Wszystko się da zrobić i z egr i z paleniem.Tylko trzeba maskę otworzyć anie przed kompem marudzić.Sprawdził ten bezpiecznik /przekaźnik?Można zworkę zrobić i sprawdzić czy wina po stronie sterowania czy rozrusznika.Klemy masowe plusowe i wszystkie połączenia do rozrusznika posprawdzać.Potem co zostaje? Szklaną kulę ci kupić?A z egr to se daj spokój...
czyli masz zalane świece. Wykręć świece, wygrzej zamontuj i powinien palić.
Witam, jak w temacie Opel Vectra C 2006r. 1.9CDTI Auto rzuciło palenie po demontażu filtra paliwa - po sprawdzeniu wychodzi, że nie ma masy na przekaźniku rozrusznika. Teraz pytanie, czy masa idzie z ECU? Pozdrawiam
obroty były równe między 800-900. tylko ciezko palił
Przyczyną może być to,że dany cylinder nie ma co palić.
Jak zgaśnie to znaczy że jej palenie się nie jest powodem zwarcia w obwodzie a defektem alternatora! Myśl!
Można przypuszczać że było palenie gumy. Pozatym wymień skrzynie tak będzie taniej i szybciej.
juz wszystko ok reczny podciagniety linka wymieniona mniej pali (przedtem miał wyciek przy wtryskach i połowa ropy leciała poza wtryskiwacz i za to wiecznie miał ,mniej mocy i wiecej palił:)
Jeśli jest ładowanie (14V) to faktycznie . Jeśli silnik jest zimny np. po nocy to kontrolki muszą przygasnąć - świece żarowe. Ja miałem trochę podobny problem. W mojej Vectrze 2dti zapowietrzała mi się pompa wtryskowa przez stare wężyki powrotów z wtrysków i też nie chciał a palić.
Kolego nic nie przepisujesz ,zakładasz i ma palić..
może sam sterownik go nie widzi lub kabelek się urwał,lub wężyk połączeniowy nieszczelny,albo nie drożny sam wąż łączący lub wsamym wtrysku kanalik zapchany,co do spalania to możesz miec wyciek gazu bo nie syszałem aby autko tyle paliło
To zrób tez tak jak kolega Autoas radzi podmien akumulator na 100% sprawny. Nie jest mozliwe żebyś miał takie zwarcie że w ciagu kilku sekund go rozładuje. Jak by było to samochód juz dawno by był w płomieniach. Choć raz widziałem już takie coś samochód po zgaszeniu silnika zaczął się palić.
Akurat palenie się silników w Oplu to bardzo częsta przypadłość. Powodem przeważnie klejące się styki przekaźników w module sterującym.
Jezeli podgrzeje mu swiece zarowe na ostro to pali i nie puszcza dymu wogole prawie, no moze minimalnie. Dodano po 2 Mnie nie chodzi juz o palenie nawet bo to to jeszcze ale glownie o to dymienie na siwo. Mozliwe ze to wina pompy ?
Witam Zacznij od tego żeby palił na beznynie To caly problem
Ten stary sterownik to ford 1,8tddi a nie opel mogłeś palić wieki
tak na to wyglada... niestety.auto nie sprawialo zadnych problemów do tej pory, z mniejsza temp przyszlo ciezkie palenie i zaczely wychodzic oto takie rzeczy...w dodatku "mechanicy" naciagajacy na koszta naprawiajacy to co nie trzeba
Skoro tylko przy dodawaniu gazu, to może któryś gar przestaje palić?
Jejku utwierdzasz mnie tylko w przekonaniu, że ten silnik jest naprawdę taki paliwożerny! Niedawno stałem się posiadaczem omegi z takim samym silnikiem, butla też w kole 40litrowa(36wchodzi) i jak narazie robie około 200 kilometrow na baku :( tylko ze jeżdżę prawie cały czas po mieście, no i nie odmawiam sobie czasami mocniej pszyspieszyć ;) ale chyba...
To autko nagle rzuciło palenie samo z siebie , czy też może jest rozebrane (czytaj brak reflektorów idt)? Przez przednie lampy przechodzi wiązka CAN-u i jak nie będziesz miał podłączoych lamp to niestety nie odpalisz autka.
niekoniecznie, kiedys miałem przypadek, ze było zwarcie z ekranem a impulsy były, ale wlasnie przez to nie palił.
