Moje sugestie to ; wymien filtr paliwa, jezeli masz mozliwosc to podmień cała listwę wtryskową, jesli nie to zdemontuj i rozkreć zawór ktory jest na koncu listwy sprawdź czy jest cały ( chociaz pewniej by bylo podmienić), nie wiem czy w tym roczniku juz byly pompki paliwa w zbiorniku, ale wyciagnij kosz i zobacz czy caly i czy nie jest zalepione sito...
Odświeżę temat, problem mam podobny a szukajka i wujek w okularach nie wyświetlili nic konkretnego... Może ktoś coś podpowie ;) Mam podobny problem z ciśnieniem paliwa w Mondeo MK3 2.0 TDCI, otóż przy rozruchu jest <200 bar, ok. 160-170 bar chwilowe i spada, wiadomo auto nie odpala, natomiast przy wymuszonym odpaleniu na jałowym biegu ciśnienie jest...
Witam kolegów. Mam problem ze swoim mondeo jak w temacie 2002 rok MK3, silnik TDCI 2,0 litra oczywiście CR. Czytałem dużo o tym problemie tu na forach ale podobnego opisu nie znalazłem. Od początku, jakieś 2 tygodnie temu podczas wyprzedzania zgasł mi silnik, oczywiście mrugała sprężynka. Po ponownym odpaleniu dalsza jazda bez jakichkolwiek kłopotów....
Witam koledzy. Mam problem z moim Mondeo 2.0 Tdci 2006 rok. Od pewnego czasu zdarzało się że przy redukcji na 3 bieg i dodaniu gazu silnik potrafił szarpnąć i dalej było ok. Ostatnio choroba się rozwineła i doszła sprężynka błedy p0251 p1211 oraz p2280 wszystkie dotyczą za wysokiego ciśnienia paliwa. Wtryski sprawdziłem na przelewy i po ok 4 minutach...
Kolego "lipagw" naprawiłeś może swego jak tak to proszę o odpowiedz co było przyczyną Na wasze pytania już odpowiadano kilkadziesiąt razy - wystarczy poszukać... Trzeba podjechać na dobry fordowski tester i sczytać błędy. Wyskoczy prawdopodobnie błąd P0251 lub P1211 albo najpewniej obydwa razem. Trzeba sprawdzić wtryskiwacze robiąc próbę przelewową...
Podaj numery błędów sczytanych testerem. Prawdopodobnie był to P0251 lub P1211 lub obydwa razem. Bez prawidłowego sczytania błędów nie ma co wróżyć z fusów. Tryb awaryjny nie odcina turbiny, tylko obcina dawkę wtrysku.
Jak w temacie Ford Mondeo z 2002roku 2.0TDCI nie da sie uruchomic, po podlaczeniu pod kompa dwa bledy: 1. P1211 2. P0251 niestety nie mam ich opisu moze mi ktos pomoc:)
A mianowicie przy wyprzedzaniu gdy obroty znacznie wzrastaja zapala sie "sprężynka" i auto traci moc . Co zrobic żeby rozwiązać ten problem ? Masz typowe objawy wypracowania układu wtryskowego (Delphi), które powodują wchodzenie silnika w tryb awaryjny. Prawidłowo postępując powinieneś - tak jak kolega janek1815 napisał - wpierw podłączyć auto pod...
Witam wszystkich mam problem z autem . Chodzilo bez zarzutu byla moc wszystko ok troche przelewy polewaly ale poztym ok.Problem nastapil po zatankowaniu ON na pewnej stacji i juz na drugi dzien wystapil problem z odpaleniem z pomoca plaka chodzi ale juz nie tak jak predzej slabe sprezynka sie pojawila auto nie ma mocy i ewidentnie niechce jechac przelewy...
Witam wszystkich szczesliwych i nie szczesliwych posiadaczy forda.To samo mam i ja sprerzynka mruga auto gasnie po kompie bledy to p1211 injector control pressure sensor i p0251 injector pump fuel metering control a malfunction.Prosze o zdiagnozowanie problemu co to oznacza i jakies rady jak sie ich pozbyc.duzo czytalem na ten temat ale powiem szczeze...
Jaka przyczyna jakiś czujnik czy znów wtryski złom. Jeżeli wtryski były zrobione na oryginalnych częściach Delphi, to powinny być ok. Jeżeli wyskoczą ci błędy P0251 i P1211 (co jest najbardziej prawdopodobne), to licz się z koniecznością regeneracji pompy wtryskowej. W dobrym warsztacie z wymianą oryginalnych części i z wydrukiem wyników testu na stanowisku...
Witam! Czy można ocenić wtryski na przelewach tak samo jak np. w Mercedesie CDI???? Jak mu się przez chwilę "przyłoży" gazu to zgaśnie, miga kontrolka świec żarowych i pojawiają się błędy P1211 , P0251 Odpala ale jakby któryś cylinder nie całkiem "mocny" i trochę dziwnie "twardo" pracuje Jak go zostawię na chwile to dobrze odpala i "miękko" pracuje,...
Generalnie za tryb awaryjny przy błędach bliźniakach P0251 i/lub P1211 odpowiadają nie tylko wypracowane wtryskiwacze, ale przede wszystkim wypracowana pompa wtryskowa. Jeżeli pompa jest absolutnie sprawna, to nawet bardzo mocne przelewy nie spowodują trybu awaryjnego. Ja niedawno robiłem próbę przelewową i trzeba było ją przerwać, bo jeden wtryskiwacz...
