Sprawdź podciśnienie na zasilaniu przemiennika- podłączenie "VAC" . Powinno mieć minimum 600 mbar podciśnienia. Przemiennik turbiny i ARF musi mieć na napowietrzeniu "ATM" filtr powietrza. Sprawdzić wartość podciśnienia na wyjściu przemiennika podczas wysterowania zakres 0 - 400 mbar podciśnienia.Najlepiej jest sprawdzić wysterowania ale niewiele testerów...
Mam ten sam problem P1470 czujnik ciśnienia doładowania. TO NIE JEST CZUJNIK! Gdzie wyczytałeś, że to czujnik??? Czujnik to element pomiarowy - a nie regulacyjny! Nawet "zawór" nie jest określeniem do końca prawidłowym (chociaż od biedy do przyjęcia)- bo "zawór" ma za zadanie otworzyć lub zamknąć przepływ - a tutaj mamy urządzenie które płynnie zmienia...
Witam.Tak jak w temacie.Samochód nie chce rozwinąć większej prędkości niż 100km.Po podpięciu pod tester wyskakuje błąd P1470-Regulacja ciśnienia turbo.Gdzie szukać przyczyny?
temat rozwiązany
Witam. mam ten sam problem. Kod błędu to P1740. regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym. Objawia się tym , że dociskamy gaz " do dechy" a auto nie łapie nawet 3000 obrotów , czy też np na autostradzie do 130 km/h idealnie i nagle jakby odcięto zapłon, auto słabnie i pod górkę brakuje mocy ( powiedzmy 100 to max. i wszystkie tiry cię omijają Wink)....
Zatkany wydech.
Kiedykolwiek wkręcał się na postoju powyżej 3 tyś. obr.
jak kolega radził sprawdzić dokładnie węże zasilające szczególnie od dołu
Co dokładniej? Nie wiesz gdzie jest turbina w twoim mercedesie?
zamykam temat wypalona sciezka w kompie
mam błędy, tzn, ich numery i szukam tlumaczenia bo właśnie wróciłem z komputera:Module info - DFI p0180 p1470 p1224 p1227 i jeden błąd w Inst. Cluster B1470
Przepraszam, że tak mało opisałem tak chodzi o EGR pomyliłem się tak w środku był mały kieliszek oleju nie mam pojęcia czy tam powinien być, jeśli nie to skąd się tam wziął.? Ok podaję kod błędu P1403. Dostałem jeszcze jeden błąd, który okazał mi się tylko jeden raz. Po ponownym sprawdzeniu regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1470. Jeszcze raz...
Witam! Ostatnio zakupiłem sobie Mercedesa W203 C220 CDI w niemczech. Auto było lekko uszkodzone z przodu oraz wyskakiwał błąd od oleju na czerwono. Po podłączeniu komputerem auta wyskakują błędy : P0105 Czujnik ciśnienia MAP w kolektorze dolotowym P1470 Regulacja ciśnienia w kolektorze dolotowym P1192 Czujnik poziomu oleju P1481 Świeca żarowa Auto wkręca...
Po wymianie Turbiny na "sprawną" bo stara gwizdała.... P1470 CHARGE PRESSURE CONTROL (xantry diagnost. ) Ja dalej walczę powoli z trybem awaryjnym... -Mówili czujnik na podszybiu - połączony z kolektorem rurką gumową fi6 -fi 8mm około. Wymieniony - nic nie dało -Mówili czujnik sprzęgła- też nie. Dalej mam w planach zaślepić EGR-a chwilowo. A jak to...
Witam Mam problem z sprinterem 413 CDI z 2002 r. Auto co jakiś czas nie odpala. Odczytane błędy : P0180-002 Czujnik temperatury paliwo - Napięcie sygnału jest za wysokie. P0201-008 Wtryskiwacz cylindra 1 - przewód ma -//- P0202-008 Wtryskiwacz cylindra 2 - przewód ma -//- P0204-008 Wtryskiwacz cylindra 4 - przewód ma -//- P0203-008 Wtryskiwacz cylindra...
Witam Mam problem z Mercedesem w210 3.2 CDI. Otóż podczas jazdy autem zaczyna lekko telepać na niższych obrotach gdy dam w pedał trzęsienie się niweluje. W maju tego roku regenerowałem wtryski oraz wymieniałem jeden. Mam odczyty z komputera i wszystkie parametry w normie. Drugą usterkę a może powiązaną jest to, że często auto łapie błąd, którego nie...
błąd p1470 mercedes głowica mercedes stacyjce mercedes mercedes
modem hsdpa baterie guzikowe elnix solar
wózek widłowy linde błędy skrzynia biegów scania zgrzyta
Skracanie przewodu grzewczego - czy to możliwe? Pinout zaworu EGR w Oplu Corsa D - szczegóły