Moja przygoda z tym autem i awarią pompy paliwa swego czasu skończyła się u profesjonalnego pompiarza , po naprawie " auto lepszego kopa dostało i mniej paliło". Pozdrawiam.
Jest kompresja na tym nie palącym cylindrze?
zgadzam się z tobą ale uszkodzona pompa czy sterownik pompy bo co może być uszkodzone w pompie żeby paliło bezpiecznik
Samochód (vectra 97r 2,0 dti) normalnie jeździł, zgasiłem go i później już nie chciał zapalić. cały czas miga ta żółta kontrolka od silnika, normalnie rozrusznik kręci i nie chce załapać. wcześniej na niskich obrotach świeciła mi się ta żółta kontrolka i na diagnostyce wyszło ze podciśnienie mam słabe. prawdopodobnie przez podciśnienie. ale później...
Panowie miałem identyczny problem w takiej samej VB, auto nagle rzuciło palenie, błąd immo. Nic nie pomagało, aż do usunięcia pestki z kluczyka. Auto odpala do tej pory i błędów nie ma. Jednak cuda się zdarzają....dalej nie wiem dlaczego...:D
Wiyam mam problem .samochód jak w temacie. problem jest następujący: gdy włończe światła pozycyjne lub mijania zapala się także światło stop i cały czas się pali .Zauważyłem jeszcze coś takiego: jak otwoże dzwi i włończe światła to bżęczek sygnalizuje otwarcie drzwi a w momęcie naciśnięcia pedału stop przestaje brzęczyć brzęczek i zapalają się wszystkie...
No to proszę podpowiedz jak to ustawić. Przy poprzednich 5 wymianach nie było problemu. Zawsze tak samo ustawiane samochody paliły od strzała.
Odlacz czujnik walka rozrzadu. jezeli masz tez padniety czujnik walu to silnik rzuci palenie. Czujnik spalania stukowego trudno sprawdzic "podworkowo". Posiadajac sprzet diagnostyczny ktory umozliwia odczyt parametrow rzeczywistych da sie to zrobic ale tez jest nieoczywiste.
Witam nie będę zakładał nowego tematu bo ten jest podobny , mam taki mały złośliwy problemik z vectra 2.0 dth mianowicie jakiś rok temu wymieniałem sterownik pompy wtryskowej vp44 wszystko było ok do tej pory ale wczoraj autko zapaliło i ni z gruszki ni z pietruszki nie było reakcji na pedał gazu po czym zgasła i koniec rzuciła palenie całkowicie niby...
Mostek bądź paliło się uzwojenie stojana .
Próbowaliście do dolotu dać ognia z palnika lub opalarką dać gorąc po nocy 1 palenie? Bo jak póżniej pali normalnie to może ktoś wkręcił świece długiego grzania? np. 1min. A taki zabieg jak bezpośrednie podanie plusa na świece i zagrzanie samemu pomijając automat,próbowaliście?
Dzięki zainteresowanym za odp. Pytanie do Elektronik2 - Skąd takie podejrzenia że Pompa może mieć wytarte elementy?Miałeś może taki przypadek? Dodam że Pompa po regeneracji Mechanicznie+Nastawnik- Firma Konkretna(chociaż każdy może popełnić błąd) przed regeneracją problemu nie było - powodem regeneracji było ciężkie palenie + błąd "Zatarty przestawiacz...
Auto jedzie teraz tak jakbyś jechała rowerem z naciśniętymi hamulcami. Przestajesz kręcić pedałami rower staje( w aucie wciskasz sprzegło samochód staje ) Jednocześnie zdzierasz hamulce a tobie jest ciężko. W aucie jest to samo, męczy się silnik i palisz hamulce.
Niestety to nie jest wina regulatora. Był wymieniony i pierwsze poranne odpalenie, jest to samo. Wymieniony cały alternator na regenerowane i jest ok. Przyczyną były spalone diody. A spalone bo odpalali ode mnie auto na uruchomionym silniku. Aby poprawnie odpalić z VC kogoś na kablach trzeba zgasić silnik aby nie palić diód.
Mam Vectrę A z silnikiem 2,0i. W mieście pali 15 litrów/100 w okresie zimowym, i wydaje mi się to normalną wartością. Twoja powinna palić trochę mniej.