Byłam na diagnostyce i wyskoczyły mi 2 błędy : P1211 czyli kontrola ciśnienia w szynie paliwowej i P0251 pompa wtryskowa - regulacja dawki paliwa, obwód A. I mam takie pytanko czy gdy wymienię filtr paliwa na oryginalny oraz przeczyszczę go renomowanym środkiem do czyszczenia wtrysków to jest szansa jakiejś poprawy? Dziękuję za pomoc już przynajmniej...
Bolączką w mondeo i większości wtrysków Delphi jest właście zaworek przelewowy. Tak się uważa, bo najczęściej po wymianie zaworków znika zjawisko wchodzenia w tryb awaryjny. Problem polega jednak na tym, że znika na krótko - czasem na rok, czasem... na miesiąc. Przelewające nadmiernie wtryskiwacze - owszem - powodują nadmierne spadki ciśnienia na szynie...
ROK Produkcji: 2003 Silnik: 2.0 TDCI Przebieg: 200 tyś KM z WŁOCH Samochód w jednych rękach 8 lat... Z góry przepraszam, jestem kompletnym " świeżakiem " jeżeli chodzi o takie sprawy. Kolego, wszedłeś na minę. Błędy P1211 oraz P0251 razem to klasyka w układzie tdci - w praktyce wtryskiwacze i pompa wtryskowa do regeneracji. Jeżeli to auto miałbyś eksploatować,...
Witam kolegów. Mam problem ze swoim mondeo jak w temacie 2002 rok MK3, silnik TDCI 2,0 litra oczywiście CR. Czytałem dużo o tym problemie tu na forach ale podobnego opisu nie znalazłem. Od początku, jakieś 2 tygodnie temu podczas wyprzedzania zgasł mi silnik, oczywiście mrugała sprężynka. Po ponownym odpaleniu dalsza jazda bez jakichkolwiek kłopotów....
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or Volume Air Flow A Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow A Circuit...
Uszkodzeniu uległy tylko wtryskiwacze. Po zakodowaniu auto jeździ bezproblemowo.
zrobiony. wtryskiwacz 1.2.3 leją...
Zacznij od próby przelewowej wtryskiwaczy - jest szybka, prosta i tania. Najlepiej zrobiona z pomocą IDS-a, który ma zaimplementowana próbę przelewową (steruje silnikiem podczas próby), ale można też próbę zrobić na wolnych obrotach 4 minuty. Norma jest 45 ml, ale jeszcze 60 ml nie ma tragedii. Jeżeli będzie ponad 100 ml na wtryskiwaczu - jest już na...
i co, wymiana samego filtra paliwa pomogła?
Jak dobrze kojarzę to te silniki miały wadliwe pompy wysokiego ciśnienia łuszczyły się i opiłki uszkadzały wtryski. W Mk3 tdci jest układ wtryskowy Delphi i pompy w pierwszych latach stosunkowo szybko ulegały awarii, opiłkowały i wymagało to regeneracji i pompy i wtryskiwaczy plus płukanie całego układu. Typowy objaw to było wchodzenie w tryb awaryjny,...
Jeżeli w filtrze brak opiłków to pompa ok ? problem z wtryskami ? Wypracowują się i wtryski i pompa. Przelewy masz spore, naprawa wtrysków (wymiana zaworków) pomoże, ale na krótko - przebieg rzędu kilkanaście kkm. To że nie ma opiłków, nie znaczy, że pompa jest ok. Zapoznaj się może z bardzo pouczającym wątkiem na Forum Forda http://forum.fordclubpolska.org/showthre...
Witam. Posiadam Forda Mondeo 2002 tdci 2,0 i mam problem z kontrolka świec żarowych. Po przekroczeniu 3000 obrotów auto gaśnie, po czym ponownie odpalam i jest wszystko ok do momentu aż nie przekroczy 3000 obrotów. Bylem na kompie i pokazało błędy p1211 i p0251. Wymieniłem wtryski i pompę paliwowa i dalej to samo. Mieszkam w UK i chcę dojechać do Polski...
Tak jak radzi kolega - podjedź na dobry fordowski tester - najlepiej IDS. Jeżeli wyskoczą błędy bliźniaki P0251 i/lub P1211, to jednak raczej pompa i być może wtryski. Problem pojawiał się praktycznie przy każdym przyspieszaniu gdy było cieplej na dworze, teraz występuje to rzadziej To typowy objaw przy błędach j.w. Niewydolność pompy powiększa się...
To nie jest profesjonalne postępowanie, ale jeżeli zachowa się kilka podstawowych zasad, w tym przede wszystkim czystość, to można wtryski samemu ratować. Jest możliwość samodzielnej wymiany zaworków, nie jest to jakieś nadzwyczajnie trudne, trochę trzeba kumać o armaturze paliwowej. Wymiana zaworków ma sens tylko na oryginalne Delphi. Zamienniki to...
Kolejność postępowania w twojej sytuacji powinna być taka: - jedziesz do warsztatu z dobrym testerem fordowskim IDS/WDS i czytasz błędy - jeżeli wywala błędy typowe dla ukłądu paliwowego (najczęściej dwa razem P1211 i P0251) - robisz próbę przelewową - jeżeli przelewy są złe - wtryski do regeneracji (można pokusić się o samodzielną wymianę zaworków...
p1211 p0251 błąd p1211 błąd p0251
ustawienie blaszek termostacie schematy spawarek sherman wyczyścić elektrozawór whirlpool
Gasik RC dla transformatora 200W: wartości rezystora i kondensatora Alternatywne metody sprawdzania fazy głośników