Napisal że sprawdził Jakie wyniki pomiaru luzów? Wyklepanie powierzchni zaworu-dźwigienki ? Nie szczelność przylgni zaworu i gniazda? Przestawiony rozrząd? Podciśnienie za wysokie, więc w cylinder jest zasysane za mało powietrza , albo ma nieszczelny dolot.
Do sprawdzenia świeca cewka wytrysk kompresja
Zaczynasz od sondy i podłączenia jej do gazowni. Do tego szczelność dolotu.
Zrobione adaptacje po naprawach?
Na 99% coś z cewką. Na początek przełóż osłonki na świece (ten giętki element co wchodzi na świecę), one często lubią dostawać przebicie i iskra zamiast na elektrodzie idzie do masy. -Kasujesz błędy -zamieniasz osłonki miejscami, 3 z dowolnym -następnie jeździsz i "łapiesz" błędy -odczytujesz błędy, jeżeli masz błąd P0300 (ogólne wypadanie zapłonów)...
Błąd katalizatora może być przez usterkę 1ej sondy lambda
Jak sprawdzałeś że nie pali na ten cylinder ?
Sprawdż/podmień cewkę zapłonową. A dodatkowo możesz sprawdzić układ wydechowy, ciśnienie paliwa (3.5bar ma być, może filtr do wymiany - paliwa oczywiście), a może samo paliwo kiepskie. Stawiam na cewkę - pozdrawiam.
tam przewody zabijaja cewkę zobacz czy nie ma mocnego przebicia
Wypadołoby się przyjrzeć cewce.
jesli po jezdzie na gazie masz problemy na benzynie to dochodzi do przestawienia mapy benzyny.zle wyregulowana lub niesprawna lpg podaje paliwo w ilosciach zmuszajacych sterownik benzynowy do zmiany czasow wtrysku.komputery koncernu PSA sa bardzo czule na niedokladne zestrojenie.
Temat rozwiązany zamykam
Cześć. Rozwiązałaś może Swój problem z zapłonami ? Mam identyczny przypadek.
Tak się dzieje właśnie. Już kilka razy naprawiałem te sterowniki. Jeden Pan kupił nowe świece i trzy nowe cewki i to samo było, do mnie przyjechał wyciągnąłem sterownik i był uszkodzony godzina czasu i naprawione.
Witam, mam problem z Astrą K 2021 rok, 1.2 130 KM. Po około 5 km jazdy wyskakuje błąd wypadania zapłonów P0300. Zauważyłem, że najczęściej jednocześnie wyskakuje błąd P175F. Wymieniłem świece, sprawdziłem kompresję i dalej to samo. Po wykasowaniu błędów ponownie się pojawiają po przejechaniu kilku kilometrów. Na desce pokazuje info „Sprawdź układ ESC”,...
Sprawdź ciśnienie paliwa. I jakie masz korekty.
Karaczan tam wadliwy ECU był zmieniony na nowy (fabrycznie nowy). G107r miałem dziś coś robić ale na podwórku za ciekawie nie jest a w poniedziałek ma być "gorąco". Dym ma normalny zapach spalin. A co miałeś u siebie? Nie wiem czy się pchać w inne naprawy bo te auto zaczyna się sypać.
Witam. Przepraszam, że odkopuje temat ale mam podobny problem. Samochód jak u kolegi wyżej VW Golf 4 2.0 AQY 10tyś km temu wymieniony cały układ zapłonowy (cewkę,przewody,świece) samochód na benzynie nie trzyma wolnych obrotów, dławi się i prawi gaśnie. na wyższych obrotach nie ma tego problemu. Na gazie pracuję równo i bez problemu wkręca się na obroty....
Może być moduł WN, przepływka, silnik krokowy lub kończy się czujnik położenia wału, itd.
Mam ten sam problem, napisz czy go rozwiązałeś ?
problem rozwiązany. po wymianie silnika na A14XER wszystko jest w porządku.
Może komuś się przyda. Okazało się że druga cewka którą podmieniłem pechowo też była felerna. Kupiłem nową i problem znikł.
A tak samo zachowuje się na benzynie i na gazie? Macie jakieś pomysły? Czy jest możliwe aby w tak krótkim czasie ponownie wysiadła cewka? Wg mnie możliwe jak jest za duży odstęp między elektrodami na świecach. Ja żeby nie mieć tych problemów mam zmniejszony odstęp do 0.7 mm. Cewki wtedy nie są tak wysilone.