1. Zmierz napięcie w instalacji w całym zakresie obrotów, tak jak przedpiszcza pisał. 2. To jest vectra 1.8 16V? Jeżeli tak, to przypuszczalnie będzie do wymiany czujnik położenia wałka rozrządu. Są awaryjne, objawem jest palący sie czek, stosowny błąd i ograniczenie obrotów silnika.
czyli po uruchomieniu na plaku dalej juz sam chodzi normalnie??? A czy próbowałeś odpalić go po zgaszeniu jaj już chodził normalnie, przez chwilę powinien palić bez problemu
Nie wiem o co kaman chyba bez specjalisty w tej dziedzinie się nie obędzie. Bardzo słuszny wniosek. Ty już zrobiłeś co mogłeś. Na forum też więcej nie możemy pomóc.
ciezkie palenie moze byc przez uszczelniacz jeszcze ale tutaj chodzilo o grzanie swiec a swiece beda sie grzaly na wlaczonym silniku mimo iz kontorlka nie bedzie sie juz swiecic LUDZIE ZACZNIJCIE MYSLEC LOGICZNIE to tylko glupi silnik.... ma tylko jeden walek rozrzadu to banal a jego podzespoly to po prostu sie cieszyc ze jest tak latwy w eksloatacji...
Na moduł rec jest nakładana na jego gniazdo od strony bezpieczników taka puszka - i to jest moduł haka... Postaram ci się zrobić foto którą kostkę przelutować do nowego, bo tam elektronika jest zaciapana twardym lakierem i nic nie odczytasz z obudowy. A jeszcze jak się ci to paliło :D
Kiedyś ojcu w zime w vectrze B ciężko paliła odzywała sie ale nie mogła załapać .Kupił świece żarowe nie pamiętam jakiej firmy ale nie pomogły .Zaryzykował kupił oryginalne świece żarowe i problem został rozwiązany .
Widziałem ,kiedyś dokładnie to samo w Kadecie,że palił tylko na pych i sterownik był uszkodzony,po wymianie palił na dotyk.
Witam, temat stary, ale mój Nissan 2.0td rzucił palenie. Po diagnostyce zworka wyświetla błąd 47 - czujnik położenia wału. Po jego wykasowaniu silnik zapali na 2s i gaśnie i pojawia sie błąd 47. Czyli wymiana czujnika poł. wału. Czytam, że od opla będzie, po przeróbkach, pasował. Ale jak zakuć nową wtyczkę tzn kolory kabli bedą takie same jak w starym?...
Witam, w tym systemie wtryskowym należy dokładnie sprawdzić przewody przelewowe wtryskiwaczy gdyż powrót wraca bezpośrednio na zasilanie pompy. Ciężkie palenie z rana lub po dłuższym postoju jest zazwyczaj przyczyną takiej sytuacji czyli nieszczelnych przewodów. Ps. do wymiany przewodów nie trzeba zdejmować pokrywy zaworów a przewody są bardzo głęboko...
Załóż tą samą pętlę immo,pastylkę z klucza co była jak auto paliło i sprawdz bezpieczniki.
Widziałem już instalacje w takich starych kapciach i naprawdę można się wszystkiego spodziewać. Raz nawet facet chciał wymienić silnik bo się kontrolka paliła/mrugała w Vectrze A, a pędzlował mu zdrowo w takim stanie ponad miesiąc. Przyczyna - przetarta wiązka bo leżała nie przymocowana na skrzyni.
ale mimo to można odczytać czy nie ma błędów nie zawsze musi palić się czek. Jaki rocznik gaz?
Mam problem z autem. Jechałam 15 km na stację benzynową, auto jechało normalnie tak jak zawsze. Na stacji nie tankowałam. Wróciłam do domu, zgasiłam auto i już mi nie odpaliło. Mechanik mówi że to na 100% wtryskiwacze. Czy jest możliwość że to wina świec? Wcześniej auto ciężko paliło ale odpalało
A sprężanie masz?Musi palić na plaka.Klina nie ścięło na którymś kole?
Cześć mam problem z odpaleniem opla vectry 1.6 94r. aparat zapłonowy firmy delco remy wymieniłem juz w nim prawie wszystko i nie chce palić silnik C16NZ pomocy!!
Na srubie go mozesz troche podkrecic.Ale najlepiej zebys sprawdził spalanie benzyny ile wynosi bo to tez jest wazne tutaj.
jeżeli masz jeszcze problem to wymień w nowym sterowniku eprom na ten który miałeś wcześniej i vektra będzie hulać -a ceweczki paliły Ci pewnie tranzystorki starego sterowniczka:D
Z uszkodzonym czujnikiem wałka ciężko by palił i waliło by błędem .
