Proponuje sprawdzić łopatki w pompie czy są całe.Miałem podobny objaw w Palio Wekend , wywaliło uszczelkę pod głowicą zanim doszłem co było powodem gotowania chłodnicy.
jeśli pompa cieknie to najpierw ją wymień żeby mieć pewność że nie ma wycieków jeżeli potem będą ubytki to należy myśleć o uszczelce
Trzeba sprawdzić czujnik dla licznika, wiązkę pomiędzy licznikiem a czujnikiem. Jeżeli wskazówka nie opiera się o ogranicznik po wyłączeniu zapłonu to możliwe że masz uszkodzony licznik. Zrób pomiary i nie mieszaj do tego uszczelki pod głowicą czy termostatu.
Mam LPG - problem jest hmm sam nie wiem - wymieniałem cały układ bo była zapchana nagrzewnica , grzanie działa OK ale w korku się przegrzewał ( przy normalnej jeździe nie więc wszystko wskazywało na termostat - wymieniłem wszystko było ok przez tydzień ( ok 1000 km ) i nagle wogóle nie da się jechać Innymi słowy jak wykluczyć termostat ( bez demontowania...
Wina była uszczelki pod głowicą.Płyn leciał na tłoki
Pierwsze co by zrobił to test na spaliny w płynie, jak są to głowice zwalić, splanować i na nowej uszczelce polata kilka lat spokojnie.
Miałem podobne problemy w Palio 1.4 . Poluzowały się śruby mocujące korpus przepustnicy i wykruszyła się uszczelka . Wystarczyło wymienić uszczelkę i dokręcić dobrze śruby mocujace korpus przepustnicy.lewe powietrze było przyczyną falowania obrotów .
ja tez mam maly problem a mianowicie: Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach, przy dodawaniu gazu przy obrotach 2500 objawiają się stuki ( jakby nakrętka była w cylindrze) ale nie wygląda to na spalanie detonacyjne usterka pojawila sie nagle POMOCY :!: :!: :!: EDIT: juz po klopocie okazalo sie ze uszczelka pod glowica byla do wymiany :)
mam identyczny problem co kolega z postu wyżej. posiadam FS350 skończyło się palio i już zaczęły sie schody. gaźnik czyściłem, wymieniłem membranki, uszczelki gaźnika, świece, filtr powietrza i paliwa i nic. odpala i odrazu gaśnie. nie reaguje zbytnio na podany wyżej opis regulacji śrubką LD. ręce mi już opadają :(
Sprawdzałeś przewody W.N. ? dużo osób jak ma problem z silnikiem na wtrysku odrazu czepia się elektroniki (a ona psuje się najmniej) pooglądaj uszczelkę pomiędzy kolektorem ssącym.Ja bym jeszcze zmierzył ciśnienie w cylindrach.
Wysil się trochę i połóż z lampką pod samochód albo pościel jakiś papier pod silnik może coś zauważysz to łatwe metody. Raczej nie jesteś nam w stanie opisać tego dźwięku prawidłowo przez internet Takie "pykanie" może być od stygnącego układu wydechowego Pamiętaj płyn może znikać przez nieszczelność układu lub przez uszczelkę głowicy ale tego ci nie...
Długo to trwało, ale sprawa wyjaśniona - po zdjęciu głowicy pokazał się NAGAR na gniazdach zaworowych- zawory się nie domykały - stąd szarpanie i spadek mocy. Dodatkowo uszczelniacze zaworów puszczały - stąd branie oleju. Prawdopodobnie nakładało się na wszystko wada uszczelki pod głowicą (lub złe ułożenie). Elektronika nie miała z tym nic wspólnego....
wynik sprawdzany byl na kazdym tloku manometr czy nie wiem jak to sie nazywa ale znajomy mierzyl i jest ok uszczelka ok plyn nie ucieka może pierscień pekł moglo tak się stać Dodano po 3 morze spuszcze olej zdejme iskę i wyjme tłoki bede wiedział czy to czasami nie pierścienie popekały np od mrozu bo mogło by sie zgadzać bo rozruch dalej taki jakby...
Witam! Kupilem Palio Wekeend 1.2 8v 75Km Mpi ze zdechlym silnikiem, ale po kolei. W samochodzie jacyś pseudo mechanicy próbowali wyregulowac zawory szlifujac trzpienie zaworów, normalnie masakra. Zrzucilem glowice i do regeneracji. Glowica zrobiona tj. nowe prowadnice, zawory, uszczelniacze, gniazda po frezowane no i planowanie. Nowa uszczelka i glowica...
Jeśli chodzi o cylindry to gładzie były idealne widoczne jeszcze ślady honowania, mierzone w kilku wysokościach - nie wykazywały śladów zużycia ponad normy książkowe, tłoki wyczyszczone rowki oczywiście też, zmierzony luz pomiedzy tłokiem a cylindrem - prawidłowy. Panewki były w porządku. Pod głowicą oczywiście nowa uszczelka dotarłem zawory bo fachowcy...
Witam . Od jakiegos czasu moja sienka zrobił się strasznie mułowata. Od 0 do 100 km/h przyspiesza w jakies 16 sekund , SZOK , ciężko mi zostawić z tyłu małe fiaty , tragedia . Samochód ma 47tys km (na liczniku, ale sądzac po zużyciu inny elementów może faktycznie tyle ma , ale głowy bym nie dał.). Co dostrzegłem .Sprawa pierwsza ,w miejscu gdzie GAZOWNICY...