Witajcie, ten sam problem, wypadanie zapłonu, Duster 2012 1,6 16V. Błędy standardowe P0300, P0302, P0314, po wymianie świec i zamianie cewek miejscami doszedł nowy błąd: P0300, P0301, P0302, P0314, co robić? Wymieniać sterownik wału korbowego? Jedna świeca nie przepalała. Po wymianie auto przestało szarpać, check przestał mrugać. Wcześniej Duster bez...
Witam Mam identyczny problem na swojej Grand Vitara 1,6 z 2003 r. także zagazowanej. U mnie komputer pokazuje błąd: "P0300,Przypadkowe/wielokrotne wypadanie zapłonów w kilku cylindrach ". Na benzynie problem nie jest tak dokuczliwy jednak wystepuje. Problem i podejmowane działania (jak narazie bezskuteczne) mam opisany w dziale "Instalacje gazowe"....
Może być cewka , a może być brak wysterowania wtryskiwacza .. morze jest szerokie i głębokie.
Tak błąd P0301 , P0304, P0300
Przecież masz wypadanie zapłonów (wielokrotne), wypadanie zapłonów na cylindrze nr. 4
Temat zakończył się tak że klientka zabrała autko i zawiozła do innego szpeca, który metodą prób i błędów moskował po kolei czujniki i trafił! Autko zaczeło chodzić normalnie i oddał klientce że niby zrobione, skasował odpowiednio i poszło! Problem polegał na tym że ujechała kilka km i korbowody powychodziły bokiem. Z analiz expertów okazało się że...
Masz nieszczelności za przepustnica powietrza. W Toyocie najczęściej oringi pod wtryskiwaczami, warto też przyjrzeć się odmie w ostateczności cewka jeśli zespolona.
problem dalej nie rozwiązany proszę o pomoc ciśnienie pompy i wtryski są ok zauważyłem ze ubywa płynu chłodzącego czy może być to uszczelka pod głowica dostający się płyn itd. dodam ze po odłączeniu map sensor i zdjęciu filtra powietrza problem znika
Może.
Wymiana cewki i wszystko ok jest
Witam.Jednak okazało się iż przyczyną wypadania zapłonu 2-gi cylinder była wada w głowicy,otóż po zdjęciu głowicy od razu widać było,że na 2-gim cylindrze jeden wydech był zakopcony,a po rozbrojeniu go przylgnie podpalone.Zrobiłem wszystkie gniazda na tym cylindrze i usterka znikła,silnik pracuje idealnie.Temat zamykam. Pozdrawiam.
Wygląda na lewe powietrze za przepustnica. Spadł wężyk lub coś z odmą.
Ja to bede chciał z rekojmi robic, auto ma dopiero miesiac od zakupu. Nie znam sie na benzynie bo cale zycie jeżdzę dieslami ale powiedzieli ze cewek nie ma jest za to moduł ktory zasila wszystkie 4 świece. Na 100% jednak nie sa pewni i trzeba auto zostawić na dluzej.
Najczesciej taki objaw swiadczy o tym, ze konczy sie cewka badz wtryskiwacz na 4 cylindrze (od kola zamachowego). Cewke najlepiej sprawdzic przez podmiane (jest niestety droga wiec nie ma co w ciemno wymieniac). Wykrec przy okazji jeszcze raz swiece i obejrzyj porcelanki czy nie ma sladow wyladowan - udszkodzone fajki potrafia zniszczyc swiece w kilka...
Witam, moje O7 nierówno zaczął chodzić na benzynie. Samochód posiada LPG na którym chodzi równo. Po podłączeniu do komputera odczytałem błędy p1479, p119A, p0300, p0307 przypominam, że na gazie chodzi idealnie. Proszę o pomoc P0300 wypadanie zapłonu stały P0300 wypadanie zapłonu cylinder 7 P1479 coś z serwem podciśnieniem P119A czujnik ciśnienia paliwa
hmm dobry? nie jestem z branży, jeden rok samochodówki - raczej to tylko hobby, mam swojego lyncha diaguna X431, ogólne pojęcie na temat mechaniki i zapał..;) czasem to za mało.. wiesz do autoryzowanego serwisu we wrocławiu mam wiele uwag i przestałem ufać ich opiniom.. normalni przekręciarze.. wycenili mi po oględzinach auta że brakuje 2ch katalizatorów...