Jakiś czas temu trafił do mnie opel 1.8 benzyna/gaz. Wielu szamanów walczyło i walczyło, aż trafiło do mnie. Problem jak u Ciebie. Okazało się, że było zwietrzałe paliwo, bo gość tankował do pełna benzyny, a jeździł na gazie. Po 4 miesiącach paliwo już się palić nie chciało:)
Przy regulacji na "pałę"zawsze będzie dużo palić.Regulacja jak wyżej.
bardzo dziękuje za pomoc w tej sprawie ale co myślicie o tym żebym odczytał błędy z ECU a chodzi mi dokładnie o to PANOWIE http://www.vectra.ovh.org/index.php?acti... według mnie tutaj czegoś się dowiem tylko nie wiem czy znajde to złącze diagnostyczne bo koło bezpieczników takiego czegoś nie mam a pod maską też nie widziałem takiego złącza Dodano...
Starego nie musisz wylogowywac,masz wylogować nowy jego pinem i później go zalogowac pinem ze starego,ma palic.Reszta na PW
Pospawane przez kogoś dla beki - nawet żużel ze spawów nie odpadł. Przy próbie skrętu brak końcówki sworznia spowodował by gięcie i urwanie tej konstrukcji. Z internetu. Ty się nie śmiej, rok temu zgarnąłem lisa i tłumnik tak samo wyglądał i śmierdział palonym futrem i nie tylko lisa.
pływak prawodpodobnie sie zaciał trzeba rozerbrac i obadac ...
Po kilku miesiącach wracam do tematu.Przez ten czas problemy z odpalaniem nie znikły ale troche inne są objawy. Teraz problemy z odpalaniem sa przez cały czas albo ich wcale nie ma(rzadko ale zdarza się że odpali na dotyk).Niemal za każdym razem jak odpalam trzeba troche pochechłać żeby ten z trudem odpalił.Czasem jak już odpali to od razu gaśnie po...
No to trochę mnie wystraszyłeś Piotrek .Bo faktycznie wczoraj jeszcze palił na krótko z bańki ,a dzisiaj już nawet z bańki nie palił. A co mogłoby się stać z silnikiem?
Ja miałem Vectrę C w gazie paliła około 9l/100km. tak że dla mnie to było super, była ekonomiczna i wygodna. Silnik ma dobre przełożenie, nie musisz ciągle zmieniać biegów, jest bardzo elastyczna pod tym względem, no i swoje osiągi również ma. Volkswagen pewnie ma więcej koni, jest zrywniejszy, ale też zapewne więcej pali, no i LPG do niego raczej nie...
Bo jak napisałem wyżej ta instalacje mam taka mieszana. Ale kiedyś paliła 10 litrów. To moze wymienić komputer???
Nie wiem jak moja E38 4,0 paliła 12
moja vectra nie chce mi palić gdy temperatura spada poniżej 0 wymieniłem już świece i wstawiłem mocniejszy akumulator auto sprawdzało 3 mechaników i żaden nie wie dlaczego nadal auto nie chce odpalić na mrozie
To raczej nie koltec, bo tam nie odpalisz na gazie. Zrobiłeś już pełen zbiornik na gazie ? Może być kwestia regulacji, wskazań min/max, co wyjdzie u gazownika. Jak to szkiełko, czujnik na butli nie ma skali na 270 stopni, to nie licz na jakieś dokładne wskazania, i przyzwyczaj się do jazdy na kilometry. Sam czujnik możesz sprawdzić jak napisałem, magnes...
Witam, Maiłem Vectra B silnik 1.8 16V. na benzynie auto paliło ok. 7,5L /100km przy prędkości 110km/h a gazu (dobrego gazu) potrafiło wciągnąć tyle samo co benzyny (kilka razy miałem taki przypadek). Normalnie to Vectra paliła mi litr więcej gazu niż benzyny czyli 8,5 L/100km. Co do instalacji to ja założyłem instalacje BRC i byłem z niej zadowolony...
Jak odpowietrzysz i dalej tylko na plaka bedzie palił to duże prawdobodobieństwo że padł sterownik pompy VP-nie zawsze są błędy przy padniętym sterowniku.
Znajdziesz sam paląc papierosa i wdmuchując dym w dolot.