Nie polecam żadnych uszczelniaczy do chłodnic, powodują wytrącanie się czegoś w rodzaju błota który osadza się we wszystkich zwężeniach i tam gdzie jest zwolniony opływ wody (np. nagrzewnica i układ podgrzewania wtrysku paliwa) wiec oprócz uszczelnienia ewentualnych wycieków bedziesz miał słabsze ogrzewanie w aucie (fakt że trochę czasu upłynie). A...
Tak, były w Palio i w chyba Sienie. Wszystko było z nimi w porządku, mój brał jakieś 1,5l oleju na 10000km, przebieg - nieznany (stan licznika 140 tys. km). Wadą było spore spalanie, no i niespełnienie normy EURO-03. W odmie pokrywy rozrządu powinna być taka "sprężynka", bez niej sporo oleju dostaje się do obudowy filtra i jest zaciągane przez dolot...
Koledzy borykam się z takowym problem - Buczeniem przy gazowaniu - na biegach od 1-3. Autko to sedan i przejechane 151 kkm,świece i kable nowe, obroty nie falują. Buczy na ciepłym motorku. - w Fiacie Palio oznaczało podobne buczenie - zapowietrzanie(UPG lub Chłodnica) tu podobno jakiś drgający element koło filtra powietrza !!! - ale wszystko wygląda...
Witam kolegów. Koledzy niedawno kupiłem Fiata palio weekend w kombi z 2000 roku . Fiat ma pojemność 1.2 i ma zainstalowaną instalację gazową . Problem który się pojawił około 3 dni temu to zapalona czerwona kontrolka od oleju ,taki znaczek konewki czy coś takiego . Z mojej diagnozy oceniłem że stan oleju był troszkę po niżej min. Dolałem 1 litr i wyszło...
Co do szczelności ok. postaram się na dniach sprawdzić, uszczelkę kolektora ssącego wymieniałem przy remoncie więc podejrzewam że ew. nieszczelność będzie przy przepustnicy bądź przy "wkrętkach" z gazu. Zauważyłem też że inne podciśnienie pokazuje map w stagu i inne w ECU. Na chwilę obecną ustawiłem mapy że linie praktycznie się pokrywają i ku mojemu...
Witam! Panowie mam takiego fiacika jak w temacie rocznik 99' na chwilę obecną 200tys mu stuknęło. Dwa lata temu przy przełączeniu na gaz skosiło mi ząbki na pasku rozrządu (wymieniany na bieżąco). Nowe zawory. Głowica splanowana. Wymienione wszystkie uszczelki itd. Nowy alternator. Wyjechałem z warsztatu ale to nie było już 103 konne palio. Na gazie...
Witam! Rób jak chcesz możesz nawet nasiusiać na tą świecę - może się uda. Zawsze przy problemach z odkręcaniem świec należy solidnie rozgrzać silnik. Podlewanie jakiś sosów pod świecę mija się z celem gdyż to połączenie jest uszczelnione na stożek lub przez uszczelkę. Stara sprawdzona metoda to młotek aby gwint poluzować. Sprubuj dopasować rurkę stalową...
Ja to dementuję i wszyscy są szczęśliwi. polemika z panem nie wydaje mi się zasadna. Podam przykłady samochodów z fabrycznie zamontowaną instalacją LPG, które serwisuję: - Saab 900 przebieg 670 tyś km od pierwszego dnia w gazie Necam. Do dnia dzisiejszego bez remontu silnika, silnik trzyma kompresję, nie słychać zaworów - Subaru Forester instalacja...
Po pierwsze to tylko papierem wodnym wyczysciłem stare pozostałosci po uszczelce,po drugie takim papierem baranie nie zbierzesz 1,5 mm.Chyba że byłbym taki durny jak ty, to rezałbym ze 3 miesiące,po trzecie stara uszczelka była za lekko dokręcona, a ja swoją dokręcałem kluczem dynamometrycznym.A po czwarte każdy chciał mi pomóc jakąś podpowiedzią,nakierować...
Wypowiem się odnośnie Fiat-ów i Daewoo ;) Bo mam oby dwa. Mam Fiata Palio Weekend który ma przejechane 140 000km i Daewoo Nubirę która ma prawie 200 000.... W Fiacie pare tygodni temu wymieniałem skrzynię biegów bo w starej urwał się mechanizm różnicowy i rozwalił obudowę....... Sprzedawca nowej skrzyni biegów (Prosto od anglika ze szrotu) twierdził,...
Witam. Mam problem a wiec po wydmuchaniu UPG splanowaniu glowicy.... nie moge ustawic rozrzadu... tzn nie moge w zaden sposob zgrac znakow na kole walka rozrzadu i wale... tj po ustawieniu jednego znaku przy probie ustawieniu drugiego prawdopodobnie zawor spotyka sie z tlokiem i nie za sie przekrecic dalej a do zgrania znakow brakuje jakies 1/8 obrotu......
palio tylna alternator palio radio palio
odpowietrzenie pompki gniazdka angielskie volvo silnika
pralka amica pb5514 czujnik położenia wałka rozrządu objawy
Konica Minolta Bizhub 350 - Specyfikacja i Problemy Naprawa modułu UEC w Oplu Vectra C: Diagnostyka i programowanie