Witam wszystkich , Mam Opla Astre G 2004 1,4 Benzyna Samochód jak by nie chodził na jeden cylinder raz jest dobrze a raz jak by nie chodził na jeden cylinder : Diagnoza : Błędy P0300, P0303 Mówią o trzecim cylindrze oraz ogólnie wypadanie zapłonów. Wymieniłem cewke na nowa magneti mareli , i swiece boscha Prosił bym o jakies podpowiedzi i sugestie Pozdrawiam:)
A można zmienic w instalacji reduktor na inną firmę np KME A można zmienic w instalacji reduktor na inną firmę np KME https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro... lub TWIN https://e-katalog.intercars.com.pl/#/pro...
P0300 to stwierdzono wielokrotnie wypadanie zapłonów.
I kompresję/drożność wydechu.
Witam - mogą to być po zapiekane od nagaru pod stawiacze hydrauliczne od zaworów (nie pozwalają się domknąć zaworom), i teraz jest problem bo nie ma jak tego sprawdzić na chodzącym silniku są tylko błędy wypadania zapłonu. Jeżeli jest mały przebieg na oleju to bym go spuścił w czyste naczynie i zalał jakimś rzadkim syntetykiem lub specjałem do płukania...
Witam Czy na benzynie masz te same objawy??
Witam. Co do Twojego spalania oleju i niebieskiego pierda podczas ruszania to miałem taki sam problem. Mam zafire B 2006r 2.0 benzyna 200 km. Puszczala biebieskiego pierda podczas ruszania i palila nieziemsko olej. WYMIANA USZCZELNIACZY ZAWOROWYCH rozwiazala problem... teraz auto nie kopci i nie pali oleju.... Dodano po 4 Błąd p1616 i p1614 w Zafira...
P0300 to losowe wypadanie zaplonu. Czesto spowodowane przestawieniem rozrzadu.
Witam, Mam problem z punto evo 1,4 8v 2010r. Kiedys podczas jazdy miałem tak, że auto szarpło, nagle z 3000 obroty spadły do prawie zera i nagle normalnie do 3000, tak jakby ktoś gwałtownie zatrzymał silnik, zdarzyło mi się tak kilka razy w różnych odstępach czasowych. Później było troche spokoju. W ostatnich dniach miałem problem z odpalaniem rano,...
Sprawdź ciśnienie sprężania na cylindrach, pomiar na zimnym i ciepłym silniku z próbą olejowa.
W odpowiedzi na twoje pytanie zadam swoje Czy musisz go kręcić ponad 5tys obr.
Tylko silnik miał P0172 i P0300, odpowiednio skład mieszanki i wypadanie zapłonów. No i sterownik obrotu kąta kierownicy nic nie pokazuje.
Jak to sprawdziles? Wystarczy jakis prosty skaner, nawet EOBD z funkcja podejrzenia odczytu parametrow, i zobaczyc faktyczna temperature silnika, jak jest zimny to powinien pokazac temperature otoczenia, powiedzmy 15 stopni, po uruchomieniu silnika temperatura powinna systematycznie wzrastac odpowiednio do nagrzania silnika. Wszelkie anomalia typu -30...
Osobiście bardziej obstawiałbym cewki lub świece, ale CPW też może być.
Witam serdecznie. Jestem posiadaczem Peugeot Partner 2 i do tej pory byłem z niego bardzo zadowolony. Niedawno doświadczyłem jednakże przykrego problemu, w wyniku którego mój samochód ma zwyczajnie problem z zapaleniem. Zabrałem go do najbliższego elektromechanika, by ten zobaczył co i jak. Stwierdził, że problem leży w komputerze samochodu. Podpiął...
Może zacznij od kompresji.
Wymyj przepustnicę i czujnik MAP z boku kolektora ssącego, sprawdź czy masz drożną odmę.
Nie wywala błędu p0170. Wywala błąd p0300 -01 i p0304-01. Cewka jest zespolona. Na ciepłym silniku jak zacznie wypadać zapłon to słychać na wydechu wypadanie zapłonu.
Po wyczyszczeniu, zmontowaniu i wykonanych jazdach około 100 km - nie pojawia się żaden błąd w sterowniku silnika ..
Zwróć uwagę, jak pisze blondyn, na to czy cewka jest do twojego modelu silnika. Miałem podobną sytuację w Clio 1.2 TCE, check i szarpanie, gość wymienił kable zapłonowe ale od wersji 1.2 75KM, chwilę było OK, a po pewnym czasie auto zaczęło szarpać, z ciekawości założyłem stare kable jeszcze raz i znacznie mniej szarpało. WIęc zamówiłem oryginały i...