GMP pierwszego tłoka,pokrwa zaworów fru zmiana zaworowa na czwartym cylindrze i winen palić chyba że zaworki sie pokrzywiły.......
palec do 20zł kopułka 35zł plus extra preis dla mechaniora
Witam wszystkich i proszę o pomoc lub o podpowiedzi. Mam vicię z 97r silniczek 1,8 16V i stwierdzono mi awarię komputera sterującego silnikiem, nadmienię że silnik normalnie odpalał i normalnie się nim jechało tylko brakowało komunikacji z imo. i warjowały wskazania z sondy lambda. Obrazem tego było palenie się kontrolki elektroniki silnika. Wymieniłem...
A teraz po wymianie co Tech pokazuje, nadal dmuchawa? Nie palcie samochodów, na boga!! :-D
Jak to zrobiłeś że paliła ci 6,5 litra gazu?? Moja vectra na tym samym silniku trochę starsza od zawsze bierze 10l na 100km
Po nocy sie zapowietrza - odpływa paliwo. Sprawdź szczelność przewodów. Najpewniejsze jest zamontowanie zaworka zwrotnego (nie pozwoli na odpływ paliwa). Jak by padły wtryski nie palił by niezaleznie od pory dnia, a u ciebie nie pali jak postoi..... pozdrawiam
Witam. Potrzebuję pomocy w znalezieniu usterki w moim aucie. Jest zamontowany gaz sekwencyjny, paliło praktycznie na dotyk. Jakiś czas temu w deszczową pogodę auto stanęło odmawiając dalszej jazdy. W warsztacie powiedzieli że wywaliło bezpieczniki bo pompka paliwa robiła zwarcie. Po wymianie tej pompki zaczęły się trudności z odpaleniem na benzynie....
Witam Czy masz jakieś wycieki oleju na motorze pytam bo miałem taki przypadek pociła się uszczelka pod głowicą i także przy temperaturze około 0 odpalał a przy dużym mrozie samochód nie palił po wymianie uszczelki problem znikł.
Witam Mam problem i to poważny. Zgubiłem kluczyk od auta z chipem od immobilaisera tego seryjnego (w stacyjce) i teraz nie moge zapalić auta. Zalatwilem inna stacyjke z kluczykiem ale nie mam chip-u i nie dam rady go odpalic. Jak zapalić to auto? Czy idzie jakoś przeprogramować komputer aby palił??? Prosze o pomoc. POzdrawiam
Witam, Może ktoś się w takim razie orientuje ile to auto powinno palić na benzynie (Vectra B 1,8 16 V- noga normalnej wagi), przyznam się, że przed założeniem gazu nigdy nie zwracałem uwagi na zużycie Pb (DLA MNIE AUTO POWINNO JEŹDZIĆ- w pełnym tego słowa znaczeniu), po założeniu LPG też nie zwracałem, dopóki znajomy nie pochwalił się ile mu pali Vectra...
Masz problem z czujnikiem wałka od samego początku tej pi..... naprawy. Jak byś miał uwalony czujnik wału to auto ani by nie pierdneło na gazie ani na benzynie. A skoro palił to czujnik wału był sprawny.
moim zdaniem to może być uszczelka miałem coś podobnego w vectra b też nie palił na jednym cylindrze a później było ok aż do pewnego czasu aż się konkretnie przepaliła i spaliny szły do zbiorniczka wyrównawczego sprawdź po krótkim odpaleniu wykręć świece czy nie pachnie płynem chłodniczym
Witam, check się nie świeci bo może taśma wyświetlacza nie łączy. Do błędów silnika jest check przy zegarach. Spróbuj zmostkować i rozmostkować wtyczkę do czujnika płynu w zbiorniczku wyrównawczym. Przy niskim poziomie check ma się palić i być wyświetlony komunikat.
Co ma EGR do odpalania??? Nawet przy calkiem uchylonym, palić ma normalnie i wtedy ewentualnie gasnać czy sie dławić!!!
Witam. Który roczek tego autka, jaki pzebieg, jaka instalka LPG? Piszesz, że powinien palić 7l LPG, a ile pali Ci benzynki?
C0040 — czujnik ABS przedni prawy C0050 — czujnik ABS tylny prawy Brak prawidłowego sygnału prędkości kół może powodować zadziałanie układu ASR, tj. blokady przed „paleniem gumy” która obniża moc silnika w przypadku różnicy prędkości kół napędzanych do prędkości kół nienapędzanej osi. Instalacja elektryczna nie zaczyna gnić? O nadwozie nie muszę pytać...
U klienta w aucie także mimo że bezpieczik był cały auto nie paliło, dopiero wymiana wiązki na drugą załatwiła sprawę.
