rękach 8 lat... Z góry przepraszam, jestem kompletnym " świeżakiem " jeżeli chodzi o takie sprawy. Kolego, wszedłeś na minę. Błędy P1211 oraz P0251 razem to klasyka w układzie tdci - w praktyce wtryskiwacze...
Podaj numery błędów sczytanych testerem. Prawdopodobnie był to P0251 lub P1211 lub obydwa razem. Bez prawidłowego sczytania błędów nie ma co wróżyć z fusów. Tryb awaryjny nie odcina turbiny, tylko obcina dawkę wtrysku.
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego...
To nie jest profesjonalne postępowanie, ale jeżeli zachowa się kilka podstawowych zasad, w tym przede wszystkim czystość, to można wtryski samemu ratować. Jest możliwość samodzielnej wymiany zaworków, nie jest to jakieś nadzwyczajnie trudne, trochę trzeba kumać o armaturze paliwowej. Wymiana zaworków...