Witam Dziękuję za odpowiedzi. Winnym okazał się 2 wtryskiwacz oraz korozją na jeszcze jednej wtyczce. Profilaktycznie wymieniłem czujnik walu bo miał przepalona izolacje. Temat zamykam
Widziałem narzad który służy do takich sporadycznych napraw. Może więcej stresu albo pracy ale idzie to zrobić. Jak by mieć kompresor to i na podwórku by się to ogarnęło.
Podłączasz tester i wiesz. Po objawach obstawiam od P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów. Sprawdź układ zapłonowy.
Dis albo wtryski ,Jakie masz błędy P0300 i jeszcze jakie ?
tak koledzy wszystko sie zgadza cewka uwalona temat zakonczony
Popraw sobie tego posta, bo jest zdublowany.
hi mam zafirke 2001 rok silni z16xl i wyskakuja mi czasami takie kody błędów (sczytane opcomem): P0300 - Przerwa w zaplonie wystepujaca przy niskim poziomie paliwa (0B) - Nie występuje P0303 - Wykryta przerwa w zapłonie cylindra 3 (00) - Nie występuje P0300 - Wykryto wielokrotne przerwy w zapłonie (00) - Nie występuje swiece wymienione dis wymieniłem...
Może .Ale to byś musiał zepsuć pompę paliwa albo co. Pali to auto w ogóle, jest moc? Na P0300 ma wpływ wiele rzeczy. Od ciśnienia paliwa po dziurę w dolocie itp.
Ja może rozgrzebię temat, czy błąd P0300-Random/Multiple Cylinder Misfire Detected, jest "generowany" właśnie przez ten czujnik?
Witam Mam problem z samochodem Fiat Bravo z benzynowym silnikiem 1.4 Multiair. Olej zmieniany regularnie. Auto nigdy nie jeżdziło na LPG. Awaria pojawiła się nagle podczas jazdy autostradą. Problem objawia się pulsującym symbolem silnika - od czasu do czasu. Diagnostyka zrobiona za pomocą popularnego ELM327 pokazuje błędy: P0300 i P0302. P0300 - "random/multiple...
To auto chyba nigdy nie było w serwisie.
Czy auto ma instalację gazowa? Może emulator nawala.
Ford Focus 3 1,6Ti Sterownik EMS2204 Kody bledow: P0302- cylindr 2 wypadanie zaplonu P0300- nieregularne wypadnie zaplonu Cylinder 2+3
Moim zdaniem na Śląsku jest najwięcej fachowców, którzy się na tym znają, a więc nie powinieneś długo szukać.
Witam, Problem oczywiście udało się rozwiązać. Winny był wtryskiwacz gazu, regeneracja wtryskiwaczy i od 15 000 km spokój.
Witam mamy problem w golfie, nie równo pracuje bez znaczenia czy jest ciepły czy zimny silnik. Wyskakują dwa błędy P0300 i P0301 Świece były wymieniane, cewki były zamieniane miejscami i też wyrzucało te kody. Proszę o jakąś pomoc co może być przyczyną.
Czyli cewka, albo wtrysk LPG? Tu trzeba szukać ?
"Zamrożona ramka" polega na tym, iż razem z błędem zostają zapamiętane odczyty z niektórych czujników w chwili wystąpienia błędu. Analiza danych z "zamrożonej ramki" umożliwia dokładne ustalenie w jakich okolicznościach błąd wystąpił. Zamrożone ramki to nic innego, jak odtworzenie kodów z opisem, które były wcześniej -przed usunięciem usterki ,a teraz...
No nie za bardzo. Przy uszkodzonej cewce masz szarpanie ,przerywanie,wypadanie zapłonów na wolnych itp. A do tego w sterowniku siedzi np P0300 itd. Potrzebna jest diagnoza auta która nie polega na podłączeniu kompa i przeczytaniu błędów.
Dziś pożyczyłem OBD i tak: P0300 P0200 P0350 Tylko te bledy, czek miga i piszczy samochód co kilka sekund. Świece ok, cewka nowa.
Wtedy miałbyś błędy P0300 do P0304 - wypadanie zapłonów, albo P0170 doP0172, błędny skład mieszanki, za bogata (raczej nie), za uboga. Pomiar ciśnienia paliwa to od 10min do pół godziny. Poza tym, przy niskim ciśnieniu paliwa z reguły są problemy z rozruchem przy niskich temperaturach.
Teraz wyskoczył błąd P0300- skoki napięcia na cylindrach i co teraz?