Przewody powrotne od wtryskiwaczy wymień wszystkie na nowe i prawdopodobnie będzie palił od kopa. To najczęstsza usterka o tych objawach.
lpg 3 generacji nowe wtryski,świece,kable,oleje na kompie pokazało że problem z ABS ale działają. sprawdziłem wszystkie przewody czy nie poprzecierane,tłumik cały,w czoraj sprawdzane ciśnienie cylindrów powiedzieli że bardzo dobre, powiedzieli złączyć dwa kable od plusa i minusa żeby komputer sie zresetował też nie pomogło,samochód się nie grzeje, a...
Jak chcesz aby ci spadło spalanie i silnik się nie mulił zmien sterownik. Zawsze możesz go wyregulować samemu mi vectra 2.0 8v paliła minimum 17L na 100 km przykręciłem parownik i teraz spala ok 12L. Ja żeby jeszcze zmniejszyć zużycie muszę założyć jakiś pożądny sterownik bo mam LECHO MINILAMBDA a więć tak jak bym wcale nie miał sterownika.
Jak w temacie. Otoż niechcący urwałem taką kuleczkę co idzie linka od pedalu gazu więc postanowiłem to wymienić, Lecz nie pamiętam jak tam ma być to ustawione . Proszę o jakieś wskazówki Bo auto nie chce palić Chodzi mi na tym wieloklinie.
Witam. Wystrzeliła mi poduszka kierowcy i pasażera z przodu i napinacze, mimo że pasażera nie było. Wymieniłem poduszki i napinacze, a błędy pokazują, że wszystko jest wystrzelone, nawet tylne poduszki i napinacze, wcześniej kontrolka się nie paliła. Co robić?
Nio wlasnie tez tak mysallem ze moga to byc klocki , ale kiedys kiedy klocki wyjechalem na maksa, ze przy hamowaniu było aż slychac, ta lampka sie nie paliła. Także raczej to nie to. :(
Witam problem jaki chce wam przedstawić wygląda następująco otóż moja vectra zaczęła słabo palić tzn długo trzeba kręcić dodam że aku jest nowe a świece były poprzedniej zimy wymieniane a ostatnio zaczęła mi się palić kontrolka od akumulatora ale tak słabo świeci (blado) dodam też że słabo świeci mi całe oświetlenie w aucie i słabo pracują wycieraczki...
Wrócić na reklamację usługi. Palący się bezpiecznik = zwarcie. Polecam wizytę u elektryka zanim auto spłonie. Nikt nie wie co jest na drugim końcu kabla pomarańczowego.
Diodę sprawdziłem jeszcze raz przed chwilą na kierunkowskazie i działa , Poszedłem już troszkę dalej i ściągnąłem przewody paliwa od gaźnika, doprowadzający i odprowadzający . W żadnym z nich nie ma paliwa , również podczas kręcenia rozrusznikiem . Pompka działa kilka sekund po włączeniu zapłonu , w momencie gdy kręci rozrusznik pompka również pracuje...
Mam vectre 1.6 8v 75 km. Instajacja II generacji, Problem jest taki, że auto słabo paliło na gazie, dławiło się i przerywało. Dzisiaj jak odpaliłem to paru kilometrach przestało prychać i dławić się, zalałem prawie całą butle, Po 20 km vectra zdechła i nie chce już w ogóle palić ani przełączyć się na gaz. Czy to że auto stało chwile i butla była pusta...
Dzisiaj robiłem to samo, nierówna praca silnika, nie palił na 3-cim cylindrze. Okazała się być to cewka.
a umnie cos sie dzieje dziwnego ( VECTRA A + MINI LECHO ) zaraz po załozeniu palił mi sie Check na LPG , teraz po przejechaniu 1000 km Check juz sie nie zapala , ale autko inaczej chodzi na benzynie jest jak by słabsze . Albo cos sie dzieje z sonda albo ??? MA ktos jaki pomysł ??
Niektórym nie idzie wytłumaczyć że zimny silnik ma prawo nie palić na gazie i że nie powinno się tego robić.
palenie ekogroszkiem palenie brykietem palenie rezystorów
amplituner instrukcja hamulec skrzynia rozszerzyć wolumin
myjka ciśnieniowa pic16f asembler
Zepsute biegi w suszarce Rowenta - diagnostyka i naprawa Jak wyłączyć sterownik CAN fotela w Range Rover Sport 320