jak już to P0400 i P0100 układ recyrkulacji spalin i przepływomierz - wadliwe działanie Dodano po 2 własnie skończyłem walke z taką i poszło bez problemu na pw masz wiadomośc
Nie widziałem jeszcze zaślepionego EGR w dth, chyba że chodzi wam o wężyk podciśnienia, a dwa to raczej ECU wyrzuci P0400, bo P0100 to od przepływki
A jakie masz podciśnienie na vaccum?
Sprawdź zasilanie przepływomierza, pin2-12V, pin3-masa, pin4-5V.
Zrób test zaworu EGR, zobacz jakie podciśnienie daje vacum.
Czym to czytasz? podaj wartości w gramach /sek. wymagany przepływ to 70 kg/h, a ty masz 140? i to przy biegu jałowym?!!! Coś nie halo!!! Dodano po 2 Nie masz DTC P1405,P0400??
Witam serdecznie. Sprawa dotyczy opla 2.0 DTH z wyłączonym EGR i klapkami zawirowań. W czasie jazdy auto nagle zamuliło tak jak by ubyło ok.30km. Przed podpięciem compa sprawdziłem dźwignię przy turbo-po odpaleniu wciąga dźwignię na max. więc ok. . Wymieniłem filtr paliwa i powietrza-bez efektu. Wpiąłem się trójnikiem po między EZ od turbo a dźwignię...
No właśnie patrząc na schemat to wychodzi, że na tych pinach 12V jest podawane z przekaźnika takiego samego jak od pompy, a żeby przekaźnik podał prąd to musi zostać zasterowany ECU, więc na odpiętym może nie być, a na podpiętym jest. Dodatkowo pomyliłem wczoraj pin 45 z 47, dzisiaj sprawdziłem na wszystkich pinach które podałeś, czyli 23, 38, 68, 45...
Na plaka palił do wymiany listwy paliwowej. Po wymianie listwy przestał palić nawet na plaka. Wróciłem do starej i też nie pali. Auto w ostatni dzień gało 15-20 razy i coraz gorzej było z odpalaniem nawet na plaka. Kolego czepiles sie cisnienia paliwa a mierzyles cisnienie w cylindrach ? Jak nie pali na plaka to albo rozrzad rozjechany albo nie ma...
Mam następujący problem, odstawiłem samochód do mechanika w celu wyczyszczenia kolektora ssącego bo samochód stracił na mocy. Po jego demontażu, wymyciu i ponownym zamontowaniu samochód podobno odpalił, po chwili zgasł i za boga ojca nie zapali. Po wpięciu komputera występują błędy, których nie da się skasować. Mechanior twierdzi, że padła pompa wtryskowa,...
P0126 P007E Niewystarczająca temp. czynnika chłodzącego dla stabilnej pracy P0130 P0082 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - usterka P0131 P0083 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - niskie napięcie P0132 P0084 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - wysokie napięcie P0133 P0085 Czujnik O2 (Bank 1 Czujnik 1) - powolna reakcja /odpowiedź/ P0134 P0086 Czujnik O2 (Bank 1...
Bardzo proszę wybierz sobie: B0100 "Poduszka powietrzna kierowcy - usterka" B0101 "Poduszka powietrzna kierowcy - sygnał poza zakresem/wydajność" B0102 "Poduszka powietrzna kierowcy - niski sygnał wejściowy" B0103 "Poduszka powietrzna kierowcy - wysoki sygnał wejściowy" B0105 "Poduszka powietrzna pasażera - usterka" B0106 "Poduszka powietrzna pasażera...
Dobry elektronik może da radę - oczywiście musiałby mieć dostęp do schematu - co jest mało prawdopodobne. Skąd jesteś - może kogoś polecę... Dodano po 4 Oto kody błędów: P0100 Mass or Volume Air Flow A Circuit P0101 Mass or Volume Air Flow A Circuit Range/Performance P0102 Mass or Volume Air Flow A Circuit Low Input P0103 Mass or Volume Air Flow A Circuit...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
Witam wszystkich poszukuję wszystkich możliwych kodów usterek P,B,C,U, w języku polskim. Na innych forach są owszem ale albo wszystkie po angielsku albo po polsku nie wszystkie. Łącznie wszystkich jest ok. 3200 Dziękuję za pomoc. Poniżej wklejam te co mam: jak widać nie ma litery U, a np spodkałem się z blędem w renault master 2001r, 2,5 "P068" B0100,"Poduszka...
astra p0400 vectra p0400 p0100 błąd
palnik amica spadek napięcia 2n3055 tomato firmware linksys
projekt mojej bramy garażowej parowar philips
Różnice między filtrem 3-D-10A a 3-10A w radiu lampowym Różnice między rozłącznikami INP a INS w instalacjach elektrycznych