P0300-Przypadkowe lub wielokrotne wypadanie zapłonów P0302-cylinder nr2 wykryte wypadanie zapłonów
świeca jest mokra, także napewno nie jest to wina wtrysku. zobacz czy wtrysk podaje paliwo cyklicznie czy leje cały czas i porównaj czy w miarę równo rozpylają paliwo wszystkie 4 oczywiście I tu, jak leje wtryskiwacz 1 cylindera - może tkwić przyczyna. W pierwszym poście była wzmianka o gazie i pytanie, bo o tym nie było później mowy - jak silnik pracuje...
Podjedź do tego gazownika niech skasuje kody błędów i spróbuje ustawić instalację gazową, błędem jest wymienianie czegoś na pałę.
Rozwiązaniem jest wykonanie regulacji zaworów. Kiedy to zrobiłem wszystkie problemy znikły.
Kabelki na tych połączeniach Ok. Gdzie dalej szukać ?
narazie nie wymienilem cewek bo nie mam ich z kad wziasc. ale po podpieciu laptopa zaraz pokazaly sie bledy P0420 P1128 P0300 P0303 P1358 po ich skasowaniu zrobilem krotka przejazdzke i od razu wyskoczyly P0300 i P0303 walej szukac przyczyny w cewkach czy moze to czegos innego?
Pierwszy krok, to podłączenie VAG. Na wypadanie zapłonu są dwa rodzaje błędu, P0200 i P0300 i wcale nie oznaczają tej samej usterki. P0200 mogą pochodzić od sterownika, wtryskiwaczy, lub układu zapłonowego. P0300 są generowane przez szereg czujników odpowiedzialnych za prawidłową pracę silnika.
Blendy to p0300 i p1396 zostało już wymienione czujnik położenia walkarozondu i wału świece cewka zapłonowe
Po podłączeniu pod kompa wyskoczyły takie błędy P0304, P1212, P0301, P0300, 01314, 02195, 00469 Ktoś pomoże
P0300 to wypadanie zapłonów. Sprawdzić układ WN.
Ostatnio tj w te mrozy caly czas wyskakuje P0200 i P0300
Były już wymieniane cewki, więc one są sprawne Nic nie sprawdziłeś a piszesz. Cewki padają w tych silnikach bardzo często. Wszystko zależy jakimi błędami sypie. Jak P0300-P0304 to sprawa elektryczna i znalezienie usterki nie powinno sprawić problemu, a jeżeli P1336-1340 to życzę powodzenia w szukaniu bo tu może być wszystko. Zapewne to silnik BMW i...
Rozumiem że będzie to wyglądało w następujący sposób: 013604 = P0136, a 04 to będzie (wartość, ilość) lub coś podobnego dla danego błędu tak? i w pozostałych tak samo.... 013607 = P0136 014100 = P0141 030000 = P0300 030100 = P0301 030200 = P0302 030300 = P0303 030400 = P0304 031400 = P0314 130000 = P1300 161450 = P1614 161600 = P1616
P0300 (Wielokrotne wypadanie zapłonu), przypadkiem nie od tego palenia na pych.
Zapłon wypada na na biegu jałowym i podczas jazdy na gorącym silniku, stara i nowa sonda oscylowała identycznie kreśląc sinusa na wykresie, przepływomierza nie ma jest tylko map, układ dolotowy szczelny - sprawdzony zmywaczem do hamulców. Czy katalizator jest uszkodzony? Auto przyspiesza dynamicznie.... Dodano po 2 Kod usterki tylko jeden, P0300 - wypadanie...
Jest blad P0300 wykryto przypadkowe/wielokrotne wypadanie zaplonow
P0300 to właśnie losowe wypadanie zapłonów na wielu cylindrach , jeśli chcesz podmieniać części to pierwsze co , to podmień cewkę.
Czujnik ok zrobiony ale wali mi jeszcze błędy P0300
Błąd z ddt2000 pedale accelerateur piste 1 pokrywałby się bardziej z P0120 Zaiste, zgadza się (chodzi o PRZEPUSTNICĘ jak i o sam pedał gazu) tak samo jak P0300 a w DDT " misfring tous cylindress misfiring cyl 1 misfiring cyl 2 " Jak widać Twoja wymiana cewki i kabli WN naprawiła w/w usterki. Po wykasowaniu powtarza się tylko P0790. Pokazuje się tylko...
peugeot p0300 16684 p0300 aster p0300
czyścić wymiennik spaliny ne555 układ bistabilny instalacja atmel studio
wyważarka corghi schemat elektryczny kymco
Brak komunikacji ze sterownikiem hamulca w Renault Laguna 2 Moment dokręcania panewek VW Bora 2.3 V5 AGZ